PDA

View Full Version : Welke games spelen we nog meer? [Deel 2]

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Stefan van Renselaar
28 december 2009, 23:53
[game]

Aangezien het hier stikt van de gamers en racegames niet onze enige games zijn, dacht ik dat het misschien leuk was om eens een draadje te starten voor de andere games die we af en toe spelen. Een beetje a la de Welk Album/Nummer luister ik nu? thread.

Vorig Deel:
Welke games spelen we nog meer? [Deel 1] (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=394)

Sander Hogendoorn
28 december 2009, 23:57
Ik zie alleen iemand die de hele tijd heen en weer rent.

Je bent niet de enige hoor ;)

Misschien als iemand het begrip 'Nuke' uitlegt dat ik het dan doorkrijg :blushing:

Zal het filmpje zo nog een keer aandachtig bekijken :P

Stefan van Renselaar
29 december 2009, 00:02
Je bent niet de enige hoor ;)

Misschien als iemand het begrip 'Nuke' uitlegt dat ik het dan doorkrijg :blushing:

Zal het filmpje zo nog een keer aandachtig bekijken :P

Ja, de maps zijn te groot voor maar 12 spelers..

Nuke is hetzelfde als een tactisch nucleair wapen, zoiets als is gebruik om WO2 in Japan te eindigen ;)

Jeroen Ursem
29 december 2009, 00:13
Met die 'Nuke' win je het spel, je hebt dan een killstreak (aan 1 stuk door kills gemaakt zonder dood te gaan) van maarliefst 25 stuks. Dat deze dat dan ook nog doet doormiddel van heel veel knifekills (mensen neersteken met een mesje) maakt het zijn 'best nuke ever'

;)

Sander Hogendoorn
29 december 2009, 00:18
Ah, op die fiets.

Danku :thumbup:

Rogue
29 december 2009, 07:37
En hij doet het zo'n 2 seconden voor ze de match zouden verliezen... :) Ze spelen Domination, dan krijg je punten voor de tijd dat je bepaalde punten op de map vasthoudt als team.

Gewoon een geweldige actie. :)

Neo-242
29 december 2009, 11:26
Voor de Duke Nukem fans die wel eens willen weten waarom Duke Nukem Forever zelfs in 14 jaar tijd niet is afgeraakt:

http://www.wired.com/magazine/2009/12/fail_duke_nukem/

Onbegrijpelijk dat men aan zo'n project kan werken zonder gerichte deadlines.:blink:

En een gelekte gameplay movie van hoe ver ze waren voor 3DRealms de pijp aan Maarten gaf:

YouTube- Duke Nukem Forever Gameplay

Sander Hogendoorn
29 december 2009, 15:45
Eindelijk de volle 100% gehaald in GTA4 :thumbup:

Roy Visser
29 december 2009, 15:52
nijs sander, daar ben je echt wel een tijdje mee bezig geweest, al die vervelende duiven!

Sander Hogendoorn
29 december 2009, 16:02
Inderdaad, dat was me het werkje wel. Bijna 59 uur op de klok in totaal, ben er volgens mij ergens in oktober aan begonnen, dus het werd ook wel tijd :p

Straks maar eens beginnen met The Lost and Damned.

Martijn Mezger
29 december 2009, 17:30
Net vanaf Boulder City een rondje over de Hoover Dam gevlogen en daarna netjes geland op Las Vegas North. Wat was het daar een komen en gaan van vliegtuigen zeg, jezus :lol:

http://i50.tinypic.com/jv3ur7.jpg

:D

http://i45.tinypic.com/8wxjpc.jpg
Nachtvlucht boven Vegas. Ik lande prongelijk op 30L ipv 30R :blushing:

Gerben vd Broek
29 december 2009, 18:26
:D

Nachtvlucht boven Vegas. Ik lande prongelijk op 30L ipv 30R :blushing:

Daar gaat je licentie :lol:

Ben zelf met GTA4 op 90% gekomen, en dacht dat ik de lijstjes redelijk systematisch had afgewerkt, maar nee dus. Nu dan toch maar weer opnieuw beginnen en dan nog iets beter aantekenen wat ik wel en niet doe. Overigens heb ik hem op de Xbox wel een keer op 100% gebracht. Dat was toen het spel net uitkwam en ik een week of 5 zo'n xbox kon lenen van iemand. Ga echt geen console aanschaffen voor 1 enkel spel. Niet zoals een aantal anderen dat hier wel gedaan hebben :surrender:.

Daarnaast ook sinds de kerst eigenlijk weer Trackmania Nations Forever opgepakt. Ondertussen weer van rang 633k naar 82k opgeklommen.

Bram Van Der Stichelen
29 december 2009, 18:54
Over gtaiV gesproken, ik heb hier nog steeds een xbox exemplaar liggen. Maar mijn oude xbox waar mijn gta savegames opstonden is een paar maand geleden te komen overlijden. Nu heb ik sinds een 2tal maand een nieuwe, maar staan mijn savegames op een andere harde schijf. Bestaat er soms geen manier om savegames van de ene harde schijf naar de andere te zetten?

Jeroen Ursem
29 december 2009, 19:18
pff :closedeyes: ik heb alles behalve het 2e en 3e eiland af in gta IV (kwa duiven en jumps), toen vond ik het geen drol meer aan dat duiven schieten en schansjes pakken. Wel respect voor de 100%, maar ik ga het niet meer doen ;)

Roy Visser
29 december 2009, 19:59
Over gtaiV gesproken, ik heb hier nog steeds een xbox exemplaar liggen. Maar mijn oude xbox waar mijn gta savegames opstonden is een paar maand geleden te komen overlijden. Nu heb ik sinds een 2tal maand een nieuwe, maar staan mijn savegames op een andere harde schijf. Bestaat er soms geen manier om savegames van de ene harde schijf naar de andere te zetten?

ja met een memory kaart :)

Joost van den Heuvel
29 december 2009, 20:42
Voor de Duke Nukem fans die wel eens willen weten waarom Duke Nukem Forever zelfs in 14 jaar tijd niet is afgeraakt:

http://www.wired.com/magazine/2009/12/fail_duke_nukem/

Onbegrijpelijk dat men aan zo'n project kan werken zonder gerichte deadlines.:blink:

En een gelekte gameplay movie van hoe ver ze waren voor 3DRealms de pijp aan Maarten gaf:

YouTube- Duke Nukem Forever Gameplay (http://www.youtube.com/watch?v=VRnv_tFKStQ)

Hm.. waarom die 3d movie credits (Maya etc) aan het einde als het gameplay is?

Neo-242
29 december 2009, 21:33
Omdat het oorspronkelijk bedoeld was als demo/portfolio materiaal voor Bryan Brewer, een van de medewerkers van 3D Realms. In het midden van 2009 heeft 3D Realms echter hun staf moeten ontslaan.
Ongelooflijk verhaal eigenlijk. Ze bezaten alle troeven om Duke Nukem Forever tot een succes te maken, maar door gebrek aan een leider met deadlines in het achterhoofd, zijn ze er 14 jaar aan bezig geweest:huh1:

Op sommige fora wordt gesproken over een marketing stunt, dat al die berichten fake zijn en dat 3DRealms / Take 2 rond nieuwjaar eindelijk de game gaat releasen. Yeah right:rolleyes:

Martijn Mezger
30 december 2009, 01:01
Daar gaat je licentie :lol:

Ach, wat maakt mij het uit. Als ik al veilig land en bij de gate aankom vind ik het al knap van mezelf:lol:

Martijn Mezger
30 december 2009, 16:03
http://i47.tinypic.com/5caqew.jpg
Die Real Environment Xtreme Add-On is prachtig!

Kim Van Der Stichelen
30 december 2009, 19:03
:thumbup:

Dan gewoon de Colonials tegen de cylons laten uitvechten :lol:

http://i47.tinypic.com/hs86lk.jpg

Bram Van Der Stichelen
2 januari 2010, 12:48
DOmination op Scrapyard vind ik echt ontzettend vet. HC TDM is er niet zo leuk, maar dit wel, omdat er toch enigszins een bepaalde structuur in zit. Daarnet een score van 43-13 behaald. :p

Bob
2 januari 2010, 13:48
ik heb gister met Jeroen Hardcore Search & Destroy gedaan!

Dat is ook lachen als je met een groep bent. Lekker tactisch en korte rondjes!
Pluspunt, behaalde killstreaks gaan gewoon mee naar het volgende potje!
Maar je kan niet een killstreak van 6+ halen ;)

Alleen denken we dat Headquaters Pro (HC) ook leuk is als we met 6man spelen!
Dan kunnen we dus steeds een punt verdedigen (zoals we dat ook doen met een huisje ;)) en je krijgt dan ook nog eens extra punten voor!

Niels Tieman
2 januari 2010, 14:06
Dat klinkt wel intressant! Moeten we zeker ff bekijken. :D

Neo-242
2 januari 2010, 16:16
Ik ben momenteel Prey aan het spelen, best wel speciaal. Alleen weer een alien-shooter:surrender:

Bram Van Der Stichelen
2 januari 2010, 16:22
ik heb gister met Jeroen Hardcore Search & Destroy gedaan!

Dat is ook lachen als je met een groep bent. Lekker tactisch en korte rondjes!
Pluspunt, behaalde killstreaks gaan gewoon mee naar het volgende potje!
Maar je kan niet een killstreak van 6+ halen ;)

Alleen denken we dat Headquaters Pro (HC) ook leuk is als we met 6man spelen!
Dan kunnen we dus steeds een punt verdedigen (zoals we dat ook doen met een huisje ;)) en je krijgt dan ook nog eens extra punten voor!

Ik heb ook al voorgesteld om headquarters eens te proberen, maar is er nooit van gekomen. Is inderdaad een zeer leuke mode om met vrienden te spelen :-)

Martijn Mezger
2 januari 2010, 16:53
Net even goude oude Soldiers of Fortune 2: Double Helix online gedaan.
Vroegâh veel in clan verband gespeeld, en het blijft vermakelijk. Binnenkort toch maar eens een up to date shooter kopen.

Bram Van Der Stichelen
3 januari 2010, 13:09
Haha, Lighweight + marathon + commando + Knife op Scrapyard is echt geweldig. Hele tijd rond rennen en iedereen knifen die je tegen komt, echt schitterend. Daarnet eindscore van 52-18 :lol: Een paar kills van mijn Killstreak reward (3x 6 kills met knife, heerlijk), en een 3tal met mijn P90 als er meerdere bij elkaar zaten.

Jeroen Ursem
3 januari 2010, 13:21
Moet je dat nog eens doen met een carepackage in je hand, dan rent hij ook veel sneller :D

Bram Van Der Stichelen
3 januari 2010, 13:23
Moet je dat nog eens doen met een carepackage in je hand, dan rent hij ook veel sneller :D

Ik heb mijn care package afgezet :p KIllstreaks zijn Harrier strike (6), AC130 (11) en Nuke (wil toch eens een nuke behalen :p)

Neo-242
3 januari 2010, 19:28
Net Prey uitgespeeld. Grafisch indrukwekkend, maar eigenlijk best bizarre shooter! Indiaantje spelen in een alien-world? Huh??

De gravity speeltjes maken het extra leuk om spelen, maar uiteindelijk lost het spel mijn verwachtingen niet in. Het einde is zelfs ronduit teleurstellend. De gore van aan het begin van het spel wordt ook nooit verder gebruikt.

http://z.about.com/d/xbox/1/7/g/F/prey2.jpg

Single player krijgt dit een 6.5 op 10...
Nu terug naar Dirt2 :D
En dan Batman Arkham Asylum & Trials 2 Second Edition als tussendoortje ;)

http://origin.arstechnica.com/journals/thumbs.media/trials2.jpg

Bram Van Der Stichelen
3 januari 2010, 20:08
Today only on steam: GTA IV voor 8€! :surrender:
Een van de redenen waarom ik download limieten haat! Anders had ik het al lang gekocht. :(

Roy Visser
3 januari 2010, 20:09
Today only on steam: GTA IV voor 8€! :surrender:
Een van de redenen waarom ik download limieten haat! Anders had ik het al lang gekocht. :(

je kan makkelijk vandaag kopen en dan later downloaden hoor :)

Bram Van Der Stichelen
3 januari 2010, 20:12
je kan makkelijk vandaag kopen en dan later downloaden hoor :)

Maar wanneer moet ik in godsnaam 16gb downloaden :laugh: Ik dacht toch dat gtaIV rond die grootte lag. Dat is 25% van mijn ruimte :p

Roy Visser
3 januari 2010, 20:16
wow das wel heel erg klote idd!

Stefan van Renselaar
3 januari 2010, 20:20
Iemand anders die GTA IV via Steam al heeft jou die via CD/Memory stick geven?

Ik ga hem zelf nu trouwens aanschaffen, dus dan kijk ik wel hoeveel hij nou werkelijk is :)

Stefan van Renselaar
3 januari 2010, 20:37
Het is echt 15,5 Gb:(, snap niet waarom jullie die downloadlimieten hebben, slaat echt nergens op :huh1:

http://img340.imageshack.us/img340/2050/sadfp.jpg

De Steam servers zijn nu trouwens toch overbelast :closedeyes:

Bram Kocken
3 januari 2010, 21:01
Maar wanneer moet ik in godsnaam 16gb downloaden :laugh: Ik dacht toch dat gtaIV rond die grootte lag. Dat is 25% van mijn ruimte :p
Idd, even met een externe HDD naar iemand die m op Steam heeft.. de GCF's kopieren en klaar :)
Zou me door zoiets niet laten tegenhouden, €8 is niks :blink:

Bram Van Der Stichelen
3 januari 2010, 21:45
Idd, even met een externe HDD naar iemand die m op Steam heeft.. de GCF's kopieren en klaar :)
Zou me door zoiets niet laten tegenhouden, €8 is niks :blink:

Tja, op play vind ik em voor 12€, misschien toch eens bestellen :)

Gerben vd Broek
3 januari 2010, 22:39
Zijn echt mooie deals bij. Zojuist mijn collectie dan ook maar uitgebreid met STALKER voor 2 euro :).

Bram Van Der Stichelen
4 januari 2010, 17:58
In prestige mode krijg je soms echt belachelijk veel XP. Deze middag één potje gespeeld. Op het einde had ik er 30000xp bij :surrender: Maar nog altijd niet geslaagd om een nuke te krijgen. :( Wel er al een paar keer heel dichtbij geweest, maar net niet.

Stefan van Renselaar
4 januari 2010, 19:43
Ik snap niks van dat Windows Live gedoe in GTA IV, kan iemand dat even uitleggen, ik krijg steeds een melding dat het Windows Live profiel dat ik probeer te gebruiken niet gebruikt kan worden in deze regio? Het is mijn MSN die ik gebruik om in te loggen, dat is een Windows Live account en toch lukt het niet :huh1:

Roy Visser
4 januari 2010, 20:09
nieuw live profiel aanmaken?

heb ik ook moeten doen ;)

El Maestro
4 januari 2010, 21:54
Het is ook een rampzalig systeem...

De eerste keer dat ik GTAIV installeerde ook een half uur mee lopen kloten, ben benieuwd of het nu makkelijker gaat. Here goes nothing!:rolleyes:

Gerben vd Broek
4 januari 2010, 22:00
Ik snap niks van dat Windows Live gedoe in GTA IV, kan iemand dat even uitleggen, ik krijg steeds een melding dat het Windows Live profiel dat ik probeer te gebruiken niet gebruikt kan worden in deze regio? Het is mijn MSN die ik gebruik om in te loggen, dat is een Windows Live account en toch lukt het niet :huh1:

Het moet gewoon kunnen met je al bestaande hotmail/msn adres. Ik heb het ook gered met een hotmail uit het jaar 0. Maar je moet wel de route volgen tot ik meen nieuw profiel om vervolgens daar alsnog ergens met je oude in te loggen. Zodat het aan elkaar gekoppeld kan worden. Maar hoe het precies zit weet ik ook niet meer, gezien dat ik dat gedaan heb toen het spel uitkwam op pc. Ruim jaar geleden dus.

Bram Kocken
4 januari 2010, 22:03
Same here, ging eigenlijk allemaal redelijk vloeiend. Ik vind het wel een uitkomst, op deze manier al een stuk of 4-5 dingen gelinked (Email, Xbox Live, GfW, Expert Zone) met 1 account.

El Maestro
4 januari 2010, 23:14
Nou ja, GTA IV is hier inmiddels weer geïnstalleerd en ik heb hetzelfde probleem als een jaar terug bij online spelen...

"Your NAT type is too strict"

Ik zie hierdoor dus minder lobby´s en ik kan met geen enkele connecten. Google staat VOL met dit soort problemen, meest genoemde oplossing is het forwarden van bepaalde ports, maar ik weet zelf helemaal niks van routers etc. Iemand hier enig idee hoe ik dit het makkelijkst kan oplossen:rolleyes:

Roy Visser
4 januari 2010, 23:47
www.portforward.com

daar staan HEEEEEL veel tutorials voor alle soorten routers ed en zelfs game specifiek

Bram Van Der Stichelen
6 januari 2010, 19:46
Mijn eerste nuke behaald! :thumbup: Zo ontzettend blij zeg :p

http://i49.tinypic.com/2ic1nqv.jpg

Mark B
6 januari 2010, 19:46
na 5dagen en 20 uur? :);)

Bram Van Der Stichelen
6 januari 2010, 19:50
na 5dagen en 20 uur? :);)

:laugh:

Nah, ik probeerde maar een nuke te halen sinds een paar dagen. Heb er expres mijn killstreak rewards en perks op afgesteld. Eenmaal je de harrier hebt (6 kills met hardline) en die een paar kills maakt ben je vertrokken :)

Mijn setup was
Scavenger pro - Hardline - Commando pro
M16 - M9 - Claymore. (enkel mijn M16 wel gebruikt:))

Roy Visser
6 januari 2010, 19:54
keurig bram, wat waren je kill streak awards?

en 52 uur gespeeld voor de nuke vind ik nog steeds veel ;) ter vergelijking ik heb 37 uur aan totale gameplay staan :P

Bram Van Der Stichelen
6 januari 2010, 20:03
keurig bram, wat waren je kill streak awards?

en 52 uur gespeeld voor de nuke vind ik nog steeds veel ;) ter vergelijking ik heb 37 uur aan totale gameplay staan :P

Is veel omdat ik nog maar sinds een paar dagen de nuke heb aanstaan ;)
Mijn killstreak rewards zijn harrier strike + chopper gunner + nuke natuurlijk. :)

Zit ondertussen op 12369 kills en 9866 deaths. K/D ratio van 1.25. Niet slecht :) Zou graag naar de 1.3 kruipen.

Stefan van Renselaar
6 januari 2010, 20:38
Zit er trouwens een verschil tussen de Chopper Gunner en de AC130? Of zijn dat alleen de wapens die erop zitten? Ik heb de AC130 geunlockt en een keer gekregen en dat was wel vet :cool:

Bram Van Der Stichelen
6 januari 2010, 20:43
Zit er trouwens een verschil tussen de Chopper Gunner en de AC130? Of zijn dat alleen de wapens die erop zitten? Ik heb de AC130 geunlockt en een keer gekregen en dat was wel vet :cool:

AC130 hangt veel hoger in de lucht en is (naar mijn weten) niet uit de lucht te halen. Heeft 3 verschillende soorten ammo. Hoe die precies heten weet ik niet, dat is meer iets voor Bob denk ik :p De Chopper hangt veel lager en is makkelijk uit de lucht te halen, maar is heel wat effectiever dan de AC130. Als er bij de tegenstander niemand met een RPG oid is zijn ze de sigaar, en kan je op je dooie gemakje iedereen afknallen. Het is door de chopper dat ik mijn nuke heb behaald. :thumbup:

Neo-242
6 januari 2010, 21:52
Na Batman Arkham Asylum is Bioshock aan de beurt!:cool:

Gerben
7 januari 2010, 09:43
AC130 hangt veel hoger in de lucht en is (naar mijn weten) niet uit de lucht te halen. Heeft 3 verschillende soorten ammo. Hoe die precies heten weet ik niet, dat is meer iets voor Bob denk ik :p De Chopper hangt veel lager en is makkelijk uit de lucht te halen, maar is heel wat effectiever dan de AC130. Als er bij de tegenstander niemand met een RPG oid is zijn ze de sigaar, en kan je op je dooie gemakje iedereen afknallen. Het is door de chopper dat ik mijn nuke heb behaald. :thumbup:

AC130 kun je uit de lucht halen met een stinger, of javelin. Echter de AC130 kan 2 keer van die hitte dingen afvuren, je moet dus 3 x schieten om hem uit de lucht te halen, maar het kan wel ;)

het enige wat je niet uit de lucht kan halen zijn de snel overvliegende harrier's en het grote vliegtuig van de emergency airdrop.

De care package heli's kun je ook uit de lucht schieten

Bob
7 januari 2010, 17:52

Zelfs ik weet niet wat voor Ammo een AC130 heeft! Van de Apache kan ik het vertellen, maar verder kom ik ook niet ;)

Bram Van Der Stichelen
7 januari 2010, 18:07
:p

Heel erg vervelend dat mijn toetsenbord tegenwoordig constant ingame van azerty naar qwerty omschakeld, waardoor ik dus niet meer naar links kan gaan eer ik de sneltoets combinatie indruk om het weer om te schakelen. :rolleyes:

Stefan van Renselaar
8 januari 2010, 17:38
Heb GTA IV nu werkend :)

Bram Van Der Stichelen
9 januari 2010, 12:45
Snelste nuke ooit ofzo? NA nog geen anderhalve minuut had ik hem :laugh:
Lightweight + Marathon + tactical knife op mijn klein geweertje = fun op scrapyard :lol:
Eerste 7 kills met men knifeje, dan de harrier een 4tal kills, chopper ingeroepen, en het lekker afgemaakt. :lol:
Kreeg een hoop verwijten naar mij toegegooid, maar dat kan me niets schelen. :p (gebruik enkel die lightweight + marathon op Scrapyard, zo valt er tenminste nog te genieten van die map)

http://i49.tinypic.com/2r7obwg.jpg

Bram Van Der Stichelen
9 januari 2010, 18:29
En net mijn 3e behaalt :laugh:

Roy Visser
9 januari 2010, 19:05
Uncharted 2, Epic!

http://otrapartida.com/wp-content/uploads/2009/07/uncharted-2-among-thieves.jpg

Neo-242
12 januari 2010, 22:47
Ziezo, eindelijk Batman Arkham Asylum uitgespeeld.
"Eindelijk" ondanks de mooie graphics, het leuke verhaal, de irriterende joker.
Ik begrijp goed de hype rond het spel, maar persoonlijk had ik na alle lofzang meer verwacht. Ja het is een goed spel geworden over Batman, en ja de stealth modes zijn geniaal.

Maar wat voor mij een domper op de pret zette:

- die raadsels van The Riddler konden me totaal niet boeien, alsook die Joker Teeth niet...
- ondanks de afwisseling tussen stealth & brute force aanvallen, vond ik er gewoon te weinig afwisseling inzitten. De essentie kwam steeds op hetzelfde neer.

- de sequentie met Killer Croc was ronduit irritant. Zo'n karakter, en dan doen ze er zo'n stom level mee. Jammer
- het eindlevel met The Joker was balen. Zit je hem het hele spel lang op de hielen, zie je hem reeds meerdere malen zitten in de reception room, maar kan je er niet aan. Dan is het eindelijk zover, en dan mag je als speler niet eens hem de eerste klap toekennen!:D Neen, dat gebeurt in een filmpje en je kan The Joker alleen bekampen als Titan Joker. Hij was niet eens de moeilijkste tegenstander van de game vond ik.

Al bij al een tof spel, maar voor mij niet meer dan dat.
Ik was van plan nu Bioshock te spelen, maar het zal eerst Serious Sam HD worden. (http://store.steampowered.com/app/41000/)

Ik kan wel wat classic shoot-'m-up gebruiken nu:lol:

Ralffoxx
13 januari 2010, 00:28
Serious Sam HD gespeelt in co-op maar wat een bagger game om dat nu weer te gaan spelen. Brainless rennen en rammen op je muis button en wanneer je dood bent? gewoon nog is op je muis butten rammen en je leeft weer. Geen drol aan dus.

Wel veel Heroes of Newerth aan het spelen laatste dagen.
Is de nieuwe DOTA. Ja gewoon een aftreksel van DOTA alleen dan met nieuwe heroes en nieuwe mappen zouden er bij komen. Het is nog ene beta maar al heel leuk om te spelen. Ook al kan ik er nog geen klap van :).
http://www.leakerz.com/cms/images/phocagallery/Screenshots/Heroes_of_Newerth/thumbs/phoca_thumb_l_Heroes_of_Newerth_020.jpg

Bob
13 januari 2010, 08:23
Gister weer leuk potje COD gehad met Roy & Jeroen!

Vooral Roy had het op zijn heupen met z'n predetor missle :D 3×3=9 hehe!

Roy Visser
13 januari 2010, 10:30
Gister weer leuk potje COD gehad met Roy & Jeroen!

Vooral Roy had het op zijn heupen met z'n predetor missle :D 3×3=9 hehe!

Bram Van Der Stichelen
15 januari 2010, 14:50
Dit zijn de betere scores :)

http://i46.tinypic.com/65sked.jpg

Neo-242
16 januari 2010, 14:26
Heeft iemand Bioshock onder Windows 7 64-bit draaien? Ik heb al vanalles geprobeerd, uiteraard ook patch 1.1, maar krijg het gewoon niet opgestart. Niet met compatibiliteitsmode, of wat ook. Krijg in het beste geval het Bioshock laadscherm te zien, en dan een zwart beeld & that's it!:blink:

Ok, het spel starten met de DirectX9 optie deed het werken

Try to start game with -dx9 option.(edit the bioshock shortcut like "c:\<game install dir>\bioshock.exe" -dx9 and start like this.

Bram Van Der Stichelen
16 januari 2010, 20:43
Daarnet mijn 4e nuke behaalt op demolition, opnieuw op Scrapyard ook :p

Gerben vd Broek
16 januari 2010, 21:14
Heeft iemand Bioshock onder Windows 7 64-bit draaien? Ik heb al vanalles geprobeerd, uiteraard ook patch 1.1, maar krijg het gewoon niet opgestart. Niet met compatibiliteitsmode, of wat ook. Krijg in het beste geval het Bioshock laadscherm te zien, en dan een zwart beeld & that's it!:blink:

Ok, het spel starten met de DirectX9 optie deed het werken

Try to start game with -dx9 option.(edit the bioshock shortcut like "c:<game install dir>bioshock.exe" -dx9 and start like this.

Ik heb overwogen om het te kopen afgelopen kerst, maar uiteindelijk door mijn niet echt shooterliefhebber maar laten zitten. Dus kan het niet voor je testen. Maar hebben ze geen officieel forum waar iets over verteld wordt ofzo?

Neo-242
16 januari 2010, 21:22
Ik heb een combinatie van dingen moeten doen om het spel werkende te krijgen. Onbegrijpelijk dat daar zo weinig duidelijke info over te vinden is. Bioshock blijkt een speciale game, maar technisch zo danig buggy dat het een stuk van mijn plezier wegneemt. Nu start alles op, maar is de game bij momenten enorm schokkerig. Mijn machine kan dit spel zonder problemen trekken volgens de specs. Ik speel o.a. Dirt 2 op max settings supervloeiend. Als het nog lang duurt geef ik ook de Bioshock pijp aan maarten.

Bram Van Der Stichelen
16 januari 2010, 23:05
:devil2: 2 nukes vandaag :lol:

http://i45.tinypic.com/eanndw.jpg

http://i47.tinypic.com/egcmme.jpg

Mark B
17 januari 2010, 14:04
Bram... nu weten we het wel... :huh1:;)

JossNL
17 januari 2010, 14:07
Ah, gelukkig, ben niet de enige die dat totaal niet boeiend vind :p

Bramzel
17 januari 2010, 14:53
Heb hier de afgelopen week even een paar gouwe ouwe uit de kast getrokken. Na GTA Vice City ben ik nu San Andreas weer aan het spelen. Damn wat is die map toch groot!

Roy Visser
17 januari 2010, 14:59
San Andreas is idd echt enorm groot, hopelijk dat GTA5 ook weer zoeits gaat doen :)

Bram Van Der Stichelen
17 januari 2010, 16:13
San Andreas kon me jammergenoeg weinig boeien. Zal waarschijnlijk door het hele 'gansta' zijn dat me totaal niet trekt.

Martijn Mezger
17 januari 2010, 16:45
San Andreas was echt megagroot ja, beste GTA map ooit als je het mij vraagt.

@ Bram: Dat gangsta heb ik ook niks mee, gelukkig. Ik had CJ ook blank gemaakt:lol:

Rogue
17 januari 2010, 16:50
YouTube- Modern Warfare 2 in 8 minutes.

:huh1:

Bramzel
17 januari 2010, 18:30
San Andreas kon me jammergenoeg weinig boeien. Zal waarschijnlijk door het hele 'gansta' zijn dat me totaal niet trekt.

Mij kan de setting weinig boeien; Rockstars humor is voor mij reden genoeg om ze allemaal te spelen ;)

Roy Visser
17 januari 2010, 18:33
ik vind het juist gaaf hoe rockstar dat doet met iedere keer eigenlijk totaal andere hoofdpersonages, en waar ik op een gegeven moment me wel "één" mee voel :)

Bram Van Der Stichelen
17 januari 2010, 18:34
Mij kan de setting weinig boeien; Rockstars humor is voor mij reden genoeg om ze allemaal te spelen ;)

Dat wel, maar als je een volledig spel in een milieu moet vertoeven dat je eigenlijk niets doet kan het wel wat vervelend worden :) Heb hem wel uitgespeeld natuurlijk :) Nee, dan vind ik vice city en GTAIV echt nog steeds de beste.

Gerben vd Broek
17 januari 2010, 19:20
GTA SA is voor mij zeker zo goed als GTA4. Mis in die laatste best wel het platteland. Vond het ontzettend gaaf om echt in de bossen te zijn en dan weer dorpjes/steden binnen te komen crossen om weer verdere ongein uit te halen. Hopelijk heeft een deel 5 dan wel een combinatie van beide. De grootsheid van een complete stad in GTA4 is natuurlijk ook een gaaf gegeven.

Vice City zou ik nog weereens moeten oppakken. Maar helaas een zodanig tijdtekort dat ik zelfs met die paar spelletjes die ik wel kan spelen amper vorderingen maak.

Wat dat betreft is Trackmania Nations Forever op het moment het meest makkelijke spel wat ik kan spelen. Ff gauw opstarten en half uurtje spelen. Dat lukt met een GTR Evo niet zo makkelijk eigenlijk.

Bram Van Der Stichelen
19 januari 2010, 08:27
Gisterenavond samen met Jeroen een ontzettend gaaf potje demolition gespeeld op Favela. Eindscore was 91-21. 2x chopper gunner (op demolition is het op deze map echt iedereen gewoon omver maaien, 1x AC130 (nog maar eens bewezen waarom een ac130 echt sucked ivm met een chopper gunner), en ook Jeroen had er nog een chopper gunner bij gekregen. Echt hilarisch. :laugh:

Ik moet echt zeggen dat ik me 10x meer amuseer bij een potje demolition dan reguliere Hardcore TDM. Sommige mensen zitten soms te zagen dat je veel moet schieten, maar dat went gewoon wel. En het feit dat je echt een doel hebt en er een soort van structuur inzit maakt het gewoon ontzettend veel gaver. Denk zelf dat deze gamemode zich meer aanleunt om over TS te spelen en elkaar te helpen.

Robert Saalmink
19 januari 2010, 08:58
Dit gaat niet over GTA IV toch, of wel? Of is het mijn gebrek aan koffie?? ;)

Mark B
19 januari 2010, 09:07
Ik moet echt zeggen dat ik me 10x meer amuseer bij een potje demolition dan reguliere Hardcore TDM. Sommige mensen zitten soms te zagen dat je veel moet schieten, maar dat went gewoon wel. En het feit dat je echt een doel hebt en er een soort van structuur inzit maakt het gewoon ontzettend veel gaver. Denk zelf dat deze gamemode zich meer aanleunt om over TS te spelen en elkaar te helpen.

Denk dat het verschil zit dat jij graag punten wilt scoren en het "makkelijk" wilt doen. Ik zit liever "realistisch" te spelen dan steeds in het wilde weg te schieten aangezien je bij demolition toch je teamgenoot niet kan raken.
Daarbij komt (zoals je zag in het filmpje van richard) dat je met een choppergunner gewoon een winnaar bent en als vijand geen kant op kan.

Geef mij dan maar een hardcore match.. maar dat is mijn eigen mening natuurlijk :)

f1timmy007
19 januari 2010, 09:21
Dit gaat niet over GTA IV toch, of wel? Of is het mijn gebrek aan koffie?? ;)

Het is Cod MW2 :laugh:

Fabian de Jong
19 januari 2010, 12:07
http://i47.tinypic.com/5caqew.jpg
Die Real Environment Xtreme Add-On is prachtig!
Die gasten maken ook environments he ;) dat ziet er helemaal ziek uit.
Je hebt ook een programma en daarmee kan je satelliet foto's als omgeving erin zetten. Kost je voor Nederland alleen al 500GB of zo :p

Bram Van Der Stichelen
19 januari 2010, 14:01
Denk dat het verschil zit dat jij graag punten wilt scoren en het "makkelijk" wilt doen. Ik zit liever "realistisch" te spelen dan steeds in het wilde weg te schieten aangezien je bij demolition toch je teamgenoot niet kan raken.
Daarbij komt (zoals je zag in het filmpje van richard) dat je met een choppergunner gewoon een winnaar bent en als vijand geen kant op kan.

Geef mij dan maar een hardcore match.. maar dat is mijn eigen mening natuurlijk :)

Dat is toch ook wat kort door de bocht. Ik speel demolition en domination (groundwar inclusief) omdat het gewoon leuk is, en omdat je een echt doel voor ogen hebt. Hardcore tdm is zeker leuk, maar er zit gewoon weinig uitdaging in. Als ik met jullie 's avonds speel is dat zeker leuk, maar als ik alleen speel speel ik bijna altijd demolition of domination (alhoewel tegenwoordig in mindere mate). Dat me dat soms wat meer punten oplevert is mooi meegenomen. Moest er een game mode zijn die me 20.000xp oplevert per match, maar ik ontzettend kut vind raak ik die mode voor geen meter aan. Mij boeit mijn rank mij echt niet, ook al zit ik aan level 3 prestige ondertussen. Enige reden waarom ik prestige is omdat ik zo de uitdaging er wat wil inhouden. Vind het gewoon een beetje raar om te zeggen dat je het realistisch wil spelen. Als je het echt realistisch zou gaan willen spelen zou je de killstreak rewards moeten gaan uitzetten, en al je perks gaan disablen. :p

EN het punt dat je aanhaalt van de chopper gunner vind ik eigenlijk niet zinnig. Ik denk dat de chopper gunner in hardcore mode nog veel effectiever is als in de normale mode, aangezien je in de normale mode nog wat weerstand hebt. In hardcore kan je ook met de gunner op de spawnplek van de vijand iedereen neermaaien hoor. En met een gunner neem je een gewone hardcore tdm ook een serieuze optie op de overwinning doordat je ontzettend veel kills kan maken. Hetzelfde principe heb je in demolition en domination.

Heb altijd zo een beetje het gevoel gehad dat er hier soms nogal wat minderwaardig wordt gedaan over de niet hardcore modes, terwijl ik die persoonlijk even plezant vind, soms zelf plezanter. :)

Mark B
19 januari 2010, 14:15
Volgens mij mis je mijn punt een beetje Bram. :) Als ik een realistisch spel had gespeeld was ik nog steeds bezig met OFP 2. Tevens zie je mijn realistisch tussen 2haakjes staan.

Als ik speel, speel ik met een paar op TS. Heb hem nog nooit gespeeld zonder een bekende in de server. Wat ik wil zeggen over die chopper is dat je in een wilde weg kan schieten op alles wat beweegt. Je friendly kill staat immers toch uit.
Dat bedoel ik oa met het niet realistisch spelen. Tevens moet je bij wijze een magazijn leeg schieten om iemand dood te hebben.
Maar goed, ik weet niet hoe het is om te spelen in je eentje op een server. Zal het waarschijnlijk ook niet doen gok ik zo :)

Roy Visser
19 januari 2010, 14:32
ik hoop gewoon dat prive servers binnenkort erin gepatched worden, die games worden door de lagere speler aantallen zowiezo altijd al een stuk serieuzer gespeelt :)

Martijn Mezger
19 januari 2010, 14:41
Die gasten maken ook environments he ;) dat ziet er helemaal ziek uit.
Je hebt ook een programma en daarmee kan je satelliet foto's als omgeving erin zetten. Kost je voor Nederland alleen al 500GB of zo :p
Klopt. Die moet ik nog een keer binnenhalen voor me pa. Ik vlieg af en toe ff een rondje en heb ik het wel weer gezien:blushing:

Ja dat gaat me dan weer iets te ver:lol:

Bram Van Der Stichelen
19 januari 2010, 15:12
ik hoop gewoon dat prive servers binnenkort erin gepatched worden, die games worden door de lagere speler aantallen zowiezo altijd al een stuk serieuzer gespeelt :)

Ik hoop met je mee, maar ik zie het niet meteen gebeuren jammergenoeg :(

Roy Visser
19 januari 2010, 15:23
Activision has announced that Call of Duty: Modern Warfare 2 has passed the $1Billion sales mark, worldwide.

This puts it in a select group of entertainment releases that have hit the magic number.

The game was released in November 2009 on PC, XBOX 360 and PS3

pfff, en de game is net 2 maanden uit ofzo?

Requiem84
19 januari 2010, 15:33

Lees je eigen quote eens :)

Bram Kocken
19 januari 2010, 15:43
En het tegenstrijdige aan het verhaal:

MW2 is de meest verkochte game van 2009 (en all-time? Weet niet zeker?) én de meeste gedownloadde game van 2009...

Bron: http://tweakers.net/nieuws/64605/modern-warfare-2-meest-illegaal-gedownloade-game-van-2009.html

Roy Visser
19 januari 2010, 16:23
Lees je eigen quote eens :)

was ook niet echt een vraag hoor maar meer een verbazing :)

Sander Hogendoorn
19 januari 2010, 20:51
Wat ziet dit er mooi uit zeg :surrender:

YouTube- UPCOMING BLOCKBUSTER EXCLUSIVE HEAVY RAIN.

Niels Tieman
19 januari 2010, 20:52
Ja.. gek genoeg zou Heavy Rain een van de redenen zijn om een PS3 aan te schaffen in mijn optiek. :)

Bram Kocken
19 januari 2010, 21:23
Het zou voor mij ook must-have zijn... Om er 1 voor te kopen, dat is een tweede..

Niels Tieman
20 januari 2010, 00:02
http://www.gametrailers.com/user-movie/medal-of-duty/336484

Als dit een ingame trailer is, dan krijgt Infity Ward concurrentie!

Mark B
20 januari 2010, 07:01
Goeie kneiter.... dat ziet er gelikt uit zeg!
Gelukki kunnen we ons nog een maand of 9 vermaken met COD ;)

Robert Saalmink
20 januari 2010, 09:43
Voertuigen! :D

Roy Visser
20 januari 2010, 12:29
http://www.gametrailers.com/user-movie/medal-of-duty/336484

Als dit een ingame trailer is, dan krijgt Infity Ward concurrentie!

Het is wel een mash up tussen Call of Duty trailers en Medal of Honor trailers he nielsemans :)

JossNL
20 januari 2010, 13:17
Het is wel een mash up tussen Call of Duty trailers en Medal of Honor trailers he nielsemans :)

Enkel de soundtrack is van MW2;)

Niels Tieman
20 januari 2010, 13:20

Dat weet ik. De muziek, want dat staat er namelijk onder. :)

Maar er is een trailer gereleased een aantal weken terug maar die kon ik dan weer nergens vinden :(

edit: Of gewoon beter zoeken: http://www.ea.com/games/medal-of-honor

Bram Kocken
20 januari 2010, 22:22
Euh, ik speel nu ook maar MW2... moest er toch aan geloven ;)

Darthwillie
20 januari 2010, 22:30
ik speel de laatste weken weer veel veel x-com ufo defense
spel is uit 93 maar nog steeds briljant
Plot

The story of X-COM begins in 1998. The initial plot centers around increased reports of UFO sightings. Tales of abduction and terrorism by the unknown aliens become widespread. The nations of the world come to perceive this as a threat and attempt to form their own forces to deal with this, such as Japan's Kiryu-Kai force; these forces fail miserably, the Kiryu-Kai not intercepting a single UFO in its five months of operation. On December 11, 1998, representatives from some of the most powerful nations in the world meet in Geneva, Switzerland, to discuss the issue. From this meeting was born the Extraterrestrial Combat Unit (X-COM), over which the player assumes control at the start of the game.
[edit] Gameplay
A view of Battlescape mode

Gameplay starts on January 1, 1999, with the player choosing a location for their first base on the Geoscape screen. The Geoscape screen is a representation of Earth, which displays X-COM bases and craft, UFOs, alien bases, and sites of alien activity (Alien Terror Sites). The player can choose from here to deploy X-COM craft to either patrol designated locations, intercept UFOs, or land at a UFO crash site, landed UFO, alien terror site, alien base, or (when research allows) the alien's main base.

Clicking on the bases button on the Geoscape screen takes the player to the base screen. From here, the player can purchase weapons and other equipment, recruit soldiers, scientists, or engineers, build expansions to the base, build new bases (up to eight in total), and organise research and production.

Funding for the above is provided by the sixteen founding nations of X-COM. (USA, Russia, UK, France, Germany, Italy, Spain, China, Japan, India, Brazil, Australia, Nigeria, South Africa, Egypt, Canada) At the end of each month, a funding report is provided, where nations can choose to increase or decrease their level of funding based on their perceived progress of the X-COM project. Alternatively a nation can sign a pact with the aliens which results in withdrawal of all funding by that nation to the X-COM project.

When a craft is sent to land at a UFO crash site, landed UFO, or alien terror site, the game shifts to a tactical phase known as the Battlescape. Here the player commands their soldiers against the alien forces in an isometric turn-based battle sequence. One of three outcomes is possible in this phase: either the X-COM forces are eliminated, the alien forces are eliminated, or the player chooses to withdraw. These battles lead to recovery of alien artifacts which can then be researched and possibly reproduced at the X-COM bases, and can also lead to the recovery of live aliens which may then be assigned as a research project to produce information, possibly leading to new technology.

The game may end in several ways. If the player's performance (as judged by the founding nations) is poor for two consecutive months, the player runs a deficit for two consecutive months, or all the player's bases are captured the game ends in defeat. If the player mounts an assault on the alien's primary base and loses, the game ends in defeat. If, however, the player is victorious in the final assault, the game ends in victory.

graphics zijn natuurlijk vreselijk achterhaald maar het spel is zo verschrikkelijk goed opgebouwd met een heel goede curve waar het steeds moeilijker wordt zonder dat het onredelijk is. Maps worden steeds groter.
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://push.cx/wp-content/uploads/2009/02/xcom.png

http://www.ugo.com/games/strategy-games-top-50/?cur=command-and-conquer-red-alert&morepics=33

http://www.ugo.com/games/strategy-games-top-50/?cur=command-and-conquer-red-alert&morepics=33

Richard117
21 januari 2010, 15:53
http://www.onlinegames.com/basketball/

Om lekker verslaafd aan te raken :D

Rogue
24 januari 2010, 01:33
http://i45.tinypic.com/2n0mwds.jpg

Stond op 18-0, en toen werd ik gekilled. :( Het was echt een heerlijk potje, ondanks de lag omdat Steam aan het updaten was. :)

Daniël
24 januari 2010, 02:28
Mensen, no offence verder, maar ik ben toch niet de enige die een beetje moe wordt van al die screens met een scores van 18-1 of wat dan ook? Pubhero-gedrag noemden wij dat in m'n oude CSS-clan. Hele bijzondere scores ok, maar een score die bestaat uit 1 of 2 leuke killstreakjes -en die met deze nieuwe CoD ook nog vaak te danken zijn aan gare killstreakbonusdingen- hoef ik eigenlijk niet te zien.

Hier, een mooie score van mij anderhalf jaar terug, hip toch! Was op een deathmatchserver, warm-up voor een mixje.
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/de_dust20084.jpg?t=1264296149

Serieus, niemand boeit dat toch eigenlijk? Als ik hier vrijwel in m'n eentje in sta, negeer dit bericht dan maar. Just my two cents. :)

Roy Visser
24 januari 2010, 12:00
eens met jouw hoor daniel ;)

Neo-242
24 januari 2010, 12:41
http://www.onlinegames.com/basketball/

Om lekker verslaafd aan te raken :D

Haha, inderdaad!
Gaat iemand Mass Effect 2 spelen?:)

Martijn Mezger
24 januari 2010, 12:44
Serieus, niemand boeit dat toch eigenlijk? Als ik hier vrijwel in m'n eentje in sta, negeer dit bericht dan maar. Just my two cents. :)
Eens.
Ligt er ook gewoon aan wie je tegenstanders zijn. Dan is het echt niet moeilijk om een hoge score te halen. Komt alleen maar patserig over.:rolleyes:

Dennis
24 januari 2010, 14:13
Haha, inderdaad!
Gaat iemand Mass Effect 2 spelen?:)

Absoluut. Deel één is de enige game die ik 2x achter elkaar heb uitgespeeld. Kan niet wachten op deel2.

Neo-242
24 januari 2010, 15:39
Ik was nog eens aan Far Cry 2 begonnen, maar weet nu terug waarom ik er mee gestopt was een tijd terug. Vreselijke game! Boring as hell, alleen het in de fik zetten van gras & bomen is nog leuk. Echt ondermaats spel!

Rogue
24 januari 2010, 15:44
Mensen, no offence verder, maar ik ben toch niet de enige die een beetje moe wordt van al die screens met een scores van 18-1 of wat dan ook? Pubhero-gedrag noemden wij dat in m'n oude CSS-clan.

Maar je maakt zelf ook screenshots van je scores én je post 'm hier ook. Pot, ketel? :lol:

Daniël
24 januari 2010, 15:47
Dan snap je het punt niet wat ik wilde maken. ;) Ik wilde laten zien dat niemand het geen ene fuck boeit. Hoeveel van jullie dachten "oh wow, wat interessant!" toen ze die screen zagen? Dat was mijn punt.

Overigens had ik die screen toentertijd gemaakt, omdat ik gemiddeld KDR van 3.0 moest hebben tijdens zulke 100-kills warmups op overvolle pubs. Haalde ik dus net hehe. Die clanregel verzon ik niet overigens. En die screen heb ik dus ook nog nooit op een forum gepost om blij te laten zien.

Kim Van Der Stichelen
24 januari 2010, 15:47
Maar je maakt zelf ook screenshots van je scores én je post 'm hier ook. Pot, ketel? :lol:

LOL iemand snapt het niet :lol:

Rogue
24 januari 2010, 16:00
LOL iemand snapt het niet :lol:

Jawel hoor, ik snapte het perfect. :) Maar tóch wilde hij even patsen met z'n screenshot. :)

Darthwillie
24 januari 2010, 16:02
mij kan het werkelijk niets schelen, als iemand trots is op een prestatie laat het gewoon lekker zien. :thumbup:

Boeit het me niet kijk ik niet verder ;)

Daniël
24 januari 2010, 16:13
Jawel hoor, ik snapte het perfect. :) Maar tóch wilde hij even patsen met z'n screenshot. :)

Woei, een aardige score van anderhalf jaar terug. Mnee dus.

Mark B
24 januari 2010, 16:39
Hoezo heb je die screen dan nog???..... :)

Daniël
24 januari 2010, 16:49
Zwierf nog op m'n Photobucket-account. Maar goed, ik heb geen zin in dit soort kinderachtig gedoe. Als jullie denken dat ik er op geil om m'n score aan jullie te laten zien, so be it. :)

In other news. Net weer begonnen met Mirror's Edge. Nooit uitgespeeld, jammer genoeg, maar wat een geweldig spel! :thumbup: Heerlijk verfrissend concept.

Bram Van Der Stichelen
24 januari 2010, 16:57
Het is toch nog steeds een gametopic? ALs ik nou een leuk CoD potje speel met een mooie score, waarom zou ik dit niet mogen delen? Of ik dat nou gewoon in een stukje tekst plaats of met een screenshot erbij, maakt toch niet uit? Het is niet alsof het tegen de regels is. Zoals WIllie zei, interesseert het je geen bal, kijk er dan ook niet naar. Ik verplicht niemand om mijn berichten te lezen, of zelf op te antwoorden. Daarvoor doe ik het niet. Misschien dat het beter thuishoort in een algemeen CoD topic (waar ik het eigenlijk voor doe op andere fora), maar ik zie niet in waarom ik het hier ook niet zou mogen zetten.

Ik heb trouwens in al geen week meer een screenshot gezet omdat ik ondertussen wel weet dat het hier blijkbaar toch niet zo 'in goede aarde' valt zullen we maar zeggen. Hou me daarvoor in het vervolg wel gewoon in de 'dedicated' fora voor.

Mathijs
24 januari 2010, 17:02
Ik heb laatst nog een race online gewonnen op een public met >20sec. voorsprong. Waar mag ik mijn screen posten?

:P

Robert Saalmink
24 januari 2010, 17:04
Bram, je mag het delen, er zijn alleen personen die zich daaraan ergeren. Of jij je daar iets van aantrekt, ligt bij jezelf.

Het is alleen niet de bedoeling dat het een 'check mijn COD score eens' topic wordt. Tot nu toe worden er scores gepost maar vaak wel met een leuk verhaal erbij. Dat kan ikzelf prima verteren.

Sander Hogendoorn
24 januari 2010, 17:23
mij kan het werkelijk niets schelen, als iemand trots is op een prestatie laat het gewoon lekker zien. :thumbup:

Boeit het me niet kijk ik niet verder ;)

Eens, er worden wel meer dingen gepost die mij totaal niet boeien, maar anderen wel. Maakt mij verder geen drol uit :P

Dennis
24 januari 2010, 18:40
In other news. Net weer begonnen met Mirror's Edge. Nooit uitgespeeld, jammer genoeg, maar wat een geweldig spel! :thumbup: Heerlijk verfrissend concept.

Helemaal mee eens. Echt een zeer tof spel. Verhaal zit ook nog eens leuk in elkaar.

Roy Visser
24 januari 2010, 20:14

Ik moet hem ook nog steeds uitspelen, ik kan de game jammer genoeg niet zo lang achter elkaar spelen voor ik me erg raar en misselijk begin te voelen :(

Jammer, want de game is enorm vet. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan de time trials, dat is volgens mij helemaal gaaf

Mark B
25 januari 2010, 08:21
Jammer, want de game is enorm vet. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan de time trials, dat is volgens mij helemaal gaaf

En erg frustrerend :) Had hem op de PC maar is een erg verfrissend concept! Weer eens wat nieuws

Roy Visser
27 januari 2010, 19:05
Uncharted 2 vandaag uitgespeeld. Wat een game, gewoon enorm goed en bijna een musthave voor iedere PS3 bezitter. Alles is gewoon perfect aan de game! Goede afwisseling van actie en puzzelen, en alles klopt gewoon. Heerlijk!

voor de PS3 bezitters die Uncharted 1 en Uncharted 2 niet in bezit hebben, volgens mij komt er eerdaags een demo van uit op PS Network, en anders deel 1 even aanschaffen voor 15 euro ofzo, je zult er geen spijt van krijgen :)

Dennis
27 januari 2010, 19:29
Ik vond deel één eigenlijk nogal saai. Deel twee heb ik me maar niet aan gewaagt.

Bram Kocken
27 januari 2010, 20:29
Ben nu MassEffect 2 aan het installeren... very high hopes... Erg benieuwd :)

Rogue
27 januari 2010, 21:59
Leuk spelletje gehad met Tom, Bob, Jeroen en Bram. Jeroen nog even in z'n rechterbil gesniped....helaas zat-ie in mijn team. :D

Als Jeroen, Tom en Bob even hun Steamnaam posten voeg ik (bucketrogue) ze even toe. :)

Jeroen Ursem
27 januari 2010, 23:13
Je hebt al een invite :laugh:

Mark B
28 januari 2010, 07:26
Leuk spelletje gehad met Tom, Bob, Jeroen en Bram. Jeroen nog even in z'n rechterbil gesniped....helaas zat-ie in mijn team. :D

Als Jeroen, Tom en Bob even hun Steamnaam posten voeg ik (bucketrogue) ze even toe. :)

time to go on TS2? :)
was gisteren voetbal kijken en vanavond ben ik pas om 22:00 thuis ofzo.
Morgen ben ik iig weer van de partij :thumbup:

Roy Visser
28 januari 2010, 22:58
YouTube- Red Dead Redemption - Gameplay Video Series Weapons &amp; Death HD

veel belovend :)

Dennis
29 januari 2010, 07:27
Gisteren Mass Effect 2 gekocht, ik zal me het weekend dus even opsluiten :P

Niels Tieman
29 januari 2010, 11:16
GTA IV DLC

De uitbreidingen voor Grand Theft Auto IV komen ook uit voor de PlayStation 3 en de pc. Vanaf eind maart is de dlc wereldwijd beschikbaar, ruim een jaar nadat de eerste uitbreiding werd uitgebracht, die exclusief voor de Xbox 360 was.

Logo GTA IV: The Lost and the DamnedTweaker SniperEye kreeg dat te horen van Rockstar, nadat hij per e-mail had geklaagd over de exclusiviteit van de dlc voor de Xbox 360. Die exclusiviteit is bedongen door Microsoft; het is onbekend hoeveel het bedrijf uit Redmond daarvoor heeft betaald, maar volgens geruchten zou het om vijftig miljoen dollar zou gaan.

In de mail van Rockstar zegt het bedrijf de frustratie van niet-Xbox 360-bezitters te begrijpen, en kondigt het bedrijf aan dat de dlc op 30 maart ook voor de pc en de PS3 zal verschijnen. Het gaat om twee uitbreidingen, namelijk The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. De dlc is te downloaden via de PlayStation Network Store en Games for Windows Live, maar kan ook gebundeld in Episodes from Liberty City op een fysiek schijfje worden aangeschaft.

Volgens Kotaku gaan de episodes 20 dollar per stuk kosten, en moet voor de bundel 40 dollar worden betaald. Europese prijzen zijn nog niet bekend. Pc-gamers kunnen dankzij de dlc in de multiplayermodus met 32 man online, en krijgen de beschikking over een video-editor. In november bleek uit een opgedoken screenshot al dat The Lost and Damned naar de pc zou komen.

bron: Tweakers.net

Richard117
29 januari 2010, 11:32
Heb er vorige week bij de Media Markt nog mee in mijn handen gestaan, voor de Xbox360 dan. Kostte maar €25 voor 1 doos met beide versies. Uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik bang ben dat ik er veel tijd in steek, en dat liever doe in Forza3 en iRacing op de pc ;)

Ralffoxx
29 januari 2010, 11:33
Gisteren voor het eerst de Beta van Battlefield Bad Company 2 zitten spelen op PC dan wel. Veel problemen met lagg hebben ze nog maar als je een goede server hebt is het echt leuk. Veel actie ... je kan op al je squad members spawnen als ze nog leven. Niet zoals eerder alleen op de hoofd squadleader. Hitreg ziet er ook goed uit tot nu toe.

Bramzel
29 januari 2010, 11:58
GTA IV DLC

De uitbreidingen voor Grand Theft Auto IV komen ook uit voor de PlayStation 3 en de pc. Vanaf eind maart is de dlc wereldwijd beschikbaar, ruim een jaar nadat de eerste uitbreiding werd uitgebracht, die exclusief voor de Xbox 360 was.

Logo GTA IV: The Lost and the DamnedTweaker SniperEye kreeg dat te horen van Rockstar, nadat hij per e-mail had geklaagd over de exclusiviteit van de dlc voor de Xbox 360. Die exclusiviteit is bedongen door Microsoft; het is onbekend hoeveel het bedrijf uit Redmond daarvoor heeft betaald, maar volgens geruchten zou het om vijftig miljoen dollar zou gaan.

In de mail van Rockstar zegt het bedrijf de frustratie van niet-Xbox 360-bezitters te begrijpen, en kondigt het bedrijf aan dat de dlc op 30 maart ook voor de pc en de PS3 zal verschijnen. Het gaat om twee uitbreidingen, namelijk The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony. De dlc is te downloaden via de PlayStation Network Store en Games for Windows Live, maar kan ook gebundeld in Episodes from Liberty City op een fysiek schijfje worden aangeschaft.

Volgens Kotaku gaan de episodes 20 dollar per stuk kosten, en moet voor de bundel 40 dollar worden betaald. Europese prijzen zijn nog niet bekend. Pc-gamers kunnen dankzij de dlc in de multiplayermodus met 32 man online, en krijgen de beschikking over een video-editor. In november bleek uit een opgedoken screenshot al dat The Lost and Damned naar de pc zou komen.

bron: Tweakers.net

Yesssss, fantastisch nieuws! Ik kan de maand april gaan afschrijven als ik dit zo zie :D

Sander Hogendoorn
29 januari 2010, 12:02
Heb TLAD & BOTG sinds vorige week allebei op 100% :thumbup:

Robert Saalmink
29 januari 2010, 12:23
Ik heb het al een paar keer gevraagd hier (geen antwoord) en ik kom de term steeds vaker tegen, maar ik kan weinig kaas maken van de afkorting DLC?

Sander Hogendoorn
29 januari 2010, 12:24
DownLoadable Content ;)

Ferroeni
29 januari 2010, 12:25
@Robert: Downloadable Content.

Robert Saalmink
29 januari 2010, 12:28
Oh, DC dus eigenlijk, but hey, who am I ;) thanks!

Jeroen Ursem
29 januari 2010, 12:37
Oh, DC dus eigenlijk, but hey, who am I ;) thanks!

VITHS in jou hoofd dus ;)

(van internet te halen spul)

Roy Visser
29 januari 2010, 12:43
Ballad of gay tony !!!

hmm, ps3 versie of pc versie..

Bram Van Der Stichelen
29 januari 2010, 14:39
Hoe rank hackers te herkennen:

http://i49.tinypic.com/iqvmtg.jpg

:innocent: En dan zaten ze mij nog te beschuldigen van het gebruiken van een aimbot. Ik heb het opgepakt als een compliment :p

Mossel
29 januari 2010, 18:01
??? uhhh ????

Kim Van Der Stichelen
29 januari 2010, 18:03
??? uhhh ????

Simpel: Iemand is beter dan bram qua rank dus per defenitie cheater... ;)

Roy Visser
29 januari 2010, 18:05
Hoe rank hackers te herkennen:

:innocent: En dan zaten ze mij nog te beschuldigen van het gebruiken van een aimbot. Ik heb het opgepakt als een compliment :p

Mwoi, ik kan dat geen rank hackers noemen hoor, ik zie bij jouw ook vaak genoeg een K/D ratio van 0.2 ofzo. Niet ieder potje gaat even lekker he ;)

en zo erg is die K/D ratio van hun nou ook weer niet, niet super, maar kan makkelijk :)

Bram Van Der Stichelen
29 januari 2010, 18:15
Mwoi, ik kan dat geen rank hackers noemen hoor, ik zie bij jouw ook vaak genoeg een K/D ratio van 0.2 ofzo. Niet ieder potje gaat even lekker he ;)

en zo erg is die K/D ratio van hun nou ook weer niet, niet super, maar kan makkelijk :)

Komaan zeg, 2 mensen van een zelfde clan die net toevallig level 70 prestige 10 zijn, en dan in de 3 mappen na elkaar waar ik er tegen gespeeld heb steeds onderaan eindigend, met maar 1x een positieve KD ratio. Dat zijn gewoon rankhackers. Je merkt dat ook gewoon aan hun speelstijl zelf, of als je ermee in gevecht bent. Iemand die echt level 70 prestige is gaat niet zo slecht gaan spelen.

Een K/D ratio van 0.2 is trouwens echt te laag, zo erg heb ik het nog nooit gehad :p

Simpel: Iemand is beter dan bram qua rank dus per defenitie cheater... ;)

Ik had weer geen andere reactie verwacht van jou. ;)

Marc Vos
29 januari 2010, 19:02
Is het voor jullie begrijpelijk dat ik echt helemaal niks snap van deze afbeelding? :laugh: Wat is het probleem erin Bram?

Mark B
29 januari 2010, 19:08
Is het voor jullie begrijpelijk dat ik echt helemaal niks snap van deze afbeelding? :laugh: Wat is het probleem erin Bram?

Er is geen probleem.... ;) Bram die ergerd zich aan mensen die blijkbaar niet eerlijk aan hun punten zijn gekomen.
Maakt mij iig geen donder uit :)

Daniël
29 januari 2010, 19:22
Mja, ik snap het wel goed eigenlijk dat ze 't gedaan hebben. Dan heb je tenminste gelijk de beschikking over alle content en daar ze in een clan zitten, heeft dat misschien voordelen bij wars. Op zich is dat unlocksysteem best leuk, maar ik prefereer liever een spel waar je gelijk alle wapens hebt. Ik snap waarom het zo verslavend is op deze manier though, maar zeker als je wars gaat spelen waar unlockable wapens/perks mogen worden gebruikt, kan het heel vervelend zijn.

Ralffoxx
29 januari 2010, 19:33
Mja, ik snap het wel goed eigenlijk dat ze 't gedaan hebben. Dan heb je tenminste gelijk de beschikking over alle content en daar ze in een clan zitten, heeft dat misschien voordelen bij wars. Op zich is dat unlocksysteem best leuk, maar ik prefereer liever een spel waar je gelijk alle wapens hebt. Ik snap waarom het zo verslavend is op deze manier though, maar zeker als je wars gaat spelen waar unlockable wapens/perks mogen worden gebruikt, kan het heel vervelend zijn.

Je gaat toch geen war spelen met unlocks? Misschien met een speciale mod zodat iedereen dat kan.

Daniël
29 januari 2010, 20:00
Juh, ik weet niet hoe dat zit met MW2, door al het gezeik met gebrek aan mods, dedicated servers, e.d. Ik weet niet hoe het nu precies zit met userbased content?:)

Peter
29 januari 2010, 20:08
huh, dus als ik het goed begrijp krijgen ze door slecht te spelen meer unlocks????
ik snap er steeds minder van....

Roy Visser
29 januari 2010, 20:13
huh, dus als ik het goed begrijp krijgen ze door slecht te spelen meer unlocks????
ik snap er steeds minder van....

hahahaha, te mooi dit

maar wat je zegt is dus niet zo, ze spelen slecht en daarom denkt bram dat ze gecheat hebben om alle unlocks te verkrijgen ;)

Peter
29 januari 2010, 20:21
ah nu snap ik het, het zijn dus eigenlijk heel slechte spelers, maar wel level 70 dus hebben ze gecheat om dat te worden... nou leuk, dan zijn ze toch nog steeds heel slecht?
geef een slechte simracer 50 pk meer op zn wagen, als ie dan nog steeds achteraan rijd wat is dan het probleem?

Bram Van Der Stichelen
29 januari 2010, 20:46
Er is geen probleem.... ;) Bram die ergerd zich aan mensen die blijkbaar niet eerlijk aan hun punten zijn gekomen.
Maakt mij iig geen donder uit :)

Ik heb toch nergens gezegd dat het me ergert? Integendeel, ik vind het gewoon grappig als ik zo'n zulke hoge levels zie, en de spelers dan helemaal onderaan zie eindigen.

Ik heb zelf liever dat ik tegen gewone rank hackers speel, dan mensen die echt gaan cheaten met aimbots en wallhacks en dergelijke. Dat ene heeft toch geen invloed op het spelverloop.

Rogue
29 januari 2010, 22:41
Even aan de MW2'ers; jullie gebruiken Teamspeak 2? Oh en als je nog een leuke meisjesnaam met een R weet, let me know! En nee, niet Richard (die grap had Jeroen al gemaakt). :laugh:

Kim Van Der Stichelen
29 januari 2010, 22:43
Even aan de MW2'ers; jullie gebruiken Teamspeak 2? Oh en als je nog een leuke meisjesnaam met een R weet, let me know! En nee, niet Richard (die grap had Jeroen al gemaakt). :laugh:

Richardine :)

Darthwillie
29 januari 2010, 22:44
Regina, rosalinda,

Rogue
29 januari 2010, 22:45
Regina, rosalinda,

Zo, jij bent echt nog van de oude stempel! :laugh:

Het wordt Rachel denk ik, ondanks Kim (talk about meisjesnamen :laugh:) z'n mooie voorstel. ;)

Niels Tieman
29 januari 2010, 22:47
Rabia, Rachel, Rachelle, Rachida, Rahima, Raisy, Ramona, Rana, Rane, Rani, Rania, Ranya, Raphaelle, Ravza, Rayhana, Rayhane, Rayna, Rea, Rebecca, Rebekka, Reine, Remke, Renee, Renica, Renske, Reshum, Rhea, Rhune, Rien, Riet, Rifka, Rifky, Rika, Rinske, Rivka, Robin, Robine.... Zoiets? :P

Darthwillie
29 januari 2010, 22:48
Zo, jij bent echt nog van de oude stempel! :laugh:

Het wordt Rachel denk ik, ondanks Kim (talk about meisjesnamen :laugh:) z'n mooie voorstel. ;)
nee, Rachel is een moderne naam, die kome je niet tegen in een boek van tweeduizend jaar oud of zo :rolleyes: (tip Bijbel, oude testament, volgens google genesis 29 ) :laugh: ;)

Bram Van Der Stichelen
29 januari 2010, 22:49
Rachel is Roy zijn oude :p Zou ff een nieuwe zoeken ;)

Bramzel
29 januari 2010, 22:49
http://www.insidesocal.com/outinhollywood/ricki-lake2.jpg

Rogue
29 januari 2010, 23:06
nee, Rachel is een moderne naam, die kome je niet tegen in een boek van tweeduizend jaar oud of zo :rolleyes: (tip Bijbel, oude testament, volgens google genesis 29 ) :laugh: ;)

Ja, op het moment dat ik op "Reactie versturen" klikte kwam die vervloekte Bijbelse Rachel in me op. :laugh: ;)

Rosa vind ik trouwens ook wel een mooie naam, maar Rosalinde dan weer niet. :) Of Rose, die naam gebruikte m'n ex online voor al haar bezigheden.

@ Niels: Leuk lijstje, maar "Rifka"?! What's in a name?! :D

@ Bram: Bah nee. :P

Of Roooooooooooooooooxanne....

http://www.beschuitmetmuisjes.nl/babynamen/meisjesnamen/meisjesnamen-r/ - Richarda staat er tussen. :crying: ... en Rogue ook!! :D Richellethy ....wtf! :laugh:

Goed, jullie zien het morgen wel. :)

Daniël
30 januari 2010, 05:08
Rosalie is een mooie meidennaam vind ik! Klinkt... poëtisch eigenlijk.

Robert Saalmink
30 januari 2010, 12:47
VITHS in jou hoofd dus ;)

(van internet te halen spul)

Lol :D vroeger noemden we het gewoon een add-on geloof ik, of 'GP3 2000' :innocent:

Neo-242
30 januari 2010, 12:53
Ik kijk uit naar Just Cause 2 voor de PC. Tot hiertoe heb ik nog geen moderne games tegengekomen die me bij het nekvel grijpen.

Mass Effect 2 wordt zo gehyped, maar ook daar vind ik mijn draai niet mee.

Darthwillie
30 januari 2010, 12:56
Lol :D vroeger noemden we het gewoon een add-on geloof ik, of 'GP3 2000' :innocent:

die kocht je toch gewoon in doosjes :closedeyes: heb zelfs voor gp2 nog add ons gekocht die amateurs maakten. Bij de Free Record Shop, skin packs enzo. True story :laugh:

Roy Visser
30 januari 2010, 12:59
True story :laugh:

Kim Van Der Stichelen
30 januari 2010, 13:05
die kocht je toch gewoon in doosjes :closedeyes: heb zelfs voor gp2 nog add ons gekocht die amateurs maakten. Bij de Free Record Shop, skin packs enzo. True story :laugh:

Lol hier ook. Dan verwacht je een simpele install maar mag je eerst gaan uitzoeken hoe gp2edit werkt voor je er wat kon mee aanvangen ;)

Jeroen Ursem
30 januari 2010, 13:07
Ik heb ze zelfs nog liggen die addons, echt briljant was dat. Serieus gewoon inderdaad in de winkel, een cd-rommetje met wat jpg'jes erop :D

Echt legendary :p

speed9
30 januari 2010, 15:40
Ik speel sinds kort Mana World.
Dat is een versie van de Mana Reeks.
Het begon met de Sword of Mana op de super nintendo,later op de gameboy en al een tijdje op de pc.

Stefan van Renselaar
30 januari 2010, 18:36
Heb Modern Warfare 2 inmiddels aan de kant geschoven, multiplayer is echt een drama... :(

Maar ik heb Bad Company 2 al gekocht (pre-order), dus heb ik daarvan nu ook de PC Beta en ik heb via Steam Company of Heroes gekocht, dus daar vermaak ik me nu ook mee :)

Martijn Mezger
30 januari 2010, 19:07
http://i49.tinypic.com/33cx1yw.jpg

Dauer 962C in TDU. :) Vanmiddag even mee rond gecruised.
Moet toch iets he :p

Neo-242
30 januari 2010, 19:36
Ik kijk uit naar Just Cause 2 voor de PC. Tot hiertoe heb ik nog geen moderne games tegengekomen die me bij het nekvel grijpen.

Mass Effect 2 wordt zo gehyped, maar ook daar vind ik mijn draai niet mee.

Hmmm, had vanmiddag besloten Mass Effect 2 een 2de kans te geven, en het was avond voor ik het wist.

Het verhaal is toch verslavend zeg!:D

Rogue
30 januari 2010, 21:34
Sorry hoor, maar hier wil ik even mee pimpen. :p Een server vol "noobs", but hey. ;)

http://i47.tinypic.com/rvkbaf.jpg

Helaas heb ik geen Nuke als killstreak reward. :)

Bram Van Der Stichelen
30 januari 2010, 21:40
Mooie score Richard ;)
Heb vandaag maar liefst 3 nukes behaald trouwens. Ging lekker vandaag. 2 op Highrise met de sniper, en eentje op Afghan.

De 2e op highrise was best grappig eigenlijk. Eerst zelf 7 kills, paar harrier kills, dan een aantal chopper kills maar niet genoeg, en dan de volgende ronde opnieuw zelf 3 man neergelegd. Beste was dat het de 3e ronde was, en we moesten verdedigen. Ze hadden al 1 bom laten ontploffen, en de 2e was al bezig met aftellen. We gingen het echt niet halen, en het andere team was al bezig met juichen waarschijnlijk. Gewacht tot er nog 12 seconden op de klok stonden, en dan mijn nuke laten afgaan. Nog nooit zoveel verwijten naar mijn hoofd gekregen in een online game denk ik. :lol:

Heb nu mijn 10 benodigde nukes behaald voor mijn challenge, en heb nu dat mooie radiatie logo'tje :p Nu maar ff de AC130 gepakt ipv chopper gunner voor mijn challenge. Kan ook al naar een nieuwe prestige gaan, maar wil eerst nog wat challenges voltooien.

Stefan van Renselaar
30 januari 2010, 22:08
Bad Company 2 speelt erg lekker, het is even wennen, maar dan heb je ook wat. Het is gewoon realistischer als CoD, als sniper moet je rekening gaan houden met de afstand die je van je doel af zit, omdat de kogel van baan veranderd over een grote afstand, je kunt niet ff op shift rammen en je hebt 5 seconde een stille crosshair, die blijft gewoon bewegen en natuurlijk dat je bijna alle gebouwen op de map kunt slopen :cool:

Daniël
30 januari 2010, 22:17
Ik heb ook een beta-key en heb welgeteld twee minuten gespeeld. Dat de gebouwen kapot konden was een leuke verrassing, maar ik heb een keer daadwerkelijk geschoten en het gebrek aan recoil viel me op haha. Maar goed, ik ga het zeker even wat intensiever testen. Ik ben totaal geen fan van de BF-reeks, omdat op pubs het gewoon nooit leuk is en daarbij was bij de voorgaande versies de gameplay (m.b.t. schieten van de wapens, gewoon infanterie dus) echt niet lekker. Voelde maar raar aan.

Maar goed, als die-hard Counterstriker ben ik sowieso een zeikerd, simpelweg omdat CS 1.6/Source zo'n lekkere gameplay hebben vind ik. Natuurlijk moet je open staan voor andere dingen, maar andere games hebben nog niet dezelfde verslavingsfactor gehad als CSS. Ik hoopte op Frontlines: Fuel of War en Enemy Territory: Quake Wars, maar beide games zijn toch wel heel erg geflopt, jammer genoeg. Maar goed, BF BC2 gaan we maar 'ns een kans geven. :)

Ralffoxx
31 januari 2010, 01:10
CS vond ik altijd maar saai. BF2 was slecht met hitreg wat nu prima in orde is alleen lage frames hoor ik veel. Schieten zit goed in elkaar dit keer bij BF BC2 vind ik. Ook zeer leuk met paar gasten die je kent spelen. Geweldig hoe leuk een spel kan wezen met beetje teamplay. En dan ga je verdedigen zie je het andere team met 6 man op een berg zitten snipen ... lol....

Rogue
31 januari 2010, 01:32
In de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien van Bad Company 2 komt het schieten over als onwijs arcade. Ik zeg niet dat MW2 of CSS zo realistisch is, maar het ziet er enorm verouderd uit. Het ziet eruit als iets waar ik me aan kan irriteren.

Het wordt tijd dat developers weer normaal demo's gaan uitbrengen, voor ik 50 euro spendeer aan iets wat achteraf helemaal niet leuk blijkt te zijn.

Ralffoxx
31 januari 2010, 02:29
Mja veroudert komt het mij totaal niet over. Terwijl ik echt een graphics freak ben. En Arcade tja is waarvan je houdt. Ik vind het namelijk totaal niet arcade de gameplay is niet zoals MW2 of css. Maar dat vind ik juist een verademing. BF series altijd iets anders geweest dan andere games vind ik. Vind ook dat het meer om teamplay draait dan vele andere shooters en daarvan moet je houden. Je kan wel in je eentje rond gaan rennen en schieten maar daar kom je niet heel er ver mee. Veel leuker zoals wij met vaak stuk of 8 man. Dan iedereen andere kit zodat we elkaar goed kunnen helpen om het doel te bereiken.
Ook vind ik het heel leuk uitgewerkt wat er gebeurt als je geraakt word of als er een bom naast je ontploft. Meeste gameplay filmpjes zijn toch console gericht waar het schieten in mijn ogen snel arcade doet voelen ivm halve auto aim die je hebt.

Sander Hogendoorn
31 januari 2010, 10:33
Als ik filmpjes van MW2 zie dan vind ik dat er toch echt heel arcade uitzien vergeleken met BC2, mja da's alleen maar een oordel zonder dat ik ze allebei ooit gespeeld heb ;)

Roy Visser
31 januari 2010, 10:53
Als ik filmpjes van MW2 zie dan vind ik dat er toch echt heel arcade uitzien vergeleken met BC2, mja da's alleen maar een oordel zonder dat ik ze allebei ooit gespeeld heb ;)

Als je inderdaad de normale modus speelt ben ik het helemaal met je eens wat MW2 betreft. Daarom speel ik enkelt in Hardcore modus, waar je aan 1tot3 kogels genoeg hebt voor een kill, en niet constant dat radartje+ammo info in beeld hebt :)

als Hardcore niet in MW1 en MW2 had gezeten, dan had ik het zeker niet zo lang gespeeld!

Roy Visser
31 januari 2010, 19:35
Bram Van Der Stichelen zijn steampagina net even bekeken, 96.6 uur COD gespeelt in de afgelopen 2 weken, dat komt neer op 7 uur per dag..

beetje verslaafd bram? ;)

Ik ben op de PS3 nu op de helft van Wanted: Weapons Of Fate, lekkere simpele shooter, maar dat bulletcurven is gewoon te vet, en het cover systeem is zeer goed uitgevoerd (moet ook wel want daar draait de hele game op) Game is wel beetje kort, maar makkelijk trophies scoren zo :innocent:

Neo-242
31 januari 2010, 19:39
Na vele uren spelen kan ik het nu wel zeggen: Mass Effect 2 is een topper van formaat! Aan iedereen die twijfelt: kopen die handel!!

Ongelooflijk in elkaar gestoken, knappe graphics, geluid om bij te kwijlen en een plot dat je wil doen blijven spelen en spelen, verveelt me tot nu toe voor geen moment! De leercurve vond ik te steil bij aanvang (als je Mass Effect 1 zoals ik niet gespeeld hebt), maar na een paar uur spelen merk je dat niet meer. De variatie aan decors en missies is ZALIG!:thumbup:

http://gza.gameriot.com/content/blogs/attachments/mass-effect-screenshot-2-1024x556.jpg

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/995/995669/mass-effect-2-20090617000150116_640w.jpg

http://www.softsailor.com/wp-content/uploads/2009/08/Mass-Effect-2-Screenshot-4.jpg

Roy Visser
31 januari 2010, 19:42
ik heb nog nooit een RPG gespeeld... Het lijkt me heel vet, en zeker met Knights Of The Old Republic wat er aan komt, maar is dit voor mensen ook de eerste RPG die ze spelen?

Dennis
31 januari 2010, 19:50
Zeker. Als je wil kan je het namelijk als een 3rd person action/shooter spelen, echter mis je dan wel wat van de ervaring. Als je echt in het verhaal gezogen wil worden zul je toch echt wel met iedereen moeten praten en kan het zijn dat je zo een uur lang geen trekker over haalt en alleen maar informatie aan het verzamelen bent.

Wel zou ik iedereen willen aanraden om toch eerst deel één te spelen. Ook al is deel twee te spelen als een op zich zelf staand verhaal.

Zelf ben ik op de 360 verder gegaan met m'n karakter uit deel één. Zo krijg je gedurende het spel ook voortdurend hints die verwijzen naar deel één en de keuzes die je daar in gemaakt hebt.

Mocht je echt geïnteresseerd in RPG's worden kan ik je ook Fallout 3 heel erg aanraden. Dat is ook in een mooi shooter/action game jasje gehuld.

Sander Hogendoorn
31 januari 2010, 20:01
Na vele uren spelen kan ik het nu wel zeggen: Mass Effect 2 is een topper van formaat! Aan iedereen die twijfelt: kopen die handel!!

Ongelooflijk in elkaar gestoken, knappe graphics, geluid om bij te kwijlen en een plot dat je wil doen blijven spelen en spelen, verveelt me tot nu toe voor geen moment! De leercurve vond ik te steil bij aanvang (als je Mass Effect 1 zoals ik niet gespeeld hebt), maar na een paar uur spelen merk je dat niet meer. De variatie aan decors en missies is ZALIG!:thumbup:

Ik ben ook een twijfelaar.. Ook omdat ik deel 1 nooit heb gespeeld en sowieso weinig interesse in rpg's heb. En dan maken al die lovende reviews het er niet makkelijker op. Maar als ik jou begrijp kun je het verhaal prima volgen zonder deel 1 gespeeld te hebben?

Daniël
31 januari 2010, 20:41
Mass Effect schijnt bijna geen rpg meer te zijn, tis veel meer een actiongame. :)

Neo-242
31 januari 2010, 22:09
Ik heb Mass Effect 1 niet gespeeld. De opbouw van deel 2 is zodanig, dat je ook zonder het eerste deel gespeeld te hebben, mondjesmaat vertrouwd raakt met het verhaal uit het verleden. Maar de hoofdnoot in deze game is een verhaal op zich.

Voor alle duidelijkheid: dit is de eerste RPG die ik speel, en inderdaad, ook ik ben geen fan van uitgebreide RPG's. Maar dit is zo overtuigend gebracht, het verhaal zuigt je na een 2, 3-tal uren spelen zo gigantisch hard mee. Echt een topper van formaat. En de aandacht voor details, de afwisseling van decors en de overvloed aan karakters en rassen is echt super. Ik heb het gevoel dat ik na +10 uren spelen nog amper iets gezien heb. Ik ben nog steeds m'n crew aan het samenstellen:D

Niet twijfelen, doen. Ook voor liefhebbers van harde actie biedt Mass Effect 2 genoeg plezier. Maar deze games is zoveel meer dan dat:)

De enige instapvereiste voor dit spel is dat je een science fiction liefhebber bent. Zoja, strap on your seatbelts & experience Mass Effect 2!

Sander Hogendoorn
31 januari 2010, 22:14

Eerst maar eens de wiki van deel 1 opzoeken en het verhaal doorlezen, en daarna de eerste post van deze thread:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=19432283#post19432283

Markie
1 februari 2010, 13:43
Zit pas een aantal uur in deel twee, omdat ik op mijn nieuwe PC eindelijk ME1 kon draaien en heb daar dan ook zeker 40 uur ingestoken de afgelopen weken.

Aantal dingen die ik mis t.o.v. ME1 zijn,
- Het verkennen van de planeten met je "marslander". Snap dat er iets moest gebeuren omdat oude te repetief was, maar verwijderen is wel erg drastisch. Je bent nu iets minder onderdeel van het gigantische unversium waarin het afspeelt.
- Het "looten", zoeken naar allerlei kastjes, upgrades , etc., had zijn problemen omdat je te veel tijd kwijt was met het organiseren ervan, maar nu mist het te veel.
- Mis de lift en de announcer, laadtijden waren soms dramatisch lang, maar je bleef wel in het spel, in tegenstelling tot de loading screens nu.
- Ik heb een keyboard en een muis, dan moet het toch mogelijk zijn om te bukken wanneer ik wil en te dubbel klikken in menu's , toch?

Kort samengevat ME2 is iets minder RPG, dan ME1 maar dat wil niet zeggen dat het minder is. Deel één zag er al fantastich uit, deel twee heeft het art team (vooral de belichting) er nog een stapje bovenop gelegd. Het actie gedeelte is gestroomlijnd en een stuk beter en ook de conversaties/opties, sommige stemmen/acteurs echt briljant (illusive man/Sheen :thumbup: ), nog beter dan in deel 1.

Kun je ergens ME1 vinden voor een laag prijsje, zou ik dat zeker aanbevelen, want het voegt echt iets toe aan deel 2.

Voor de mensen die twijfelen, het is zeker een aanrader als je van (w)RPG's houdt ( lijkt meest op KOTOR), maar ik denk dat de bijna Gears of War achtige combat actie ook voor mensen die normaal niet zo houden van de langdraadigheid van een RPG, het de moeite waard maken. En wat betreft deel 3, hoop ik dat nu ze de core game soepel hebben draaien, iets meer verkennen toevoegen dan is deel 3 nog beter, als dat al kan gezien de metascore (Xbox 9.6 (http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/masseffect2) & PC 9.5 (http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/masseffect2) )die het nu al heeft :D

En hier een paar (meer ;) ) screenshots, zonder echte spoilers ;)

http://www.abload.de/thumb/ut32010-01-3102-26-24-n6y8.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-01-3102-26-24-n6y8.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-01-3103-06-25-d6g2.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-01-3103-06-25-d6g2.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-01-3119-52-10-p6ul.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-01-3119-52-10-p6ul.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-01-3120-23-45-8u3z.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-01-3120-23-45-8u3z.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0101-39-52-l51v.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0101-39-52-l51v.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-07-37-t59h.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-07-37-t59h.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-13-13-bu86.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-13-13-bu86.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-15-23-15q4.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-15-23-15q4.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-28-56-4udy.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-28-56-4udy.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-33-15-lu0r.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-33-15-lu0r.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-33-24-quce.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-33-24-quce.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-52-35-16e2.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-52-35-16e2.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0102-55-48-s6x2.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0102-55-48-s6x2.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0103-05-07-05ks.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0103-05-07-05ks.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0103-18-02-9uyr.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0103-18-02-9uyr.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0103-20-22-auwv.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0103-20-22-auwv.png) http://www.abload.de/thumb/ut32010-02-0103-56-37-n5tp.png (http://www.abload.de/image.php?img=ut32010-02-0103-56-37-n5tp.png)

Martijn Mezger
1 februari 2010, 19:27
http://i49.tinypic.com/30a5rwx.jpg
http://i50.tinypic.com/w8udc6.jpg

Jammie.

Bram Kocken
2 februari 2010, 13:28
De enige instapvereiste voor dit spel is dat je een science fiction liefhebber bent. Zoja, strap on your seatbelts & experience Mass Effect 2!
Niet mee eens... ME is enige sci-fi game die ik kan waarderen, aangezien het me voor de rest totaal niet trekt!

Maar kan de lovende teksten niet anders dan beamen!

JossNL
2 februari 2010, 14:17
Niet mee eens... ME is enige sci-fi game die ik kan waarderen, aangezien het me voor de rest totaal niet trekt!

Maar kan de lovende teksten niet anders dan beamen!
Dat blijft een kwestie van smaak... Ik heb (ook) niks met sci-fi en heb zowel ME1 als ME2 na een uur verwijderd. Het enige leuke er aan vond ik dan ook Miranda, haha:blushing:

Bram Van Der Stichelen
2 februari 2010, 16:19
Jerry, speelde jij ook geen MW2? Ik kwam daarnet in een lobby terecht waar een Elmaestro [NL] inzit. Jammergenoeg sluitte de lobby al even snel weer voor ik het kon verifiëren.

Roy Visser
3 februari 2010, 12:47
http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/ssAres.png

gisteren Wanted uitgespeeld, schiet al lekker op kwa trophies, maar nog maar 1 platinum :(

Roy Visser
3 februari 2010, 20:25
Ik denk dat ik morgen Mass Effect 1 ga halen voor de PC.. Heb hem hier ook "illegaal" liggen, maar zeker aangezien het mijn eerste RPG ervaring ooit word, heb ik liever even een boekje en dergelijke erbij. Op steam staat hij ook voor 14.99, maar als ik hem in de stad bij de free record shop haal heb ik hem met me freebees ook gratis.. Als ik het allemaal zo lees is het toch echt wel een enorme toevoeging voor mass effect 2.

morgen maar eens naar de stad gaan..

Bram Van Der Stichelen
3 februari 2010, 20:49
ME2 lijkt inderdaad wel heel erg tof te zijn, alleen ben ik ook niet zo een grote RPG fan, en heb ik dan ook deel 1 niet gespeeld. Heb me wel maandenlang vermaakt met the Elder Scrolls 3: Morrowind. Wat een spel was me dat zeg, en wat een graphics voor die tijd, die omgevingen, de muziek,... :wub:

YouTube- The Elder Scrolls III Morrowind theme

:wub:

El Maestro
3 februari 2010, 21:53
Jerry, speelde jij ook geen MW2? Ik kwam daarnet in een lobby terecht waar een Elmaestro [NL] inzit. Jammergenoeg sluitte de lobby al even snel weer voor ik het kon verifiëren.

Ik speel geen MW2, ik bewaar m´n centen nog even voor Bad Company 2:)

Ik gebruik trouwens meestal de naam ElMaestroIV ingame :)

Rogue
4 februari 2010, 00:21
Heb net toch maar m'n eerste Prestige geunlocked in MW2. Zag er eerst tegenop om alles weer te moeten unlocken, maar na een paar minuten was ik alweer lvl 4....ik heb er zin in gekregen! :thumbup:

Bram Kocken
4 februari 2010, 12:54
Heb net toch maar m'n eerste Prestige geunlocked in MW2. Zag er eerst tegenop om alles weer te moeten unlocken, maar na een paar minuten was ik alweer lvl 4....ik heb er zin in gekregen! :thumbup:
Vervelend systeem is het ja... Als je ziet dat nog maar een stukje XP hoeft voor het volgende lvl, ga je toch even een mapje langer door! :surrender:

Roy Visser
4 februari 2010, 14:43
Mass Effect in me handen gehad, maar het feit blijft, het is geen Star Wars..

Dus maar weer begonnen met The Force Unleashed op de PS3 om eindelijk de trophies te halen die er eerst nog niet waren, en Knights Of The Old Republic eens proberen :)

net al 200 Wookies gedood voor de eerste Trophy :D

Niels Tieman
4 februari 2010, 14:49
"Oh my good! They killed Wookies! You Bastard!" ;)

Op het moment heb ik eigenlijk weinig games die ik speel. Teveel andere dingen te doen. Ik hoop wel dat er minder games van 2010 naar 2011 verschuiven, want de titels waar ik nieuwsgierig naar was zijn allemaal verschoven, helaas. :)

Raikkonen_WC
4 februari 2010, 15:20
Gisteren op PSN de remake van de aller eerste Prince of Persia gekocht. GEWELDIG! Ik ken de level nog gewoon, hoe ziek is dat :D Echt wel een cool jeugd sentiment. Jammer genoeg geen Trophies voor dat spel.

Ben zelf nu aan het zoeken voor een nieuw spel. Heb zojuist DragonBall Riging Blast verkocht, na amper 3 weken gespeeld te hebben. Ben echt wel een DBZ fan, maar dit spel was niks. Ik ben heel slecht in COMBO'S, vooral in vechtspellen. Zelfs op EASY zijn de levels soms bijna niet te halen. En je kunt de saga's niet fatsoendelijk uitspelen, aangezien je STERREN moet halen om het laatste level te unlocken. Deze STERREN verdien je door bij het level op HARD uit te spelen. Nee, ik pas, heb hem kunnen verkopen voor de prijs waar ik het voor gekocht heb, dus ben blij.....

Moet zeggen dat er weinig leuks is uitgekomen (ben geen shooter fan, word ik misselijk van). Vind de Demo's van die lego games wel grappig, echter denk ik niet dat je lang over zo''n spel doet.....

Iemand nog leuke tips? Vooral race games etc....

Ferroeni
4 februari 2010, 15:28
Raymond, ik heb 2 weken geleden bij play.com HAWX gekocht voor de PS3. Lekker met straaljager vliegtuigen en tanks neerknallen. Ziet er grafisch goed uit en speelt lekker.
Zelf vind ik WipeOut Fury (voor de PS3) ook leuk spel. Vooral het spel onderdeel termination is leuk. En WipeOut kun je met z'n tweeen tegen elkaar spelen. En dat is ook leuk.
En als je de demo van GT5 had gedownload, dan kun je nog een beetje racen.

En voor PC richt ik me vooral op Race 07 en varianten daarvan.

Raikkonen_WC
4 februari 2010, 15:52
Raymond, ik heb 2 weken geleden bij play.com HAWX gekocht voor de PS3. Lekker met straaljager vliegtuigen en tanks neerknallen. Ziet er grafisch goed uit en speelt lekker.
Zelf vind ik WipeOut Fury (voor de PS3) ook leuk spel. Vooral het spel onderdeel termination is leuk. En WipeOut kun je met z'n tweeen tegen elkaar spelen. En dat is ook leuk.
En als je de demo van GT5 had gedownload, dan kun je nog een beetje racen.

En voor PC richt ik me vooral op Race 07 en varianten daarvan.

Demo van GT5 had ik idd gedownload. Maar is helaas maar een demo. Kwa racen amuseer ik me wel op dit moment met NFS Shift. Hawx had ik laatst geleend van mijn neefje, maar was ook niet echt mijn ding. Wipeout moet ik eens opzeken, ken ik niet.

Sander Hogendoorn
6 februari 2010, 12:45
Inmiddels nog steeds niet begonnen met Mass Effect 2, is er nog niet van gekomen helaas. Wel weet ik zo goed als het hele verhaal wat er in deel 1 gebeurd is, dus ben er wel klaar voor :p

Trouwens een leuke aanbieding op Steam:

Pre-Purchase BioShock 2

Pre-purchase now save 10% and receive the original BioShock free! €44,99

Neo-242
6 februari 2010, 23:45
Zonet Mass Effect 2 uitgespeeld, wat een spel! Het einde doet je naar adem snakken, maar uiteindelijk valt het nog best mee. De kans is groot dat ik het spel nog eens speel met andere keuzes. Echt bizar hoe je keuzes een totaal andere spelervaring geven!

Sander Hogendoorn
7 februari 2010, 17:09
Heb er nu bijna 4 uur op zitten en het bevalt me wel tot nu toe :)

Heb de eerste paar proloog missies gedaan, ben naar Freedoms Progress gegaan, en ben naar de Normandy 1's crashsite gegaan. Toen naar Omega op zoek naar de professor waar ik al snel Zaeed tegen kwam. Nu dus 3 man in mijn squad.

Neo-242
7 februari 2010, 17:15
Wees gerust Sander, het wordt er alleen maar beter op. Vergeet niet de planeten te ontginnen en upgrades voor de Normandy te kopen, je zal ze nodig hebben ;)

Sander Hogendoorn
7 februari 2010, 17:24
Komt goed, heb er bijna een uur over gedaan om de Normandy SR2 helemaal te ontdekken en te praten met alle mensen en de codex te lezen. Ben van plan om ook elke planeet 100% te exploren ;)

Ik heb nog niet gezien waar er winkels zijn en waar je upgrades kan halen voor de Normandy, maar dat komt later pas neem ik aan.

Roy Visser
7 februari 2010, 17:25
is dit je eerste ervaring met een RPG sander? Ben wel benieuwd wat je er van vind en hoe het je bevalt :)

Sander Hogendoorn
7 februari 2010, 17:28
Jep. So far so good. De verhouding schieten/actie VS filmpjes/praten/exploren/lezen ligt nu nog op 25/75 denk ik. Maar dat zal zeker weten anders worden wanneer ik met de echte missies ga beginnen :)

Neo-242
7 februari 2010, 19:41
Voor mij was het ook de eerste RPG ervaring (als je het spel zo kan noemen), en ik denk dat de actie pittig is voor de gemiddelde shooter-gamer. Alleen ligt de nadruk toch wel echt op het verhaal, hou daar rekening mee. Maar als je van een goede film houdt, dan zal je ook van Mass Effect 2 houden ;)

Roy Visser
7 februari 2010, 19:49
Gelukkig heb ik niet zoveel ervaring met films :innocent:

eerst nog even Assassins Creed 2 uitspelen, speelt bijzonder lekker weg :)

Rogue
7 februari 2010, 20:18
Heb net op 1 kill na m'n eerste nuke gehaald. Damn... :D

Roy Visser
7 februari 2010, 20:49
Heb net op 1 kill na m'n eerste nuke gehaald. Damn... :D

heb je hem nu wel of niet gehaald, rare zin richard :p

Rogue
7 februari 2010, 21:09
heb je hem nu wel of niet gehaald, rare zin richard :p

Niet dus. :p Klein beetje onduidelijk inderdaad. Ik was net 1 kill verwijderd van m'n eerste nuke; zo is-ie beter. :)

Bram Van Der Stichelen
7 februari 2010, 21:44
Je eerste nuke is inderdaad de mooiste :) Ik weet nog dat er ook een tijd op zat te zwoegen :laugh: Wanneer ik voor het eerst 'tactical nuke ready for deployment' hoorde ging er heuse ontlading door me heen :p

Gisteren trouwens 4 nukes behaald, waarbij drie ervan allemaal na elkaar :lol: Teller staat op 23 :closedeyes:

Dennis
7 februari 2010, 22:18
Wanneer ik voor het eerst 'tactical nuke ready for deployment' hoorde ging er heuse ontlading door me heen :p

Way too much information! :p

Bram Van Der Stichelen
7 februari 2010, 22:28
Way too much information! :p

:innocent:

Nieuwe killstreak behaalt net. Van 35 naar 39. Spawnrapen op Demoltion Favela met de chopper blijft hilarisch :lol:

Mark B
8 februari 2010, 07:47
:innocent:

Nieuwe killstreak behaalt net. Van 35 naar 39. Spawnrapen op Demoltion Favela met de chopper blijft hilarisch :lol:

Probeer nou maar eens die killstreak op hardcore te halen meneer bram :)

Roy Visser
8 februari 2010, 17:26
Nu we toch een vrij grote groep beginnen te krijgen op drnl die COD speelt, zijn er mensen geinteresseerd in een mini COD 2v2 leagueje?

alleen mensen van dit forum, in bezit van een headset :)

Stefan van Renselaar
8 februari 2010, 17:29
Nu we toch een vrij grote groep beginnen te krijgen op drnl die COD speelt, zijn er mensen geinteresseerd in een mini COD 2v2 leagueje?

Heel, heel misschien, maar dat ligt ook aan wanneer dat plaats vind ;)

Bram Kocken
8 februari 2010, 17:30
Die 2 vereisten lukt wel, maar tijd is een issue :P

Rogue
8 februari 2010, 17:32

Het is toch leuker om dan met de hele groep te spelen? :) Of wil je zelf wat organiseren?

Roy Visser
8 februari 2010, 17:34
geen stricte tijden ofzo hoor, gewoon wanneer het je zelf uitkomt ;)

Team A stuurt iemand van Team B een pmtje met tijd en vraag of het kan,
Team B stuurt Team A een bevestiging of een wijziging in Datum,

na de "match" van 2x10 minuten of 3x10 minuten (gelijkspel) post het winnende team de uitslag, en word verwerkt in de tabellen.

dit net zo lang totdat alle teams elkaar een keertje zijn tegengekomen. Winnaar is het team met de meeste punten.

Klaar :D

Het is toch leuker om dan met de hele groep te spelen? :) Of wil je zelf wat organiseren?

het hoeft ook geen hele avonden te duren, gewoon af en toe ;)

Bram Kocken
8 februari 2010, 17:34
2vs2 is veeeel tactischer spelen, en daar zitten hier nogal wat aanhangers van ;) Vandaar het voorstel.

Pubs is gewoon ragger wat je waard ben, terwijl 2vs2 een stapje hoger gaat..

Rogue
8 februari 2010, 17:37
Uiteraard, maar ik dacht dat Roy een bestaande league wilde joinen. En in dat geval leek het me veel leuker om dan 5v5 of 6v6 te spelen (aka met de hele groep). Maar als hij zelf een league wilt opstarten, wat ik dus opmaak uit z'n laatste post, dan is 2v2 inderdaad wel leuk. :)

Ik meld me hierbij aan!

Roy Visser
8 februari 2010, 17:51
Gewoon alleen met mensen van dit Forum, op dit forum. :thumbup:

ik wacht nog even een paar reacties af, en als het allemaal positief is dan start ik wel een draadje :)

geinteresseerden:
Stefan (heel misschien)
Bram Kocken(als die mag van zijn vrie... als die tijd heeft :p )
Richard

Bram Kocken
8 februari 2010, 17:51
:hammer: Eikel

>_<

Bob
8 februari 2010, 17:56
Gewoon alleen met mensen van dit Forum, op dit forum. :thumbup:

ik wacht nog even een paar reacties af, en als het allemaal positief is dan start ik wel een draadje :)

geinteresseerden:
Stefan (heel misschien)
Bram Kocken(als die mag van zijn vrie... als die tijd heeft :p )
Richard

Ik wil ook wel met iemand van het forum meedoen met 2v2 of 3v3 ;)
4v4 is ook te doen hoor! :D
Maar met kleinere groepen is het tactischer, maar soms ook vervelender omdat je weinig mensen tegen komt :lol:

En op teamspeak is alles al geregeld ;) Dus dat scheelt hehe!

Bram Van Der Stichelen
8 februari 2010, 18:20
Probeer nou maar eens die killstreak op hardcore te halen meneer bram :)

En daar merk ik weer de neerbuigendheid tov de normale modes ;)
FF serieus, dat zal in Hardcore maar heel erg weinig mensen lukken. Ten eerste zijn de killstreak rewards heel wat minder effectief door het wachten tussen het respawnen. En ten 2e zijn de spawnplekken ook heel erg random. Je kan aan 6 kills zitten, en dan plots neergeschoten worden door een vijand die plots vlak bij je spawned.

In hardcore mode pak ik altijd andere rewards. Voornamelijk care package/predator/harrier/emergency airdrop. Voor mijn nuke doe ik daar zelf geen moeite.:)

Bram Van Der Stichelen
8 februari 2010, 20:51
Ben nu trouwens ook al een 3tal daagjes bezig met Bad Company 2 op de xdoos. IK ben een ouderwetse PC gamer, dus shooters op een console is niet echt mijn ding, maar ik begin er langzaam aan te wennen. Gaat al heel wat beter.

OVer de game zelf: jezus dat is vet zeg :thumbup: Het heeft zoveel meer sfeer als MW2. De geluiden rondom je zijn echt zoveel keren spectaculairder. Granaatinslagen, geweerschoten, bovenvliegende apaches, of gewoon zelf je voetstappen op de grond. Echt briljant allemaal. Vooral de klank van de M24 en zijn herladen is echt super. Het zijn de kleine details die het spel echt afmaken.

Het speelt zelf ook ontzettend vlot. Een hele hoop voertuigen tot je beschikking, maar zelf te voet is het ontzettend goed te doen. Zoals ik al zei moet ik nog wat wennen aan het mikken met een stick, maar dat gaat de goede kant uit. Eindig nu toch al vaak bij de eerste 3 als ik een beetje een deftig potje speel. :)

Al een paar ontzettend leuke momenten gehad. Zoals wanneer mijn basis veroverd was, en ik als enige sniper boven op een dak zat wanneer de rest van mijn team al in de nieuwe basis zat. Onder mij heel veel infanterie, en een hoop tanks. Dan gaat er wel wat adrenaline door je lijf :) Nog een momentje, niet echt heel groot, maar ik vond het wel ontzettend gaaf. Liep naar een huisje toe, en net wanneer ik de deur binnen wandel schiet een vijandige tank heel die muur er naast er volledig uit. Had echt een gevoel van 'WTF???!!! Dekking zoeken!' :thumbup:

Stefan van Renselaar
9 februari 2010, 20:41
Wil hier iemand misschien een key voor de PC Beta van Bad Company 2? Ik heb er nu een van mijn pre order en een tweede krijg ik hier net via de mail :)

Bram Van Der Stichelen
9 februari 2010, 20:48
Wil hier iemand misschien een key voor de PC Beta van Bad Company 2? Ik heb er nu een van mijn pre order en een tweede krijg ik hier net via de mail :)

Mij mag je die altijd geven! Ik wil hem ook wel eens proberen op de PC. :)

El Maestro
9 februari 2010, 20:51
Graag!

Edit: Bram was eerder!:p

Bram Van Der Stichelen
9 februari 2010, 20:55
Graag!

*muhahaha* :ninja:

Stefan van Renselaar
9 februari 2010, 20:56
Graag!

Ja, maar die heeft hem op de X-box al gespeeld, maar ik denk dat ik hem toch maar naar Bram stuur, die was toch eerder ;)