View Full Version : De officiele DigitalRacing.nl DRTCC3 seizoens-DVD
Niels Tieman
11 december 2009, 14:20
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/DRTCC3_logos_small.png
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC_Cover_Pre_Small.JPG (http://members.home.nl/tieman/DRTCC_Cover_Pre_Big.JPG)
[spacer]
Introductie
Nog niet zo lang geleden hebben we de DigitalRacing.nl DRTCC3 DVD aangekondigd. Ondanks dat we veel wensen hebben voor de inhoud van de DVD kunnen we nog niet heel erg veel kwijt over de exacte invulling. Maar we beloven meer details te geven zodra dat mogelijk is.
De werkzaamheden gaan op dit moment gestaag door. Jerry is druk bezig met de films van Imola en de andere verreden races. Ik ben de laatste hand aan het leggen aan de voorkant van het hoesje en de achterkant begint langzaam zijn vorm te krijgen.
Ondertussen zijn er veel andere zaken die geregeld moeten worden. We hebben wat mooie aanbiedingen gehad van mensen die ons op allerlei wijze willen helpen, waarvoor veel dank.
Kosten en overige zaken
Maar voor nu hebben we wel wat informatie van jullie nodig. We zijn namelijk benieuwd naar de interesse in de DVD. Omdat DigitalRacing.nl een serieuze bezigheid is zullen wij moeten voldoen aan de Bumra/Stemra-rechten en zal er voor de muziek die word gebruikt zal een bedrag moeten worden neergelegd. Aangezien we het project goed willen aanpakken, en ook geen problemen willen veroorzaken met deze instantie, zijn we verplicht een aantal euro's af te dragen. Een groot deel van die kosten gaat naar verplichte zaken voor de DVD. Mochten er nog wat Euro's overblijven zullen die in de kas van DigitalRacing.nl worden gestort om de server en website/forum te laten draaien.
Het vastgestelde bedrag bedraagt € 9,95 per DVD (exclusief verzendkosten). Voor dat bedrag krijg je een DubbelDVD. De DVD zal oa geleverd worden in een echt DVD-doosje met de bekende DRTCC3 cover, DVD's met opdruk, Jerry zijn films + een unieke Spa-Franchorchamps uitgave. De exacte invulling kan nog worden verschoven, maar het zal zeker NIET minder worden.
Animo check
Wat betreft de animo het volgende. We willen graag een indicatie van waar we aan toe zijn voordat we verdere kosten gaan maken met dit project. Vandaar een animo check. Heb je serieuze interesse in een DRTCC3 DVD, stuur dan een mailtje aan drtcc@digitalracing.nl met in het onderwerp 'DRTCC3 DVD'. Let wel: je verplicht je hiermee op geen enkele wijze tot aanschaf, maar we hopen een goed beeld te krijgen van de animo en de aantallen waar we aan moeten denken, en daarmee de bijkomende kosten.
Alvast bedankt, en vragen kun je in dit topic kwijt!
[spacer]
[logo_dr]
joostingh
11 december 2009, 14:23
Ja, ook al doe ik niet mee met de league! maar ik wil die DVD zeker wel hebben!
Neo-242
11 december 2009, 14:31
Briljant idee!:)
Prijs lijkt me zeker in orde voor zo'n project.
Bram Van Der Stichelen
11 december 2009, 14:32
Mijn mailtje gaat straks ook de deur uit. :) Deze koop ik absoluut. :thumbup:
Manuel
11 december 2009, 14:32
... mail verstuurd.
Peter
11 december 2009, 14:49
ondanks dat ik niet meedoe aan de DRTCC3 wil ik de DVD toch zeker niet missen! Mijn mailtje zal ook zo de deur uitgaan! Echt topinitiatief dit!
Mark B
11 december 2009, 15:24
Whoohoo YEAH!! :)
Captain Slow
11 december 2009, 15:31
10 euro lijkt me een leuk bedrag hiervoor.:)
Ferroeni
11 december 2009, 16:25
Mail is verstuurd en tientje is mooi prijs. Echt super initiatief. Daar doe ik graag aan mee.
Jeroen Ursem
11 december 2009, 17:27
Een groot deel van die kosten gaat naar verplichte zaken voor de DVD. Mochten er nog wat Euro's overblijven zullen die in de kas van DigitalRacing.nl worden gestort om de server en website/forum te laten draaien.
Als er tegen die tijd 100 euro over gemaakt word, betekend dat ik de kas aan het spekken ben en niet 9 extra DVD's hoef hoor :laugh:
Of krijgt dit geen donatieknop functie :p
Bram Kocken
11 december 2009, 22:01
Als er tegen die tijd 100 euro over gemaakt word, betekend dat ik de kas aan het spekken ben en niet 9 extra DVD's hoef hoor :laugh:
Of krijgt dit geen donatieknop functie :p
Dat had ik ook een beetje in m'n hoofd... Ik vind 10 euro, voor de ENORME hoeveelheid werk die erin gegaan is, werkelijk een lachertje. Dus een veelvoud is toegestaan, of verdwijnt het dan naar ontwikkelingshulp in Afrika?
Darthwillie
11 december 2009, 22:06
Niels verdeelt het onder de armen, ene helft onder zijn linker, andere helft onder zijn rechterarm :lol: :innocent:
grapje
Het is een fraai initiatief en een DVD waar ik zelf in te zien ben is natuurlijk een must have, volgende meeting kan de kampioen ze nog signeren ook
Bram Kocken
11 december 2009, 22:07
Niels verdeelt het onder de armen, ene helft onder zijn linker, andere helft onder zijn rechterarm :lol: :innocent:
:lol: :lol:
Die is scherp!
Bjorn
11 december 2009, 22:46
Mail verstuurd :thumbup:
Fabian de Jong
11 december 2009, 23:10
Vet zeg!
En Niels om het je iets makkelijker te maken, misschien een idee om een poll hier neer te zetten?
En misschien een post te plaatsen op de frontpage?
Verder geen idee of je eraan gedacht hebt bij de cover, maar zet ook de titel op de zijkant die je ziet als je hem in je kast of zo zet.
En misschien ook leuk om 2 andere wagens te zetten op de dvd zelf en op de inlay weer een andere.
Bram Kocken
11 december 2009, 23:29
Ik denk dat Niels het liever in de mailbox heeft, dat zal wellicht een reden hebben.
En wat betreft de cover, dat is nog een WIP he :) Nog niets definitiefs. Al vind ik je idee met op de inlay een ander shot wel cool..
Fabian de Jong
11 december 2009, 23:32
Ik denk dat Niels het liever in de mailbox heeft, dat zal wellicht een reden hebben.
En wat betreft de cover, dat is nog een WIP he :) Nog niets definitiefs. Al vind ik je idee met op de inlay een ander shot wel cool..
Ik weet dat het een WIP is, maar ik deel mijn ideeën graag :)
El Maestro
11 december 2009, 23:52
Op de zijkant van de hoes komt idd de titel te staan, dit is echter een presentatieposter;)
Kim Van Der Stichelen
11 december 2009, 23:57
Nog niets definitiefs. Al vind ik je idee met op de inlay een ander shot wel cool..
Ik niet ;)
Bob
12 december 2009, 00:02
Mail verstuurd! Ik wil hem hebben!
Stefan van Renselaar
12 december 2009, 00:15
grapje
:thumbup::lol::thumbup:
Niels Tieman
12 december 2009, 11:36
@Fabian & Bram: De DVD-cover ziet er anders uit dan in de startpost. In de startpost is het meer een presentatie van de cover. :) De zijkant is al voorzien van alle gemakken en de achterkant is niet anders. De inlay zal waarschijnlijk dezelfde stijl krijgen met een iets ander jasje. De bolides die nu op de voorkant staan zullen voor 95% zeker niet meer veranderen.
En ik wil inderdaad een overzicht in mijn mailbox om dat dat op het moment makkelijker is. :) Als jullie een lijst willen zien van de mensen die intresse hebben getoont lijkt me dat niet zo'n probleem, of iemand moet daar bezwaar tegen hebben.
De seizoens-DVD zal ook spoedig aandacht krijgen op de frontpage, in de ZAC-nieuwsbrief en de DRTCC-nieuwsbrief. :D
paulpeter
12 december 2009, 15:35
aangemeld;)
Mark van Zanten
13 december 2009, 15:34
Aangemeld, zo'n prachtig initiatief kan je niet mislopen natuurlijk :P
Captain Slow
13 december 2009, 19:20
Is het anders een idee om de winst aan het KIKA te geven? Of een percentage daarvan.:)
Niels Tieman
13 december 2009, 19:42
DigitalRacing.nl zal aan het einde van het DRTCC3-seizoen een donatie doen ongeacht de DVD. En de kosten die gemaakt worden zijn tot op heden nog niet dekkend. We hebben 20 e-mails mogen ontvangen van geintresseerde en we moeten minimaal 25 stuks verkopen mensen hebben om de kosten te kunnen dekken, dus er zal vrij weinig tot geen winst worden behaalt uit de DVD. :)
Jeroen Ursem
13 december 2009, 20:23
Ik heb het vermoeden dat er ook een aantal zijn die nog niet gemaild hebben ;)
Maar Kika staat hier los van neem ik aan, vind het een goed doel, maar als ik overbetaal voor de DVD doe ik dat om onze community te steunen.
Stefan van Renselaar
13 december 2009, 20:56
Ik heb het vermoeden dat er ook een aantal zijn die nog niet gemaild hebben ;)
Maar Kika staat hier los van neem ik aan, vind het een goed doel, maar als ik overbetaal voor de DVD doe ik dat om onze community te steunen.
Ja, als het in de DRTCC nieuwsbrief heeft gestaan dan zul je nog wel een aantal geïnteresseerden vinden en een post op de frontpage (zoals eerder voorgesteld) zal ook nog wel een aantal geïnteresseerden meer opleveren.
Bram Kocken
13 december 2009, 21:49
DigitalRacing.nl zal aan het einde van het DRTCC3-seizoen een donatie doen ongeacht de DVD. En de kosten die gemaakt worden zijn tot op heden nog niet dekkend. We hebben 20 e-mails mogen ontvangen van geintresseerde en we moeten minimaal 25 stuks verkopen mensen hebben om de kosten te kunnen dekken, dus er zal vrij weinig tot geen winst worden behaalt uit de DVD. :)
Uit Jeroen z'n vorige post op te maken betaalt die 1 z'n eentje al voor 10 ;)
Persoonlijk zal ik waarschijnlijk ook wel een tikfoutje maken met de betaling :innocent:
Manuel
7 januari 2010, 15:04
Is er al meer bekend over de levering van de dvd ?
Niels Tieman
7 januari 2010, 15:08
We zijn nogsteeds druk bezig aan de DVD, maar het is een groot project waarbij we de kwaliteit hoog willen houden. Ik gok dat de DVD-release meer richting de eindejaars-meeting ligt. :)
Manuel
7 januari 2010, 15:13
Dat klopt, ik zeg ook altijd kwaliteit kent geen tijd, maar wanneer is dan die eindejaarsmeeting ongeveer? Dan weet ik hoelang ik nog kan sparen voor de aanschaf van de dvd.
Robert Saalmink
7 januari 2010, 15:14
wanneer is dan die eindejaarsmeeting
Einde van het jaar.
Manuel
7 januari 2010, 15:17
Das wel erg lang wachten.
Mark B
7 januari 2010, 16:07
Het is het wachten voor de volle 100% waard! ;):)
Manuel
7 januari 2010, 16:11
Voor de mensen te zien op de meeting of de dvd te ontvangen ? ;)
Robert Saalmink
7 januari 2010, 16:15
Geen idee, Niels regelt dat allemaal maar ik kan me voorstellen dat dat niet nog bijna een jaar gaat duren natuurlijk.
Niels Tieman
7 januari 2010, 18:42
Das wel erg lang wachten.
Tja, ik wil iets goed maken of niet. Gelukkig denkt Jerry daar ook zo over. We hebben nog vele dingen die moeten gebeuren en aan elkaar gekoppelt moeten worden. Het is gewoon een kwestie van geduld hebben..
We proberen alles uit te geven richting de meeting. We doen meer dan ons best om dit een leuke terugblik te maken op het DRTCC3 seizoen.
RSRoy
8 januari 2010, 09:23
De meeting is normaalgesproken toch in het midden van het jaar en niet op het einde van het jaar zoals Robert zegt?
Ferroeni
8 januari 2010, 09:27
Roy, ik denk zelf ook dat de meeting in het midden van het jaar valt. Maar misschien is het dit jaar anders. We zullen gewoon geduld moeten hebben. En ik vertrouw er op dat er iets heel moois uitkomt. Dus laten we gewoon afwachten tot het moment daar is.
En in de tussentijd kunnen we ons richten op de DRTCC4.
Robert Saalmink
8 januari 2010, 09:29
Ik maakte maar een geintje natuurlijk, Niels en Jerry zijn de DVD mannen, ik weet van niks.
RSRoy
8 januari 2010, 11:20
Ik maakte maar een geintje natuurlijk, Niels en Jerry zijn de DVD mannen, ik weet van niks.
Grapjurk :laugh::p
Niels Tieman
12 mei 2010, 12:57
Jerry en ik zijn nog bezig met de DRTCC3 DVD! In dit geval met grote dank aan Darthwillie (Wilfred) ! :D
http://img39.imageshack.us/img39/2565/zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzx.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/7186/img0157mx.jpg
joostingh
12 mei 2010, 12:58
Cool!!!
Robert Saalmink
12 mei 2010, 12:58
Dit is geil zeg, ik trek me even een momentje terug..... :blush:
Maik Peters
12 mei 2010, 13:05
Dit is geil zeg, ik trek me even een momentje terug..... :blush:
Das wel heel dubbelzinnig Robert :lol:
Maar dat ziet er goed uit Niels... (en de rest) :)
Ferroeni
12 mei 2010, 13:06
Wow, dat is cool zo'n spindle met DRTCC dvd's. Veel succes nog met de laatste fase.
Bram Kocken
12 mei 2010, 13:12
Ik wist niet dat er zoveel animo was :blink:
Of heb je een handeltje opgestart? ;)
Ik ben stiekem wel benieuwd naar Wilfred z'n aandeel, hij heeft alle covers in de doosje geschoven en DVD'tje erin gekwakt?
Robert Saalmink
12 mei 2010, 13:14
Hoho Bram! Darthwillie ongelukkig maken staat op Michael's lijstje ;)
Bram Kocken
12 mei 2010, 13:16
Is 'm dan al 2x gelukt, aangezien Darthwillie óók niet op de cover verschijnt! :laugh:
Wat gaaf !!! Zo te zien aan de DVD's was er inderdaad genoeg animo! :)
Can't wait to get this :thumbup:
Darthwillie
12 mei 2010, 13:26
Is 'm dan al 2x gelukt, aangezien Darthwillie óók niet op de cover verschijnt! :laugh:
:lol: als ik complexen had zou ik daar mee kunnen zitten, gelukkig heb ik die niet :laugh:
en ik heb de foto's gemaakt, die trouwens de DVD's geen recht doen, ze zien er in real life veel beter uit!
Niels Tieman
12 mei 2010, 13:36
Darthwillie staat op de achterkant van de DVD-cover, met zijn KiKa-bolide. :D
Darthwillie
12 mei 2010, 13:39
Cool :)
Bram Kocken
12 mei 2010, 13:40
en ik heb de foto's gemaakt, die trouwens de DVD's geen recht doen, ze zien er in real life veel beter uit!
Vind dat je idd al veel verschil ziet met de foto op de spindels, en de foto in het doosje... dat zwart knalt eruit in het doosje :D
Ik ben zeer benieuwd tot ik 'm in m'n DVD-speler mag leggen!
Ik heb trouwens uit zeer betrouwbare bron een verklaring gekregen voor het grote aantal DVD's ;)
Martijn Mezger
12 mei 2010, 13:56
Kudo's heren! :)
Komt er nog een trailer, of heb ik daar overheen gekeken?
Niels Tieman
12 mei 2010, 14:12
Trailer komt er waarschijnlijk ook niet. Jerry moet Monza nog en legt de laatste handelingen aan Spa-Franchorchamps. Daarna gaan we de races renderen, DVD-menu bouwen en eventuele extra's plaatsen. Er is nog genoeg werk en ik hoop dat we de meeting halen, maar dat is niet zeker. :)
Martijn Mezger
12 mei 2010, 14:24
Ok. :)
Heel gaaf :D Ben echt super benieuwd naar het eindresultaat!
El Maestro
12 mei 2010, 18:55
:love:
Manuel
14 september 2010, 11:07
Effe nog iets omhooghalen. Wordt er nog een dvd uitgebracht van seizoen 3?
Niels Tieman
14 september 2010, 11:21
De DVD zal nog worden uitgebracht, maar we hebben geen ETA. De reden ligt grotendeels bij mijn persoon betreffende privé-zaken en die zullen de eerste komende tijd niet gaan veranderen, helaas.
Manuel
14 september 2010, 11:23
Ok Niels. We wachten gewoon rustig af.
El Maestro
14 september 2010, 13:22
Er zijn atm ook wat problemen aan mijn kant, maar die gaan ongetwijfeld opgelost worden. :)
Manuel
7 december 2010, 10:50
Effe iets omhoog gooien.
We zijn een paar maanden verder..is er al iets meer bekend over de release ? ;)
Niels Tieman
7 december 2010, 12:39
When it's done. :)
Manuel
7 december 2010, 12:42
Ok, ik leg me erbij neer.. kwaliteit kent geen tijd zeg ik maar.
Meende misschien een mooi cadeau onder de Kerstboom te kunnen aanschafffen. ;)
Niels Tieman
7 december 2010, 12:44
Deze keer is er weer een belangrijk element wat klaar zal zijn. We hebben nog 2 races te voldoen. Dus het einde is in zicht. Maar het project is nu gewoon leuk en we zien wel wanneer het uit komt.
Privé-zaken gaan ter alle tijden voor. :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.