View Full Version : FPL3: Geruchten, persberichten en teampresentaties
Gerben vd Broek
9 februari 2010, 16:33
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/FPL3/FPL3_logo_bling_forum.png
[spacer]
Nu we zeker doorgaan met een FPL3 komen de geruchten weer op gang. Post hier de nieuwste geruchten, persberichten en natuurlijk de teampresentaties!
Mossel
10 februari 2010, 20:37
Master = Masterlijk = Erotisch = Le Coq
Darthwillie
12 februari 2010, 21:36
Wilfred Rentzenbrink is in onderhandeling over een beperkt programma in de FLP3. Prive omstandigheden weerhouden hem er van het volledige seizoen mee te draaien. Toch zijn er al ver gevorderde besprekingen met een potentiële sponsor aan de gang
Captain Slow
12 februari 2010, 21:43
Ga er maar vanuit dat ik me zal inschrijven deze competitie. In wat voor team is nog ff onbekend.:)
Kim Van Der Stichelen
12 februari 2010, 22:00
A Legend is born
Opschudding in Estoril na het flamboyante eerste aantreden van Kim Van Der Stichelen in een officiele drnl race. Omstaanders konden niet anders dan de rijstijl van de fpl-rookie omschrijven als spectaculair. Ook mederijders waren vol lof over de acties van VDS. De Belg kreeg na de race dan ook verschillende schouderklopjes van mensen overal in de paddock.
We brengen U dan ook een selectie foto's van de race dewelke mensen nog decennia lang gaan herinneren als de allereerste race van "The Belgian Legend"
Met koude bandjes onverschrokken 2 man voorbijgaan, het is niet iedereen gegeven.
http://i46.tinypic.com/15mdy60.jpg
Racen kan maar op één manier: in full attack mode
http://i45.tinypic.com/30ig6ec.jpg
Sideways is the only way to go
http://i48.tinypic.com/25fp.jpg
Met gevaar voor eigen leven duikt de Belg graag de kleinste opening in gelaten door een minder getalenteerde concurrent.
http://i45.tinypic.com/2cy60ao.jpg
Toen we na de race een intervieuw probeerde te pakken te krijgen met Kim, keek die ons recht in de ogen, zette z'n zonnebril op liep stoer weg. We konden nog snel één foto te pakken krijgen.
http://i45.tinypic.com/wi5a2f.jpg
Maik Peters
12 februari 2010, 23:30
LOL KIM! :)
Lie To me!
Niels Tieman
19 februari 2010, 20:08
[spacer]
Nieuw ScuderiaCorseDigitali logo onthuld
http://img694.imageshack.us/img694/6877/logo2010logoreveal.jpg
Terwijl de FPL3 achter de schermen op scherp word gezet heeft ScuderiaCorseDigitali een nieuw logo en een nieuw strijdplan. "We zijn de verkeerde kant op gegaan met het team. Dat willen we vanaf 2010 weer herstellen." aldus de woordvoerder van SCD. "Het team is opgezet om coureurs een onderdak te bieden die minder goed zijn in het zakelijke aspect van het racen. Met dit team willen we 2 coureurs het onderdak bieden om mee te strijden in één van de mooiste klasses van DigitalRacing.nl."
Welke coureurs er voor SCD gaan strijden is nog niet bekend. Namen zoals Jerry van Sinderen en Jeroen Ursem duiken geregelt op, maar er was niemand die dat kon, of mocht, bevestigen.
[spacer]
paulpeter
19 februari 2010, 21:48
[spacer]
Crown Racing maakt coureurs bekend voor FPL3!
Crown Racing heeft een zeer succesvol seizoen achter de rug met het behalen van het coureurs en constructeurskampioenschap. De doelstelling voor de FPL zijn daardoor uiteraard hoog gespannen. Beide titels staan als doestelling genoteerd voor het nieuwe FPL 3 seizoen.
Voor het komende seizoen is gekozen voor een nieuwe 2e coureur. Naast het ondertussen vertrouwde gezicht Michael Storm zal een nieuwe teamgenoot plaatsnemen. Vol trots presenteerde teambaas Kroon zijn nieuwe 2e coureur: "Michael zal dit jaar samen een team vormen met niemand minder dan Gerben Kelly. Gerben is een zeer ervaren en snel coureur. De strijd zal volgend jaar heviger zijn om de constructeurstitel. En Gerben is de ideale kracht om samen met Michael Crown Racing aan haar 3e op een volgende constructeurtitel te helpen. We zijn erg blij dat hij ons team komt versterken."
Door de komst van Kelly is er helaas geen plaats meer voor Steven Frederiks. Kroon: "Steven heeft een moeilijk jaar gehad, waar een blessure aan de schouder hem parte speelde. We willen Steven van harte bedanken voor zijn inzet afgelopen seizoen, want hij heeft samen met Michael toch de constructeurstitel behaald. We hopen dat hij volgend jaar bij een ander team zijn waarde opnieuw kan bewijzen."
De presentatie van de Crown Racing bolide voor het nieuwe seizoen laat nog even op zich wachten. Deze zal een week voor de nieuwe start van het seizoen gepresenteerd worden.
[spacer]
Dennis
20 februari 2010, 13:27
[spacer]
Toekomst J. Ursem bij Oxigen Racing onzeker
Volgens bronnen binnen het team heeft Jeroen Ursem aan de teamleiding laten weten volgend seizoen niet meer in actie te komen voor Oxigen Racing. De reden hierachter is niet volledig duidelijk.
Achter de schermen zou team baas Gerressen al druk opzoek zijn na een vervanger voor Ursem. Namen zijn hierbij nog niet gevallen. Volgens Gerressen zijn alle opties nog open en zal iedere coureur die zich meldt bij de teamleiding grondig onder de loep worden genomen.
[spacer]
Darthwillie
20 februari 2010, 13:58
spannend allemaal, misschien weet Brett Pitt meer over de heer Ursem :p
Captain Slow
20 februari 2010, 14:09
Gaan we weer van die flirt perikelen krijgen?:laugh:
Mark van Zanten
21 februari 2010, 00:43
Ik ga me naar een paar seizoen aangekeken te hebben toch maar inschrijven voor editie nummertje 3. Of het een volledig seizoen gaat worden is nog de vraag, maar het gaat eindelijk eens gebeuren :P
f1timmy007
21 februari 2010, 14:57
Ik zit ook nog te twijfelen of ik mee ga doen. Vind het een leuke klasse, maar ik moet er ook tijd voor hebben.
Edit: Ik sta dus open voor aanboden
Brett Pit
21 februari 2010, 20:28
Ursem transfervrij
[spacer]
Ursem is veel in het nieuws geweest de laatste dagen en we hebben eindelijk een reactie ontvangen van zijn manager Tayman. "Jeroen is inderdaad transfervrij en er zijn meerdere gesprekken. Hij wil wel erg graag met Bentvelzen in 1 team stappen, maar hij is er nog niet over uit of hij onder de vlag van Van Someren wil gaan rijden of bij het junior team van Tieman"
De bal ligt volgens insiders bij Bentvelzen. Het is geen geheim dat Ursem al jaren samen met hem een team wil vormen, dus zal Bentvelzen zijn keuze bepalend zijn. De kans dat Bentvelzen en Ursem gezamenlijk de strijd aangaan is vrij groot, het is dus alleen nog de vraag of dit bij BSRT of bij Scuderia Corse Digitali zal zijn.
Het management van Bentvelzen hield zich nog stil en zal binnenkort naar eigen zeggen met het verlossende woord komen.
We zullen het spoedig horen
[spacer]
Brett Pit
Captain Slow
27 februari 2010, 18:23
C. Smit mengt zich op de rijdersmarkt
[spacer]
Casper Smit heeft vandaag laten weten dit seizoen mee te zullen rijden in de FPL. "Ik ben verheugd terug te keren naar mijn roots; open-wheel auto's. Ik hoop dat oude tijden zullen herleven, en dat ik ook hier een steentje kan bijdragen aan de competitie. In welk team en met welke sponsor ik dat ga doen is nog onbekend. Er zijn veel gesprekken gaande met veel sponsoren."
Wordt ongetwijfeld vervolgd..
[spacer]
Tjello
15 maart 2010, 09:48
Geruchten over familieteam Bosman in de FPL worden hardnekkiger
[spacer]
Nadat de familie Bosman bij de seizoensafsluiter aanwezig is geweest zijn er hardnekkige geruchten dat deze een team samen aan het stellen zijn voor de FPL3.
Over de teamsponsor en de verdere samenstelling van het team is nog niks bekend, naar het schijnt is Vredestein banden een van de geinteresseerden.
[spacer]
TheBoss
15 maart 2010, 14:02
Vorige seizoenen ging het toch een beetje mis met mijn plan om mee te doen, maar deze keer zal ik er echt bij zijn! :D
Atreidez
15 maart 2010, 16:44
Goed nieuws familie Bosman :D En ook een return van Deudeuche? :p
Mossel
15 maart 2010, 22:18
Ja hoe zit het eigenlijk met de FPL ? wanneer wordt bekend gemaakt dat we met de masters gaan rijden :P
Gerben vd Broek
15 maart 2010, 22:23
Er moeten nog allerlei zaken voorbereid worden wil je het een goede aftrap geven. Dus blijft het bij: binnenkort meer info.
Captain Slow
16 maart 2010, 11:59
Houdt dat ook de autokeuze in Gerben? Ik heb nu vrije tijd, en zou graag m'n auto af willen painten. Formula Masters is de meest reële optie?:)
Tjerk Korving
16 maart 2010, 14:02
Formula Master is de meest waarschijnlijke keuze inderdaad maar zoals Gerben al aangeeft, we komen binnenkort met meer info.
Maik Peters
23 maart 2010, 10:25
Zijn er ook sneakpreviews heren? Ben wel benieuwd!
Captain Slow
23 maart 2010, 10:52
Van liveries? Verwacht er 1 binnen 1 week van mij.:)
Kim Van Der Stichelen
23 maart 2010, 15:35
Grappig hoe er al een hoop mensen zijn die al liveries hebben :)
Captain Slow
23 maart 2010, 15:46
Ben hard bezig as we speak. Gaat binnenkort een persberichtje de deur uit over het hoe of wat. Sponsor en motorleverancier zal daar dan instaan.:)
IK heb nu tijd, dus ben ik er nu mee bezig.
Kim Van Der Stichelen
23 maart 2010, 15:49
Ben hard bezig as we speak. Gaat binnenkort een persberichtje de deur uit over het hoe of wat. Sponsor en motorleverancier zal daar dan instaan.:)
IK heb nu tijd, dus ben ik er nu mee bezig.
Oh maar ik had het niet alleen op jullie hoor, die van mij is ook al een heel eind af :innocent:
Dennis
23 maart 2010, 20:29
Die van mij is ook al een goede twee weken zo goed al af :P
Niels Tieman
23 maart 2010, 20:30
Die van mij is sinds 18Februari 100% klaar.. :D
Maik Peters
24 maart 2010, 14:18
Die van mij is sinds 18Februari 100% klaar.. :D
En gewoon niets laten zien :p
Niels Tieman
24 maart 2010, 14:19
De league is officieel nog niet gepresenteerd. Er is nog geen definitieve beslissing over welke auto het word etc. Ik wil ook nog een beetje tijd besteden aan een presentatie ipv een standaard render. Dat maakt het voor mij ook leuk :D
Maik Peters
24 maart 2010, 14:22
wanneer wordt het besloten "wat" het gaat worden?
Ben iig benieuwd naar je nieuwe creatie Niels :)
Niels Tieman
24 maart 2010, 14:48
Tjerk en Gerben hebben de leiding over de FPL. Dus als er iets besloten is zullen hun dat naar buiten brengen. :)
En mijn nieuwe creatie is niet zo'n verrassing. Meer herkenbaar. :)
Robert Saalmink
24 maart 2010, 15:26
Grote foto van zichzelf erop :p
Captain Slow
24 maart 2010, 20:57
Auto is zover dat ik het hier maar neerzet:)
Top Gear bekend kleur
Top Gear heeft zijn sponsor voor het komende FPL seizoen bekend gemaakt. Manager en coureur Casper Smit had al laten doorschemeren dat er geld nodig was voor een seizoen in de FPL, en blijkbaar is dat geld gevonden.
Een opgeluchte Casper sprak lichtte de geldschieter in een persconferentie toe. “Voor dit seizoen was er geld nodig, geld dat het CCF ons niet kon geven, en South African Airways wil het eventjes rustig aan doen. Ik moest dus op zoek naar een nieuwe geldschieter, en opeens schoot mij te binnen dat ik mijn carrière begonnen ben in een auto in de kleuren van Discovery Channel, die auto heeft echter nooit een race gereden. Na een kort telefoontje met Discovery Channel was men bereid om dit nieuwe plan te financieren en opnieuw op een van mijn bolides te komen staan. Over de motor leverancier zijn we nog aan het onderhandelen.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Robert Saalmink
24 maart 2010, 22:01
Reminds me of:
http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/DRC1/images/50.jpg
Captain Slow
24 maart 2010, 22:12
Ah, die had ik nog niet gezien.:) Ik gebruik alleen het nieuwe logo. Het oude logo komt wat ongelukkig uit vind ik.:)
Jeroen Ursem
24 maart 2010, 22:14
Lijkt me goed het nieuwe logo te gebruiken ;) Staat een beetje retro anders.
Bjorn
24 maart 2010, 23:08
Ik ga dan wel niet mee doen met de FPL3 hier op DR ( ik heb me bij S.NL ingeschreven :innocent:) , maar ik wou toch even me presentatie van de auto hier showen :punk:.
YouTube- Team SimRaceLink Formule Renault.avi
Mocht er iemand zijn die mee doet aan FPL3 en niet in staat is om een eigen skin te maken, dan bied ik bij deze mijn skin aan voor gebruik in FPL3. Dit geld uiteraard alleen als de Formule Masters gebruikt gaan worden :p.
Darthwillie
24 maart 2010, 23:26
:w00t::wub: ik vind die liverie op je DRTCC wagen al gaaf maar hier helemaal geweldig zeg :thumbup:
wel moeilijk met die motorkap
Jeroen Ursem
24 maart 2010, 23:29
Zeker, om door een ringetje te halen. Top livery :thumbup:
Tjerk Korving
24 maart 2010, 23:52
wanneer wordt het besloten "wat" het gaat worden?
Zeer binnenkort, als in uiterlijk aankomend weekend, volgt de aankondiging van FPL3 met al de details. Nog maar heel even geduld dus. :)
Robert Saalmink
25 maart 2010, 00:19
Heel mooi gedaan, dat asymmetrische is erg verfrissend.
Daniël
25 maart 2010, 13:05
Erg gave bak Bjorn! Inderdaad heerlijk verfrissend.
Ondertussen heb ik besloten om mezelf wel in te schrijven, want ik denk dat ik nog wel wat racejes kan meepakken. Probleem is dat ik echt totaal geen inspiratie heb voor een design. Ik heb een aantal ideeën voor hoofdsponsoren, ook originele met mooie kleurinstellingen, maar ik krijg nog niets fatsoenlijks ontworpen. Gelukkig hebben we nog even. :)
Gerben
25 maart 2010, 13:45
Vette bak Bjorn! En wat is je smoes om hier niet mee te doen ;) :P
bij Simracing ga ik iig tegen je strijden op de baan! ;)
Paul Gelissen
25 maart 2010, 13:58
Ik zou graag deelnemen aan een nieuw seizoen, maar heb me ook al ingeschreven voor simracing.nl. Ik hoop dus dat de kalenders elkaar niet te veel gaan overlappen.
Atreidez
25 maart 2010, 15:20
Er wordt op een hele andere dag gereden, dus die kans lijkt me erg klein ;)
Darthwillie
25 maart 2010, 15:37
:thumbup: meer zielen, mer vreugde, dus leuk als je mee kan doen
Mark van Zanten
25 maart 2010, 21:04
Vette livery Bjorn! Ik hoop spontaan dat er iemand geen inspiratie heeft en graag gebruik zou maken :P die kom je graag tegen op de baan.
Bjorn
25 maart 2010, 22:32
Vette bak Bjorn! En wat is je smoes om hier niet mee te doen ;) :P
Meer dan in 2 league's tegelijk racen mag niet van mijn vrouw :surrender:.
Nee alle gekheid :laugh:, ik vind 2 league's tegelijk genoeg en bij S.NL was de league eerder, dat is al. :innocent:
Dennis
27 maart 2010, 14:14
[logo_fpl]
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/orlogo.jpg
Oxygen Racing maakt plannen FPL3 bekent.
De FPL3 staat voor de deur en na een redelijk 1e FPL seizoen zal Oxygen Racing zich ook weer inschrijven voor de FPL3. Sommige dingen zullen hetzelfde blijven terwijl andere zullen veranderen. Een ding is echter zeker. Oxygen Racing zal er alles aan doen om zo veel mogelijk punten te scoren.
Een van de grootste veranderingen zal dit seizoen achter in de ORF002 te vinden zijn. BMW is bedankt voor zijn diensten en vanaf komend seizoen zal er een Italiaanse krachtbron te vinden zijn. Alfa Romeo zal komend seizoen voor de nodige pk's gaan zorgen. Een bewezen naam in de autosport en Oxygen Racing is zeer verheugd met de komst en de kennis van de Italianen.
Ook bij de coureurs zal er het een en ander veranderen. Jeroen Ursem zal na één jaar het team verlaten en zijn geluk elders zoeken. Als vervanger voor Jeroen kunnen wij een nieuw talent verwelkomen. Mark van Zanten zal komend seizoen de 2e Oxygen Racing bolide het circuit rond sturen. Het zal Mark zijn eerste seizoen op Digital Racing worden maar gezien de test resultaten hebben wij het volste vertrouwen in Mark en verwachten wij er een mooi seizoen van te kunnen maken.
Op het sponsoren vlak blijft het meeste gelijk. Echter kunnen wij wel Tomtom welkom heten op de FPL3 bolide. Reeds eerder verschenen zij al op de DRTCC BMW en ook op de ORF002 zullen zijn prominent aanwezig zijn.
Al met al kunnen wij niet wachten op de start van het seizoen. Het ontwerp van de ORF002 ligt reeds bij de spuiter. Het is alleen nog wachten op de details vanuit de FPL organisatie omtrent de klasse keuze. Zodra deze bekent is zal het niet lang meer duren voor de nieuwe bolide zal worden onthuld.
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/orlogo2.jpg
Robert Saalmink
27 maart 2010, 16:14
Leuk gedaan :)
Maik Peters
28 maart 2010, 11:13
Precies, leuk verhaal zo! :)
Niels Tieman
28 maart 2010, 11:20
Een leuk verhaal! :D Ik ben benieuwd naar het complete pakket van Oxygen. :D
Patrick Cloosterman
28 maart 2010, 17:50
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat ik graag in wil stappen dit seizoen :cool:. Het doel daarbij zal zijn het gehele seizoen te gaan rijden. Ik heb maar liefst 0 aanbiedingen op zak op dit moment (hint). Ik ben dus eigenlijk nog op zoek naar een team die een stoeltje voor me vrij heeft.
(hoop dat dit het goede topic is hiervoor?)
Welkom Patrick!! :D Leuk om je hier te zien! Ik denk dat er genoeg plaats is zodat je mee kan doen! Succes iig in de FPL!
Daniël
28 maart 2010, 18:48
http://i43.tinypic.com/1zpp0cg.pnghttp://forum.digitalracing.nl/imagesdr/smilies/threadgraphics/logo_fpl.jpg
kleijn: “ik sta op de grid in 2010 -hoop ik.”
het is al even bekend dat daniël kleijn, afgelopen seizoen coureur van cwdk am racing, het team van een vriend en hemzelf, dit seizoen wilt terugkeren in de formula proleague. Ondanks dat vorig seizoen uitliep op een teleurstelling, is motivatie geen probleem voor de 18-jarige coureur. “ik heb mezelf vorig seizoen continu lopen opvreten. Het is een vreselijk gevoel als je zo graag op de grid wilt staan, maar het gewoonweg niet mogelijk is. Nu vrees ik dat het aankomend seizoen nogmaals erg moeilijk wordt om de races bij te wonen, maar we gaan gewoon weer de gok nemen. De motivatie en de goede voornemens zijn er in ieder geval al, nu nog de ruimte in mijn overvolle agenda.”
de sponsoren vonden het op z’n zachtst gezegd ook een teleurstelling, zo bleek uit het terugtrekken van sony (walkman) en de kleinere toegezegde steun van koni. Daarnaast zullen de grote sponsoren die te vinden waren op de wagen van clemens wenners, ook niet meer terug te vinden zijn op de nieuwe wagen. “sony heeft inderdaad jammer genoeg besloten om te stoppen met het sponsoren en koni zal dit seizoen een stuk minder geld in het team stoppen, maar blijft nog wél actief. Clemens werd als muzikant zijnde gesponsord door fender, dus die zijn er nu ook mee gestopt en tomtom is natuurlijk overgestapt naar oxygen racing. Niettemin, ik kan nu bekend maken dat we htc hebben weten binnen te hengelen als hoofdsponsor en aston martin zal ons blijven sponsoren met de motoren. Daarnaast blijven puma en sparco ons steunen en kunnen we ook support verwachten van elf. Het budget is gelukkig volledig rond gekomen en indien nodig kunnen we zelfs twee wagens inzetten.”
naast kleijn is er dus nog geen tweede coureur aangesteld, ondanks dat de mogelijkheid er is. “mja, we willen opzich wel een tweede wagen inzetten, dat zouden de sponsoren ook zeker niet vervelend vinden, maar een teamgenoot zoeken blijkt lastig. Het feit is nu eenmaal dat de kans groot is dat ik niet al te veel races kan bijwonen en sowieso zal het voor mij erg lastig zijn mijn teammaatje te ondersteunen. Ik ben nu eenmaal geen set-upwonder. Ik zelf zou wel heel graag een ervaren coureur naast me willen hebben, waar ik veel van kan leren, maar dan moet er wel een zijn met interesse. Dus mocht een coureur dit bericht lezen, mijn e-mail is bekend haha.”
het werk aan de auto gaat voorlopig voortreffelijk. De wagen, omgedoopt naar de dk010, staat al bij de spuiterij. “inderdaad, de motor en versnellingsbak zijn al gemonteerd en de eerste testrondes zijn gereden. Op dit moment wordt er aan het ontwerp gewerkt en ook dat verloopt boven verwachting. Hoe hij er uit gaat zien? Nou, daar kan ik nog niet al te veel over zeggen, maar het wordt een relatief simpel en “clean” design. Ten eerste omdat we dat mooi vinden en ten tweede omdat het de kosten op dat gebied lekker laag houdt. Om diezelfde reden zal ik aantreden met dezelfde helm als vorig seizoen.”
een presentatiedatum is nog niet bekend gemaakt. Verwacht wordt dat de presentatie vlak na de uiteindelijke inschrijving wordt gedaan. Het team zal aan de start verschijnen onder de naam kleijn aston martin racing, afgekort kleijn am racing.
12345
Bramzel
28 maart 2010, 18:51
Puma & Sparco? Dat zijn wel concurrenten he ;)
Federici
28 maart 2010, 18:56
Ach, dan wordt t toch mooi een samenwerking ala Puma en Evisu ;)
Daniël
28 maart 2010, 18:58
Puma zorgt voor de schoenen (en schoudertassen natuurlijk!), Sparco voor racestuurtje, pak, gordels, stoeltje. :innocent:
Jeroen Ursem
28 maart 2010, 19:39
Sinds er LADA op de Renault staat vind ik alles mogelijk :lol:
Darthwillie
28 maart 2010, 19:42
(en schoudertassen natuurlijk!)
:lol: :thumbup:
Mark van Zanten
28 maart 2010, 21:22
Het gaat toch geen roze livery worden Daniel?! :P
Hopelijk kan ik in mijn debuutseizoen bij DRNL leuke dingen doen en hopelijk met regelmaat wat punten pakken. Ik kijk er in ieder geval naar uit om voor Oxygen Racing naast Dennis uit te komen.
Niels Tieman
28 maart 2010, 21:37
Ik zou ook iedereen op willen roepen te denken aan de helmen (etc) in deze carset! Het is toch elke keer weer een punt van herkenning. :D
Daniël
28 maart 2010, 22:39
Het gaat toch geen roze livery worden Daniel?! :P
Haha, nope, wees niet bang. Grappig genoeg was ik vorig jaar wel bijna aangetreden met een roze livery. Had namelijk een Mattel-wagen gemaakt, ter ere van 50 jaar Barbie van vorig jaar.
Hier nog enkele mini-ontwerpjes die ik had gemaakt. Ben toch heel blij dat het 'm niet geworden is. :laugh:
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/WIP35.jpg?t=1269805021
http://i42.tinypic.com/33mstx3.jpg
Overigens had die laatste nog best mogelijkheden vind ik. Best een strakke lijn zo over de auto (let niet op de neus, had weer met ander ideetje te maken hehe). Ook kon het, als ik het goed had gedaan, best een realistisch ontwerp zijn: het gebeurt immers wel vaker dat een merk een product met een livery "in het zonnetje" zet. M&M's van Nestle (dacht ik?) bijvoorbeeld.
Maar zoals in het persbericht staat: mocht iemand nog een team zoeken, ik heb nog een zitje. Sowieso vind ik het leuker als er zoveel mogelijk teams met twee auto's zijn dan heel veel privateers. Voegt toch net wat meer toe: zowel realisme als spanning. :)
Darthwillie
28 maart 2010, 22:42
sterker nog, hij bestaat echt
http://www.boldts.net/photos/Tor-Indy-2.jpeg
http://www.girl-racers.com/media/press_items/ashley_taws3.jpg
Daniël
28 maart 2010, 22:44
Hotlinken mag niet blijkbaar. Ik zie een heel lief getekend insectje.
Darthwillie
28 maart 2010, 22:47
zo dan, ik zit vol met ideeen van liveries maar allemaal net niet goed genoeg naar mijn idee
Brett Pit
29 maart 2010, 00:49
Patrick Cloosterman actief op transfermarkt
[spacer]
Oud GP Pro League kampioen (2006) Patrick Cloosterman is actief aan het lobby-en in de FPL3 paddock. De oud collega van Tjerk Korving is van plan zijn gemiste jaren in te halen bij de league van DigitalRacing.nl
Huidige kampioen Michael Storm is ook lange tijd teamgenoot geweest van Cloosterman, "Michael en ik heb hebben veel contact gehad tijdens mijn PL tijd en nog steeds vrijwel dagelijks. We waren beiden snelle rijders en hebben elkaar veel geholpen met setups en tips en racen. Vandaar ook dat ik in mijn post op het forum schreef dat ik Michael wil verslaan. Ik ga mijn best doen, maar ik heb sinds half 2007 amper meer gereden. Ik heb geen idee of ik nog een snelle rijder ben. Ik denk dat het verslaan van Storm mijn grootste motivatie gaat zijn dit seizoen, maar we zullen zien in hoeverre dat haalbaar is. Online heb ik nog nooit een race gereden. Heb alleen online getest."
Gezien de staat van dienst van Cloosterman verwacht ik toch wel dat er snel een aanbod zal komen. Paulpeter Kroon is al gespot om Cloosterman naast Michael Storm in zijn Crown Racing te zetten. Ondanks de onervarenheid in het online racen zal Cloosterman wellicht toch de troef zijn die Storm kan stoppen. Ik hoop binnenkort met meer nieuws te komen.
[spacer]
Brett Pit
Kim Van Der Stichelen
29 maart 2010, 00:59
Even kijken of ik de ruimte op de kalender heb, en als die er is zal ook VDS Motorsport z'n entree maken in het fpl :)
Gerben
29 maart 2010, 17:14
Volgens mij moet Brett Pit even een schop onder zijn kont krijgen, Crown Racing zit volgens mij al vol qua rijdersbezetting :p
Captain Slow
29 maart 2010, 17:40
Volgens mij is een contract niet veel waard deze dagen:p
Federici
30 maart 2010, 01:13
Wie nog een stoeltje nodig heeft en een ervaren snelle teamgenoot zoekt, die mailt me maar ;)
(nee, het gaat uiteraard niet over mezelf ;))
El Maestro
30 maart 2010, 20:57
Geen RM Racing in FPL3
[spacer]
RM Racing maakte vandaag in een persbericht op zijn website bekend niet deel te nemen aan FPL3. De exacte reden hiervoor is onduidelijk, maar het gerucht gaat dat een aantal sponsoren niet onder de indruk was van de resultaten van het afgelopen seizoen. Het probleem lijkt dus financieel te zitten.
Coureurs Jerry van Sinderen en Wilfred Rentzenbrink zitten hierdoor zonder stoeltjes, al melden verschillende bronnen dat er inmiddels al nieuwe contracten getekend zijn. Van Sinderen kondigde aan binnenkort met meer informatie te komen mbt zijn open-wheel race carrière.
Darthwillie
31 maart 2010, 00:27
[spacer]
In een zeer emotionele persconferentie heeft Wilfred Rentzenbrink gereageerd op het ontslag bij RM. Rentzenbrink gaf aan diep teleurgesteld te zijn in de sponsors. Het zal geen toeval zijn dat hij een stapel ATI kaarten bij zich had die hij aan de aanwezige pers uitdeelde. Over de lamborghini motor was hij ook heel duidelijk: Je moet geen volkswagen motor in een racewagen zetten. Ook voor sponsor Bose had hij geen goed woord over. Meerdere malen heb ik het juiste pitstop moment gemist door hun koptelefoons die niet goed werkten. Overwinningen zijn daardoor in rook opgelost.
Tot slot bedankte hij nog wel Jerry van Sinderen die hij een uitstekend teamgenoot noemde, waarna hij een flinke slok Martini nam, of dat een hint is???????
Gevraagd of hij zich niet kinderachtig gedroeg antwoordde hij alleen maar: NIETES!!!
[spacer]
http://img696.imageshack.us/img696/286/zxzxzxzxzx.jpg
Robert Saalmink
31 maart 2010, 10:14
Arme Wilfred!
Captain Slow
31 maart 2010, 10:35
lol, Nieties!!:lol:
Mark van Zanten
31 maart 2010, 21:13
Wilfred heeft er duidelijk onder te leiden :( *troost*
Captain Slow
1 april 2010, 16:06
Top Gear heeft vandaag een succesvolle shakedown kunnen verrichten. Er zijn helaas wel 2 spyshots verstuurd voordat de desbetreffende journalist werd opgehangen.:p
http://img717.imageshack.us/img717/1356/32058715.jpg (http://img717.imageshack.us/my.php?image=32058715.jpg)
http://img191.imageshack.us/img191/2348/72665009.jpg (http://img191.imageshack.us/my.php?image=72665009.jpg)
Robert Saalmink
1 april 2010, 16:22
Opgehangen zelfs! :blink: :hang:
Captain Slow
1 april 2010, 16:28
Dan kan er geen misverstand zijn over het feit dat we geen pottenkijkers wensen:p
Brett Pit
2 april 2010, 18:56
Rentree Rabo Racing Team?
[spacer]
In de wandelgangen gaat het gerucht dat Ron van Eerd met zijn oude team uit de GPx Proleague zijn rentree gaat maken in de FPL. Hij zou geen compleet nieuwe doorstart willen maken en is voor kennis en expertise in onderhandeling met een DRTCC team dat uitkomt in oa de CUP300.
Hij zou met het team jonge talenten willen opleiden maar het zou zomaar kunnen dat het eerste seizoen Ron van Eerd zelf in de auto te vinden is.
Een team om in de gaten te houden..
[spacer]
Brett Pit
Patrick Cloosterman
2 april 2010, 23:03
Ik heb vandaag voor het eerst een test afgelegd. Gelukkig was het droog. Het is wel even wennen deze overstap. Ik hoop dat het team, waarvan ik de naam even niet noem, tevreden is met de resultaten van vandaag. Heb nog een lange weg te gaan :lol:
Darthwillie
2 april 2010, 23:04
:thumbup: top, ik begrijp hieruit dat je definitief mee gaat doen!!!
Mark van Zanten
2 april 2010, 23:59
Gezellig! Het gaat straks nog druk worden in de FPL3 :P
Top Gear heeft vandaag een succesvolle shakedown kunnen verrichten. Er zijn helaas wel 2 spyshots verstuurd voordat de desbetreffende journalist werd opgehangen.:p
http://img717.imageshack.us/my.php?image=32058715.jpg
http://img191.imageshack.us/my.php?image=72665009.jpg
Zo te zien heeft die journalist niet al te veel moeite gedaan om onopvallend te komen :p
Ralffoxx
4 april 2010, 15:43
Boiling Point Druk op zoek naar rijders
[spacer]
Team Boiling Point die vorig seizoen nog actief was met Koos en Rinus. Is druk op zoek naar nieuw bloed. Koos heeft aangegeven dit seizoen niet volledig mee te kunnen doen en liet weten dat ie van zijn stoeltje af zag. Rinus daarin tegen is nog druk in gesprek met het team. Een 2e coureur moet nog gezocht worden. Antec de tegenwoordige hoofdsponsor van het team hoopt dat het allemaal geregeld word voor de seizoens opener.
[spacer]
Kim Van Der Stichelen
4 april 2010, 23:00
Nou ik ga me ook inschrijven voor het fpl seizoen met VDS Motorsport. Maar voor ik dat doe zal ik eerst even afwachten of iemand nog een teamgenoot zoekt om bij me te rijden. Gewoon voor de lol, maakt niet uit of die persoon vooraan of achteraan rijdt :)
Captain Slow
4 april 2010, 23:01
Bram?:innocent:
Kim Van Der Stichelen
4 april 2010, 23:01
Bram?:innocent:
Niet zo ver achteraan...
(maar even serieus, ik weet Bram z'n plannen maar dat is aan hem om dat bekend te maken)
Federici
7 april 2010, 21:03
Berichtje uit het kamp van WolnerGP:
WolnerGP bevestigt Patrick Cloosterman en Paul Gelissen
Middels dit persbericht wil het team van WolnerGP de eerste plannen voor het nieuwe Formule Pro League-seizoen bekendmaken.
Patrick Cloosterman en Paul Gelissen zullen het team vertegenwoordigen. Cloosterman keert na enkele jaren afwezigheid weer terug in de Pro League, terwijl de 23-jarige Gelissen zal debuteren.
Op het sponsorvlak zal er ook nog het één en ander gaan gebeuren. De deal met het Heineken-concern is er nog steeds, maar het is nog niet bekend of zij opnieuw Jillz op de auto zullen promoten. TNT, en de daar bijbehorende kleur oranje, zal waarschijnlijk weer prominenter op de bolide aanwezig zijn.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Angelique,
de persdame
Darthwillie
7 april 2010, 21:05
leuk, vind het gaaf al die nieuwe gezichten in FPL :thumbup:
Jelle
8 april 2010, 23:29
Nieuw team in FPL3 - JV Motorsport
[spacer]
Zolder - Na lang wachten was het dan vandaag eindelijk zover. De eerste meters van de JVM01-bolide.
http://i39.tinypic.com/166zp8p.jpg
Volgens het team was het wel de bedoeling om deze shakedown achter gesloten deuren te houden. Maar dat was natuurlijk weer gerekend buiten een oplettende baancommisaris die toevallig zijn fototoestel bij de hand had.
Ook verklaarde JV Motorsport dat het dit seizoen enkel gaat uitkomen met 1 bolide die bestuurt gaat worden door Jelle Vogels, die aan zijn 1e seizoen FPL begint.
Morgen begint het team aan een 2-daagse testsessie om hopelijk wat meer inzicht in de wagen te krijgen. Hiervoor zal men dan wel eerst heel de nacht moeten sleutelen omdat de wagen vandaag te kampen had met hydraulische problemen. :innocent:
[spacer]
Darthwillie
8 april 2010, 23:34
leuk, zowiezo welkom en lekkere wagen!
Brett Pit
10 april 2010, 13:07
BSRT in FPL3?
[spacer]
De inschrijflijst raakt al voller en voller van de FPL3, volgens verse geruchten zal BSRT ook aan de start verschijnen. Welke rijders daar in zullen stappen is nog niet bevestigd, maar de geruchten gaan dat ZAC5 CUP400 kampioen Paulpeter Kroon en DRTCC4 kampioenschap kandidaat Mark Bentvelzen daar achter het stuurtje zullen kruipen.
We houden het nauwlettend in de gaten, BSRT is toch een vaste waarde op de grid geweest in de voorgaande edities waar we veel van mogen verwachten.
[spacer]
Brett Pit
Brett Pit
10 april 2010, 14:09
Meer nieuws rondom de FPL3
[spacer]
De geruchten gaan hard met nog een week te gaan. De inschrijvingen stromen binnen en de persberichten worden opgezet.
Opvallend is het bericht vanuit kamp BSRT begin deze middag. Daar waar Ursem zeker leek te zijn van een stoeltje is het geen rozengeur en manenschijn voor de man van Imola. "Scuderia Corse Digitali had ik nog op mijn lijstje staan, maar die zijn reeds voorzien. Grote kans dat ik als privateer in zal gaan schrijven" Wist Ursem mij te melden. Scuderia Corse Digitali hebben bevestigd dat Ruben Laenens en Tim Deelstra eerste en 2de coureur zullen zijn om hen te vertegenwoordigen in de FPL3. Dit jonge talent in de community zal toch niet onderschat moeten worden.
Opvallend nieuws ook was toch wel uit het kamp van Van Sinderen. Het schijnt zo te zijn dat Van Sinderen bij het team van Le Coq Sportif aan de bak zal gaan. Volgens insiders zal Van Sinderen daar ook een nieuw helmdesign op loslaten.
Last but not least kwam er een bericht bij onze eigen Team DigitalRacing vandaan. Daar zal als vanouds Tieman naast Saalmink te vinden zijn. Hun langlopende relatie is een solide basis om op te bouwen. Daar dachten ze bij Visa ook zo over en zij zullen dan ook weer op de wagen te vinden zijn. Tieman en Saalmink gaan zo alweer hun 10e jaar in.
Kortom, veel nieuws te melden, hopelijk worden bovenstaande geruchten en feiten snel onderbouwd met de diverse presentaties.
[spacer]
Brett Pit
Peter
12 april 2010, 14:11
http://img85.imageshack.us/img85/6607/simtech.jpg
SimTech Racing in zee met BMW
Na een jaar afwezigheid keert het team van SimTech Racing terug op het virtuele asfalt bij Digitalracing. Het team, dat eerder al twee seizoenen actief was in de ZAC Cup400, maakt vandaag bekend dat het een contract heeft gesloten met BMW.
Het eerste resultaat van deze samenwerking is meteen een opvallende, het team zal haar debuut gaan maken in de Formule ProLeague. In dit kampioenschap wordt in 2010 gereden met de Formula Master wagens en SimTech Racing zal dus gebruik gaan maken van BMW motoren.
Het team gaat de komende weken, met oa. oudgediende Peter van de Kolk, een uitgebreid testprogramma afwerken om de nieuwe wagen zo goed mogelijk te leren kennen en af te stellen voor de start van het FPL seizoen op 31 mei 2010 in Bahrein.
Naast van de Kolk is tevens nieuwkomer Dennis de Braal gecontracteerd. Beide coureurs hebben aangegeven geen hoge verwachtingen te hebben van de eerste paar races, maar deze te willen gebruiken om ervaring op te doen in een voor hen beiden nieuwe manier van racen.
Hopelijk kunnen zij dan later in het jaar mee gaan strijden voor de punten.
Het team maakt tevens bekend dat de samenwerking met BMW verder zal reiken dan de FPL, maar de plannen hiervoor zijn nog volop in ontwikkeling dus of het hier gaat om een toekomstige DRTCC deelname of een terugkeer in de ZAC is nog onbekend, maar de geruchten gaan dat BMW al heeft aangegeven de E92 M3 te willen gaan inzetten in de ZAC.
Een samenwerking met SimTech Racing zou dan wel eens een heel erg goede zet kunnen zijn.
Robert Saalmink
12 april 2010, 14:29
Leuk :)
Ralffoxx
12 april 2010, 15:31
Boiling Point weer aan de start
[spacer]
De geruchten gingen dat team Boiling point dat vorig seizoen reed met Rinus en Koos dit seizoen niet zouden starten.
Gisteravond echter is er besloten met de rijders en managers dat het team met de zelfde mannen als vorig seizoen weer ingeschreven worden. De heren mogen het dan wel druk hebben aan de bak zullen ze moeten. Beide heren willen graag maar weten dat ze weinig tijd hebben en daarom hopen ze dit seizoen toch nog hier en daar een race mee te pikken. Steven en Jaap managers van Boiling Point wou beide heren niet kwijt en daarom bedachten ze de reserve constuctie.
Volgende week staat de presentatie van de BP02 op het programma. Daar word ook bekend wie dit seizoen de deeltijd sponsoren worden voor Boiling Point.
[spacer]
Federici
12 april 2010, 20:27
Persbericht WolnerGP
WolnerGP presenteert nieuw logo
http://img528.imageshack.us/img528/9972/wgplogo2.png
Middels dit persbericht willen wij u op de hoogte stellen van het gebruik van ons nieuwe logo. Het logo is vrij om te gebruiken.
Angelique,
de persdame
Ralffoxx
14 april 2010, 16:01
Boiling Point presentatie FPL3
[spacer]
Dames en Heren welkom bij de presentatie van Boiling Point FPL3.
Dit seizoen hebben we een voor een andere insteek gekozen dan afgelopen seizoen. Onze hoofd sponsor van toen is weg en zijn in zee gegaan met Antec die al Boiling Point helpt in andere klasses. Wat niet verandert is zijn de rijders.
Zowel Koos de Boer als Rinus Janssens zou bij ons blijven. Wat wel een grote verandering is is het buget. Daarom zou dit keer het team niet op elke GP verschijnen. De heren snabbellen hier en daar bij wat ook besproken is en omdat we zuinig moeten zijn zullen ze beide niet overal aanwezig zijn.
Wel zijn we heel blij dat we beide heren weer mogen verwelkomen bij ons.
We hopen dat de heren vooral met plezier wat races mee kunnen pakken en hopelijk ook wat puntjes hier en daar.
[spacer]
http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/fpl3/bp_fpl3_mini.jpg (http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/fpl3/bp_fpl3.jpg)
http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/fpl3/bp_fpl3_2_mini.jpg (http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/fpl3/bp_fpl3_2.jpg)
Captain Slow
14 april 2010, 18:12
Fraaie wagen wel:thumbup:
rinussie
14 april 2010, 19:01
Ziet er weer strak uit met dank aan onze teampainter :thumbup:
Ps: mooie helm ook
Patrick Cloosterman
14 april 2010, 19:50
Ik vind die combinatie van oranje/zwart helemaal mooi :D
Captain Slow
14 april 2010, 20:02
Ik vind die combinatie van oranje/zwart helemaal mooi :D
Ik zou zweren dat het zwart/geel is hoor.:) Kan aan mij liggen.
Michael Storm
14 april 2010, 20:20
Ik denk dat hij WolnerGP bedoeld. :)
Leuke wagen Steven.
Patrick Cloosterman
14 april 2010, 20:46
Ok, geel ook goed. Alles wat een andere kleur heeft dan een smiley vind ik al snel oranje :blink:
Goed, ik kan beter gaan racen weer :blushing: :lol:
Leuke kleuren Steven :thumbup:
Ben stiekem toch wel erg benieuwd hoe vaak ik nog kan instappen.
Dennis
17 april 2010, 13:25
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/orlogo.jpg
De details waren al bekent en nu zijn ook de studio foto's gepubliceerd. Met gepaste trots presenteren wij de ORF002
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/presentatie1klein.jpg
Klik voor groot (http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/presentatie1groot.jpg)
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/presentatie2klein.jpg
Klik voor groot (http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/presentatie2groot-1.jpg)
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/orlogo2.jpg
Niels Tieman
17 april 2010, 13:25
Heeeeeeeeeeeerlijke aanpassingen! Strakke bolide Dennis. :D
WOW Dennis, ik zeg heerlijk!! :D Wat een strakke bak!
Jeroen Ursem
17 april 2010, 13:32
Zeker een fijne toevoeging aan de carset :)
Dennis
17 april 2010, 13:33
thnx mannen.
Vind zelf dat het extra wit de auto echt 100x mooier maakt.
Niels Tieman
17 april 2010, 13:35
Het maakt hem wat minder somber en het rode komt op die manier veel beter tot zijn recht. :)
Mark B
17 april 2010, 13:39
Zeer nette wagen Dennis! Echt mooi geworden!:thumbup:
Federici
17 april 2010, 14:06
Prachtige wagen zeg!! :D
Stefan van Renselaar
17 april 2010, 14:19
Die auto is echt geweldig :thumbup:
Captain Slow
17 april 2010, 15:54
Wow, hele nette auto:thumbup::thumbup:
petervdveen
17 april 2010, 16:01
Ziet er goed uit hoor!!
Ben benieuwd hoe alle andere auto's er uit gaan zien!!:thumbup::thumbup:
Darthwillie
17 april 2010, 19:20
DAt wit staat heel mooi idd, gave wagen weer :thumbup:
Captain Slow
18 april 2010, 20:48
Top Gear licht een deel van de sluier op
Katwijk, 18 april 2010
Top Gear heeft zojuist een persconferentie gehouden waarin wat meer informatie werd verstrekt over het aankomende FPL seizoen. Er zaten alleen maar die-hard journalisten in de zaal, de rest van de journalisten waren aan het mekkeren over een vliegverbod.
Casper Smit begon met: 'Als 2e coureur is er gekozen voor Sybren Wiersma, hij kwam vanaf het begin over als een nuchtere gozer die hetzelfde tegen racen aankijkt als ik. Sybren heeft 3 jaar niet geracet, maar hij wil dolgraag weer beginnen. De eerste meters gingen niet zonder slag of stoot, maar ben ik ervan overtuigd dat hij zijn tempo nog weet op te krikken.'
'Dan de motoren kwestie. Er zijn meerdere deals aangeboden, maar uiteindelijk is er gekozen voor Volkswagen. Ze leveren kwaliteitsproducten, met weinig poes-pas eromheen. Ook wilden ze bewijzen dat de heer Rentzenbrink ongelijk had toen hij laats vertelde hoe bagger die Lamborghini motoren wel niet waren. Al met al een goede keuze partner voor ons.'
Nadat Casper de zaal verlaten had werd er gefluisterd dat er nog een paar sponsoren waren bijgekomen maar welke dat zijn wordt pas bekend gemaakt tijdens de presentatie.
Wordt ongetwijfeld vervolgd.....
Zo, even wat dingen neergezet hier.
Marc Vos
18 april 2010, 21:37
Porsche maakt rijders bekend
In de FPL 3 zullen we een aantal nieuwe gezichten zien. De coureurs Bram Van Der Stichelen en Marc Vos hielden zich een aantal weken angstvallig stil over hun toekomst in de FPL. Ondertussen zaten beide heren in Duitsland om de tafel met Porsche. Porsche is ondertussen al druk bezig met de ontwikkeling van de motoren voor komend seizoen. Er zijn al geruchten dat de Porsche-Doppelkupplung (PDK) komend seizoen zijn intrede gaat maken in de FPL, al ontkent Porsche dit. Vos zal volgend seizoen een echt rookie zijn in de FPL. Hij laat er echter geen misverstand over bestaan dat hij niet als veldopvulling wilt dienen. Van Der Stichelen heeft al een seizoen gereden in de FPL. Behalve een 4de plaats op Magny-Cours heeft de Belgische coureur weinig laten zien. Beide heren hebben al eens een wedstrijd gewonnen of dit zal lukken in de FPL3 is de vraag. Beiden zijn gretig en kijken enthousiast uit naar de eerste race op Bahrein.
VDS Motorsport
19 april 2010, 16:09
VDS Motorsport maakt line-up bekend
Na een winter vol twijfel over een deelname aan de Formula ProLeague kan VDS Motorsports eindelijk bevestigen dat het team dit jaar z'n debuut zal maken in de open-wheel serie van Digitalracing.nl. Mensen die de vaste DRES line-up verwachtten komen bedrogen uit, want vorige week bleek dat Bram reeds bij een andere team getekend had. Het team wist gelukkig al enkele weken van het probleem, waardoor er tijd genoeg was om een 2de rijder aan te trekken. Na een kort overleg werd besloten om in zee te gaan met Eric Nannings. We kennen Eric uit het ZAC-kampioenschap, waar die met een BMW Z4 GTR aan de start komt.
Beide rijders zijn nieuw met open-wheel racen waardoor de fpl3 een echt leerjaar word en ervaring opdoen het grootste doel is.
Robert Saalmink
19 april 2010, 16:24
Leuk :) sowieso relatief veel single seater rookies dit seizoen.
Peter
19 april 2010, 16:31
Inderdaad, denk dat de keuze voor de Masters hier wel een grote rol in speelt, een goede keuze geweest dus :thumbup:
Goede keuze Eric! Leuk dat je samen met Kim in de FPL stapt!
:D
Maik Peters
20 april 2010, 16:58
Goed gezegd Bob! :)
Suc6 heren!
eansys
20 april 2010, 17:04
Goede keuze Eric! Leuk dat je samen met Kim in de FPL stapt!
Dank, jij ook Maik... We, Kim en ik, denken dat dit voor ons een mooi leerjaar gaat worden. Ik zal in iedergeval proberen zoveel mogelijk races mee te doen (als ik niet op een reservelijst kom natuurlijk)...:thumbup:
paulpeter
20 april 2010, 22:34
Succes heren:cool:
Mark van Zanten
21 april 2010, 18:02
Oeh, nog meer FPL rookies! :P Leuk dat de FPL met de Masters meer mensen lijkt te trekken.
Succes Kim en Eric!
Ralffoxx
22 april 2010, 19:42
Boiling Point Racing zoekt nieuwe 2e man
Team Boiling Point Racing is druk op zoek naar een nieuwe 2e coureur voor het nieuwe seizoen. Door plotselinge aankondeging van Rinus om zijn focus ergens anders op te gaan leggen wilt Boiling point graag een andere coureur de kans geven om nog plek in te nemen van hem. Boiling point heeft zich nadrukkelijk op de reserve lijst laten inschrijven ivm minder tijd van de beide coureurs. Wel bieden wij hulp en begeleiding als dat nodig is. Dus als er nog iemand is die graag wil racen en zich nog niet ingeschreven heeft. Mail of pm ons. Hierbij willen wij ook Rinus nog heel erg bedanken voor de tijd dat ie bij ons geraced heeft. Hij heeft ons heel erg geholpen en veel plezier bezorgt. Het ga je goed Rinus en we hopen je nog terug te zien.
Brett Pit
23 april 2010, 00:00
Problemen bij ZAR racing?
[spacer]
Vandaag was het de bedoeling dat Wilfred Rentzenbrink zou testen op Monza, de test was geregeld door zijn teamgenoot Daniel Klein. De test was nodig om de Aston Martin motoren die het team heeft weten te strikken uit te proberen. Bij aankomst op het circuit bleken er echter alleen maar een groep dames in Martini kleding aanwezig, echter geen auto. Rentzenbrink: "Ik belde meteen met Daniel en vertelde het probleem dat er alleen maar vrouwen waren en geen auto, zijn enige reactie was dat hij het probleem niet zag......"
toch is het team blij met de nieuwe motoren
http://assets.speedtv.com/images/easy_gallery/915611/zd2j9354_m.jpg
[spacer]
Verder in FPL nieuws,
BSRT toch weer met Q-Dance in zee
[spacer]
BSRT is zoals bekend weer van de partij in de FPL, echter waren de sponsoren nog niet bekend. Bij de NOS waren ze lichtelijk teleurgesteld over de resultaten in de DRTCC. Dit was voor Q-Dance net het zetje in de rug wat zij nodig hadden. Vol overgave hebben zij zich weer op de equipe van Van Someren gestort. "Bob is altijd een belangrijk sponsor doel geweest in ons marketingplan. Het missen van de DRTCC4 betreuren wij dan ook enorm. Gelukkig hebben we nu weer de kans om hem te helpen in zijn missie naar succes"
Q-Dance start zo alweer hun 5e seizoen in de 10 jaar dat zij bestaan. De samenwerking met Van Someren word als waardevol beschouwd. We wachten met smart op de teampresentatie
[spacer]
Brett Pit
Mark van Zanten
23 april 2010, 00:08
[spacer]
Vandaag was het de bedoeling dat Wilfred Rentzenbrink zou testen op Monza, de test was geregeld door zijn teamgenoot Daniel Klein. De test was nodig om de Aston Martin motoren die het team heeft weten te strikken uit te proberen. Bij aankomst op het circuit bleken er echter alleen maar een groep dames in Martini kleding aanwezig, echter geen auto. Rentzenbrink: "Ik belde meteen met Daniel en vertelde het probleem dat er alleen maar vrouwen waren en geen auto, zijn enige reactie was dat hij het probleem niet zag......"
[spacer]
Priceless:lol:
Maik Peters
23 april 2010, 09:07
LMAO :) waar haalt die Bret Pitt het vandaan man!
Captain Slow
23 april 2010, 11:35
Jez*s:lol::lol: Hij is mooi heren:thumbup::thumbup::lol::lol::lol:
Priceless:lol:
Voor de rest mastercard?
Nee, je hebt helemaal gelijk Mark, heb gisteravond helemaal in de stuip gelegen samen met Eric :lol:
En goed nieuws voor BSRT :innocent: ;)
Kim Van Der Stichelen
23 april 2010, 16:06
[spacer]
[spacer]
Verder in FPL nieuws,
BSRT toch weer met Q-Dance in zee
[spacer]
BSRT is zoals bekend weer van de partij in de FPL, echter waren de sponsoren nog niet bekend. Bij de NOS waren ze lichtelijk teleurgesteld over de resultaten in de DRTCC. Dit was voor Q-Dance net het zetje in de rug wat zij nodig hadden. Vol overgave hebben zij zich weer op de equipe van Van Someren gestort. "Bob is altijd een belangrijk sponsor doel geweest in ons marketingplan. Het missen van de DRTCC4 betreuren wij dan ook enorm. Gelukkig hebben we nu weer de kans om hem te helpen in zijn missie naar succes"
Q-Dance start zo alweer hun 5e seizoen in de 10 jaar dat zij bestaan. De samenwerking met Van Someren word als waardevol beschouwd. We wachten met smart op de teampresentatie
[spacer]
Brett Pit
Even quoten, omdat het kan :innocent:
Robert Saalmink
23 april 2010, 17:38
Is er nog plek vrij bij ZAR? :blush:
Ralffoxx
23 april 2010, 21:54
Boiling Point viel in armen bij nieuwe rijder
Na de grote schok van gisteren met het nieuws van Rinus die stopt als rijder. Waren we als management nog flink overstuur al vast gaan zoeken naar een vervanger (als je Rinus al kan vervangen). Steven en Jaap waren druk in gesprek toen Steven plots een hug gesprek met de treurende Fred Visser begon. Fred goede vriend en Dres partner van Rinus was zwaar in shock net zoals ons en na een tijdje praten kwam toevallig ter sprake dat wij nog een plekje over hadden in de FPL. Nu had Fred na wat nadenken daar wel oren naar. Hoewel hij niet Rinus wou vervangen nemen we Fred hierbij in onze armen en word hij de rijder naast Koos de Boer.
Fred kennen we allemaal natuurlijk vanuit de DRES en DRTCC en wij zijn dan ook meer dan vereerd dat ie voor ons Boiling point wil komen rijden in deze zware tijden. Nogmaals wil ik hier bij Rinus bedanken. En Fred van harte verwelkomen.
:thumbup::thumbup:
Welcome to the club, Fred! :thumbup:
Darthwillie
24 april 2010, 00:09
Leuke move Fred!!!! :thumbup:
Daniël
24 april 2010, 10:41
Maar het reed wel heel erg goed toch Wilfred? :laugh:
En pssst, Daniël KlEIJN. In het buitenland hebben ze daar ook altijd zo'n moeite mee, m'n pa wordt ook [Klee-djin] genoemd in Kazachstan. :p
Ja ik mag het ook proberen in de FPL. Leuk om als reserve rijder aan de slag te mogen.
De kalender ziet er goed uit, hoop dat ik dus van de leuke circuits er 2 mee kan pakken :)
El Maestro
24 april 2010, 13:45
Le Coq Sportif Racing maakt rijders bekend
[spacer]
Le Coq Sportif Racing maakte vandaag in een kort persbericht zijn rijders bekend. Mark Schuttenhelm en Jerry van Sinderen zullen komend seizoen bij Le Coq aan de bak gaan. Van Sinderen heeft al wat openwheel ervaring uit FPL2, maar voor ZAC-kampioen Schuttenhelm is de FPL totaal nieuw.
Hoe de wagen er uit ziet en welke motor er gebruikt gaat worden komen we te weten bij de presentatie, over een paar weken.
Robert Saalmink
24 april 2010, 13:57
Leuk :)
Marc Vos
24 april 2010, 18:41
Dat wordt een sterk team inderdaad. :)
El Maestro
29 april 2010, 20:33
Le Coq Sportif Racing presenteert FPL3 wagen
[spacer]
Le Coq Sportif Racing FPL3
Niels Tieman
29 april 2010, 20:35
Owwwwwwwwyeah! :D Heerlijke bolide van Dhr. Knot en een geweldige presentatie! Ik hoop dat iedereen zoveel tijd en moeite steekt in een presentatie. :D
Ferroeni
29 april 2010, 21:09
Zo-de-knetter!! Wat een gave presentatie. Lekker muziekie, mooie snelle afwisselende beelden. Super!!
Darthwillie
29 april 2010, 21:19
:eek: wow Jerry, echt heel goed gemonteerd filmpje, echt klasse!!!!!! Ik zie op mijn werk slechtere langskomen van profs!!!!!!!!!!!!!
natuurlijk lichte teleurstelling dat Nvidia dus toch om mijn persoontje is opgestapt :closedeyes: :lol:
Patrick Cloosterman
29 april 2010, 21:42
Mooie presentatie, leuk:D :thumbup:
Mossel
29 april 2010, 21:48
gruwelijk jerry!! jij moet echt in deze grafische business verder gaan want je hebt echt talent!!
hoop dat we er wat van bakken
Mark van Zanten
29 april 2010, 21:49
holy crap, dat is een verdomd vette presentatie van Le CoQ! Klasse Jerry!
Mark B
29 april 2010, 23:11
Was toch stiekem best leuk om mee te rijden gisteren :thumbup: Zeer netjes geworden dude!
WOW, wat een filmpje!! Ik wil ook die kwaliteiten hebben... ;)
Heel gaaf gedaan!
Mooie bak trouwens dhr. Knot! :thumbup:
Gerben
30 april 2010, 15:38
Gave presentatie :D:D
Robert Saalmink
30 april 2010, 16:01
Gaaf filmpje, mooie wagen, leuk ook die kleuraccent verschillen tussen de twee bolides!
eansys
30 april 2010, 20:56
Iedereen heeft het al gezegd. Toppie gedaan :thumbup:
Maik Peters
30 april 2010, 21:30
Heel tof... goeie combinatie van muziek en beeld.
Wat een plaatje... TOP Mannen!
Bramzel
1 mei 2010, 01:41
Supergaaf gedaan Jerry!
braaltje
2 mei 2010, 21:26
gaaf gedaan zeg :thumbup:
Brett Pit
5 mei 2010, 11:24
Rabobank begonnen aan intensief trainingsprogramma?
[spacer]
Een oplettende autosportfan was tijdens het voorgaande weekend lekker in Zandvoort op het strand van de zon aan het genieten en hoorde plots een formule wagen starten. hij was snel over de duinen gegaan, toen de betreffende wagen net de pit uit kwam rijden. Een 2 tal foto's konden er nog gemaakt worden, de wagen ging helaas meteen de pit weer in en kwam niet meer naar buiten. Of er problemen waren, of dat de onbekende coureur toch maar besloot van de zon te gaan genieten is mij niet duidelijk geworden. Het leek te gaan om een shakedown van het Rabobank Racing Team.
http://img127.imageshack.us/img127/1553/spyshotzandvoort1.jpg
http://img138.imageshack.us/img138/479/spyshotzandvoort2.jpg
Rabobank Racing Team zal deelnemen met Stefan van Renselaar en Peter van der Veen. De verwachtingen zijn hooggespannen.
[spacer]
Brett Pit
Federici
5 mei 2010, 13:35
Dan rijd hij wel met het verkeerde startnummer rond ;)
Daarom is het een onbekende coureur ws. ;)
Darthwillie
5 mei 2010, 22:11
oeh, dat ziet er uit als een fraaie wagen zo!!!! :thumbup:
Captain Slow
8 mei 2010, 00:18
Is er iemand die een mooie render van de Top Gear bolide wil maken? Ik wil de auto presenteren voordat de carset uitkomt namelijk:)
paulpeter
8 mei 2010, 16:15
Crown Racing presenteert haar bolide
[spacer]
Zojuist zijn de eerste persfoto's online verschenen van de nieuwe Crown Racing bolide. Crown Racing zal in haar vertrouwde blauwe kleur verschijnen, zoals ook afgelopen 2 seizoenen in de FPL.
Crown Racing wordt dit jaar vertegenwoordigd door vaste kracht Michael Storm en de nieuwe aanwinst Gerben Kelly. Net als in de voorgaande 2 seizoenen, hoopt Crown Racing beide titels in de wacht te slepen.
http://www.crown-racing.com/crownracing2010.jpg
Op de Formule Master komt deze livery echt goed tot zijn recht!
Ik weet hoe jij soms over je eigen PSD kunsten denkt, maar Paulus deze bolide heb ik nog steeds hoog staan als één hele gave/mooie livery! Top gedaan!! :D :thumbup:
Niels Tieman
8 mei 2010, 17:01
Herkenbaar lekker :D
Bram Van Der Stichelen
8 mei 2010, 17:18
Ik ga maar ff beginnen painten. :blushing:
Mooi ding hoor, maar zie ik het goed dat jullie een Spaanse coureur gecontracteerd hebben bij Crown? ;) En BBS als leverancier, maar OZ velgen :p
Mooi ding hoor, maar zie ik het goed dat jullie een Spaanse coureur gecontracteerd hebben bij Crown? ;) En BBS als leverancier, maar OZ velgen :p
Als je het verleden kent dan vind je dit een hele herkenbare livery.. ben toch trots dat ik ooit deel heb mogen maken van deze 1e livery paulus :) Ik vind hem weer heerlijk herkenbaar mooi! Toppie
paulpeter
8 mei 2010, 20:00
Dat spaanse zit niet de definitieve livery, dat heb ik nog aangepast vanmiddag. Alleen niet op deze render aangepast.
BBS is altijd al een sponsor geweest van Crown en helaas heb ik niet de skills om de velgen aan te passen op de render, dus dat nemen we maar voor lief:laugh:
joostingh
8 mei 2010, 21:48
Crown Racing presenteert haar bolide
[spacer]
Zojuist zijn de eerste persfoto's online verschenen van de nieuwe Crown Racing bolide. Crown Racing zal in haar vertrouwde blauwe kleur verschijnen, zoals ook afgelopen 2 seizoenen in de FPL.
Crown Racing wordt dit jaar vertegenwoordigd door vaste kracht Michael Storm en de nieuwe aanwinst Gerben Kelly. Net als in de voorgaande 2 seizoenen, hoopt Crown Racing beide titels in de wacht te slepen.
http://www.crown-racing.com/crownracing2010.jpg
Mooi!
Trouwens van de BMP file (die van de livery) moet iets harder gezet worden. Lijkt nu nogal donker.
Dit kan door bij de RGB level dit iets omhoog te zetten in 3dsMax. Hierdoor word alles nog iets mooier :D
Captain Slow
8 mei 2010, 22:05
herkenbaar mensen. Mooi gedaan:thumbup:
Kim Van Der Stichelen
9 mei 2010, 01:04
De wagen van Eric & mezelf: :)
http://i44.tinypic.com/dgi907.jpg
http://i43.tinypic.com/119rujn.jpg
http://i39.tinypic.com/1olkr9.jpg
Darthwillie
9 mei 2010, 01:14
leuk gedaan met de vlaggestrepen over de sidepods :thumbup:
Bramzel
9 mei 2010, 01:27
Erg geslaagd Kim! Hebben beide auto's beide vlaggen of heeft de een de Belgische vlag en de ander de Nederlandse?
Federici
9 mei 2010, 06:10
Ik vind het een mooie bolide.. maar ik weet het niet. Hij straalt niet echt iets aparts uit ofzo... :$
Kim Van Der Stichelen
9 mei 2010, 07:07
Erg geslaagd Kim! Hebben beide auto's beide vlaggen of heeft de een de Belgische vlag en de ander de Nederlandse?
Nee beide wagens zijn 100% identiek op de startnummers en namen van de rijders na :)
Sander Hogendoorn
9 mei 2010, 11:26
Ik vind hem prachtig :)
Naast het feit dat ik de Masters sowieso al mooier vind dan de F3000 ;)
Mooie auto's !!
zo'n zin in dit seizoen. heb zelfs me maten overtuigd van het feit dat we beter kunnen trainen op woensdag ipv maandag :P
Marc Vos
9 mei 2010, 12:44
Prachtige wagen Kim, erg leuk gedaan met de beide vlaggen. :thumbup:
Ik ben benieuwd hoe Bram onze wagen maakt, zal best goed komen. Ook hier is al veel zin in het nieuwe seizoen. :thumbup:
Super mooi Kim! Damn, geile wagens komen er in deze carset :)
Niels Tieman
9 mei 2010, 16:31
Mooie wagen Kim! :D
Ik ben benieuwd naar de volledige carset. Tot op heden lijkt de kwaliteit toe te nemen en dat kan ik alleen maar toe juichen!
Stefan van Renselaar
9 mei 2010, 17:17
Tot op heden lijkt de kwaliteit toe te nemen en dat kan ik alleen maar toe juichen!
En jij ging minder painten, zien meer mensen het verband? :innocent:
Nee, geintje :p
Maar volgens mij wordt dit ook weer een heel mooie carset :)
Niels Tieman
9 mei 2010, 18:20
edit: Niet heel netjes *kuch*.. :)
Maar idd! Het word een mooie carset. :D
Bramzel
9 mei 2010, 18:21
Is Stefan zó langzaam!? :blink:
:p
Ralffoxx
9 mei 2010, 19:52
Zerobarrier Presenteert hun fpl3 wagen
[spacer]
Samen met Seat werd er vandaag flink huis gehouden tijdens een test sessie op het circuit van Suzuka. Zerobarrier coureurs Jaap Kleijn en Steven Voss waren zeer tevreden over de wagen die door Seat aan hun geleverd werd. Al wel schreef Steven na een inschatting fout een van de bolides af. Jaap Kleijn zei later die dag nog dit over de fpl3 "Ik heb veel zin dit komende FPL seizoen. Het is goed om te zien dat dit jaar vele nieuwe gezichten zich laten zien. En ook heeft de organisatie voor een mooie kalender gezorgd."
Steven was minder positief "Ik ben nog niet helemaal tevreden over de wagen. De formule masters wagen is niet helemaal op mijn lijf geschreven maar toch hoop ik wat potten hier en daar te kunnen breken. Wel is het zo dat ik in dit seizoen een paar races ga missen ivm een operatie die ik moet ondergaan. Toch heb ik er wel veel zin in om samen met me teamgenoot er wat moois van te maken." Nadat de heren klaar waren, rende er nog een supporter het circuit op die met een deel van de wagen die door Steven werd afgeschreven er vandoor ging.
http://www.youtube.com/watch?v=pdIXan2GG9k
(paint credits Jaap Kleijn)
Bramzel
9 mei 2010, 19:59
Gaaf Steven, dat effen groene staat de wagen erg goed. Ik had alleen de rode seat logo's wit gemaakt; rood op groen is zelfs voor niet kleurenblinden erg slecht leesbaar.
Netjes gedaan Steven...Wordt weer een mooie carset...:thumbup:
Atreidez
9 mei 2010, 23:37
Nadat we de motoren en chassis hadden getest is de bolide opgepoetst en in de studio geplaatst voor een fotosessie.. Helaas was er maar 1 bolide beschikbaar door genoemde problemen aan het eind van de shakedown met Steven zijn auto.
http://www.ralffoxx.com/zerobarrier/jaap_fpl3.jpg
Darthwillie
9 mei 2010, 23:39
chic die wagen!!!!!
Niels Tieman
9 mei 2010, 23:48
Een hele aparte kleur, maar wederom een mooie toevoeging aan de (grote) carset. :D
Captain Slow
10 mei 2010, 00:18
Nogmaals verzoekje of er iemand een mooie render wil maken van de Top Gear bolide.:) Anders moet ik filmpjes gaan maken, en geloof me, dat wil je niet zien:p
Ik kan wel een render maken maar ben vandaag pas tegen 8en weer thuis. Laat maar weten als het dan nog nodig is.
Gaaf Steven, dat effen groene staat de wagen erg goed. Ik had alleen de rode seat logo's wit gemaakt; rood op groen is zelfs voor niet kleurenblinden erg slecht leesbaar.
Het is dat ik dit lees want ik zag het serieus niet :)
Voor de rest mooie bak hoor! :)
Captain Slow
10 mei 2010, 23:17
Ten eerste wil ik Dennis Gerressen bedanken voor het maken van deze renders. Ook wordt Zelden Aanwezig Racing hartelijk bedankt voor het wisselen van de startnummers.:)
En dan nu het lulverhaaltje:p
Top Gear presenteert haar bolide
Het Top Gear team heeft zojuist haar auto gepresenteerd. Voordat er ook maar een auto te zien was kwam Top Gear met een verrassend iets aanzetten: een muzikale gorilla. YouTube- Cadbury Ad - Gorilla Drums (HQ 480p)
De sfeer zat er direct goed in, en het doek werd daarna van de auto afgehaald.
http://img641.imageshack.us/img641/4757/casper1.jpg (http://img641.imageshack.us/my.php?image=casper1.jpg)
http://img718.imageshack.us/img718/4669/casper2.jpg (http://img718.imageshack.us/my.php?image=casper2.jpg)
http://img243.imageshack.us/img243/8992/sybren1.jpg (http://img243.imageshack.us/my.php?image=sybren1.jpg)
Zoals aangekondigd is Discovery de hoofdsponsor en zijn de kleuren dan ook overwegend blauw/wit. Verder is er geld losgekomen van KLM voor de vlieguren die Casper en Sybren gaan maken. Uiteraard vliegen de heren busseniss-class.
Uit Zuid-Afrika is er dit seizoen ook interesse voor de prestaties van de coureurs. South African Airways besloot de crisis even af te wachten, maar Vodacom stapte in. Casper wordt nauw betrokken bij de ‘Player 23’ campagne, en zal ook een hip mobieltje krijgen. Sybren zal andere sponsor taken op zich gaan nemen, onder andere voor Volkswagen en Total. De sleutels van een Porsche 911 werden op de avond van de presentatie aan hem overhandigd zodat hij altijd op tijd zal zijn bij de sponsor.
Robert Saalmink
10 mei 2010, 23:19
Niet lelijk! ;)
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om ook eens mijn bolide te renderen? :blushing:
Dank bij voorbaat
Atreidez
10 mei 2010, 23:44
Toch knap hoor, alle bolides.. Als je dat template een beetje kent krijg je er extra respect voor :thumbup:
Vind hem best cool!! :) Verrassend blauw!! Lekker! :D
Federici
11 mei 2010, 00:01
Ik had toch wel verwacht dat die in de kleuren van de Kaizer Chiefs was ofzo :P
Captain Slow
11 mei 2010, 00:05
Ik had toch wel verwacht dat die in de kleuren van de Kaizer Chiefs was ofzo :P
Moest ff goed nadenken welke kleuren dat ookalweer waren:laugh: Zwart/geel vloekt enorm met blauw. Enne, Vodacom is origineel blauw he;)
Federici
11 mei 2010, 00:31
Moest ff goed nadenken welke kleuren dat ookalweer waren:laugh: Zwart/geel vloekt enorm met blauw. Enne, Vodacom is origineel blauw he;)
Klopt, maar zo lelijk is dit toch niet:
http://www.soccerbible.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.UserFiles/00.00.00.21.27.Jan09.Jun09.Aug09/Kaizer_5F00_home_2600_away_5F00_p2.jpg
Bram Van Der Stichelen
11 mei 2010, 00:33
Vrij laat, maar hier is ook de wagen waarmee ik en Marc zullen deelnemen dit seizoen. Ik hoop dat Marc hem een beetje goed vindt ;)
http://i44.tinypic.com/242g2te.jpg
http://i40.tinypic.com/2f0bqrq.jpg
http://i42.tinypic.com/2qnuzyc.jpg
http://i42.tinypic.com/ht8z9i.jpg
Darthwillie
11 mei 2010, 00:50
Rothmans Porsche, die heb ik al 25 jaar al niet gezien :thumbup: wel gaaf.
Top gear wagen is ook mooi, leuke oplossing bij de voorkant van de sidepod :thumbup:
Persbericht
op het laatste moment is er van nummer geswitched tussen de Top Gear en ZAR teams. Rentzenbrink werd nog gevraagd of hij niet bang was voor het psychologische effect van de hogere nummers. Zijn antwoord was duidelijk:"Top Gear sneller dan ons????? ik zie nog eerder een Gorilla drummen dan dat dat gebeurt!"
Ralffoxx
11 mei 2010, 00:57
http://news.bbc.co.uk/media/images/47141000/jpg/_47141591_gorilla766.jpg
Captain Slow
11 mei 2010, 00:58
jez*s Wilfred:lol: Geniale uitspraak weer:lol::thumbup:
Darthwillie
11 mei 2010, 00:58
http://news.bbc.co.uk/media/images/47141000/jpg/_47141591_gorilla766.jpg
;) http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=103322&postcount=198
Ralffoxx
11 mei 2010, 01:02
Just to refresh your mind mate ;)
Stefan van Renselaar
11 mei 2010, 01:16
Klopt, maar zo lelijk is dit toch niet:
http://www.soccerbible.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.UserFiles/00.00.00.21.27.Jan09.Jun09.Aug09/Kaizer_5F00_home_2600_away_5F00_p2.jpg
Ah, nu snap ik hem, dacht dat je de Kaiser Chiefs bedoelde, ik dacht al :huh1:
Maar de Top Gear en de Rothmans zijn ook weer 2 mooie wagens :)
Captain Slow
11 mei 2010, 01:22
Strakke wagen Bram:thumbup:
Niels Tieman
11 mei 2010, 11:23
Zow! Je kijkt even niet en er staan spontaan weer een hele hoop lekker wagens.
Ik ben benieuwd naar de eerste screenshots van de carset want dat moet een geweldig plaatje opleveren met de bijpassende kalender.
joostingh
11 mei 2010, 12:29
[spacer]
Wolner GP met twee verschillende auto's aan de start
Het gerucht gaat dat Wolner GP met twee verschillende auto's van start zal gaan. Echter zal het design wel erg op elkaar lijken.
Meer hierover later...
[spacer]
Atreidez
11 mei 2010, 12:48
Oe spannend :) Er is geen regel verder voor verplichte onderscheiding of verplichte gelijkheid tussen de auto's he? Wij hebben bij Zerobarrier bv. andere spiegels en verschillende kleuren Tcams, buiten het naampje op de air intake die natuurlijk ook verschilt :p
Captain Slow
11 mei 2010, 12:51
Auto's mogen iets afwijkend zijn, maar moeten duidelijk maken tot hetzelfde team te behoren:)
Bram Kocken
11 mei 2010, 13:16
Ik vind de manier waarop UCP het doet in de ZAC400/600 eigenlijk een van de betere manieren waarop het kan.. Spiegels of helmen vallen niet heel erg op in fast-action. Een complete livery spiegelen oid is met 1 oogopslag te zien :)
Niels Tieman
11 mei 2010, 13:58
Helmen, T-Cams en spiegels zijn wel degelijk goed te zien bij de Formula Masters. Het zijn kleine details die zeer snel in het oog springen.
Bram Kocken
11 mei 2010, 14:04
Misschien had ik het even in perspectief moeten plaatsen... mij valt het niet altijd even lekker op. Maar dat kan/zal een persoonlijk iets zijn :)
Overigens baseer ik het verhaal nu op de F3000-auto's, in alle duidelijkheid.
Marc Vos
11 mei 2010, 16:43
Erg mooie wagen geworden Bram!:thumbup: Het lettertype van Rothmans ziet er leuk uit en Porsche op de enginecover staat geweldig. :) Toen ik deze Porsche zag leek het me wel leuk om ook zo'n livery in de FPL3 te nemen. Bram heeft dat erg leuk gedaan.
http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2007/01/rothmans_956_porsche.jpg
Darthwillie
20 mei 2010, 01:42
TEASER
presentatie van team ZAR volgt snel
http://img33.imageshack.us/img33/2605/imsha001.jpg
Captain Slow
20 mei 2010, 11:01
De rest van de auto is eraf gezaagd?:innocent:
Trouwens nog een gorilla nodig Wilfred???? :innocent:
CuqeBaqer
20 mei 2010, 20:07
TEASER
Volgens mij net zo snel als dat wij rijden Wilfred. Hij is er namelijk nog steeds niet !
Stefan van Renselaar
20 mei 2010, 20:11
TEASER
http://img33.imageshack.us/img33/2605/imsha001.jpg
Ik zie Martinie :huh1:
Ruben Laenens
20 mei 2010, 20:17
Nog maar een week :o
Darthwillie
20 mei 2010, 20:32
:p u is droog heer van Renselaar :p
(insert grap over droge martini)
geduld Raymond, voor de carset is er de presentatie :thumbup:
CuqeBaqer
21 mei 2010, 00:37
Ik ook nie...
Vers van de pers:
TEAM ZAR PRESENTATIE
AMSTERDAM – In een warm lentezonnetje presenteerde Zelden Aanwezig Racing de wagen voor het aankomende Formula ProLeague-seizoen. Het nieuw opgerichte team liet de door Aston Martin-motoren aangedreven auto op een druk Rembrandtplein zien aan de pers en toegestroomde fans. De heren van “ZAR” maakten er een mooie show van, met een optreden van de Martini-meisjes, die nog vaker te zien zullen zijn dit seizoen: drankfabrikant Martini is de hoofdsponsor van dit seizoen.
Het rijderskoppel bestaat uit Wilfred Rentzenbrink en Daniël Kleijn, twee bekenden uit het paddock. De deelname van beide coureurs was een aantal maanden terug nog uiterst onzeker, maar nu is bekend gemaakt dat beiden toch te zullen starten in de FPL3. Zij zullen echter niet alle races erbij zijn. Zowel Rentzenbrink als Kleijn kunnen geen volledig seizoen deelnemen, dit door overvolle agenda's en het gebrek aan geld: het budget kon niet voor een heel seizoen rondgemaakt worden. Vandaar dat de naam “Zelden Aanwezig Racing” in het leven is geroepen. De wagen is door Rentzenbrink ontworpen en wordt beschouwd als een van de beste creaties van de afgelopen tijd. De weelderige lijnen die de wagen versieren, worden briljant geaccentueerd door de warme kleuren van Martini. Hieronder foto's van de gepresenteerde wagens en interviews met de coureurs.
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/Teamzar_Wilfredl.jpg
Wilfred, leuk dat we je weer terug zien in dit seizoen. Hoe komt het dat je uiteindelijke beslissing zolang op zich liet wachten?
Na de teleurstellingen van vorig jaar was het erg lastig om me te motiveren. De continue problemen met de nerveuze F3000-wagens, het tussendoor switchen van team en dan ook nog eens het gedwongen vertrek bij RM-racing... het was geen pretje. Daarnaast wist ik al zeker dat ik de eerste drie races sowieso moet missen. Nu leek de overstap naar de Formule Master-wagens mij wel een gunstig iets en dan moet je er eigenlijk al vanaf het begin bij zijn. Anders loop je onmiddellijk achterstand op.
Toen kwam Daniël (Kleijn, red.) met het voorstel om samen aan de start te verschijnen. Nu had hij met HTC al een groot concern achter zich, maar toen men bij Martini hoorde dat ik toch weer aan de FPL wilde meedoen, kreeg ik gelijk een mooie zak geld aangeboden. Wel met de voorwaarde dat ik de Martini-meisjes uit de buurt van Daniël zou houden. En andersom.
Wat zijn je verwachtingen voor dit seizoen, ondanks dat je een aantal races niet mee kunt doen?
M'n verwachtingen zijn niet bijzonder hoog daardoor natuurlijk. Dit jaar is het vooral proberen ervaring op te doen en hopelijk mooie races te beleven. Het doel is de prestaties van vorig jaar te verbeteren en dat wordt nog lastig zat: het veld is weer flink gegroeid en een stuk sterker geworden.
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/Teamzar_Daniel.jpg
Daniël, je hebt een druk “silly season” achter de rug. Eerst zou je onder de vlag van een HTC-raceteam aan de start verschijnen, maar nu representeer je toch de kleuren van Martini.
Het was inderdaad een spannende winter ja! Het oorspronkelijke plan was inderdaad om met een wagen met HTC-sponsoring aan de start te verschijnen, maar toen stuurde Martini een eeh... afvaardiging en hebben wij besloten om de kleuren van Martini aan te nemen.
Vanwaar de keuze voor Martini en hoe verwacht je nu te presteren?
Martini is een mooi merk en boden meer ehm... mogelijkheden. Vandaar de keuze. Omdat we waarschijnlijk lang niet alle races kunnen starten, staat dit jaar puur in teken van ervaring opdoen. Verder geen doelstellingen, we willen slechts leuke races rijden en hopelijk een enkel succesje boeken.
http://img202.imageshack.us/img202/9977/imdan1.jpg
Rentzenbrink (hier nog met nummer 22) vliegend door de busstopchicance tijdens een testsessie op Spa.
Uit de antwoorden van de coureurs blijkt dat ze (nog) geen grote verwachtingen hebben van het seizoen. Het is wel duidelijk dat beide coureurs zeer gemotiveerd zijn. Vooral Kleijn lijkt bijzonder content te zijn met Martini als hoofdsponsor. ZAR zal aantreden met startnummers 24 (Rentzenbrink) en 25 (Kleijn).
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/zd2j9354_m.jpg
Kleijn wilt best op de foto bij een stel nieuwe “fans” van het team.
Door Simon Choudertas
Het team wilt Jan-Willem Oostingh bedanken voor het maken van de prachtige renders. On-track foto's gemaakt door Rentzenbrink-Fotografie.
Roy Visser
22 mei 2010, 00:37
nice!
en die foto is wel heel goed gelukt!
Darthwillie
22 mei 2010, 01:00
mooie presentatie van de PR afdeling van Team ZAR :thumbup:
Niels Tieman
22 mei 2010, 01:13
[spacer]
Team DigitalRacing
http://members.home.nl/tieman/FPL3/TEAMDR_Pres.jpg
[spacer]
Team Digitalracing, Niels Tieman en Robert Saalmink zijn klaar voor het komende FPL3 seizoen. Ondanks dat de heren ingedeeld staan op de reservelijst zullen zij zich volledig inzetten tijdens de races die zij wel mogen deelnemen. Niet onverwachts zijn zij weer volledig gehuld in de kleuren van Visa, al 10 jaar een vaste sponsor van het dynamische duo.
Robert Saalmink: "Ik heb veel vertrouwen in dit seizoen! Vorig jaar had ik wat moeite met de Formule 3000, maar de nieuw gekozen bolides liggen me een stuk beter. Het team draait professioneel op elk vlak en zodoende kunnen Niels en ik onszelf 100% concentreren op het racen."
Niels Tieman: "De Formula Pro League is de laatste seizoenen enorm gegroeid en daar zijn we als oud gediende zeer trots op. Het is een volwassen kampioenschap geworden op het circuit en binnen de organisatie. Wij als Team DR zullen onze bijdrage blijven leveren om goede resultaten neer te zetten om het team en de league verder naar voren te brengen"
[spacer]
[logo_dr]
Martijn Mezger
22 mei 2010, 01:16
Kudo's voor beide presentaties! Zien er beide weer gelikt uit.
Niels Tieman
22 mei 2010, 01:19
Mooie bolide van ZAR! Tot op heden één van de mooiste in mijn ogen. :D
Brett Pit
22 mei 2010, 01:22
Team ZAR
[spacer]
Vandaag was het dan zover, de presentatie van Team ZAR. Het moment waar vele deelnemers zich al op verheugd hadden. "Team ZAR is een welkome toevoeging aan de league, ik verheug me al op de racedagen met de daarbij horende pitwalks" Aldus kampioen Michael Storm.
http://assets.speedtv.com/images/easy_gallery/915611/_h0y4837_m.jpg
Martini dames na het ontvangst van een handtekening van Storm
Zowel Daniël Kleijn en Wilfred Rentzenbrink kon ik niet bereiken voor enig commentaar. De toegestroomde pers was dan ook lastig doorheen te komen. Nog nooit heb ik in mijn loopbaan als pitreporter zo'n drukte gezien bij een teampresentatie. Het is wel duidelijk dat de FPL3 een nieuw team rijker is geworden.
http://www.speed-magazin.de/Image/Formel1/Martini_Girls_Spa.jpg
Dit muurtje was speciaal voor deze gelegenheid in RAL9010 gespoten
Voor de FPL3 is het team een enorme aanwinst. De sponsoring van Martini rijkt namelijk verder dan enkel Team ZAR. Ook de diverse circuits zullen gesponsord worden door dit toonaangevende merk. Bij onderstaande foto werd 1 van de reclameborden gepresenteerd.
http://nickgilmartin.files.wordpress.com/2009/05/martini-girl.jpg
http://static.autoblog.nl/images/wp2009/martini_babe_Jessiqa_Pace.jpg
Niet alleen de wagen van Team ZAR is een lust voor het oog, ook in de paddock mogen we genieten van een zeer mooi uitgerust motorhome. Van alle gemakken voorzien zullen de heren Rentzenbrink en Kleijn aanwezig zijn bij zoveel mogelijk races. In een opvallende rode kleur was dit motorhome ook geplaatst tijdens de wagenpresentatie. Hier daar ook nog 1 foto van.
http://formula1.files.wordpress.com/2006/09/01.jpg
Kortom, het zal een mooi seizoen worden in de FPL3, ik wens bij deze dan ook het team al het beste toe.
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
22 mei 2010, 01:54
:lol: :thumbup:
Knap werk Niels, VISA op de voorkant vlak voor de cockpit is een rotplek en de voorkant van de sidepod is ook lastig painten!
Wat een super dikke carset gaat dit worden zeg :thumbup:
Niels Tieman
22 mei 2010, 11:21
Knap werk Niels, VISA op de voorkant vlak voor de cockpit is een rotplek en de voorkant van de sidepod is ook lastig painten!
Thanks! Het was even klooien om de voorkant goed te krijgen. Die bult is net even wat aparter gemapped dan de rest van de bolide. Maar als je er even aan gaat zitten is het prima te doen. :)
En de sidepod valt toch wel mee? :)
Dat gezegd hebbende: Jou bolides gaan ook met (grote) stappen vooruit! :D
Marc Vos
22 mei 2010, 11:33
Dat ziet er echt geweldig uit Wilfred, zeer knap gedaan! Je Martini wagen in de ZAC vind ik ook erg mooi, en deze doet daar niet voor onder. :thumbup:
De bekende livery van Niels & Robert staat ook lekker op de Formula Master wagen. :)
Bramzel
22 mei 2010, 11:35
Gave liveries Niels en Williej. Dat Niels een top-painter was wisten we al, maar DarthWillie begint ook echt een 'force to be reckoned with' te worden! Gave moderne interpretatie van de klassieke Martini livery hoor!
die ZAR auto vind ik echt heel mooi :)
Atreidez
22 mei 2010, 13:37
Prachtige vrou.. ehh auto's! :thumbup:
Robert Saalmink
22 mei 2010, 14:08
Mooie kar die ZAR! Persoonlijk vind ik alleen het KiKa logo op de achtervleugel er niet zo mooi op passen maar dat is echt zoeken naar details dan, bovendien staat het er met een goed doel op :)
Niels Tieman
22 mei 2010, 14:33
http://members.home.nl/tieman/FPL3/SCD_Presentatie.JPG
[spacer]
ScuderiaCorseDigitali presenteerd bolide
In navolging van de grote broer (Team DR) presenteerde ScuderiaCorseDigitali haar bolide. Het team slaat een nieuwe weg in en word per direct gesponsord door Zippo.
"We hebben enorm veel vertrouwen in de opzet van het team. Oorspronkelijk was het team gevormd om rookies de kans te geven. Maar al snel bleek het team om eigen benen te kunenn staan. Inmiddels is er wat ervaring binnen het team en werden er 2 talentvolle coureurs gecontracteerd. We hebben veel vertrouwen in het seizoen, dus laat Bahrain maar komen!"
Ook de woordvoerster van Zippo was enthousiast: "Toen wij werden gecontacteerd om het team te sponsoren was het een kwestie van tijd. We zijn enorm blij met de gekozen stijl en zullen met veel plezier deelnemen aan ons eerste FPL seizoen!"
[spacer]
Niels Tieman
22 mei 2010, 14:36
Persoonlijk had ik beter in deze auto kunnen zitten..
(ik maak de opmerking zelf maar voordat iemand anders ermee komt!)
Robert Saalmink
22 mei 2010, 14:37
Niet te dicht achter rijden!!! :blink:
Ruben Laenens
22 mei 2010, 15:05
Zoals ik al eerder zei vind ik het een heel geslaagde wagen Niels:D
Stefan van Renselaar
22 mei 2010, 15:49
Lekkere pagina, eerst ZAR, dan Team Digitalracing en nu ScuderiaCorseDigitali :thumbup:
Darthwillie
22 mei 2010, 16:30
Zippo is ook nice, vind ik sowieso erg leuk als een bepaalde sponsoring over de diverse series heen volgehouden wordt,wat ook met RM in de DRTCC,FLP, en Zac is.
Ziet er ook erg goed uit op de masters wagen :thumbup:
Wat ZAR betreft bloos ik een beetje van de complimenten :blushing: dank allen ben er zelf ook heel blij, en wat Kika betreft, heb ik het expres zo gedaan, viel iets teveel weg als ik de kleuren aanpastte.
Maar vergeet niet dat Daniel voor de dames zorgt :lol: :thumbup:
Anyway, wordt weer een heel mooie set!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.