PDA

View Full Version : Problemen met sturen.

Sybren
9 maart 2010, 21:56
Ik heb een probleem bij Race ON.
Als ik bij het sturen in de bocht het stuur los zou laten dan gaat het stuur haaks die kant op staan.
En volgens mij moet hij dan juist centreren.

En bij hoge snelheid stuurt hij bijna helemaal niet meer.
Trouwens ik heb een Microsoft Sidewinder Force Feedback met USB ansluiting.

Sander Hogendoorn
9 maart 2010, 21:59
In de control settings (FFB) staat ergens een optie 'reverse effects'. Probeer die eens aan te zetten (of uit als dit al aan staat)?

Sybren
9 maart 2010, 22:35
Bedankt Sander het werk.
Heb ik nog wel een andere vraag.
In de game komt er steets te staan OUT OF VIDEO MEMORY en LOW VIDEO MEMORY.
Hoe en weer zet ik die lager en of uit?

El Maestro
9 maart 2010, 23:03
Als je in het hoofdmenu van Race On naar settings gaat kan je ergens bij video settings (of zoiets) je instellingen wat lager zetten. Als het goed is ben je dan van ´t probleem af. :)

Sybren
13 maart 2010, 22:25
Als je in het hoofdmenu van Race On naar settings gaat kan je ergens bij video settings (of zoiets) je instellingen wat lager zetten. Als het goed is ben je dan van ´t probleem af. :)

Bedankt,

Maar het is me niet gelukt. Kan geen videosettings vinden en ben dus alle settings doorgelopen maar kan ook niks vinden wat erop lijkt. Heb bij visualsettings wat dingen veranderd maar ik krijg nog steeds die melding.
Dus als er nog iemand ideeen heeft dan graag.

Darthwillie
13 maart 2010, 22:33
kijk eens bij steam, als je het spel wilt starten krijg je een menu'tje met launch, videosettings en competition registration. Klik eens op die videosettings. Daar kun je een hoop aan en uit zetten. begin eens met full screen anti alliasing uit te zetten. dat scheelt bij mij al een hoop

Sybren
13 maart 2010, 22:56
kijk eens bij steam, als je het spel wilt starten krijg je een menu'tje met launch, videosettings en competition registration. Klik eens op die videosettings. Daar kun je een hoop aan en uit zetten. begin eens met full screen anti alliasing uit te zetten dat scheelt bij mij al een hoop

Dank je, heb meteen gekeken maar dat stond al uit. :(

Darthwillie
13 maart 2010, 22:58
kun je nog proberen daar je videoresolutie iets omlaag te zetten.

Sander Hogendoorn
13 maart 2010, 23:01
Wat voor videokaart heb je?

Tjerk Korving
13 maart 2010, 23:02
Maar wellicht ook een goede vraag, op wat voor systeem draai je qua processor, videokaart, geheugen e.d.?

Sybren
13 maart 2010, 23:13
Maar wellicht ook een goede vraag, op wat voor systeem draai je qua processor, videokaart, geheugen e.d.?

processor = AMD athlon64 3500+ (kloksnelheid 2,20 GHz)
videokaart = VGA GeForce 6800LE 128MB AGP
geheugen = 1GB

Darthwillie
13 maart 2010, 23:24
videokaart is krap, zou moeten werken alleen ik denk dat je idd wat lager moet gaan in je videoresolutie. Kaart met iets meer MB zou je wel helpen.

Sybren
14 maart 2010, 01:22
Daar zat dus het probleem ik had hem op 1920 bij 1080 32bit :blushing:.
Heb hem nu op 1280 bij 1024 32 bit gezet en hij draait nu goed:thumbup:.
Eerst weer dedankt voor de hulp.

Darthwillie
14 maart 2010, 01:25
:thumbup: we aim to please, maar dat is idd wel heel veel voor die kaart:p

als ik online race ga ik ook altijd een tikje terug in resolutie.

Gerben vd Broek
14 maart 2010, 01:26
Ik heb een ati 3850 agp liggen. Die kan voor 45euro van eigenaar wisselen. Dat is een hele stap tov van de nvidia 6800le.

Sybren
14 maart 2010, 09:35
Ik zat zelf al eens aan een heel nieeuw systeem te denken.
Maar was er nooit van gekomen. Mischien is dit het monent.
Dus ik hoef je kaart niet Gerben maar bedankt voor het aanbod

Sybren
22 augustus 2010, 13:07
:blushing:Ik heb weer een ander probleem:blushing:

Ik ben de helemorgen al aan het zoeken maar kan de oplossing niet vinden.
Het probleem is dat ik in Race On de namen van de tegenstanders en iets met sec boven de autos heb.
Nou is dus de vraag hoe zet ik dat uit?

Sander Hogendoorn
22 augustus 2010, 13:10
Moet je even in de controls options kijken, en dan zoeken naar 'driver name tags' o.i.d. en kijken welke knop er staat aangewezen. Ingame kan je het dan uitzetten :)

Daniël
22 augustus 2010, 13:13
Standaard staat die knop op TAB volgens mij.

Sybren
22 augustus 2010, 14:56
Dat was het probleem ik kon hem aan zetten met een van de knoppen van het stuur.
Heb hem nu weer op TAB gezet.

Maar bedankt.