View Full Version : DRTCC4 | Geruchten, persberichten en teampresentaties
Captain Slow
29 januari 2010, 11:26
En kan kan je maar beter dekking zoeken:surrender:
Fr3d
29 januari 2010, 19:37
mooie skins heren :thumbup:
Leuk dat er nu 2 lada's zijn met 2 snelle coureurs.
Die zullen hier en daar nog wel voor een verrassing kunnen gaan zorgen.
Niels Tieman
30 januari 2010, 21:13
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/NielsTieman_logo.jpg
NielsTieman brengt aantal livery's terug in de toekomst
"We gaan het anders doen." waren de beginwoorden van Niels Tieman. Zijn gelijknamige bedrijf heeft een groot aandeel in de DRTCC, FPL & ZAC-livery's en daar moet verandering in komen. "Als het 2009/2010 seizoen erop zit dan heb ik meer dan 30 bolides, een handvol helmen en een aantal presentaties gepaint. Dat is veel. Heel erg veel."
Natuurlijk waren de aanwezige journalisten nieuwsgierig over de nieuwe plannen van het bedrijf. "Ik zal huispainter blijven van Team DigitalRacing en de rest van de teams zal onder de loep worden genomen. Ik wil proberen om mensen meer te helpen met hun eigen creaties. Tips and tricks zodat mensen het genoege hebben om met hun eigen bolide rond te racen, dat is het ultieme doel. Dat is één onderdeel. Het andere onderdeel betreft meer zorgvuldigheid in kleinere projecten. Ik heb al een aantal lang gekoesterde wensen die ik graag tot uiting wil brengen. Op deze manier probeer ik daar meer tijd voor vrij te maken."
Mensen die vragen hebben aan Niels Tieman kunnen hem altijd mailen of aanspreken via MSN. Vragen stellen in het forum is natuurlijk ook een optie.
[spacer]
Captain Slow
30 januari 2010, 21:19
Verstandig Niels. Misschien handig om iemand meer stap voor stap te helpen en advies geven zoals je bij mij deed dit seizoen?:)
Niels Tieman
30 januari 2010, 21:21
@Casper: Ja, dat is inderdaad de bedoeling. :)
Fabian de Jong
30 januari 2010, 21:39
Of maak een guide waarin stap voor stap alles besproken wordt van het trekken van een rechtelijn tot het inkleuren ervan sponsoren plakken en renderen :)
Jeroen Ursem
30 januari 2010, 21:59
Presentatie AMP Racing Team
[spacer]
http://img199.imageshack.us/img199/5749/ampenergylogo02.gif
http://img268.imageshack.us/img268/8558/alfajeroen.jpg
Bij deze presenteren we u de line up voor de DRTCC4, het vertrouwen in Ursem is groot en het contract is wederom een jaar verlengd. Ursem en de Alfa Romeo zijn een goeie combinatie en we hebben daarom ook besloten daar zeker niet vanaf te stappen. We hopen dit seizoen weer meer naar voren mee te kunnen doen voor de waardevolle punten. Nieuw seizoen, nieuwe smaak, dit seizoen rijd Ursem weer in de livery van de vorige 2 seizoenen, echter in de smaak Overdrive. Wij willen NT wederom bedanken voor het prachtige artwork op de wagen.
Bij deze dan ook de presentatieclip: Rechtsklikken, opslaan als (http://www.sr-academy.nl/ZAC6%20Filmpjes/AMPRacingTeam.wmv)
[spacer]
Roy Visser
30 januari 2010, 22:06
keurig hoor jeroen :)
ik had zelf wel gekozen voor wat strakker racewerk ;) (al is dit natuurlijk wel een beetje jouw stijl :P )
Kim Van Der Stichelen
30 januari 2010, 22:06
Hé wat een toeval, Imola :) Was je daar niet eens derde geworden?
El Maestro
30 januari 2010, 22:07
Mooie bak weer Jeroen! Leuk dat je elk seizoen een andere smaak/kleur kiest:)
En uiteraard op Imola geschoten :lol:
Niels Tieman
30 januari 2010, 22:08
Mooi presentatie filmpje Jeroen! :D Het rode staat hem goed. :D
Martijn Brouwer
30 januari 2010, 23:16
mooi auto hoor jeroen en een mooi filmpje ook..ik wil niet nieuwsgierig zijn maar is er wat met jou en imola?want als ik jou naam zie komt er vaak ook wat van imola in voor daar moet wel iets heels speciaals zijn gebeurd.
Jeroen Ursem
30 januari 2010, 23:18
Tja, mijn P3 tijdens Imola ZAC3, ik herinner het als de dag van gisteren, 's ochtend stond ik op uit bed en voelde ik mij uitermate fit. Na een goed ontbijt ging ik richting circuit waar de pers volledig in de rij stond bij Visser, Knot en Waltmans. Daardoor kon ik mij goed mentaal voorbereiden op de kwali en race. Toen de kwali verlopen was, stond ik op een tactisch sterke 5e plaats, vlak achter Zijlstra. De race hoeft amper beschreven te worden, de meesten hier zullen het nog vers in het geheugen hebben hoe de race verliep. En mooi gevecht om P1 tussen Visser en Knot wou ik niet verstoren dus reed ik de race veilig uit op P3. Waar kampioenskandidaat Waltmans de steken liet vallen liep ik er met deze podiumplaats vandoor.
Gezien de media aandacht die ik hierna kreeg heb ik er weer voor gekozen om in de anoniemiteit te rijden buiten het podium. Enkel in de ZAC5 en DRTCC op Monza liet ik nog even een podium zien omdat ik toch soms wel eens er wil staan.
Niels Tieman
30 januari 2010, 23:19
:lol:
Martijn Brouwer
30 januari 2010, 23:21
fantastich verhaal man,mooi geschreven ook hahah ik heb geen spijt dat ik het gevraagd heb...:thumbup:
Roy Visser
30 januari 2010, 23:22
:hang:
Manuel
30 januari 2010, 23:24
Goed filmpje Jeroen... leuke manier op je auto zo te presenteren.
Brett Pit
31 januari 2010, 00:05
Deelname Team Zerobarrier na breuk Volvo onzeker
[spacer]
Nog altijd is er geen inschrijving binnen vanuit het kamp van Team Zerobarrier. De succesvolle samenwerking met Volvo van de afgelopen twee seizoenen zal niet worden verlengd is bekend geworden. Met welke fabrikant Zerobarrier wel een contract heeft gesloten is onbekend, maar de nieuwe auto van Jaap Kleijn zit in de laatste fases en een inschrijving zal er 100% zeker komen liet de Scheveningse coureur donderdag aan mij weten.
Vorige week lieten Seat en Honda al doorschemeren dat zij druk bezig waren de handtekening van Kleijn onder hun contract te krijgen, wie dit uiteindelijk gelukt is zal ons snel duidelijk moeten worden.
De inschrijvingen lopen al aardig op zijn eind en we wachten met smart op de diverse presentaties, waaronder hopelijk die van Zerobarrier.
[spacer]
Brett Pit
eansys
31 januari 2010, 11:57
:thumbup: Ziet er stoer uit Jeroen. Mooie car die Alfa:cool:
Darthwillie
31 januari 2010, 12:24
Dat rood staat hem goed :thumbup: gaaf filmpje ook!
Ferroeni
31 januari 2010, 12:29
Jeroen, leuke teampresentatie van de Alfa. Klein vraagje: hoeveel smaken zijn er van AmpEnergy (maw: hoeveel verschillende liveries kun je nog op dit thema maken :) )?
Al met al blijf ik het een mooie livery vinden die niet gaat vervelen.
Darthwillie
31 januari 2010, 12:39
# AMP Energy
# AMP Sugar Free
# AMP Overdrive
# AMP Traction
# AMP Elevate
# AMP Relaunch
# AMP Black Tea
# AMP Green Tea
# AMP Lightning
# AMP Energy Sugar Free Lightning
http://i5.photobucket.com/albums/y162/hstanfi/Livejournal/IMG_3301.jpg
dus pas bij DRTCC9 hoeft Jeroen een nieuwe sponsor te vinden, de gele zal leuk bij zijn helm staan :laugh:
Jeroen Ursem
31 januari 2010, 12:40
Wat Willie zegt :thumbup:
Bob
31 januari 2010, 14:17
Idd gaaf geworden Jeroen :D Nice bakkie!
Atreidez
1 februari 2010, 11:18
Zerobarrier doet shake-down op Nordschleife
Nog net op de deadline heeft het Zerobarrier team zijn inschrijving, auto en livery compleet kunnen maken om vol goede moed te starten aan het seizoen van de DRTCC4. De inschrijving van Zerobarrier was tot de laatste dagen onzeker, nadat ongeveer een week geleden het contract met Volvo op losse schroeven stond. Gelukkig boodt SEAT het team een aanbod wat ze niet konden afslaan, waardoor het team aan de start komt te staan met een gloednieuwe SEAT Leon TDi. Het sponsor contract met PKR, gemaakt voor het begin van de ZAC competitie, gaf het team ook de vrijheid om de kleurstelling opnieuw aan te passen waardoor het team nu eindelijk met een "cool" ogende wagen aan het kampioenschap gaat deelnemen.
Vanwege het lage resterende budget kwam van een presentatie op nivo niet veel meer terecht, en zullen jullie het tot de eerste race moeten doen met 2 shots op de Nordschleife. Ook de ramen van de auto doen vermoeden dat de auto toch niet helemaal gloednieuw was, iets waarover het team nog contact onderhoudt met de SEAT fabrikant :rolleyes:
http://www.xs4all.nl/~atreides/DRTCC4-1.jpg
http://www.xs4all.nl/~atreides/DRTCC4-2.jpg
Robert Saalmink
1 februari 2010, 11:33
Op de Nordschleife nog wel
Ralffoxx
1 februari 2010, 11:34
Hij wou een endje rijden :)
Mooie wagen Jaap
Mark B
1 februari 2010, 11:44
Nice!
Niels Tieman
1 februari 2010, 11:49
Nette bolide Jaap. :D
Dennis
1 februari 2010, 11:55
Geen fancy fotoreportages of afgehuurde circuits voor Oxygen Racing maar een simpele studio foto van de O2RD002, de BMW waarmee Dennis Gerressen aan zijn 2e DRTCC seizoen mee zal gaan doen.
Het ontwerp is voor een groot gedeelte gelijk gebleven, echter is wel een een grote nieuwe hoofdsponsor bij gekomen: Tomtom.
"Na mijn succes in Gotherburg hebben de mannen van Tomtom contact opgenomen. Ze waren behoorlijk onder de indruk en wilde graag een deel sluiten voor het DRTCC4. Hierop kon in natuurlijk geen nee zeggen" aldus Dennis.
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/o2rd002.png
Niels Tieman
1 februari 2010, 12:00
Dat is een mooie afwisseling op je thema Dennis. Top! :D
Ferroeni
1 februari 2010, 12:01
@Jaap, dat is weer een mooie wagen geworden.
@Dennis. Leuke sponsor. Maar je weet toch dat je TomTom niet nodig hebt op het circuit :) Maar wel stoer dat je weer in een BMW het startveld betreedt.
Manuel
1 februari 2010, 12:05
:thumbup:
Robert Saalmink
1 februari 2010, 12:18
Dat wordt weer een fraaie carset zeg!
eansys
1 februari 2010, 13:00
Dennis
1 februari 2010, 13:21
Maar je weet toch dat je TomTom niet nodig hebt op het circuit
Nou. Af en toe.
enuh. Ik rij met cornermarkers aan
Bramzel
1 februari 2010, 13:25
Mooie wagen Dennis!
Roy Visser
1 februari 2010, 13:31
@Dennis. Leuke sponsor. Maar je weet toch dat je TomTom niet nodig hebt op het circuit :) Maar wel stoer dat je weer in een BMW het startveld betreedt.
Ik weet anders nog wel een bepaald admin lid die er baat bij heeft gehad :P
keurige liveries dennis/jaap!
Ferroeni
1 februari 2010, 13:53
Als ik mij niet vergis was dat op Brands Hatch.
Captain Slow
1 februari 2010, 13:54
keurige liveries dennis/jaap!
Heb ik iets gemist?:huh1:
Roy Visser
1 februari 2010, 13:59
Heb ik iets gemist?:huh1:
Meneer Saalmink die op geniale wijze op Brands Hatch Indy, waar je bij surtees rechtdoor gaat, linksaf slaat en zo het gp circuit op duikt :innocent:
er is een mooi filmpje van maar die heb ik helaas niet in bezit :)
Robert Saalmink
1 februari 2010, 14:05
Wist ik veel, ik kwam 1 minuut voor de race binnen op een circuit dat ik nog nooit gereden had :blush: Laat duidelijk zijn dat het aan de track lag, en niet aan mij :innocent:
Captain Slow
1 februari 2010, 14:43
Meneer Saalmink die op geniale wijze op Brands Hatch Indy, waar je bij surtees rechtdoor gaat, linksaf slaat en zo het gp circuit op duikt :innocent:
:lol::thumbup:
Ik zie het al voor me: teambaas op de radio. "Robert, je tijden zijn niet super, je wilde de race toch winnen?" Robert: "Wat denk je dat ik aan het doen ben? Joyriden?!:lol:
Bob
1 februari 2010, 16:56
Dat was inderdaad een hilarisch moment! Weet nog goed toen op Teamspeak :D Heerlijk was dat!
Mooie bolides heren! Zien er gelikt uit :D
RSRoy
1 februari 2010, 17:13
Ik zie dat er weer een paar mooie auto's voorbij zijn gekomen. Chapeau heren :)
Stefan van Renselaar
1 februari 2010, 17:24
Heeft hier iemand tijd en zin om voor mij een render te maken? :)
Captain Slow
1 februari 2010, 17:59
Ik wil het wel een poging geven Stefan:) Mind you, ik heb 3 renders gemaakt voor m'n eigen bolide om te kijken of alles werkte. Ik kan geen super mooie renders garanderen.;)
Bram Van Der Stichelen
1 februari 2010, 18:23
Mij mag je ook altijd contacteren, duurt toch niet lang :)
Stefan van Renselaar
1 februari 2010, 19:40
Vechten jullie even uit wie de render mag maken? :p
Toen ik net terug zat te zoeken in dit topic naar de render van Casper zag ik dat ik niet de enige ben met een bepaalde hoofd sponsor..
Captain Slow
1 februari 2010, 20:04
die render heeft Niels gemaakt:)
Ik had problemen met een plug-in.
Maar laat Bram het anders maar maken. Dan kan ik ff verder kloten met 3d max :P
Kim Van Der Stichelen
1 februari 2010, 22:47
Ja wie heeft dat filmpje nog? Het was van mij geloof ik maar heb het niet meer ;)
Brett Pit
1 februari 2010, 22:53
Filmpje missend
[spacer]
De zoektocht is begonnen, het betreffende filmpje heeft al eens online gestaan maar is als vermist opgeven door de eigenaar..
[spacer]
Brett Pit
Brett Pit
2 februari 2010, 20:36
Gevonden!
[spacer]
Met dank aan tipgever Paulpeter Kroon:
Brands Hatch testrace (http://www.crown-racing.com/bhrace1.zip)
[spacer]
Brett Pit
paulpeter
2 februari 2010, 20:36
Woeiiii
Bob
2 februari 2010, 20:42
Ik zeg: Hilarisch :D :lol:
Sander Hogendoorn
2 februari 2010, 20:47
Whaha :thumbup:
Captain Slow
2 februari 2010, 20:56
Teveel naar Dick dastardly gekeken Robert? Ergens een sneaky val opgezet?:lol:
Stefan van Renselaar
2 februari 2010, 21:11
Die muziek erbij ook :lol: :lol:
Ferroeni
2 februari 2010, 21:27
Hylarisch filmpje. Top.
Robert Saalmink
2 februari 2010, 22:42
Zoals ik al zei: het circuit heeft schuld, niet ik :innocent:
Ik ga nu even in een hoekje zitten.................. :blush:
Henk Kraal
2 februari 2010, 22:53
Haha, geweldig! :D
Was geen beste dag die avond of wel? ;) Ik zou het zo zelf geweest kunnen zijn overigens, dus misschien moet ik maar niet te hard lachen ....
Niels Draijer
2 februari 2010, 23:31
Ik lig helemaal in een scheur hiero :lol::lol::lol:
Manuel
3 februari 2010, 10:09
Ik hoor alleen muziek..maar geen beeld via mediaplayert
Niels Tieman
3 februari 2010, 10:12
Ik denk dat je een plugin mist Manuel. :)
Manuel
3 februari 2010, 10:14
ik mis wel meer, maar dat is iets anders.
Maarre ik heb schijnbaar alles up to date aldus de player.
Atreidez
3 februari 2010, 10:36
Als je nou VLC even op je pc zet, ben je voortaan van dat codec gedoe af ;) http://www.videolan.org
Super droog moment trouwens Robert :laugh:
Manuel
3 februari 2010, 10:45
Dank je Jaap.
On topic: super actie.. toverde zelfs een smile op mijn gezicht.
eansys
3 februari 2010, 11:46
:lol::lol::lol: Niet getest Robert :thumbup:
Of sprong het circuit opeens in een andere vorm :laugh:
Het valt toch zeker is dezelfde categorie vermaak als de zangkwaliteiten van Roy..
Roy Visser
3 februari 2010, 12:17
zangkwaliteiten van Roy..
wow kwaliteiten, zo heeft nog nooit iemand het genoemt!
Niels Tieman
3 februari 2010, 12:25
Dat zal wel een "slip of the tongue" zijn of Eric heeft wel een hele rare muzieksmaak. :D
Brett Pit
3 februari 2010, 21:41
Foto's 'gelekt' wagen Van Renselaar
[spacer]
Vandaag in de mailbox lagen er een aantal foto's van de wagen van Van Renselaar. Gezien er nog geen officiële presentatie geweest is, kunnen dit ook work in progress foto's zijn.
http://i45.tinypic.com/o0s4md.jpg
http://i48.tinypic.com/21wzno.jpg
Van Renselaar was niet beschikbaar voor commentaar, volgens insiders was die zich mentaal aan het voorbereiden voor zijn presentatie, dus wachten we nog even vol spanning af.
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
3 februari 2010, 21:49
:lol: leuk dat er twee zo verschillende wagens van Repsol zijn. Leuke wagen ook, hele stap van de vorige zwarte af.
Stefan van Renselaar
3 februari 2010, 21:59
Ze zijn inderdaad nog WIP, maar mijn het lijkt wel alsof ik in en vergiet van een gebouw zit, het lekt aan alle kanten naar buiten :rolleyes: :p
Maik Peters
3 februari 2010, 22:03
Was er iets misgegaan met de foto maken?
Leuk idee hoor, maar het lijkt net alsof de kleuren zijn verschoten. (te vaak gewassen?)
iig heel veel suc6 in de Seat !
Roy Visser
3 februari 2010, 22:11
Ze zijn inderdaad nog WIP, maar mijn het lijkt wel alsof ik in en vergiet van een gebouw zit, het lekt aan alle kanten naar buiten :rolleyes: :p
Pfff, het grootste lek ben je zelf ;)
keurig hoor Stefan, grote vooruitgang weer tov de vorige!
Manuel
3 februari 2010, 22:19
Dat is wel een hele mooie livery van dhr van Renselaar. Super.
Dennis
3 februari 2010, 22:31
Gevonden!
[spacer]
Met dank aan tipgever Paulpeter Kroon:
Brands Hatch testrace (http://www.crown-racing.com/bhrace1.zip)
[spacer]
Brett Pit
haha. Ook te droog dat je daarna heel rustig weer terug komt rijden. Echt zo: "huh?"
Ferroeni
4 februari 2010, 07:22
Foto's 'gelekt' wagen Van Renselaar
Hé, nu snap ik waarom mijn budget zo beperkt is voor het komend seizoen. Repsol sponsort nog een ander team :)
Stefan, zoals andere ook al zeggen: de kleuren zijn wat flets. Was dat ook de bedoeling?
RSRoy
4 februari 2010, 08:28
Beetje appart om 2 Repsol auto's te hebben eigenlijk maar ik vind het idee van de livery wel leuk. Maar zoals andere zeggen, de kleuren mogen wat feller.
joostingh
4 februari 2010, 09:42
Beetje appart om 2 Repsol auto's te hebben eigenlijk maar ik vind het idee van de livery wel leuk. Maar zoals andere zeggen, de kleuren mogen wat feller.
Idd mogen de kleuren wat feller en daarnaast zie ik dat er kartelige randen zijn op de texture. Wanneer de standaard scene word gebruikt staat dit goed ingesteld zodat dit wel goed word weergegeven.
Roy Visser
4 februari 2010, 10:00
Idd mogen de kleuren wat feller en daarnaast zie ik dat er kartelige randen zijn op de texture. Wanneer de standaard scene word gebruikt staat dit goed ingesteld zodat dit wel goed word weergegeven.
die kartelige randen zitten hem in Stefan zijn photoshop instellingen, ik heb geen idee welke instelling het is, maar het zit er iig al in vanaf de allereerste skin die ik van stefan heb bekeken en aangepast ( JPS chevy)
misschien dat iemand de instelling weet en stefan uit de brand kan helpen?
Atreidez
4 februari 2010, 10:13
Ik kreeg altijd kartelranden als ik een gepaint vlak (met pen tool) veranderd heb in rasterized layer, en die dan met t verfblik van kleur verander.. Dat doe ik dus ook niet meer :)
Captain Slow
4 februari 2010, 10:43
Die kartelranden komen denk ik omdat Stefan lijntjes trekt met de 'lijn' tool.
Ik wil er anders wel ff naar kijken of ik die dingen kan weghalen.:)
Ik had ze vorig jaar ook op de achterkant van m'n Volvo toen ik die lijnen trok.
http://img534.imageshack.us/img534/3294/csc302.jpg (http://img534.imageshack.us/i/csc302.jpg/)
Je ziet het nauwelijks, omdat ik het heb weten weg te werken:)
Niels Tieman
4 februari 2010, 10:57
Ik denk dat Stefan, correct me if i'm wrong, exact tekend langs de wireframe incl de hoekjes. :) De wireframe moet je gebruiken als een leidraad voor je textures maar je moet er niet exact langs tekenen want dat krijg je dat soort lijnen. :)
Darthwillie
4 februari 2010, 11:06
als je gewoon een selectie maakt met rechte lijnen gaat hij zo hakken, had ik ook last van
Niels Tieman
4 februari 2010, 11:22
Of je moet je feather op 1 a 2 pixels zetten maar ik zou die manier van tekenen sowieso niet aanleren en/of afleren. :)
Robert Saalmink
4 februari 2010, 11:32
Als het te specifiek gaat worden, kunnen we deze mini-cursus dan niet beter naar het painthoekje verhuizen?
Niels Tieman
4 februari 2010, 11:43
Er staan tutorials op de planning maar mijn agenda is redelijk gevuld op het moment. DRTCC-DVD, DRTCC4 Carset, Auto's etcetcetc. Dus ik wil het best doen maar daar hebben mensen toch even hun geduld voor nodig. :)
Robert Saalmink
4 februari 2010, 11:45
Ik doelde meer op de discussie zelf over het painten, die heeft weinig te maken met de topictitel.
Niels Tieman
4 februari 2010, 12:09
Eens eens. :)
Terug ontopic danmaar :)
Stefan van Renselaar
4 februari 2010, 19:29
Die randjes is het WIP gedeelte ;)
Maar ik had het Repsol logo van Brands of the World geplukt en dacht al dat de kleuren misschien niet helemaal klopte, maar heb daar nog niks aan gedaan, zal er nog wel naar kijken :)
Daniël
4 februari 2010, 19:37
Wel leuk om te zien hoe verschillend interpretaties van één ding kunnen zijn.
Leuke bak Stefan, alleen zou ik ook nog kijken naar die kleinere sponsoren op de zijkant. Ze zien er een beetje opgegooid uit. Ik zou ze ietwat verkleinen, zodat ze ook niet zo dicht op elkaar zitten. Daarnaast zou ik ze nog wat meer uitlijnen. Maar het wordt een leuke, nette en frisse bak. :)
Bjorn
5 februari 2010, 23:45
Team presentatie Team SimRaceLink
[spacer]
YouTube- Team SimRaceLink auto presentatie
Niels Tieman
5 februari 2010, 23:49
Kort maar zeer krachtig Bjorn! Helemaal top :D
Jeroen Ursem
5 februari 2010, 23:51
Erg strakke bak, wederom een enorme aanwinst aan de DRTCC4 :thumbup:
Bram Van Der Stichelen
6 februari 2010, 00:07
Die is echt ontzettend vet! Top!
Stefan van Renselaar
6 februari 2010, 00:10
Mooie livery (en presentatie natuurlijk) :)
Roy Visser
6 februari 2010, 00:22
Gaaf bjorn! Dat ik aan het kijken was naar liveries voor de honda voor de DRTCC1 heb ik ook nog naar het orgineel daarvan gekeken. Echt heel goed gelukt :thumbup:
Kim Van Der Stichelen
6 februari 2010, 00:25
Yep, mooie wagen. Lijkt me zo op een echte wagen te kunnen :thumbup:
Bjorn
6 februari 2010, 00:37
Het livery is na gemaakt/gebaseerd op team 5zigen.
Ik post later nog wel een paar renders.
eansys
6 februari 2010, 09:27
Mooie wagen hoor en leuke presentatie zo......:thumbup:
Maik Peters
6 februari 2010, 09:34
Vetjes gedaan met het muziekje, kort en krachtig!
Ferroeni
7 februari 2010, 13:28
Bjorn, erg vette wagen. Past zeer goed bij de Honda.
Bjorn
7 februari 2010, 13:59
[spacer]
Na een wat lastige periode, door het terugtrekken van onze hoofdsponser, gaat het bij Team SimRaceLink weer voor de wind. De Seat is ingeruild voor een Honda en de financiële basis van het team is versterkt door het aantrekken van meerdere kleine sponsoren die ook technische ondersteuning voor het team kunnen bieden.
"We kunnen er lang en breed over praten/schrijven, maar we staan weer op de grid en dat is het belangrijkste. De verwachtingen voor dit seizoen liggen hoger dan vorig seizoen, dus meer punten en een hogere plek op de ranglijst is ons doel."
[spacer]
Helaas gesnapt tijdens een test rit in de omgeving van ons pand. Gauw er vandoor gegaan, maar toch op de foto.
http://img695.imageshack.us/img695/531/skoop2.jpg
By null (http://profile.imageshack.us/user/null) at 2010-01-20
[spacer]
Ook weer gesnapt tijdens een test in het hoge noorden.
http://img121.imageshack.us/img121/1415/skoop.jpg
By null (http://profile.imageshack.us/user/null) at 2010-01-20
[spacer]
En de uiteindelijke presentatie foto met coureur.
http://img534.imageshack.us/img534/3125/render1.jpg
Daniël
7 februari 2010, 14:05
Erg gaaf Björn! Supermooie bak, erg toffe livery en leuke presentatie(s). :)
Wel één puntje in algemeen: ik zou geen Imageshack gebruiken om je afbeeldingen te uploaden. Erg langzaam gedoe, je kunt beter Photobucket of Tinypic (die laatste is vooral heel handig) gebruiken.
Fr3d
7 februari 2010, 14:30
mooi renders!
Robert Saalmink
7 februari 2010, 14:54
Mooie platen! Erg gaaf gedaan.
De imageshack discussie is al eerder gevoerd: dat is bij sommigen traag maar bij anderen gewoon wel snel. Geen idee waar dat aan ligt (ISP?), ik heb er hier in elk geval geen problemen mee.
Martijn Mezger
7 februari 2010, 16:17
Gave wagen man. :)
Bramzel
7 februari 2010, 16:22
Heul vet Bjorn :)
Manuel
7 februari 2010, 20:45
Bjorn, ziet er heel netjes uit, de livery als de presentatie.
Bob
8 februari 2010, 18:53
BSRT maakt sponsoren DRTCC4 bekend!
[spacer]
een kleine video presentatie:
Video Presentatie DRTCC4 sponsoren!
[spacer]
Na wat tumult heeft Bob v Someren toch een mooi sponsor pakket weten te krijgen voor het DRTCC4 Project.
De wat kleinere sponsoren zoals Adidas, Native Instruments en AMD bleven en dat scheelde want de grootste Q-dance stapte uit het Project.
Twee nieuwe sponsoren zijn erbij gekomen: Koni en michelin.
Koni natuurlijk voor de vering en Michelin voor de banden!
Het nieuwe gezicht voor 2010/2011 is de NOS.
De NOS is bij menig Nederlander bekend natuurlijk van het NOS journaal & Studio Sport.
De NOS zal in deze periode van twee jaar de nadruk leggen op de jongeren. Daarvoor is gekozen om NOS|Headlines (http://headlines.nos.nl/) naar voren te schuiven. Waarom dat zo is legt een woordvoerster van de NOS uit:
"We hebben gekozen om NOS headlines naar voren te halen om duidelijk te maken dat jongeren zich ook bezig moeten houden met het nieuws en niet alleen maar zitten te surfen op hyves etc. (als voorbeeld)
NOS Headlines hebben we ontworpen zo dat jongeren met korte berichtjes op de hoogte kunnen worden gehouden van het nieuws wat zich op dat moment afspeelt in de wereld.
Daarbij komt dat de Nederlandse jongeren graag naar autosport kijken en daarom dachten wij dat dit een mooie gelegenheid is om te laten zien wat er allemaal binnen de NOS beschikbaar is."
Op de vraag of de NOS ook weer autosport ging uitzenden reageerde de woordvoerster:
"Autosport is commercie! En waar commercie is moet geld in het laadje komen! En de bedragen die bv. door de FIA (F1/WTCC) worden gevraagd is buiten het budget van de NOS."
verder wilde de NOS woordvoerster niet op onze vragen in gaan.
[spacer]
Bob van Someren was niet voor een reactie beschikbaar maar hij reageerde wel op hyves met het bericht:
Ben blij dat de NOS mijn nieuwe hoofdsponsor is voor twee seizoenen!
Maik Peters
9 februari 2010, 08:58
nu ikke beniewd naar de auto :)
eansys
9 februari 2010, 09:50
Anders ik wel :huh1:
Mark B
9 februari 2010, 09:52
Heb een glimp mogen opvangen en ik vind het een mooie wagen geworden! Zeker voor z'n 1e paintjob.. super! Nu wachten op de mooie plaatjes :P
Robert Saalmink
9 februari 2010, 09:57
Ik niet hoor... :innocent:
http://ttoes.files.wordpress.com/2009/08/pinocchio.jpg
Bob
9 februari 2010, 16:47
Heb een glimp mogen opvangen en ik vind het een mooie wagen geworden! Zeker voor z'n 1e paintjob.. super! Nu wachten op de mooie plaatjes :P
Niet 100% mijn eigen auto. Ook Niels heeft er aan meegewerkt en mij natuurlijk met de nodige tips en trucs voorzien ;)
Maar desondanks ben ik heel tevreden met het resultaat! Ik verwacht hem soon en dan ga ik ff knutselen aan een filmpje en wat screens cq render :)
Brett Pit
21 februari 2010, 19:16
Alfa gespot in special livery
[spacer]
Afgelopen vrijdag werd er een Alfa Romeo gespot in een special livery, wie de rijder was is onduidelijk gezien de speciaal geblindeerde ramen. Er werd ook een coureur gespot met een speciale helm. Gezien de Alfa komende seizoen bestuurd word door Kelly en Ursem hebben wij het sterke vermoeden dat Ursem nog wel eens de coureur in kwestie kan zijn.
http://img442.imageshack.us/img442/7686/68489.jpg
Ursem staat al bekend als dwaze clown in de paddock, en dit past dan mooi in het algehele plaatje. Zowel Kelly als Ursem waren niet bereikbaar voor commentaar. Ook Ursem's livery designer Tieman konden wij niet bereiken.
We zullen het strak in de gaten houden.
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
21 februari 2010, 19:17
:thumbup: te cool :lol:
Stefan van Renselaar
21 februari 2010, 19:28
Sponsor is mooi gekozen, roesten doet zo'n alfa wel :innocent:
Jeroen Ursem
21 februari 2010, 23:28
Ursem staat al bekend als dwaze clown in de paddock
:p
Leuke wagen :thumbup:
Jammer dat hij 'niet realistisch' is en de ramen denk ik ook niet zo worden toegelaten.. want anders.. :laugh:
Stefan van Renselaar
22 februari 2010, 15:13
:p
Leuke wagen :thumbup:
Jammer dat hij 'niet realistisch' is en de ramen denk ik ook niet zo worden toegelaten.. want anders.. :laugh:
Waarom reageer jij op je eigen post? :p
Brett Pit
24 februari 2010, 22:37
Tieman studio's verandert filosofie
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRNL/NTLogo.PNG
Dit seizoen staat de DRTCC grid nog goed gevuld met wagens die van de hand komen van Tieman. Echter zal dat dit seizoen voor het laatst zijn. De overvolle agenda van Tieman en zijn persoonlijke leven naast DigitalRacing.nl is hier de reden van. "Ik zal zeker nog klaar staan voor de nodige tips die mensen willen hebben over het maken van een eigen livery" wist Tieman ons te melden bij de vandaag gegeven persconferentie.
Bij deze wil ik namens veel van de deelnemers Niels bedanken voor zijn werk en zijn geduld over deze 4 seizoenen.
[spacer]
Brett Pit
BSRT Presenteert nieuwe bolide!
[spacer]
De render:
http://crown-racing.com/bob/DRTCC4/BobVS.jpg
Gemaakt door Niels Tieman :thumbup:
Het filmpje:
http://crown-racing.com/bob/DRTCC4/Presentatie_DRTCC4.wmv (Rechtermuis = klik)
Mijn dank gaat uit naar Niels Tieman voor het meehelpen painten. Zonder zijn hulp was ik niet tot dit resultaat gekomen!! :D
Darthwillie
4 maart 2010, 23:26
TEAMPRESENTATIE TEAM WTM
STELLENDAM/ZAANSTAD
Met gepaste trots presenteert TEAM WTM de videobewerken.nl/TEAM WTM/Honda waarmee het team deel zal nemen aan de DRTCC4 competitie.
De nieuwe sponsor, videobewerken.nl, is een bedrijf dat zich toelegt op alle facetten van de videobewerking, met accessoires voor de amateur tot de prosumer. www.videobewerken.nl
Na de eerste testritten heeft het team met rijder Wilfred Rentzenbrink goede hoop het desastreuze DRTCC3 seizoen achter zich te laten.
http://img176.imageshack.us/img176/9349/wilfred1.jpg
http://img705.imageshack.us/img705/7042/racesteam20100130172621.jpg
http://img13.imageshack.us/img13/6603/racesteam20100130181004.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/1418/racesteam20100130172734.jpg
Darthwillie
4 maart 2010, 23:27
nice Bob :thumbup:
Jeroen Ursem
4 maart 2010, 23:29
Mooie wagens heren :D
Bram Van Der Stichelen
4 maart 2010, 23:36
Beetje laat geantwoord maar goed: knappe wagen bob! Heel erg stijlvol.
Darth, ook een heerlijke livery! Blauw staat hem goed.
Mark B
5 maart 2010, 06:58
Nice bob!!
Zie dat ik mijn tomtom even moet corrigeren :lol: BRNO in Hongarije? ;)
Manuel
5 maart 2010, 08:42
Mooie bakken.
Maik Peters
5 maart 2010, 08:48
Goed gedaan heren! :D echt een super toevoeging aan de nieuwe carset!
RSRoy
5 maart 2010, 08:51
Mooi auto's.
Ik moet van de mijne ook nog maar eens een render laten maken :D
Gerben
5 maart 2010, 08:55
Mooie wagens mannen!
Ferroeni
5 maart 2010, 09:16
@Bob, leuke wagen. Komt er nou ook bij jou een reporter van de NOS in je bolide meerijden voor het 'live'-verslag?
@Darth, ik vind hem mooi geworden. Het staat de Honda goed. Maarre, op bocht zoals je die neemt op foto 3 is not valid :p
Captain Slow
5 maart 2010, 09:40
Nette bolides:thumbup:
Darthwillie
5 maart 2010, 10:03
@Darth, ik vind hem mooi geworden. Het staat de Honda goed. Maarre, op bocht zoals je die neemt op foto 3 is not valid :p
:blushing: eeehm , ik werd afgesneden ofzo :innocent:
thanks heren, ben er erg trots op deze, was nml een hoop werk en de moeilijkste tot nu toe.
Bramzel
5 maart 2010, 10:03
Beiden erg gaaf! Die van Bob vind ik wel wat aan de lege kant; bij de sponsorpresentatie had je diverse logo's op het plaatje staan waarvan ik alleen de NOS terug zie. Daar hadden van mij nog wel een paar bij gemogen.
Die van Wilfred vind ik écht gaaf geworden; ondanks dat het een 'hobbysponsor' is ziet het er toch uit als een echte racewagen, heel goed gedaan :)
Marc Vos
5 maart 2010, 10:30
Hele nette wagens weer, klasse! :)
En een erg leuk filmpje Bob! Ik begrijp meteen waarom jij alleen aan kisten sleutelt en er niet in vliegt, want anders kom je nog eens op hele verkeerde plaatsen terecht :laugh:
Roy Visser
5 maart 2010, 11:54
Heel vet Willie!!
die van Bob is wel erg kaal, ik meen renders te hebben gezien met meerdere sponsoren er op?
Atreidez
5 maart 2010, 12:05
Leuke wagens, toppie :) Niet te donker ook, mooi voor het algemene beeld van de set.
Maarre Bob, Brno is in Tjechie.. niet in Hongarije :P
Stom he... wel grappige fout :lol:
http://crown-racing.com/bob/DRTCC4/Presentatie_DRTCC4.wmv [Update] ;)
Thanks voor alle positieve reacties :D
Maar er staan zeker nog wel sponsors op, sideskirts? Daar staan sponsoren, achterop + nog de sponsoren van de DRTCC4 ;)
Ach kaal, ik vind hem strak. Mijn eerste auto bijna helemaal zelf gemaakt de verbeterpuntjes komen wel ;)
joostingh
5 maart 2010, 16:40
Vooral die van Willie vind ik erg mooi!
Bramzel
5 maart 2010, 17:28
Maar er staan zeker nog wel sponsors op, sideskirts? Daar staan sponsoren, achterop + nog de sponsoren van de DRTCC4 ;)
Da's het nadeel van de C30, daarbij draaien de skirts heel erg weg onder de auto dus die zie je niet zo goed.
El Maestro
5 maart 2010, 17:32
Mooie wagens!
Lekker strakke C30 ook!:)
Mooi logo op de achterkant van Wilfred's Honda:p
Darthwillie
5 maart 2010, 17:35
Mooi logo op de achterkant van Wilfred's Honda:p
Ah ja, factuur is naar je onderweg :laugh:
Marc Vos
5 maart 2010, 17:52
DRTCC-coureur gespot in Roosendaal
Het is al een tijd akelig stil rond DRTCC coureur Marc Vos en zijn team Carlsberg-Honda. Vos' laatste wedstrijd was tijdens een ZAC race op Brno. Sindsdien hebben we niks meer van hem vernomen. Tot we vandaag een klassieke bromfiets door Roosendaal zagen rijden. Was dit Vos vroegen we ons gelijk af. We zijn hem gevolgd en toen we een jongeman door de ruiten van de spuiterij Tieman zagen kijken wisten we genoeg. Dit moest Vos zijn die probeerde een glimp van zijn Honda op te vangen. Schijnbaar zag hij in dat zijn missie geen succes had want hij draaide zich om en reed weer weg. Over één week begint het weer in Brno, binnenkort zal Vos toch wel met meer informatie komen over dit vage bezoek?
Marc Vos
6 maart 2010, 17:10
De Honda van..
Na het ietwat vreemde bericht uit de media van gisteren hebben we vandaag de presentatie van de Honda waarin DRTCC coureur Marc Vos het seizoen in gaat doorbrengen. Vos is weer te zien in zijn herkenbare rode livery ontworpen door niemand minder dan Niels Tieman! Vos probeert zich dit seizoen weer in de top-10 te rijden. Vorig seizoen was hij een constante factor en dat wil hij graag herhalen. Ook hoopt hij stiekem nog eens het podium te halen zoals hij in zijn eerste race deed op Donington, alweer twee seizoenen terug. Maar dan moet het allemaal even meezitten voor hem.
De Carlsberg-Honda:
http://www.nielstieman.nl/drnl/MarcVos_Render.jpg
Bij deze wil ik Niels bedanken dat ik dit seizoen weer in deze livery van hem mag rondrijden. :)
Darthwillie
6 maart 2010, 17:13
netjes, ik vind dat werken met verschillende tinten ondergrond erg fraai :thumbup:
Gerben
6 maart 2010, 17:31
Gave bak Marc!
joostingh
6 maart 2010, 17:51
De Honda van..
De Carlsberg-Honda:
http://www.nielstieman.nl/drnl/MarcVos_Render.jpg
Bij deze wil ik Niels bedanken dat ik dit seizoen weer in deze livery van hem mag rondrijden. :)
Mooie render trouwens
Sorry Niels kon het niet laten
En ook een mooie auto eigenlijk door zijn simpelheid!
Niels Tieman
6 maart 2010, 17:52
Mooie render trouwens
Sorry Niels kon het niet laten
En ook een mooie auto eigenlijk door zijn simpelheid!
@JW, je gaf zelf toestemming. ;)
@Marc, geniet van de Honda en ik ben benieuwd naar je vorderingen in DRTCC4. :)
Mark B
7 maart 2010, 16:41
Team Underground laat DRTCC wagen zien aan publiek
[spacer]
Naaldwijk 07-03-2010- Team Underground heeft eindelijk zijn wagen klaar voor het nieuwe DRTCC seizoen. Waar het team al vroeg de wagenkeuze bekend maakte bleven de nieuwsberichten over dit team uit.
Tevens maakt het team bekend dat het na dit DRTCC seizoen stopt met het sponsoren van Bentvelzen.
"Het is simpelweg financieel niet meer haalbaar. We hebben alle zeilen bij moeten zetten en een risico genomen om Bentvelzen toch nog 1seizoen onderdak te geven. We laten vroeg aan hem weten dat dit het laatste seizoen wordt, zodat hij rustig kan oriënteren op een nieuwe sponsor."
De wagen is daarom ook verder niet voorzien van vele sponsoren. Bentvelzen zelf is uitermate tevreden met het resultaat van wagen.
Als symbool naar het laatste jaar is de auto terug gebracht naar zijn originele staat waarmee het team voor het eerst reed. Met London als achtergrond hoopt het team de nodige punten bij elkaar te rijden zodat het met opgeheven hoofd het toneel kan verlaten.
Het team wil ontwerper Niels Tieman bedanken voor de afgelopen jaren waarmee hij het team heeft voorzien van deze originele livery.
[spacer]
Tot slot het laatste plaatje van de Honda van Team Underground:
http://img442.imageshack.us/img442/5879/markbentvelzen.jpg
Hij is mooi geworden :D Lekker simpel, clean en toch heel vet!
Captain Slow
7 maart 2010, 17:15
Weer een fraaie creatie Mark:thumbup:
Manuel
7 maart 2010, 20:37
Mooie auto's weer heren.
Bramzel
7 maart 2010, 20:45
Terug naar de roots! :thumbup1:
Darthwillie
7 maart 2010, 22:10
klassieke liverie :thumbup: maar echt niet lullig bedoeld, ik vind hem nog mooier op een wagen zonder kofferbak.
Niels Draijer
7 maart 2010, 22:20
Huh, ga jij Honda rijden?
:innocent:
Mark B
8 maart 2010, 07:53
klassieke liverie :thumbup: maar echt niet lullig bedoeld, ik vind hem nog mooier op een wagen zonder kofferbak.
Is ook zo ;) Oorspronkelijk ontworpen op de BMW Z1 en daarna overgezet op de Seat Leon. Was benieuwd hoe hij op de Honda zou passen. Zeker niet lelijk vind ik, maar zoals niels ook zei: "Op een wagen met een korte wielbasis past hij beter"
Ferroeni
8 maart 2010, 07:57
Mark & Mark, leuk om te zien dat jullie vorige liveries zijn overgezet op de Honda.
Het wordt wel een heerlijk Honda-clan op de baan :)
RSRoy
8 maart 2010, 09:48
Mooi Mark :)
El Maestro
8 maart 2010, 23:56
RM Racing toont DRTCC4 bolides
[spacer]
KATWIJK, 08-03-10, RM Racing onthulde vandaag haar wagen voor het DRTCC4. Ook werd de nieuwe Forza RM C30 van Rinus Janssens getoond. Beide liveries hebben een opfrisbeurt gekregen van huispainter Niels Tieman.
RM Racing
http://img709.imageshack.us/img709/433/2jerryvsinderen.png (http://img709.imageshack.us/i/2jerryvsinderen.png/)
Forza RM
http://img59.imageshack.us/img59/1301/67rjanssens.png (http://img59.imageshack.us/i/67rjanssens.png/)
Dank aan JW Oostingh voor de renderscene
Na de presentatie wist coureur Jerry van Sinderen te vertellen dat de lat dit seizoen hoog ligt; "We móeten dit seizoen een overwinning behalen. Podiumplaatsen zijn leuk, maar we hebben nog nooit op de hoogste trede mogen staan. We hopen ook dat Rinus vaker in de punten kan rijden. Of we deze plannen kunnen waarmaken zien we donderdag. Ik heb er in ieder geval zin in!"
Niels Tieman
9 maart 2010, 00:00
Ik hoop dat jullie een mooi seizoen tegemoet gaan! :D
Darthwillie
9 maart 2010, 00:11
Een klassieke liverie al bijna, ziet er weer goed uit :thumbup:
Ben erg benieuwd naar de complete carset :thumbup: ook dit jaar is hij volgens mij erg fraai!
RSRoy
9 maart 2010, 18:51
Op de valreep dan toch nog de presentatie van R-Sport Honda.
Na een seizoen met de Volvo C30 als invaller en een volledig seizoen met de Seat Leon gaat Roy Diederen nu verder met een Honda van het R-Sport team. De eerste races zal de coureur uit Roermond moeten laten schieten maar Roy hoopt er verderop in het seizoen weer bij te zijn. Na twee seizoenen is de sponsoring van BP komen te vervallen en is er een bekende kleur teruggekeerd bij DigitalRacing.nl, Jagermeister oranje. Voor onderstaande foto mocht gebruikt gemaakt worden van de studio van Niels Tieman welke met mooie zwarte doeken bedekt was om zo een egale achtergrond te krijgen. De doeken zijn afkomstig van JW Oostingh.
http://i945.photobucket.com/albums/ad295/RSRoy/Temp/R-SportHonda.jpg
Niels Tieman
9 maart 2010, 18:55
De renderscene is in elkaar gezet door JW Oostingh overigens!
RSRoy
9 maart 2010, 18:58
De renderscene is in elkaar gezet door JW Oostingh overigens!
Fixed :p
Niels Tieman
9 maart 2010, 19:09
De render is wel van mij :P :D
En wat is dat toch met de naam "Roy" en "Jagermeister"? :D
Stefan van Renselaar
9 maart 2010, 19:09
Niet de tent van je sponsor leegroven voor de race he, doe dat er maar na :p
RSRoy
9 maart 2010, 19:17
Fixed2 :p
Roy Visser
9 maart 2010, 19:18
Ìnderdaad, livery is gewoon TE mooi :)
Niels Tieman
9 maart 2010, 19:18
Captain Slow
9 maart 2010, 19:19
Ìnderdaad, livery is gewoon TE mooi :)
In alle staten of alleen in bepaalde staten?;)
Federici
9 maart 2010, 20:04
Fixed2 :p
Het is wel OostingH hè ;)
RSRoy
9 maart 2010, 20:23
Het is wel OostingH hè ;)
Fixed3 :p
Darthwillie
9 maart 2010, 21:00
gaaf kleurtje Roy! :thumbup:
Robert Saalmink
9 maart 2010, 23:41
Teampresentatie :)
Het team was opvallend stil tijdens de onthulling van de DRTCC4 bolide, men mompelde alleen iets in de trant van 'die Tieman moet toegang tot de circuits ontzegd worden als straf voor het maken van te geile liveries, levensgevaarlijk!' etc etc........
http://members.chello.nl/r.saalmink/8_RSaalmink.jpg
Gerben
9 maart 2010, 23:52
Zo, die is heel erg fijn!!! Design past super bij de Leon!
Manuel
10 maart 2010, 08:54
Roy Visser
10 maart 2010, 12:00
http://www.sr-academy.nl/Website/SRAcademy_Logo.jpg
http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_1T.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_1.jpg)
http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_2T.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_2.jpg) http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_3T.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_3.jpg) http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_5.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie_TDI_2010/SRA_TDI_5T.jpg)
Team Owner: Roy Visser
Driver: Roy Visser
Design Studio: JWO
Seat Leon TDI Specs
Engine
Type Turbocharged; 4-cylinder in line, transversally installed; distribution: two overhead
Distribution Two overhead camshafts, 16 valves.
Displacement 2.000 cc
Bore x stroke 81x95,5 mm
Maximum power 280 CV a 4000 rpm
Maximum torque 450 Nm a 2500 rpm
Lubrication Wet sump
Particle filter Dow Automotive
Transmission
Traction Front-wheel drive
Gearbox Hewland 6-speed, sequential shift
Clutch Twin-plate
Differential Mechanical limited slip differential
Chassis
Front suspension McPherson strut, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar
Rear suspension multi-link axel, coil springs, gas-filled dampers, anti-roll bar
Steering Power assisted rack and pinion
Brakes
Type Not-assisted dual circuit system
Front brakes 4-piston calipers, 332 mm steel ventilated discs
Rear brakes 2-piston calipers, 280 mm steel discs
Dimensions
Length 4330 mm
Width 1849 mm
Wheelbase 2600 mm
Minimum weight 1170kg (including driver)
Rims / Tyres
Rims / Tyres 9x17 / Yokohama 240/610 R17
Bram Kocken
10 maart 2010, 12:07
Damn! Wat een pareltjes :D
Ik volg de thread een paar dagen niet... en hoppa, je mist een hoop!
@RsRoy
Gaaf hoor, oranje is altijd goed en dan deze livery! Hulde
@Robert
I'm with you, NT als designer, dat is niet best voor de veiligheid op het circuit. Leidt teveel af!
@RoyV
Carbon, rood & wit... 3 kleuren en daar dan zo'n gevarieerde livery mee tekenen. Ik vind 'm prachtig!
Robert Saalmink
10 maart 2010, 12:07
Ik zag hem al voorbij komen in de carset gisteravond, erg mooie kar!
Manuel
10 maart 2010, 12:17
:tongue_smilie:
Niels Tieman
10 maart 2010, 12:18
Mooie creatie van JW, Roy. Idem presentatie :D
Gave auto's heren,... damn :D
Maik Peters
11 maart 2010, 08:42
Kan niets anders zeggen dat er weer plaatjes van auto's bijzitten.
Mooie render en presentatie RoyV ;)
Gerben
12 maart 2010, 10:52
Presentatie Scuderia Corse Digitali
Niet vooraf de eerste race, maar tijdens de eerste race maakt de bolide van SCD zijn opkomst. Na een jaartje BMW is in overleg met de Italiaanse autofabrikant besloten om weer een Alfa Romeo 156 2007 in te zetten. Deze wagen past meer bij het image van het team en is een hele mooie toevoeging aan het veld.
http://img412.imageshack.us/img412/6002/capture20100312101641.jpg
De auto werd in de pitbox gepresenteerd aan het publiek en de pers, de auto heeft de SCD 2009/2010 livery gekregen. Hoofdsponsor is wederom Illy en de overige sponsors/ technische ondersteuning komen van Yokohama, Magnetti Marelli
http://img341.imageshack.us/img341/1619/capture20100312101832.jpg
Voordat Kelly de baan opkon waren er helaas nog de nodige problemen. De ramen waren niet in orde, maar gelukkig kwam zelfs het kopstuk van de organisatie, Niels Tieman, erbij om dit probleem snel op te lossen voor de race! Even later gaat Kelly dan ook de baan op om de Alfa Romeo eens even flink aan de tand te voelen.
http://img42.imageshack.us/i/capture20100312102021.jpg/
http://img684.imageshack.us/i/capture20100312101926.jpg/
Kelly laat in de trainingen en de kwalificatie al gauw zien aan zijn tegenstanders, dat de Alfa Romeo zeker een goede keuze is geweest en na de trainingen op Brno in de top5 te zijn geeindigd, zien de mensen de Alfa Romeo helemaal losgaan in de kwalificatie. Kelly duikt zelfs de 2:07 in en de enige die voor de SCD bolide staat is de huidige kampioen Michael Storm.
http://img693.imageshack.us/img693/9720/capture20100312101759.jpg
Kelly start Race 1 vanaf de 2e plek, en weet 1 rondje voor het einde de leiding te pakken en de eerste race te winnen, de 2e race word gestart vanaf P8. Na een zware race pakt Kelly hierin de 3e plaats. Een betere seizoenstart kan SCD zich eigenlijk niet wensen! SCD en Kelly hopen deze lijn vast te houden dit seizoen. Maar de concurrentie zit ook niet stil, dus er kan van alles gebeuren.
In ieder geval wenst SCD elke deelnemer en de organisatie een erg gaaf en competitief DRTCC4 seizoen.
Credits voor de liverie gaan naar Niels Tieman, die weer een prachtig mooie auto heeft geleverd.
Bram Van Der Stichelen
12 maart 2010, 10:58
Netjes Gerben. Past inderdaad goed op de Alfa.
Die laatste screen vind ik echt geweldig met al die nieuwe liveries. Ook toch wel trots op mijn eigen creatie als ik hem daar zo zie rijden. :)
Robert Saalmink
12 maart 2010, 11:01
Die laatste screen is inderdaad gaaf. Een van de betere carsets in DRTCC historie denk ik.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.