PDA

View Full Version : De grote "Mijn simulator" thread

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

Mark van Zanten
12 september 2010, 15:51
Dat ziet er echt super gaaf uit!

Yskonyn
12 september 2010, 17:21
Had zojuist mijn zwager op bezoek, samen met hem wat gereden in de Frex Simconmotion en een compilatie gemaakt van 3 video's met de Formula Master op Zandvoort.

YouTube - Frex Simconmotion (http://www.youtube.com/watch?v=wy438UZOc2I)

GAAF MAN! :thumbup:

Hoor je dat apparaat nou goed bonken op de beneden verdieping of valt dat reuze mee?
Als er nu ook nog een G-simulator komt dan ben je helemaal klaar. :D

clipto
12 september 2010, 18:08
Dank allen :D

Het bonken :hammer: is door de matras die eronder ligt volledig verdwenen.
Daar maak ik nog een zwart geverfde MDF plaat overheen, dus dat gaat er allemaal wat meer racy uitzien. (en dat is nodig ook :p nu is het enkel functioneel)

Enige geluid dat je nu nog hoort, zijn de fluitende geluiden van de actuator.

Ik ben nu wel klaar eigenlijk ;)
Begonnen achter een bureau, daarna van een zelfgemaakt alu-frame, naar een VPP Professional Rack en nu deze Frex SCM.
Beter wordt het simpelweg niet. (binnen de betaalbare opties)

Niels Draijer
12 september 2010, 18:44
Je wil niet weten hoe gezellig het gisteravond was, na mijn eerste proefvlucht... :rolleyes:
Dus denk maar niet dat het zo gemakkelijk toegelaten wordt allemaal :D
(vanmiddag maar ff langs de bouwmarkt, wat dempingsmateriaal eronder maken)

Zo herkenbaar:laugh:

Ik zag trouwens dat de sims van Simworld allemaal te koop staan i.v.m. sluiting van die hele toko...

Roy Visser
12 september 2010, 19:25
Zo herkenbaar:laugh:

Ik zag trouwens dat de sims van Simworld allemaal te koop staan i.v.m. sluiting van die hele toko...

Als je ergens beroerd in zit zijn het die plastic dingen wel.... (muv frex spul: Edit VPP)

clipto
12 september 2010, 19:55
VPP bedoel je neem ik aan ;)
(dat ik nu met Frex in m'n kop zit, is nog tot daar aan toe :D)

Fr3d
12 september 2010, 20:14
heel gaaf Jarno!

Niels Draijer
13 september 2010, 23:04
Ik zie dat ik verzuimd heb de startpost up to date te houden. Die ga ik deze week ff bijwerken. Nu eerst nog ff chillen en m'n nest in :)

Roy Visser
13 september 2010, 23:29
Nou het wordt eigenlijk wel tijd voor een nieuwe Openingspost (kijk maar naar het aantal posts)

voordat iemand die start misschien de moeite waard om te kijken of er wat veranderd kan worden en wie de OP in bezit neemt? :)

clipto
13 september 2010, 23:34
Ik geef de eer aan Niels 'mister show my rig' Draijer. :D

Roy Visser
13 september 2010, 23:36
Mja dacht ik ook al, maar wilde het iig even hier noteren voor er iemand anders de boel al copy paste, vind het altijd wel netjes als daar de orginele poster van op de hoogte gesteld wordt :)

Niels Draijer
13 september 2010, 23:53
Dat wil ik best doen hoor :). Is het dan de bedoeling dat iedereen opnieuw zijn rig post of dat ik verwijs naar de huidige thread?
Veel mensen hebben inmiddels al wat aanpassingen gedaan en de kwaliteit van de foto's/filmpjes (myself included) kan ook wel een tikkie hoger ;)

clipto
14 september 2010, 00:07
Ik zou zeggen verwijs naar de posts in de eerder geplaatste berichten in dit topic.
Maar wanneer er een upgrade plaatsvindt in het nieuwe topic, dan die bijwerken.

En ik moet zelf ook flink aan de slag, die matras kan écht niet :D

joansom
18 september 2010, 12:17
Na de clipto bling bling show :thumbup: kan ik me voorstellen dat voorlopig niemand zijn simplek durft te showen.:D Vooruit, dan zal ik de drempel weer een stukje lager leggen. Zo zit ik er nu bij. Nog wel, want komende tijd gaat mijn raceplek gepimpt worden. Om te beginnen een tripple screen set up. Heb nu een 20"ilyama, dat wordt een 20"22"20" of een 20"24"20". Twijfel of dat goed kan met mijn 4870 0,5 GB + sofTH of dat ik beter de 4870 kan omruilen voor 58xx kaart met Eye-infinity. Tips zijn welkom.

Daarna een ontwerp maken voor de G27, shifter en toetsenbod, want die plank met ladeblokken kan echt niet

De pedalen staan nu vlak op de grond, ik heb geprobeerd om ze onder een hoek te zetten zoals bij de meeste maar ik had toen onwijs moeite om de rem te bedienen. Gaspedaal kan je voet mooi op rusten maar bij remmen moest ik elke keer voet optillen om op het pedaal te zetten. Hoe doen jullie dat?

Dan als laatste de sound. Nu twee magna's schuin achter me staan. Een 5.1 surround geeft vast een betere beleving?

Dus, werk aan de winkel!
Tips/suggesties zijn zoals gezegd welkom. Ik zal ook weer eens de diverse simwerkplek threads doornemen

Ralffoxx
18 september 2010, 22:42
Wacht op de 6000 kaarten van ATI die komen over 1.5 maand ofzo.

Jeroen Ursem
19 september 2010, 15:36
Jezus, heb je een hele pallet van die dingen besteld? :surrender:

Niels Draijer
19 september 2010, 15:44
Jezus, heb je een hele pallet van die dingen besteld? :surrender:

:lol:

Roy Visser
19 september 2010, 15:56
:lol:

Tijd voor een vers topic niels, zitten al ruim over de 1000 posts heen :)

Niels Draijer
19 september 2010, 17:21
Ben al bezig ongeduldige Vis ;)

Niels Draijer
19 september 2010, 18:00
De nieuwe thread is een feit.
Gelieve HIER (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=963) verder posten.
Lees wel even de startpost goed door aangezien ik een aantal veranderingen heb doorgevoerd om het weer een overzichtelijk en nuttig topic te maken.
:)