View Full Version : GTR2 waar nog te koop?
Mikeman
22 december 2009, 21:32
Hallo Mede-racers,
Om deel te kunnen nemen aan de dres2 ben ik op zoek naar een originele versie van GTR2. Heeft iemand een idee waar ik deze nog kan krijgen?
Ik heb al op diverse sites gezocht (B*L, AMAZ*N, Marktpl*ats, enz...) en kan het nergens meer vinden. Ook in de "grabbelbak" bij de plaatselijke speelgoedzaken is er niks meer te vinden.
Ik hoop dat 1 van jullie mij kan helpen.
Alvast bedankt,
Michael
Captain Slow
22 december 2009, 21:38
Op ebay staan ze nog:)
Gerben vd Broek
22 december 2009, 21:39
Via ebay kan je er nog wel bemachtigen. Maar dan moet je momenteel wel aan een euro of 20 denken, wat ik zo gauw kon vinden. En dan zijn ze ook nog eens gebruikt, dus informeren of er goede key bij zit zou ook niet verkeerd zijn dan.
Zelf heb ik hem ook via ebay gekocht, maar wel ongeveer jaar geleden. Toen waren er meerdere nieuw in verpakking te koop. Weliswaar duitse doosjes, maar spel is verder toch engels installeren. Gaat immers enkel om die key eigenlijk.
Maar is het anders ook geen optie, om de key van de persoon/personen te gebruiken waarmee je de dres zou willen aanvangen? Het is wat lastig, maar als je uiteindelijk maar 1 werkende key hebt als team, kun je toch meedoen.
Gerben vd Broek
22 december 2009, 21:40
Op ebay staan ze nog:)
Voor captain slow ben je anders me toch wel net voor :surrender:
Captain Slow
22 december 2009, 21:41
Voor captain slow ben je anders me toch wel net voor :surrender:
:lol:
FF snel tussendoor: Waar is de carset van DRES1 gebleven? Kan die nergens meer vinden.
Gerben vd Broek
22 december 2009, 21:45
Stuur ff mailtje naar Robert of Bram. Denk dat die hem je wel kunnen leveren. Maar vermoed dat ie eraf is gehaald om webruimte te besparen, gezien we daar wel eens even ruzie mee hadden.
Mikeman
22 december 2009, 22:29
@Gerben: Binnen het team zijn al 2 werkende keys. Maar goed, ik wil zelf ook gewoon een eerlijk exemplaar.
Wat bedoel je met informeren of er de goede key bij zit? Een key is een key of begrijp ik dit nu verkeerd:blushing:
In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties... ik heb op ebay al wat gevonden, nu even dat "key-verhaal" verhelderen.
Gerben vd Broek
22 december 2009, 22:44
Omdat het een gebruikte variant is, moet je maar zien of de key die meegeleverd wordt ook een te gebruiken key is. Dat er dus niet mee gerommeld is door anderen en dat ie misschien op een blacklist terecht is gekomen.
Mikeman
22 december 2009, 23:17
Helemaal duidelijk, ik ben net een nieuw exemplaar op ebay.de tegengekomen.
Ik heb de aanbieder gemaild, ben benieuwd
Thanks voor je hulp:thumbup:
Darthwillie
23 december 2009, 00:15
in duitsland is het spel opnieuw uitgebracht door Atari volgens mij, daardoor zijn er nog best nieuwe exemplaren te vinden. Ik heb er vorig jaar nog een gekocht voor een potentiële teamgenoot.
Stefan Kollee
23 december 2009, 01:18
En ik heb em bij Willie gehaald!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.