PDA

View Full Version : ZAC6 | De kalender en start inschrijvingen

Robert Saalmink
14 augustus 2009, 14:34
[spacer]

http://www.digitalracing.nl/images/stories/logos/zac6_logo.jpg
http://www.gamersnet.nl/reviews/gtr_evolution/logo.gif

[spacer]
De kalender
Het is zover: de bekendmaking van de kalender voor de ZAC6. First things first:

8 nov Barcelona (add-on)
22 nov Istanbul
29 nov Imola
13 dec Nurburgring GP
10 jan Donington (add-on)
24 jan Magny Cours
7 feb Brno
21 feb Special Event: Nordschleife (non-championship event)
7 mar Valencia (welke versie wordt bepaald na de testrace)
14 mar Zolder (add-on)
28 mar Zhuhai (add-on)
11 apr Monza
25 apr Oschersleben
9 mei Spa-Francorchamps 2004 (add-on)

[spacer]
Toelichting kalender
We hebben een frisse, nieuwe kalender willen samenstellen. We zijn hierin echter niet te ver doorgeschoten, de game en de auto's bieden al voldoende 'nieuws' om de ZAC6 een uitdaging te maken.

De Nordschleife is erbij gezet als een non-championship event om het gat in die vakantieperiode/carnavalperiode op te vullen. Dit wordt met de normale ZAC carset gereden als ware het een normale race, deelname is echter vrij en de race telt niet mee voor het kampioenschap.

Voor elke add-on track gebruiken we altijd ook een standaard in-game aanwezige track als backup. Backup tracks doen we dit seizoen anders. We beginnen met 1 back-up track: Estoril. Dit is dan de back-up track voor iedere add-on race. Mocht het voorkomen dat we hierop moeten terugvallen, dan maken we voor de volgende add-on race een nieuw back-up circuit bekend. ZO niet, dan schuift Estoril door als back-up track naar de volgende add-on race.

[spacer]
Inschrijven
heden: inschrijvingen start CUP600/400/300
20 sep inschrijvingen stop CUP600/400/300
27 sep carset CUP600/400/300 inleverdatum

Met hierbij de notitie dat mensen die op een reservelijst zouden komen, een voorstel krijgen om eventueel op de vaste lijst voor een andere klasse over te stappen.

Inschrijven kan via zac@digitalracing.nl. LET OP: dus NIET zac5@ of zac6@, gewoon ZAC is het nieuwe e-mail adres! Geef de volgende gegevens op:

-Teamnaam
-Namen rijders (voor- en achternaam)
-Forum nickname alle rijders
-Nationaliteit alle rijders
-E-mail adres alle rijders
-MSN adres alle rijders
-Klasse
-Gekozen auto
-Voorkeur startnummer (CUP600 1-49; CUP400 50-99; CUP300 100-149). Nummer 1, 50 en 100 zijn gereserveerd voor de kampioenen van vorig seizoen.

Indien je dat wilt mag je ook 06-nummers opgeven, het is in het verleden al wel handig gebleken bij het inschakelen van reserverijders op race avond namelijk.

ALLEEN VOLLEDIGE INSCHRIJVINGEN WORDEN GEACCEPTEERD! SCHRIJF JE DUS PAS IN ALS JE ALLE GEGEVENS KUNT INVULLEN! Inschrijven kan tot UITERLIJK 20 september.

[spacer]
Inleveren carset materiaal
Inleveren van de liveries kan tot en met 27 september. Liveries kun je sturen aan bram.knot@digitalracing.nl. Je moet ze aanleveren in PSD-formaat en als ZIP- of als RAR-bestand. Heb je vragen over liveries of wil je hulp bij het painten, roep dan de hulp in van mede painters in het forum, of van Bram of Niels. De carsets zijn grafisch namelijk traditioneel van een hoog niveau. De eventuele sponsorbanners (window en numberplates) plaatsen we er zelf op, hou er wel rekening mee in je ontwerp. Denk ook aan je helm!!!

[spacer]
Wijzigingen ZAC6 en reglementen
De voornaamste wijziging is uiteraard de overstap naar GTR EVO. Daarnaast gaat de race lengte naar 90 minuten. De CUP600 en CUP400 blijven samen op 1 server rijden, de CUP300 krijgt hun eigen server op dezelfde race avond. De nieuwe reglementen worden binnenkort gepresenteerd.

[spacer]
Links
Zhuhai 2004 v1.1 track by Meck op Nogrip (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=10700)
Zhuhai 2004 v1.1 track by Meck op Mega Upload (http://www.megaupload.com/?d=I54GZT8P)
Barcelona 2003 v1.1 track by Meck op NoGrip (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=10533)
Barcelona 2003 v1.1 track by Meck op Mega Upload (http://www.megaupload.com/?d=RDNX90OD)
Spa-Francorchamps op NoGrip (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=10696)
Zolder op NoGrip (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=10532)
Donington op NoGrip (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=12614)

[spacer]
Inschrijvingen
De DEFINITIEVE inschrijflijst:

Hij staat ook in de startpost, maar ook nog even hier.

Inschrijvingen
De DEFINITIEVE inschrijflijst:

CUP600
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
1|Le Coq Sportif Racing|Corvette C6R|Mark Schuttenhelm
2|Le Coq Sportif Racing|Corvette C6R|Peter Kolk, van de
5|Dynamic Motorsports|Aston Martin DBR9|Marcel Groen
6|Dynamic Motorsports|Aston Martin DBR9|Guyon Waltmans
7|Team DigitalRacing|Aston Martin DBR9|Robert Saalmink
8|Team DigitalRacing|Aston Martin DBR9|Dick Bos
9|Supervise Racing|Audi R8|Ludo Bleys
10|Supervise Racing|Audi R8|Eric Linssen
24|Skin Sense Racing|Aston Martin DBR9|Fabian de Jong
25|Skin Sense Racing|Aston Martin DBR9|John Vissers
27|RM Racing|Aston Martin DBR9|Jerry van Sinderen
28|RM Racing|Aston Martin DBR9|Casper Smit
37|Ultimatecarpage.competition|Corvette C6R|Kim van der Stichelen
38|Ultimatecarpage.competition|Corvette C6R|Danny Kappen

RESERVELIJST
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
45|Belgian Lizards|Audi R8|Steven Gabriel
46|Belgian Lizards|Audi R8|Ron Bartsch

CUP400
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
53|Le Coq Sportif|BMW M3 GTR|Sander Hogendoorn
54|Le Coq Sportif|BMW M3 GTR|Michel Hekking
61|Team DRR|Corvette GT2|Ruben de Ruijter
62|HSBC-Racing|Corvette GT2|Marc Vos
63|HSBC-Racing|Corvette GT2|Martijn Brouwer
71|Ultimatecarpage.competition|Corvette GT2|Jeroen Ursem
72|Ultimatecarpage.competition|Corvette GT2|Niels Tieman
82|Oxygen Racing|BMW M3 GTR|Dennis Gerressen
89|Team DigitalRacing|Marcos|Bram van der Stichelen
92|Crown Racing|Mosler|Michael Storm
93|Crown Racing|Mosler|Dennis Douna

CUP300
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
102|SR-Academy|Seat Cupra|Roy Visser
106|Rabobank Racing Team|BMW Z4 GTR|Stefan van Renselaar
107|Rabobank Racing Team|BMW Z4 GTR|Reggie Biemans
111|Team DigitalRacing|Aston Martin DBRS9|Paulpeter Kroon
112|Team DigitalRacing|Aston Martin DBRS9|Mark Bentvelzen
114|DCR|Gillet Vertigo|Tjerk Korving
115|DCR|Gillet Vertigo|Gerben van den Broek
117|Supervise Racing|Seat Cupra|Emile van der Stel
118|Supervise Racing|Seat Cupra|Chris Zijlstra
120|Spartanburg Motorsport|BMW Z4 GTR|Marcel Bosman
121|Spartanburg Motorsport|BMW Z4 GTR|Hans Bosman
125|Team Pringles|BMW Z4 GTR|Bob van Someren
126|Team Pringles|BMW Z4 GTR|Maik Peters
127|TopHiFi Racing|BMW Z4 GTR|Marco Schep
128|TopHiFi Racing|BMW Z4 GTR|Eric Nannings
132|Zerobarrier|BMW Z4 GTR|Jaap Kleijn
133|Zerobarrier|BMW Z4 GTR|Steven Voss
135|Goon Squad|BMW Z4 GTR|Alexander de Vries
136|Goon Squad|BMW Z4 GTR|Wilfred Rentzenbrink
140|CW40 Racing|BMW Z4 GTR|Mathijs Twisk
141|CW40 Racing|BMW Z4 GTR|Tom Gaaff
144|Hanzestad Racing|Dodge Viper|Koos de Boer
145|Scuderia Corse Digitali|BMW Z4 GTR|Marnix Breukers
146|Scuderia Corse Digitali|BMW Z4 GTR|Gerben Kelly

[spacer]
[logo_dr]

Roy Visser
14 augustus 2009, 14:41
Mooie kalender!

volgens mij moet er alleen een stop staan bij 1 van de inschrijvingen start data :)

binnenkort mijn inschrijving opsturen iig! :)

Robert Saalmink
14 augustus 2009, 15:24
Staat er toch :innocent:

Darthwillie
14 augustus 2009, 15:36
Fraaie kalender enne Nordschleife :thumbup: :thumbup:

Enige puntje maar misschien geldt dat niet hiervoor, helmen zijn voor deze wagens toch niet te editten?

Stefan van Renselaar
14 augustus 2009, 16:12
Eerst maar eens een teamgenoot vinden (Cup300)... Het liefste 1 met veel ervaring en het liefste ook een Z4 rijder, maar als het moet kan ik die Z4 wel uit mijn hoofd zetten :)

Ruben Laenens
14 augustus 2009, 16:15
Donington is ook een add on :p

Robert Saalmink
14 augustus 2009, 16:19
True, thanks

Stefan van Renselaar
14 augustus 2009, 16:21
True, thanks

Dan wil ik ook een klein foutje melden, Spa moest ik ook apart downloaden ;)

Mossel
14 augustus 2009, 17:07
Het gaat beginnen !! :)

Eigenlijk maar 1 nieuwe baan dat is wel jammer vind ik. Ik weet niet of imola is getest door de organisatie maar dat wordt 12x niks. De cutregels zijn daar veel te streng (wat ook wel weer goed is natuurlijk) maar dat is bijna niet te doen en maakt het rijden er niet leuker op.

evengoed veel zin in het seizoen :D

Fabian de Jong
14 augustus 2009, 17:11
Oe hier had ik niet helemaal op gerekend, naja :p

Leuke kalender behalve dan die rotbaan die bij onze zuiderburen ligt genaamd Zolder, die mocht van mij wel wegblijven of nog beter ritueel gebombardeerd worden :p

Maar is John gemaild over hoe en wat, nu afwachten tot zijn reactie enzo..

Roy Visser
14 augustus 2009, 17:20
Het gaat beginnen !! :)

Eigenlijk maar 1 nieuwe baan dat is wel jammer vind ik. Ik weet niet of imola is getest door de organisatie maar dat wordt 12x niks. De cutregels zijn daar veel te streng (wat ook wel weer goed is natuurlijk) maar dat is bijna niet te doen en maakt het rijden er niet leuker op.

evengoed veel zin in het seizoen :D

Mwoi op Monza zijn ze net zo streng, vind het eigenlijk alleen maar prettiger :)

Dix5
14 augustus 2009, 17:31
:thumbup: Alles mooi, super kalender :thumbup:

Mathijs
14 augustus 2009, 18:02
Eens met Roy,

Gewoon een kwestie van clean en geconcentreerd rijden. Het kan prima, maar dan moet je gewoon niet vol door alle chicanes willen knallen...

Hekking
14 augustus 2009, 21:15
Jay ! twee keer naar belgie is niet verkeerd :thumbup:
Maar dan moeten we nog wachten tot november. Voor die tijd heb ik het asfalt op Barcelona al lang versleten na xxxx test rondes :P

Tjerk Korving
14 augustus 2009, 21:17
Goed, dan moet ik eens hard gaan denken over welke wagen te nemen van de CUP300. Kan nu enkel geen wagens testen omdat m'n FFB het niet doet door een kapotte adapter.

Kim Van Der Stichelen
14 augustus 2009, 21:19
Woohoo Spa, Zolder, Istanbul en de Ring
Boeeee voor Barca, Brno en Magny ;)

Ralffoxx
14 augustus 2009, 21:41
inschrijvingen is uit de deur :D

Kim Van Der Stichelen
14 augustus 2009, 21:51
Wordt het trouwens Barca '03 of '07?

Robert Saalmink
14 augustus 2009, 22:36
Volgens mij is er geen 07 voor GTR EVO, we hebben om die reden ook getest met de 03 versie. Dus die wordt het. Binnenkort plaats ik linkjes naar alle tracks.

Joost van den Heuvel
15 augustus 2009, 00:40
Mooie kalender en ook leuk dat de Nordschleife er als non-championship event erbij zit. :)

Aantal inschrijvingen wordt zeer hoog (C600/C400) maar als er nog steeds ruimte voor reserves is dan ga ik me waarschijnlijk toch wel inschrijven. Wilde me oorspronkelijk inschrijven voor de C600 met de Koenigsegg maar het wordt denk ik C400 met de Mosler. :)

(misschien eerst nog ff de C300 wagens uitproberen.. meer ruimte in dat kampioenschap natuurlijk)

Marcel Groen
15 augustus 2009, 01:08
Over die k/cutrules, die banen zijn er zwaar door verpest, inhalen? Nou, liever niet, want... :rolleyes:

ZAC6, ik heb er zin in! :)

Danny Kappen
15 augustus 2009, 02:00
Leuke kalender, heb er zin in!

Gerben
15 augustus 2009, 10:06
Gave kalender mooie banen!!!

Heb er weer zin an!:lol::thumbup:

Robert Saalmink
17 augustus 2009, 15:27
Ik heb een paar inschrijvingen binnen gekregen die niet volledig waren (auto NNB, dat soort dingen). Graag wijs ik jullie op het volgende zinnetje in de startpost:

ALLEEN VOLLEDIGE INSCHRIJVINGEN WORDEN GEACCEPTEERD! SCHRIJF JE DUS PAS IN ALS JE ALLE GEGEVENS KUNT INVULLEN! Inschrijven kan tot UITERLIJK 20 september.

Dank u :)

JohnV
19 augustus 2009, 13:06
Net terug van vakantie en dan krijg je zo'n kalender voor je neus; prima :).

Darthwillie
24 augustus 2009, 01:08
waar komen de startnummers etc op de wagens?

Roy Visser
24 augustus 2009, 11:37
de ZAC kennende 2 verplicht leesbaar op de zijkant van de wagen en 1 verplicht leesbaar vanaf de voorkant van de wagen (neus of dak).

Robert Saalmink
24 augustus 2009, 11:40
Er komen ook kleine stickers achterop voor het onderscheid van de klassen, CUP600 CUP400 CUP300. Ik heb Bram gevraagd hier nog even op te reageren ook, hij is grafisch beter dan ik.

Roy Visser
24 augustus 2009, 13:39
ik vind jouw anders ook woest aantrekkelijk hoor robert.

Robert Saalmink
24 augustus 2009, 13:46
Ik heb een soort oer-aantrekkelijkheid over me he?

Mathijs
24 augustus 2009, 13:49
Misschien handig om ook even de links naar addon banen in de openingspost te zetten? Dan rijdt iedereen tenminste met de correcte versie

*Opzoek naar Barca 2003..

Robert Saalmink
24 augustus 2009, 13:49
Misschien handig om ook even de links naar addon banen in de openingspost te zetten? Dan rijdt iedereen tenminste met de correcte versie

*Opzoek naar Barca 2003..

True, dat moet ik nog doen. Tot die tijd kun je de thread van de betreffende testrace natuurlijk even erbij zoeken.

EDIT: inmiddels zijn de links toegevoegd. De tracks worden tzt ook nog even gewoon door onszelf gehost trouwens.

Mathijs
24 augustus 2009, 13:53
Dat is wel een goed idee Robert. Heb die threads even gemist :blushing:. Thnx:)

Tjello
24 augustus 2009, 14:40
De downloadlink stond ook in het topic over de testrace.

Is er interesse in een trainingsavond en wellicht elkaar wat helpen qua rijstijl enzo ?

Roy Visser
24 augustus 2009, 14:50
Het word wellicht een stuk drukker wanneer het seizoen er echt aan begint te komen. De meeste mensen weten nu nog amper waar ze in gaan rijden en testen dit prive. Ook begint de DRTCC binnenkort weer waardoor mensen daar misschien eerder voor zullen kiezen. Je zult nog even wat geduld moeten hebben voordat het echt druk begint te worden Marcel :)

voor je vraag over rijstijl en dergelijke, dan wijs ik je nog even hierop:

http://www.sr-academy.nl/Presentatie/SR_Academy_Pres_1.jpg

Niels Tieman
24 augustus 2009, 14:53
Hoe staat het eigenlijk met je website en de plannen omtrent dit, zonder het al te veel offtopic te laten gaan? ;)

Bramzel
24 augustus 2009, 16:09
Er komen ook kleine stickers achterop voor het onderscheid van de klassen, CUP600 CUP400 CUP300. Ik heb Bram gevraagd hier nog even op te reageren ook, hij is grafisch beter dan ik.

Was een weekendje weg, bij deze mijn verlate reactie ;)

Voor de nummerplaten en klasse stickers kan je kijken naar het formaat van de stickers van de ZAC1. Toen reden we ook al met klassestickers, en op deze manier willen we dit nu weer gaan invoeren. Een voorbeeld:

http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/ZAC1/images/49.jpg

Dus als je ruimte op je wagen houdt van dit formaat dan zit je altijd veilig :)

Bram Van Der Stichelen
24 augustus 2009, 16:19
OT: wat blijft die Lambo toch een ontzettend geile bak zeg

Ralffoxx
24 augustus 2009, 16:21
Dus gewoon de normale stickers aanhouden zoals in het spel?!?

Bramzel
24 augustus 2009, 16:27
Dus gewoon de normale stickers aanhouden zoals in het spel?!?

Yep, en zoals bij de vorige ZAC's :)

Stefan van Renselaar
24 augustus 2009, 16:28
Was een weekendje weg, bij deze mijn verlate reactie ;)

Robert had dat bericht vandaag pas gepost :p

Maar het gaat dan om die stikker die onder de spiegel met de Nederlandse vlag en dan de klasse?

Bramzel
24 augustus 2009, 16:30
Yep, zoiets komt er nu ook weer op :)

Maik Peters
24 augustus 2009, 16:54
De klasse stickers onder de spiegels lijken me wel gaaf :), maar hoe groot moet die nummersticker worden? Zoals het er nu uitziet worden ze best wel groot of gewoon zoals het spel (EVO) ze ook op de auto's heeft zitten?

Bramzel
24 augustus 2009, 17:08
Gewoon zoals Evo ze ook heeft en zoals ze in het verleden ook op de ZAC auto's zaten. Voor meer voorbeelden kan je op onze site terecht ;)

Jeroen Ursem
24 augustus 2009, 17:44
Gewoon zoals Evo ze ook heeft en zoals ze in het verleden ook op de ZAC auto's zaten. Voor meer voorbeelden kan je op onze site terecht ;)

Link?

Tjerk Korving
24 augustus 2009, 19:00
Ik zat al te zoeken naar de templates maar kwam tot de ontdekking dat die apart gedownload dienen te worden op de GTR Evo website. Maar voor mijn wagenkeuze moeten de stickers goed in te passen zijn zie ik en dat is mooi. :)

Robert Saalmink
24 augustus 2009, 22:13
Je mag er wel IETSJE mee schuiven, voorop hebben we ze in het midden gezien maar ook wel schuin:
http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/ZAC4/images/011_kevinvandermeyden.jpg

Of op het dak:
http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/ZAC4/images/098_markschuttenhelm.jpg

Mossel
24 augustus 2009, 22:37
Die BMW!!!! :w00t:

Tjello
24 augustus 2009, 23:32
Roy, staat in mijn favorieten... Mailtje is onderweg...

Mathijs
24 augustus 2009, 23:50
http://chicagoist.com/attachments/Lauri%20Apple/tissues.jpg
Alsje Mark, doe je je voordeel mee;)

Robert Saalmink
25 augustus 2009, 00:03
Oh ja, nog 1 dingetje. De liveries in de carsets zijn traditioneel van een hoog niveau. Dit willen we graag zo houden. Laat je ontwerpen beoordelen door anderen in het forum, en vraag desnoods hulp aan iemand die er bedreven in is. Ook in de painthoek (http://forum.digitalracing.nl/forumdisplay.php?f=16) van ons forum kun je je vragen stellen. Ook wil de organisatie je er behulpzaam bij zijn, stuur dan een mailtje of PM aan Bram of Niels.

In dit kader het volgende, we gaan dit voor alle leagues in de reglementen opnemen om aan te geven hoe belangrijk we dit vinden: de organisatie wil graag een mooie realistische carset; dus geen Barbie/Sesamstraat/etc. auto’s meer. No offence, maar de organisatie behoudt zich voor liveries te weigeren. Laat je auto bij twijfel vooraf beoordelen, bijvoorbeeld in het forum of vraag iemand.

Darthwillie
25 augustus 2009, 00:36
Dan is het niet te hopen dat Ashley Taws bij ons wil gaan rijden :p
http://blog.equipedecoursema.com/aout08/004.JPG

fablex
25 augustus 2009, 01:18
Robert wat is volgens jou de definitie van een echt merk? Waarom zouden Sesamstraat of Barbie dat niet kunnen zijn?:huh1:

Roy Visser
25 augustus 2009, 10:21
Robert wat is volgens jou de definitie van een echt merk? Waarom zouden Sesamstraat of Barbie dat niet kunnen zijn?:huh1:

het kan wel, maar het is de manier waarop :)

Jeroen zijn barbie lotus vond ik zelf net op het randje, aangezien de details gewoon realistisch waren

http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/LEC1/images/44_koos.jpg

Maar als je gewoon een auto roze zou maken met een hele grote barbie erop, dan raak je mij wel kwijt als aanhanger ;) Je moet bij jezelf altijd nadenken, zou ik dit in het echt op het circuit tegen kunnen komen in een groot kampioenschap.

liveries van sesamstraat met op de voorkant heel groot supergrover en links en rechts gewoon characters van sesamstraat en voor de rest niks.. Dat is geen realistische livery.

met groot kampioenschap bedoel ik overigens geen nascar.. daar zitten af en toe special editions tussen, die voor 1 race wel heel gaaf kunnen zijn, maar die zitten dan ook vol met details.

Robert Saalmink
25 augustus 2009, 10:47
Roy vat hier de kern van het verhaal precies goed samen. Misschien was onze opmerking wat betreft Barbie en Sesamstraat iets te specifiek, maar het zit hem vooral in het realisme en hoe je het thema uitwerkt naar iets dat ook in het echt zou kunnen rijden. Daarnaast moet het er een beetje smakelijk uitzien ;)

Hekking
25 augustus 2009, 22:40

Wie weet rijden er dit jaar zelfs twee van die Le Coq auto's met M power onder de kap mee :thumbup:

Martijn Mezger
25 augustus 2009, 22:58
Roy vat hier de kern van het verhaal precies goed samen. Misschien was onze opmerking wat betreft Barbie en Sesamstraat iets te specifiek, maar het zit hem vooral in het realisme en hoe je het thema uitwerkt naar iets dat ook in het echt zou kunnen rijden. Daarnaast moet het er een beetje smakelijk uitzien ;)

*Gooit Teletubbies livery de prullenbak in*
:laugh:

Jeroen Ursem
25 augustus 2009, 23:32
Woah! check die Lotus, echt übergeile bak :thumbup:

Darthwillie
25 augustus 2009, 23:38
Woah! check die Lotus, echt übergeile bak :thumbup:

Fraaier dan die echte wagen zelfs.

GTE
26 augustus 2009, 00:07
Een Christine le Duc-auto kan dus wel! :D

Ronin
26 augustus 2009, 15:03
Ik zal straks eens kijken als ik alle noodzakelijke software heb om een livery te maken. Dit en de helm zijn toch nog 2 grote obstakels die ik zie :( Heb de "eenvoudige-stap-voor-stap-handleiding" gelezen en moet zeggen dat het toch niet zo heel simpel is. Voor mij dan toch alleszinds. :blushing:

Dennis Douna
26 augustus 2009, 17:00
..... Dit en de helm zijn toch nog 2 grote obstakels die ik zie :( .......

Over die helm, ik kan me herinneren dat het een aantal maanden geleden niet mogelijk was om je helm en suits te painten voor de GT auto's. Althans, je kon ze wel painten, maar ze kwamen niet ingame. En voor zover ik weet is dat probleem nog niet opgelost(?)

Bramzel
26 augustus 2009, 17:03
Helaas correct :(

Ronin
26 augustus 2009, 17:17
:laugh: One down ... One To Go :laugh:

Maik Peters
26 augustus 2009, 17:29
Helaas correct :(

Des al niet te min zal ik ze toch maken..

STEL, dat er een patch komt en het dan wel werkt... Zit het iig in de carpack :)

paulpeter
26 augustus 2009, 21:45
STEL, dat er een patch komt en het dan wel werkt... Zit het iig in de carpack :)

Strever!:laugh:

Robert Saalmink
26 augustus 2009, 23:41
Even een korte update met auto's erbij:

CUP600
Aantal deelnemers ingeschreven: 9
Verdeling:
6x Aston Martin DBR9
3x NNB (eigenlijk geen geldige inschrijvingen vooralsnog)

CUP400
Aantal deelnemers ingeschreven: 0

CUP300
Aantal deelnemers ingeschreven: 13
Verdeling:
10x BMW Z4 GTR
2x Gillet Vertigo
1x Seat Cupra

Mathijs
27 augustus 2009, 00:58
Jemig een DBR9 en Z4GTR Cup!

Danny Kappen
27 augustus 2009, 03:29
Even een korte update met auto's erbij:

CUP600
Aantal deelnemers ingeschreven: 9
Verdeling:
6x Aston Martin DBR9
3x NNB (eigenlijk geen geldige inschrijvingen vooralsnog)

CUP400
Aantal deelnemers ingeschreven: 0

CUP300
Verdeling:
10x BMW Z4 GTR
2x Gillet Vertigo
1x Seat Cupra

Daar was ik al bang voor, UCP600 komt in ieder geval niet met een DBR9 :p

Niels Tieman
27 augustus 2009, 11:07
Sodeju, dat zijn (helaas) aardig wat DBR9's die de kop op steken. Idem aan de Z4 overigens.

Mossel
27 augustus 2009, 23:39
Daar was ik al bang voor, UCP600 komt in ieder geval niet met een DBR9 :p

idd was ik ook al een beetje bang voor. het 600 team van Le Coq neemt iig geen Aston

Maik Peters
28 augustus 2009, 10:35
6 Astons, houd dat mogelijk in dat het 3teams zijn? :p

Btw. geen inschrijvingen voor de CUP400?

Robert Saalmink
28 augustus 2009, 10:49
Nog niet, maar er zitten er wel een paar aan te komen. Er is ook nog genoeg tijd he, nog drie weken.

Ronin
28 augustus 2009, 11:26
Hoeveel mogen er trouwens aan de CUP300 meedoen ? Ik wil me ook nog inschrijven alleen m'n team naam probeer ik nog ergens onder een steen te vinden.

Maik Peters
28 augustus 2009, 11:29
@ Robert, dat is helemaal zo. Ik heb mij bij wijze van spreken ook nog niet ingeschreven in de Cup300.

@ Ronin, Je kan je altijd inschrijven, maar op een bepaald moment zit het vol en ontstaat er een reserve lijst. Het garandeert trouwens niet dat je ook daadwerkelijk mee mag / kan rijden. Dit niet om je te ontmoedigen, maar om mogelijke teleurstelling te voorkomen. Er is dus een kans dat je op de reserve lijst komt.

Tjerk Korving
28 augustus 2009, 14:18
Per server kunnen er 25 man meedoen. CUP300 krijgt z'n eigen server dus ik zou zeggen maximaal ruimte voor 25 man dan.

Roy Visser
28 augustus 2009, 14:20
Per server kunnen er 25 man meedoen. CUP300 krijgt z'n eigen server dus ik zou zeggen maximaal ruimte voor 25 man dan.

op de server, niet op de inschrijflijst natuurlijk :)

Maik Peters
28 augustus 2009, 16:23

Dat leek mij ook, net zoals elke andere league... toch??

Marcel Groen
28 augustus 2009, 16:36
'De Cup600 een DBR9 Cup' .. :thumbup: :lol:

Tjerk Korving
28 augustus 2009, 19:08
Ja dat bedoel ik. Een echt limiet voor het totaal aantal deelnemers is er niet uiteraard. :)

Ronin
29 augustus 2009, 00:01
:scared: Dus dat wil zeggen dat het niet zeker is dat ik kan meerijden :crying:

Jeroen Ursem
29 augustus 2009, 00:04
Als de cup300 overvol raakt is de kans aanwezig dat je op de reservelijst komt, mocht de cup400 of cup600 echter nog ruimte bieden is daar misschien een mogelijkheid..

Ronin
29 augustus 2009, 00:21
Ja maar ik heb maar tijd voor 1 livery :huh1:

Roy Visser
29 augustus 2009, 00:24
:scared: Dus dat wil zeggen dat het niet zeker is dat ik kan meerijden :crying:

Denk nou eens niet zo ver vooruit en negatief man ;) Komt echt wel goed hoor. Er staan pas 19 mensen die interesse hebben getoont in het geruchten threadje, en die is al heeeel lang open. Maak je nou niet zo druk om dingen die er niet toe doen, en schrijf je gewoon lekker in! Geen gezeur meer ;)

Ja maar ik heb maar tijd voor 1 livery :huh1:

*Slaat zichzelf voor zijn hoofd*

wat hebben we nou afgesproken ;) Cup300 is jouw klasse jongeman!

ps er is nog ruim een maand voor de livery, en nog ruim 3 weken voor de inschrijving, so what als je niet op de lijst terecht komt maar op de reservelijst, dan nog rijd je vrijwel zeker meer als de helft van de races alsnog mee. Ik ga overigens niet uit van een reservelijst voor de cup300, niet voor mensen die zich voor de cup300 hebben ingeschreven iig ;)

Darthwillie
29 augustus 2009, 00:49
*Slaat zichzelf voor zijn hoofd*

Darthwillie biedt Roy een asperientje aan is het verder met hem eens, Ronin gewoon lekker inschrijven, ook al ben je niet heel snel dat gaan we gewoon samen het veld voor ons uit jagen. :thumbup: Ik verwacht namelijk ook niet vooraan te rijden.

Ik heb vorig jaar ook erg getwijfeld of ik mee moest doen met DRTCC, toch maar de stap gezet en het is gewoon leuk. Ook al doe je niet mee voor de prijzen, de eerste keer dat ik niet laatste kwalificeerde en finishte was een geweldige kick.

Gewoon doen dus, voor alle liverie problemen zijn oplossingen te vinden.

Ronin
29 augustus 2009, 05:02
Meedoen doe ik soweiso ... maar begrijp het concept niet goed van ... "als-je-je-inschrijft-is-het-nog-niet-niet-zeker-dat-je-mee-kan-doen-ook-al-ben-je-de-eerste-inschrijving". Ik begrijp wel dat anceins de voorkeur krijgen. En daar heb ik ook respect voor. Maar pls begrijp een beginner ook ... die heeft buiten het spel begrijpen, de tracks oefenen, de pit stop oefenen, de aanpassingen oefenen van tiptoe ^^, en de livery voor 1 auto maken .... wel een angst gevoel bij zulk een post. Anyway ... ik ga voor CUP 300 en als dat niet kan dan ga ik wel mee rammen in CUP 400. Tot op heden ben ik daar winnaar :thumbup:

Nogmaals ... I don't care om laatste te zijn. Vindt het wel jamer als ik uiteindelijk niet mee kan doen ... .

my 0.02
Bart

Roy Visser
29 augustus 2009, 11:13
Wat ik bedoel te zeggen, je gaat bij voorbaat al van het negatiefste uit ;) En de hele opzet van de Cup300 is om ervoor te zorgen dat nieuwe mensen juist kennis kunnen maken met de ZAC, en dat het juist nadelig kan zijn als je als oude gediende je inschrijft voor de Cup300. Je maakt je veel te druk over iets wat niet nodig is in ieder geval, trust me, i know something about that ;)

Ronin
29 augustus 2009, 11:24
:surrender: klopt ... daar weet je idd iets van :D

GTE
29 augustus 2009, 17:06
Ik moet ook nog maar afwachten of het voor- of nadeling is dat je in het team van de grote bazen van DRNL zit.

Tjerk Korving
29 augustus 2009, 21:02
Iedereen heeft het risico niet mee te kunnen doen maar er zijn allerlei factoren die meer of minder kans geven op een reservelijst positie. Deelnemen aan test races en met enige regelmaat op de server rondjes maken is sowieso een positieve factor. Ofwel jezelf laten zien.

Al met al blijft het een combinatie van factoren en afwegingen en ik zou me er allemaal niet zo druk om maken.

Robert Saalmink
12 september 2009, 16:36
Update met nog een ruime week te gaan.

CUP600
Aantal deelnemers ingeschreven: 10
Verdeling:
6x Aston Martin DBR9
2x Corvette C6R
2x NNB (eigenlijk geen geldige inschrijvingen vooralsnog)

CUP400
Aantal deelnemers ingeschreven: 2
2x BMW M3

CUP300
Verdeling:
10x BMW Z4 GTR
2x Gillet Vertigo
1x Seat Cupra

Peter
13 september 2009, 13:10
Nou dat schiet nog niet erg op dan, had verwacht dat het sneller zou gaan? waar blijven die inschrijvingen?? :)

Hekking
13 september 2009, 13:11
hmm, Constructeurs titel al bijna in de pocket zie ik ? :blink:
Wat is iedereen laat zeg :thumbdown:

[Edit]Alleen een teamgenoot die me beconcurreert op het forum zie ik :laugh:

Niels Tieman
13 september 2009, 13:11
Jeroen en ik komen met een inschrijving zodra Jeroen terug is van vakantie voor de Cup400. :)

Roy Visser
13 september 2009, 13:19
stuk langzamer als voorgaande seizoenen, ik weet nog wel van de ZAC3 en 4 dat de klasses binnen 15 minuten volzaten!

paulpeter
13 september 2009, 13:21
Onze inschrijving (Mark B en ik) ligt klaar bij de teamleiding;)

Marcel Groen
13 september 2009, 13:31
stuk langzamer als voorgaande seizoenen, ik weet nog wel van de ZAC3 en 4 dat de klasses binnen 15 minuten volzaten!
Wat natuurlijk ook niet goed was , want te weinig capaciteit. Nu is er ruimte voor meer mensen en daardoor is die 'inschrijvingdruk' eraf. Voordeel toen was dat de raceserver altijd goed vol was, hopelijk is dat bij de ZAC6 met twee servers ook het geval. Om eerlijk te zijn heb ik zo mijn twijfels. Het gat tussen één server overvol of twee servers vol is erg groot en organisatorisch vaak een lastige keuze (want het is zelden goed).

Niels Tieman
13 september 2009, 13:32

Dat is inderdaad een feit, maar toen was het ook nog de enige competitie van DigitalRacing.nl. En mensen hebben nu langer de tijd om zichzelf in te schrijven. Maar je hebt inderdaad een punt. :)

Robert Saalmink
13 september 2009, 17:21
En bedenk dat we nu vijf weken de tijd hebben om in te schrijven, voorheen was dat allemaal veel korter.

Edit: wat Niels zegt :p

paulpeter
13 september 2009, 18:40
Inschrijving Crown Racing is ook de deur uit;)

Kim Van Der Stichelen
13 september 2009, 19:07
Die van UCP 600 komt er ook snel aan :)

Marc Vos
18 september 2009, 16:59
Is onze inschrijving ontvangen? Ik vraag het maar voor de zekerheid, want het zal toch lullig zijn als we om deze rede te laat waren. :)

Robert Saalmink
18 september 2009, 17:07
Ik zal dit weekend de resterende inschrijvingen verwerken, elke inzending krijgt een mailtje dat deze is ontvangen. Dus uiterlijk dit weekend moet je een dergelijk mailtje hebben ontvangen (ik stuur die als reply, dus alleen degene die de inschrijving heeft verzonden, krijgt dat mailtje).

Marc Vos
18 september 2009, 17:09
Oke Robert, aangezien ik het mailtje nog niet heb gehad vroeg ik het. :)

Robert Saalmink
19 september 2009, 13:21
LET OP: HEB JE ALS AFZENDER VAN DE INSCHRIJFMAIL GEEN BEVESTIGING PER MAIL GEHAD DAT JE INSCHRIJVING IS ONTVANGEN, DAN IS ER IETS MIS GEGAAN! NEEM DAN EVEN CONTACT MET MIJ OP OF MAIL JE INSHRIJVING OPNIEUW!!!!!

Ik weet het niet zeker, maar ik kan helaas niet uitsluiten dat door de storing bij i3d afgelopen week hier en daar een mailtje is zoekgeraakt namelijk :(

Update:

CUP600
Aantal deelnemers ingeschreven: 12
Verdeling:
8x Aston Martin DBR9
4x Corvette C6R

CUP400
Aantal deelnemers ingeschreven: 10
3x BMW M3
2x Spyker GT2R
2x Mosler
2x Corvette GT2
1x Marcos

CUP300
Aantal deelnemers ingeschreven: 14
Verdeling:
10x BMW Z4 GTR
2x Gillet Vertigo
1x Seat Cupra
1x Dodge Viper

Bob
19 september 2009, 15:02
Als het goed is heeft Maik onze inschrijving (Team Pringles) de deur uitgedaan! :)

Dennis
19 september 2009, 15:10
Cup400 is lekker divers qua wagens. Andere twee cups lijken wel merken cups :P

Niels Tieman
19 september 2009, 15:25
Ik ben blij dat het C400 veld zo gevarieerd is. Ik vind het jammer dat niemand de gok durft te nemen om een (extreem) andere keuze te nemen. Maar helaas! :D

Bram Van Der Stichelen
19 september 2009, 16:51
Ik ben blij dat het C400 veld zo gevarieerd is. Ik vind het jammer dat niemand de gok durft te nemen om een (extreem) andere keuze te nemen. Maar helaas! :D

Marcos vind ik toch een leuk alternatief :innocent:

Niels Tieman
19 september 2009, 17:06
Ik doelde meer op de C600 en C300 klasses. ;)

Tjerk Korving
19 september 2009, 17:18
Ik doelde meer op de C600 en C300 klasses. ;)
Gerben en ik doen met de Vertigo alvast ons best om tegen de stroom in te gaan. :D

Robert Saalmink
19 september 2009, 18:05
Als het goed is heeft Maik onze inschrijving (Team Pringles) de deur uitgedaan! :)

Die is nog niet binnen.

Bob
19 september 2009, 20:53
Die is nog niet binnen.

Dan moet ie vanavond of morgen ochtend vroeg de deur uit gaan!
Heb hem zelf na gisteravond niet meer gesproken!

Mossel
20 september 2009, 09:01
vind het erg jammer dat er zoveel dezelfde auto's rondrijden... maar ja

Mathijs
20 september 2009, 10:43
Ik ga zo mijn auto painten, dus ik verwacht mijn inzending vanavond!

Robert Saalmink
20 september 2009, 22:21
LET OP: HEB JE ALS AFZENDER VAN DE INSCHRIJFMAIL GEEN BEVESTIGING PER MAIL GEHAD DAT JE INSCHRIJVING IS ONTVANGEN, DAN IS ER IETS MIS GEGAAN! NEEM DAN EVEN CONTACT MET MIJ OP OF MAIL JE INSHRIJVING OPNIEUW!!!!!

Update:

CUP600
Aantal deelnemers ingeschreven: 14
Verdeling:
8x Aston Martin DBR9
4x Corvette C6R
2x Audi R8

CUP400
3x BMW M3
2x Spyker GT2R
2x Mosler
5x Corvette GT2
1x Marcos

CUP300
Aantal deelnemers ingeschreven: 20
Verdeling:
14x BMW Z4 GTR
2x Gillet Vertigo
3x Seat Cupra
1x Dodge Viper

Dit is de laatste stand van zaken. Misschien dat er vanavond nog wat binnenkomt, morgen posten we de definitieve lijsten. CUP600/CUP400 kent nu een reservelijst van 2 deelnemers. Als er mensen zijn die vrijwillig van CUP600/CUP400 naar CUP300 willen overstappen dan kunnen die zich bij mij melden via de mail. Anders maken we gewoon een reservelijst(je).

Het totaal van 20 inschrijvingen voor 1 klasse (CUP300) is volgens mij een record :) Totaal gaan er dus -zoals het er nu voor staat- 47 man aan de ZAC6 deelnemen!

Bob
20 september 2009, 22:52
47 man! :thumbup:

Mathijs
20 september 2009, 23:53
Mooi om te zien dat de klasses weer lekker volstromen zo! Super! Zoals al regelmatig gezegd hier: Goed bezig mannen! :thumbup:

SysRq
21 september 2009, 10:44
Ik ben net nieuw hier, maar waarschijnlijk net te laat om nog in te schrijven?

JossNL
21 september 2009, 11:22
Ook al is de kans klein, je kan het natuurlijk proberen. In de CUP300 zijn nl. nog wel wat plekjes vrij.

Roy Visser
21 september 2009, 16:32
nog 2 seat cupra's, dat had ik nou niet echt verwacht?

Maik Peters
21 september 2009, 16:50
47 man! :thumbup:

Zoals je ziet, staan wij er ook bij :)
De inhuis DRNL skinner is al keihard bezig...

Alvast bedankt Joosting!

Peter
21 september 2009, 17:10
nog 2 seat cupra's, dat had ik nou niet echt verwacht?

ja haast niet te geloven dat er nog meer in zo'n lelijk hok willen rijden :lol:

Kim Van Der Stichelen
21 september 2009, 17:35
Ik ben net nieuw hier, maar waarschijnlijk net te laat om nog in te schrijven?

Je kunt altijd nog proberen natuurlijk, maar het wordt ook erg kortdag voor livery's enzo :)

SysRq
21 september 2009, 17:57
Inderdaad, ik had al even contact gehad, maar ik wacht nog een seizoen. Lijkt me beter :)

Stefan van Renselaar
21 september 2009, 18:14
ja haast niet te geloven dat er nog meer in zo'n lelijk hok willen rijden :lol:

Je ziet er zelf weinig van dus zij zullen daar niet mee zitten :P

Robert Saalmink
22 september 2009, 01:11
Hij staat ook in de startpost, maar ook nog even hier:

Inschrijvingen
De VOORLOPIGE inschrijflijst onder voorbehoud van de reservelijst:

CUP600
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS

CUP400
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
50|Team DigitalRacing|Spyker GT2R|Paulpeter Kroon
51|Team DigitalRacing|Spyker GT2R|Mark Bentvelzen
63|HSBC-Racing|Corvette GT2|Ruben Laenens
89|Squadra Corse Digitali|Marcos|Bram Stichelen, van der

CUP300
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
145|Team DigitalRacing|BMW Z4 GTR|Marnix Breukers
146|Team DigitalRacing|BMW Z4 GTR|Gerben Kelly

Peter
22 september 2009, 01:27
Koos is weer mijn held qua wagenkeuze! Toppe keus Koos :)
Verder toch enigzins opvallend dat de nieuwe klasse veruit de meeste deelnemers heeft. Niet gek dus voor die klasse. Daarmee ook meteen veel ZAC-rookies :)
Ik zou zeggen, succes heren!

Robert Saalmink
22 september 2009, 01:41
Het was nooit bedoeld als rookie-klasse maar kennelijk trekt het toch veel nieuwelingen. Ik denk dat het een uiterst competitieve klasse gaat worden!

Maik Peters
22 september 2009, 11:02
@ Robert, dat competitieve denk ik ook van de rest hoor :)

Btw. stel dat er deze week nog enkele nieuwe mensen mee willen doen met CUP300, zou dat dan nog kunnen?

JossNL
22 september 2009, 11:20
Het was nooit bedoeld als rookie-klasse maar kennelijk trekt het toch veel nieuwelingen. Ik denk dat het een uiterst competitieve klasse gaat worden!

Rookies voor de ZAC wil natuurlijk niet zeggen dat we rookies op de baan zijn;)

Maar voor mij bijvoorbeeld is het wel een leuke instap-klasse en bovendien had ik daar meer zekerheid op een startplek dan in de C400/600:p

Robert Saalmink
22 september 2009, 11:32
@ Robert, dat competitieve denk ik ook van de rest hoor :)

Btw. stel dat er deze week nog enkele nieuwe mensen mee willen doen met CUP300, zou dat dan nog kunnen?

Met het oog op de inleverdatum van de liveries gaat dat een lastig verhaal worden helaas. Als je van mening bent dat het een bijzonder geval betreft, dan moet je maar even een mail sturen dan kijken we er alsnog naar, maar normaal gezien zijn de inschrijvingen gesloten.

Maik Peters
22 september 2009, 11:50
Oke super man, livery is geen probleem die is/kan voor 27ste klaar (zijn).

Mark B
22 september 2009, 11:50
Vette C400 klasse zeg... Veel variatie in de wagens!
En de enige spyker :thumbup::thumbup::D

Marc Vos
22 september 2009, 16:27
Vette C400 klasse zeg... Veel variatie in de wagens!
En de enige spyker :thumbup::thumbup::D

Het is zeker leuk dat er veel variatie in de 400 zit, zal leuk worden want iedere auto heeft zo zijn voor- en nadelen. :)

GTE
22 september 2009, 21:27
145! mooi nummer!

Stefan van Renselaar
22 september 2009, 21:35
De Z4 cup wordt wel een leuke klasse. Misschien dat ik wel af en toe een race zal moeten missen ivm school... Ik denk ook dat ik me na het DRTCC3 niet meer inschrijf voor het DRTCC, doordeweeks komt toch wat minder uit als in het weekend :)

Robert Saalmink
22 september 2009, 23:17
Er komt nog een kleine verschuiving aan, de definitieve lijst presenteren we vrijdagavond. We hebben in elk geval een team gevonden dat wel wil overstappen naar de CUP300, dus er komt geen reservelijst :)

Stefan van Renselaar
22 september 2009, 23:28
Een klein dingetje, de inschrijvingen zijn nog steeds gestart? :p

Peter
23 september 2009, 02:24
Er komt nog een kleine verschuiving aan, de definitieve lijst presenteren we vrijdagavond. We hebben in elk geval een team gevonden dat wel wil overstappen naar de CUP300, dus er komt geen reservelijst :)

jammer, nu worden 2 klassen die toch al een stuk kleiner zijn dan eerder nog een beetje kleiner en daarmee de Cup 300 meteen de grootste....
Dan ook nog eens te bedenken dat er altijd wel afmelders zullen zijn zal het startveld in de 400 en 600 behoorlijk mager zijn....

begrijp me niet verkeerd, ik vind het tof dat er voor een nieuwe klasse zoveel animo is maar ik vind ook dat het nu te veel ten koste gaat van de oorspronkelijke competitie...

Quizmaster
23 september 2009, 10:02
:confused1: :blink: Bij de Cup600/400 tel ik 27 namen en bij de Cup300 tel ik er 20. Afgezien van eventuele verschuivingen is de Cup600/400 toch groter?

Oké het zijn afzonderlijke klassen, maar worden tijdens dezelfde race gereden en dan zit je nu eenmaal met max 25 deelnemers. Ik zou ook liever met een andere klasse meedoen dan op een reserve-lijst te staan...

Peter
23 september 2009, 12:10
Ik tel het inderdaad per klasse...
14 voor de Cup600, 13 voor de Cup400 en 20 voor de Cup300.
Met 27 rijders zal je, als je op de reservelijst staat haast wel elke wedstrijd gewoon mee kunnen rijden. Overigens kan ik het van het team dat de switch heeft gemaakt wel enigzins begrijpen hoor, maar ik blijf het toch jammer vinden...Ik heb vorig seizoen al ervaren dat het niet echt leuke races geeft als je een race met heel weinig mensen per klasse bent... Met Spa als topppunt... maargoed, we moeten het er mee doen, nu alleen maar hopen dat we dus weinig afmelders krijgen zodat de server steeds zo vol mogelijk is.

Zag trouwens ook dat de eerste race pas in November is :huh1: Ik had oktober in mn hoofd zitten.. Nou ja genoeg tijd om te oefenen dus :)

Tjerk Korving
23 september 2009, 14:07
Twee man minder voor de CUP600/400 zal ook niet meer zoveel verschil make denk ik. Een volle server word sowieso lastig bij afmeldingen maar dat heb je dan waarschijnlijk nog steeds eerder bij de CUP300 doordat daar sowieso al minder deelnemers zijn. In dat opzicht is het nu al wat mooier verdeeld. Het is toch ook een soort overgang waarbij het groeit naar drie groepen op twee servers dus ik neem aan dat je bij een volgend seizoen weer meer mensen erbij zal hebben.

Robert Saalmink
24 september 2009, 23:01
LET OP: KALENDERWIJZIGING

De laatste race van het seizoen op Spa-Francorchamps is VERPLAATST van 2 mei naar 9 mei. Dit in verband met de meivakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Robert Saalmink
24 september 2009, 23:26

Inschrijvingen
De hopelijk DEFINITIEVE inschrijflijst:

CUP600
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS

RESERVELIJST
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS

CUP400
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
63|HSBC-Racing|Corvette GT2|Ruben Laenens

CUP300
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS

De wijzigingen:
CUP600 Belgian Lizards toegevoegd (reservelijst)
CUP400 Team DigitalRacing verdwenen (PP Kroon en Mark Bentvelzen)
CUP400 Bram VDS rijdt nu voor Team DigitalRacing (was: Corse Digitali)
CUP300 Team DigitalRacing is nu bezet door PP Kroon en Mark B
CUP300 Het team van Marnix en Gerben heet nu Scuderia Corse Digitali
CUP300 Tophifi Racing erbij

De livery inleverdatum staat nog altijd op uiterlijk zondag as, dus hou het in de gaten!!

Bramzel
24 september 2009, 23:45
De livery inleverdatum staat nog altijd op uiterlijk zondag as, dus hou het in de gaten!!

Waarbij ik moet aantekenen dat ik van welgeteld 1 team de livery al binnen heb, dus ik heb zo'n gevoel dat het druk gaat worden in mijn mailbox de komende dagen ;)

Kim Van Der Stichelen
24 september 2009, 23:47
Waarbij ik moet aantekenen dat ik van welgeteld 1 team de livery al binnen heb, dus ik heb zo'n gevoel dat het druk gaat worden in mijn mailbox de komende dagen ;)

Ik ben er druk mee bezig, nog even wat laatste details en dingen waar ik niet blij mee ben proberen aan te passen en dan moet ik wel klaar zijn ;)

JossNL
25 september 2009, 00:27

Nou, omdat je er zo een zin in hebt, heb ik je wat werk gezonden:D Moest enkel de helmen nog afmaken. Veel plezier/succes ermee:)

Maik Peters
25 september 2009, 09:34

Inschrijvingen
De hopelijk DEFINITIEVE inschrijflijst:

CUP600
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS

RESERVELIJST
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS

CUP400
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
63|HSBC-Racing|Corvette GT2|Martijn Brouwer

CUP300
NR|TEAM|AUTO|RIJDERS
127|TopHiFi Racing|BMW Z4 GTR|Marco Schep
128|TopHiFi Racing|BMW Z4 GTR|Eric Nannings

De wijzigingen:
CUP600 Belgian Lizards toegevoegd (reservelijst)
CUP400 Team DigitalRacing verdwenen (PP Kroon en Mark Bentvelzen)
CUP400 Bram VDS rijdt nu voor Team DigitalRacing (was: Corse Digitali)
CUP300 Team DigitalRacing is nu bezet door PP Kroon en Mark B
CUP300 Het team van Marnix en Gerben heet nu Scuderia Corse Digitali
CUP300 Tophifi Racing erbij

Robert Saalmink
25 september 2009, 10:09
Oh, hij stond wel bij de wijzigingen maar niet in het tabelletje, excusez!

Maik Peters
25 september 2009, 10:32
Oh, hij stond wel bij de wijzigingen maar niet in het tabelletje, excusez!

Ik neem je niets kwalijk goos :)

Roy Visser
25 september 2009, 13:54
huh PP en Mark in de cup300??

dat had ik echt niet verwacht..

Peter
25 september 2009, 14:02
Ik ook niet....
wel jammer van de strijd om het teamkampioenschap in de Cup400... die zal, tenminste dat verwacht ik, ik wil natuurlijk niemand op zn teentjes trappen ;), nu nog maar tussen 2 teams gaan...

Quizmaster
25 september 2009, 14:46
DBRS9 in de CUP300 :thumbup:

Robert Saalmink
25 september 2009, 14:46
Peter, had ik je nog niet verteld van het strafgewicht in de CUP400? :p

Anyway, PP en Mark hebben vooraf aan het seizoen al behoorlijk lang getwijfeld tussen 400 en 300. Uiteindelijk dan toch voor de 400 gekozen, maar toen we dat mailtje verzonden afgelopen week, waren ze alsnog vrij snel met aan te bieden om dan toch 300 te gaan doen.

Hekking
25 september 2009, 19:44

Grapjas, volgens mij ontstaat er bij jou ook één en ander aan liveries ;) :thumbup:

Bramzel
26 september 2009, 13:59
Grapjas, volgens mij ontstaat er bij jou ook één en ander aan liveries ;) :thumbup:

Valt mee, nog maar 3 teams, en dat is inclusief DM ;)

Tjerk Korving
26 september 2009, 15:17
De livery van DCR zal in de loop van zondag gaan arriveren. Nog een klein deel van de wagen te painten en dan nog sponsoren plakken.

Maik Peters
27 september 2009, 14:58
De livery van Team Pringles zal ook in de loop van vandaag (zondag) gaan arriveren.
Dit geld ook voor TopHiFi Racing.

Er moeten nog een aantal puntjes op de i :D

EDIT:
TopHiFi Racing is verstuurd!

Edit2:
Hoop dat de JW hem optijd inleverd :D

joostingh
28 september 2009, 01:00
De livery van Team Pringles zal ook in de loop van vandaag (zondag) gaan arriveren.
Dit geld ook voor TopHiFi Racing.

Er moeten nog een aantal puntjes op de i :D

EDIT:
TopHiFi Racing is verstuurd!

Edit2:
Hoop dat de JW hem optijd inleverd :D

JW heeft hem op tijd ingeleverd... om precies te zijn... om 23:59... laten we het spannend maken :S

Maik Peters
28 september 2009, 08:37
JW heeft hem op tijd ingeleverd... om precies te zijn... om 23:59... laten we het spannend maken :S

whaha :thumbup:

Robert Saalmink
28 september 2009, 09:51
Als het goed is zijn nu alle liveries binnen, maar Bram weet dat als enige precies ;)

Bramzel
28 september 2009, 10:34
Het is helaas nog niet helemaal goed. Ik zal vanavond even een overzicht plaatsen van de ontvangen skins en degenen die ik nog moet hebben.

Ralffoxx
28 september 2009, 11:23
Ik had Bram die van Koos de Boer gestuurd maar die van ons (zerobarrier) word hopelijk vandaag af gemaakt.

Mathijs
28 september 2009, 12:24
hier alles gewoon ingeleverd.

Dennis
28 september 2009, 17:07
Ik ben gisteren vergeten de mail de deur uit te doen. Alles is wel klaar en zodra ik thuis ben zal ik het opsturen.

Bob
28 september 2009, 17:12

whaha :thumbup:

Nou precies op tijd toch :thumbup: Ben benieuwd naar het resultaat :)

JossNL
29 september 2009, 20:00
Het is helaas nog niet helemaal goed. Ik zal vanavond even een overzicht plaatsen van de ontvangen skins en degenen die ik nog moet hebben.

Heb je dat overzichtje nog? Heb geen ontvangstbevestiging gehad ofzo, dus tis altijd ff spannend of het wel allemaal heelhuids is aangekomen:laugh:

Bramzel
29 september 2009, 20:10
Sorry, was er even bij ingeschoten gisteren. Ik heb alle auto's binnen, behalve die van Supervise Racing en Spartanburg Racing.

Ralffoxx
29 september 2009, 21:49
Volgens mij die van ons ook nog niet hoor Bram. Of jaap moet wat hebben gestuurd maar ik in iedergeval niet (op dat van Koos na)

Bramzel
30 september 2009, 00:10
Klopt, die zou je maandag al sturen toch? ;) Maar daar had ik iig iets gehoord, van de bovengenoemde teams nog niet.

Ralffoxx
30 september 2009, 00:39
Ja als we hier is sneller het eens zouden worden idd :innocent: is het al maandag dan? lol

Bramzel
30 september 2009, 01:06
On a serious note; ik wil hem vrijdag wel graag binnen hebben, want dit weekend begin ik met het bouwen van de carset.

[edit] zie nu het bericht hieronder, thanks!

Ralffoxx
30 september 2009, 01:06
Ok bram als goed is net naar je toe gestuurd de wagen.... :)

Bram Van Der Stichelen
30 september 2009, 21:16
Servers weg?

Maik Peters
30 september 2009, 21:18
En toen voetsie!

Gerben
30 september 2009, 21:21
servers weg :(

Kim Van Der Stichelen
30 september 2009, 21:21
Was er wat te doen ofzo vanavond dat 3 man binnen evenveel minuten komen klagen dat de servers weg zijn? :laugh:

Niels Tieman
30 september 2009, 21:25
De servers staan bij ons nog gewoon actief. Robert zit er ook nog in. Het lijkt of er iets mis zit bij de Lobby, I3d of Steam. Ik blijf het een gekke gewaarwording vinden op het moment.

Martijn Brouwer
1 oktober 2009, 13:46
hallo is het eventueel nog mogelijk om op de reserve lijst te komen?

Kim Van Der Stichelen
1 oktober 2009, 13:50
Ik denk dat het daar nu helaas al te laat voor is, men is al druk bezig met de carset te bouwen.
Maar onder het motto een nee heb je, een ja kun je krijgen , kun je altijd eens proberen de organisatie te mailen.

Martijn Brouwer
1 oktober 2009, 13:51
ja dat had ik al gedaan ik dacht mss hebben jullie ook wat reserve autos in de carpack.
als er eventueel uitvallers zijn...

eansys
2 oktober 2009, 00:15
:huh1: Probeerde vandaag weer te gaan testen maar had problemen met connecten naar de lobby......Komt dit vaker voor ???

Roy Visser
2 oktober 2009, 00:59
:huh1: Probeerde vandaag weer te gaan testen maar had problemen met connecten naar de lobby......Komt dit vaker voor ???

hmmm, eigenlijk niet?

ik neem aan dat je de game gewoon via Steam speelt?

Mathijs
2 oktober 2009, 05:18
Ik had vandaag precies hetzelfde. Volgens mij lobby probleem

Maik Peters
2 oktober 2009, 08:50
hmmm, eigenlijk niet?

ik neem aan dat je de game gewoon via Steam speelt?

;) inside information...
Hij speelt de game via Steam.
Maar de laatste tijd ligt de lobby er op een of andere vage wijze vaker uit voor verschillende servers. Ik zie meestal wel een server maar niet altijd diegene die ik zoek...

:cool:

eansys
2 oktober 2009, 09:59
;) inside information...
Hij speelt de game via Steam.
Maar de laatste tijd ligt de lobby er op een of andere vage wijze vaker uit voor verschillende servers. Ik zie meestal wel een server maar niet altijd diegene die ik zoek...

:cool:

:blink:Wat Maik zegt... Ik speel inderdaad via Steam...... Overigens kon ik om 23.30 uur wel weer gewoon inloggen echter was ik toen veeeeeeeeeel te moe...

Robert Saalmink
2 oktober 2009, 10:01
Rule nr 1: je bent NOOIT te moe voor DigitalRacing!

Captain Slow
2 oktober 2009, 10:51
Rule nr 1: je bent NOOIT te moe voor DigitalRacing!

Rule nr 2: Mocht je toch te moe zijn dan geldt deze regel: De organisatie besluit wanneer je te moe bent. NOOIT!!:p

eansys
2 oktober 2009, 12:37
Rule nr 2: Mocht je toch te moe zijn dan geldt deze regel: De organisatie besluit wanneer je te moe bent. NOOIT!!:p

:sleeping::sleeping: en dan :crash: willen we natuurlijk ook niet hebben......
Is dit soms Rule nr 3 ?????

Of is de oplossing :hammer: :eek:

Captain Slow
30 januari 2010, 15:39
Op welke versie van Valencia wordt eigenlijk gereden? Of is die testrace nog niet geweest?:)

Sander Hogendoorn
30 januari 2010, 15:50
Ik hoop het GP circuit, die andere vind ik maar niks om er zelf op te rijden.

JossNL
30 januari 2010, 16:11
Ik geloof dat het toch op het WTCC circuit is, staat ook geen link naar de F1 variant in de startpost.

GTE
1 februari 2010, 00:44
Circuito Ricardo Tormo dus.

Marcel Groen
14 februari 2010, 16:14
'7 mar Valencia (welke versie wordt bepaald na de testrace)'

En? :)

JossNL
14 februari 2010, 16:18
'7 mar Valencia (welke versie wordt bepaald na de testrace)'

En? :)
In de regelementen staat het zonder haakjes en dus ook zonder "add-on", mag er dus wel vanuit gaan dat het op Ricardo Tormo is, maar bevestiging kan geen kwaad.

Darthwillie
14 februari 2010, 16:19
[koortje aan] f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit [/ koortje uit]

je zou bijna denken dat ik op het stratencircuit hoop :innocent:

Stefan van Renselaar
14 februari 2010, 16:22
[koortje aan] f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit f1 circuit [/ koortje uit]

je zou bijna denken dat ik op het stratencircuit hoop :innocent:

Ik mag hopen van niet, ten eerste ziet het er niet uit en ten tweede ligt het me voor geen meter :innocent:

Danny Kappen
14 februari 2010, 16:24
Doe mij ook maar het GP circuit, de F1 versie vind ik maar niks.

Marcel Groen
14 februari 2010, 16:53
GP, geen mogelijkheid tot inhalen maar omdat het technisch een lastige baan is, levert het toch vaak boeiende races op, een foutje is immers zo gemaakt. Dat stratencircuit bied meer ruimte voor actie, heeft een uitdagende layout én is is een keer wat anders, doe mij die maar ondanks de belabberde grafische kwaliteit :)

Tjerk Korving
14 februari 2010, 17:21
Grafisch gezien kan het zeker beter maar ik moet zeggen dat het een van de betere races opleverde van de FPL toen we op het stratencircuit reden. De GP versie is daarentegen iet bepaald breed te noemen en dat vind ik ook niet echt een voordeel met deze wagens. Valt voor beide wat te zeggen.

Mossel
14 februari 2010, 17:22
allebei de banen zijn niet leuk :P doe maar watkins glen

Bram Van Der Stichelen
14 februari 2010, 18:02
Wat Mark zegt. 2 banen die ik altijd klasseer onder 'grootste bagger circuits die er zijn'. Geef mij ook maar een ander circuit in de plaats als het aan mij lag.

JossNL
14 februari 2010, 18:10
Ik vind Ricardo Tormo altijd wel leuk, maar het geeft misschien niet de beste races nee. Dat gevoel van baggercircuit heb ik dan weer met het circuit dat daarna op de kalender staat:blushing:

Maik Peters
29 maart 2010, 22:03
Jaja, een vraagje mbt Monza, welke variant gaan we doen? 2008?

Stefan van Renselaar
29 maart 2010, 22:07
Jaja, een vraagje mbt Monza, welke variant gaan we doen? 2008?

Die zit in Race On, dus 2007 zal het worden ;)

Maik Peters
29 maart 2010, 22:11
Oja.. daar heb je een punt.. ff een on oplettenheidje van mij ;)

Robert Saalmink
29 maart 2010, 22:42
Indeed, de GTR Evo versie.

Maik Peters
30 maart 2010, 09:13
Monza 2007 dus. ;)