PDA

View Full Version : DRES2 | Ronde 1: Sebring International Raceway

Pagina's : 1 [2]

hijglander
21 maart 2010, 18:28
RARE2: Jarno/Clipto:
Wel als hij 'besluit' dat het nodig is, terwijl onze XD aangaf dat ze nog niet half versleten waren.
We waren er zelf ook verbaasd over, ietwat overdreven van 'de game' dus ;)

RPM Motorsport
21 maart 2010, 18:30
RPM binnen voor haar laatste (reguliere) stop.

Richard Blokker
21 maart 2010, 18:33
Zo, ben sinds paar min Robin en Jarno aan het volgen via de live timing.

Jammer van die klote pitstop :(

Waarom reden jullie voor de stop 52'ers eigenlijk? Schade? :(

RPM Motorsport
21 maart 2010, 18:36
Door zowel briljant rijderswerk van Peter alsmede een geniale Ross Brawn strategie is RPM nu de RARE3 gepasseerd tijdens de stops :D P6 nu, en nu op naar de finish! Fingers crossed!

hijglander
21 maart 2010, 18:36
Nee ik kon niet harder, is echt pikke donker op de baan en kon mn punten niet meer goed herkennen.
Daarom m'n stint eerder afgebroken, Robin rijdt hem nu uit.
Gat is waarschijnlijk te groot, maar we hebben nog een half uurtje, dus wie weet...

Daniël
21 maart 2010, 18:43
EN ZIT HET VENIJN WEDEROM, ZOALS ZO VAAK, IN DE STAART?! [/Olavmolmode]

Heren, ik houd het topic al de gehele dag in de gaten, echt super. Het is heel jammer dat een broadcastfunctie geen optie is. Echt meekijken zou wel supertof zijn. :)

RPM Motorsport
21 maart 2010, 18:45
Belgian Lizards laat een paar keer een 2:06 noteren vanuit leidende positie. Consolderen of...?

Live stream hebben we getest vanmorgen. Needs some more work ;)

Belgian Lizards
21 maart 2010, 18:45
Heren GoonSquad, graag iets eerder opzij volgende keer.... wij zijn in gevecht voor plek drie, jullie helaas niet.

zo, mijn (Gert) derde stint zit erop, enige hachelijk momentje ook met Goon Squad, net voor de remzone een blokkeerbeweging uitvoeren om dan terug op de racelijn te gaan stilstaan is nooit echt een goed idee...

gelukkig was de botsing op lage snelheid en viel de schade mee. Nu hopen dat Steven de boel heel houdt in de laatste minuten :thumbup:

Fr3d
21 maart 2010, 18:46
onze pitcrew dacht al klaar te zijn...
gewoon niet bij tanken... weer de pits in :(
wat een nare dag voor ons.

Belgian Lizards
21 maart 2010, 18:47
Belgian Lizards laat een paar keer een 2:06 noteren vanuit leidende positie. Consolderen of...?

Live stream hebben we getest vanmorgen. Needs some more work ;)

dat was de outlap wellicht, even wennen ook met die lichten, want het is wel erg donker!

Goon Squad
21 maart 2010, 18:51
Dat ligt in sommige gevallen ook door de rijder in de auto die ingehaald gaat worden hoor ;)
Net ook weer tussen jullie en ons, wij willen je inhalen en gaat vervolgens slingeren en voor ons dus erg onduidelijk is waar je ruimte maakt.

Guilty as charged, ik (Gerben) heb daar nog grote moeite mee. Ik zie niet goed waar de rand van de baan is. Neemt niet weg dat er ook ruw ingehaald wordt als ik wel ruimte maak!! Het is Alexander en Wilfred ook overkomen en zij maken echt wel goed ruimte!

Op Road America ga ik daar specifiek op oefenen.

RPM Motorsport
21 maart 2010, 18:52
Goon Squad,SPIEGELS!!! Duwt ons bijna de muur in na 5:45 racen :(

Edit, lees nu jullie post. Het is echt schrikken dan, dus vandaar de reacties :(

Goon Squad
21 maart 2010, 18:52
RPM, jullie lampen lijken uit te staan.

RPM Motorsport
21 maart 2010, 18:54
Die branden prima hoor. Hella mistlampen!

UT Carsport
21 maart 2010, 18:57
Guilty as charged, ik (Gerben) heb daar nog grote moeite mee. Ik zie niet goed waar de rand van de baan is. Neemt niet weg dat er ook ruw ingehaald wordt als ik wel ruimte maak!! Het is Alexander en Wilfred ook overkomen en zij maken echt wel goed ruimte!

Op Road America ga ik daar specifiek op oefenen.
Oke, wat je voor de volgende keer zou kunnen doen is dat jezelf de racelijn houd, maar even je gas loslaat tot dat de snellere deelnemer je voorbij is. 9/10 keer kiest de snellere deelnemer namelijk wel waar hij er langs wil.

Fr3d
21 maart 2010, 18:58
Oke, wat je voor de volgende keer zou kunnen doen is dat jezelf de racelijn houd, maar even je gas loslaat tot dat de snellere deelnemer je voorbij is. 9/10 keer kiest de snellere deelnemer namelijk wel waar hij er langs wil.

dat is volgens de regelementen.. een langzamere deelnemer mag zijn lijn behouden aan de snellere deelnemer om er netjes voor bij te komen...

Belgian Lizards
21 maart 2010, 18:59
mijn teamie draait net even de fastest lap in ronde 188, in het donker.
How alien-like is that :thumbup:

RPM Motorsport
21 maart 2010, 19:03
Klein onvrijwillig uitstapje van RPM. Zo te zien geen schade.

Fr3d
21 maart 2010, 19:04
uhh 19uur ? wanneer stoppen we

UT Carsport
dat is volgens de regelementen.. een langzamere deelnemer mag zijn lijn behouden aan de snellere deelnemer om er netjes voor bij te komen...
Yup en dat is dus precies wat Gerben denk ik niet doet, die gaat twijfelen waardoor het voor de snellere deelnemer niet duidelijk is wat diegene wilt.

RPM Motorsport
How alien-like is that :thumbup:

It's life Jim, but not as we know it! :D

hijglander
21 maart 2010, 19:05
6 uur racetijd Fred, startte iets later he ;)

Robin drukt nette 48'ers op de klokken, maar als R Motorsport niet meer naar binnen gaat, is het gat van 1.08.xxx te groot en worden we 4e.

Goon Squad
21 maart 2010, 19:06
Op sommige punten verlaat ik de ideale lijn bewust omdat men soms niet in de gaten heeft dat ik wat eerder rem voor de bocht.

Team Zerobarrier
21 maart 2010, 19:10
Gz Belgian Lizards :)

Fr3d
21 maart 2010, 19:12
gefeli podium.

Jammer dat we niet mee konden strijden. Wij hadden deze dag heel anders voor gesteld!

Goon Squad
21 maart 2010, 19:13
Van harte mannen, Lizards, goed gereden. Ook wij hadden een geweldige start dit seizoen. Uitgereden en een punt, vorig jaar gingen we de eerste ronden in rook op met een Dome Judd, ik veronderstel dat het motorschade was of zo...

UT Carsport
21 maart 2010, 19:15
Gefeliciteerd lizards, jullie waren te snel vandaag :)

Belgian Lizards
21 maart 2010, 19:16
dank voor complimenten!
feli aan alle deelnemers, het was een super namiddag :thumbup:

Rudy Cuppen
Nice Gert en Gerben:thumbup: goed gereden:broem:

Eddy Gustina
Feli Podium.
En iedereen die de Finnish gehaald hebben. :thumbup:

Belgian Lizards
21 maart 2010, 19:17
Gefeliciteerd lizards, jullie waren te snel vandaag :)

was een leuke strijd met jullie, dachten steeds dat jullie ergens nog een aap uit de mouw zouden schudden :)
gelukkig wilde de aap er niet uit :D

Belgian Lizards
21 maart 2010, 19:18
Nice Gert en Gerben:thumbup: goed gereden:broem:

Steven is ook goed hoor ;)

Joost van den Heuvel
21 maart 2010, 19:22
Feli Steven! :)

Goon Squad
21 maart 2010, 19:25
Die branden prima hoor. Hella mistlampen!

vreeemde is dat in de spiegels jullie lampen absoluut niet zichtbaar waren, ik hoorde jullie opeens naast me, toen jullie voorbij waren zag ik idd dat jullie lampen aan waren.

Feli winnaars en de rest die gefinisht zijn.

Robert Saalmink
21 maart 2010, 19:37
Gefeliciteerd Belgian Lizards! Goed gereden, bloedsnel en UT kon jullie niet meer verrassen.

Onze race (RPM Motorsport) was op zich zonder veel incidenten, op een lekke band na. Zonder dat incident waren we in dezelfde ronde als Leza Belga gekomen denk ik, maar ja, zo kun je nog wel even doorgaan. In elk geval was mijn stint vooral mooi omdat dat de eerste was die we op softs reden. Daarvoor had Marnix twee en Peter 1 stint op 1 set banden gereden, maar de vraag is nog even of je dat terug wint. In elk geval kon Marnix er wel erg constant mee rijden.

Ikzelf kon de tijden op soft vrij snel naar de 49 laag krijgen, en Peter heeft ze daarna in de 48 in gereden. Het tweede deel van onze race was dan ook veruit het snelste, hoewel met langere pitstops. Onze remmen zijn heel gebleven. Uiteindelijk de eerste niet-Audi en eerste niet-diesel in het klassement en dat is toch wel een mooi resultaat!

Ik bedankt mijn teamgenoten Marnix en Peter voor een mooie race en op naar Road America! Voor die tijd gaan we nog even met de 3-screen setup testen van Rinus en even kijken naar de koplampen van de Pesca, wand het schijnsel is wel zichtbaar maar de lampen zelf zijn inderdaad niet zo helder als van de andere auto's.

GTE
21 maart 2010, 20:00
Ik heb me weer uitstekend vermaakt. De rijders van team RPM Motorsport beginnen behoorlijk op elkaar ingespeeld te raken. Vandaag resulteerde dat in een prachtige zesde plek. Daar zag het vanaf het begin van de race namelijk bepaald niet naar uit.

Felicitaties natuurlijk voor Belgian Lizards. Vandaag echt een klasse apart!

Bosman Motorsport
21 maart 2010, 20:34
Ook wij hebben ons geamuseerd.

Ik zag net dat Goon Squad ook geen lichten in de achteruitkijkspiegel heeft gezien, wij hebben exact ditzelfde probleem met de virtuele mirrors.

Gefeliciteerd aan iedereen die dee race heeft uitgereden en natuurlijk een bedankje aan alle deelnemers.

Fabian de Jong
21 maart 2010, 20:42
was een leuke strijd met jullie, dachten steeds dat jullie ergens nog een aap uit de mouw zouden schudden :)
gelukkig wilde de aap er niet uit :D
Danny kon jullie pace aardig bij houden maar ikzelf helaas niet ik zat meer in de 1:49-1:50 te harken, waardoor we in mijn stint teveel tijd verloren.

paulpeter
21 maart 2010, 20:45
Gefeliciteerd Belgian Lizzards:)

Stefan van Renselaar
21 maart 2010, 20:46
Gefeliciteerd iedereen die de finish heeft weten te halen :)

Sander VDP
21 maart 2010, 21:50
Hier het verslag van Leza Belga.

Q: Er was afgesproken dat Michael de qauli reed en heeft dat ook goed gedaan :thumbup:

R: Ik was in gevecht met Racingleague Motorsport 2, aan start/finish zat ik ernaast maar Goon Squad was er ook (gedubbelde), RM2 ging langs binnenkant, ik langs buiten maar Goon Squad stond daar, ik ging er redelijk hard erop :( SORRY GOON SQUAD !!! Was echt niet men bedoeling ! Hup de pit in, had alleen damage repair aangevinkt en voor de rest alles afgevinkt. Dan bij het buitenkomen van de pit voelde ik dat ik nog steeds een lekke band had, wat dom van me om die niet te vervangen ! Weer de pits in... Voor de rest geen fouten meer gemaakt en constant gereden, men teamie heeft geen fouten gemaakt en daardoor een prachtprestatie neergezet !

In den donker rijden was wel moeilijk/vermoeiend !

5de uiteindelijk geworden, zonder die fout van mij waarschijnlijk 3de plaats, ik ben toch blij met dit resultaat voor de eerste keer DRES :D

En proficiat voor het "hoofdteam" (Belgian Lizards), en aan al de rest. Bedankt aan de anderen voor mooi aan de kant te gaan ;)

Michael zen verslagje komt nog wel :)

Robert Saalmink
21 maart 2010, 22:01
LAPCHARTS (http://www.digitalracing.nl/dres2/20100321_sebring/lapcharts/index.html)
REPLAY EN LOGFILES op MEGAUPLOAD (http://www.megaupload.com/?d=W1GDAI6R) <<GEBRUIK BIJ VOORKEUR DEZE IVM DATA TRAFFIC!!! BEDANKT!!!
REPLAY EN LOGFILES op DRNL (http://www.digitalracing.nl/dres2/20100321_sebring/20100321_sebring.rar)

De uitslagen en standen staan ook op de website nu.

Sander VDP
21 maart 2010, 22:12
Maken jullie hier ook een filmpje van de race (samenvatting) ?

Robert Saalmink
21 maart 2010, 22:21
Ik heb zelf dat talent niet helaas, maar we hebben wel genoeg gave filmpjes gezien al. Dus als iemand zich geroepen voelt dan graag!

Fr3d
21 maart 2010, 22:44
oe een DRTCC filmpje maken duurt al snel 2 dagen... en dat zijn ong 50 laps?
oei

nee hoewel ik het heel gaaf zou vinden kan ik er niet de tijd voor vrijmaken om hiervan een film te maken

Mikeman
22 maart 2010, 00:10
Helaas hebben wij onze race vroegtijdig moeten staken.

Door een remfoutje;) wist onze senior coureur de auto de muur in te duwen.
Gevolg: hele voorkant incl. motor in puin.

Ondanks dat hebben we toch een geweldige race gehad. Al waren we laatste geworden, dat maakte ons niks uit. We hebben heel veel fun gehad en daar draait het toch om.

Uiteraard feliciteren we de Belgian Lizards met het behalen van de eerste plaats. Goed bezig mannen:thumbup:

!!!! Onze crash zal binnen het team nader onderzocht worden en spoedig zal er een persbericht gepubliceerd worden !!!!

Darthwillie
22 maart 2010, 01:03
R: Ik was in gevecht met Racingleague Motorsport 2, aan start/finish zat ik ernaast maar Goon Squad was er ook (gedubbelde), RM2 ging langs binnenkant, ik langs buiten maar Goon Squad stond daar, ik ging er redelijk hard erop :( SORRY GOON SQUAD !!! Was echt niet men bedoeling !
We gingen er eigenlijk ook niet van uit dat je het expres deed :p jammer was het wel want het kostte vreselijk veel tijd, maar een foutje is zo gemaakt. Shit happens

Zelf eigenlijk een dubbel gevoel overgehouden aan deze race, voor mij persoonlijk baal ik vreselijk dat ik niet de tijden kon rijden die ik in de tests wel haalde, geen idee waarom, kan aan het stuurtje liggen dat anders voelde, de zon die in mijn eerste stint heel laag stond of welk excuus ik ook maar verzin :rolleyes: maar het eindresultaat is hetzelfde, te langzaam, daar moet dringend wat aan gedaan worden.

Als team kunnen we niet tevreden zijn met een 4e kwalificatieplek en dan als laatste eindigen, gewoon jammer van de probleempjes die we tegengekomen zijn.

positief is natuurlijk wel dat het een gezellige middag was in onze highend simulator :p en met champagne vanwege het finishen!!! Iets wat ons vorig jaar niet gelukt is op Sebring.

Ondanks dat hebben we toch een geweldige race gehad. Al waren we laatste geworden, dat maakte ons niks uit. We hebben heel veel fun gehad en daar draait het toch om.

:thumbup: zo is het helemaal!!!

Michael VanDijck
22 maart 2010, 07:29
Heb even men verslag uit racingleague gekoppieerd.
het volledige leeswerk is me nog niet gelukt hier :lol:

Profi aan Steven en Gert nogmaals en aan de andere finisching teams !!!!

Hoe begin je in godsnaam aan een verslag van een 6u's race

Start ging goed en kom zelfs in men stint een plekje of 2 opklimmen, de pace zat goed en constant maar niet de snelheid die ik anders haalde.
Foutloos de pits in op p3 denk ik.
Sander maakte in z'n 3e lap een grote blunder die ons idd op het einde 1 of 2 plaatsen heeft gekost.
Binnenkomen met schade en lekke band, ik veronderstelde dat een lekke band ook bij de schade hoorde, maar degelijk niet
Dus na dat eerste moeizame rondje volgde er nog zo 1 en terug pits in, 2 nieuwe voorbanden erop en gaan !
De spanning was even te snijden maar, we zouden niet het enige team zijn met problemen dus in die hoop ...
Men 2 stint als 11e uit de pits en klaar voor de opmars. P8 terug pitten en Sander buiten. Hij ook nog een plaatsje kunnen pikken en zo deden we toch terug mee voor enkele punten.
Ik heb ergens half race nog een incidentje voorgehad met ZeroBarrier, tijdens het lappen maakt hij plaats, maar net daar zag ik plaats om er voorbij te gaan en was een zware aanrijding. wij hebben hierdoor geen schade opgelopen en ook maar 8 sec verspeeld, bij hun weet ik het niet. Sorry!
P5 finisch, beter dan de doelstelling: uitrijden en niet laatste

Die LMP1's liggen me beter dan de GT's maar 6u vreet toch wel aan je

Nog eens bravotje voor men teamie, heeft de laatste dagen toch nog ergens wat tijd gevonden, mede door de aanschaf van G25 denk. (spijtig van lap 30 maarja)

En het donker gedeelte was ook niet van het minste toch zo'n 3 sec trager dan anders pfff

Maar was leuk

Dikkuh
22 maart 2010, 09:30
Ja waar moet je beginnen met je verslag ?

De bedoeling was om met 3 teams Racingleague Motorsport 1 tm 3 bij Marc thuis te rijden. Helaas heeft Niel zich op het laatste moment moeten afmelden ivm ziekte. 1 van ons kwam met het meesterlijke idee om het 3e team in te loggen en de race te volgen via de tv.

Tijdens de practice hadden we last van van connection losts, dus totale paniek in huize Dieters. Snel alle kabels en router vervangen.
Weer verder rijden en bidden in de Quali reed Ludo een mooie 2e tijd, om vervolgens weer het noodlot zien toe te slaan. Met nog maar een minuut of 7 te gaan weer een connection lost. Na kort overleg besloten om alle niet nodige apparatuur uit te zetten (3e team / laptops) en nog harder te bidden.

Ludo kon nog net 2 rondjes rijden en zette toch nog een zeer nette 6e tijd neer.

De race:
Ludo is de race gestart en heeft 2 stints gereden. Hij is opgeklommen tot P2 en was Steven aan het binnen hengelen na een klein foutje terug vallen tot P4. De auto had een paar ronde voor de 2e stop problemen en we verloren dik 2 sec per ronde.

Dus Ludo is eerder binnen gekomen en ik heb het stuur overgenomen, kort samengevat viel het midden in de race invallen zwaar tegen.
Kwam niet in mijn ritme en ben er hard afgevlogen waarbij ik mijn achterband lek reed en mijn spoiler verloor. Gelukkig ging de auto nog "vooruit" met een slakkegang terug naar de pits en op de weg naar de pits nog 4 of 5x gespint. Na de pit stop lagen we op P6 met 1:15 achterstand op de auto voor ons. Mijn 2e stint ging wat beter en heb de achterstand kunnen terug brengen tot 35 sec.

Ludo heeft het stuurtje weer overgenomen en is verder gegaan met het binnenhengelen van de auto voor ons. Door de nodige pech bij de andere zijn we nog opgeklommen tot P4. Ludo ging als en speer en haalde P3 met rasse schreden binnen. Eigenlijk zou ik de laatste stint rijden maar omdat het al donker was en we een goede kans op P3 hadden heeft Ludo 3 stints achter elkaar gereden met het gewenste resultaat een P3.

Nog 1 tip voor de concurrentie:
Doe nooit een pit stop met 3 man voor 1 auto.
Dit heeft ons de nodige tijd gekost bij de eerste pit stop.
Staat hij uit ?
Nee nog niet !
Nu ?
JA !
Ow nee toch niet !!!
Schuif ik doe het zelf wel :001_tt2:

Al met al een schitterende ervaring, de snelheid zat er met name bij Ludo heel goed in. Jammer van mijn grote fout dit heeft ons in ieder geval kansloos gemaakt voor de overwinning. Maar we zijn dik tevreden omdat we toch nog terug zijn gekomen van P6 tot P3.

Dan uiteraard nog de felicitaties aan Belgian Lizards.
Het lijkt erop dat de heren op de race dag een nieuwe duracell batterij krijgen en vervolgens foutloos naar de overwinning rijden. Echt respect !!!

hijglander
22 maart 2010, 09:37
Bij ons is het allemaal redelijk goed gegaan... de qualy ging met een 1:46.0 ruim een halve seconde langzamer dan ik al eerder tijdens een training had gereden, maar goed genoeg voor plek 3.

Daarna, hoewel voorzichtig, toch een goede start. Maar na een rondje of 3~4 kregen we GoonSquad in de versnellingsbak... letterlijk, ik remde de laatste bocht aan en zij later.... :(

Dus toen lagen we vijfde.

Daarna hebben we geen echt noemenswaardige problemen gehad, alleen tijden die wij tijdens training en een eerdere practise race haalden (constante 1:47-ers) lukte nu gewoon niet. Wel jammer dat de baan niet goed verlicht bleek te zijn waardoor Jarno in het pikke donker niet meer aan zijn tijden kon komen.
Op zijn verzoek heb ik i.p.v. een korte laatste stint een langere gedaan, gelukkig met wat meer succes.
Bij de laatste stop besloot GTR2 dat de remmen vervangen diende te worden... wij zagen dat te laat en dus in onze haast snel op enter geramd om toch nog een 2 minuten stop te maken waar we er 1 van nog geen 30 seconden hadden verwacht. Hierdoor een achterstand op de nummer 3 gekregen die we niet meer goed konden maken op de baan en omdat zij geen fouten maakten kwamen we niet echt dichterbij.

Duzzzzzzzzzz, we zijn vierde geworden. Een hele mooie plek!

Jarno, nogmaals bedankt voor het invallen op zo'n korte termijn. Super gereden man! :thumbup:

Heren podium, allemaal gefeliciteerd met een prima prestatie!

Workz Racing (Eddy en Riley), jullie betaling (wegens nagekomen afspraken, bolide parkeren in de muur op hoge snelheid) kan bij mij thuis opgehaald worden in de vorm van een kratje bier.
En nu ff serieus, het bier staat sowieso, jammer dat jullie uitgevallen zijn mannen.. jullie waren zeer zeker podium kandidaten. Uitrijden was jullie gegund!

LUDO-B
22 maart 2010, 10:13
Bij de laatste stop besloot GTR2 dat de remmen vervangen diende te worden... wij zagen dat te laat en dus in onze haast snel op enter geramd om toch nog een 2 minuten stop te maken waar we er 1 van nog geen 30 seconden hadden verwacht. Hierdoor een achterstand op de nummer 3 gekregen die we niet meer goed konden maken op de baan en omdat zij geen fouten maakten kwamen we niet echt dichterbij.

Duzzzzzzzzzz, we zijn vierde geworden. Een hele mooie plek!

Bij ons hebben ze bij de laatste pitstop ook de remmen vervangen, hadden we ook helemaal niet op gerekend!

Peter
22 maart 2010, 11:10
Hadden jullie de barke ducts op maximaal open staan? Of geknepen?
Vorig jaar kwam het bij veel teams voor dat de remmen vervangen moesten worden, dus het viel mij reuze mee dat het nu maar bij 2 of 3 teams, en aan het einde van de race gebeurde...

LUDO-B
22 maart 2010, 11:22
Vorig jaar kwam het bij veel teams voor dat de remmen vervangen moesten worden, dus het viel mij reuze mee dat het nu maar bij 2 of 3 teams, en aan het einde van de race gebeurde...

Volledig open op duct 6.:huh1:

Maar zou het ook kunnen zijn dat het na een bepaald aantal pitstops de remmen vervangt omdat wij 2 extra pitstops hebben gemaakt?

Dikkuh
22 maart 2010, 11:30
Volledig open op duct 6.:huh1:

Maar zou het ook kunnen zijn dat het na een bepaald aantal pitstops de remmen vervangt omdat wij 2 extra pitstops hebben gemaakt?

Wat waren we (jij) toch snel :lol:

hijglander
22 maart 2010, 11:45

Wij hadden de brake ducts op 4 staan i.p.v. 5 (max bij de Audi).

Peter
22 maart 2010, 11:47
Dan hebben jullie niet geleerd van vorig jaar ;)

Sander VDP
22 maart 2010, 11:59
Wij op duct 6, de eerste keer verbaasde het me toen ik las van remmen vervangen, nog nooit van gehoord (wist niet dat dit kon :laugh:) en we hebben het ook niet voorgehad :)

Tjello
22 maart 2010, 13:03
Welke temperaturen werden jullie remmen dan ? Wij hadden de brake duct op 1 staan om uberhaupt maar temperatuur in de remmen te krijgen :S

rinussie
22 maart 2010, 13:04
Nog ff ons verhaaltje (RARE 3 FR)

Om met de ducts in huis te vallen, vorig jaar hadden wij de ducts op 6 staan en moesten toch 1 maal de remmen vervangen aan het einde van de race. Dus nu hadden wij zo iets van we zetten ze op 3 of 4 want dan kunnen we tenminste normaal remmen en ze moeten toch vervangen worden wat ook weer gebeurde aan het einde van de race. Dit resulteerde wel dat wij veel later konden remmen dan veel andere wagens op de baan waardoor ik iig één tikje aan Goonsquad heb gegeven (nederig excuus hiervoor) en UT- Racing die op dat moment een ronde voor lag veel vroeger remde dan ik waarop ik hem ternauwernood rechts kon ontwijken zonder hem te raken (excuses dat ik je heb laten schrikken).
Wat wel weer irritant is, is dat hij dan heftig met zijn lampen gaat knipperen terwijl ik in de hairpin ruimte laat om hem vooral niet te raken. Ik weet dat het close was en dat het mijn fout was maar DAT MOET JE NIET DOEN :cool:

De quali en de race was totaal niet wat wij ervan verwacht hadden. De hele voorgaande week lag onze race pace met de Peugeot erg constant in de 47 laag met 46ers in het verschiet terwijl onze Q-tijd in de 45 zou moeten zijn. Wij hadden onszelf daarom goede kansen op iig een podium toebedeelt.
De dag begon al met inlog problemen doordat de server/carpack (of whatever) mijn drie schermen niet accepteert. En dat terwijl ik met de test race op Spa (carpack 0.2) gewoon heb meegedaan. Dus over naar 1 scherm en dat is echt erg wenen als je al 3 jaar met 3 schermen rijdt.

Fred kon ook niet wenen aan mijn set dus die reed met bananen schillen onder zijn auto en ik heb één goede stint gehad met 47ers en 48 laag. Verder was het één drama voor wat de race betreft.

De fun factor daarentegen was zoals gewoonlijk weer erg hoog en ik heb er iig weer van genoten en was compleet versleten in de laatste rondjes :thumbup:

Grats aan het podium :thumbup:

We'll be back :sneaky2:

hijglander
22 maart 2010, 13:32
Dan hebben jullie niet geleerd van vorig jaar ;)

In ieder geval niet voldoende nee.

Bij de volgende race gaan we gewoon zorgen dat er geen remmen gewisseld gaan worden.

RacingLeague Motorsport 3
22 maart 2010, 16:11
Hierbij het verlag van Racingleague Motorsport,

Allereerst willen we Belgian Lizards feliciteren met hun overwinning! UT carsport en Racingleague team 2 met het behalen met hun podium.

Jammer genoeg kon team 3 gisteren niet aan de start verschijnen wegens ziekte van Niel. Dus ik (Rob) heb toen meegereden bij team 1.

De dag begon niet al te goed, om de beurt kregen we telkens conection lost. De stress sloeg toe en we begonnen te zoeken naar het probleem. Uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat de derde verbinding (team 3) die we hadden gebruikt om op de tv weer te geven de oorzaak was. Met nog 6 minuten te gaan kon ik nog net een rondje rijden wat resulteerde in een teleurstellende 1.47,8. Maar goed de kwalificatie is gelukkig niet het grootste belang van een 6 uurs race.

Ik zou de race beginnen en hoopte dat de internetverbinding 6 uur stand zou houden. Voorzichtig aan de race begonnen daardoor één plekje verloren. Uiteindelijk toch paar plekken gewonnen door de auto heel te houden en redelijke constante tijden neer te zetten.

Stuur overgegeven aan mijn broer Eric, die had maanden aan voorbereiding besteed (not) voor deze race. Begin even wennen aan de auto maar na een tijdje kwam het tempo erin. Door een goede racepace en geen schade te rijden reden we op een gegeven moment zelfs op plaats 3.

Eric komt de pitstraat binnen alles loopt tot nu toe vlekkeloos. Marc zit achter het stuur en wilt weg rijden. Alleen dacht gtr2 er anders over want de auto wou niet meer in de versnelling. Hopeloos hebben we nog liggen zoeken naar een oplossing, maar die werd helaas niet gevonden. Waardoor we noodgedwongen de strijd moesten staken.

Jammer dat onze race na een dikke anderhalf uur eindigde in een deceptie, maar we kijken reikhalzend uit naar 16 mei waar de 2de race van het DRES seizoen zal worden verreden op het circuit Road America. Hopelijk kunnen we dan met 3 teams aan de start komen en strijden voor de ere plaatsen. Ludo en Ron hebben al bewezen dat een podiumplaats zeker bij de mogelijkheden behoort.

(heeft iemand anders ook al eens dit probleem gehad waarbij de auto niet meer in de versnelling ging. Het stuur deed het wel de auto sprong een fractie in de één waarna hij weer na neutraal ging. Na het opnieuw starten van GTR 2 functioneerde alles weer naar behoren)

Robert Saalmink
22 maart 2010, 16:17
Leuke verslagen mannen!

Ik zei gisteren al tegen Ludo, jullie moeten eigenlijk elke GTR2 versie op andere poorten laten draaien. Dan kan het elkaar ook niet in de weg zitten en dan loop je minder risico op connection lost.

CannonDale
22 maart 2010, 16:22
Kort verslag nog van Workz Racing.

Ik draaide de Qsessie en het kostte me even om in mijn ritme te komen. Toen ik net lekker begon te rije en op weg was naar een snelle tijd, kwam ik Goon Squad tegen in z'n outlap en die niet aan de kant ging. Knalde bovenop 'm en tijd weg. :cursing: Daarna weer een poging gewaagd en toen Connection Lost. Snel weer de server op en op het nippertje een tijd kunnen zetten. Kwam net over de lijn toen de sessie afgelopen was. 7e dacht ik. :sweatdrop:

De 1e stint nam ik voor mijn rekening en begon rustig om een ritme op te bouwen. Kon me opwerken naar een 5e plek en verliep prima. Maakte nog een foutje bij de hairpin en een kleine spin. Weer verder en mijn stint constant uitgereden. Bandjes zagen er nog goed uit dus die niet gewisseld en Ed achter het stuur. De stint verliep moeizaam op gebruikte banden en Ed kon geen snelle tijden rijden. We verloren dus veel in de 2e stint. Ik weer achter het stuur voor de 3e stint op nieuwe bandjes en dat verliep weer prima en wat tijd goed kunnen maken. De stint daarna voor Ed ook nieuwe bandjes en het verschil was gelijk duidelijk zichtbaar in tijden. Ed draaide constant 47-48ers en we liepen hard in op RARE in gevecht om P3 en we gingen ze dus ook voorbij. Ed goed in zijn ritme en we liepen zelfs hard in op UT. Om deze reden dan ook een dubbelstint voor Ed om nog verder in te lopen en dat verliep zeer voorspoedig. Door een klein foutje bij Bishop over de bult ging de auto plots rechtsaf de muur in en de hele voorkant weg. Race over. :(

Heel erg jammer, maar ja zo gaan die dingen. We kunnen in ieder geval goed overweg met de Pescarolo en kunnen de Audi-armada goede weerstand bieden. De volgende race is op Road America waar we meer ervaring mee hebben en dan is ook M. Brouwer van de partij. We gaan daar dan weer voor een goed resultaat. Ed is ook tevreden met mijn raceplek en ging zelfs harder dan ik deed. :cool: Hopelijk zal hetzelfde gelden voor Martijn zodat we met z'n 3en een goede pace neer kunnen zetten op RA en een podium kunnen scoren.

John
22 maart 2010, 17:39
(heeft iemand anders ook al eens dit probleem gehad waarbij de auto niet meer in de versnelling ging. Het stuur deed het wel de auto sprong een fractie in de één waarna hij weer na neutraal ging. Na het opnieuw starten van GTR 2 functioneerde alles weer naar behoren)
Ja heb ik een keer gehad. Terwijl ik met de flippers schakel bleek dat ik de versnellingspook (sequentieel) van mijn G25 had aangetikt met m'n onderarm en die stond precies tussen neutraal en een versnelling in. Om dit in de toekomst te voorkomen heb ik de knop toewijzingen in GTR2 en GTR Evo voor de schakelpook verwijderd. Nu ga ik er even van uit dat je een schakelpook hebt.

Michael VanDijck
22 maart 2010, 18:38
@ Ludo: wij hebben ook 2 stops extra gemaakt en ze hebben niets gedaan aan de remmen?

Met duct op 6 kwamen ze nog af en toe tot 630°
Ik snap niet hoe jullie met een toegeknepen koelgat geen problemen krijgen met het remmen.
Heb wel gezien dat je de alarmwaardes kan aanpassen van de temperaturen, mss doen jullie het zo ?

Tjello
22 maart 2010, 18:41
Michael, wij hadden duct 1 en zaten nog altijd onder de 800 graden.

Als ik de temperaturen van afgelopen jaar (1100 graden) zie dan valt dat nog mee...

Met een hogere duct was gewoon niet te remmen met de Lola.

Tjello
22 maart 2010, 18:51
Michael, wij hadden duct 1 en zaten nog altijd onder de 800 graden.

Als ik de temperaturen van afgelopen jaar (1100 graden) zie dan valt dat nog mee...

Met een hogere duct was gewoon niet te remmen met de Lola.

Nu ik erover denk, misschien is dat het grote voordeel van de Lola :D

Michael VanDijck
22 maart 2010, 19:27
Ow
Ik dacht vanaf rood is het slecht maar jullie gaan dan nog eens 200° door?
Of toch aangepast in die PD?

Darthwillie
22 maart 2010, 19:48
remmen werken volgens mij pas goed vanaf een 500 graden.

Gerben vd Broek
22 maart 2010, 20:46
Op road america vorig jaar, kregen we de remmen over de 1200 graden. Heeft uiteindelijk wel geleid tot 3x remmen vervangen. Wagen remde zo goed, maar hadden dus 0 ervaring met gtr2 toen. Dat kostte dus een hoop tijd toen. Maar als remmen dan 800 graden worden is in principe niet zo'n ramp.

Tjello
22 maart 2010, 20:52
Ow
Ik dacht vanaf rood is het slecht maar jullie gaan dan nog eens 200° door?
Of toch aangepast in die PD?

Dat dachten wij dus ook, maar de remmen werkten veel beter bij een wat hogere temperatuur en wie zegt dat XD altijd weet wat slecht is bij welke auto ??? (maw, rood hoeft dus niet echt slecht te zijn)

Atreidez
22 maart 2010, 21:14
Remmen vervangen heeft neit alleen met je duct settings te maken, maar vooral ook met je remdruk .. Ik reed bv. op 93% remdruk met zo groot mogelijke duct, om die remmen te sparen. Vorig jaar viel t op dat mensen die snel hun remmen moeten vervangen met een druk rond de 97/99 rijden.

Heb even men verslag uit racingleague gekoppieerd.
Ik heb ergens half race nog een incidentje voorgehad met ZeroBarrier, tijdens het lappen maakt hij plaats, maar net daar zag ik plaats om er voorbij te gaan en was een zware aanrijding. wij hebben hierdoor geen schade opgelopen en ook maar 8 sec verspeeld, bij hun weet ik het niet. Sorry!

Ja, dat was ik! Was meteen einde race ;) Rechtdoor de banden in, motorkap en alles aan de voorkant vloog rond en toen, angstige stilte.. Maargoed, zoals ik al zei maakte het hier niet veel uit, aangezien ik m toch niet in me eentje uitgereden had. Als Steven hier wel was had het flink zuur geweest.

Michael VanDijck
22 maart 2010, 22:55
Dat dachten wij dus ook, maar de remmen werkten veel beter bij een wat hogere temperatuur en wie zegt dat XD altijd weet wat slecht is bij welke auto ??? (maw, rood hoeft dus niet echt slecht te zijn)

Ok testen waard dus

Michael VanDijck
22 maart 2010, 22:57
Ja, dat was ik! Was meteen einde race ;) Rechtdoor de banden in, motorkap en alles aan de voorkant vloog rond en toen, angstige stilte.. Maargoed, zoals ik al zei maakte het hier niet veel uit, aangezien ik m toch niet in me eentje uitgereden had. Als Steven hier wel was had het flink zuur geweest.
Nogmaals excusses :blushing: zoiets is nooit de bedoeling

Darthwillie
22 maart 2010, 23:10
zo, mijn (Gert) derde stint zit erop, enige hachelijk momentje ook met Goon Squad, net voor de remzone een blokkeerbeweging uitvoeren om dan terug op de racelijn te gaan stilstaan is nooit echt een goed idee...

gelukkig was de botsing op lage snelheid en viel de schade mee. Nu hopen dat Steven de boel heel houdt in de laatste minuten :thumbup:
:confused1:
http://img168.imageshack.us/img168/516/zzzzzzq.jpg
dit is toch echt vlak voor je me raakt, ik reed op de racelijn en ging naar buiten zodat je binnendoor kon, niets blokkeerbewegingen of wat dan ook.

Zal best wel een keer iemand per ongeluk geblokt hebben, maar deze ben ik het niet echt met je eens.

Fabian de Jong
22 maart 2010, 23:27
:confused1:
http://img168.imageshack.us/img168/516/zzzzzzq.jpg
dit is toch echt vlak voor je me raakt, ik reed op de racelijn en ging naar buiten zodat je binnendoor kon, niets blokkeerbewegingen of wat dan ook.

Zal best wel een keer iemand per ongeluk geblokt hebben, maar deze ben ik het niet echt met je eens.
Hehe dat was een behoorlijk schrik momentje voor ons :p

Darthwillie
22 maart 2010, 23:53
:blushing: ik wou jullie allebei er langs laten zodat ik jullie niet in dat rotte stuk daarna zou hinderen.

Michael VanDijck
23 maart 2010, 07:08
Ik denk dat Gert van belgian lizards een ander moment voorheeft in de race want dit is onze auto :D
Gele striping en een gulf-helm, dat was ik of sander.
Ik kan me niets van het incident herrineren...

Darthwillie
23 maart 2010, 07:20
:lol: :lol: tijd voor Pearl :lol:

Sander VDP
23 maart 2010, 11:49
Met gele strepen is Leza Belga. Geen geel op de wagen, veel wit is Belgian Lizards, zoals men teamie al zei...

Duidelijk toch ?

Darthwillie
23 maart 2010, 11:52
:blushing: ik geloof je :p, kan me alleen geen ander moment voor de geest halen PLUS, hoewel je het niet zou zeggen was dit in het donker, replay file wordt het niet donker nml.

DBR Steven
23 maart 2010, 12:21
nog even kort over de Belgian Lizard race van mijn standpunt

was mooie race

qualy begon goed, pole al na 3 ronden.
Was er nog een paar keer zeer dicht bij, maar niet meer sneller.
Had toch een paar man in de 44's verwacht

Warmup
mooi momentje, Belgian Lizards en Leza Belga 1 en 2 :thumbup:

Dan race
bij de start bijna positie kwijt, iets te lang gewacht om te vertrekken in de laatste bocht waardoor UT langszij kwam, maar hebben we kunnen afhouden.:sweatdrop:
dan mooi onze rondjes gedraaid zonder veel problemen, behalva het lappen van somige achterliggers. Soms een akelig moment. Vooral in de eerste stints waar UT zeer dicht achter ons zat, en elke seconde belangrijk was.
Waarvoor onze excuses als dit iets te ongeduldig was.

mooiste moment van de race voor mij was de laatste stint, in het pikke donker. Iedereen reed een stukje trager. Maar ik slaagde er toch in onze snelste ronde uit te persen. Spijtig genoeg net niet snel genoeg voor de overal snelste ronde. Anders was het een perfect score geweest.:p

Mooie race van de Leza Belga, voor hun eerste race naar P5
Mooi gereden mannen

Robert Saalmink
23 maart 2010, 12:22
Ook wij zaten in die periode nog op snelle tijden, best opvallend als je ziet dat het echt pikkedonker was!

:blushing: ik geloof je :p, kan me alleen geen ander moment voor de geest halen PLUS, hoewel je het niet zou zeggen was dit in het donker, replay file wordt het niet donker nml.

Daar zijn wel trukjes voor.

Darthwillie
23 maart 2010, 12:38
Daar zijn wel trukjes voor.
vertel vertel vertel vertel vertel :eek: hoe werkt dat?

Belgian Lizards
23 maart 2010, 12:47
:blushing: ik wou jullie allebei er langs laten zodat ik jullie niet in dat rotte stuk daarna zou hinderen.

had het idd over een ander incident. Aan de rondetijden te zien moet het in ronde 167 geweest zijn. Heb zelf de replay nog niet bekeken, en wil er nu ook geen drama van maken. Al bij al slechts een seconde of 7-8 verloren en geen onherstelbare schade opgelopen.
Volgende keer misschien gewoon op een recht stuk even van het gas, da's voor beide partijen meestal de veiligste en snelste oplossing.

Gert

PS: waar kunnen we ergens een tussenstand in punten zien?

Gerben vd Broek
23 maart 2010, 12:51
Het inlezen via de website voor de DRES werkt niet goed. De stand van de DRES zal op het forum gaan worden bijgehouden. Maar dat zal binnenkort nog wel komen.

Robert Saalmink
23 maart 2010, 13:19
Ho ho, toen ik zondagavond de lapcharts uploadde heb ik erbij gezet dat de hele tussenstand en uitslagen op de website te vinden zijn. Die staan er dus allang :p

Was wel wat handwerk voor nodig maar het staat er!

Het gaat overigens om het teamkampioenschap, er is geen rijderstitel te behalen maar in ons systeem worden beide altijd ingelezen, vandaar.

Gerben vd Broek
23 maart 2010, 18:06
@Robert, sorry, niet verder gekeken of het er wel stond, maar gezien de vraag ging ik er vanuit dat het er niet zou staan :). Maar het staat er dus wel :).

Belgian Lizards
23 maart 2010, 19:01
Ho ho, toen ik zondagavond de lapcharts uploadde heb ik erbij gezet dat de hele tussenstand en uitslagen op de website te vinden zijn. Die staan er dus allang :p

Was wel wat handwerk voor nodig maar het staat er!

Het gaat overigens om het teamkampioenschap, er is geen rijderstitel te behalen maar in ons systeem worden beide altijd ingelezen, vandaar.

sorry hoor, ben niet zo thuis hier en vind het dus niet... :blushing:
iemand een linkje misschien?

Sander VDP
23 maart 2010, 19:04
@ BL,Gert: Ik vind het ook niet :blushing:

Fabian de Jong
23 maart 2010, 19:38
Ga naar klik (http://digitalracing.nl/index.php/leagues.html) > Klik op het witte veld waar bij de andere leagues een logo staat die hier dus mist en dan naar standen.

Belgian Lizards
23 maart 2010, 20:09
Ga naar klik (http://digitalracing.nl/index.php/leagues.html) > Klik op het witte veld waar bij de andere leagues een logo staat die hier dus mist en dan naar standen.

zo, die zat goed weggestopt!
thx! :thumbup:

gerb_1963
23 maart 2010, 20:11
Ik ga uitgebreid oefenen op 'erlangs laten' en op 'later voor de bocht remmen', maar vooral om heel veel harder te gaan :D

Ik heb me bijzonder vermaakt tijdens de race.
:thumbup: voor de DRES organisatie en alle deelnemers.

Belgian Lizards
23 maart 2010, 20:13
andere kleine bedenking nog: tijdens de race was het soms heel moeilijk om op XD te volgen wie nu juist waar zat qua positie met al die Motorsport teams.
Kan dit verkort weergegeven worden, of is dat onmogelijk?
is maar een ideetje...

Robert Saalmink
23 maart 2010, 20:35
www.digitalracing.nl > leagues > dres2

Is het echt zo slecht te vinden?

Wat betreft die namen, misschien moeten we volgende keer maar in-game de korte namen aanhouden, zoals RARE2, RPM, etc en verder niets. Nu is ook Belgian Lizards B Lizards in game, voorletter-achternaam idee. Dat kan wel wat mooier denk ik allemaal, maar dat is iets voor ooit in de toekomst.

Kim Van Der Stichelen
23 maart 2010, 20:48
www.digitalracing.nl > leagues > dres2

Is het echt zo slecht te vinden?

Wat betreft die namen, misschien moeten we volgende keer maar in-game de korte namen aanhouden, zoals RARE2, RPM, etc en verder niets. Nu is ook Belgian Lizards B Lizards in game, voorletter-achternaam idee. Dat kan wel wat mooier denk ik allemaal, maar dat is iets voor ooit in de toekomst.

Kunnen we niet testen met bv VDS_Motorsport ofzo?

Robert Saalmink
23 maart 2010, 20:56
Je profielnaam wijzigen in GTR2 is nogal een gedoe volgens mij. Maar met _ moet wel werken geloof ik.

Gerben vd Broek
23 maart 2010, 21:07
Profielnaam aanpassen is toch niet zo'n ramp? Is een kwestie van je instellingen zien mee te kopieren, maar hoeft verder kwa inloggen geen problemen op te leveren.

LUDO-B
23 maart 2010, 21:25
Je profielnaam wijzigen in GTR2 is nogal een gedoe volgens mij. Maar met _ moet wel werken geloof ik.

Je hoeft alleen je PLR bestandsnaam te veranderen (hernoemen) in je gewenste ingamenaam, dat is alles volgens mij.

Gerben vd Broek
23 maart 2010, 21:29
Das iig iets wat snel te proberen is dan. Zou wat verwarring kunnen schelen.

Kim Van Der Stichelen
23 maart 2010, 21:43
Zeker :)

Op een gegeven moment was dit de stand:

R Motorsport
R Motorsport
R Motorsport
V Motorsport
R Motorsport

:)

LUDO-B
23 maart 2010, 21:50
Zeker :)

Op een gegeven moment was dit de stand:

R Motorsport
R Motorsport
R Motorsport
V Motorsport
R Motorsport

:)

Dat heeft wel iets zo....:p

Sander VDP
23 maart 2010, 22:19
Idd, vond het ook irritant welke Racingleague is het nu ? En dan zag ik achteraf dat er nog een team was met R Motorsport :rolleyes:

Leza Belga, lekker kort :thumbup:

Robert Saalmink
23 maart 2010, 22:33
RPM Motorsport is de enige waar je bang voor hoeft te zijn :D

Kim Van Der Stichelen
23 maart 2010, 23:13
RPM Motorsport is de enige waar je bang voor hoeft te zijn :D

Correctie: RPM Motorsport is de enige waar je bang voor hoeft te zijn met Robert achter het stuur

rinussie
23 maart 2010, 23:24
tijdens de race was het soms heel moeilijk om op XD te volgen wie nu juist waar zat qua positie met al die Motorsport teams.
Kan dit verkort weergegeven worden

Heb je in je XD.ini de StandingsPlayerNames op 0 staan anders krijg idd afkortingen die op elkaar lijken en is het idd moeilijk te volgen.

Zo dus:
; 0 = Show full player names
; 1 = Show short names like the name indicator floating over the cars when on track (default)
StandingsPlayerNames=0

Verder gebruik ik deze (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=25466) mapplug-in waardoor je precies ziet wie waar rijdt op de baan.

In GTR 2 hoeft in principe alleen het *.PLR file aangepast te worden.
Het *GAL bestand veranderd automatisch mee :thumbup:

Fabian de Jong
23 maart 2010, 23:27
Of jullie leren gewoon gebruik te maken van de Livetiming, daar halen Danny en ik alle info uit. Die standing bij XD staat gewoon uit.

Belgian Lizards
24 maart 2010, 00:12
Of jullie leren gewoon gebruik te maken van de Livetiming, daar halen Danny en ik alle info uit. Die standing bij XD staat gewoon uit.

GTR is bij mij al een paar keer gecrashed tijdens een race waarbij ik livetiming had opstaan. Wist toen nog niet waaraan het lag, maar sedert ik het niet meer heb opstaan, heb ik geen crashes meer... Ik vrees dat ie op het moment van een refresh iets doet wat GTR niet leuk vindt ofzo...

Belgian Lizards
24 maart 2010, 00:13
Heb je in je XD.ini de StandingsPlayerNames op 0 staan anders krijg idd afkortingen die op elkaar lijken en is het idd moeilijk te volgen.

Zo dus:
; 0 = Show full player names
; 1 = Show short names like the name indicator floating over the cars when on track (default)
StandingsPlayerNames=0

Verder gebruik ik deze (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=25466) mapplug-in waardoor je precies ziet wie waar rijdt op de baan.

In GTR 2 hoeft in principe alleen het *.PLR file aangepast te worden.
Het *GAL bestand veranderd automatisch mee :thumbup:

dank voor de tip, zal deze even proberen! :thumbup:

Darthwillie
24 maart 2010, 10:08
Ik draaide de Qsessie en het kostte me even om in mijn ritme te komen. Toen ik net lekker begon te rije en op weg was naar een snelle tijd, kwam ik Goon Squad tegen in z'n outlap en die niet aan de kant ging. Knalde bovenop 'm en tijd weg. :cursing:
;) ik denk dat je bedoelt dat de organisatie het vorstschade gat in de weg niet adequaat gerepareerd heeft :p :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=qXo3S84hS_c

Peter
24 maart 2010, 10:12
;) ik denk dat je bedoelt dat de organisatie het vorstschade gat in de weg niet adequaat gerepareerd heeft :p :laugh:

Haha, lol @ willie :lol:

CannonDale
24 maart 2010, 15:26

Dit was 'm niet !! :lol:
Het was namelijk in de 1e sector.
Kan het wel voor je opzoeken als je dat zou willen. :tongue_smilie:

fablex
24 maart 2010, 18:59
http://www.youtube.com/watch?v=qXo3S84hS_c

Een 8 voor de uitvoering en een 3 voor de moeilijkheidsgraad!

Robert Saalmink
24 maart 2010, 21:04
Op de frontpage is een raceverslag geplaatst. Enjoy!

Darthwillie
24 maart 2010, 21:24
:thumbup: heel fraai verslag, mooi gedaan :thumbup:

Robert Saalmink
24 maart 2010, 22:12
Thanks hunn!

Sander VDP
24 maart 2010, 22:27
Fantastisch Robert :thumbup:

Prachtig hoe je alles neerschrijft, nu nog een bijpassend filmpje en het is af ! :laugh::cool:

Mikeman
24 maart 2010, 22:43
:thumbup:Heel mooi verslag!:thumbup:

Op naar Road America:D

Robert Saalmink
24 maart 2010, 23:20
Ik wil best een keer een poging wagen wat betreft een filmpje maar ik heb er de komende week sowieso al geen tijd voor :(

Darthwillie
24 maart 2010, 23:35
ben ik nog steeds nieuwsgierig hoe je de replay donker krijgt?

Robert Saalmink
24 maart 2010, 23:45
Time Acceleration op 10x of 60x zetten (bij realism settings in GTR2) en dan de replay laden. Bij 60x duurde het bij mij ongeveer 5 minuten voordat het donker was. Let wel, de hele replay is dan donker, ook de start van de race ;) en dan moet je wel snel zijn want de zon komt dan ook 60x sneller weer op he :p

Darthwillie
24 maart 2010, 23:56
nice trick :thumbup:

Sander VDP
26 maart 2010, 16:24
Wat zijn jullie tijden op Road America, of ben ik de enige die al aan het trainen is ? :D

Darthwillie
26 maart 2010, 16:25
ik heb gisteren een paar rondjes gereden maar voornamelijk vangrail gemold :laugh: nog niet echt tijden gedaan.

GTE
26 maart 2010, 20:57
Wat zijn jullie tijden op Road America, of ben ik de enige die al aan het trainen is ? :D

Ik zit nu ff in China

:thumbup: