PDA

View Full Version : Rijders uitgelicht: Chris van Pol

JR Statistics
24 december 2009, 15:30
Chris van Pol

[spacer]

Wellicht de meest opvallende rijder in de statistieken van Digitalracing.nl, Chris van Pol.

[spacer]

Het begon allemaal in de ZAC1, hierin schreef Chris zich in en zijn eerste race was op Spa Francorchamps, na een gemiddelde kwalificatie begon hij vanaf de 8e plek. Vervolgens viel hij uit na de 1e ronde. Sindsdien hebben we bij Digitalracing.nl nooit meer iets van Chris vernomen.

http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/ZAC1/images/78.jpg

[spacer]

Chris' statistieken:

Beste Kwalificatie|Beste Race|Aantal Rondes|Aantal Punten|Pole Positions|Snelste Rondes|Podium Finishes|Aantal Starts|Overwinningen|Keren Uitgevallen|Gemiddelde punten/start
8|0|1|0|0|0|0|1|0|1|0

JossNL
24 december 2009, 15:32
Eindelijk wat meer te weten gekomen over Chris, thanks! :p

Mossel
24 december 2009, 15:35
VERTIGO !!

:thumbup:

JR Statistics
24 december 2009, 15:37
Moge duidelijk zijn dat ik deze even misbruik om weer aandacht te hebben voor deze serie. Omdat ik het uiterst moeilijk vind een selectie te maken wie te doen, doe ik het voortaam op verzoek, dus stuur een pb als je ook aan de beurt wil komen, dat weet ik in ieder geval zeker dat ik het voor iemand doe die het ook erg graag wil :)

Houd er rekening mee dat als er binnen een paar dagen 20 verzoekjes binnen zijn dat het wel even duurt voor je aan bod komt :p

Bramzel
24 december 2009, 16:02
Haha, schitterend :D

Fr3d
24 december 2009, 16:51
een selectie te maken wie te doen

vind je het erg als ik even oversla ... :huh1:

Bob
24 december 2009, 17:14
Haha grappig! maar ik weet nog wel een paar namen, zie PM!