PDA

View Full Version : F1 winkels in London

bobskink
4 januari 2010, 17:15
Ik ga volgend weekend naar Londen en hoop wat coole dingen te kunnen kopen.
Na wat surfwerk voor F1 memorabilia en aanverwanten winkels heb ik eigenlijk niets gevonden, iemand een goed adres?

Deze zag er super uit, maar ik vrees dat hij al gesloten is: http://www.alexreade.net/acatalog/Our_London_Store.html

Martijn Mezger
4 januari 2010, 17:29
Er zit een Ferrari Store, en in dat straatje zit ook nog een winkel met allemaal goodies van F1 etc. Oxford street. :)

bobskink
20 januari 2010, 13:18
Ben in de Ferrari store geweest, best wel een chique winkel, ook al ben je niet voor Ferrari.
Ik heb Massa's F2008 1/43 gekocht aan halve prijs, toen ze aan de kassa vroegen of ik nog een officiële mascotte wilde kopen antwoorde ik dat ik eigenlijk geen Ferrari fan was, maar enkel voor Massa supporter, "Well, that is rather controversial" was het antwoord.

Sporen van Schumacher zijn trouwens zo veel mogelijk uitgewist in de winkel, op enkele zee dure en grote schaalmodelen na, 1/1 en 1/12.

Jesper
20 januari 2010, 13:59
Ben in de Ferrari store geweest, best wel een chique winkel, ook al ben je niet voor Ferrari.
Ik heb Massa's F2008 1/43 gekocht aan halve prijs, toen ze aan de kassa vroegen of ik nog een officiële mascotte wilde kopen antwoorde ik dat ik eigenlijk geen Ferrari fan was, maar enkel voor Massa supporter, "Well, that is rather controversial" was het antwoord.

Sporen van Schumacher zijn trouwens zo veel mogelijk uitgewist in de winkel, op enkele zee dure en grote schaalmodelen na, 1/1 en 1/12.

Ben er vorige week ook geweest, zit overigens op Regent Street, wel dicht bij Oxford Street. Mooie winkel om te zien. Stond ook nog een Michael Schumacher F2007 testrit model. Twijfelde even maar die heb ik toch maar niet gekocht.