View Full Version : DRTCC4 | Geruchten, persberichten en teampresentaties
Niels Tieman
24 december 2009, 02:06
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC4/DRTCC4_PNG_FORUM.PNG
[spacer]
Door de aankondiging van DRTCC4 zijn komen de geruchten weer op gang. Post hier de nieuwste geruchten, persberichten en natuurlijk de teampresentaties!
Fr3d
24 december 2009, 09:12
heb gehoord dat Mercedes komt in een update...
De rijders line up zou in iedergavel ene schoenmaker bevatten.
Na DTM en F1 wil Mercedes namelijk ook in het WTCC BMW verslaan
Kim Van Der Stichelen
24 december 2009, 11:21
Ik verwacht gewoon weer 407 te doen :)
Mischien een waterkansje op wat anders maar reken er niet op :)
Niels Tieman
24 december 2009, 13:17
heb gehoord dat Mercedes komt in een update...
De rijders line up zou in iedergavel ene schoenmaker bevatten.
Na DTM en F1 wil Mercedes namelijk ook in het WTCC BMW verslaan
De BMS, die blijft idd. ;):D
Roy Visser
24 december 2009, 13:18
Ik ben iig na mijn resultaat op Spa direct weer benaderd door een fabrieksteam ;)
Niels Tieman
24 december 2009, 13:19
Dat betekend een super-livery in aankomst? :D
Stefan van Renselaar
24 december 2009, 13:22
Ik ben iig na mijn resultaat op Spa direct weer benaderd door een fabrieksteam ;)
Stinkende diesels :devil2:
Ik ga dus geen Seat rijden ;)
Roy Visser
24 december 2009, 13:40
Ik ga dus geen Seat rijden ;)
en toch denk ik kijkend naar jouw rijstijl en je techniek dat je het in de Benzine Seat het beste zou doen. Niet een klein beetje beter als in de audi en lacetti, maar echt een grote stap de goede richting op.
RSRoy
24 december 2009, 13:44
Een Seat is voor mij dit seizoen ook een no-go. Fijne auto maar ten eerste race ik uit principe niet met een diesel :p en ten tweede verwacht ik dat veel mensen een Seat kiezen dus wil ik gaan voor iets anders.
Brett Pit
24 december 2009, 14:08
South African Airways weg bij Top Gear?
[spacer]
Johannesburg 25-12-2009
De geruchten gaan dat South African Airways volgend seizoen niet meer op de bolide van Casper Smit te vinden zal zijn. Na een telefoontje te hebben gepleegd met de algemeen directeur werd er bevestigd dat er inderdaad nog geen contract was ondertekend voor 2010. Wel wordt er onderhandeld over een mooie deal, maar er zouden kapers op de kust liggen. "Het is waar dat er ook andere sponsoren zijn, maar dat viel te verwachten na Spa."
Casper Smit heeft diverse sponsoren wakker geschud met 2 uiterst strak gereden 8e plaatsen op rij in Spa Francorchamps. 1 van deze sponsoren sprak ik vanmiddag. "Wij hebben zeker intresse in sponsoring van Smit, hij past heel mooi in ons promotiebeleid. Het is alleen nog even afwachten wat zijn wagenkeuze zal zijn in de DRTCC4"
We houden hem in de gaten.
[spacer]
Brett Pit
Niels Tieman
24 december 2009, 14:18
Brett is back! :thumbup:
Darthwillie
24 december 2009, 14:25
Ik ben zwaar in onderhandeling, SEAT wordt het zeker niet, De contacten liggen op dit moment in Japan, Rusland en Zweden :blink: Het gerucht gaat zelfs dat de DRTCC2 Volvo S60 op dit moment gereviseerd wordt :huh1:
Uiteindelijke keuze zal ook beïnvloed worden door het feit dat ik met mijn werk moet regelen de donderdagavonden absoluut vrij te zijn. Bij een volledig seizoen zal het waarschijnlijk een andere wagen worden dan bij een seizoen waar ik van te voren al weet dat ik de reservelijst kies
Bramzel
24 december 2009, 14:46
Het schijnt dat als de onderhandelingen met Rusland uiteindelijk leiden tot een contract, ik je een nog grotere held vind dan dat je nu al bent na je KiKa actie :D
Captain Slow
24 december 2009, 14:50
Ligt eraan hoe die onderhandelingen gaan:innocent:
Zo: http://img109.imageshack.us/img109/4195/875ammediq95mh.jpg (http://img109.imageshack.us/i/875ammediq95mh.jpg/)
Of op deze wijze?:innocent:
http://img691.imageshack.us/img691/7168/liveshoot.jpg (http://img691.imageshack.us/i/liveshoot.jpg/)
Op de laatste manier ben je inderdaad een held;)
Kim Van Der Stichelen
24 december 2009, 14:54
Wij hadden vroeger een Lada Riva, zo'n hoekig ding in koffie-met-melk kleur. Dus een Lada kan ook wel nogvoor mij ;)
Darthwillie
24 december 2009, 15:04
Het schijnt dat als de onderhandelingen met Rusland uiteindelijk leiden tot een contract, ik je een nog grotere held vind dan dat je nu al bent na je KiKa actie :D
Lada met KiKa acitie erbij en ik krijg een eigen banner??? :p :laugh:
Brett Pit
24 december 2009, 15:05
Deelname Ursem onzeker
[spacer]
De deelname van Ursem is na het bekendmaken van de kalender uiterst onzeker. Ursem beweerd teleurgesteld te zijn in de opzet van het nieuwe seizoen. "Staande starts genieten mijn voorkeur, dus een rollende moet ik nog even kijken hoe dat zou gaan. Maar dat Imola van de kalender verdwenen is, is wel de grootste doorn in mijn oog" Wist Ursem ons te melden.
Ursem reed voor het 3e achtereenvolgende seizoen mee met de DRTCC in de Alfa Romeo. Of deze wagen überhaubt nog een keuze word is dus nog maar de vraag. Het management van Ursem laat ook niet al te positieve berichten van zich horen. "Na de tegenvallende resultaten is AMP op onderzoek gegaan en zijn zij erachter gekomen dat het volledig door hun beschikbaar gestelde budget opgegaan is aan de promotie van Jeroen's boek 'Imola - Mijn verhaal'. Daarom stapt AMP ook nog eens per direct op als sponsor."
De verplichte Race On upgrade op de Alfa Romeo is een lastige. Het boek van Ursem heeft tegenvallende verkoopcijfers, dus er word nog hard gezocht naar nieuwe sponsoring. Zonder sponsoring word deelname uitgesloten gezien er dan geen budget zal zijn Race On aan te schaffen.
[spacer]
Brett Pit
joostingh
24 december 2009, 15:09
JeeWee Designs
[spacer]
Als eerste wil JeeWee Designs de kampioen van DRTCC3 graag feliciteren. Dit mede doordat de opdruk van de auto mogelijk is gemaakt door JeeWee Designs.
Aanbod
[spacer]
Natuurlijk is JeeWee Designs ook weer beschikbaar voor het nieuwe seizoen DRTCC. Dit kan op alle type auto's met de meest vreemde verzoeken. Echter wil JeeWee Designs dit wel op 3 mogelijkheden inrichten namelijk:
Design
Presentatie
Design & Presentatie
Design
[spacer]
Voor het Design zijn er een aantal dingen die aangeleverd moeten worden. Dit zijn:
Type auto
Hoofdsponsor
Subsponsoren
Idee van design (mag ook vrij gelaten worden)
Presentatie
[spacer]
Voor de presentatie van de nieuwe bolide zijn een aantal zaken ook nodig
Type auto
Texture van de auto (indien beide opties worden vervuld door JeeWee Designs is dit niet nodig)
Idee van presentatie
Aantal foto's van de auto
Resumé
[spacer]
Wanneer er een coureur is die een design nodig heeft is JeeWee Designs hiervoor beschikbaar. Houd echter wel rekening met de data van indienen van de livery bij de organisatie. En bij te veel aanvragen zal de persoon die het eerst komt ook als eerste geholpen worden en eventueel een nee als antwoord komen.
Met vriendelijke groeten,
Jan-Willem Oostingh
(JeeWee Designs)
Niels Tieman
24 december 2009, 15:26
Even crossposten voor het goede doel:
Er is een edit-thread opgestart in de painthoek. Mensen die zelf een poging willen wagen maar met inspiratie-problemen zitten of slecht hun eigen idee kunnen verwerken kunnen daar altijd terecht voor tips en inspiratie.
http://forum.digitalracing.nl/showth...6621#post76621
Bram Van Der Stichelen
24 december 2009, 18:24
Fortis maakt terugkeer bij team Van Der Stichelen
Gent- Fortis maakt opnieuw zijn opwachting in het drtcc kampioenschap. Fortis, dat in het eerste drtcc seizoen al het team van Van Der Stichelen sponsorde maar door de economische crisis al na 1 seizoen moest afhaken, maakt zo zijn terugkeer na 2 seizoenen afwezigheid.
Meer dan een jaar later liggen de papier lichtjes anders. BNP Paribas heeft Fortis overgenomen, en de crisis lijkt wat te gaan luwen. De perfecte tijd voor een nieuw project te financieren leken ze daar bij BNP Paribas Fortis te denken. En dat project resulteert in een nieuwe samenwerking met het team van Van Der Stichelen, die de afgelopen 2 seizoenen voor het fabrieksteam van Audi reed.
'We hebben er 2 uitstekende seizoenen opzitten', vertelt de Belg ons. '2 overwinningen, een hoop podiums en een 4e plaats in de eindstand. Maar ik wil meer. We hebben steeds een ontzettend goede relatie gehad met Audi, maar nu is het opnieuw tijd om iets anders te gaan doen, en daar komt de steun van BNP Paribas Fortis goed bij kijken. Na de laatste race op Spa werden we gecontacteerd door de mensen van Fortis met een mooi voorstel. Na kort overleg met Audi hebben we besloten om onze wegen op een hoogtepunt te laten scheiden, en een nieuw hoofdstuk te gaan beginnen.'
Een van de belangrijkste veranderingen in het team zal de wagenkeuze worden. Na 2 seizoenen met de Audi A4 gereden te hebben is het nu de beurt aan de Volvo C30.
'Ik heb met de Audi in de afgelopen 2 seizoenen ontzettend veel plezier beleefd. Het is ook de wagen waar ik mijn eerste 2 overwinningen heb mee behaald. We willen dan ook Audi bedanken voor al de steun die we hebben gekregen.' Over de keuze voor de volvo: 'Na Spa kregen we opnieuw een C30 tot ons beschikking voor wat testwerk. De Volvo was na DRTCC1 al een serieuze kanshebber, maar door het aanbod van Audi hebben we toch besloten om de A4 te gaan gebruiken. Nu is het de perfecte moment om voor de C30 te gaan. Na een 5 tal ronden was het al duidelijk dat dit de wagen voor het komende seizoen gaat worden'.
Nog geen dag later waren de krabbels al onder de contracten gezet, en is het team ook meteen klaar voor het komende seizoen. 'Ik wil dit seizoen meedoen voor de titel, al zal dat geen sinecure worden. Maar 2 overwinningen moet zeker te doen zijn. En een eerste poleposition zou ook altijd welkom zijn.'
Vanmiddag kwamen ook de eerste foto's binnen van de BNP Paribas Fortis Team C30. Opvallende andere Sponsor is het Duitse geluidsapparatuur bedrijf Sennheiser, dat ook zijn debuut maakt in het DRTCC, net als Showtime, een Amerikaanse betaalzender dat deel uitmaakt van CBS.
http://i45.tinypic.com/2ufd8at.jpg
http://i48.tinypic.com/dghumb.jpg
http://i49.tinypic.com/vgr2pf.jpg
http://i50.tinypic.com/2lb281g.jpg
http://i45.tinypic.com/28uh2mw.jpg
Toch trots op mijn creatie :)
RSRoy
24 december 2009, 18:32
Mooie auto Bram :)
Federici
24 december 2009, 18:34
Super Bram! :D Echt een mooie auto! :D
Niels Tieman
24 december 2009, 18:51
Yep strakke bak! :D
Brett Pit
24 december 2009, 18:53
Na Van der Stichelen ook Van Renselaar weg bij Audi
[spacer]
Audi heeft geen vrienden gemaakt in dit seizoen, na het wegvallen van Van der Stichelen (Bram) is ook naar verluid Van Renselaar weg bij deze fabrikant. Het management kwam vandaag met tassen vol merchandise van onder andere Lada, Seat en BMW binnenlopen. Het lijkt erop dat ze eerst gaan kijken op welke mok Van Renselaars foto het mooiste past.
Insiders wisten ons te vertellen dat Van Renselaar minder om de merchandise geeft en meer een goeie wagen aan het zoeken is. We zullen hopelijk binnenkort meer kunnen vertellen en zo zien wie het voor het zeggen heeft in kamp Van Renselaar
[spacer]
Brett Pit
Federici
24 december 2009, 19:01
Naja, zoals al in de andere thread aangegeven, wellicht keer ik terug in deze klasse. En dan met een fatsoenlijk stuurtje en betere hardware. :) Kan ik eindelijk eens vol gas gaan :P
Roy Visser
24 december 2009, 19:12
netjes hoor bram, maar stuur je hem wel zsm naar niels, ik verwacht anders weer dat hij met een paar weken zo maar in ene helemaal van kleur is verschoten ;)
en @ het nieuws van stefan, mooi dat SR-Academy je uit de audi heeft weten trekken ;)
Stefan van Renselaar
24 december 2009, 19:18
http://i237.photobucket.com/albums/ff247/racingstefan/johnbakker1.gif Wat? He? Ga ik weg bij Audi? Ik ga even de Cup 300 race op Imola vastleggen en ik ben weg bij Audi?
Mooie auto Bram :thumbup:
Dennis
24 december 2009, 19:59
Op één grote nieuwe sponsor na zal Oxygen Racing gelijk blijven in de DRTCC4...
Bram Van Der Stichelen
24 december 2009, 20:55
netjes hoor bram, maar stuur je hem wel zsm naar niels, ik verwacht anders weer dat hij met een paar weken zo maar in ene helemaal van kleur is verschoten ;)
en @ het nieuws van stefan, mooi dat SR-Academy je uit de audi heeft weten trekken ;)
Nah, deze blijft 100% zeker in deze kleurenstelling :)
Roy Visser
24 december 2009, 20:56
Nah, deze blijft 100% zeker in deze kleurenstelling :)
quoted for the future ;)
Niels Tieman
24 december 2009, 21:00
Dan mag je hem alsnog opsturen, en jezelf inschrijven, aangezien dat voor mij alleen maar prettig is! :)
Bram Van Der Stichelen
24 december 2009, 21:00
De enige reden waarom ik de Audi voor het drtcc2 seizoen gewijzigd heb is omdat de grijze versie die ik oorspronkelijk had ingame niet de beste kwaliteit was, en hij ontzettend leeg leek. Dat is bij deze in mijn ogen niet het geval, en ik zie dan ook geen reden dat ik nu plots opnieuw een grote ommekeer ga maken. Wees maar gerust, dit is de bolide die volgend seizoen op de startgrid staat. :) Heb hem al even ingame geladen, en hij ziet er echt goed uit. Was een beetje bang dat het groen wat flets ging overkomen, maar het ziet er prima uit!
Brett Pit
25 december 2009, 01:19
Plannen Visser gelekt
[spacer]
Visser zal in de DRTCC4 met zijn eigen SR Academy aantreden in de Seat Leon TDI. Vanmiddag was een een delegatie van Seat aanwezig op het terrein van SR Academy waar Visser proefrondjes aan het rijden was. Het missen van een benzine truck en de blauwe dampen die vanaf het circuit kwamen maakte Vissers keuze duidelijk.
Het lijkt er hier toch op dat Visser wellicht weer een serieuze stap richting een kampioenschap wil gaan zetten na een seizoen rustig meedoen in de Toledo. We kijken met smart uit naar de presentatie.
[spacer]
Brett Pit
Fr3d
25 december 2009, 13:03
uh . nee denk niet dat ik in de TDI stap hoor..:innocent:
Mark B
25 december 2009, 16:02
Net even een 7-tal wagens uitgelaten op Okoyama en daar kwam een verassende P1 uit :blink:
Default setup:
P1|Alfa Romeo 156
P2|Honda Accord Euro R
P3|Chevrolet Lacetti
P4|Seat León TDI
P5|Volvo C30
P6|Seat León
P7|Lada 110 2.0|
Stefan van Renselaar
25 december 2009, 16:05
Net even een 7-tal wagens uitgelaten op Okoyama en daar kwam een verassende P1 uit :blink:
Default setup:
P1|Alfa Romeo 156
P2|Honda Accord Euro R
P3|Chevrolet Lacetti
P4|Seat León TDI
P5|Volvo C30
P6|Seat León
P7|Lada 110 2.0|
Je hebt niet de Alfa als laatste getest?
Kim Van Der Stichelen
25 december 2009, 16:05
Ik heb al even de Lada en de TDI gereden. Ik vond de lada wel leuk maar met zowel de Lada als de TDI miste ik de Peugeot...
Mark B
25 december 2009, 16:14
Je hebt niet de Alfa als laatste getest?
Jawel, maar daarna nog even gekeken met de lada maar wilde niet.
Misschien dat het wat te maken heeft met laatste testen, maar had met de Leon (die ik als 3e testte) dat ik het circuit wel goed door had. Kende hem ook al met de test in de formula BMW
Niels Draijer
25 december 2009, 18:20
Jawel, maar daarna nog even gekeken met de lada maar wilde niet.
Misschien dat het wat te maken heeft met laatste testen, maar had met de Leon (die ik als 3e testte) dat ik het circuit wel goed door had. Kende hem ook al met de test in de formula BMW
Ik ging met die Lada als een kanon over Brno heen gister :)
Jammer genoeg ziet het er niet uit. Wat een lelijk ding zeg!
Stefan van Renselaar
25 december 2009, 18:53
Ik ging met die Lada als een kanon over Brno heen gister :)
Jammer genoeg ziet het er niet uit. Wat een lelijk ding zeg!
Je ziet er zelf weinig van en hij klink super :thumbup:
Darthwillie
25 december 2009, 20:32
Geen Kerst voor TEAM WTM
Team WTM heeft na de aankondiging van DRTCC4 een versneld testprogramma gestart. Zoals een woordvoerder zei: de heer Saalmink riep steeds maar dat hij niet wist of DRTCC4 zou komen dus konden wij niet testen. Nu het bekend is gaan we keihard werken om tot de juiste wagenkeuze te komen. Vandaag is er een test op Estoril geweest met de Volvo S60. Dit is de wagen waarmee het team uitkwam in het DRTCC2. Deze wagen heeft in opslag gestaan na de laatste race in Macau waar hij zwaar crashte. Toen bekend werd dat we vandaag gingen testen is hij provisorisch opgelapt hoewel er weinig onderdelen waren.
Hoe groot de kans is dat het team met de volvo aan de start komt kon men niet ziggen
http://img38.imageshack.us/img38/1953/racesteam20091225140823.png
Marc Vos
26 december 2009, 19:11
[spacer]
Vos' contract wordt niet verlengd
DRTCC coureur Marc Vos rijdt volgend seizoen niet meer in zijn Seat. Na twee seizoenen zoekt Vos zijn geluk elders. Vos was, zoals altijd, te vinden voor commentaar: Ik ben Seat erg dankbaar dat ze mij de kans hebben gegeven om te racen in het DRTCC. Maar na twee seizoenen is het tijd voor iets nieuws. Hierop vroegen wij of het te maken had met zijn prestaties 'Nee, met mijn prestaties heeft het niks te maken. Ik heb dit seizoen constant voor de punten mee gestreden. Uiteindelijk heb ik hetzelfde puntenaantal als vorig seizoen gehaald, maar met een race minder. En met mijn goede prestatie op Monza kan ik het team met opgeheven hoofd verlaten. Ik heb ondertussen al wat tests uitgevoerd voor Honda, Peugeot, Audi en Volvo. Zij boden mij een wagen aan op het mooie circuit van Donington. Ondanks de recessie was er volop interesse voor me gelukkig. Wegens tegevallende resultaten vallen de Peugeot en Audi af. Zeer waarschijnlijk heb ik komende week meer nieuws. Het is voor mij een luxe dat ik de teams voor het uit kiezen heb. Aldus Marc Vos. [spacer]
Martijn Brouwer
26 december 2009, 23:06
zooo der word hier al een drttc 4 aangekondigd.daar ga ik dan zeker bij zijn..
word dat met een team gereden of een enkele rijder..
Kim Van Der Stichelen
26 december 2009, 23:08
zooo der word hier al een drttc 4 aangekondigd.daar ga ik dan zeker bij zijn..
word dat met een team gereden of een enkele rijder..
Er zijn geen teams bij het drtcc, ieder voor zichzelf.
Martijn Brouwer
26 december 2009, 23:29
okeee bedankt.... ik heb me gelijk maar even ingeschreven want wtcc is toch wel erg leuk racen deurklink aan deurklink...
Brett Pit
27 december 2009, 20:19
Massale overstap van wagens in DRTCC4?
[spacer]
De inschrijvingen stromen binnen en de geruchtenmolen is in volle gang. 1 zeer opvallend feit? Veel stappen af van hun vertrouwde samenwerking!
Waar het in voorgaande seizoenen vaak dezelfde gezichten waren in dezelfde auto's lijkt de DRTCC4 een frisse wind te worden door het wagenpark. Opvallend toch wel Gerben Kelly die na de afstap van zijn vertrouwde Alfa Romeo na 1 seizoen de BMW al aan de kant gezet heeft. Bentvelzen die ook een overstap maakt vanuit zijn trouwe Leon en naar verluid gaat ook Tieman komend seizoen niet meer in zijn Honda aan de start verschijnen.
Enkel Ursem is reeds bevestigd weer in zijn Alfa Romeo aan de start te komen, we houden het scherp in de gaten of er nog meer verbazingwekkende overstappen bekend gemaakt worden.
[spacer]
Toekomst plannen Top Gear?
[spacer]
Na alle geruchten die er de afgelopen dagen waren rond het Top Gear team voor het DRTCC4 is er vandaag wat duidelijkheid geschept.
Teambaas en coureur Casper Smit had het volgende te melden: "De crisis slaat ook bij ons toe, en dat heeft gevolgen voor onze race activiteiten. De centen voor DRTCC4 zijn helaas ook nog niet allemaal binnen. Zoals het er nu naar uitziet moeten we de oude race-auto’s gaan oplappen, en er het beste van maken. Maar met een paar modificaties moeten we toch een eind kunnen komen." Gezien de massale wisseling getuigende eerst genoemde persbericht kan Top Gear nog wel eens een overstap maken naar een mooie 2e hands, alles is daar nog mogelijk.
Gisteren kwam er tevens een anoniem briefje op ons kantoor binnen waarop stond dat Smit binnenkort wel eens uit Nederland kan vertrekken. Casper wist ons te melden, "Er zijn plannen, maar niks is zeker. Over een paar weken weet ik meer, en uiteraard laat ik dat tijdig weten."
Wordt ongetwijfeld vervolgd.....
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
27 december 2009, 20:26
Dat is goed nieuws dat de heer Ursem toch weer meedoet ;)
Heeft het boek zeker toch bij een hoop mensen onder de kerstboom gelegen
Roy Visser
27 december 2009, 21:37
Dat is goed nieuws dat de heer Ursem toch weer meedoet ;)
Heeft het boek zeker toch bij een hoop mensen onder de kerstboom gelegen
ja als lont voor het vreugdevuur werkt hij perfect :thumbup:
Darthwillie
27 december 2009, 22:47
ik heb nog echt geen enkel idee welke wagen ik ga nemen, vanavond ruim getest maar helaas kwam ik met alle wagens op vrijwel dezelfde tijd uit, wat betekent dat ik de beperkende factor ben. Gelukkig wel een sponsor gevonden :thumbup:
Niels Draijer
27 december 2009, 23:17
ja als lont voor het vreugdevuur werkt hij perfect :thumbup:
:lol:
Bram Kocken
27 december 2009, 23:54
ik heb nog echt geen enkel idee welke wagen ik ga nemen, vanavond ruim getest maar helaas kwam ik met alle wagens op vrijwel dezelfde tijd uit, wat betekent dat ik de beperkende factor ben. Gelukkig wel een sponsor gevonden :thumbup:
Zelfs de S60 die opgelapt werd word mogelijk weer aan de kant gegooid?
Marc Vos
28 december 2009, 21:31
Vos bereikt overeenkomst met Honda
DRTCC coureur Marc Vos rijdt volgend seizoen in de Honda Accord. Vos zette vanmiddag zijn handtekening onder een 1-jarig contract met een optie tot nog één seizoen. Honda zal Vos fabrieksmateriaal geven. Vos zelf was hier zeer blij mee.
Volgend seizoen rijd ik in deze prachtige wagen, en daar ben ik dan ook blij mee. Gelukkig geeft de leiding van Honda mij het vertrouwen gegeven door fabrieksmateriaal te leveren. Het team van Volvo had ook een contract klaar liggen, maar daaruit sprak weinig vertrouwen. Nu rijd ik in een fabriekswagen en dat was voor mij doorslaggevend.
Ook deze keer zal ik in een voornamelijk rode livery rijden, want Carlsberg blijft mij ook volgend seizoen steunen. De leiding van Carlsberg wilt graag in de racerij actief blijven, en ze hebben een goed gevoel bij deze klasse. De overige sponsors zijn nog niet bekend, maar dat komt allemaal goed.
Na Bentvelzen is dus ook Vos weg bij Seat en zijn ze beiden nieuw bij Honda. DRTCC 4 zal wederom een interessant jaar worden.
RSRoy
28 december 2009, 21:37
Het ziet er naar uit dat er komend seizoen wat meer Honda's op de grid staan :rolleyes:
Stefan van Renselaar
28 december 2009, 21:39
Het ziet er naar uit dat er komend seizoen wat meer Honda's op de grid staan :rolleyes:
Niels is al bij Honda weg (als we Brett Pit mogen geloven), dus het zullen er ongeveer even veel blijven ;)
RSRoy
28 december 2009, 21:47
Ik weet eigenlijk niet wat Jeroen Jonkers komend seizoen gaat doen. Maar als ik het geruchtencircuit mag geloven staan er sowieso al 3, misschien zelfs 4 Honda's aan de start :)
Brett Pit
29 december 2009, 00:52
Honda pakt uit dit seizoen
[spacer]
Na de bevestiging van Vos en Bentvelzen, is vandaag ook Rentzenbrink bevestigd als coureur van Honda. Naar verluid komen er in de komende weken nog meer rijders bij, iets wat opvallend genoemd mag worden. De wagen die het buitenbeentje genoemd mag worden van de voorgaande seizoenen is zeer in populariteit gestegen. "Eigenlijk hadden we deze stroom na de titel van Roy Visser al verwacht, maar dat bleef nog redelijk uit. Eigenlijk vanaf het moment dat Tieman zijn contract ongetekend retour stuurde begin deze week liep het storm hier" wist een persvoorlichter van Honda ons te melden. Momenteel waren er nog 4 Honda's nog weg op uitleenbasis, we zullen zien hoeveel hiervan nog terug gestuurd zullen worden.
[spacer]
Brett Pit
Stefan van Renselaar
29 december 2009, 00:55
...Eigenlijk vanaf het moment dat Tieman zijn contract ongetekend retour stuurde begin deze week liep het storm hier"...
De kampioen van vorig seizoen in de Honda?
Federici
29 december 2009, 01:10
Scandinavische sponsoring voor Wolner?
[spacer]
Nu de terugkeer van Angelo Wolner op het circuit een feit lijkt, komen de geruchten over eventuele geldschieters ook langzaam op gang. Door de uitstapjes van het DRTCC naar enkele Scandinavische circuits lijken er verschillende deuren open te gaan voor de Limburger. Waar vooraf nog vooral werd aangenomen dat Wolner zich richtte op Poolse sponsoring, lijkt zijn aandacht zich nu vooral te vestigen op de Scandinavische markt. Vooral de naam van TeliaSonera wordt de laatste tijd vaak genoemd.
Over de autokeuze is een stuk minder bekend. Wel is bekend dat de oude Opel Vectra, waarmee Wolner meedeed aan het eerste DRTCC kampioenschap, verkocht is. Door de eventuele Scandinavische sponsors lijkt het niet ondenkbaar dat er voor een Volvo gekozen wordt, maar ook Honda lijkt een serieuze optie. De banden die het WolnerGP-team met Mugen heeft, zouden daartoe de aanleiding van zijn.
[spacer]
Darthwillie
29 december 2009, 01:38
die Brett heeft goeie bronnen :thumbup:
[spacer]TEAM WTM is blij aan te kunnen kondigen dat aan het DRTCC4 deelgenomen zal worden met een Honda Accord. Waar het team reeds bij de vorige twee DRTCC kampioenschappen waar het aan deelnam dicht bij een akkoord met Honda was, liep dat steeds op het laatste moment mis. Dit seizoen konden de partijen elkaar gelukkig vinden.
Na het vorige seizoen dat publicitair erg goed was maar sportief gezien erg tegenviel kostte het veel moeite een sponsor te vinden.. Gelukkig is er een principe overeenkomst gesloten met een Nederlandse sponsor. Details hierover volgen later nog.
Coureur Rentzenbrink: Het is een spannende week geweest. We stonden opeens voor de keuze tussen de Volvo S60, de Lada en de Honda. De S60 viel snel af door het feit dat Volvo al zijn aandacht aan de C30 besteed. Na een head to head test en daarna overleg met Jeroen Jonckers (waarvoor dank) hebben we besloten niet het risico met de Lada te nemen en voor de Honda te gaan. Het is fijn om zo ver voor het seizoen al te weten met welk materiaal we aan de slag gaan.[spacer]
Ferroeni
29 december 2009, 13:35
Het management van Ferroeni Racing en Honda hebben laten weten niet geheel ontevreden te zijn over de resultaten die behaald zijn tijdens de DRTCC3. Voor DRTCC4 ziet het er naar uit dat de samenwerking vervolg gaat krijgen. Ondertussen zijn de gesprekken met hoofdsponsor Repsol in volle gang.
Niels Tieman
29 december 2009, 15:44
[spacer]
Tieman in gesprek met Lada, Chevrolet en Seat.
Tieman verlaat DRTCC?
"Ik ben in gesprek met Lada, Chevrolet en Seat. Een nieuwe fabrieks-Honda vond ik niet passend met het uitgebreide pakket wat ze de deelnemers hebben aangeboden. Seat heeft me een TDI-test aangeboden en die zal binnen nu en week plaats vinden.
De Lada-test heeft al plaats gevonden en dat bracht wat problemen met zich mee. De snelheid was ver te zoeken en ik had veel moeite om hem rond te krijgen met mijn rijstijl. Misschien dat het ooit nog eens tot een nieuwe test komt.
Chevrolet wil graag terug het DRTCC en we hebben al eerder een seizoen gereden. Het is en blijft een mooi merk om voor te racen, dus wie weet wat de toekomst brengt."
Later ving de collega van Brett Pit op dat Tieman het DRTCC-toneel misschien ook wel kan gaan verlaten of zich op de reservelijst kan laten plaatsen. Jolie Angelina qoute: "Hij heeft eind Januari een medische test en dat kan nog roet in het eten gooien. Het is spannend en afwachten tot die tijd."
[spacer]
Bob
29 december 2009, 16:52
[spacer]
BSRT in gesprek met verschillende fabrikanten
No more Q-dance?
[spacer]
Dat v Someren in DRTCC4 weer mee wil gaan doen staat vast. Hij zal dit doen als reserve rijden ivm zijn werkzaamheden, maar we zijn blij dat hij er bij is!
Wat ons gelijk op viel is de sponsor van v Someren. Voor het eerst zal Q-Dance niet de hoofdsponsor meer zijn van de rijder uit Almere.
Of Q-Dance nog terug komt als subsponsor bij BSRT is zeer de vraag.
Bij de vraag of v Someren een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden antwoorden hij:
"Ik heb al een nieuwe grote sponsor weten te strikken waar ik de naam nog niet van mag prijsgeven."
De afgelopen dagen heeft v Someren gebruik gemaakt van de "vrije" tijd die hij had.
Door verschillende wagens te testen kunnen we concluderen dat v Someren niet meer in de Seat León zal stappen. Aan het einde van de dag zagen wij een tevreden v Someren.
"De keuze is lastig, echter zijn er 3 wagens overgebleven waarvan ik een goed gevoel had. Het zal de Honda, Volvo C30 of de Seat TDI worden."
Vervolgens werd er binnen (buiten bereik van de camera's) onderhandeld over de contracten die de reserve coureur zal ondertekenen.
to be continued...
[spacer]
RSRoy
29 december 2009, 20:44
Nog meer Honda's op de Grid?
[spacer]
Onlangs is onze stagair Roy Diederen tegen gekomen op het circuit van Imola. De coureur die vorig seizoen uitkwam met een Seat Leon is gespot tijdens het testen van een Chevrolet Lacetti en een Honda Accord. Roy, die in eerste instantie niet doorhad dat Olav Kalff werkzaam is voor ons magazine verklaarde dat de kans zeer groot is dat er voor de Honda gekozen gaat worden. "De Chevrolet is een snelle auto maar de achterkant is nou niet bepaald stabiel. De Honda is een goede allrounder. De vraag is echter of Honda genoeg nieuwe Accords kan leveren vanwege de grote interesse in deze auto. Mocht het niet lukken om een 2008 exemplaar te vinden zal er naar alle waarschijnlijkheid met een 2007 Honda gereden worden". Aldus een positief gestemde Diederen.
[spacer]
Brett Pit
29 december 2009, 21:14
Knot gespot in Audi
[spacer]
Vandaag kreeg ik een tip binnen in mijn mailbox, Knot zou gespot zijn in een Audi. Het is niet duidelijk of dit daadwerkelijk een test geweest is voor de DRTCC4. Het is wel duidelijk dat de test niet naar volle tevredenheid was verlopen. Hieronder de vondst zoals ik hem vanochtend in mijn mailbox kreeg.
http://img191.imageshack.us/img191/8264/audizafira.jpg
Vele fans juichen de comeback van Knot toe in de wereld van digitalracing.nl, maar naar eigen zeggen heeft Knot momenteel geen tijd om zich volledig in te zetten in de DRTCC4 of elke andere league. Fansites zijn momenteel al uit de lucht door het vele dataverkeer bij het uitlekken van de mail, maar de geluiden zijn van enthousiaste aard. "Al schreef hij zich maar in voor de reservelijst om in ieder geval 1 race mee te pikken zou al ontzettend tof zijn" wist een fan te melden, een andere voegde daaraan toe: "Voorgaande seizoenen was elke race net geen vol veld, dus de mogelijkheden zijn er zeker!"
We zullen het zeker in de gaten houden, en zeker met een Audi als wagenkeuze zou een aanwinst zijn omdat ik als reporter ook erg fan ben van een divers veld.
[spacer]
Brett Pit
Stefan van Renselaar
29 december 2009, 21:23
Knot gespot in Audi
[spacer]
Vandaag kreeg ik een tip binnen in mijn mailbox, Knot zou gespot zijn in een Audi. Het is niet duidelijk of dit daadwerkelijk een test geweest is voor de DRTCC4. Het is wel duidelijk dat de test niet naar volle tevredenheid was verlopen. Hieronder de vondst zoals ik hem vanochtend in mijn mailbox kreeg.
http://img191.imageshack.us/img191/8264/audi<zafira.jpg
Vele fans juichen de comeback van Knot toe in de wereld van digitalracing.nl, maar naar eigen zeggen heeft Knot momenteel geen tijd om zich volledig in te zetten in de DRTCC4 of elke andere league. Fansites zijn momenteel al uit de lucht door het vele dataverkeer bij het uitlekken van de mail, maar de geluiden zijn van enthousiaste aard. "Al schreef hij zich maar in voor de reservelijst om in ieder geval 1 race mee te pikken zou al ontzettend tof zijn" wist een fan te melden, een andere voegde daaraan toe: "Voorgaande seizoenen was elke race net geen vol veld, dus de mogelijkheden zijn er zeker!"
We zullen het zeker in de gaten houden, en zeker met een Audi als wagenkeuze zou een aanwinst zijn omdat ik als reporter ook erg fan ben van een divers veld.
[spacer]
Brett Pit
:lol::lol::lol::laugh:
Kim Van Der Stichelen
29 december 2009, 21:25
Gelukkig was Jeroen in de buurt om te helpen :)
Bramzel
29 december 2009, 21:28
Ghehehe, sommige foto's blijven ook terugkeren he ;)
Jeroen Ursem
29 december 2009, 21:28
Zafira ftw! :lol:
Roy Visser
29 december 2009, 21:30
Ghehehe, sommige foto's blijven ook terugkeren he ;)
Wacht maar tot flavio weer in het nieuws is :P
Captain Slow
29 december 2009, 22:23
:lol::lol::thumbup:
Maik Peters
30 december 2009, 10:33
B. Knot terug?
M. Storm bij Lada?
Zie / zag ik dat nou goed?
Roy Visser
30 december 2009, 12:37
Zie / zag ik dat nou goed?
korte antwoord, nee :p
Maik Peters
30 december 2009, 13:04
korte antwoord, nee :p
Dan was mijn bril vies! :cool:
Brett Pit
30 december 2009, 15:45
Tieman gaat vlammen?
[spacer]
Ook al zijn de berichten nog niet bevestigd dat Tieman aan de start zal verschijnen in de DRTCC4 word het wel druk gesproken over mogelijke wagens en sponsoren. Na de medische test van eind januari zullen we weten of Tieman volledig mee zal kunnen rijden of dat hij wellicht enkel op de reservelijst zal komen voor als hij een vrijbrief krijgt van zijn medische staff.
Toen wij Tieman vanmiddag spraken vertelde hij ons "Grote kans dat ik in ieder geval ga vlammen!" Vol verbazing keken we hem aan en hij herhaalde het nogmaals "Jaaa! VLAMMEN!" Wat Tieman hiermee wou zeggen is ons nog niet bekend. Een insider wist ons te melden dat het hier over de sponsor betreft en niet de prestaties die Tieman neer wil gaan zetten. Welke sponsor dit is? We hebben nog geen idee, al is de link naar Zippo wel snel gelegd gezien deze sponsor met grote tevredenheid terug keek op een uiterst succesvolle samenwerking in de DRTCC2.
[spacer]
Brett Pit
Niels Tieman
30 december 2009, 15:46
*Gaat klaar zitten voor de motor-ploffende opmerkingen*
Captain Slow
30 december 2009, 15:58
Is er bij de auto keuze wel nagedacht over de plek van de brandblusser?;)
Brett Pit
30 december 2009, 16:03
Tieman terug bij Chevrolet
[spacer]
Chevrolet is trots om voor de komende DRTCC4 weer een rijder aan te kunnen kondigen. Tieman is bij Honda weggekaapt en daarmee heeft Chevrolet een sterke troef in handen. "Wij hopen in de komende periode nog meerdere coureurs op contract te krijgen, al is de concurrentie momenteel moordend voor de DRTCC4. Met Tieman hebben we toch iemand met een voorbeeldfunctie te pakken, wat hopelijk nog wat zieltjes voor ons merk zal winnen." Vertelde de persvoorlichter van Chevrolet ons.
Tieman zelf is blij wat rust te hebben nu de wagenkeuze bekend is. "Het word een heftige uitdaging, maargoed! Ik heb altijd goede contacten gehad met Chevrolet. Ze zijn één seizoen afwezig geweest binnen het DRTCC om alles op orde te krijgen en ik heb vertrouwen in de toekomst. Het word een 'leer-seizoen' met de nieuwe wagen maar misschien kunnen we voor puntjes en pole voor Race2." Tieman keek er tevreden bij, dus denken we dat hij er ook echt blij mee is.
Toen we wegliepen uit de persconferentie riep hij ons nog na: "Ik ga in ieder geval vlammen! VLAMMEN! HOREN JULLIE DAT? VLAMMEN!!" We denken persoonlijk wel te weten waarom hij in ieder geval eind januari naar de medische keuring moet.
[spacer]
Brett Pit
Stefan van Renselaar
30 december 2009, 16:26
Toen we wegliepen uit de persconferentie riep hij ons nog na: "Ik ga in ieder geval vlammen! VLAMMEN! HOREN JULLIE DAT? VLAMMEN!!" We denken persoonlijk wel te weten waarom hij in ieder geval eind januari naar de medische keuring moet.
:laugh::laugh::lol::lol:
Darthwillie
30 december 2009, 16:42
Tieman terug bij Chevrolet
"Ik ga in ieder geval vlammen! VLAMMEN! HOREN JULLIE DAT? VLAMMEN!!" We denken persoonlijk wel te weten waarom hij in ieder geval eind januari naar de medische keuring moet.
Burn out? :innocent:
leuk dat er weer een ander merk bij is gekomen :thumbup:
Brett Pit
30 december 2009, 16:58
Storm in DRTCC4 opnieuw bij BMW
[spacer]
Zojuist is bekend gemaakt dat Storm ook tijdens DRTCC4 onder contract staat bij BMW. Hij zal echter niet aantreden in de BMW E90, er is gekozen voor de BMW E46! We vroegen hem dan ook om enige uitleg.
"Ik ben erg blij dat de samenwerking met BMW zijn doorgang kent. Na het behalen van het DRTCC3 kampioenschap wou ik een nieuwe uitdaging. Ik heb met BMW om de tafel gezeten en een aantal opties besproken. We hebben gekozen voor de BMW E46, omdat deze moeilijker te besturen is, ik zal dus nog meer mijn best moeten doen om voor het kampioenschap te vechten! Daarnaast klinkt deze wagen natuurlijk super..."
Of Storm volgend jaar de enige BMW rijder is wou BMW niet prijs geven. Ze zullen de titel echter niet cadeau krijgen. De afgelopen dagen zijn al meerdere transfers bekend gemaakt en er zal veel concurrentie zijn.
[spacer]
Brett Pit
Roy Visser
30 december 2009, 16:59
kudos Storm! :)
mooi gevarieerd veld tot nu toe!
Niels Tieman
30 december 2009, 17:01
Geweldig Storm! :D Een mooi veld tot op heden. :D
Maik Peters
30 december 2009, 17:06
Zoals de heren hier boven ook al zeggen.!!
Hulde voor de keuze M.Storm!
Jeroen Ursem
30 december 2009, 17:13
Het veld word elke dag mooier lijkt wel :D
Stefan van Renselaar
30 december 2009, 17:15
Meer variatie :)
Darthwillie
30 december 2009, 17:16
U is een dapper man heer Storm :thumbup:
Marc Vos
30 december 2009, 18:58
Heel gaaf dat je in die BMW gaat zitten Michael! :)
Captain Slow
30 december 2009, 19:00
Hulde Storm:thumbup::thumbup:
Bram Van Der Stichelen
30 december 2009, 19:37
Heel erg gaaf Michael. Respect voor je keuze :thumbup:
Kim Van Der Stichelen
30 december 2009, 23:16
Mijn inschrijving is ook de deur uit. Het is een Franse bolide geworden :innocent:
Darthwillie
30 december 2009, 23:22
le volvo? la lada? :laugh:
mag ik hieruit begrijpen dat het de 407 is gebleven of toch de 308 gekozen?
Kim Van Der Stichelen
30 december 2009, 23:24
le volvo? la lada? :laugh:
mag ik hieruit begrijpen dat het de 407 is gebleven of toch de 308 gekozen?
hihihihihi de ene keer schrijf je Le en de andere keer La :lol:
Gewoon de ouwe getrouwe 407 weer :)
Darthwillie
30 december 2009, 23:26
25 jaar geleden 2 onsuccesvolle jaren franse les :rolleyes: :laugh:
leuk toch weer een andere auto, niet alleen maar Honda's en Seats
Bramzel
30 december 2009, 23:27
hihihihihi de ene keer schrijf je Le en de andere keer La :lol:
Gewoon de ouwe getrouwe 407 weer :)
Als nou weer niemand de 308 neemt, waarom stap je dan niet over? Ben je ook nog weer wat competatiever ;)
Kim Van Der Stichelen
30 december 2009, 23:27
Als nou weer niemand de 308 neemt, waarom stap je dan niet over? Ben je ook nog weer wat competatiever ;)
Omdat die 407 zo'n beetje "mijn" wagen geworden is :) ;)
Fr3d
30 december 2009, 23:46
[spacer]
Ook Fred zal weer deel willen uitmaken van het DRTCC start veld.
Het eerste DRTCC seizoen voor Fred met de Toledo verliep redelijk.
De snelheid van de Toledo viel niet tegen en kon hij toch wat leuke wedstrijden rijden. Met als 2 hoogte punten Brands en Monza. Helaas waren er ook wat ongelukkige wedstrijden waarin de kwalificatie goed was, maar daarna door pech op de baan het resultaat er niet was.
Seat zou dan ook graag zien dat Fred weer voor het Spaanse merk zou gaan rijden.
Echter heeft Lada ,gesteunt door het grote Gazprom, ook laten weten wat vrienden van de KGB naar Fred gestuurt te hebben voor contract besprekingen.
Dat nieuws kwam ook bij Barrack Obama.. BAR ( voor vrienden ) ziet Fred echter liever bij het door de overheid zwaar gefincieerde Chevrolet instappen... Zou dit het begin zijn van een nieuwe koude oorlog???
Fred zelf was nog nergens te vinden of te bereiken voor enig commentaar. Hij was al dagen door niemand gezien.... Er liepen wel verdacht veel grote katten rond zijn huis.
volgende week meer..
/nieuwe revu
[spacer]
Brett Pit
31 december 2009, 00:04
BSRT gaat voor Volvo
[spacer]
Het team van Van Someren, BSRT, zal in de DRTCC4 weer gaan deelnemen. De Volvo C30 is het gekozen wapen. "Deze wagen ligt me enorm goed." wist Van Someren ons te melden. Al eerder deze week werd bekend dat Q-Dance een groot vraagteken is voor BSRT, Van Someren wou ook niets loslaten over een nieuwe sponsor.
Vrije tijd is de moeilijkste factor nog voor Van Someren, daardoor is deelname bij elke race momenteel niet mogelijk. Gelukkig kan er door een mogelijke sponsoring vanuit Suzuki een deal gesloten worden zodat deze coureur kan pendelen van werk naar sim om toch de nodige races mee te pikken.
[spacer]
Brett Pit
paulpeter
31 december 2009, 15:38
Keuze is teruggebracht tot 4 auto's. En die kunnen eigenlijk verdeeld worden als 2 snelle (honda/volvo) en 2 outsiders (BMS/Lada). Binnenkort op een andere baan deze 4 nog aan de tand voelen en dan zullen we eens een keuze gaan maken.
RSRoy
31 december 2009, 15:55
Zou leuk zijn als de voor de Lada gaat. Had verwacht dat veel meer mensen die zouden kiezen.
Captain Slow
31 december 2009, 21:23
[spacer]
Top Gear presenteert zijn sponsor
The Waterberg Plateau, Namibië
31-12-2009
Top Gear maakt op de valreep van 2009 zijn sponsor bekend. Het zal een oude bekende worden van het team, want er zal weer met Cheetah Conservation Fund logo’s worden gereden. Het gebeurde al eens in de DRES, en beide partijen waren dik tevreden over de samenwerking. De naam van het team is omgedoopt naar Top Gear CCF.
Casper Smit had het volgende te zeggen: “In de DRES reden Jerry van Sinderen en ik al rond in de kleuren van het CCF, en ik was zeer teleurgesteld dat we toen maar één race konden doen, en die werd nog in het donker verreden ook. Ik had het gevoel dat ik nog wat recht te zetten had. Die mogelijkheid kwam er dit seizoen en die heb ik dan ook aangegrepen.”
South African Airways verdwijnt dus na 3 seizoenen als hoofdsponsor bij Top Gear. Een van de langst meelopende liveries zien we dus volgend seizoen dus ook niet meer op de grid. Vindt Casper dit dan niet jammer? “Ja en nee” was zijn antwoord.
“Het is jammer dat er een einde komt aan de mooie livery die we de afgelopen seizoenen hadden, maar het is ook erg mooi om een nieuwe weg in te slaan waarin we wat nieuws en moois kunnen presenteren. De livery zal waarschijnlijk gebaseerd worden op de DRES livery, dus verwacht weer wat moois. South African Airways blijft bij ons als kleine sponsor, en misschien staan ze ooit weer eens als hoofdsponsor op onze bolides.”
Verder had Casper Smit ook wat te zeggen over zijn eigen toekomst: “De kans is groot dat ik niet alle races kan meedoen. Ik zit te kijken of ik vrijwilligerswerk kan doen, en dan past racen niet in het schema. Ik zal dus waarschijnlijk op de reservelijst te vinden zijn.”
Als laatste wist het team te melden dat er of in een Volvo C30 wordt geracet of een Seat Leon TDI.
http://img684.imageshack.us/img684/3421/18topgearccf.jpg (http://img684.imageshack.us/i/18topgearccf.jpg/)
[spacer]
Darthwillie
1 januari 2010, 03:54
ik vond dat een heel fraaie liverie Casper :thumbup: ben benieuwd hoe hij op een DRTCC wagen komt
Bjorn
1 januari 2010, 11:06
SRL in zwaar weer!
[spacer]
Gezien de tegenvallende resultaten van het afgelopen seizoen heeft de hoofd sponsor van SRL besloten zich terug te trekken. Door dit gebeuren is de financiële positie van SRL erg wankel. "Wij vinden het erg jammer dat de sponsor zich heeft teruggetrokken en zijn nu naar andere opties aan het zoeken om het team voort te laten bestaan. Ondanks dat volgens de berichten de financiële crisis op zijn retour is, hebben wij nog geen successen geboekt met het contracteren van een nieuwe hoofd sponsors. Wij hopen voor 6 januari meer duidelijkheid te krijgen of het team blijft bestaan.
[spacer]
Ferroeni
1 januari 2010, 13:24
ik vond dat een heel fraaie liverie Casper :thumbup: ben benieuwd hoe hij op een DRTCC wagen komt
Daar sluit ik me volledig bij aan. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Captain Slow
1 januari 2010, 13:53
:) Dat soort opmerkingen word ik altijd blij van:D
Laat ik een tipje van de sluier alvast oplichten: Het zal er vertrouwd uitzien;)
Niels Tieman
2 januari 2010, 13:30
[spacer]
Fans kiezen livery Tieman
http://www.cpsdeals.com/image/logo%20zippo.gif
"We hebben een leuke actie bedacht" aldus de woordvoerder van Zippo en Chevrolet. Ze vervolgde met: "Na het vernieuwde contract kregen we een aantal ideeen omtrent de nieuwe livery. Een compleet nieuwe met een fris gezicht of juist herkenbare livery met nieuwe details?" We hebben nu gekozen voor een leuke actie waarbij onze fans een rol spelen. We presenteren 3 livery's in waarbij de keuze word over gelaten aan de fans!"
Wanneer de livery's exact gepresenteerd worden, kon nog niet worden bevestigd.
[spacer]
Bob
2 januari 2010, 14:28
Vet Niels :D Leuk idee!
Maik Peters
2 januari 2010, 15:51
Leuk idee Niels, dat je daar tijd voor hebt :P
Vond de zippo op de Honda al super... dus als die het wordt voor de Chevi.. Helemaal super!!
Niels Tieman
2 januari 2010, 15:59
Het is mijn ontspanning. De rest speelt voetbal, kijkt 9 films op één dag, gaat met vrienden 6uur in de kroeg hangen etc..
Ik ga dan een stuk wandelen om over van alles na te denken, teken graag met een muziekje op de achtergrond, bijvoorbeeld. En ik denk dat ik gemiddeld ook minder lang doe over een auto dan sommige andere mensen. Hmm.. misschien toch maar eens een andere hobby gaan zoeken :P
Maik Peters
2 januari 2010, 16:21
Peters weet het nog niet!
[spacer]
M.Peters is er nog niet helemaal uit welke auto het moet gaan worden voor DRTCC4. Naar zeggen is hij begonnen met het testen van zowel FWD als RWD auto's. Na diverse testen gedaan te hebben zijn er een aantal FWD afgevallen waaronder de Honda. "De Honda reed erg lekker en had snel een racepace te pakken, maar omdat de vraag bij Honda zo groot is laat ik deze auto aan mij voorbij gaan.
Na een tweede testserie is ook de RWD BMW e90 afgevallen. "De BMW heeft mij nooit echt gemogen toch heb ik het geprobeerd, maar de tijden die ik rij schelen zo veel met de FWD auto's dat het voor mij deze keer een 'not done' wordt. Ook de Chevi viel af, ondanks dat M.Peters hiermee in DRTCC1 goede resultaten heeft behaald.De overgebleven auto's waren na deze twee testseries de: Lada, C30 en Seat Leon TDi.
De derde en laatste testserie gaat volgende week plaatsvinden. Zowel de C30 als TDi staan hoog op het lijstje met kort daarachter de Lada. Wie weet maakt de Lada nog kans. De Lada heeft op Monza en Mantorp bewezen zeer, maar dan ook zeer close te liggen op de andere twee kanditaten. Het circuit Okayama moet gaan uitmaken wie er door gaat als winnaar.
Nog een weekje geduld.
[spacer]
Fr3d
4 januari 2010, 14:15
Wat is de keuze toch lastig.
Ik hoop vanavond wat testen te kunnen doen met de http://members.home.nl/tieman/DRTCC4/logos/logo_chevrolet.gif, http://members.home.nl/tieman/DRTCC4/logos/lada2.gifen http://members.home.nl/tieman/DRTCC4/logos/logo_seat.gif.
En dan maar kijken welke er het lekkerst uitkomt.
Misschien testen op 2 circuits waar we met DRTCC3 ook hebben gereden als ik daar de tijd voor krijg....
Maik Peters
4 januari 2010, 14:25
@Fred, Als je voor de Chevi gaat kan je gaan teamen met Niels T.
Als je het over Seat hebt is het dan TFSI of TDi? Indien TDi dan teamen met Roy V. en anders hebben diverse mensen wel andere setups voor de Leon (TFSI).
Tja dan de Lada... deze is nieuw en voor een ieder nog onbekend.
Suc6 iig met de keuze.
Pak iig niet Monza als referentie, maar een baan met leuke bochten en rechte stukken.
nogmaals suc6 :)
EDIT:
Bovenstaande tekst heeft bezwaar opgeleverd van genoemde heren.
I'm sorry!, bij deze.
Indien er vragen zijn over setups kan je natuurlijk bij iedereen terecht en niet bij een specifiek persoon... Tevens is het natuurlijk niet de bedoeling dat er ECHT geteamed wordt, want het is en blijft een individueel kampioenschap.
mvg,
maik
Roy Visser
4 januari 2010, 14:40
Ik doe niet aan teamen, iedereen krijgt evenveel hulp no matter welke auto ;)
Niels Tieman
4 januari 2010, 14:56
Ik ga ook niet teamen. DRTCC is en blijft een individueel kampioenschap. Mocht er iemand hulp nodig hebben dan krijgt hij hulp of hij nou in een Chevy raced of welk ander merk dan ook. :)
edit: ^^ Wat Roy zei.. ;)
Maik Peters
4 januari 2010, 15:18
Tjeeeeeeesssss,
JOngens jongens jongens..
Waarom proberen jullie het nou zo anders te zien.
Je kan ten alle tijden teamen met iemand.. dus samen proberen goede setups te maken. :)
pfff.
Deze tekst kan vergeten worden :)
Captain Slow
4 januari 2010, 16:38
edit. Bericht komt bij presentatie opnieuw tevoorschijn.
Maik Peters
11 januari 2010, 12:07
Iets meer dan een weekje verder!
[spacer]
Iets meer dan een week geleden was het nog niet duidelijk welke auto M. Peters zou gaan rijden in DRTCC4. Inmiddels is de keuze gemaakt.
Opvallende hieraan is dat de sponser waarmee gereden wordt nog niet eerder is gezien binnen DRNL - DRTCC. Drive4Fun waarmee M.Peters meerdere malen is gezien moet na een jaartje aanwezigheid weer even plaats maken voor iets anders. Of Drive4Fun in een volgend seizoen terug komt is nog onzeker.
Later deze week zal de presentatie worden gehouden.
[spacer]
Ferroeni
11 januari 2010, 13:49
En Maik, welke bolide is het geworden?
Brett Pit
12 januari 2010, 22:52
RM Racing verlengt contract met Volvo
[spacer]
RM Racing heeft na veel onderhandelingen toch weer gekozen voor Volvo. Volgens ons geen slechte keuze, in de DRTCC3 bleek het huwelijk tussen Van Sinderen en de Volvo C30 al een geslaagd huwelijk te zijn. "Na afgelopen seizoen 7 keer op het podium te hebben gestaan, is het doel duidelijk voor RM Racing: Een overwinning" Liet Van Sinderen weten tijdens de persconferentie. We kijken vol smart uit naar de livery en daarbij horende presentatie.
[spacer]
Brett Pit
Captain Slow
13 januari 2010, 10:42
Ga je dan vreemd als je een andere auto pakt?:innocent:
Robert Saalmink
13 januari 2010, 10:43
Je moest eens weten................
joostingh
13 januari 2010, 13:08
je moest eens weten................
lol!!
Maik Peters
13 januari 2010, 20:29
[spacer]
RoaringPipesManiacs
&
M. Peters
http://img191.imageshack.us/img191/7924/rpmc30frontkl.jpg
http://img23.imageshack.us/img23/1264/rpmc30rearkl.jpg
Het heeft even geduurd maar dan is het eindelijk zo ver.
De volvo heeft bewezen dat het een mooie machine is, waarmee leuk gereden kan worden. Peters heeft daarom besloten om in de Volvo C30 te blijven rijden. Hetgeen wat wel veranderd is, zijn de sponsers en het team waarvoor M. Peters uitkomt.
Het team is RoaringPipesManiacs bekend van onder andere Racedeparment en natuurlijk RPMnet.org, de sponser is Snap-on.
Het skinwerk is te danken aan inhuis architect Jarrod Grossley.
[spacer]
Niels Draijer
13 januari 2010, 20:33
A.S.O. formaat foto!
Bramzel
13 januari 2010, 20:37
Fraaie skin, maar idd een beetje een onhandig screenshot formaat.
Maik Peters
13 januari 2010, 20:39
Ik maak ze ook ff kleiner :) sorry!
Roy Visser
13 januari 2010, 20:39
keurig maikski! :)
Brett Pit
13 januari 2010, 20:57
Toch een Toledo in de DRTCC4?
[spacer]
Geruchten worden sterker en sterker, er zijn zelfs al partijen die beweren dat het al bevestigd is; Fred Visser rijd in de DRTCC4 wederom in de Seat Toledo! Reden van deze keuze zou te maken hebben met het vertrouwen wat Visser al in de wagen heeft. Ook vanwege de bijkomstigheid dat in Vissers drukke tijdschema weinig ruimte is voor testsessies voor de races van de DRTCC4.
Om dan te kiezen voor een wagen waar al wat persoonlijke setup gegevens van zijn is niet meer dan logisch, plus dat de wagen al bekend aanvoelt uiteraard. We wachten met smart op de uiteindelijke aanmelding, maar in ons boekje is Fred Visser al een held.
[spacer]
Brett Pit
Robert Saalmink
13 januari 2010, 21:40
Mooi bakkie Maik :) En die foto's kun je weer dicht klikken, dus voor de fans van klein is er ook geen probleem toch :)
Ralffoxx
14 januari 2010, 02:35
Lada in gesprek
[spacer]
Geruchten gaan dat Lada druk in gesprek is met dhr.Voss. Voss die vorig seizoen door frustratie en gebrek aan concetratie er mee stopte word gezien als een goede test coureur voor de Lada en misschien wel met een zitje in de DRTCC. Lada is druk op zoek naar potentiële coureurs die in de 110s willen plaats nemen.
[spacer]
Darthwillie
15 januari 2010, 11:37
TEAM WTM tekent sponsorcontract
[spacer]
Stellendam/Zaandam
hedenochtend heeft TEAM WTM CEO Wilfred Rentzenbrink in stellendam/zuid Holland een sponsorcontract getekend voor het komende DRTCC4 seizoen. Wij zijn heel blij met het zojuist getekende contract aldus Rentzenbrink, het is altijd leuk een enthousiaste nieuwe sponsor binnen te halen. Zeker als het een bedrijf is waar al langere tijd contact mee is.
De presentatie zal in de loop van de komende weken plaatsvinden.
[spacer]
:thumbup:
Captain Slow
15 januari 2010, 11:55
En welk bedrijf is het?;)
Darthwillie
15 januari 2010, 12:01
;) spanning opbouwen is dit :p
Sander Hogendoorn
15 januari 2010, 12:42
Als je dat even laat weten, kom ik kijken (woon er namelijk 10 minuutjes rijden bij vandaan :p).
Darthwillie
15 januari 2010, 13:01
zorg dat je een perskaart krijgt voor de presentatie :laugh:
Manuel
18 januari 2010, 10:10
Nelissen met Seat Leon in DRTCC4.
Vorige week bereikte ons via email een uitnodiging voor de presentatie van RT Motorsports.
Dit team, met de Limburgse coureur Manuel Nelissen onder de leden, gaat voor het tweede maal meerijden in een nieuw seizoen van DRTCC4.
Onze verslaggever en fotograaf zijn middels een chartervlucht vanuit vliegveld Maastricht-Aachen doorgevlogen naar het zonnige eiland Mallorca, alwaar de presentatie geheel in stijl werd voorgedragen.
De livery is geheel uit eigen handen gekomen van Nelissen zelf, waar hij bijzonder trots op is.
“Er zitten behoorlijke wat uren qua schetsen, kleurencombinatie’s en spuitwerk in, maar het resultaat is verbluffend”, verteld de Limburger.
Tom Coronel was zo verbluft over het resultaat, dat deze contact heeft opgenomen met RT Motorsports om deze wagen te gebruiken als promotiewagen. Omdat het DRTCC4 seizoen nog niet is gestart, werd hiervoor goedkeuring gegeven. Vandaar de naam van Coronel op de auto.
Na een welkomstdrankje en hapje was het uiteindelijk zover om de wagen te onthullen de dit jaar gaat meestrijden in het DRTCC4-kampioenschap.
Seat heeft de contractbesprekingen na het eindigen van DRTCC3 meteen weer opgepakt, en heeft Nelissen weer kunnen contracteren voor een hopend mooi seizoen met de Seat Leon.
“Een podiumplaats zal dit seizoen te hoog gegrepen zijn”aldus een bescheiden Nelissen.
“Prioriteit is om de auto heel aan de finish te brengen en proberen punten te scoren”.
Nelissen heeft dit jaar een mooi sponsorpakket voor elkaar gekregen waaronder wat plaatselijke ondernemers, die maar al te graag hun plaatsgenoot met het spreekwoordelijke gezegde een steen willen bijdragen.
“Mijn dank gaat ook uit naar de sponsors, het team, de heren Tieman, Spierenburg en Douna, voor het ondersteunen en het leveren van backup aan RT Motorsports”.
Met deze laatste woorden sloot Nelissen de mooie lange dag af, gevolgd door een spectaculaire vuurwerkshow.
De truck wordt op dit moment geheel klaargemaakt om richting Brno te gaan, alwaar op
11 maart 2010 de bolides aan de start zullen verschijnen voor de 1e wedstrijd van het DRTCC4-kampioenschap.
We wensen RT Motorsports een succesvol seizoen toe.
http://img35.imageshack.us/img35/5945/drnl1.jpg (http://img35.imageshack.us/i/drnl1.jpg/)
http://img685.imageshack.us/img685/1880/drnl2.jpg (http://img685.imageshack.us/i/drnl2.jpg/)
http://img193.imageshack.us/img193/1220/drnl3.jpg (http://img193.imageshack.us/i/drnl3.jpg/)
Ferroeni
18 januari 2010, 10:27
Manuel, lekker fris bakkie. Ik vind hem wel mooi geworden.
Fr3d
18 januari 2010, 10:47
Top Manuel!
Maik Peters
18 januari 2010, 11:00
Ik vind het een gaaf bakkie.. Lekker wit ook :)
Die kan je tijdens de races eens mooi vies maken!
Robert Saalmink
18 januari 2010, 11:07
Netjes, altijd lastig met zo'n checkered flag erop maar het is goed gelukt.
Captain Slow
18 januari 2010, 11:52
Die is zeker mooi:)
Maar wat is je sponsor als ik het mag vragen?
Darthwillie
18 januari 2010, 12:58
mooie wagen! Vlag staat er ook mooi op :thumbup:
Maik Peters
18 januari 2010, 14:29
Gerucht!
[spacer]
Het gerucht gaat dat er nog 2 Volvo C30's gaan inschrijven.
Het gaat mogelijk over een bekende en een nieuwe rijder :)
Wordt wel een echte Honda Volvo Seat race zo.
[spacer]
eansys
18 januari 2010, 14:34
Gerucht!
[spacer]
Het gerucht gaat dat er nog 2 Volvo C30's gaan inschrijven.
Het gaat mogelijk over een bekende en een nieuwe rijder :)
Wordt wel een echte Honda Volvo Seat race zo.
[spacer]
Over wie gaat het ondermeer :innocent:
Edit: Mooie auto trouwens Manuel..... Was dat helemaal vergeten door bovenstaand gerucht :)
paulpeter
18 januari 2010, 22:44
Erg gave wagen Manuel:cool:
Fr3d
19 januari 2010, 22:55
[spacer]
Het zal nu niet veel meer verbazen team T-CATS heeft ook zijn inschrijving verstuurt voor DRTCC4.
Het Team heeft Fred als rijder kunnen behouden. KGB en Obama waren te druk met elkaar bezig tijdens de onderhandelingen en dat beviel Fred niets. Hij wilde geen speelbal zijn tussen deze grootmachten en besloot bij de onderhandelingen weg te lopen. "Ze hadden het niet eens in de gaten" brieste Fred nog toen er naar gevraagd werd.
Team T-CATS hoorde ervan en nam snel contact op met Fred. De gesprekken waren gemoedelijk en constructief. Team T-CATS heeft na het goede eerste seizoen wat sponsors aan kunnen trekken. Het Australische Holden zal de technische ondersteuning verzorgen en Jamiroquai is er voor de sfeer en duidelijk ook voor de publiciteit. Jamiroquai heeft het de laatste tijd wat lastig in de muziek wereld en hoopt via DRTCC weer de hitlijsten te kunnen bestormen.
Fred heeft er duidelijk weer zin in, ookal is het in de soms zo vervloekte Toledo.
De keus voor Toledo is een afweging van vele factoren waaronder de geringe test tijd die het Team heeft kunnen boeken. De auto is nu bekend en zo hoopt het team hiermee voordeel te hebben.
Op korte termijn wordt er een team presentatie verwacht ...
[spacer]
[spacer]
Captain Slow
20 januari 2010, 15:33
Voordat ik hier m’n lulverhaaltje ga houden wil ik eerst Niels Tieman hartelijk bedanken voor alle tijd en moeite hij erin heeft gestoken om mij te helpen met dit design. Niels, je bent een topgozer, en zonder jou was deze livery niet zo mooi geweest.
Top Gear CCF presenteert de livery
The Waterberg plateau
20-01-2010
Top Gear CCF heeft vandaag de livery bekend gemaakt voor het DRTCC4 seizoen. Zoals beloofd zijn de kleuren weer herkenbaar, en staat de Cheetah weer op de zijkant. De show begon iets na 13.00 uur, met een sprintje tussen Casper en een plaatselijke Cheetah. Nadat hij puffend terug kwam stond er een Seat klaar, met een doek eroverheen. Een doek is niks nieuws tegenwoordig, maar een doek met een woestijnpatroon is toch wel apart te noemen.
http://img693.imageshack.us/img693/9856/caspersmitdoek.jpg (http://img693.imageshack.us/my.php?image=caspersmitdoek.jpg)
Van te voren werd er al gefluisterd dat er wat special effects te vinden waren op de livery, maar dat werd nog even geheimgehouden.
Casper sprak: “Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Er is door meerdere mensen veel tijd in gestoken, en er zijn meerdere liveries gemaakt.
Uiteindelijk is het deze geworden omdat het mijn 1e gedachte was, en ik bleef maar vergelijken met dit design. Het enige wat ik nu nog kan zeggen is dat ik dit seizoen constanter wil rijden dan vorig seizoen, want we zijn veel punten misgelopen door fouten of pech. Kijk en geniet van de livery zou ik zeggen.”
Het doek werd eraf getrokken, en dit kwam er tevoorschijn.
http://img34.imageshack.us/img34/1459/caspersmit1.jpg (http://img34.imageshack.us/i/caspersmit1.jpg/)
http://img704.imageshack.us/img704/9539/caspersmit2.jpg (http://img704.imageshack.us/i/caspersmit2.jpg/)
De landschappen zijn verwerkt op de Seat omdat de Cheetah daarin voorkomt, en de auto op die manier nog meer zou verbinden met de Cheetah.
Darthwillie
20 januari 2010, 15:36
:thumbup: indrukwekkend fraai!!! Is heel mooi overgekomen dat schema.
persoonlijk vind ik dit een heel leuke periode om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft.
Niels Tieman
20 januari 2010, 15:38
Goed om te zien dat je tijd en moeite in deze livery hebt gestoken. In het begin vroeg je nog naar de tekendiensten van deze of gene maar het is altijd mooi en leuk om in je eigen livery je races te racen. :D
Robert Saalmink
20 januari 2010, 15:41
Bekend uit de DRES, en zeer herkenbaar :)
Manuel
20 januari 2010, 16:44
Mooie auto geworden.
Captain Slow
20 januari 2010, 17:26
Als er trouwens iemand geen inspiratie heeft of geen tijd heeft om een livery te bedenken wil ik die South African Airways livery er voor dit seizoen wel op painten.:) Zou het toch jammer vinden als die livery dit seizoen niet te zien is.
Daniël
20 januari 2010, 18:26
Gaaf Casper! En inderdaad, met je eigen livery racen geeft altijd zo'n lekker gevoel. :laugh: Is leuk altijd.
Roy Visser
20 januari 2010, 18:30
Erg goed gelukt nu casper!
RSRoy
20 januari 2010, 18:36
Ziet er zeer mooi uit Casper :)
Ferroeni
20 januari 2010, 20:42
Casper, ziet er goed uit.
Bram Kocken
20 januari 2010, 21:27
Netjes Casper! Origineel thema ook zeker :D
Ferroeni
20 januari 2010, 22:47
Den Haag - 20 januari 2010
Hedenavond zijn foto's gelekt van de wagen waarmee Ferroeni Racing deel gaat nemen aan de DRTCC4. Opvallend is dat het bekende logo op de zijkant van de auto het veld heeft geruimd. In plaats hiervan is te zien dat Repsol de hoofdsponsor is geworden. Het is duidelijk te zien waardoor de tekenaar van de livery is geinspireerd.
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/Honda%20CBR1000RR%2005%20%20Repsol%20%201.jpg
De foto's zijn genomen door kiekjesschieter BvdS
http://www.jonckers.nl/DRTCC4/accord4.jpg
http://www.jonckers.nl/DRTCC4/accord5.jpg
Darthwillie
20 januari 2010, 22:51
zo lekker agressief zeg :thumbup: dat is nog eens een stap van je vorige liverie af. Ik vind hem mooi!
paulpeter
20 januari 2010, 22:54
Netjes Jeroen!
Connecties met team Boiling Point ?;)
Daniël
20 januari 2010, 23:00
Geweldig design! Inderdaad lekker agressief. Een superremake van een overbekend design! :thumbup:
El Maestro
20 januari 2010, 23:04
Damn, die is gaaf Jeroen!:thumbup:
Manuel
20 januari 2010, 23:07
Top livery... de eerste Honda die onthuld is.
Roy Visser
20 januari 2010, 23:22
ik vind hem vet jeroen!
Niels Tieman
20 januari 2010, 23:22
Zoals ik eerder al gezegd had Jeroen; Helemaal geweldig :D
Bram Kocken
20 januari 2010, 23:24
Zeeeer lekkere Honda :D
Marc Vos
20 januari 2010, 23:24
:blink: Wat een geweldige wagen Jeroen! :thumbup:
Bramzel
20 januari 2010, 23:27
Heel erg gaaf Jeroen. Voor de nauwkeurigheid zou je het randje tussen het wit en het rood nog even wat 'rafelig' moeten maken. Dat is nu een rechte lijn, en bij de Repsol liveries is die altijd een beetje golvend.
Ralffoxx
21 januari 2010, 00:02
De golf is natuurlijk uit het logo. En wtf vandaar dat Repsol niet meer naar ons belde. Was te druk met jou bezig met je honda. Leuke wagen hoor :)
Maik Peters
21 januari 2010, 00:30
Heel erg vet man!
en wat Bram K. zegt zou ik wel ff doen... net het kersje op de taart, puntje op de i :D
Ferroeni
21 januari 2010, 08:22
Bedankt voor de complimenten en de tip. Ik heb het overwogen om die golfbeweging tussen rood en wit aan te brengen. Maar ik wilde het "simple" houden (voor mezelf). Ik ga eens kijken of ik het alsnog voor elkaar kan brengen, want Bram K heeft er natuurlijk wel gelijk in.
Enne PP, ik heb geen connecties met team Boiling Point. Heb ik daar een livery van gemist, want het zegt me op dit moment even heel weinig tot niks.
Mark B
21 januari 2010, 08:37
Is een team in de FPL Jeroen ;)
Voor hun presentatie: KLIK (http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=49691&postcount=38)
Ferroeni
21 januari 2010, 08:46
Plagiaat!! :p
RSRoy
21 januari 2010, 09:58
Wederom een mooie auto. Zou je zo op het echte circuit tegen kunnen komen :)
Fr3d
21 januari 2010, 11:33
Het zal een mooie car-set worden :thumbup:
Manuel
21 januari 2010, 11:46
Waar blijft ie van jou dan? ;)
Ralffoxx
21 januari 2010, 12:22
Plagiaat!! :p
Wij waren eerder :P :thumbup:
Fr3d
21 januari 2010, 13:24
Waar blijft ie van jou dan? ;)
komt er aan.....:p
Bob
22 januari 2010, 11:58
Mooie wagen Manuel en Jeroen! :D Heel gaaf!! :)
Bjorn
22 januari 2010, 23:40
Update: SRL in zwaar weer!
[spacer]
Na lang onderhandelen met oude en nieuwe sponsoren en toeleveranciers is er dan toch eindelijk goed nieuws. SRL is van de ondergang gered en gaat door onder een nieuwe naam met een nieuwe auto en een nieuw livery.
"Het gaat financieel weer goed met het team en wel zullen zeker aan de start staan van DRTCC4. De monteurs hebben echt een wereld klus geklaard, ze hebben de auto binnen een heel korte tijd race klaar gemaakt. We hebben ook al wat kleine tests gedaan wat alleen maar positieve resultaten gaf.
Helaas zijn er waarschijnlijk tijdens deze tests foto's gemaakt van onze auto, ik hoop dat deze foto's niet gepubliceerd worden voor de officiële presentatie begin Februari."
[spacer]
Fr3d
25 januari 2010, 00:49
[spacer]
De team presentatie van team T-cats was er een die bij de stijl van het team paste. Voor de presentatie was maar een klein budget gereserveerd.
De dag begon met een waardig afscheid van de DRTCC3 Toledo. Dat had de auto wel verdiend. Hij zal in DRTCC4 gebruikt worden voor trainingen en evt als reserve auto. De nieuwe toleldo is al onderhanden genomen door de techneuten van Seat en Holden. Ze hopen er samen een betrouwbare auto van te maken weer mee kan gaan doen voor de top10.
Aangezien er geen filmcrew aanwezig was is een fraaie fotoreportage geschoten tijdens wat shake-down rondjes op Brno.
Jay Kay was aanwezig voor de nodige muziek en entertainment.
YouTube- Tcats drttc4 intro.wmv
[spacer]
Manuel
25 januari 2010, 09:35
Bramzel
25 januari 2010, 10:27
De livery staat hem goed Fred :) De combo GM/VAG is misschien een aparte, maar optisch is er weinig mis mee. Wel zou ik nog wat kleine logo's toevoegen (banden, olie, ophanging, technische partners, etc) toevoegen op bijv. bumpers en skirts, hij's nog wel erg leeg namelijk.
Ferroeni
25 januari 2010, 10:36
Fred, het wit (met oranje) staat de Toledo goed. Maar heb je nu het Seat logo voorop vervangen door het Jamiroquai? Is dat ook in-game zo?
Gerben
25 januari 2010, 10:44
Mooie kleuren past beter bij de Toledo dit design!
De leeuw op de zijkant lijkt veel op die op de 207 S2000 zat bij de introductie van de wagen, maar dat is het thundercats logo ofniet?
Fr3d
25 januari 2010, 11:07
De livery staat hem goed Fred :) De combo GM/VAG is misschien een aparte, maar optisch is er weinig mis mee. Wel zou ik nog wat kleine logo's toevoegen (banden, olie, ophanging, technische partners, etc) toevoegen op bijv. bumpers en skirts, hij's nog wel erg leeg namelijk.
Dat was niet de bedoeling. Ik hoef deze auto niet helemaal vol te hebben met logo's. Hij is inderdaad wel modern leeg :) Ik weet ook niet wat er door de organisatie ( Niels ) zelf nog opgezet wordt
Fred, het wit (met oranje) staat de Toledo goed. Maar heb je nu het Seat logo voorop vervangen door het Jamiroquai? Is dat ook in-game zo?
Ja dat logo is ook ingame te zien :)
Mooie kleuren past beter bij de Toledo dit design!
De leeuw op de zijkant lijkt veel op die op de 207 S2000 zat bij de introductie van de wagen, maar dat is het thundercats logo ofniet?
De zijkant is het logo van Holden zelf. Het is een leeuw en een helm.klik (http://www4.pictures.gi.zimbio.com/Hamilton+400+V8+Supercars+Race+2+dAb9hVQ2xB1l.jpg)
Het logo van thundercats staat nu alleen op de motorkap
Bramzel
25 januari 2010, 11:12
Ook modern lege auto's zijn vaak voorzien van technische sponsors, het voegt naar mijn mening alleen maar toe aan de 'realistische ervaring'. Kijk bijv. maar eens naar de BMW fabrieksliveries, dat is hier een mooi voorbeeld van:
http://www.allsportauto.com/photoautre/bmw/serie3_5/320si_wtcc/2005_bmw_320_si_wtcc_03_m.jpg
Darthwillie
25 januari 2010, 14:43
leuke kleuren combi fred! en originele presentatie!
Fr3d
25 januari 2010, 23:22
@ Bramzel, dat zal ik voor de volgende onthouden. Deze skin is immers opgestuurd met de inschrijving.
Maik Peters
26 januari 2010, 09:08
Netjes hoor Fred, maar wat Bramzel zegt hij is wel wat kaal :)
Mark B
26 januari 2010, 09:10
Netjes hoor Fred, maar wat Bramzel zegt hij is wel wat kaal :)
Waar blijft jouw presentatie?... ;)
Ferroeni
26 januari 2010, 09:27
Mark, vraag ik het aan jou. Waar blijft jouw presentatie? :)
Mark B
26 januari 2010, 09:31
Mark, vraag ik het aan jou. Waar blijft jouw presentatie? :)
Mijn wagenkeuze stond al vanaf december vast ;) Maar zoals altijd heb ik de volste vertrouwen dat het allemaal goed komt. Hij is gewoon nog niet af, maar we hebben nog even he :)
Maik Peters
26 januari 2010, 09:40
Waar blijft jouw presentatie?... ;)
hier > http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=79887&postcount=122
:blushing:
Mark B
26 januari 2010, 09:57
Ja amehoela :D je weet donders goed wat ik bedoel haha ;)
Maik Peters
26 januari 2010, 10:12
Euh? oh dat :)
Soon! i hope!
Ralffoxx
26 januari 2010, 20:47
[spacer]
Boiling Point presenteerd wagen op Imola.
[spacer]
Imola Italië - Boiling Point presenteerde hun wagen en coureur vandaag bij een test sessie op het mooie Imola.
In de vroege ochtend op het nog mistige Imola stond een presentatie gepland. Iets later dan geschreven in de officiële pers release stond team baas en rijder Steven Voss er dan eindelijk. Na een kort praatje van Steven kwam de verrassing de directeur van Lada kwam te voorschijn er kondigde aan dat Steven dit seizoen door Lada zou worden ondersteunt."We hopen dit jaar samen veel te leren over de 110s en misschien kunnen we hier en daar wat puntjes mee pakken, we verwachten er niet veel te veel van dit seizoen het moet vooral een leer seizoen worden" kwam er uit Steven zijn mond. Lada hoopt met de ervaring van Steven de auto door te kunnen ontwikkelen en wat punten te kunnen sprokkelen. Ook is de sponsor zoals bekend bij de F3000 opgestapt. De sponsor die eerder deze week al te zien was bij een presentatie van een ander team. Maar een succesvolle sponsor die Zerobarrier/Boiling point al succes heeft gebracht is dit seizoen te zien op de wagen. Antec die samen met zuster team Zerobarrier bij RDTCC kampioen zijn geworden prijkt op de lada. Ook zouden ze bij andere kampioenschappen te zien zijn. Na het praatje van Lada en Steven gingen ze het circuit even op. De zon was inmiddels doorgebroken en hier en daar werden er kiekjes geschoten.
[spacer]
http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/drtcc4/lada_2010_drtcc4_klein.jpg (http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/drtcc4/lada_2010_drtcc4.jpg)
http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/drtcc4/lada_2010_drtcc4_klein_2.jpg (http://www.ralffoxx.com/boilingpoint/drtcc4/lada_2010_drtcc4_2.jpg)
[spacer]
Sander Hogendoorn
26 januari 2010, 21:01
Mooie wagen, lekker opvallende kleurencombi :)
Maik Peters
26 januari 2010, 21:49
Leuk gedaan man!
Niels Tieman
26 januari 2010, 21:52
Zeer verfrissende auto. Beetje rally-achtige livery en dat staat de Lada goed. Top! :D
Manuel
26 januari 2010, 22:04
Mooie livery. Lada ziet er meteen anders uit dan de ingame-tank. Netjes.
Ferroeni
27 januari 2010, 08:30
Steven, die Lada heb je van een mooie livery voorzien. Keurig.
RSRoy
27 januari 2010, 09:25
Lekker opvallende auto Steven, gaaf :)
Gerben
27 januari 2010, 13:03
mooie bak steven!
eansys
27 januari 2010, 15:50
:thumbup: Strak ontwerp Steven..:thumbup:
Bramzel
27 januari 2010, 17:17
Gave bak Steven! Verfrissend om die auto eens in andere kleuren te zien. En sowieso een lekker uniek ontwerp!
Maik Peters
27 januari 2010, 22:01
[spacer]
Roaring Pipes Maniacs
&
M. Peters
http://img718.imageshack.us/img718/761/tdirpml.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/1336/tdirpmr.jpg
Toch nog een andere look:
De C30 is toch nog door omstandigheden opzij geschoven en heeft plaatsgemaakt voor de Seat Leon TDi.
Op de vraag waarom deze keuze boven de C30 heeft Peters even geen commentaar. Hij hoopt iig veel plezier te mogen beleven aan DRTCC4.
Het team is "Roaring Pipes Maniacs" bekend van onder andere Racedeparment en natuurlijk RPMnet.org, de sponser is Snap-on.
Het skinwerk is te danken aan inhuis architect Jarrod Grossley met het puntje op de i door M. Peters zelf.
[spacer]
eansys
27 januari 2010, 22:04
ENWeb Racing
[spacer]
Na veel wikken en wegen heeft Eric Nannings, eigenaar van ENWeb, toch besloten om zich als nieuweling in te schrijven voor de DRTCC.
Ondanks dat er prive geld ingestoken moest worden is het toch gelukt een Volvo C30 in de bedrijfskleuren te krijgen.
ENWeb Racing is in iedergeval voor dit seizoen veilig.
Wie weet wat de toekomst nog brengt.
[spacer]http://www.enweb.nl/images/race/enweb-racing1.jpg
http://www.enweb.nl/images/race/enweb-racing2.jpg
Skin werk is in eigenhuis ontwikkeld met tips van M.Peters
Federici
27 januari 2010, 22:07
2 hele toffe wagens met allebei heel gewaagde ontwerpen :D
Vind het idee van Eric wel heel erg tof :D
Manuel
27 januari 2010, 22:08
Hele mooie en aparte skins moet ik zeggen.
Top.
Captain Slow
27 januari 2010, 22:09
Ik zie een Mondriaan:laugh:
Fraaie auto's heren:thumbup:
Robert Saalmink
27 januari 2010, 23:35
Woah, Eric is bang dat ze hem niet gaan herkennen! ;)
Maik, fraai ding!
Darthwillie
27 januari 2010, 23:37
Fraaie wagens heren :thumbup:
f1timmy007
28 januari 2010, 00:07
Ziet er mooi uit jongens :) heb geen race on maar ben misschien nog van plan om het te gaan kopen maar niet voor 31 januari.
Ferroeni
28 januari 2010, 08:36
Mannen, dat zijn weer mooie toevoegingen. Ik vind die van Eric wel gedurft. Het is in ieder geval anders dan anderen doen. En goed gelukt al zeg ik het zelf. Maarre, dat Koni logo op de voorbumper is een oude heb ik uit betrouwbare bron.
RSRoy
28 januari 2010, 09:17
Sodeju Eric, je rijd graag in de picture? :p
Marc Vos
28 januari 2010, 18:08
Ik zie een Mondriaan:laugh:
Het jaartje CKV wat ik heb gehad zorgde ervoor dat ik precies hetzelfde zag :lol:
Maar de livery's zijn weer van hoog niveau! :thumbup:
Martijn Mezger
28 januari 2010, 18:23
Gaaf design. :)
Alleen vind ik het Breitling logo op de motorkap niet echt bij de rest van de auto passen?
Niels Tieman
28 januari 2010, 19:35
[spacer]
Zippo stapt af van 3 livery-contest
"We zijn afgestapt van de 3-livery-contest. We hebben één livery compleet af en de andere 2 staan op 80%. Het bureau wat onze wagen ontwerpt heeft meerdere wagens onder zijn hoede en helpt de organisatie met het bouwen van de carset. Ze willen kwaliteit leveren en op deze manier geven we hun meer ruimte. Tevens zijn we zeer content met onze livery en hebben we daar voor gekozen."
De presentatie van de nieuwe Zippo-bolide staat gepland voor het einde van deze week.
[spacer]
Bob
28 januari 2010, 20:02
Maik, op de TDI is hij ook mooi geworden :)
Eric, vind hem heel apart, maar is niet echt mijn ding!
Maar desondanks ben jij verder met painten dan ik ;)
paulpeter
28 januari 2010, 21:50
[spacer]
Crown Racing presenteerd haar nieuwe wagen
Mill, Vandaag presenteerde Crown Racing haar nieuwe bolide aan de pers. Het is erg lange tijd stil geweest rond het team van Crown Racing wat betreft de wagenkeuze. Achter de schermen werden ondertussen verschillende wagens getest door vaste coureur Paulpeter Kroon. Het team was tevreden over de ontwikkeling die de BMS doormaakte afgelopen 2 seizoenen. Het team twijfelde echter of ze nogmaals een stap konden maken met deze auto.
Afgelopen maand stond in het teken van onderhandeling en het testen van nieuwe wagens. Aan al deze onderhandelingen kwam vandaag een eind. Crown Racing heeft een deal weten te sluiten met Lada. De Russische fabrikant wilde naast Steven Voss graag nog een coureur actief hebben tijdens het komend seizoen. De doelstelling van het team is om dezelfde weg in te slaan, als aan het begin met de BMS. Het eerste seizoen zal vooral ontwikkeling zijn en het tweede seizoen zal er geoogst moeten worden.
Monster Energy is al sinds het eerste DRTCC seizoen actief als sponsor van Crown Racing. Ook tijdens komend seizoen zullen zij weer duidelijk op de wagen aanwezig zijn. Samen met de steun van DC shoes en Motul zullen zij Crown Racing de financiele injectie geven die het team nodig heeft om de weg naar boven in te slaan.
Coureur Paulpeter Kroon is erg tevreden met de nieuwe auto. "Het gaat de goede kant op. We hebben helaas nog niet zo veel kunnen testen. Maar ik ben tevreden over de voortgang de we maken. Doel is om contstant in de top 10 te zitten en hopelijk ergens voor een verassing te kunnen zorgen."
http://www.crown-racing.com/lada.jpg
[spacer]
Niels Tieman
28 januari 2010, 21:51
Lekker PP. Herkenbaar en netjes uitgevoerd. :D
Roy Visser
28 januari 2010, 21:51
gaaf PP!
Bram Van Der Stichelen
28 januari 2010, 21:56
Vet! :thumbup:
Captain Slow
28 januari 2010, 22:03
Vette bak PP:thumbup:
Ferroeni
28 januari 2010, 22:03
PP, monsterlijk! Ga je hier ook nog wat driftfilmpjes van maken zoals Ken Block? :)
eansys
28 januari 2010, 22:10
:thumbup: Mooie bak man....:thumbup:
El Maestro
28 januari 2010, 22:31
Die zag ik niet aankomen, een Lada!
Hij is weer mooi PP!:thumbup:
Bramzel
28 januari 2010, 22:38
Superwagen, superlivery! Heel gaaf PP!
Federici
28 januari 2010, 22:55
Geweldig PP :D
Toevallig zit ik nu aan de Monster Ripper (en dat als een echte Red Bull man :P)
El Maestro
28 januari 2010, 22:59
Ripper is awesome:p
dat moest ik gewoon even kwijt
Bob
28 januari 2010, 23:26
Heul vet!!!!! :D Helemaal super Pepe, maar dat had ik al op MSN gezegd ;)
Niels Tieman
28 januari 2010, 23:28
[spacer]
Niels Tieman presenteert Zippo-Livery
"Hier is hij dan." sprak de woordvoerster van Zippo. "We zijn enorm content met deze livery. De witte band over de auto met de typische vlammen en details maken het livery die bij ons past." Tieman zelf was ook blij met de nieuwe Zippo-livery: "Ik heb mijn eerste overwinning behaald in een Zippo gesponsorde bolide. We hadden een mooi pakket met Honda en deze keer zullen we de strijd aan gaan samen met Chevrolet. Het zal een moeilijk seizoen worden maar ik heb zin in de typische DRTCC gevechten!"
http://img192.imageshack.us/img192/7195/ntieman1280.jpg
Niels Tieman bedankt JW Oostingh (Joostingh) voor de foto/render van de bolide.
[spacer]
Darthwillie
28 januari 2010, 23:30
:blink: heeeeeeel gaaf pp, ook knap dat je ieder jaar de liverie verandert!!!!!!
en dat is ook fraai Niels, moeilijk te maken zeg
Bob
28 januari 2010, 23:30
oei, wat een heerlijke wagen.
Ook jij wist het al via MSN, maar echt ik vind hem super vet geworden Niels!!! :D
joostingh
28 januari 2010, 23:33
Zoals je al hebt gehoord van mij dat dit de mooiste auto uit de competitie gaat worden. Ik vind hem echt onwijs gaaf.
(ik heb hem ook al van dichterbij mogen aanschouwen en hij is echt heel erg mooi!)
Atreidez
28 januari 2010, 23:34
Super mooie wagens weer allemaal mensen :thumbup:
Martijn Mezger
28 januari 2010, 23:45
Wat een gave livery Niels!
Bramzel
28 januari 2010, 23:53
Heel erg gaaf Niels, verfrissende variatie op je thema :)
Overigens een klein stukje constructieve kritiek in het algemeen; trek je persbericht nog even door de spellingscontrole voor je hem plaatst. Ik vind het zo zonde om mensen veel moeite te zien doen voor een presentatie, en dan toch nog d/t/dt vauten in de teksten te zien. Doet net even afbreuk aan het welverzorgde plaatje ;)
Manuel
29 januari 2010, 00:03
Strakke bolides gaan er verschijnen op de grid.
Niels Tieman
29 januari 2010, 00:16
@Bram. Ja dat is waar, maar ieder zijn ding. Persoonlijk ben ik al blij dat de wagen afgerond/klaar/gerenderd is op het moment :D. Nederlandse spellingscontrole moet ik nog ff op mijn PC gooien, het is wel een feit. :)
Gerben
29 januari 2010, 00:17
erg gave bak Niels!!!
TEAM WTM
29 januari 2010, 01:55
TEASER :p
http://img253.imageshack.us/img253/232/img0125u.jpg
Ferroeni
29 januari 2010, 08:30
Niels, echt supergaaf gedaan met die Zippo. Ik hoop dat ik vaak om je heen te vinden zal zijn om je wagen te aanschouwen.... Oh nee, om spannende gevechten met je te hebben.
Overigens een klein stukje constructieve kritiek in het algemeen; trek je persbericht nog even door de spellingscontrole voor je hem plaatst. Ik vind het zo zonde om mensen veel moeite te zien doen voor een presentatie, en dan toch nog d/t/dt vauten in de teksten te zien. Doet net even afbreuk aan het welverzorgde plaatje ;)
Bram, ik heb net het stukje 2 keer gelezen en ik zie er zo snel geen spellingsfouten in. Het zal misschien het tijdstip zijn, of het stukje tekst is al door Niels aangepast.
RSRoy
29 januari 2010, 09:21
Weer 2 gave auto's erbij :D
eansys
29 januari 2010, 09:30
:thumbup: Burning Rubber...Mooie auto Niels..... (Kan ik weer wat leermomentjes uit halen :laugh:)
Mark B
29 januari 2010, 10:07
Mooie auto's hier allemaal zeg! Zal weer een fraaie carset worden :thumbup:
Maik Peters
29 januari 2010, 10:14
@PP Vetjes man... ook heel leuk dat je Lada gaat rijden.
@Niels, totaal niet wat ik had verwacht en ben in dubio of ik het nu mooi of gaaf vind :p
@WTM, Euh verkeerde inlognaam? ben wel benieuwd trouwens!
Niels Tieman
29 januari 2010, 11:51
Bram, ik heb net het stukje 2 keer gelezen en ik zie er zo snel geen spellingsfouten in. Het zal misschien het tijdstip zijn, of het stukje tekst is al door Niels aangepast.
Ik heb nog één keer naar de tekst gekeken en vond toen één fout, verder niet zoveel. :) Maar het was ook meer algemeen bedoeld geloof ik.
@Maik en andere reacties: Danku :D
Ferroeni
29 januari 2010, 12:16
Ik heb nog één keer naar de tekst gekeken en vond toen één fout, verder niet zoveel. :) Maar het was ook meer algemeen bedoelt geloof ik.
bedoeld (sorry)
Niels Tieman
29 januari 2010, 12:18
Plaats ik gelijk even een oproep om niet over elke t/d/ of dt te gaan lopen piepen, want daar word ik persoonlijk weer moe van. ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.