View Full Version : F1Challenge '99-'02 League?
TheRealms
6 augustus 2009, 14:09
Zijn er nog mensen die deze game nog spelen?
Eigenlijk zou ik hier best een league voor op willen zetten mochten er mensen zijn die hier behoefte aan hebben. Er is een mod uit voor 2009 die wat mij betreft prima zou zijn. Details werk ik nog wel uit, maar ik wil eerst weten over er geinteresseerden zijn.
Iemand?
TommyBoy
7 augustus 2009, 17:55
Back to the good old days he Nick;)
Ik heb geen idee of er hier nog mensen zijn die F1C spelen, ik vermoed echter van niet. Voor mijzelf is het ook al een flinke poos geleden dat ik dat spel in me pc heb gestopt, maar wie weet:)
TheRealms
7 augustus 2009, 20:35
Back to the good old days he Nick;)
Ik heb geen idee of er hier nog mensen zijn die F1C spelen, ik vermoed echter van niet. Voor mijzelf is het ook al een flinke poos geleden dat ik dat spel in me pc heb gestopt, maar wie weet:)
Inderdaad Tom :P
Ik heb veel plezier aan dat spel beleeft, en sinds ik mijn computer geupgrade heb (ja zo slecht wassie :P) draait hij nu op volle toeren. heb mijn ffb stuur ook weer terug. heerlijk! :D
cookie
8 augustus 2009, 16:13
Bij gebrek aan beter F1 game speel ik dit spel nog steeds. Maar heb nog nooit aan leagues meegedaan.
Darthwillie
8 augustus 2009, 16:19
Was Cava hier niet ernstig goed in?
TheRealms
8 augustus 2009, 19:40
Nee.
Maaruhm, ik zal van de week wel even de mod beslissen en regels bepalen, Tom wil me daar vast wel bij helpen :P En dan zien we vanzelf hoeveel mensen er meedoen.
Federici
20 augustus 2009, 17:44
Dat was GP3 toch ;)
Captain Slow
20 augustus 2009, 18:17
Zo, hoe bedoel je historie herhaalt zich.;)
F1c heeft nooit meer lekker gewerkt op mijn nieuwe pc, dus het ligt al een jaartje of 1,5 stof te happen.
TheRealms
27 augustus 2009, 21:00
Dat hebben meer mensen met Vista, er is inmiddels een oplossing voor geloof ik....
Captain Slow
1 oktober 2009, 20:57
Ondertussen wat nieuws Nick?;)
TheRealms
6 oktober 2009, 03:18
Ondertussen wat nieuws Nick?;)
Niet echt, heel weinig animo, en daarnaast. Ik heb plotseling een nieuwe laptop gekregen :lol: dus ik kan nu nieuwere spellen spelen. Echter, als er nog animo voor is, wil ik het alsnog wel doen, ik vind f1 challenge een heerlijk spel.
Captain Slow
6 oktober 2009, 18:20
Zolang het een beetje relaxt is zonder al te veel gezeik stap ik wel in. Oh ja + rijderscircuits!:D
TheRealms
7 oktober 2009, 21:15
Zolang het een beetje relaxt is zonder al te veel gezeik stap ik wel in. Oh ja + rijderscircuits!:D
Ik vind het echt een gedrocht van een woord, maaaarrrrr! duh! :P
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.