View Full Version : Naar welke raceklasse ga je graag ?
Tjello
3 oktober 2009, 22:58
Heb al vanalles mee mogen maken op verschillende circuits, F1 op Hockenheim, Nurburgring en natuurlijk Spa.
WTCC op Zandvoort en natuurlijk ook diverse raceklassen op Zandvoort, Zolder, Assen en Spa.
Tot nu toe vond ik de WTCC op Zandvoort de leukste ervaring, vooral de Pitwalk waarbij de coureurs aan tafels zitten handtekeningen uit te delen vond ik een pluspunt t.o.v bijvoorbeeld F1.
Einde van deze maand naar FIA GT op Zolder, ben benieuwd wat dat gaat geven daaro...
Wat ziet de rest graag in het eggie en waarom ?
Neo-242
4 oktober 2009, 00:15
Ik vind historic weekends nog het leukst van al. Je kan erg dicht bij de wagens komen, het geluid en de looks zijn absoluut super!:thumbup:
Voor de rest hou ik wel van de Renault World Series weekends en GT racerij!:)
Richard117
4 oktober 2009, 09:35
De hele week rond de 24uur van Le Mans staat ver bovenaan :thumbup:
Voor de rest eigenlijk de races op Zolder omdat je zo dicht bij alles kan alles.
Ben eind van de maand dus ook weer bij de FiaGT te vinden.
Formule 1 race ben ik geweest maar, behalve de beleving qua geluid en snelheid, vind ik dat behoorlijk saai. Een dagprogramma van niks en heel veel wachten.
Mijn lijstje met bezochtte klasses: F1, Champcar, A1GP, Super League Formula, DTM, FiaGT, Renault/Nissan World Series, WTCC, Le Mans series, Marlboro Masters, WSBK, WK Motorcross(en zijspannen) en nationale/Belgische auto/motorsport klasses :)
cookie
4 oktober 2009, 10:04
Single seaters spreekt me het meeste aan, mooiste evenementen die ik heb bezocht in willekeurige volgorde: Superleague Formula Zolder, Champcar zolder en Assen, LMS in Spa (2008 en 2009), A1GP in Zandvoort maar op Zandvoort is het altijd lang wachten tussen races. Op Zolder is het bijprogramma altijd beter.
F1 3 keer bezocht, is natuurlijk mooi maar waren 3 keer geen spannende races. Wel pitwalks gedaan maar bij andere evenementen kan je toch dichter bij de wagens komen.
Gerben
5 oktober 2009, 09:49
RDO vindt ik het mooist ;) daarbij kun je toch echt nog het dichtsbij komen ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.