PDA

View Full Version : Website en forum feedback

Pagina's : [1] 2 3 4

Robert Saalmink
3 oktober 2008, 09:50
[logo_dr]

[spacer]

Een nieuwe website, een nieuw forum. We hebben er alles aan gedaan om het zo perfect mogelijk te maken, maar mocht je toch nog bugs of anderszins vreemde zaken tegenkomen, post het dan hier. Betreft het een bug, post dan liefst ook een screenshot, maar ook je Windows- en browser merk, type en versie. Met die feedback kunnen wij dan de site weer wat beter maken. Bedankt!

Niels Draijer
4 oktober 2008, 00:17
Ziet er gelikt uit mannen. Misschien een idee voor een "stickie"....:
De "Mijn simulator" thread o.i.d.
In de eerste post komen de namen van leden die hun stekkie willen laten zien. Vervolgend klik je op die persoon en wordt je geyperlinked naar de foto's. Mochten anderen geen tijd hebben dan wil ik dat deeltje wel bijhouden en ervoor zorgen dat de openingspost vrijwel dagelijks wordt bijgehouden.
Idee?

Bramzel
4 oktober 2008, 00:18
Ik denk niet dat het een sticky hoeft te zijn, maar vind het zeker een leuk idee :) Maak hem maar aan zou ik zeggen, kan je gelijk eens bij de opmaak opties kijken welke mogelijkheden je hebt bij het maken van een gave startpost ;)

http://forum.digitalracing.nl/announcement.php?f=2

Niels Draijer
4 oktober 2008, 00:24
Ik denk niet dat het een sticky hoeft te zijn, maar vind het zeker een leuk idee :) Maak hem maar aan zou ik zeggen, kan je gelijk eens bij de opmaak opties kijken welke mogelijkheden je hebt bij het maken van een gave startpost ;)

http://forum.digitalracing.nl/announcement.php?f=2

Dat ga ik dan maar eens doen. Als mensen ideeën hebben over de invulling dan hoor ik dat graag:thumbup:

RSRoy
4 oktober 2008, 00:32
Het is mooi geworden heren. Zal even wennen zijn om na 7 jaar op het forum van gamer.nl geweest te zijn (volgens mij ging toen de GP3 site samen met gamer.nl) nu hier over autosport te moeten kletsen :D

Eric Linssen
4 oktober 2008, 00:33
Mooie site heren..... Toppie werk geleverd!!!

Marcel Groen
4 oktober 2008, 01:02
Ziet er allemaal prima uit heren, mijn complimenten! :)

Bram Van Der Stichelen
4 oktober 2008, 01:05
klein schrijffoutje in de history tekst :)

In de hoogtijdagen bood GP3.Gamers.nl bijna 2000 downloads in meer dan 100 categorieën, allemaal gemaakt door mensen die de game een wamr hart toedroegen.

Robert Saalmink
4 oktober 2008, 01:08
Fixed, thanks. Als dat alles is :D

Het is mooi geworden heren. Zal even wennen zijn om na 7 jaar op het forum van gamer.nl geweest te zijn (volgens mij ging toen de GP3 site samen met gamer.nl) nu hier over autosport te moeten kletsen :D

XRROY, voor wat geschiedenisles zie de frontpage (http://www.digitalracing.nl/index.php/component/content/article/40-nieuws/66-digitalracingnl-hoe-het-allemaal-begon.html).

joostingh
4 oktober 2008, 01:33
Robert een mooi verhaal en mooie herinneringen:

Vooral de uitzending bijwonen met elkaar en eigenlijk gewoon te veel aan het kletsen zijn met anderen en ondertussen ook nog race zien (in spiegelbeeld op groot scherm)

En daarnaast die LAN, blijft inderdaad ook zoiets wat ik nog nooit had gedaan en helaas daarna ook nog nooit weer. Enorm gezellig en lekker druk.

En de eerste keer dat ik jou tegen kwam was op de HCC dagen waar ik "to chicken" was om een rondje te gaan rijden... Tja ik en held :S (op sokken denk ik eerder). Nog even lekker staan kletsen.

Even snel een kopje koffie drinken bij Bram en Niels in Roosendaal... (echt voor een half uurtje... koffie drinken en weer terug... en ik woon in Hardenberg dus reken maar uit)

Tot op dit moment goede herinneringen overgehouden aan het verleden. En de toekomst gaat dit zeker verder op dezelfde voet.

Mossel
4 oktober 2008, 11:24
Nais ! :)

ik mis alleen nog de vorige competities op de hoofdpagina .. uitslagen lapcharts die dingen.

Captain Slow
4 oktober 2008, 11:26
Mooi gedaan, ik zou alleen een andere foto willen zien voor waar er nieuwe berichten zijn, die vind ik nogal onduidelijk op het moment.

RSRoy
4 oktober 2008, 12:03
XRROY, voor wat geschiedenisles zie de frontpage (http://www.digitalracing.nl/index.php/component/content/article/40-nieuws/66-digitalracingnl-hoe-het-allemaal-begon.html).

Leuk om zo terug te lezen, ik herinner me die GP3 site nog wel. Volgens mij zat ik daar toen nog wel onder een andere nickname als ik me niet vergis.

Hebben jullie trouwens nooit iets met GP2 gedaan? Ik weet niet meer of ik me updates toen van internet afhaalde of van zo'n onofficiele update cd-roms.

Tim Wijen
4 oktober 2008, 12:06
Ziet er prima uit jongens!

Enige minpuntje wat ik tegen ben gekomen is dat ik met mijn apple niet omlaag kan scrollen op de digitalracing.nl homepage.

Bramzel
4 oktober 2008, 12:06
Nais ! :)

ik mis alleen nog de vorige competities op de hoofdpagina .. uitslagen lapcharts die dingen.

Van de leagues in het verleden gaan we alle info nog uploaden, dit gaat stukje bij beetje gebeuren in de komende weken.

Koos
4 oktober 2008, 12:47
Ziet er mooi uit heren!
Dat live-timing lijkt mij trouwens ook wel leuk. Kan ik op m'n werk toch de door-de-weekse-competities volgen :)

Niels Tieman
4 oktober 2008, 12:52
De Timing word zeker een hele mooie, en belangrijke toevoeging aan onze community. Het volgen van alle practicen, qualify's en races op de voet! :D

Dix5
4 oktober 2008, 13:03
Gefiliciteerd met jullie nieuwe webside.
De eerste indruk is erg goed ziet er allemaal mooi uit.

W@llierossi
4 oktober 2008, 13:45
Het ziet er allemaal erg goed uit!

Zoals Roy zegt, erg wennen na al die jaren gamer.nl :)...

Dr.Nono
4 oktober 2008, 13:54
Netjes heren! Ziet er allemaal erg goed uit!

We gaan hier gewoon lekker verder! :)

Niels Tieman
4 oktober 2008, 14:10
Leuk om nieuwe en oude gezichten te zien! We zullen er alles aan doen om jullie jezelf hier 'thuis'te laten voelen :D. Welkom!

Mark van Zanten
4 oktober 2008, 14:21
Zoals ik al in de gefeliciteerd thread zei, ziet het er allemaal prima uit! :thumbup:
Enige probleempje dat ik tot nu toe ben tegen gekomen is dat ik bij het opgeven van de URL voor een avatar een foutmelding krijg: "Upload failed due to failure writing temporary file." Ik weet niet of er meerdere zijn die dat hebben, of dat alleen hier is?? Ik heb het zowel met Internet Explorer als FireFox.

Stancke
4 oktober 2008, 15:02
Feedback: bij een geplaatste afbeelding komt er dan boven de afbeelding "klik hier om te vergroten" of iets dergerlijks, als ik dit doe opent er een nieuw venster met die afbeelding. Is het niet de bedoeling dat die afbeelding gewoon op dezelfde plaats wordt geopend idpv in een nieuw venster?

OT: Gefeliciteerd met de nieuwe site, ziet er prachtig uit! Tevens prachtige organisatie ook! Chapeau!

paulpeter
4 oktober 2008, 16:54
Gefeliciteerd mannen:thumbup:

Vindt het nog een beetje onwerkelijk om op digitalracing.nl rond te serven. Nu kunnen de coming soon grappen alleen wel de prullenbak in denk ik zo;)

Maik Peters
4 oktober 2008, 18:00
Ja topwerk, dat mag gezegd worden.

Alleen nog niet de juiste opmaak in IE6.0, maar wie gebruikt dat nou nog? :D

Bramzel
4 oktober 2008, 19:05
Mooi gedaan, ik zou alleen een andere foto willen zien voor waar er nieuwe berichten zijn, die vind ik nogal onduidelijk op het moment.

Hoe bedoel je dit precies? Over welke nieuwe berichten heb je het, op de website of op het forum?

DaMaster
4 oktober 2008, 19:51
Ik denk dat ie doelt op:

http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/statusicon/forum_new.gif vs http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/statusicon/forum_old.gif

Mark G.
4 oktober 2008, 19:53
Ik zie geen youtube filmpjes, hebben meer mensen hier last van?

Ik heb de nieuwste firefox

Robert Saalmink
4 oktober 2008, 19:56
Ik denk dat ie doelt op:

http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/statusicon/forum_new.gif vs http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/statusicon/forum_old.gif

Duidelijk, oranje is nieuwe posts, grijs niet.

Darthwillie
4 oktober 2008, 19:57
Ik zie geen youtube filmpjes, hebben meer mensen hier last van?

Ik heb de nieuwste firefox
zelfde probleem, groot wit vlak en that's it, in zowel firefox als in IE

Bramzel
4 oktober 2008, 20:00
Apart. Ik gebruik ook de laatste firefox incl. een shitload aan beveiligings extensies maar hier werkt hij gewoon. Hebben jullie nog speciale dingen geinstalleerd? Of misschien je beveiligings-niveau hoger dan normaal staan?

Inderdaad, ik zie ook niet in hoe dat onduidelijk kan zijn.

Maik Peters
4 oktober 2008, 20:03
Bij wit denk ik aan.. blanco, leeg, niets
Bij orange denk ik aan.. hollands next top model (of doelde je daar niet op bram?), Oranje boven, vulling en plezier.

:D

Contrast tussen wit en orange is naar mijn idee wel oke!!

Maik Peters
4 oktober 2008, 20:09
Vanaf de voorpagina naar het forum, wordt er een nieuw venster geopend.
MAAR
Vanaf het forum naar de voorpagina gebeurd dit niet.

Is hier speciaal voor gekozen? of bestaat er een mogelijkheid dat je vanaf de voorpagina het forum in het zelfde scherm krijgt. :)

Alvast bedankt.

Captain Slow
4 oktober 2008, 20:19

Ik had graag iets meer kleurverschil gezien tussen die 2:)

Bramzel
4 oktober 2008, 20:20
Dat was mij idd ook opgevallen Maik, ik zal hier eens naar kijken.

Ik had graag iets meer kleurverschil gezien tussen die 2:)

Ik vind oranje en wit contrast genoeg eigenlijk, als ik hier meer contrast in moet gaan aanbrengen moet ik teveel concessies doen aan het design. Dit blijft zoals het is dus.

Overigens kan je gewoon bovenaan het forum op Nieuwe berichten klikken, dan krijg je alle threads waarin nieuwe posts staan mooi op een rijtje te zien.

Robert Saalmink
4 oktober 2008, 20:27
Bram is me net voor. Nog een tip voor degenen bij wie het niet automatisch goed staat: in je gebruikersinstellingen (UserCP in het Engels) kun je de taal van het forum omzetten van Engels naar Nederlands. Ook kun je daar aardig wat weergave opties voor het forum personaliseren.

Dr.Nono
4 oktober 2008, 20:40
Overigens kan je gewoon bovenaan het forum op Nieuwe berichten klikken, dan krijg je alle threads waarin nieuwe posts staan mooi op een rijtje te zien.

Geweldige optie is dat. Erg handig! :thumbup:

Robert Saalmink
5 oktober 2008, 01:35
Oh ja, nog even dit, als jullie nou bij elk bezoek even zo'n google ad aanklikken op de frontpage, dan verdienen wij daar weer iets van een halve eurocent aan. Het zijn kleine beetjes maar al met al kan het oplopen. Kleine moeite, en voor ons een groot plezier :)

NS
5 oktober 2008, 11:16
ziet er goed uit allemaal! maar waarom moet mijn username minimaal 3 letters zijn? :(

Niels Tieman
5 oktober 2008, 11:35
Dat is een instelling binnen ons forum. In principe is dat wel aan te passen.

Captain Slow
5 oktober 2008, 11:52
Is het ook mogelijk om bepaalde threads te kunnen negeren? Bijvoorbeeld de online manager thread volg ik niet, maar ik zie wel telkens dat er een nieuw bericht is. Is er een mogelijkheid om dat weg te halen?

Bramzel
5 oktober 2008, 12:12
Dat is niet mogelijk, maar je kan wel in het hoofdforum bovenaan onder 'Directe links' alle forums als 'gelezen' markeren.

NS
5 oktober 2008, 12:27
Dat is een instelling binnen ons forum. In principe is dat wel aan te passen.

nou ik wil eigelijk wel van mijn streepje af als dat niet al te veel moeite zou zijn :innocent:

Danny Kappen
5 oktober 2008, 13:05
Linksonderaan een kleine Babylonische spraakverwarring: you may niet post new threads :)

Robert Saalmink
5 oktober 2008, 14:43
En op de hoofdindex kun je wel hele forumdelen dichtschuiven, in die zwarte balken zie je twee kleine oranje driehoekjes helemaal rechts staan. Maar threads op die manier negeren is niet mogelijk, denk ik.

Stancke
5 oktober 2008, 14:52
Feedback: bij een geplaatste afbeelding komt er dan boven de afbeelding "klik hier om te vergroten" of iets dergerlijks, als ik dit doe opent er een nieuw venster met die afbeelding. Is het niet de bedoeling dat die afbeelding gewoon op dezelfde plaats wordt geopend idpv in een nieuw venster?

Anyone?

Bramzel
5 oktober 2008, 14:56
Anyone?

Aangepast, is inderdaad een betere optie ;)

Robert Saalmink
5 oktober 2008, 15:05
I stand corrected :blushing:

Stancke
5 oktober 2008, 15:10
:clap:

Ellu
5 oktober 2008, 19:11
Puik werk jongens! Ik zie uit naar een hele goede tijd op deze stek ;)

Bramzel
5 oktober 2008, 22:31
ziet er goed uit allemaal! maar waarom moet mijn username minimaal 3 letters zijn? :(

Default setting van vBulletin, ik heb het op 2 gezet en ben gelijk zo vrij geweest je username even aan te passen ;)

Maik Peters
6 oktober 2008, 18:05
Wanneer ik in IE de download sectie open en een klein venster maak, zodat er een scrollbar verschijnt aan de rechterkant.
En dan ga scrollen dan beweegd het midden gedeelte mee.
(tools , Zac5 etc.).

:surrender:

Bramzel
6 oktober 2008, 18:08
Wanneer ik in IE de download sectie open en een klein venster maak, zodat er een scrollbar verschijnt aan de rechterkant.
En dan ga scrollen dan beweegd het midden gedeelte mee.
(tools , Zac5 etc.).

:surrender:

Hier aan toevoegend: als je vervolgens op een van de categorieen klikt verdwijnen de beide scrollbalken.

Neo-242
6 oktober 2008, 18:08
Mooie site, ik hou van de combinatie zwart & oranje:D

Alles schijnt ook goed te werken:thumbup:
Ik vraag me alleen af waarom het uploaden van plaatjes is beperkt tot een resolutie van 620 x 280
Of is dat enkel nog voor banners/signatures bedoeld?

http://img394.imageshack.us/img394/7185/beheerbijlagenig7.jpg

Bramzel
6 oktober 2008, 18:11
Gefixed ;) JPG stond al goed, ik was gewoon vergeten die instellingen ook toe te passen op de andere bestandsformaten. Heb het gelijk even afgerond naar 100Kb precies.

Neo-242
6 oktober 2008, 18:26
Super!

DaMaster
6 oktober 2008, 18:54
Nu zijn de Youtube tags een beetje borked, ze worden nu dubbel weer gegeven. Ook staat de youtube knop niet meer in het post vak. Wat hebben de heren nu weer gedaan :P?

Bramzel
6 oktober 2008, 19:08
Jemig, ik kan ook niks doen zonder dat er iemand me op de vingers zit te kijken :p

Ik ben een systeem aan het implementeren dat alle filmpjes van de grote hosts automatisch embed, dus je kan gewoon straks de URL dumpen, hij maakt er automatisch een embedded filmpje van. Dit ziet er praktisch net zo uit als eerst, met het verschil dat niet alleen Youtube dan zo werkt maar ook alle andere hosts zoals Video Google en LiveLeak.

[edit] Update voltooid. Vanaf nu kan je links naar filmpjes op Youtube, Blip.tv, Break.com, CollegeHumor.com, GameTrailers, VideoGoogle, Metacafe, LiveLeak, MySpace en DailyMotion gewoon als URL in je post zetten, dan worden ze automatisch ge-embed.

NS
6 oktober 2008, 20:06
Default setting van vBulletin, ik heb het op 2 gezet en ben gelijk zo vrij geweest je username even aan te passen ;)

great! dankjewel :) wat een service :cool:

Robert Saalmink
6 oktober 2008, 22:22
great! dankjewel :) wat een service :cool:

Everything for our lazy community members :thumbup:

Jeroen Ursem
7 oktober 2008, 22:54
Kan hier: ;) geen andere smiley voor komen, het lijkt net of iemand een zenuwtrekje heeft als het achter een zin staat :P

Of ben ik nu aan het mieren-neuken ;) ;)

Bramzel
7 oktober 2008, 22:55
Idd gemierenneuk Jeroen, da's gewoon een knipoog smiley ;)

Jeroen Ursem
7 oktober 2008, 23:01
okee sorry Brammie! http://home.quicknet.nl/qn/prive/ursemj/images/wink.gif

Bram Kocken
8 oktober 2008, 17:33
Bug op de website:

Bij het surfen op de hele site heb ik geen scrollbalken. Er is nog wel tekst (bijv met het stuk over hoe het ooit begon) maar ik kan niet scrollen :)
Moet nu tekst selecteren en naar benede halen om meer te lezen. Scrollen met middle-mouse werkt ook niet.

Op Windows XP SP3 met Google's Chrome (v 0.2.149.30)

Robert Saalmink
8 oktober 2008, 17:45
Bug op de website:

Bij het surfen op de hele site heb ik geen scrollbalken. Er is nog wel tekst (bijv met het stuk over hoe het ooit begon) maar ik kan niet scrollen :)
Moet nu tekst selecteren en naar benede halen om meer te lezen. Scrollen met middle-mouse werkt ook niet.

Op Windows XP SP3 met Google's Chrome (v 0.2.149.30)

Dank, is een Chrome-ding. IE en Firefox tonen wel de scrollbalken. Chrome is nog wel in het pre-v1.0 stadium, dus moeten we even kijken waar dat aan ligt.

Bram Kocken
8 oktober 2008, 18:55
True, het gebruik van Chrome is ook op eigen risico :) Hotmail, YouTube op fora en nog wat meer dingen werken ook niet.

Ben al blij dat het niet op het forum gebeurd :D

Mark van Zanten
11 oktober 2008, 18:32
stukje feedback op de privacy mededeling op de site: "Wij streven ernaar u dat ten allen tijde te laten weten voordat wij persoonlijke informatie via Internet verzamelen"
of heb ik niet goed opgelet bij Nederlands op de middelbare en kan ook te alle tijden??
En ik zie bij contact dat Gerben hetzelfde adres heeft als Bram?! :p

Robert Saalmink
11 oktober 2008, 20:24
stukje feedback op de privacy mededeling op de site: "Wij streven ernaar u dat ten allen tijde te laten weten voordat wij persoonlijke informatie via Internet verzamelen"
of heb ik niet goed opgelet bij Nederlands op de middelbare en kan ook te alle tijden??
En ik zie bij contact dat Gerben hetzelfde adres heeft als Bram?! :p

Het moet zijn te allen tijde. Contact zal ik aanpassen :)

Mark van Zanten
11 oktober 2008, 21:13
Het moet zijn te allen tijde. Contact zal ik aanpassen :)

ah ok, wist niet dat te allen tijde ook kan:)

Stefan van Renselaar
13 oktober 2008, 02:24
Ik zat net naar de juiste emoticon te zoeken, en toen kwam ik deze tegen: :tongue_smilie:

Ziet er nogal misvormd uit als je hem vergelijkt met de andere....

Niels Draijer
13 oktober 2008, 02:30
Ik zat net naar de juiste emoticon te zoeken, en toen kwam ik deze tegen: :tongue_smilie:

Ziet er nogal misvormd uit als je hem vergelijkt met de andere....

Tijd om naar bed te gaan Stefan:tongue_smilie:

Stefan van Renselaar
13 oktober 2008, 03:02
Tijd om naar bed te gaan Stefan:tongue_smilie:

Waarom zou ik??? Ik ben net lekker aan het gamen :P

Roy Visser
13 oktober 2008, 15:52
Ik vind persoonlijk de Attachment grote wat aan de kleine kant, ik merk net dat een ingepakte hotlap replay of time attack file al net over de 100kb zitten. Misschien iets meer ruimte maken voor rars?

Bramzel
13 oktober 2008, 15:58
De attachment-size is hetzelfde als het was op Gamer. 100kb is expres gedaan om de traffic qua attachments binnen de perken te houden, dus grotere files zal je extern moeten hosten.

erwin_78
14 oktober 2008, 13:14
Kan het invulveld van gebruikersnaam leeg blijven als de pagina geladen wordt?
Ik heb namelijk met ff automatische login credentials, maar hij toont ze niet omdat het 'formulier' al gevuld met een standaard waarde.

Vind het forum er erg goed en strak uitzien! Het is alleen nog wat leeg/rustig ;)

Stancke
15 oktober 2008, 11:54
http://i37.tinypic.com/mm66bp.jpg

Dat lijntje dat doorloopt, bug...?

Bramzel
15 oktober 2008, 11:56
Welk lijntje bedoel je Stancke?

Stancke
15 oktober 2008, 11:57
In de post van Bram, onder "Thanks for the heads-up". Andere posts hebben dit niet.

Robert Saalmink
17 oktober 2008, 15:00
Ik krijg zojuist van Google een melding (lees: waarschuwing) dat er ongeldige klikken geregistreerd worden op onze Google Ads account. Om problemen te voorkomen wil ik de enthousiaste en aangemoedigde klikkers onder ons toch even vragen -hoe vreemd het ook klinkt- dit voorlopig even niet meer te doen.

Dus ondanks onze eerdere oproep om er regelmatig op te klikken, dan nu toch het verzoek om ze even met rust te laten of er slechts af en toe op te klikken (een paar klikjes per week moet kunnen denk ik). Even kijken hoe het zich vanaf daar ontwikkeld.

Bedankt!

Stancke
17 oktober 2008, 15:20
Opletten met die Google Ads, als iedere dag dezelfde IP's klikken dan bestaat de kans dat Google je account schrapt... Been there, done that.

:punk:

Robert Saalmink
22 oktober 2008, 11:39
Ik krijg zojuist van Google een melding (lees: waarschuwing) dat er ongeldige klikken geregistreerd worden op onze Google Ads account. Om problemen te voorkomen wil ik de enthousiaste en aangemoedigde klikkers onder ons toch even vragen -hoe vreemd het ook klinkt- dit voorlopig even niet meer te doen.

Dus ondanks onze eerdere oproep om er regelmatig op te klikken, dan nu toch het verzoek om ze even met rust te laten of er slechts af en toe op te klikken (een paar klikjes per week moet kunnen denk ik). Even kijken hoe het zich vanaf daar ontwikkeld.

Bedankt!

Volgens mij zijn er nog steeds mensen die iets te enthousiast klikken op de advertenties, als ik de statistieken mag geloven. Google is er kennelijk nogal streng in. Als je de frontpage bezoekt en je klikt dan een keer, is het prima. Doe je dat later op de dag nog een keer, is er ook niets aan de hand denk ik, maar probeer het beperkt te houden tot wat als normaal gedrag kan worden bestempeld.

Als het aan ons ligt klik je 100x per dag, maar helaas denkt Google er anders over ;) dank!

Bram Kocken
22 oktober 2008, 11:49
meestal doe ik het 1x p/dag van verschillende IPs (keer op school, keertje thuis). En dan 2 of 3 sites (de sites met auto-onderdelen ofzo)

Jeroen Ursem
22 oktober 2008, 12:57
Moet je niet zelf wat minder klikken Robert? ;)

Ik klik om de dag ofzo alle 4 de links aan die ik aan kan klikken

Robert Saalmink
22 oktober 2008, 13:08
Ik mag zelf niet eens klikken van meneer Google, dus daar hou ik me dan ook aardig aan ;) Als iedereen het bij 1 a 2 kliks per dag houdt dan kan het geen kwaad denk ik.

Super Wouter
22 oktober 2008, 13:22
Je mag zelfs niet eens vragen om te klikken. Ik zou hier heel voorzichtig mee zijn. Als ze eraf gooien kom je er nooit meer op.

Robert Saalmink
22 oktober 2008, 14:28
Dat klopt, daarom ook het verzoek het niet meer te doen. Ik kende de voorwaarden in den beginne niet echt uit mijn hoofd ;)

LUDO-B
22 oktober 2008, 23:45
Kunnen we morgen de timing al bekijken???:innocent:

Bramzel
23 oktober 2008, 00:11
Kunnen we morgen de timing al bekijken???:innocent:

Nope, helaas.

LUDO-B
23 oktober 2008, 12:17
Nope, helaas.

Is inderdaad jammer.

Captain Slow
23 oktober 2008, 12:29

Bedankt!

Misshcien een stomme vraag, maar wta bedoel je hier nu mee? KLikken op wat? Forum, muis, puntje van me'n tong?

Bramzel
23 oktober 2008, 12:31
op onze Google Ads

:closedeyes:

Bram Van Der Stichelen
27 oktober 2008, 00:41
nog even de tijd aan het winteruur aanpassen jongens ;)

Robert Saalmink
27 oktober 2008, 09:54
nog even de tijd aan het winteruur aanpassen jongens ;)

Vreemd, bij mij staat 'ie goed. Ik denk dat je dat in je eigen profiel kunt instellen.

Edit: gebruikersinstellingen > opties wijzigen. Daar staat 'ie.

Timmie
28 oktober 2008, 12:51
Is het mss leuk om een verkoop draadje te openen? Ik heb namelijk veel spullen in de verkoop :D

Peter
28 oktober 2008, 14:20
ik heb een probleempje bij het weergeven van uitslagen en dergelijke op de frontpage. Een gedeelte van de info valt simpelweg buiten het scherm (het witte vlak waar de info in staat)
zie screen...

http://img234.imageshack.us/img234/3740/image2ig0.jpg

nu lijkt het hier geen ramp maar dit heb ik dus bij bijna alle schermen...
Ik gebruik Firefox 2.0, resolutie is 1280x1024

Robert Saalmink
28 oktober 2008, 14:49
Ik zie het probleem even niet, je kunt met die scrollbalk omlaag toch?

Bram Van Der Stichelen
28 oktober 2008, 14:53
Ik zie het probleem even niet, je kunt met die scrollbalk omlaag toch?

kijk even naar de tijden van de quali. Die staan er niet volledig op, en ik zie ook geen schuifbalkje staan. Ik denk dat dat het probleem is :)

Peter
28 oktober 2008, 15:00
inderdaad, scrollen is mij wel bekend Robert ;) het gaat even om de info aan de rechterkant... Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem?

Bramzel
28 oktober 2008, 15:10
Is er een speciale reden dat je FF 2.0 gebruikt ipv 3? Ik heb namelijk ook Firefox in 1280x1024, maar ik heb versie 3.0.3. en nergens last van.

Peter
28 oktober 2008, 15:47
ik zal versie 3 eens gaan proberen. Gebruik eigenlijk alleen maar versie 2 omdat ik die automatishce installs altijd wegklik omdat die altijd ongelegen komen :laugh:

Fabian de Jong
28 oktober 2008, 17:46
Het overzicht van de resultaten ziet er hier prima uit, maar misschien is het netter om de snelste ronde beter uit te lijnen.

Face the Slayer
12 november 2008, 18:07
Als ik niet ben ingelogd op dit forum staat de tijd nog steeds op zomertijd, kan dat veranderd worden?

Roy Visser
27 november 2008, 12:45
Ik heb een vraagje, is het mogelijk om iets van een kalender "te integreren" waarop alle verschillende league races staan aangegeven? Ik kan het zelf uiteraard ook allemaal bijhouden, maar het lijkt me op deze manier wel makkelijk voor iedereen :)

Robert Saalmink
27 november 2008, 17:06
Alle races staan inclusief datum op de site he. In vbulletin kun je ook kalender integreren, misschien is dat een idee?

Roy Visser
27 november 2008, 17:15
Alle races staan inclusief datum op de site he. In vbulletin kun je ook kalender integreren, misschien is dat een idee?

ja ik weet wel dat alle data op de site staan, maar nu moet je 4 verschillende plaatsen af en zoeken naar de kalender threads, die sommigen vergeten zijn te Stickien ;)

kan ook via de voorpagina, maar dan moet je nog veel meer klikken.

over die kalender functie is iig zeker een idee..

Maik Peters
27 november 2008, 19:03
Kalender idee werkt naar mijn ervaring erg goed. Zou leuk zijn als dat in de toekomst aanwezig is op de ze site :)

Bramzel
27 november 2008, 19:16
Ik heb de kalender weer even 'enabled' bovenaan het forum. Momenteel staan alleen de verjaardagen er nog in, de leagues moeten er nog even aan toegevoegd worden. Hier zal ik later naar kijken, of een van jullie moet alle data willen invoeren. Dit kan je gewoon doen door te drukken op 'Nieuwe gebeurtenis toevoegen'. Deze entries zullen worden opgeslagen, en als een van de moderators ze heeft goedgekeurd zullen ze op de kalender verschijnen.

Maik Peters
27 november 2008, 20:08
Wel zo handig om even af te spreken wie dat gaat doen, anders krijg je dubbel werk / invoer. :)

Robert Saalmink
27 november 2008, 23:04
Als het tot zondag kan wachten dan fix ik dat wel.

Bramzel
28 november 2008, 00:42
Alle leagues staan er in :)

Roy Visser
28 november 2008, 00:48
Ah Keurig :thumbup:

Maik Peters
28 november 2008, 10:32
Alle leagues staan er in :)

Super man! :thumbup:

Maik Peters
30 november 2008, 00:09
Vanaf de voorpagina naar het forum, wordt er een nieuw venster geopend.
MAAR
Vanaf het forum naar de voorpagina gebeurd dit niet.

Is hier speciaal voor gekozen? of bestaat er een mogelijkheid dat je vanaf de voorpagina het forum in het zelfde scherm krijgt. :)

Alvast bedankt.

:surrender: Reminder :)

Robert Saalmink
30 november 2008, 04:15
Bugfixen moet nog plaatsvinden, de meeste bugs/items in dit topic staan nog open. Komt allemaal goed, waarschijnlijk zullen we ze allemaal in 1x fixen.

Ralffoxx
1 december 2008, 01:23
is dit niet iets voor de website tijdens de races?
http://www.simracing-live.com/live_timing/

Flyer
1 december 2008, 09:59
is dit niet iets voor de website tijdens de races?
http://www.simracing-live.com/live_timing/

Zeker. Voor wat betreft GTR2 moeten we naar een andere oplossing zoeken. Zijn we mee bezig. Bedankt voor de tip.

Richard117
7 december 2008, 16:33
foutje :)

Niels Draijer
12 december 2008, 00:49
Gelukkig weer up and running! Tjeees, alsof m'n linkerbeen was afgehakt... :S
(Of was ik de enige die het forum niet op kwam...;))

Jeroen Ursem
12 december 2008, 01:21
Nee je was niet de enige :blink:

De afkickverschijnselen waren hier ook al snel :p

Bram Kocken
12 december 2008, 01:38
What happened, oh mighty admins?

Robert Saalmink
12 december 2008, 10:31
You tell me, was er iets mis?

Bram Kocken
12 december 2008, 10:47
Website + forum was down van omstreeks 20:30u tot 23:30u...

Robert Saalmink
12 december 2008, 10:48
Ah :( dat is mooi crap, ik zal eens informeren waar dat aan lag. Thanks.

Maik Peters
12 december 2008, 10:52

Nee hoor Niels, ik miste het forum ook al.
Verbaaste mijzelf enigsinds over het feit dat ik zo geschokt was :surrender:.

Ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, maar nee hoor ik was gewoon online.

Maar alles wel en nu is het weer oke :)

Robert Saalmink
12 december 2008, 12:30
Downtime info:

11-12-2008 - Downtime webhosting server 162.168
Currently there is downtime on the webserver with ip:

Our technical engineers are working on this issue right now. We apologize for the inconvenience.

Update 23.45: The webserver is fully operational again.

Bram Kocken
12 december 2008, 12:37
Kan gebeuren :)

joostingh
12 december 2008, 12:53

Heel maf idd... elke 5 minuten ook gewoon weer proberen... Volgens mij zijn we verslaafd...

Maik Peters
12 december 2008, 14:04
Heel maf idd... elke 5 minuten ook gewoon weer proberen... Volgens mij zijn we verslaafd...

Je bent pas echt verslaaft als je echt niet zonder kan.
Dus je bent een weekend weg en je gaat naar een internet cafe om daar te kijken of er al nieuwe post zijn... :lol: das pas verslaafd.

Anders ben je gewoon groot gebruiker en liefhebbend!

Niels Draijer
12 december 2008, 14:10
Je bent pas echt verslaaft als je echt niet zonder kan.
Dus je bent een weekend weg en je gaat naar een internet cafe om daar te kijken of er al nieuwe post zijn... :lol: das pas verslaafd.

Anders ben je gewoon groot gebruiker en liefhebbend!

Volgens m'n vriendin ben ik zeer verslaafd aan dit forum. Ik vind het wel meevallen. Kijk ongeveer 20 x per dag ofzo:rolleyes::laugh:

Als ik op vakantie ben dan is het laatste waar ik aan denk internet. Al vergaat de halve wereld, dat merk ik pas weer als ik weer naar huis vlieg. Ik lees op vakantie geen krant, check geen internet, verstuur maar één vakantiekaart naar m'n oma en voor de rest gun ik mij een welverdiende rust:D
Niet echt ontopic dus hou ik het maar hierbij;)

Robert Saalmink
15 december 2008, 22:14
Even een update omtrent onze racebak. Ik vind het handiger om dat hier even te doen in plaats van in alle verschillende league threads.

De racebak ligt nu op een nieuw moederbord te wachten. Dit is als het goed is snel binnen maar je weet het nooit. In elk geval is het domweg wachten hierop, dus we kunnen het niet sneller maken dan het is.

Zodra het ding er is, zal de server zo snel mogelijk in elkaar gezet worden en weer in het rack hangen (na de nodige tests). We hopen van harte dat dat voor donderdag a.s. is vanwege het DRTCC, maar we kunnen niet toveren :(

We vragen nog even jullie geduld dus, helaas.

Bram Kocken
15 december 2008, 22:53
Robert, kun je zeggen wat er is gebeurd dan? Is het moederbord stukgegaan doordat de voeding plofte?

Of zijn alle garantie's vorige week verlopen en is de self-destruct sequence afgelopen?

Gerben vd Broek
16 december 2008, 01:56
Als ik het goed begrepen heb is de voeding niet kapot, maar is het moederbord overleden. Met beetje geluk is alles dan met een nieuw moederbord weer te fixen. Zoniet dan moeten er meer onderdelen komen.

Robert Saalmink
24 december 2008, 10:29
Even een update. De server is inmiddels gerepareerd en ligt klaar voor de laatste checks en het installeren van de eventueel nog ontbrekende software, waar nodig. De verwachting is dat we dit kort na de kerstdagen gaan doen, waarmee de server hopelijk snel weer zijn plekje in het rack kan innemen.

Quizmaster
24 december 2008, 11:06
Goed nieuws mannen :thumbup:

Bram Kocken
24 december 2008, 11:54
Dat zijn de leukere kerstcadeaus :D

Goed om te horen!

Ferroeni
24 december 2008, 15:17
Inderdaad goed nieuws. Fijne (feest)dagen!

Roy Visser
24 december 2008, 15:41
super nieuws, netjes gedaan heren!

paulpeter
24 december 2008, 17:53
Goed nieuws heren:thumbup:

Mathijs
24 december 2008, 19:34
Toppie! :)

Bram Van Der Stichelen
24 december 2008, 23:48
goed nieuws :)

Niels Tieman
4 januari 2009, 15:36
Goed nieuws!

Race- & DigitalRacing.nl fans! Onze server is terug in de lucht. Op dit moment draaien de ZAC5 Donington server en de FPL Imola server!

It's good to be back! :D

Jeroen Ursem
4 januari 2009, 16:06
Top! :)

Maar dat lijkt me duidelijk ;)

paulpeter
4 januari 2009, 16:21
Goed bezig mannen:thumbup:

Roy Visser
4 januari 2009, 17:20
is er niet een ignore user Jeroen Ursem knop :p, nu moest ik alle threads aanklikken om 3 keer Top! te lezen :P

Robert Saalmink
4 januari 2009, 22:03
is er niet een ignore user Jeroen Ursem knop :p, nu moest ik alle threads aanklikken om 3 keer Top! te lezen :P

We kunnen jou wel een weekje bannen anders? ;)

:p

Roy Visser
5 januari 2009, 16:09
We kunnen jou wel een weekje bannen anders? ;)

zolang kun jij helemaal niet zonder mij wobert ;)

Stefan van Renselaar
15 januari 2009, 23:28
Zou de site misschien werkbaar kunnen worden gemaakt met Google Chrome? Ik kan nl niet naar beneden scrollen(zie plaatje)

http://members.lycos.nl/racingstefan/DRNL/tip.JPG

R. de Ruijter
16 januari 2009, 00:37
Werkt bij mij idd ook niet.

Tot die tijd kan je wel selecterend naar beneden, dus een stukje tekst selecteren en dan met je muis naar beneden.

Bram Kocken
16 januari 2009, 19:04
En anders gewoon ff in Internet Explorer openen... Dat is ook mogelijk :)

Stefan Kollee
17 januari 2009, 15:57
Dag mannen,
Ik heb een vraagje over de tijdinstellingen. Het is op dit ogenblik 14.56 uur maar de site geeft al 2 dagen aan dat het een uur later is. Ik heb ook al gekeken bij mijn opties maar daar ligt het ook niet aan.
Alvast bedankt.

Tjerk Korving
17 januari 2009, 20:01
Gaat hier gewoon goed maar dan zou je in je opties dus de tijd om GMT+1 moeten hebben staan en de automatische zomertijd correctie aan.

Roy Visser
26 januari 2009, 15:47
door de php advertentie op de frontpage is de uitlijning van het ZAC5 raceverslag een beetje opgeschoven, en valt er daardoor wat tekst van de titel weg :)

Tjerk Korving
4 februari 2009, 21:55
Ligt het aan mij dat het forum en website wat traag laden of is het ook echt zo? Ik dacht vanmiddag dat het internet op het werk weer eens traag was maar heb het nu ook thuis namelijk.

Gerben vd Broek
4 februari 2009, 23:13
Ik heb ook al 2 avonden gehad dat hele site niet bereikbaar was. Dus geen idee wat ze aan het uitspoken zijn bij de hosting of waar dan ook. Maar denk dat er echt ergens iets mis is, en dat het niet je inetverbinding is.

Robert Saalmink
5 februari 2009, 00:04
Eergister was de mysql er even uit, ik had even geinformeerd en daar waren kennelijk wat problemen mee. Misschien zijn ze er nog mee bezig. Even in de gaten houden, als het niet rap verbeterd dan neem ik wel weer even contact op met I3d.

Tjerk Korving
5 februari 2009, 12:06
Momenteel draait het weer als een zonnetje dus even afkloppen dan maar.

Neo-242
11 februari 2009, 23:36
Ik ben nu aan het mierenneuken maar vond de mix Engels/Nederlands in de forumrechten wel grappig. Als je inlogt zijn de rechten nog volledig engelstalig trouwens.

Bram Van Der Stichelen
21 februari 2009, 01:26
even een klein foutje vermelden. Ik was even de renders van de Zac 3 aan het bekijken, en blijkbaar linkt de CUP400 supervise render naar de TBR wagen :)

Dennis
15 mei 2009, 20:31
Sinds gister middag doet de live timing een beetje vreemd. Lijkt erop dat ie niets meer registreert.

Stefan van Renselaar
15 mei 2009, 21:08
Sinds gister middag doet de live timing een beetje vreemd. Lijkt erop dat ie niets meer registreert.

http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=312&page=5 :)

Dennis
15 mei 2009, 21:19
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=312&page=5 :)

Dat topic zocht ik eigenlijk al maar kon hem niet meer vinden :rolleyes:

Mossel
15 mei 2009, 23:12
De replay van de ZAC5 race op Barcelona klopt niet :huh1: als j ehem afspeelt krijg je het dubai laadscherm en vervolgens zwevende auto's ??

Kan de directie de goede replay neerzetten :)

Gerben vd Broek
16 mei 2009, 00:16

De naamgeving van de raceservers waren aangepast, en de livetiming wist niet beter dan de oude namen op te zoeken voor de laatste updates. Vandaar dat er dus geen nieuwe tijden meer zichtbaar werden. Overigens heb ik het vanavond opgelost dus nu zou alles het weer normaal moeten doen.

Stefan van Renselaar
27 juni 2009, 00:37
Zat net op mijzelf te googlen (net als andere mensen hier:innocent:) en zo kun je nog steeds info over iemand zien:

http://img31.imageshack.us/img31/1347/naamloosqnl.jpg

Ik weet niet of dat te veranderen is, maar dat zou ook wel fijn zijn :)

Gerben vd Broek
27 juni 2009, 00:44
Als het goed is, zijn de profielen nu verborgen voor niet leden. Probleem is wel dat google de hele bende natuurlijk nog in de cache heeft zitten. Over een paar dagen zou dit denk ik opgelost moeten zijn.

Niels Tieman
27 juni 2009, 01:04
Wij zijn ook niet verantwoordelijk voor Google natuurlijk. We hebben het inmiddels omgezet, dus nu is het aan Google. :)

Maik Peters
28 juni 2009, 18:59
Bedankt mannen :)

Stefan van Renselaar
28 juni 2009, 19:01
Bedankt mannen :)

Heb jij weer een reden om jezelf te googelen, om het te testen :p

Niels Tieman
28 juni 2009, 20:25
:lol:

Face the Slayer
28 juni 2009, 20:52
Zat net op mijzelf te googlen (net als andere mensen hier:innocent:) en zo kun je nog steeds info over iemand zien:

http://img31.imageshack.us/img31/1347/naamloosqnl.jpg

Ik weet niet of dat te veranderen is, maar dat zou ook wel fijn zijn :)

Wat is daar eigenlijk erg aan dan?

petervdveen
28 juni 2009, 21:40
Wat is daar eigenlijk erg aan dan?
Misschien dat er staat dat hij 14 is ;)

Face the Slayer
28 juni 2009, 21:47
Ja, en? Michael Jackson is toch dood.

Bram Kocken
28 juni 2009, 22:09
Sommige mensen geven wel iets om privacy... Je hoeft niets te verbergen te hebben, maar sommige informatie is voor sommige mensen niet van belang om te kunnen vinden.

Stefan is zich daar gelukkig op tijd van bewust :)

Daniël
28 juni 2009, 22:29
Ja, en? Michael Jackson is toch dood.

:lol: God, wat flauw.

Daniël
30 juni 2009, 17:39
Ehm, het lijkt er op dat er overal posts zijn verdwenen? :o

Niels Tieman
30 juni 2009, 17:42
Doordat DRNL is gehacked hebben we een update terug gezet van de laatste dag. We zijn dus wat posts kwijt van de afgelopen dag. :)

Robert Saalmink
30 juni 2009, 17:54
Backup is van gisteravond dus het moet meevallen. Ik zal wel meteen kijken of het mogelijk is om forum en website afzonderlijk te backuppen...

Ook je PM's en zo zitten in de backup, dus ook die kunnen mogelijk weg zijn.

De website werkt nu weer goed. Excuses voor het ongemak :(

RSRoy
30 juni 2009, 18:06
Ik merkte het net ook ineens. Ik kreeg een PM die ik dit weekend al had gekregen :p

Van waar kwam die hack af?

Niels Tieman
30 juni 2009, 18:08
http://nicedeb.files.wordpress.com/2009/04/osama.jpg

Bram Kocken
30 juni 2009, 18:10
Misschien interesse in sponsoring van de league?

Bram Kocken
12 juli 2009, 13:00
Ik vroeg me af, n.a.v. de Vimeo-filmpjes in het Autosport-filmpjes-topic... Worden deze niet meer standaard embedded?
Vind het juist zo'n pluspunt van dit forum, de automagische embedding :D

Stefan van Renselaar
12 juli 2009, 13:06

Het kan aan mijn pc liggen, maar soms vind ik het juist een minpunt, het "Naar wel nummer/album luister ik" topic wordt hopeloos traag door al die Youtube filmpjes die erin staan en dat vind ik juist niet fijn ;)

Bramzel
12 juli 2009, 13:25
Ik vroeg me af, n.a.v. de Vimeo-filmpjes in het Autosport-filmpjes-topic... Worden deze niet meer standaard embedded?

Gefixt. Hij embed ze wel als je www.vimeo.com gebruikt, maar bij vimeo.com pikt hij het niet op. Dus heb er even www. voor gezet, dan doen ze het gewoon embedded :)

Bram Kocken
12 juli 2009, 13:31
Ah ok, thanks. Zal er zelf ook voortaan op letten!
Much appreciated, naamgenoot

RSRoy
13 juli 2009, 09:17
Het kan aan mijn pc liggen, maar soms vind ik het juist een minpunt, het "Naar wel nummer/album luister ik" topic wordt hopeloos traag door al die Youtube filmpjes die erin staan en dat vind ik juist niet fijn ;)

Dat zal aan je pc liggen. Hier openen de pagina's met erg veel youtube filmpjes wel iets langzamer dan de normale topics maar dit beschouw ik niet al irritant, scheelt misschien 2 seconde ofzo.

Kim Van Der Stichelen
15 juli 2009, 18:42
Ik vind het ook geen probleem, die foto pagina's zijn zoveel erger. Maar het zijn dan ook foto pagina's :)
Mischien een ander spoilertag invoeren waar de foto's pas geladen worden als je op spoiler drukt? Dan laadt je enkel de nieuwe foto's, de ouwe laat je onzichtbaar.

Kim Van Der Stichelen
15 juli 2009, 18:47
Zo dan:

Achter de tag:
http://i29.tinypic.com/66f7uo.jpg

Tag geopend
http://i31.tinypic.com/zjgcua.jpg

Niels Tieman
15 juli 2009, 18:49
Dat is een goede, we gaan het eens bekijken!

Roy Visser
15 juli 2009, 23:03
hmm, dat vind ik zelf dan weer nadelig, ik zie graag in 1 opslag wat iets is :)

Niels Tieman
15 juli 2009, 23:10
Één oplossing zou prettig zijn. Er zullen vast meerdere wegen naar Rome leiden.

Ralffoxx
18 juli 2009, 14:11
Is het normaal dat de google adds mee bewegen op de site als je gaat scrollen?

Niels Tieman
18 juli 2009, 14:14
In internet explorer is dat inderdaad een feit tot op heden. :)
In Mozilla dan weer niet.

Tjerk Korving
19 juli 2009, 12:11
Ik draai hier Internet Explorer 8 en Firefox 3.5 en in beiden blijven de Google adds gewoon op hun plaats.

Stefan van Renselaar
19 juli 2009, 12:12
Google Chrome laat ze ook op 1 plaats staan ;)

Niels Tieman
19 juli 2009, 13:40
Dan zou het een iexplorer7 probleem kunnen zijn. :)
Al is dat een gok. :)

Roy Visser
19 juli 2009, 13:52
Ik ben toch altijd up to date met de voorpagina, dus ik hoef nooit te scrollen :rolleyes:

Robert Saalmink
21 juli 2009, 10:03
Flink wat downtime bij onze hosting provider helaas. Excuses voor het ongemak, ik hoop dat jullie nog wel een goede nachtrust gehad hebben ;)

Kim Van Der Stichelen
21 juli 2009, 10:07
verplicht cold turkey gaan was niet makkelijk ;)

Darthwillie
21 juli 2009, 12:00
Flink wat downtime bij onze hosting provider helaas. Excuses voor het ongemak, ik hoop dat jullie nog wel een goede nachtrust gehad hebben ;)

valium begint nu wat uit te werken gelukkig, de ziekenbroeders waren gelukkig heel begrijpend. :blink:

Sander Hogendoorn
21 juli 2009, 12:28
De tijd op het forum loopt een uur achter, denk dat er iets mis is gegaan tijdens de downtime? :)

Robert Saalmink
23 juli 2009, 11:29
Deze staat sowieso vreemd, hij staat nu op GMT+2 en dan geeft hij de juiste tijd weer, terwijl we in GMT+1 zitten hier in Nederland. Daylight savings staat goed ingesteld.

Kijk ook even in je eigen UserCP (gebruikersinstellingen) hoe je het hebt staan, daar kun je een persoonlijke voorkeur aangeven.

Maik Peters
23 juli 2009, 11:39
Inmiddels zijn de persoonlijke profielen afgeschermd van de buitenwereld, tenzij je inlogt (Y) Top

Maar nu nog een vraag. De kalender is nog wel toegankelijk en daarop staan ook de Namen en leeftijden. Mogelijk dat er tzt ook dingen op de kalender staan die je niet met heel de buitenwereld wil delen.. Zeg niet dat het zo is, maar wie weet hebben jullie er al naar gekeken en anders er nog mogelijk rekening mee houden.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze input.

Dr.Nono
23 juli 2009, 17:33
Deze staat sowieso vreemd, hij staat nu op GMT+2 en dan geeft hij de juiste tijd weer, terwijl we in GMT+1 zitten hier in Nederland.

Nope, Nederland is GMT+2. Niet vergeten dat het nu zomertijd is hè! ;)

BRON (http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/europe/european-union/the-netherlands/time.htm) en BRON (http://en.wikipedia.org/wiki/Central_European_Summer_Time)

Robert Saalmink
23 juli 2009, 17:38
GMT+1 + functionaliteit van vBulletin m.b.t. zomertijd = juiste tijdweergave. Alleen bij ons kennelijk niet.

Bij GMT+2 staat Kalingrad en Zuid Afrika...

Dr.Nono
23 juli 2009, 17:52
Normaal is Nederland inderdaad GMT+1, behalve tijdens de zomertijd. Maar blijkbaar past vBulletin dat dus automatisch aan? Hmmm....

Edit: He ja, ik zie de optie nu ook staan bij mijn instellingen :-)

Niels Tieman
23 juli 2009, 18:10
Maar nu nog een vraag. De kalender is nog wel toegankelijk en daarop staan ook de Namen en leeftijden. Mogelijk dat er tzt ook dingen op de kalender staan die je niet met heel de buitenwereld wil delen.. Zeg niet dat het zo is, maar wie weet hebben jullie er al naar gekeken en anders er nog mogelijk rekening mee houden.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze input.

Als je daar problemen mee hebt kun je dat uitzetten in je profile.

Robert Saalmink
28 juli 2009, 17:20
Vanwege een IP range aanpassing gaan de raceservers kort offline. Ze zullen in de loop van de avond weer beschikbaar zijn. Excuses voor het ongemak.

Robert Saalmink
28 juli 2009, 17:48
Ok, dat ging vrij soepel, de meeste servers zijn weer online. Als jullie problemen tegen komen, laat het even weten.

LUDO-B
28 juli 2009, 19:09
Ok, dat ging vrij soepel, de meeste servers zijn weer online. Als jullie problemen tegen komen, laat het even weten.

Alleen de livetiming is bij mij weg.:huh1:

Niels Tieman
28 juli 2009, 19:10
Dat kan kloppen. We nemen het mee. :)

Robert Saalmink
28 juli 2009, 22:14
Alleen de livetiming is bij mij weg.:huh1:

Is op zich logisch. Onze gehele technische crew zit er bovenop en zal niet rusten voordat het weer werkt, op straffe van Niels en zijn zweepje.

Tjerk Korving
28 juli 2009, 22:16
http://cache.daylife.com/imageserve/04Gw7UjbCI5R0/610x.jpg

NT: En nu ga je die livetiming als de donder fixen
RD: Ja Niels... :blushing:

Robert Saalmink
28 juli 2009, 22:18
lol :D

Sander Hogendoorn
28 juli 2009, 22:45
Nice one:thumbup:

Gerben vd Broek
28 juli 2009, 23:14
Livetiming up again. Was kleine fix in de bestanden doorvoeren naar het nieuwe ip :).

Niels Tieman
28 juli 2009, 23:44
@Tjerk: LOL.. :D

En goed bezig Gerben ! :D

Tjerk Korving
16 augustus 2009, 17:34
De website en het forum hebben er een aantal uur uit gelegen vanmiddag. Het viel me overigens al op dat de laatste paar dagen de laadtijden bij vlagen hoger waren dan normaal. Wellicht en voorloper van deze uitval?

Fabian de Jong
16 augustus 2009, 17:39
De website en het forum hebben er een aantal uur uit gelegen vanmiddag. Het viel me overigens al op dat de laatste paar dagen de laadtijden bij vlagen hoger waren dan normaal. Wellicht en voorloper van deze uitval?
Zodra ik in de gaten had dat de site down was had ik meteen Robert een SMS gestuurd. Even later belde hij mij, en hebben we het één en ander even besproken. Aangezien ik wel de ftp kon bereiken en kon pingen, was het dus niet de DNS server. Zelf heb ik een vermoeden dat het de apache server is die overbelast is door middel van bijv een bug.

Robert zal zodra die thuis is (hij belde mij op in de auto) zal die een bericht sturen naar I3D.

Darthwillie
16 augustus 2009, 18:12
Viel me vanochtend al op dat de site vreselijk traag inlaadde

Sander Hogendoorn
16 augustus 2009, 18:25
De tijd op het forum loopt een uurtje achter, GMT +2 staat wel goed aangegeven :)

petervdveen
19 augustus 2009, 16:21
Ik zat net even een bericht te typen en toen ik die wilde opslaan kon hij de pagina niet weergeven. Na 5 minuten was het weer voorbij..

Tjerk Korving
19 augustus 2009, 16:45
Vandaag is de website en forum ook wat stroperig met het laden van pagina's.

NS
23 augustus 2009, 14:04
ja, hier lag het er net uit

Niels Tieman
23 augustus 2009, 14:06
Yep, we hebben het (wederom) genoteerd.

Tjerk Korving
23 augustus 2009, 17:05
Deze keer lag het er overigens uit tezamen met de digitalracing.nl mailboxen waar dat de vorige keren niet zo was.

Fabian de Jong
28 augustus 2009, 17:08
Deze keer lag het er overigens uit tezamen met de digitalracing.nl mailboxen waar dat de vorige keren niet zo was.
De vorige keer was de Apache server van slag en hierop draait de website.

Niels Tieman
8 september 2009, 14:44
Contact gehad met I3d met betrekking tot de race-server. Ze hebben wat problemen met hun netwerk waar onze race-server hangt. Alles gaat plat rond een uur of 2 vandaag. Het zal een aantal minuten offline zijn, waarbij de server weer opnieuw worden opgestart, waarbij onze problemen verholpen zouden moeten zijn.

:)

Darthwillie
8 september 2009, 14:45
Contact gehad met I3d met betrekking tot de race-server. Ze hebben wat problemen met hun netwerk waar onze race-server hangt. Alles gaat plat rond een uur of 2 vandaag. Het zal een aantal minuten offline zijn, waarbij de server weer opnieuw worden opgestart, waarbij onze problemen verholpen zouden moeten zijn.

:)

:thumbup: zolang het maar niet donderdagavond gebeurt dat herstarten :lol:

Bram Kocken
8 september 2009, 15:28
Volgens mij gaat I3D niet op donderdagavond werken, die zijn netjes om 17:00u naar huis ;)

Richard117
15 september 2009, 22:04
Zijn alle berichten van vandaag verdwenen van het forum?

Fabian de Jong
15 september 2009, 22:14
Ja wegens het upgraden van de servers en de software zijn helaas alle berichten van vandaag verloren gegaan :(

Stefan van Renselaar
15 september 2009, 22:16

Ja, lijkt het wel op. Ik denk wel dat we nog te horen krijgen wat er is gebeurt, dus wacht ik dat ff af :)

[Edit]Weten we dat ook weer.

Robert Saalmink
15 september 2009, 22:17
Er zou een upgrade van de i3d webservers plaats vinden. Dat dat een dergelijk effect zou hebben was ook voor ons een verrassing. Aangezien de backup van dit weekend is, heeft ook dat weinig zin...

Niels Tieman
16 september 2009, 13:27
Het zijn waarschijnlijk gewoon DNS gegevens die niet helemaal sporen in samenwerking met de (huidige) werkzaamheden van I3d.

Een kwestie van geduld op het moment. :)

Bram Van Der Stichelen
16 september 2009, 13:51
Mijn verjaardag is nooit gebeurt nu :crying:

Raikkonen_WC
16 september 2009, 14:27
Lol, laatste stand is blijkbaar de gegevens van de 14de..... Elke keer als ik ene lang verhaal leuter, gebeurd er wat :P

Peter
16 september 2009, 16:26
De main site zelf laad bij mij nog niet? Terwijl ik wel op het forum kan... is dat onderdeel van de werkzaamheden of is er bij mij iets mis?

Raikkonen_WC
16 september 2009, 16:26
Sommige Avatars kan ik ook niet meer zien trouwens. Bij diverse mensen staat nu een kruisje

Niels Tieman
16 september 2009, 19:08
Zoals wie?

Raikkonen_WC
16 september 2009, 21:25
Dat was oa. bij Tjerk en Darthwillie. Echter zie ik ze nu weer

Roy Visser
16 september 2009, 21:26
hmm, gaat nu weer niet helemaal goed denk ik, heel apart dit!

Maik Peters
16 september 2009, 22:16
Gelukkig jullie bestaan nog :D

Daniël
17 september 2009, 00:31
Ene keer zie ik de oude posts nog wel, de andere keer niet. Komt door de cache denk ik, maar hoe kan 't dan dattie ene keer wat anders laat zien dan de andere keer, terwijl FireFox continu aanbleef staan, ook op 't forum. :huh1:

Robert Saalmink
17 september 2009, 11:18
Die DNS update zou max 24u mogen duren. Dus moet alles alweer goed zijn. Als iemand vandaag nog vreemde zaken constateert, meldt het dan even aub. Dank.

Gooi voor alle zekerheid je browser cache even leeg.

Roy Visser
17 september 2009, 17:41
jaaa, ik ben er ook weer. Heeft hier tot 15.00 geduurt denk ik..

Robert Saalmink
17 september 2009, 17:44
jaaa, ik ben er ook weer. Heeft hier tot 15.00 geduurt denk ik..

Niet vandaag toch hoop ik?

Roy Visser
17 september 2009, 17:45
Niet vandaag toch hoop ik?

jawel...

ik mis ook weer een aantal posts die door mij geplaatst zijn, iig mijn felicitatie aan jouw van gisteren rond een uur of 12.00

Robert Saalmink
17 september 2009, 17:47
Vreemd, hier heeft het de hele dag goed gedraaid namelijk. Ik ga er achter aan.

Bram Van Der Stichelen
17 september 2009, 17:48
Vreemd, hier heeft het de hele dag goed gedraaid namelijk. Ik ga er achter aan.

Hier ook geen problemen meer gehad.

Mathijs
17 september 2009, 17:51
jawel...

ik mis ook weer een aantal posts die door mij geplaatst zijn, iig mijn felicitatie aan jouw van gisteren rond een uur of 12.00

Er missen redelijk wat posts heb ik het idee... In ieder geval posts die ik eerder vandaag gedaan heb.