PDA

View Full Version : DRTCC4 algemene thread

Pagina's : 1 2 [3]

Maik Peters
24 augustus 2010, 08:57
wanneer komt het nieuws van Macau? :)

Goed opgelet Fred...
nu je dit weer aangekaart hebt ben ik ook wel benieuwd :cool:

Niels Tieman
24 augustus 2010, 13:06
Tot op heden niet. Ik heb samen met Jeroen afgesproken dat we tot nadere order alles uitstellen en/of cancellen. Andere zaken die op het moment spelen gaan voor, het is even niet anders. :)

edit: Ik dacht dat het over het magazine ging. Die is tot nadere orde gecancelled. De overige uitslagen en protesten worden door Robert asap bekeken.

Darthwillie
24 augustus 2010, 13:09
Andere zaken die WE op het moment spelen gaan voor, het is even niet anders. :)
:innocent:
http://aceleradorvirtual.zip.net/images/iracing_square.png
:lol::lol::lol:

Sorry, is niet waar dat weet ik maar deze was te makkelijk om niet in te schoppen :p

Niels Tieman
24 augustus 2010, 13:11
Ik heb het afgelopen weekend IRacing gedaan inderdaad. Maar dat heeft, samen met DRNL, niets van doen met de belangrijke zaken. :)

Darthwillie
24 augustus 2010, 13:13
Ik heb het afgelopen weekend IRacing gedaan inderdaad. Maar dat heeft, samen met DRNL, niets van doen met de belangrijke zaken. :)

Sorry, is niet waar dat weet ik maar deze was te makkelijk om niet in te schoppen :p

:flowers: I know, maar dat soort kansen kan ik met mijn beroerde gevoel voor humor toch niet laten liggen, moet ook aan mijn reputatie denken :laugh:

EDIT: even voor alle duidelijkheid, al het werk wat er in DR.NL wordt gestoken wordt door mij zeer gewaardeerd, ik realiseer me ook heel goed hoeveel werk zo een magazine is en beschouw het als een extra, maar niet als een verplichting voor de org. Ook al speel je de rest van de tijd alleen maar Iracing is dat je goed recht en zou ik het ook zeker doen als je er plezier aan beleeft, alleen dat gevoel voor humor van mij,tja;)