View Full Version : FPL3: Geruchten, persberichten en teampresentaties
Kim Van Der Stichelen
22 mei 2010, 15:55
Heel er lekkere bolides en die presentatie van Niels is super :)
Ik vind Kika heel vet staan trouwens, maar ik hou er altijd wel van als een sponsor gewoon gewoon z'n eigen kleuren houd op een beperkt stukje, zoals Total op de Renault's, DHL op de MC12's en zoals het op mijn wagen is :innocent:
Hoewel de Visa-wagen van Niels van klassieke schoonheid is, vind ik ook die Martini-auto van Wilfred bijzonder fraai. :thumbup:
Ik vind Kika heel vet staan trouwens, maar ik hou er altijd wel van als een sponsor gewoon gewoon z'n eigen kleuren houd op een beperkt stukje, zoals Total op de Renault's, DHL op de MC12's en zoals het op mijn wagen is :innocent:
Ik zelf ben juist een fan van auto's waarin meer eenheid heerst, maar KiKa is een ander geval. Alleen maar goed als dat éxtra opvalt. :) Overigens zal vanaf deze basis een donatie naar KiKa gaan na afloop van het seizoen.
Die Visa wagen vind ik trouwens nog steeds zó strak he. Schitterende wagen en respect inderdaad dat je die sidepods en neus zo strak hebt gekregen. :thumbup: De Zippo is ook een supergaaf en bovenal origineel design, schitterend.
En ik weet niet hoe vaak ik 't nog zal zeggen, maar ik ben er trots op dat ik in die briljant mooie Martini-bak mag rijden! :laugh:
Niels Tieman
22 mei 2010, 19:14
Hoewel de Visa-wagen van Niels van klassieke schoonheid is, vind ik ook die Martini-auto van Wilfred bijzonder fraai. :thumbup:
Helemaal mee eens! Ik vind het wel leuk dat de VISA-livery herkenbaar is. Robert zijn helm is inmiddels ook herkenbaar en ik ben terug gaan naar een helm die ik een tijd gebruikt heb bij de Formule Pro League ter ere van het 10 jarig jubileum. :D
En Wilfred zijn Martini-bolide is, en blijft, geweldig. :D
@Dank Daniel. :)
Erg gave wagens mannen!
De VISA wagen is echt heel erg gaaf!!!
:thumbup::thumbup: Wow wat een mooie auto's weer...... Wordt weer een giga carset... Toppie. :thumbup:
Mark van Zanten
25 mei 2010, 21:58
Mooie wagens weer! Met name de zippo is echt prachtig!
Erg mooie auto's mannen :)
Federici
26 mei 2010, 23:46
WolnerGP geeft foto's vrij van WGP FPL3
Onze speciale dank gaat uit naar Jan-Willem Oostingh!
De auto heeft 'twee kanten', de oranje TNT-kant en de groene Jillz-kant. Bovendien spiegelen de liveries zich zich. Auto nummer 20 (Patrick Cloosterman) heeft de voorvleugel met TNT-sponsoring en nummer 21 (Paul Gelissen) heeft juist iets meer Jillz-sponsoring.
De foto's:
http://img267.imageshack.us/img267/4708/20boven.png
http://img89.imageshack.us/img89/4945/20zijkant.png
http://img692.imageshack.us/img692/6112/21zijkant.png
Alle credits gaan naar Jan-Willem Oostingh!
Mark G.
26 mei 2010, 23:47
Erg mooie wagen!
Ralffoxx
26 mei 2010, 23:48
Not bad
Sodeju! Had de carset nog niet bekeken maar deze is gaaf zeg!! Topper! :thumbup:
Presentatie BSRT:
[spacer]
Presentatie filmpje:
[spacer]
BSRT FPL3 Presentatie on Vimeo
*klik voor HD*
gemaakt door: Jerry van Sinderen
Onze dank daarvoor!
[spacer]
Dit jaar bestaat Q-Dance 10 jaar en dat betekend feest! Met allerlei acties rond hun feesten en partijen besloot Q ook weer in zee te gaan met BSRT.
Na een korte afwezigheid van een half jaar is Q-dance dus weer terug op het vertrouwde nest bij DigitalRacing.nl.
Een ander leuk detail is dat BSRT 5 jaar geleden hun eerste race reed in de GPx Pro-League!
Dit jaar is het sponsor pakket van BSRT een beetje aangepast. Er zijn wat sponsoren verdwenen en nieuwe voor terug gekomen, maar ook de vertrouwde namen staan weer op de wagen!
Zo is TW Steel de nieuwe grote naam naast Q-dance. Samsung, Puma en Elf zijn ook nieuw op de wagen. Brembo en Yokohama zijn natuurlijk de vertrouwde sponsoren van BSRT. Ook Renault is dit jaar weer aanwezig als motor leverancier en is sinds de oprichting van het Formula team een vaste waarde binnen het team geworden.
En zo is het hele pakket completer en volwassener geworden.
De drie boezemvrienden zullen dit jaar ook weer herenigd zijn. Kroon en Bentvelzen zijn al een geruime tijd teamgenoten en de naam Bob van Someren zal ook niet onopgemerkt zijn. Deze 3 kamaraden zullen in de FPL3 een poging doen naar het podium.
In de vernieuwde BSRT zullen de ZAC#6 kampioenen alle zeilen bijzetten om een zo goed mogelijk resultaat te behalen dit seizoen.
Bentvelzen: "In de tijd dat we elkaar kennen hebben we zo'n goede band met elkaar gekregen dat kan je niet voorstellen. We zijn elkaar beste maten geworden en dat verdiend een prijs vind ik. Ik zal dit seizoen dan ook alles geven om zoveel mogelijk punten te scoren".
Kroon: "We kennen elkaar nu een aantal jaar. In deze tijd hebben we veel ups en downs gekent maar we zijn elkaar altijd blijven steunen. Dit is een hechte groep die niet zomaar uit elkaar valt. Dit zal denk ook nog wel even doorgaan. We gaan ervoor!"
[spacer]
Shakedown Screens:
de shakedown screens zijn gemaakt in het geheim voordat het presentatie filmpje door regiseur van Sinderen gemaakt was.
[spacer]
Paulpeter Kroon:
http://crown-racing.com/bob/FPL3/PP1.jpg
http://crown-racing.com/bob/FPL3/PP2.jpg
Mark Bentvelzen:
http://crown-racing.com/bob/FPL3/Mark1.jpg
http://crown-racing.com/bob/FPL3/Mark2.jpg
Wij willen Niels Tieman hartelijk bedanken voor deze mooie livery!
[spacer]
Federici
27 mei 2010, 00:17
Whooooah!!! :D
Geweldige auto Bob!
Turbotom
27 mei 2010, 00:20
Echt super naise.. +2,
en voor de rest van de presentaties ook +1.
:thumbup:
Geweldige auto Bob!
Jij hebt ook een verfrissende auto hoor Wolner ;) :thumbup:
Jeroen Ursem
27 mei 2010, 00:21
Om door een ringetje te halen :)
Heb hem intussen al 5 keer bekeken :thumbup:
Robert Saalmink
27 mei 2010, 00:51
Wow, wat een mooie karren weer zeg!
Beide super wagens. WolnerGP ondanks de relatieve eenvoud toch erg gaaf. Vooral dat het eigenlijk twee liverys in een is vind ik erg tof.
BSRT ook weer erg nice. Mooi filmpje ook, maar dat kun je wel aan Jerry over laten.
:thumbup:
Maik Peters
27 mei 2010, 08:14
Zit je ff niet op te letten of moet je gewoon ff slapen..
kijk je weer op het forum, staan er nog meer mooie bolides op ...
Super mannen, ik mag hopen dat er een live feed komt van de FPL races :)
Wat een plaatje.
Geweldige auto Bob!
Ook bedankt he ;)
Ben ook erg tevreden met dit pareltje! Niels heeft weer perfect werk geleverd.
En dat Jerry er dan zo'n filmpje van maakt precies in de sfeer is super gaaf! Nogmaals bedankt heren!
Niels Tieman
27 mei 2010, 09:38
w00h00 :D
Gaaf om de auto zo gepresenteerd te zien worden! :D
@JW: Gave combinatie van kleuren en stijl! :D
Darthwillie
27 mei 2010, 09:43
Allebei heel fraaie wagens, zowel de Wolner als de BSRT:thumbup:
en Jerry, ik zie op mijn werk heel veel films langskomen, ook videoclips voor MTV en TMF etc, jij doet daar met je filmpjes ABSOLUUT niet voor onder. Echt indrukwekkend goed!!!!!!!!!! :thumbup:
Bedankt voor de leuke reacties. (denk ook dat ik namens Mark mag spreken.)
We hebben ons best gedaan, en met de hulp van Niels en Jerry is het een prachtige wagen geworden waar we heel blij mee zijn en het filmpje is gewoon über vet!!
:thumbup: De carset op zich is trouwens van heel hoge kwaliteit...:thumbup:
Er leuke presentatie Bob zo met het filmpje...
Knight
25 juli 2010, 18:58
Intussen al een aantal rondjes gereden met de Formula Master auto en dit bevalt goed. Het loopt nog niet altijd zoals het hoort, maar het is wel erg leuk. Meteen ook maar even m'n paint skills opgehaald en een eigen helm en weer een variant van de Knight Racing auto gemaakt.
MN Racing
26 juli 2010, 22:43
Ik heb zojuist ook de eer gehad om in bovenstaande wagen wat rondjes te rijden. Thijs heeft me weer terug in een oude verslaving geholpen. :P Hij liet me vorige week weten dat hij mee ging doen aan de race van afgelopen vrijdag, die ik via de live-timing gevolgd heb. Heb tevens wat op het forum rond gekeken en was erg onder de indruk van hoe alles er hier aan toe gaat.
Vervolgens mijn stuurtje ergens diep, diep, diep onder het stof vandaan gehaald en RaceOn gekocht. Vanavond mijn eerste meters in een Formule Master wagen gereden samen met Thijs. Was echt ontzettend leuk om weer eens wat te racen, maar heel erg wennen (nooit echt vaak serieus met stuur gereden in de GP3 tijd en sowieso nooit zelf geprobeerd te schakelen, maar het viel niet tegen). Ga het zeker vaker doen, dus wellicht binnenkort ook een paar screens van een MN Racing Formule Master. :)
Gerben
27 juli 2010, 12:52
Zo Marijn, das lang geleden ;)
leuk dat je je weer laat zien hier :D
Darthwillie
21 november 2010, 01:23
:blushing: even wat testrondjes alvast op Suzuka :surrender:
http://img88.imageshack.us/img88/9291/racesteam20101121005149.jpg
Robert Saalmink
21 november 2010, 02:17
Hmmm... mag dat? ;)
Gerben vd Broek
21 november 2010, 09:42
Nee, kan net niet. Geen wielen meer op het asfalt. :P
Jeroen Ursem
21 november 2010, 09:44
Ook niet in het gras :blink:
Gerben vd Broek
21 november 2010, 09:54
nu je het zegt. Lijkt wel op cheaten. Rijden zonder contact met de baan. ;)
Gerben
21 november 2010, 11:06
hmmm die marshall lijkt not impressed :P;)
Darthwillie
21 november 2010, 11:11
Niks cheaten, geen banden op het gras!!!!! :laugh:
Onwijs gave baan maar toch wel een paar forse klappers gehad in die paar rondjes, setup mag nog aan gewerkt worden :laugh: (erik?????:innocent: )
En die Marshall had een I love Storm shirt aan dus dat was sowieso geen fan :closedeyes:
Captain Slow
21 november 2010, 12:44
Mijn 1e rondjes zitten er al lang op, geen klapper gehad voorlopig:thumbup:
Daniël
21 november 2010, 18:19
Intussen al een aantal rondjes gereden met de Formula Master auto en dit bevalt goed. Het loopt nog niet altijd zoals het hoort, maar het is wel erg leuk. Meteen ook maar even m'n paint skills opgehaald en een eigen helm en weer een variant van de Knight Racing auto gemaakt.
Ik herken de livery nog van vroegah! Leuke bak. :)
Knight
21 november 2010, 19:16
Hehe, die post was al even geleden, maar dank je wel :)
Atreidez
22 november 2010, 18:18
Je kan er lekker crashen ja, op Suzuka.. Raar genoeg zat er bij mij nog alles aan na een megaklapper :D
YouTube - Crash with Formula Masters at Suzuka
El Maestro
22 november 2010, 18:32
Aparte formatie! :p
Atreidez
22 november 2010, 19:12
Ja TV vergeten te muten :blushing:
petervdveen
22 november 2010, 19:16
Het schade model is inderdaad niet echt erg goed. Vaak bij een kleine crash is er vanalles mis en bij een grote kun je gewoon weer verder...
Ook verbazend dat er bij zo'n start crash bijna nooit iemand uitvalt of naar de pits moet..
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.