View Full Version : Website en forum feedback
Niels Tieman
5 september 2011, 18:31
je had ook gewoon even je excuses kunnen aanbieden voor het verkeerd lezen.
Zo erg is het toch niet?
Maar op welke software draait je mobiel dan? Android of iets anders? :)
mwoah, niets aan het doen? Wel wat, maar dat is pas in een pril stadium, en heeft nog niets te maken met veranderingen waar dan ook op de site.
Point taken! Maar dat word mooier dan alleen een banner. ;):D
El Maestro
5 september 2011, 19:27
Zo erg is het toch niet?
Maar op welke software draait je mobiel dan? Android of iets anders? :)
Roy heeft volgens mij een HTC Desire Z, dus Android!
Vraag me meer af waarom Roy niet de standaard browser gebruikt?:)
Niels Tieman
5 september 2011, 19:31
Dolphin werkt ook goed in mijn optiek. En ik heb met die browser nog geen aparte zaken (mbt DRNL) gezien. :)
Maar we gaan flink offtopic. ;)
Roy Visser
5 september 2011, 21:36
Roy heeft volgens mij een HTC Desire Z, dus Android!
Vraag me meer af waarom Roy niet de standaard browser gebruikt?:)
Vanwege goeie ervaringen met Opera op mijn symbian toestel, maar moet eerlijk toegeven dat ik sinds een paar dagen de standaard browser ben gaan gebruiken aangezien ik Opera Mobile eigenlijk vooral traag vond werken (vooral met het openen van een nieuw venster of een bookmark)
Opera Mini misschien nog eens proberen, maar had met Opera Mobile sowieso al problemen dat als ik wat op het forum wilde posten, ik mijn typ werk moest copy pasten aangezien als ik op *post* drukte, mijn hele getypte verhaaldje 9 van de 10 keer verdween.
Nu dus teruggestapt naar de standaard browser :)
Robert Saalmink
16 september 2011, 10:27
Klein detail: de kalender in het forum is voortaan alleen inzichtelijk (en in te vullen) voor geregistreerde leden. Staan op zich gegevens als voor- en achternaam en geboortedatum in, wat je kunt beschouwen als licht privacy gevoelig. Dus net als Parc Fermé nu gebonden aan registratie.
Vond vandaag daar wel een uitgelezen mooie dag voor ;)
Vincent
16 september 2011, 16:01
gefeliciteerd!
Peter
27 september 2011, 23:35
Heeft het forum ook een ignore user functie?
Jeroen Ursem
27 september 2011, 23:38
Okee, okee, ik zal Imola laten rusten :closedeyes:
Bramzel
27 september 2011, 23:40
Heeft het forum ook een ignore user functie?
Als je op de naam van een gebruiker klikt kan je hem in zijn profiel op 'ignore' zetten.
Peter
27 september 2011, 23:42
Ah onder 'user list'
dank je Bram! :)
Jeroen Ursem
27 september 2011, 23:48
Als je op de naam van een gebruiker klikt kan je hem in zijn profiel op 'ignore' zetten.
:thumbup: Hoe lang zit dat er eigenlijk al?
Bramzel
28 september 2011, 00:46
Altijd al, is een standaard Vbulletin feature ;)
Roy Visser
28 september 2011, 14:13
*rust*
petervdveen
28 september 2011, 15:43
*rust*
Jij hebt iedereen op ignore staan behalve jezelf?:innocent::p
Roy Visser
28 september 2011, 15:46
Jij hebt iedereen op ignore staan behalve jezelf?:innocent::p
juist!
Richard117
28 september 2011, 17:32
juist!
Die functie werkt dus niet :p
Darthwillie
15 december 2011, 17:12
Is er iets aan de instellingen voor priveberichten gewijzigd? Een tijd terug was dat voor mij van 50 naar maximaal 100 berichten gewijzigd. Vandaag zie ik opeens dat mijn map vol zit omdat ik weer 50 mag bewaren?
Niels Tieman
15 december 2011, 17:16
Hold your horses Willie. ;) Ik ben bezig aan je profiel :P
Darthwillie
15 december 2011, 17:17
Niets mis met mijn profiel, hoewel de rechterkant als best wordt gezien :lol:
Niels Tieman
15 december 2011, 17:20
Daar hebben we het later nog wel over. :P
Edit: Fixed!
Niellie
16 januari 2012, 10:44
Ik vroeg me vandaag eens af, waarom posten de spambots alleen in het iRoc gedeelte?
Of lijkt dat maar zo?
Bramzel
16 januari 2012, 10:54
Ik vroeg me vandaag eens af, waarom posten de spambots alleen in het iRoc gedeelte?
Of lijkt dat maar zo?
Dat lijkt alleen maar zo, we plukken ze momenteel uit alle hoeken van het forum. Het lijkt er op dat er momenteel een forum-offensiefje plaats vind, niet alleen wij hebben hier last van maar ook andere fora.
Darthwillie
18 januari 2012, 00:51
is het niet mogelijk dat er wat meer mensen de mogelijkheid krijgen spammers te bannen? Het begint zo langzamerhand belachelijke vormen aan te nemen. Kan me zo voorstellen dat het voor de modjes ook frustrerend wordt. Zag net 3 man tegelijk online waarvan ik weet dat ze gaan spammen.
Ik zou me aanbevolen houden hiervoor, alleen maar spam weghalen.
masterwillems
18 januari 2012, 01:09
Extra rechten verlenen aan gebruikers om spammers tegen te gaan is iets wat je niet zomaar doet op een forum, omdat je dan direct elke post van elke gebruiker kan weghalen.
Misschien dat het een idee is dat de mods en admins gaan kijken naar een extra moderator...Maar een speciale privilege voor normale gebruikers om spammers weg te halen werkt niet.
Darthwillie
18 januari 2012, 01:16
mwoah, ik denk dat er op dit forum best een groepje mensen is die vertrouwd genoeg zijn om alleen maar dit soort onzin weg te halen en zich verder nergens mee te bemoeien.
Robert Saalmink
18 januari 2012, 08:59
is het niet mogelijk dat er wat meer mensen de mogelijkheid krijgen spammers te bannen? Het begint zo langzamerhand belachelijke vormen aan te nemen. Kan me zo voorstellen dat het voor de modjes ook frustrerend wordt. Zag net 3 man tegelijk online waarvan ik weet dat ze gaan spammen.
Ik zou me aanbevolen houden hiervoor, alleen maar spam weghalen.
Als ik de gebruikers aangemeld zie, ban ik ze al. Kun je nagaan, ik heb er gisteren een stuk of tien op die manier al uitgehaald voordat ze kwaad konden doen.
We kunnen het aan, alleen 's nachts slapen zelfs wij ;)
Intern praten we nu over oplossingen. Collega-forums hebben er ook last van, er is een of andere superactieve bot aan de gang of zo. We hebben afgelopen week al een nieuw captchacode systeem voor registreren ingevoerd maar dat werkt slechts beperkt.
Niels Tieman
18 januari 2012, 11:08
Inderdaad. Het lijkt een complete golf te zijn van Spambots. Daar hebben extra moderators niet aan, aangezien ieder van ons er minimaal 5 verwijderd per dag op het moment.
We hebben meerdere opties, en die moeten we even zorgvuldig bekijken en gebruiken. :)
Bram Kocken
18 januari 2012, 11:44
Niet om nu de moderator uit te hangen; moet dit niet in Website en forum feedback (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?p=1056970554#post1056970554)?
Robert Saalmink
18 januari 2012, 11:48
Niet om nu de moderator uit te hangen; moet dit niet in Website en forum feedback (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?p=1056970554#post1056970554)?
Done :)
Atreidez
24 januari 2012, 18:35
Is er iets mis met het maken van de lapcharts? :)
Ik mis nog die van FPL Barca en Indy (al was die race pas gisteren), DRTCC Zolder en ZAC Mid Ohio.
Weet niet precies hoe t proces loopt om die bestanden te maken, maar geloof dat t een gedeelte handwerk vereist?
Niels Tieman
24 januari 2012, 18:54
De lapcharts van Zolder zal ik vanavond online zetten. Ik had het programma nog niet geïnstalleerd na mijn reinstall. :D
Tjerk Korving
24 januari 2012, 22:00
Is er iets mis met het maken van de lapcharts? :)
Ik mis nog die van FPL Barca en Indy (al was die race pas gisteren), DRTCC Zolder en ZAC Mid Ohio.
Weet niet precies hoe t proces loopt om die bestanden te maken, maar geloof dat t een gedeelte handwerk vereist?
FPL volgt ook binnenkort, nogal klusserig geweest de laatste weken. ZAC Mid Ohio is er daar ook mee ingeschoten.
Komt goed. :)
Robert Saalmink
24 januari 2012, 23:16
ZAC doe ik wel :)
Gerben
25 januari 2012, 14:04
In safari, op de ipad, kan ik op de site de uitslagen niet bekijken, er verschijnt geen scrollbar. Of was dit al bekend?
Niels Tieman
25 januari 2012, 14:08
Safari... ;)
Het is wel de bedoeling dat we daar op gaan letten bij V2. Maar of dat nu op te lossen is durf ik niet te zeggen. :)
clipto
31 januari 2012, 09:48
Mag ik een verzoekje indienen? ...
Jullie kennen het vast wel..
Over het forum browsen via je telefoon, het is een drama...
Daarom ben ik gaan zoeken naar een goed alternatief, na een grondige speurtocht langs allerlei apps, ben ik uitgekomen op "Tapatalk".
Dit is een app die te downloaden is via de Apple store, Android Market en ook voor een ipad of blackberry is deze app te installeren.
Er is een gratis variant en een betaalde versie beschikbaar.
Ik heb op ons RARE Endurance Team forum een plugin geinstalleerd, welke het mogelijk maakt dat dit forum werkt via de Tapatalk app.
Race Department.com heeft op hun forum de Tapatalk plugin ook geïnstalleerd staan.
Bij deze dus het verzoek ook dit forum actief te maken voor Tapatalk.
Is in 5 minuten gebeurd als je admin rechten hebt, en is een grote vooruitgang voor het mobiel browsen op dit forum!
Voor meer info, zie: http://tapatalk.com/index.php
Robert Saalmink
31 januari 2012, 10:03
Jarno, bedankt maar deze staat al enige tijd op de interne verlanglijst :) is een veelgebruikte uitbreiding op vBulletin.
Het komt dus, alleen even tijd vinden :)
clipto
31 januari 2012, 10:11
:thumbup: Top!
Niels Tieman
31 januari 2012, 13:23
Zoals Robert al aangeeft zijn we hier al langer mee binnen. V2 gaat niet alleen zijn effect hebben op de frontpage, maar ook op het forum. :)
Ruben Laenens
27 maart 2012, 23:20
Zouden jullie niet beter een wat bredere doelgroep aansnijden? Ik merk dat er qua activiteit eigenlijk geen vooruitgang is en volgens mij is er in het afgelopen jaar zo goed als niemand bijgekomen die ook permanent is blijven hangen hier?
Door bv ook eventueel meer te focussen op racing hardware, mods(?) en door middel van reclame,... zou het leuk zijn om nieuwe mensen te lokken naar dit forum
Bram Van Der Stichelen
27 maart 2012, 23:27
Zouden jullie niet beter een wat bredere doelgroep aansnijden? Ik merk dat er qua activiteit eigenlijk geen vooruitgang is en volgens mij is er in het afgelopen jaar zo goed als niemand bijgekomen die ook permanent is blijven hangen hier?
Door bv ook eventueel meer te focussen op racing hardware, mods(?) en door middel van reclame,... zou het leuk zijn om nieuwe mensen te lokken naar dit forum
Voor mij is de charme van dit forum net dat ik iedereen hier ondertussen heel erg goed ken en dat het hier ontzettend gezellig blijft doordat het ook een hechte groep is. Ik heb hier echt geen nood aan duizenden leden, dat zou de gezelligheid van dit forum alleen meer ten nadele komen.
Natuurlijk is dit enkel maar mijn eigen mening natuurlijk. Voor mij is het forum perfect zoals het op dit moment is.
Ruben Laenens
27 maart 2012, 23:43
Nee, een massa-forum moet het ook niet worden, maar dat er tenminste af en toe wat nieuwe leden bij komen zou zeker geen kwaad kunnen.
Actieve leden: 166
Ik herinner mij dat dit ongeveer een jaar geleden nog 198 was, dus als je de lijn doortrekt ziet het er niet echt goed uit. :p Nuja, misschien dat er met de release van onder meer GTR3 weer wat volk wordt aangetrokken. Persoonlijk ben ik gewoon van mening dat voor het lange termijn belang van DR.nl ze zeker meer mensen naar hier moeten krijgen.
Bram Kocken
28 maart 2012, 11:34
Ik vind juist nu al dat er hier meerdere 'kampen' ontstaan. Iracing is een waardevolle game-toevoeging, maar niet voor de algemene breedte van forum.
Dus ik mis er weinig aan. Juist de commercie en massaalheid (en deels een gebrek aan niveau) van Gamer.nl zorgt ervoor dat ik er steeds minder (en nu niet meer) kwam.
Ruben Laenens
28 maart 2012, 14:53
Klopt, maar zoals ik al zei heb ik het meer over het feit dat er al lange tijd geen nieuwe leden echt permanent actief blijven hier. Dit komt denk ik deels door het feit dat er een hoge instap drempel is om aan een competitie te kunnen deelnemen (in het slechtste geval meer dan een half jaar wachten op het nieuwe seizoen). Misschien dat bijvoorbeeld maandelijks een race organiseren met telkens een verschillende klasse hier al wat aan kan veranderen.
Wat vinden de crewmembers over de ledenwerving in het algemeen?
joostingh
30 maart 2012, 00:04
Ledenwerving is denk ik niet nodig. DRNL lijkt haast een vrienden groep te zijn geworden met mensen die vrijwel dezelfde hobby hebben. Zo ben ik zeker gek van racen en vind ik soms zelf "virtueel" een rondje over het circuit te rijden erg leuk. Echter haal ik meer voldoening uit een mooie render of texture maken.
Het enige wat ik "mis" is eigenlijk een gedegen edit tread. Tijdens de gamer tijd was dit er wel en kwamen er zeer leuke auto's voorbij. Hopelijk gaat dit ooit hier ook nog eens weer gebeuren.
Fabian de Jong
30 maart 2012, 00:25
Het enige wat ik "mis" is eigenlijk een gedegen edit tread. Tijdens de gamer tijd was dit er wel en kwamen er zeer leuke auto's voorbij. Hopelijk gaat dit ooit hier ook nog eens weer gebeuren.
Wie houdt je tegen :)
Daniël
30 maart 2012, 10:38
Naja, we hebben een heel subforum daarvoor, maar het is nogal dood. De meesten zijn slechts aan 't racen. :P Ik paint ook nooit meer iets, maar dat komt door 't gebrek aan tijd en middelen. Ik weet nog dat ik heel erg bezig ben geweest met het verbouwen van GP4 destijds, erg vet allemaal.
joostingh
30 maart 2012, 12:21
Hahah ja wat houd me tegen... het is alleen zo'n feest in mijn eentje... dus eens misschien met elkaar eens nadenken hoe we daar wat leven in kunnen krijgen :D
Bramzel
30 maart 2012, 12:30
Jullie hoeven je geen zorgen te maken :) Zowel qua games als community zit er dit jaar genoeg aan te komen waarmee we weer mooie slagen kunnen gaan maken.
Manuel
30 maart 2012, 12:33
Jullie hoeven je geen zorgen te maken :) Zowel qua games als community zit er dit jaar genoeg aan te komen waarmee we weer mooie slagen kunnen gaan maken.
Toch blijf ik het jammer vinden dat de Race07 niet meer gebruikt gaat worden voor de DRTCC klasse.
Bramzel
30 maart 2012, 12:35
Toch blijf ik het jammer vinden dat de Race07 niet meer gebruikt gaat worden voor de DRTCC klasse.
Eerst maar eens zien wat het alternatief wordt, kan je daarna bepalen of je het jammer vindt ;)
Roy Visser
30 maart 2012, 12:41
Iedere keer wanneer ik filmpjes of screenshots zie, dan zie ik hoe verouderd de game eigenlijk is. Als je er nog veel mee rijd valt het niet op, maar ik had hetzelfde toen we de overstap maakte van GTR naar GTR2.
Er zitten heel veel mooie dingen in R07, zowel kwa content en toegankelijkheid, maar kijkend naar de concurrentie zul je echt wel zien en voelen dat er een boel verouderd is kwa graphics en physics (de huidige physics engine is 7 jaar oud en gebaseerd op iets wat zijn oorsprong kent ergens einde jaren 90.
Verandering is altijd eng, maar het lijstje met mensen die geinteresseerd zijn in het Racen met R07 wordt wel al kleiner door de leeftijd.
Daniël
30 maart 2012, 13:27
Maar ja, zeker op het gebied van tourwagens is er geen alternatief op het moment. Veel verschillende fabrikanten, auto's heel aardig gelijk, heel toegankelijk.
iRacing niet, rFactor 2 is helemaal nog maar afwachten, voor de rest heb ik geen idee wat ook maar een opvolger zou kunnen zijn.
Bramzel
30 maart 2012, 13:32
Maar we know some people that know some people ;) En als het niet kan, dan kunnen we altijd nog weer terug naar RACE07 toch?
Bram Van Der Stichelen
30 maart 2012, 13:47
Race07 is de voornaamste reden dat ik niet meer meedoe met de competities op dit moment. Ik vind het echt veel te verouderd aanvoelen en kan me echt niet meer motiveren om er nog tijd in te steken. Het heeft zeker geen positieve punten, en grafisch vind ik nog niet eens het belangrijkste, maar het is vooral de feeling die ik krijg van het rijden dat me heel erg begon te vervelen. Als je daarvoor hele tijd iRacing hebt gereden, en je gaat naar een race07 worden de tekortkomingen van race07 toch wel een beetje pijnlijk duidelijk.
Goed nieuws vind ik het persoonlijk dat er eindelijk naar iets anders gaat worden gekeken.
Bramzel
30 maart 2012, 14:04
Goed nieuws vind ik het persoonlijk dat er eindelijk naar iets anders gaat worden gekeken.
Wij kijken non-stop naar alternatieven. Tot nog toe zijn er voor het DRTCC echter nog geen goede alternatieven geweest voor RACE07.
Manuel
30 maart 2012, 14:18
Dus voor hetzelfde geldt dat er nog een drtcc9 seizoen met race07 zou kunnen plaatsvinden ?
Bramzel
30 maart 2012, 14:24
Dus voor hetzelfde geldt dat er nog een drtcc9 seizoen met race07 zou kunnen plaatsvinden ?
We hopen op iets anders, maar als er geen alternatieven zijn kunnen we niet anders als het op zijn minst in overweging nemen.
Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen; het duurt nog minstens een half jaar voor er een DRTCC9 komt (Robert mode: komt die dan?) en in die tijd kan (en zal) nog een hoop gebeuren. Wait and see ;)
Bram Kocken
30 maart 2012, 15:02
Maar laten we niet op de zaken vooruitlopen;
Jij begon :P
RSRoy
30 maart 2012, 15:33
Ik ben benieuwd wat er nog allemaal uit de hoge hoed getoverd gaat worden :)
Knight
1 april 2012, 15:38
Op de hoofdpagina van DR.nl staan links de komende races. Kunnen dat links (hyperlinks in dit geval ;) ) worden naar de betreffende race / klasse? Ik probeer daar iedere keer op te klikken, maar het blijft niet werken. Dus vandaar dit verzoek ;)
Gerben vd Broek
1 april 2012, 18:09
Zou het graag willen, maar volgens mij was het probleem dat Joomla heel erg veel beperkingen legt op de hoofdpagina. Daarmee hopen we in V2 allemaal verandering in te brengen.
Jeroen Ursem
18 april 2012, 13:18
Die Ignore list op het forum is redelijk handig, maar kan deze zo gemaakt worden dat quotes uit die posts ook onleesbaar worden? :)
Niels Tieman
18 april 2012, 13:55
Waarschijnlijk niet, aangezien dat een compleet nieuwe post is en tekst vanuit een user die jij niet hebt ge-ignored. :)
Roy Visser
3 mei 2012, 18:42
@Jeroen;
Klopt. Google+ en Hyves moeten ook nog toegevoegd worden inclusief logos. :)
ik weet niet of het er bij de rest zo uit ziet, maar in IE8 heb ik dit:
Niels Tieman
3 mei 2012, 18:45
Het is nog work in progress, Roy. ;)
Roy Visser
3 mei 2012, 18:47
Het is nog work in progress, Roy. ;)
i know, maar omdat je het over logos had, dacht ik dat ik wat misde. Maar je zult ongetwijfeld bedoelt hebben dat je alle logos nog toe moet voegen ipv de google + en hyves logos waarvan ik dacht dat jij ze bedoelde :)
Niels Tieman
3 mei 2012, 18:49
Ik moet alles nog toevoegen. Maar ik moest eerst de koppelingen werkend krijgen. En die werken nu. Bram kwam later nog met Hyves en Google+ , dus die ben ik nu aan het uitvogelen. De logo's zijn het makkelijkst de bewerkstelligen dus dat doe ik als laatste. :)
Niels Tieman
3 mei 2012, 19:04
-Logos toegevoegd
Digg en del.icio.us verdwijnen asap. Google+ en Hyves moeten in principe nog worden toegevoegd. :)
Robert Saalmink
3 mei 2012, 21:02
Ook hebben we vanaf vandaag Tapatalk geactiveerd. Als je mobiel niet zonder ons forum kunt een musthave. Het werkt daar voortaan ook in :thumbup: werkt op smartphones en iPad.
Zie www.tapatalk.com
NielHekkens
3 mei 2012, 21:30
Ik zag de melding al eerder vanavond. Ik ga eens kijken naar Tapatalk. Ben benieuwd hoe dat is.
Ferroeni
3 mei 2012, 22:14
Dit is mijn eerste bericht via tapatalk en ik moet zeggen dat het veel prettiger leest dan via de browser op iphone. Het is de 2,39 euro meer dan waard.
Gerben vd Broek
8 mei 2012, 15:38
Het forum gaat zo even dicht voor een kleine update aan de forumsoftware.
EDIT 15:50: Software is bijgewerkt. Ik zie zo geen vreemde dingen, maar als je iets tegenkomt, horen we het graag.
Roy Visser
8 mei 2012, 23:10
Het forum gaat zo even dicht voor een kleine update aan de forumsoftware.
EDIT 15:50: Software is bijgewerkt. Ik zie zo geen vreemde dingen, maar als je iets tegenkomt, horen we het graag.
Het eerste wat me opvalt is dat het DRNL icoontje bij mijn favorieten, veranderd is in een Vbulletin logootje :)
Bramzel
8 mei 2012, 23:27
Zal binnenkort rechtgezet worden, met nog wat andere forum updates die we in petto hebben ;)
Jeroen Ursem
8 mei 2012, 23:42
Zal binnenkort rechtgezet worden, met nog wat andere forum updates die we in petto hebben ;)
:bazinga:
Niels Tieman
8 mei 2012, 23:45
:thumbup:
Robert Saalmink
8 mei 2012, 23:50
Ter info: de update van vanmiddag heeft de Google ads die we op de frontpage hebben, ook toegevoegd aan het forum.
Bramzel
12 mei 2012, 13:31
AANKONDIGING: Vanmiddag 12 mei vanaf 14u30 zal het forum even een poosje niet bereikbaar zijn ivm geplande werkzaamheden ;)
Darthwillie
12 mei 2012, 13:45
maar wat moet ik dan doen zonder al mijn dr.nl vriendjes in die tijd????
http://www.grandprofile.com/Myspace_Comments/Love_Comments/Love_Comments/images/So-Lonely-Without-you.gif
:p
Bramzel
12 mei 2012, 13:57
Even lekker met z'n allen https://www.facebook.com/DigitalRacing liken en voorzien van leuke filmpjes en plaatjes? Daar gaan we ook meer mee doen namelijk ;)
Roy Visser
12 mei 2012, 13:58
maar wat moet ik dan doen zonder al mijn dr.nl vriendjes in die tijd????
:p
Kom op willie tot die tijd even met ze tweeen het hele forum vol spammen posten met nuttige informatie!
voor de mensen die niet zonder de DRNL vriendjes kunnen, Open House op Teamspeak!
adress
teamspeak3.i3d.net
poort
9997
Bramzel
12 mei 2012, 17:33
En we zijn weer terug :) Zoals jullie kunnen zien hebben we het forum een kleine grafische update gegeven in voorbereiding op V2 van de website. En als je het niet kan zien moet je het cache van je browser even legen.
NielHekkens
12 mei 2012, 18:00
Ziet er goed uit! :thumbup:
Joost van den Heuvel
12 mei 2012, 18:00
Ziet er sjiek uit! :D
Alleen lettertype wat priegelig misschien.
Captain Slow
12 mei 2012, 18:03
Ziet er strak heren:thumbup:
Ziet er goed uit maar dat lettertype leest heel erg onprettig. Waarom niet gewoon Verdana?
Bramzel
12 mei 2012, 18:15
Veel verschil zou er niet tussen moeten zitten, zouden jullie een screenshotje kunnen plaatsen hoe het lettertype bij jullie weer wordt gegeven?
CuqeBaqer
12 mei 2012, 18:16
Ziet er mooi uit heren !
Federici
12 mei 2012, 18:47
Sjun! :D
Bram Kocken
12 mei 2012, 18:56
Mijn subscription-list.
Enige ''nadeel''-so far... de unread posts zijn bold, maar dat verschil is slechter zichtbaar nu..
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/tekstdrnl.png
Win7 icm Chrome
Maar volgens mij is de tekst in de posts al aangepast. Die was hetzelfde als bij de profiel foto links.
Roy Visser
12 mei 2012, 18:58
Ziet er goed uit maar dat lettertype leest heel erg onprettig. Waarom niet gewoon Verdana?
Eens, ik heb de rest nog niet bekeken, maar vind dit erg onprettig en priegelig lezen.
http://www.sr-academy.nl/Temp/Knipsel.JPG
het is vooral de oranje tekst die ik er niet op vooruit vind gegaan. Posts in het zwart valt het niet zo heel erg op.
edit, beetje klote, door de compressie valt het een stuk minder op.
Bramzel
12 mei 2012, 19:00
Ik heb de inhoud van 'actieve' content teruggezet naar Verdana, Trebuchet wordt nu alleen nog gebruikt in alle randzaken zeg maar. Leek ons een mooi compromis!
Roy Visser
12 mei 2012, 19:11
De buttons enzo zijn wel lekker strak
en het lettertype in de posts blijft gewoon heel fijn lezen, de topic titels en thread titels voelen heel erg op elkaar gedrukt.
http://forum.digitalracing.nl/attachment.php?attachmentid=908&stc=1&d=1336842671
edit:
ah, alles weer normaal, stukken beter :) Misschien kan trebuchet wel, maar dan met andere spacing tussen de letters
edit 2, alleen de navigatie links (zoals in mijn attachment) hebben het andere font nog
Roy Visser
12 mei 2012, 19:52
Hmm, het lijkt nu wel een beetje rare brei van fonts te worden :)
kan ook hier liggen, misschien morgen eens een ver(ver)se blik op werpen, iedere keer als ik ververs lijkt er nu wel wat te veranderen.
Bramzel
12 mei 2012, 20:05
Ff cache legen en je ziet alles zoals het moet zijn.
Ook hebben we vanaf vandaag Tapatalk geactiveerd. Als je mobiel niet zonder ons forum kunt een musthave. Het werkt daar voortaan ook in :thumbup: werkt op smartphones en iPad.
Zie www.tapatalk.com
HELD :thumbup:
Thanks, vroeg er paar weken geleden om, en nu toegevoegd!
Top, ga 'm meteen opzoeken :D
Niels Tieman
12 mei 2012, 20:15
Tapatalk stond op onze 2do-lijst vanaf November 2011, maar we hadden die stap nog niet ondernomen. Nu met alle veranderingen was het een mooie stap. :)
Joost van den Heuvel
12 mei 2012, 20:40
Sweet! :)
Bram Kocken
12 mei 2012, 21:16
Leek ons een mooi compromis!
Ben ik het mee eens :) Tekst leest nu prima en je hebt toch de frisse look van Trebuchet (wat ik overigens persoonlijk ook een fijn font vind om mee te werken)
Algemene beoordeling, na de blik op Facebook en Twitter; Mooie update!
Denk nu al een paar keer dat m''n monitor het aan het begeven is met zwart, maar dat is de korrel-texture ;)
Mark van Zanten
12 mei 2012, 21:33
Ziet er netjes uit heren! :thumbup:
Fabian de Jong
12 mei 2012, 22:37
Heb het al tegen Niels gezegd via MSN, maar het logo is weg van het forum.
In Firefox heb je de adresbalk en daar links komt als het aanwezig is een logo te staan (kijk maar eens op als je naar Youtube gaat daar zie je een roodvlak met een play icoon). En hier staat nu het vBulletin logo ipv die van DRNL ;)
Sander Hogendoorn
12 mei 2012, 22:52
Mooie update :thumbup:
Ik had een aantal dagen ook geen logotje, maar sinds vanmiddag staat hij er gewoon weer bij mij (ook Firefox).
Joost van den Heuvel
12 mei 2012, 23:04
Ook maar ff Tapatalk gekocht. Veel handiger dan met een browser prutsen op een telefoon.
Bram Van Der Stichelen
12 mei 2012, 23:07
Mooie update :thumbup:
Ik had een aantal dagen ook geen logotje, maar sinds vanmiddag staat hij er gewoon weer bij mij (ook Firefox).
Jep, werkt hier ook weer.
Bram Kocken
13 mei 2012, 01:07
IE9 nog niet..?
Bramzel
13 mei 2012, 02:07
De favicon (het icoontje in je browser) is er vandaag opnieuw in gezet, maar bij sommige browsers kan het inderdaad wat langer duren voor deze geupdate wordt.
Gerben vd Broek
13 mei 2012, 11:43
Waarschijnlijk had ik dat icoontje overschreven bij de forumupdate van afgelopen week.
Ook langs deze zijde ... ziet er goed uit heren :thumbup:
Straks ff checken als het ook met Tapatalk HD werkt?
Neo-242
13 mei 2012, 16:41
Heel strak forum heren. Zonder twijfel het mooiste/beste dat ik bezoek. Dat was al zo, en het is nu nog een klasse sterker. Keep up the good job!
Niels Tieman
13 mei 2012, 16:42
Heel strak forum heren. Zonder twijfel het mooiste/beste dat ik bezoek. Dat was al zo, en het is nu nog een klasse sterker. Keep up the good job!
Dat is een zeer mooi compliment. Thanks. :thumbup::blushing:
Alles wat oranje was is nu zwart bij mij.
dus de links/page nummering/headliners.
is dit een bug of is er wat mis met me browser (had dit vanmorgen niet overigens)
Niels Tieman
16 mei 2012, 23:02
Hier staat alles nog op de correcte wijze weergeven. Ook in de settings overigens. :)
Hier staat alles nog op de correcte wijze weergeven. Ook in de settings overigens. :)
Zal een grafische bug zijn in firefox bij mij, of er ging iets kapot in mijn firefox.
Tjerk Korving
17 mei 2012, 09:38
Zou zeggen, gooi je cache leeg van je browser. :)
Firefox zou geen problemen met het forum moeten hebben.
Joost van den Heuvel
17 mei 2012, 09:42
Het is de afgelopen 24 uur nog eens een stuk strakker geworden hier. Geen idee of die knopjes dus nu zijn vervangen of dat de oude nog in m'n cache zaten. Anyway. :thumbup:
Zou zeggen, gooi je cache leeg van je browser. :)
Firefox zou geen problemen met het forum moeten hebben.
Heb hem maar uiteindelijk opnieuw geinstalleerd en alles is zoals het hoort:)
Captain Slow
18 mei 2012, 22:51
Is het normaal dat ik onderin reclame zie? :)
Fabian de Jong
18 mei 2012, 23:37
Is het normaal dat ik onderin reclame zie? :)
Ja dat is normaal.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.