View Full Version : Petitie ter behoud van Spa Franchorchamps
rinussie
2 november 2009, 00:27
Zoals jullie wellicht weten word het bestaan van Spa Franchorchamps bedreigd. Daarom is er een Petitie opgestart.
Misschien helpt het en misschien ook niet maar ik heb iig getekend en ik wil iedereen die Spa een warm hard toedraagt oproepen dit ook te doen.
Al meer dan 25000 mensen gingen jou voor dus invullen als ook jij vindt dat Spa behouden moet blijven als circuit.
Vul hier de Petitie in (http://www.defendonsfrancorchamps.be/petition-track-circuit-racing-track-spa-francorchamps.html)
Gerben
2 november 2009, 21:25
Ik had hem al getekend ;)
stom volk dat nu ineens gaat zeuren over geluidsoverlast...ga dan ergens anders wonen je weet het van te voren
Stefan Kollee
2 november 2009, 22:27
Ik heb ook getekend.
En als ik er zou wonen, zou ik om toch te zeuren gewoon vipkaarten vragen of een paar oordopjes!
Ellu
2 november 2009, 22:30
Volgens mij vullen we ieder jaar die dingen in voor de circuits in NL en BE:S
John
2 november 2009, 23:58
Hier ook getekend.
Maik Peters
3 november 2009, 07:24
Done! :)
speed9
3 november 2009, 07:42
Heb het ook al getekend.
Ik snap die mensen niet.
Je woont naast een historische circuit,als je daar niet tegen kan ga je toch gewoon verhuizen.
Die mensen slopen gewoon het circuit,kijk maar naar Zandvoort.
Daniël
3 november 2009, 07:58
Gewoon even verhuizen doe je niet zo snel he. ;)
Ik heb 'm ook maar getekend, al geloof ik nooit in dit soort dingen.
NS
3 november 2009, 17:55
Gewoon even verhuizen doe je niet zo snel he. ;)
Ik heb 'm ook maar getekend, al geloof ik nooit in dit soort dingen.
Het circuit verhuizen ook niet. Het circuit ligt er vanaf 1924, al was het toen in een andere vorm, maar mensen die daar gingen wonen die wisten echtwel vantevoren dat dat circuit er al een tijdje ligt. Zelfde onzin als naast een vliegveld gaan wonen en dan gaan zeuren dat je last hebt van de vliegtuigen...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.