View Full Version : DRTCC3 algemene thread - Inschrijving gesloten
Niels Tieman
22 juni 2009, 13:50
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/DRTCC3_logos_small.png
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/logo_kika.png
[spacer]
DRTCC3 Introductie
Na een zéér succesvol eerste seizoen van het DRTCC kampioenschap hebben we tijdens het DigitalRacing.nl 08/09 gala, 2 kampioenen mogen huldigen. Roy Visser en Sander Hogendoorn schreven geschiedenis door beide één kampioenschap op hun naam te schrijven.
Vanaf 10 September 2009 krijgen alle deelnemers de kans om hun eerste DRTCC kampioenschap binnen te halen!
DigitalRacing.nl presenteerd het nieuwe deel met veel trots en verwacht wederom veel spectakel, mooie presentaties, kwalificaties en natuurlijk bloedstollende races!
DRTCC3 Sponsor
DigitalRacing.nl wil het dit jaar eens anders doen dan anders. We zijn in het vorige seizoen explosief gegroeit en we hebben inmimddels 4 succesvolle leagues met een nieuw onderdeel op komst. Aangezien DigitalRacing.nl een (kleine) hobby-groep is hebben wij het geld hard nodig, maar er zijn altijd mensen, of doelen, die het harder nodig hebben. Deze keer geven wij geen geld maar geven wij geld en aandacht aan een groter doel.
Het betreft Stichting KiKa. Stichting KiKa werft fondsen voor onderzoek naar vernieuwende en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder en strijd en meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd.
Mochten jullie ons voorbeeld willen volgen en een (kleine) vrijwillige bijdrage willen doen aan Stichting KiKa: Stichting Kinderen Kankervrij Giro 8118
[spacer]
Reglementsveranderingen
1. Strafgewicht per evenement, niet meer per race
In voorgaande edities was het mogelijk per race strafgewicht te winnen en te verliezen. Per DRTCC3 word het strafgewicht per evenement bekeken
2. Maximum strafgewicht verhoogd van 50 kg naar 60 kg
50Kg bleek wat te weinig in verhouding met de lengte van onze races. Dit jaar gaan we naar 60Kg strafgewicht en met de bovengenoemde verandering moet dat een positief effect hebben voor de gevechten in het veld.
3. Strafgewicht verlies maximaal 15Kg per evenement
De regeling van vorig jaar was maar één maal van toepassing. Toch word het verlies van het strafgewicht aangepast door de bovengenoemde veranderingen.
4. Laatste vijf minuten van practise wordt vaste briefing-tijd, ga je dan toch de baan op dan wordt je uitgesloten van kwalificatie
Sinds Mantorp DRTCC2 word er door de organisatie nogmaals uitgelegd waar op gelet dient te worden. Aparte situaties per circuit en het befaamde veiligheids praatje zal elke race worden herhaald.
Zijn er deelnemers die toch het circuit op duiken, zullen door de organisatie worden bestraft doormiddel van uitsluiten van kwalificatie.
5. Straffen worden duidelijker en specifieker vastgesteld in de reglementen per overtreding
We proberen per dit seizoen de sstraffen duidelijker te maken voor alle deelnemers. In behandeling
6. Niet tijdig afmelden wordt zwaarder bestraft in DRTCC3. Te vaak hadden we te kleine grids ten koste van reserverijders
Bij de start van DRTCC3 zal er anders worden omgesprongen met de afmeldingen. Dit gaat als volgt: Mocht de deelnemers zich niet tijdig afmelden of niet komen opdagen bij de race word hij automatisch de volgende race niet toegelaten en zal er iemand van de reservelijst mee kunnen doen. De race daarna is de deelnemer automatisch weer aangemeld. Mocht het vaker voorkomen zal de organisatie de deelnemer op de reservelijst plaatsen en een andere deelnemer de kans geven zich permanent te mengen in de competitie.
7. Rode licht pitlane wordt opgenomen in de reglementen. Door rijden is in geen enkele sessie meer toegestaan. Netjes opstellen.
Er is wat verwarring en irritatie onstaan bij het begin van de sessies. Sommige mensen racen links en rechts voorbij in de pitstraat. Racen door rood, zonder green-flag melding, en zorgen voor problemen voor andere. Dit is niet meer toegestaan. Alle deelnemers dienen de regel in acht te nemen rustig aan te sluiten en de belijning binnen de pitstraat te respecteren.
[spacer]
Inschrijven
Let op: Ook voor DRTCC3 is de STCC-addon verplicht!
Inschrijven kan vanaf 21 juni 2009 tot en met 21 juli 2009. In deze periode kan de aanmelding per e-mail worden verstuurd naar drtcc@digitalracing.nl met vermelding van de volgende gegevens:
Teamnaam
Voor -en achternaam
Forum nickname
E-mail adres
MSN Messenger
Keuze bolide
Gewenst startnummer
Keuze Raambanner-kleur (een witte raambanner is niet mogelijk!)
Let op!: In tegenstelling tot de vorige competities is het niet meer mogelijk om te switchen van bolide! Je dient je inschrijving dus éénmalig te doen met alle correcte informatie!
Je hebt de keuze uit de volgende bolides:
WTCC06:
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156GTA
BMW 320si (e90)
BMW 320i (e46)
Chevrolet Lacetti
Honda Accord Euro R
SEAT Leon
SEAT Toledo
Peugeout 407
WTCC07:
Alfa Romeo 156
BMW 320si (e90)
Chevrolet Lacetti
SEAT Leon
BMW 320i (e46)
STCC:
Alfa Romeo 156
Audi A4
BMW 320si e90
BMW 320i e46
Chevrolet Lacetti
Honda Accord Euro-R
Peugeot 308
Seat León
Volvo C30
Volvo S60
BMS
[spacer]
Carset
De DRTCC3 krijgt natuurlijk ook weer zijn eigen carset. Templates zijn te vinden in je documents en settings/SimBin/Race07/CustomSkins/Templates voor de Race07 bolides. De STCC templates zijn te download via http://game.stcc.se/ en dan de download sectie.
De carset heeft altijd bezorgd voor het persoonlijke tintje en word zelfs buiten DigitalRacing.nl geprezen voor zijn kwaliteit! Laten we er dit jaar weer wat mooi's van maken.
Livery, driver-suits en helm dienen uitsluitend ingeleverd te worden in PSD-Formaat, verpakt als als ZIP- of RAR-bestand. Deze kunnen per e-mail worden verstuurd naar drtcc@digitalracing.nl. Dit kan tot uiterlijk 3 augustus 2009. Na deze datum word geen materiaal meer geaccepteerd. De release van de carset volgt uiterlijk 07 September 2009.
Aandachtspunten:
Deelnemers die geen livery of helm inleveren krijgen een blanco livery toegewezen.
Als je je hele auto compleet wilt hebben dien je 4 PSD's per auto in te leveren.
De auto
De helm
De overall voor van buiten de auto
De overall voor in de cockpit cam
[spacer]
Testserver
We draaien de testserver 24/7, mits er geen officiele races zijn van andere competities.
Inloggen via de lobby
Server: DigitalRacing.nl DRTCC
Password: test
elke deelnemer wordt geacht zich conform de reglementen te gedragen
[spacer]
Tijdschema
Practice 2/joinen: 19.30 – 20.00
Kwalificatie: 20.00 – 20.20
Warmup: 20.20 – 20.25
Race1: 20:25 | 60 Kilometer
Race2: Direct na Race1 | 60 Kilometer
[spacer]
Kalender
Race|Datum|Circuit|reserve
1.|10 sep|Zandvoort
2.|24 sep|Brand Hatch GP
3.|08 okt|Ring Knutstorp
4.|15 okt|Imola
5.|05 nov|Gothenburg
6.|19 nov|Zhuhai|Valencia
7.|03 dec|Monza
8.|17 dec|Spa-Franchorchamps
[spacer]
Downloads
DRTCC3 Carset (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/19-.html)
DRTCC3 Reglementen (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/21-.html)
[spacer]
Officiele Start- & Reserverlijst DRTCC3
Nummer|Voornaam|Achternaam|Auto
2|Roy|Visser|Seat Toledo Cupra
8|Niels|Tieman|Honda Accord Euro R
9.|Ludo|Bleys|Seat Leon
11|Marc|Vos|Seat Leon
13|Wilfred|Rentzenbrink|Seat Leon
14|Steven|Frederiks|Seat Leon
16|Stefan|van Renselaar|Audi A4
17|Jeroen|Jonckers|Honda Accord Euro R
18|Bjorn|Spierenburg|Seat Leon
19|Casper|Smit|Volvo C30
20|Manuel|Nelissen|Seat Leon
22|Fred|Visser|Seat Toledo Cupra
25|Mark|Bentvelzen|Seat Leon
26|Bram|Van Der Stichelen|Audi A4
27|Jerry|van Sinderen|Volvo C30
37|Kim|Van Der Stichelen|Peugeot 407
51|Jeroen|Ursem|Alfa 156
60|Maik|Peters|Volvo C30
66|Jaap|Kleijn|Volvo C30
82|Dennis|Gerressen|BMW 320si e90 SEQ
86|Gerben|Kelly|BMW 320si e90 SEQ
87|PaulPeter|Kroon|BMS
88|Michael|Storm|BMW 320si (E90)
reservelijst
Nummer|Voornaam|Achternaam|Auto
6|Stephane|Rouault|Seat Leon
5|Michael|Koel|Honda Accord Euro R
7|Robert|Saalmink|Seat Leon
15|Kevin|Weerman|Audi A4
24|Bob|van Someren|Seat Leon
28|Koen|Wielandt|Seat Leon
57|Rudy|van Buren|Volvo C30
85|Mark|Kroesbergen|BMW 320si (E90)
12|Rinus|Janssens|Volvo C30
84|Roy|Diederen|Seat Leon
[spacer]
[logo_dr]
Bram Kocken
22 juni 2009, 13:54
Jaaah, woeeeh!
ToDo-list:
* Inschrijven - check!
* Liverie maken
* Liverie opsturen
* Achterover hangen en wachten tot 10 sept
:thumbup:
El Maestro
22 juni 2009, 13:58
Yeaaah! Ik doe uiteraard weer mee!
En Spa!:thumbup:
Bram Van Der Stichelen
22 juni 2009, 14:02
Present natuurlijk. Waarschijnlijk blijf ik gewoon bij de Audi. Ben hem nu al gewend, en heb het gevoel dat ik er mooie dingen mee kan laten zien!
Mooi mooi, ik ga nu voor een vaste inschrijving :D
Komende week beginnen met het testen van de bolides.
Misschien handig om in de TS een opsomming te maken van de beschikbare auto's, dit ivm eventuele nieuwe mensen.
Niels Tieman
22 juni 2009, 14:13
Fixed :)
Ik zal me ook weer inschrijven maar ditmaal wel voor de reservelijst. Heb afgelopen seizoen te weinig gereden en wil daarom geen vaste plek innemen (die ik vanwege die reden waarschijnlijk toch al niet krijg :) )
Wagen heb ik nog geen idee van, in ieder geval geen Toledo meer :P
ik neem aan dat Imola op 15 oktober gereden wordt ipv 15 november?? ;)
Darthwillie
22 juni 2009, 14:14
TOP, ik hoop deze keer het volledige seizoen mee te kunnen doen na vorig jaar vrijwillig voor de reservelijst te hebben gekozen.
Twijfel alleen nog over de wagen, Seat of Honda :huh1:
Niels Draijer
22 juni 2009, 14:21
Is het verstandig om op het op het forum het wachtwoord van de server neer te zetten… (zie 1e post)
Dennis
22 juni 2009, 14:23
Is het verstandig om op het op het forum het wachtwoord van de server neer te zetten… (zie 1e post)
Test server is volgens mij juist ook bedoeld om nieuw volk te trekken.
Ik weet nog niet of ik wel mee ga doen. Bedoeling was van wel, echter 3 leagues is behoorlijk veel. Daarnaast heb ik STCC nog niet en ik vind het zonde om nu €20,- te betalen voor STCC en over een paar maanden weer geld voor RACE On, waar ook STCC in zit.
LUDO-B
22 juni 2009, 14:24
Is toch voor iedereen Niels, nieuwelingen moeten dat toch ook weten!;)
Captain Slow
22 juni 2009, 15:03
Present:)
Robert Saalmink
22 juni 2009, 15:08
Is toch voor iedereen Niels, nieuwelingen moeten dat toch ook weten!;)
En voor mensen die hem niet kunnen onthouden is het ook handig :blush:
Ralffoxx
22 juni 2009, 15:17
Spa zit er in weeee :D ik heb net me mailtje verstuurd :D
Mailtje ook verstuurd. De ontbrekende informatie zal in de loop van de komende weken aangevult worden :)
Niels Tieman
22 juni 2009, 15:48
Je dient je inschrijving dus éénmalig te doen met alle correcte informatie!
Bram Van Der Stichelen
22 juni 2009, 15:52
Ik ging het net gaan vragen :p
Ow, dat gaat dan nog even op zich laten wachten. Lees auto's testen, liveries proberen te maken...
Captain Slow
22 juni 2009, 16:16
Je dient 5 psd betsanden in te leveren, maar ik zie er maar 4 staan.
Stefan van Renselaar
22 juni 2009, 16:31
Wordt nog wat auto's testen in de komende 4 weken...
Richard117
22 juni 2009, 16:35
Wat komt die kalender mij klote uit zeg. Er is welgeteld 1 race dat ik niet hoef te werken, dat is Imola.
Dit seizoen moet ik dus helaas aan mij voorbij laten gaan. Hopen dat een volgend seizoen beter past :cursing:
Marc Vos
22 juni 2009, 17:41
Heerlijke kalender zeg! Ben echt blij dat we weer op Zandvoort rijden en zelfs Spa is er bij:D. Gelukkig zijn Mantorp en dat andere Scandinavische circuit weg. Komende tijd even wat testen met verschillende auto's, al verwacht ik dat het toch de Seat blijft, maar wie weet. :)
Kim Van Der Stichelen
22 juni 2009, 18:51
Ik moet er nog even serieus over nadenken of ik me wel ga inschrijven hier. Dikke lol gehad soms maar zac blijft m'n belangrijkste doel, en ik had vorig seizoen echt krap tijd om beide te oefenen.
Ik moet er nog even serieus over nadenken of ik me wel ga inschrijven hier. Dikke lol gehad soms maar zac blijft m'n belangrijkste doel, en ik had vorig seizoen echt krap tijd om beide te oefenen.
Inschrijven voor de reservelijst en dan toch soms wat racejes meepakken als het uitkomt ;)
paulpeter
22 juni 2009, 20:42
Inschrijving de deur uit. Heb alleen wel inschreven met een auto die niet in de lijst staat;)
moet je je gelijk als team inschrijven of nu nog alleen als persoon?
Roy Visser
22 juni 2009, 20:47
DRTCC heeft geen teams :) Maar je moet natuurlijk wel een teamnaam hebben! :)
Tjerk Korving
22 juni 2009, 20:49
Voor DRTCC3 geldt voor zover ik weet dat er net als bij voorgaande edities enkel eenmansteams zijn. Dus alle gevraagde gegevens gelden dan automatisch enkel voor jezelf.
Darthwillie
22 juni 2009, 20:55
Zo, mail de deur uit, dit jaar met de Leon.
DRTCC heeft geen teams :) Maar je moet natuurlijk wel een teamnaam hebben! :)
duidelijk :) nu nog goed nadenken over auto keuze..
Martijn Mezger
22 juni 2009, 22:30
Inschrijving de deur uit!
Daniël
23 juni 2009, 02:15
Zo, na afgelopen tijd ook met m'n oude vertrouwde bmwtje geracet te hebben ben ik weer helemaal verslaafd aan toerwagens! Zelfs op publics met te veel ramdebielen is 't gewoon te vet. Ik ga me inschrijven en dan maar hopen dat ik 't kan combineren met andere dingen. Woensdag ga ik gelijk weer flink testen! :laugh:
Overigens moet ik eerst kijken wat voor kleur ik mijn raambanner wil voordat ik me kan inschrijven. Misschien gebruik ik m'n Dunkin' Donuts livery wel, want die ben ik nog lang niet zat en heeft lekkere originele sponsering, maar ik loop met heel wat ideeën rond, dus van de week maar 'ns wat lijnen trekken. :)
Maik Peters
23 juni 2009, 09:27
oei oei oei, ik weet nog niet precies wat het gaat worden :D
De kalender ziet er best wel goed uit.... Althans, het lijkt erop dat ik alle races kan rijden.
Maar een cursus kan alles verpesten ;)
Mark B
23 juni 2009, 09:43
Heb me inmiddels ook ingeschreven :thumbup:
Niels Tieman
23 juni 2009, 11:31
Even ter informatie (de startpost is ook geupdate) een witte raambanner is niet mogelijk!
Tot op heden 14 inschrijvingen. De complete inschrijflijst zal ik pas posten na de 21ste van Juli. :)
Roy Visser
23 juni 2009, 11:38
misschien een ideetje om niet de teamnamen en alles natuurlijk al bekend te maken, maar wel het aantal ingeschreven mensen, en bijbehorende hoeveelheden autos
bv:
15 inschrijvingen
Seat Leon 5
Honda Accord 5
BMW 320si 3
Chevrolet Lacetti 2
Voor sommige mensen kan dat de auto keuze wat vermakkelijken of limiteren :)
Atreidez
23 juni 2009, 12:10
Ik heb me iig weer ingeschreven met de C30 :thumbup:
Niels Tieman
23 juni 2009, 12:23
Weet je het zeker Jaap? Ik heb nog geen mail van je mogen ontvangen tot op heden.
Edit: Sorry Jaap, had over je e-mail heen gekeken. Je staat inmiddels ingeschreven. :)
El Maestro
23 juni 2009, 12:35
Net ingeschreven, is ie aangekomen?:)
Ralffoxx
23 juni 2009, 12:35
Jaap kan niet zo goed zien vandaag :P dus zou wel foutje hebben gemaakt.
Had zelf trouwens een klein foutje ontdekt heb al gemailt daar over lol.
Op dit moment met wagen bezig.
CuqeBaqer
23 juni 2009, 18:08
Ik ga dit seizoen deelnemen met een Seat Leon, deze bevalt me een stuk beter als de BMW.
Dennis
23 juni 2009, 19:36
Toch maar gewoon STCC aangeschaft. Oxygen Racing ook van de partij in het DRTCC3. Wel zal deze competitie de minste prioriteit hebben en zal ik me gaan inschrijven voor een standaard plek op de reserve lijst.
Zo eerst maar eens kijken welke auto het gaat worden :blushing:
Roy Visser
23 juni 2009, 20:15
Toch maar gewoon STCC aangeschaft. Oxygen Racing ook van de partij in het DRTCC3. Wel zal deze competitie de minste prioriteit hebben en zal ik me gaan inschrijven voor een standaard plek op de reserve lijst.
Zo eerst maar eens kijken welke auto het gaat worden :blushing:
Hahaha
Martijn Mezger
23 juni 2009, 20:16
Iemand die weet op welke auto's je zwarte velgen kan krijgen, want in de .ini file moet je dat kunnen veranderen bij sommige met de wheelcolor=3 oid. Maar weet alleen niet welke auto's die mogelijkheid hebben, anyone?
Roy Visser
23 juni 2009, 20:18
Iemand die weet op welke auto's je zwarte velgen kan krijgen, want in de .ini file moet je dat kunnen veranderen bij sommige met de wheelcolor=3 oid. Maar weet alleen niet welke auto's die mogelijkheid hebben, anyone?
Volgens mij alleen de EVO autos ;)
Bramzel
23 juni 2009, 22:36
Dit kan helaas alleen bij de Evo GT's ja, niet bij de WTCC wagens :(
Daniël
23 juni 2009, 23:05
Zo, ik heb me ingeschreven met de BMW! Heb er al zó zin in, heerlijk knokken op de baan. :D
El Maestro
23 juni 2009, 23:07
Zo, ik heb me ingeschreven met de BMW! Heb er al zó zin in, heerlijk knokken op de baan. :D
Gaaf, de BMW! (en dapper van je:p)
Dan kunnen we eindelijk tegen de Hosselaar racen!:laugh:
Martijn Mezger
23 juni 2009, 23:29
Volgens mij alleen de EVO autos ;)
Balen...:blink:
Dennis
23 juni 2009, 23:46
Ingeschreven. Met welke auto hou ik nog even voor me. Daarvoor mogen jullie het geruchten draadtje volgen ;)
Michael Storm
24 juni 2009, 00:03
Ook mijn inschrijving is de deur uit. Ik ga het ook wagen in de BMW07 320SI E90. :)
Sander Hogendoorn
24 juni 2009, 00:04
Oeh, heb je hem onder de knie gekregen? ;)
ook ingeschreven, voorlopige keus is de leon
Robert Saalmink
24 juni 2009, 00:10
ook ingeschreven, voorlopige keus is de leon
Dat is dus niet je voorlopige keuze maar je definitieve keuze ;)
Let op!: In tegenstelling tot de vorige competities is het niet meer mogelijk om te switchen van bolide! Je dient je inschrijving dus éénmalig te doen met alle correcte informatie!
Darthwillie
24 juni 2009, 00:11
Sommige zaken maken het leven eenvoudig en simpel, dit regelement is er zo een :laugh:
De volvo is de deur uit, ga dit seizoen proberen met de Leon het achterveld voor me uit te jagen
Gerben
24 juni 2009, 00:21
Ingeschreven! Geen alfa dit keer ;)
Michael Storm
24 juni 2009, 01:37
Oeh, heb je hem onder de knie gekregen? ;)
Op monza gaat het nu super ja, maar op circuits met wat meer bochten is het een gevecht om hem snel rond te rijden. Een erg leuke uitdaging en als ik deze wagen eenmaal goed onder de knie heb wil ik wereldtijden zien :laugh:
Roy Visser
24 juni 2009, 01:42
Op monza gaat het nu super ja, maar op circuits met wat meer bochten is het een gevecht om hem snel rond te rijden. Een erg leuke uitdaging en als ik deze wagen eenmaal goed onder de knie heb wil ik wereldtijden zien :laugh:
Jij met je monza ;) Ik had zulke hoge verwachtingen van jouw daar in de Chevi :innocent:
Michael Storm
24 juni 2009, 02:27
Ik had zulke hoge verwachtingen van jouw daar in de Chevi :innocent:
:blushing:
Martijn Mezger
24 juni 2009, 14:03
Dit kan helaas alleen bij de Evo GT's ja, niet bij de WTCC wagens :(
Even gekeken in-game.
De STCC BMW's hebben zwarte velgen, en volgens mij ook de BMS Incognito.
Ik ga er toch even mee kloten.:rolleyes:
Ik zie dat in de template van de BMW de achterlichten niet zijn inbegrepen.
Vraag je je vast af waarom dat zo jammer is. Maar anders kun je er Facelict achterlichten van maken. Bij de GT Sport Mosler heb ik bij een fun livery me achterlichten zwart gekleurd, en de lampjes aan de voorkant blauw ipv geel. :)
Ferroeni
24 juni 2009, 15:17
Maar anders kun je er Facelict achterlichten van maken. Bij de GT Sport Mosler heb ik bij een fun livery me achterlichten zwart gekleurd, en de lampjes aan de voorkant blauw ipv geel. :)
OMG. Het is geen kermisattractie hoor ;)
Bramzel
24 juni 2009, 15:22
Even gekeken in-game.
De STCC BMW's hebben zwarte velgen, en volgens mij ook de BMS Incognito.
Ik ga er toch even mee kloten.:rolleyes:
Je kan de velgen veranderen door in de game dingen te gaan veranderen, maar dat zijn aanpassingen die we niet in de carset mee zullen nemen.
De BMW achterlicht templates missen inderdaad (van de STCC BMW tenminste, van de WTCC BMW zijn ze er wel); als je hier aanpassingen op wilt hebben moet je dit wel even met Niels bespreken, we staan hierin niet alles toe namelijk.
Roy Visser
24 juni 2009, 15:31
De BMW achterlicht templates missen inderdaad (van de STCC BMW tenminste, van de WTCC BMW zijn ze er wel); als je hier aanpassingen op wilt hebben moet je dit wel even met Niels bespreken, we staan hierin niet alles toe namelijk.
Als Mark Kroesbergen dit leest, ja dat komt door jouw ja! :lol::lol::lol:
Martijn Mezger
24 juni 2009, 16:20
OMG. Het is geen kermisattractie hoor ;)
Nee, want anders noemde ik het wel de Turbo Polyp (http://www.dumpert.nl/mediabase/542481/9c9da02c/de_turbo_polyp.html) :lol:
@ Bramzel: Ik zie nu op No Grip dat er een 320 2007 staat met de 2009 achterlichten. :rolleyes: Maar als het veel moeite is kan het gewoon zo blijven hoor. Zal wel eens zelf wat aankloten.
Bramzel
24 juni 2009, 16:31
Heb je daar een linkje voor misschien? Ik vind op zich je idee best geinig, dus misschien dat het me dit zomer nog wel gaat jeuken en dat ik een template om ga bouwen.
Stefan van Renselaar
24 juni 2009, 17:11
Als Mark Kroesbergen dit leest, ja dat komt door jouw ja! :lol::lol::lol:
Wat heeft die ooit gedaan dan? :lol:
Bramzel
24 juni 2009, 17:21
Wat heeft die ooit gedaan dan? :lol:
http://www.digitalracing.nl/old/leagues/teampresentaties/ZAC2/images/50_51_KRO.jpg
Stefan van Renselaar
24 juni 2009, 17:25
Prachtig :rolleyes:
Ben dus voor de regel dat je niks aan de lichten mag veranderen.
Roy Visser
24 juni 2009, 17:46
Ben dus voor de regel dat je niks aan de lichten mag veranderen.
niks opzichtigs veranderen ;)
ik rijd al jaren met lichte veranderingen aan de verlichting in verschillende klasses.
-Kruizen in de Porsche Koplampen ZAC2
-Kruizen in de Lotus Koplampen LEC1
-Gele Verlichting in de BMW/Lambo ZAC3
-Gele Verlichting in de BMW/Saleen ZAC4, Smoke Achterlichten BMW (Grijs/Rood)
etc, zijn kleine tweaks die Reeël zijn in mijn ogen, en dan vind ik dat het moet kunnen :)
Daniël
24 juni 2009, 18:34
Wat Roy zegt, zolang de veranderingen realistisch zijn zie ik het probleem ook niet. Het kan juist wel voor wat meer leuke variatie zorgen. Jeroen had geloof ik ook van die soort van lipjes op de voorlichten van de Lacetti gedaan voor een ontwerpwedstrijd (wat is daarmee gebeurd trouwens?) nog @Gamer.nl. Dat was die mooie, kleurrijke Barbie-bak. :P Daar stond het wel heel cool op.
Ik zelf ben trouwens opnieuw begonnen aan de Rothmans-livery waarmee ik een tijdje terug mee heb zitten kloten. Ik ga hem even helemaal opnieuw doen, want ik heb te veel zitten kloten op m'n oude psd's vind ik. Presentatie en zo zullen wel volgen. ;)
inschrijving opnieuw verstuurd, nu met de definitieve keuze auto
Martijn Mezger
24 juni 2009, 19:27
Heb je daar een linkje voor misschien? Ik vind op zich je idee best geinig, dus misschien dat het me dit zomer nog wel gaat jeuken en dat ik een template om ga bouwen.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=20177
:)
Niels Tieman
24 juni 2009, 19:33
Zoals al aangegeven word, laat ik het liefst alles standaard. Op het moment zijn alle templates te verkrijgen en op 3 Augustus moeten alle bolides binnen zijn. Om voor iedereen de deadline niet in gevaar te brengen lijkt het me zéér verstandig daar niets aan te veranderen.
Stefan van Renselaar
24 juni 2009, 19:46
inschrijving opnieuw verstuurd, nu met de definitieve keuze auto
Als je dus eerst met een Seat hebt ingeschreven, dan betekend dat ook dat je dan de Seat krijgt en als je nu een mailtje hebt gestuurd met bijvoorbeeld een Chevrolet, dan rijd je in de Seat. ;) Gewoon even ter informatie/herhaling.
Bramzel
24 juni 2009, 19:47
Als je dus eerst met een Seat hebt ingeschreven, dan betekend dat ook dat je dan de Seat krijgt en als je nu een mailtje hebt gestuurd met bijvoorbeeld een Chevrolet, dan rijd je in je Seat. ;) Gewoon even ter informatie/herhaling.
Zullen we dat aan Niels overlaten? ;)
Martijn Mezger
24 juni 2009, 19:50
op 3 Augustus moeten alle bolides binnen zijn.
Probleem.
Ik kom pas 1 Augustus terug van vakantie, en ik weet nog niet of ik voordat ik op vakantie ga me livery al begonnen ben. Ga het natuurlijk wel proberen af te krijgen... Maar ik kan niks beloven aangezien ik nog veel moet doen.:surrender:
Daniël
24 juni 2009, 19:52
Als je terugkomt heb je toch ook nog 2 augustus en 3 augustus 23.59? ;)
En mensen, in het Nederlands geen maanden met hoofdletters -tenzij ze vooraan een zin staan, alsjeblieft zeg. /quits grammarnazi-mode.
Stefan van Renselaar
24 juni 2009, 20:09
Martijn, het was veel handiger als jij ook op de meeting was geweest, daar zijn een hoop vragen die jij nu stelt al beantwoord ;) Het was niet erg als je hem eerder stuurt en uitzonderingen zullen niet gemaakt worden. Als het trouwens niet lukt, dan kun je toch hier ergens vragen of iemand hem voor je wil painten? Er zal altijd wel iemand zijn die het voor je wil doen. Of iemand vragen op een ander forum zou toch ook kunnen?
@Daniël: Het is maar een hoofdletter, daar gaat de wereld niet aan ten onder :huh1:
Zo kwam het wel op mij over op de meeting. Het zou ook iets anders kunnen zijn, maar dat zal niet heel veel beter zijn :surrender:
Martijn Mezger
24 juni 2009, 20:14
Je kan wel in elk topic gaan zeggen dat ik dan maar naar de meeting moest komen, maar er was een kans dat ik een her examen zou hebben op die maandag/dinsdag/woensdag erna dus dan schrijf je je niet in.:thumbdown:
Roy Visser
24 juni 2009, 20:15
Je kan wel in elk topic gaan zeggen dat ik dan maar naar de meeting moest komen, maar er was een kans dat ik een her examen zou hebben op die maandag/dinsdag/woensdag erna dus dan schrijf je je niet in.:thumbdown:
Zorg dat je voor je vakantie je livery af hebt, probleem verholpen ;)
Robert Saalmink
24 juni 2009, 22:27
niks opzichtigs veranderen ;)
ik rijd al jaren met lichte veranderingen aan de verlichting in verschillende klasses.
-Kruizen in de Porsche Koplampen ZAC2
-Kruizen in de Lotus Koplampen LEC1
-Gele Verlichting in de BMW/Lambo ZAC3
-Gele Verlichting in de BMW/Saleen ZAC4, Smoke Achterlichten BMW (Grijs/Rood)
etc, zijn kleine tweaks die Reeël zijn in mijn ogen, en dan vind ik dat het moet kunnen :)
Wat betreft die gele verlichting, we hebben ooit met het idee gespeeld om CUP400 gele lampen te geven en CUP600 witte lampen, zoals ze op Le Mans het onderscheid tussen de LMP's en GT's maken. Geen idee of dat ooit nog haalbaar zou worden, ik zou het wel leuk vinden.
Als je dus eerst met een Seat hebt ingeschreven, dan betekend dat ook dat je dan de Seat krijgt en als je nu een mailtje hebt gestuurd met bijvoorbeeld een Chevrolet, dan rijd je in de Seat. ;) Gewoon even ter informatie/herhaling.
Even duidelijkheid scheppen :)
Niels emailde mij dat hij mijn inschrijving pas meenam als de autokeus er op stond. Ik heb me na die email dus "opnieuw" ingeschreven, maar dan met de auto keus erbij voor het seizoen.
Aparte keus heb ik er van gemaakt denk ik
Roy Visser
25 juni 2009, 00:50
Niels emailde mij dat hij mijn inschrijving pas meenam als de autokeus er op stond. Ik heb me na die email dus "opnieuw" ingeschreven, maar dan met de auto keus erbij voor het seizoen.
dit is hoe het er voor jouw inschrijving uitzag kwa automerken:
De voorlopige inschrijvingen hebben gekozen voor de volgende bolides:
1 Seat Toledo Cupra
8 Seat Leon
1 Honda
1 Alfa
1 BMS
5 BMW E90
3 Volvo C30
kun je zelf zien of het apart is ;)
Bram Kocken
25 juni 2009, 01:10
Eigenlijk niet, aangezien het ik zo alle beschikbare auto's zie?
Oh nee, de Peug's zijn nog 'origineel' om te kiezen...
Want volgens mij ging Bram vd S nog voor Audi
Daniël
25 juni 2009, 01:13
En de Volvo S60. ;) De Slopel Vectra is niet meer mogelijk om te kiezen? Zeker door de problemen met die add-on?
Niels Tieman
25 juni 2009, 01:27
Slopel is in principe nog wel te kiezen, maar er zijn weinig (tot geen) mensen die daar naar kijken. :)
Bram Kocken
25 juni 2009, 01:29
Voor de looks hoef je het inderdaad niet te doen :rolleyes:
Ferroeni
25 juni 2009, 08:35
De voorlopige inschrijvingen hebben gekozen voor de volgende bolides:
1 Seat Toledo Cupra
8 Seat Leon
1 Honda
1 Alfa
1 BMS
5 BMW E90
3 Volvo C30
Als ik deze lijst zo zie dan heb ik mijn keuze gemaakt (had ik toch al wel een klein beetje gemaakt :) ). Inschrijving gaat vandaag de deur uit.
Na de lijst gezien te hebben van Roy, ben ik toch niet alleen met deze keuze..:innocent:
Roy Visser
25 juni 2009, 13:59
Na de lijst gezien te hebben van Roy, ben ik toch niet alleen met deze keuze..:innocent:
wat je had kunnen weten als je de geruchten thread had doorgenomen :p
El Maestro
25 juni 2009, 15:12
Wat een hoop BMW´s joh!:blink:
Martijn Mezger
25 juni 2009, 15:13
Wat een hoop BMW´s joh!:blink:
Inderdaad. Zijn er zelfs 6...
*hinthinthinthinthint*:blushing:
Dennis
25 juni 2009, 16:01
Inderdaad. Zijn er zelfs 6...
*hinthinthinthinthint*:blushing:
6?? :innocent:
uhgg.. de perschef kijkt me al weer boos aan
Niels Draijer
25 juni 2009, 16:05
De vele BMW's dat had ik niet verwacht. Voor de wat minder ervaren rijders (waaronder ikzelf) is dit wel een tricky wagen hoor. Hij gaat enorm hard maar ga er maar vanuit dat je meer donuts maakt dan dat je eigenlijk zou willen ;)
Martijn Mezger
25 juni 2009, 16:07
Donuts zijn lekker hoor ;)
Haha.
Bramzel
25 juni 2009, 16:07
Donuts zijn lekker hoor ;)
Haha.
Ik ben benieuwd hoe je daar na een paar races over nadenkt ;)
Marc Vos
25 juni 2009, 16:11
De vele BMW's dat had ik niet verwacht. Voor de wat minder ervaren rijders (waaronder ikzelf) is dit wel een tricky wagen hoor. Hij gaat enorm hard maar ga er maar vanuit dat je meer donuts maakt dan dat je eigenlijk zou willen ;)
Helemaal mee eens. Volgens mij staan dan ook in iedere film van Jerry wel een spinnende BMW. ;)
Martijn Mezger
25 juni 2009, 16:16
Ik ben benieuwd hoe je daar na een paar races over nadenkt ;)
Dan stap ik over op de koffiebroodjes:rolleyes:
Richard117
25 juni 2009, 16:18
En de Volvo S60. ;) De Slopel Vectra is niet meer mogelijk om te kiezen? Zeker door de problemen met die add-on?
Vergeet de BMW E46 niet en de Chevy is ook nog niet gekozen :)
Stefan van Renselaar
25 juni 2009, 17:22
Nee, ik dacht dat het meer zo ging:
"Hey Niels, voorlopig kies ik voor de Seat."
...
"Hey Niels, ik vind nu toch de BMW lekkerder rijden."
...
"Ik denk toch dat de Audi meer iets voor mij is."
...
"Mijn definitieve keuze is toch de Volvo geworden."
...
"De Volvo is toch niet echt fijn, ik ga voor de Seat."
Dan zal ik maar eens de Leon van mijn lijstje halen, is niet echt leuk om met 9 man met dezelfde auto te rijden. Zal de Chevy ook eens een testje geven nadat ik keuze 1 en 2 heb getest :)
Daniël
25 juni 2009, 17:30
Vergeet de BMW E46 niet en de Chevy is ook nog niet gekozen :)
Als ik me nog niet had ingeschreven had ik best wel voor de E46 willen kiezen, want het worden zo wel heel veel E90's hehe. Maar goed, de E46 is toch weer een stuk lastiger en ik ben al niet heel erg snel. Met de E90 kan ik denk ik veel leuker racen. :)
Roy Visser
25 juni 2009, 17:33
uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er bij BMW is aangeklopt voor een E46 ;)
Niels Draijer
25 juni 2009, 17:46
uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat er bij BMW is aangeklopt voor een E46 ;)
Zit jij soms op Niels T z'n e-mail account te kijken. Je lijkt wel de hoofd-informant van Brett Pit::laugh:
Roy Visser
25 juni 2009, 17:59
Zit jij soms op Niels T z'n e-mail account te kijken. Je lijkt wel de hoofd-informant van Brett Pit::laugh:
Dit weet zelfs meneer tieman nog niet ;)
Stefan van Renselaar
25 juni 2009, 22:07
Ik heb me net ook ingeschreven, zal er zoveel mogelijk over geheim houden tot de teampresentatie :)
Garcon Koen
26 juni 2009, 12:50
Ik heb me ook ingeschreven, mijn eerst seizoen. Ik heb er al zin in.
E: Uit het design topic:
Kut, kut, kut. Ben ik dus bezig met een livery voor de Seat, zie ik net dat ik bezig was op een 06 livery. Kan ik deze livery overzetten op een 07? Of verschillen de wagens meer dan alleen de skirts? Of kan ik gewoon met de 06 wagen racen zonder dat ik langzamer ben en ziet de 07 wagen er alleen wat sneller uit?
Present! Als reserve rijder ;)
Captain Slow
6 juli 2009, 22:07
Livery is de deur al uit:D
Marc Vos
7 juli 2009, 20:43
Ingeschreven! Geruchten zullen snel komen ;)
Niels Tieman
9 juli 2009, 16:12
De bolide-lijst geupdate:
2 Seat Toledo Cupra
10 Seat Leon
2 Honda Accord Euro R
3 Audi A4
6 Volvo C30
6 BMW 320si (e90)
1 Alfa 156
1 BMS
Stefan van Renselaar
9 juli 2009, 16:15
Nog een Audi, ben benieuwd wie daar dan in rijd.
Captain Slow
9 juli 2009, 16:58
Ik ben benieuwd wie er opeens zoveel vertrouwen in die BMW hebben:)
Roy Visser
9 juli 2009, 17:05
Ik ben benieuwd wie er opeens zoveel vertrouwen in die BMW hebben:)
Mwoi, die wagen is perfect hoor :) Als het budget het toestaat en ik weer 100% inzetbaar ben dan ga ik er ook naar op zoek voor de DRTCC4 :innocent:
LUDO-B
10 juli 2009, 00:30
Ook ik ga me weer inschrijven voor de DRTCC 3.
Het was me vorige keer wel bevallen al heb ik maar 1 race meegereden, ik hoop in ieder geval op meer deelnames.
De sponsorcontracten zijn getekend voor een jaartje.
Er zit wel een nadeel aan, ik word niet betaald in Eurootjes maar in dat spul van de sponsor.
Ik kan je wel garanderen dat ik er over een jaartje heel anders uit ga zien.
De 3 beschikbare auto's staan op moment in een spuiterij in Friesland ook wel bekend van de Supervise auto's.
Verdere informatie zal nog wel volgen.:rolleyes:
Manuel
10 juli 2009, 12:12
Die STCC-addon, hoe kom ik daar aan? Heb geen creditcard, is er een andere oplossing?
Bram Kocken
10 juli 2009, 12:21
Die STCC-addon, hoe kom ik daar aan? Heb geen creditcard, is er een andere oplossing?
Eventueel een friend op Steam mét CC laten kopen als gift, waarna je dan buiten Steam om hem die friend terugbetaalt...
Maar volgens mij zijn er meerdere betaalopties? Paypal, ClickAndBuy (soort iDeal) en nog wat?
Dennis
10 juli 2009, 12:29
Paypal FTW!
Darthwillie
10 juli 2009, 12:30
paypal kun je gewoon aan je bankrekening koppelen.
Manuel
10 juli 2009, 12:52
Hoe werkt dit, als ik iets via steam koop? Hoe krijg ik die addon? Sorry voor de lastige vragen..
Stefan van Renselaar
10 juli 2009, 12:56
Hij komt bij Steam in je mijn spellen lijst en je download zal bijna meteen starten en op elke pc waar jij met je Steam inlogt zal hij STCC ook installeren. Wel kun je maar 1 keer STCC opstarten op hetzelfde moment.
Manuel
10 juli 2009, 13:09
Ok. Hoelang duurt de het als betaald is en ik de download ontvang?
En wordt de addon automatisch gekoppeld aan gtr-evo ?? ( lastige vragen weer)
Bram Kocken
10 juli 2009, 13:11
Dat gaat vrijwel direct... omdat ik met CC betaalde, kon Steam direct over dat geld beschikken, moments later kreeg ik een melding vanuit Steam dat de game was toegevoegd, en ik hem kon gaan downloaden.
De installatie van STCC in Race07/GTR Evo gaat automatisch met het downloaden. Als de game op "100% ready" staat, kun je hem direct starten en gebruiken.
Manuel
10 juli 2009, 13:15
Ok, dank je wel voor je uitleg.
Roy Visser
10 juli 2009, 13:17
Als je iemand nodig hebt om de game via steam voor je te kopen, dan geef je maar een gil Manuel, daar komen we dan wel uit :)
Roy Visser
10 juli 2009, 22:32
Als je iemand nodig hebt om de game via steam voor je te kopen, dan geef je maar een gil Manuel, daar komen we dan wel uit :)
Ik heb zojuist Manuel aan STCC geholpen, mochten er nog andere nieuwelingen zijn die geen CC hebben en toch de game willen kopen, geef maar een gil. Ik behoud natuurlijk het recht om het niet te doen als iemand hierop reageerd met maar 1 post en onbetrouwbaar overkomt ;)
Robert Saalmink
10 juli 2009, 22:37
Roy to the rescue :)
Aan de geïnteresseerden: handel dat dan even via PM en/of MSN af en niet in deze DRTCC3-thread. Dank!
Bram Kocken
11 juli 2009, 11:04
Roy to the rescue :)
Je weet toch, een echte Hasselhoff-fan rent niet alleen in een rode zwembroek over het strand :laugh:
Niels Tieman
11 juli 2009, 13:30
Doet hij ook CPR? :innocent: :P :laugh:
Stefan van Renselaar
11 juli 2009, 13:31
Doet hij ook CPR? :innocent: :P :laugh:
Ik denk het wel, net als mond-op-mond :innocent: :P :laugh:
Niels Tieman
12 juli 2009, 13:11
@Manuel; Zou je zo vriendelijk willen zijn je inschrijvingsmail nogmaals te sturen? Ik heb namelijk niets ontvangen. :)
Manuel
14 juli 2009, 09:49
Ingeschreven.
Ik heb me ook ingeschreven :thumbup:
Roy Visser
19 juli 2009, 23:44
Welkom Bjorn :)
vergeet niet eens langs te komen op de testserver :)
Maik Peters
20 juli 2009, 10:30
Oei oei joeiiiii, vandaag en morgen nog om te bepalen wat het nu echt gaat worden.
De knie is gelukkig al wat minder en de kuit ook, dus ziet er anzich goed uit.
Soon more. :D
Welkomn erbij Bjorn en Manuel!
presentatie van Team T-cats volgt snel.
Er wordt wel al wat gegromd binnen het team dat de verwachtingen niet
te hoog gelegd moet worden en dat dit vooral een seizoen is voor het wennen aan het materiaal.
Manuel
20 juli 2009, 12:20
Hai die Fred!
Welkom Bjorn :)
vergeet niet eens langs te komen op de testserver :)
Thanks.
Waar kan ik het wachtwoord van de server vinden?
Stefan van Renselaar
20 juli 2009, 22:45
Thanks.
Waar kan ik het wachtwoord van de server vinden?
Inloggen via de lobby
Server: DigitalRacing.nl DRTCC
Password: test
elke deelnemer wordt geacht zich conform de reglementen te gedragen
;) blablablabla
Ik bedoelde de testserver:oops:.
Maar thanks voor de reply en ik heb het wachtwoord reeds gevonden :thumbup:
Ik bedoelde de testserver:oops:.
Maar thanks voor de reply en ik heb het wachtwoord reeds gevonden :thumbup:
Dat is gewoon de test server ;)
Niels Tieman
22 juli 2009, 15:03
De inschrijvingen zijn gesloten. De definitieve lijst start- & reservelijst komt (asap) online!
Sander Hogendoorn
22 juli 2009, 15:31
Geen DRTCC3 voor Hogendoorn
Zojuist is tijdens een persconferentie bekend gemaakt dat Sander Hogendoorn niet in het DRTCC3 zal uitkomen. Ook het Seat Valvoline Racing team stapt voorlopig uit het kampioenschap.
De aanleiding is het contract dat kort geleden getekend is door Hogendoorn bij ZAC team Le Coq Sportiff, dat uitkomt in de ZAC. Seat Valvoline heeft naar blijkt Hogendoorn nog geprobeerd te overtuigen om te blijven, maar tevergeefs.
De regerend kampioen zegt zich voor 100% te willen focussen op de komende ZAC, ZAC6. “Daarnaast is er ook veel geld in een ander project gestoken waar ik ook veel mee bezig ga zijn.” “Het bleek onmogelijk om deze drie dingen met elkaar te combineren, waardoor ik een keuze moest maken.”
Na de eerdere terugtrekkingen van Roy Visser en Niels Draijer is het nu officieel dat er geen rijders uit de top3 van de DRTCC2 zullen deelnemen aan de DRTCC3.
--
Edit: Natuurlijk zal Roy Visser wel deelnemen aan DRTCC3, al gaat hij niet voor de titel met zijn nieuwe initiatief 'SR Academy'. Onze excuses voor het ongemak.
Roy Visser
22 juli 2009, 15:34
Hoho, ik rijd wel mee he!
al ga ik niet voor de titel :) ik ga hem ook niet uit de weg natuurlijk
wel jammer trouwens Sander :(
Stefan van Renselaar
22 juli 2009, 15:36
wel jammer trouwens Sander :(
Ja, laat je eerst persoonlijk de hoogte van het maximale strafgewicht verhogen en dan blijf je weg :p
Sander Hogendoorn
22 juli 2009, 15:41
Oh sorry Roy, klopt. Ik zal die reporter even schoppen :)
Darthwillie
22 juli 2009, 15:57
Hoho, ik rijd wel mee he!
al ga ik niet voor de titel :)
dat is bijna net zo geloofwaardig als een amish die in de IT werkt:p :lol:
jammer Sander.
Robert Saalmink
22 juli 2009, 16:03
Jeetje, jammer man! Geen titelverdediger dus.
Jeroen Ursem
22 juli 2009, 16:09
Mooie kans voor andere jongens eens te schitteren :) Nieuwe kampioen, of wellicht een kampioen die elders al een titel heeft en er nog 1 op z'n c.v. wil bijschrijven ;)
(neemt niet weg dat het jammer is)
Ralffoxx
22 juli 2009, 16:22
Zou ik eindelijk nu is een race kunnen winnen? Na al de 2e plekken. Ook al ligt de seat nog niet lekker :S
Maik Peters
22 juli 2009, 17:08
Zou ik eindelijk nu is een race kunnen winnen? Na al de 2e plekken. Ook al ligt de seat nog niet lekker :S
Hoezoo al die 2e plekken?? :innocent:
Ga je nu al een excuus zoeken? Je hebt nog een eeuwigheid en tegen die tijd is de seat super.
Peters toch aanwezig in DRTCC3
Ondanks de blessure die momenteel nog heerst bij M.Peters is hij toch van plan om zich op het circuit te laten zien. De keuze van auto was enigsinds verrassend en is tenopzichte van vorige DRTCC leagues anders. De sponser zal wel bekend voorkomen en daarmee zal ook de livery opvallen in de nu al veel besproken DRTCC3 carpack. Binnenkort meer over M.Peters en DRTCC3.
Roy Visser
22 juli 2009, 18:14
Drive 4 Fun of Racing For Dummies?
Ralffoxx
22 juli 2009, 19:55
Hoezoo al die 2e plekken?? :innocent:
Ga je nu al een excuus zoeken? Je hebt nog een eeuwigheid en tegen die tijd is de seat super.
Ik rij niet alleen hier Maik en win gewoon niks :P ligt aan mezelf maar word vaak genoeg 2e. En tja dat de Seat niet wil is geen excuses :) is gewoon een feit.
Als ik een excuus wil hebben heb ik er wel een paar i.v.m. mijn fysieke gesteldheid.
Maik Peters
23 juli 2009, 08:55
Ik rij niet alleen hier Maik en win gewoon niks :P ligt aan mezelf maar word vaak genoeg 2e. En tja dat de Seat niet wil is geen excuses :) is gewoon een feit.
Als ik een excuus wil hebben heb ik er wel een paar i.v.m. mijn fysieke gesteldheid.
Hehehe... Er zijn ook kampioenen geweest die alleen 2de werden hoor... Het komt alleen niet zo vaak voor. :)
Maar het is iig leuk dat je meedoet met een andere auto dan de vorige keer!
Ferroeni
23 juli 2009, 10:48
Maik, leuk dat je toch mee doet met de DRTCC3. In jou herken ik toch ook wel een kampioen hoor. Maar als ik me centen moet inzetten, dan ga ik voor Mark B.
Steven, inderdaad wel leuk dat je een andere auto hebt gekozen.
Wat ik wel jammer vind is dat er (als ik het goed heb) geen 308's en S60's staan ingeschreven. Ja, ikzelf heb de 308 aan de wilgen gehangen.
Maik Peters
23 juli 2009, 10:55
Maik, leuk dat je toch mee doet met de DRTCC3. In jou herken ik toch ook wel een kampioen hoor. Maar als ik me centen moet inzetten, dan ga ik voor Mark B.
Steven, inderdaad wel leuk dat je een andere auto hebt gekozen.
Wat ik wel jammer vind is dat er (als ik het goed heb) geen 308's en S60's staan ingeschreven. Ja, ikzelf heb de 308 aan de wilgen gehangen.
Dank je wel Jeroen. Wie weet, maar denk niet dat het dit seizoen gaat gebeuren. Wie het wel wordt weet ik niet en de tijd zal het leren :)
De 308 was leuk, maar niet om competitief te zijn. Dus de keuze is voor de 3de keer op een andere auto gevallen. :)
Ferroeni
23 juli 2009, 11:00
De 308 was leuk, maar niet om competitief te zijn. Dus de keuze is voor de 3de keer op een andere auto gevallen. :)
2e keer trouwens dat je keuze op een andere auto is gevallen.
DRTCC1: Seat Leon
DRTCC2: 308 (dat is 1e keer andere auto)
DRTCC3: BMW? (dat is 2e keer andere auto)
Sorry voor deze pietluttige correctie :surrender:
Ralffoxx
23 juli 2009, 11:13
Ik was al van plan om met DRTCC3 eigenlijk de Seat Leon TDI te gaan rijden. Maar tja aangezien Race on niet uit is is het de normale geworden. Misschien met Race On een Lada?!? :D Maar goed.
Maik Peters
23 juli 2009, 11:31
2e keer trouwens dat je keuze op een andere auto is gevallen.
DRTCC1: Seat Leon
DRTCC2: 308 (dat is 1e keer andere auto)
DRTCC3: BMW? (dat is 2e keer andere auto)
Sorry voor deze pietluttige correctie :surrender:
hihi helaas toch 3de keer want,
Vrije races: Seat Leon
DRTCC1: Chevi
DRTCC2: 308 (dat is 2e keer andere auto)
DRTCC3: ??? (dat is 3e keer andere auto)
:D (misschien niet helemaal eerlijk maar toch echt waar :lol: )
Ik was al van plan om met DRTCC3 eigenlijk de Seat Leon TDI te gaan rijden. Maar tja aangezien Race on niet uit is is het de normale geworden. Misschien met Race On een Lada?!? :D Maar goed.
Wilde eerst ook een TDI kiezen, maar dat zat er dus niet in.
maar denk niet dat het er in zit in DRTCC4 misschien in DRTCC5, maar dat is geheel aan DRNL natuurlijk ;)
Roy Visser
23 juli 2009, 12:30
Volgens mij is de laatste update van het aantal autos ook al een hele tijd geleden, zullen zich in de afgelopen paar weken vast nog wel een paar mensen aangemeld hebben :)
Maik Peters
23 juli 2009, 12:53
Volgens mij is de laatste update van het aantal autos ook al een hele tijd geleden, zullen zich in de afgelopen paar weken vast nog wel een paar mensen aangemeld hebben :)
Klopt Roy,
zie onderstaande:
De inschrijvingen zijn gesloten. De definitieve lijst start- & reservelijst komt (asap) online!
Jeroen Ursem
23 juli 2009, 23:16
Jaaa enigste Alfa!
En tóch nog een Peugeot :blink:
Roy Visser
23 juli 2009, 23:18
Pfoe word een lange reservelijst! Maar zullen we dan eindelijk eens een heel seizoen iedere race met 25 wagens starten? :D
Stefan van Renselaar
23 juli 2009, 23:24
Dus de geruchten van Brett Pit klopte wel, ik rijd volgen seizoen in een Audi, als ik er nou iets over wist dan was het te verklaren... :p
Interessante auto keuze van Stephane Rouault :laugh:
@Roy: Dat zou mooi zijn.
Darthwillie
23 juli 2009, 23:26
38 inschrijvingen :blink: populaire serie :thumbup:
Daniël
23 juli 2009, 23:27
Jezus, 38 mensen. :thumbup: Super al die interesse! Het zou tof zijn als we in de toekomst iets meer auto's op de baan konden krijgen.
El Maestro
24 juli 2009, 00:11
Zo, lekker druk weer!:laugh:
Goed om te zien dat het C30 veld wat groter is dit seizoen. Ook super dat er eens meer dan twee BMW´s meedoen:thumbup:
Ferroeni
24 juli 2009, 08:22
Wow, inderdaad grote inschrijflijst. En ik hoop dat wat Roy zegt dat we elke race met 25 autp's de race aanvangen. Dat zou heel stoer zijn.
Maik Peters
24 juli 2009, 10:16
Nou het zou bijna een schande zijn als het niet lukt...
Een vol veld, super vetjes!
Roy Visser
24 juli 2009, 11:03
Nou het zou bijna een schande zijn als het niet lukt...
Een vol veld, super vetjes!
Ik heb al wel een idee wie er alles op alles heeft gezet om de titel binnen te halen :rolleyes:
Maik Peters
24 juli 2009, 11:10
Ik heb al wel een idee wie er alles op alles heeft gezet om de titel binnen te halen :rolleyes:
Ja ik denk dat ik het ook weet.
Begint zeker met een M :surrender:
Its not me!
Stefan van Renselaar
24 juli 2009, 11:15
Ja ik denk dat ik het ook weet.
Begint zeker met een M :surrender:
Ik denk ook dat het Moy Visser is :p
Niels Draijer
24 juli 2009, 13:18
Wat! Ik lees nu pas dat Sander niet meedoet. Wie o wie gaat er richting de titel.... Let the rumours begin...
Kim Van Der Stichelen
24 juli 2009, 13:22
Wat! Ik lees nu pas dat Sander niet meedoet. Wie o wie gaat er richting de titel.... Let the rumours begin...
Ik!
:lol:
paulpeter
24 juli 2009, 13:49
Jaaa enigste Alfa!
We zullen wel samen vechten tegen de bmws, volvo's en seats;)
Stefan van Renselaar
24 juli 2009, 13:51
Mag Audi ook meedoen daaraan? :p
Daniël
24 juli 2009, 14:32
Roy zei dat er ook een E46 mee zou doen. Althans, volgens zijn bronnen. :laugh: Doet Martijn dat nou, omdat daar geen E90 achter staat? :)
Ralffoxx
24 juli 2009, 14:41
Mmmm verwacht als tenminste die in de officiële lijst worden opgenomen. Dat er een BMW kampioen word.
Zoo.. nice om te zien dat er zoveel animo voor is, nu maar hopen dat er dan ook echt elke keer 25 man op de server zijn tijdens de race! :)
edit: even iets heel anders,
sinds ik mn nieuwe pc heb krijg ik telkens als ik online ga van die 'synchronising game' massages en dan niet 1x maar wel een paar keer per ronde, maar heb niks aan mn internet verbinding veranderd als voor die tijd en had toen nergens last van. Ook in andere games ( lfs,netkar) nergens last van..
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Ruben Laenens
24 juli 2009, 15:25
Geen één chevrolet
Roy Visser
24 juli 2009, 15:26
Roy zei dat er ook een E46 mee zou doen. Althans, volgens zijn bronnen. :laugh: Doet Martijn dat nou, omdat daar geen E90 achter staat? :)
Die persoon is van Voiture gewisseld :)
Maik Peters
24 juli 2009, 16:27
Die persoon is van Voiture gewisseld :)
He das nou jammer, was al benieuwd wie die gek zou zijn :lol:
Het geluid is wel om op te eten. :rolleyes:
Niels Draijer
24 juli 2009, 16:45
Mmmm verwacht als tenminste die in de officiële lijst worden opgenomen. Dat er een BMW kampioen word.
Het is al vaker gezegd. De BMW is supersnel maar te tricky i.v.m. een voorwielaandrijver. Ben benieuwd in ieder geval:)
@ Kim, :lol:
Maik Peters
25 juli 2009, 18:51
Organisatie?
is het mogelijk het aantal rondjes per circuit aan te geven. Want ik heb eerlijk gezegt geen idee nu.. Ook al kan je het eventueel uitrekenen.
Alvast bedankt :)
Niels Tieman
25 juli 2009, 18:53
Organisatie?
is het mogelijk het aantal rondjes per circuit aan te geven. Want ik heb eerlijk gezegt geen idee nu.. Ook al kan je het eventueel uitrekenen.
Alvast bedankt :)
Die details komen pas als het volledige reglement er ligt. :)
Ik ben met Robert bezig met de veranderingen.
Daarnaast kun je het zelf ook uitrekenen, mocht je er echt om verlegen zitten. :)
Maik Peters
25 juli 2009, 19:02
Die details komen pas als het volledige reglement er ligt. :)
Ik ben met Robert bezig met de veranderingen.
Daarnaast kun je het zelf ook uitrekenen, mocht je er echt om verlegen zitten. :)
Das een snelle reactie :D
Naja even wachten dus :thumbup:
Niels Tieman
25 juli 2009, 19:03
Je kunt het ook gewoon narekenen hoor Maik ;).
Anyhoe;
De officiele startlijst staat in de startpost
Maik Peters
25 juli 2009, 19:13
Interesting list :)
Anyhow;
Bedankt Niels.
CuqeBaqer
25 juli 2009, 20:30
Nice hoop dit jaar echt leuk te kunnen racen in mn Leon.
Daniël
25 juli 2009, 22:23
Fijn, 7e plek op de reservelijst. Jammer, maar hopen dat veel mensen bruiloften, kindergeboortes, diploma-uitreikingen, etc. hebben dit seizoen!
Niels Tieman
25 juli 2009, 23:09
Je hebt één voordeel Daniel, bij het DRTCC word aardig wat 'gewisselt'. Het is een door-de-weekse dag en er word aardig wat geswitched. :)
Jeroen Ursem
25 juli 2009, 23:15
De reservelijst schuift meteen in Zandvoort al op, want die race kan ik helaas niet meedoen.
ik sta er ook tussen :thumbup: en niet eens al reserve:)
Bram Kocken
26 juli 2009, 12:39
De reservelijst schuift meteen in Zandvoort al op, want die race kan ik helaas niet meedoen.
Oh wat!? Je thuisrace!! Wat zonde!
Ik vind het een mooie lijst, maar dat kan ik makkelijk zeggen :laugh:
Stefan van Renselaar
26 juli 2009, 12:42
Ik ben ook weer blij met mijn plekje op de vaste lijst :thumbup:
Mijn teampresentatie komt er aan, maar de auto moet nog in de kleine details worden afgewerkt ;)
Bram Kocken
26 juli 2009, 12:45
Mijn teampresentatie komt er aan, maar de auto moet nog in de kleine details worden afgewerkt ;)
Oh, same here trouwens... liverie is af, maar presentatie zit nogal wat 'rekentijd' in :(
Marc Vos
26 juli 2009, 13:40
Ik sta ook weer op de vaste lijst, en heb al enorm veel zin in het volgende seizoen :thumbup:
team presentatie zal nu niet lang meer op zich laten wachten. Het meeste is nu al van de tekentafel af ;)
Bram Kocken
31 juli 2009, 18:08
Update van de ToDo-list:
* Inschrijven - check!
* Liverie maken - check!
* Liverie opsturen - check!
* Achterover hangen en wachten tot 10 sept
Bjorn
2 augustus 2009, 00:02
Car livery opgestuurd :punk:
Maik Peters
2 augustus 2009, 12:59
Update van de ToDo-list:
* Inschrijven - check!
* Liverie maken - check!
* Liverie opsturen -check!
Alles is gereed, nu ik nog... Helaas heb ik gister weer meer last gekregen van mijn knie. Gelukkig nog een maandje om te genezen, maar heb er een hard hoofd in.
Bjorn
2 augustus 2009, 19:03
Car livery opgestuurd names Fr3d voor Thundercats .
Niels Tieman
2 augustus 2009, 19:05
Ik zal morgenavond een lijst maken van mensen die hun livery hebben ingeleverd. :)
Kim Van Der Stichelen
2 augustus 2009, 19:05
Livery is klaar, wagen, 2 suits en een helm, straks alles inzenden, en dan wachten tot de 5de :)
Daniël
2 augustus 2009, 19:19
Mijn livery zal als 't goed is vanavond of anders morgen komen. Ik ben nu nog bezig met de FPL-prut. :)
Bram Van Der Stichelen
2 augustus 2009, 19:20
Mijn livery zal als 't goed is vanavond of anders morgen komen. Ik ben nu nog bezig met de FPL-prut. :)
En jouw Rothmans livery?
Daniël
2 augustus 2009, 19:40
Dat is mijn Rothmans livery. ;) Eerst even alles voor de FPL regelen, dan fix ik alles voor m'n BMW.
Fr3d
3 augustus 2009, 00:14
Car livery opgestuurd names Fr3d voor Thundercats .
Bram Van Der Stichelen
31 augustus 2009, 12:30
Volgende week donderdag is het al zover :thumbup:
El Maestro
31 augustus 2009, 12:47
Wow! Inderdaad!:blink:
Had even totaal niet in de gaten dat het alweer bijna september is, ik heb er zin in!:thumbup:
Daniël
31 augustus 2009, 18:08
Juh, ik zal me maar gelijk alvast afmelden voor de eerste race, omdat ik er deze week en volgende week even geen tijd voor heb. Wat oefenen valt wel ertussen te plannen, maar waarschijnlijk zit ik volgende week donderdagavond nog in Amsterdam. :)
Roy Visser
31 augustus 2009, 18:53
Juh, ik zal me maar gelijk alvast afmelden voor de eerste race, omdat ik er deze week en volgende week even geen tijd voor heb. Wat oefenen valt wel ertussen te plannen, maar waarschijnlijk zit ik volgende week donderdagavond nog in Amsterdam. :)
vergeet niet dat dit per email gaat he daniel :) (je zult het vast weten, maar toch :) )
Daniël
31 augustus 2009, 19:35
Ik weet dat inderdaad. ;) Mailtje gaat ook vanavond de deur uit! Wel goed dat je een reminder maakt, want mensen zullen 't vast af en toe vergeten. Mijzelf niet uitgesloten.
Fr3d
31 augustus 2009, 20:45
mijn afmelding is een feit.
Volgende week heb ik gewoon geen tijd, ik kan wel zeggen gelukkig geen tijd.
klinkt raar, maar mijn dochter moet ( ze is al te laat) deze week of begin volgende week geboren worden :):thumbup:
Daardoor heb ik volgende week ff geen tijd...
Darthwillie
31 augustus 2009, 20:51
tssss, mensen verzinnen de gekste smoezen zeg :laugh:
nah, dat is idd wel even een heel erg stuk belangrijker :thumbup:
Niels Tieman
2 september 2009, 13:04
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/DRTCC3_logos_small.png
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/logo_kika.png
[spacer]
DRTCC3 Sponsor
DigitalRacing.nl wil het dit jaar eens anders doen dan anders. We zijn in het vorige seizoen explosief gegroeid en we hebben inmimddels 4 succesvolle leagues met een nieuw onderdeel op komst. Aangezien DigitalRacing.nl een (kleine) hobby-groep is hebben wij het geld hard nodig, maar er zijn altijd mensen, of doelen, die het harder nodig hebben. Deze keer geven wij geen geld maar geven wij geld en aandacht aan een groter doel.
Het betreft Stichting KiKa. Stichting KiKa werft fondsen voor onderzoek naar vernieuwende en andere activiteiten op het gebied van kinderkanker, gericht op minder en strijd en meer genezing en een hogere kwaliteit van leven op latere leeftijd.
Mochten jullie ons voorbeeld willen volgen en een (kleine) vrijwillige bijdrage willen doen aan Stichting KiKa:Stichting Kinderen Kankervrij Giro 8118
[spacer]
Voorbeeld Sponsering Stichting KiKa
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/GerbenKellyDRTCC.jpg
Marc Vos
2 september 2009, 13:06
Top initiatief :thumbup:
Captain Slow
2 september 2009, 13:09
Nette wagen weer en een mooi initiatief.
Trouwens, komt KIKA dan op de ramen te staan van elke auto?
Niels Tieman
2 september 2009, 13:09
Alle wagens krijgen op dezelfde manier de sponsoring toegewezen zoals op het voorbeeld. :)
Gerben
2 september 2009, 13:10
ik vind dit een erg goed iets!!!
Ik zal aan het einde van het seizoen een bedrag overmaken aan de hand van de hoeveelheid punten die ik dit seizoen gescoord heb in de DRTCC.
Bram Van Der Stichelen
2 september 2009, 13:37
Mooi initiatief heren :)
Daniël
2 september 2009, 13:54
:thumbup: Erg mooi initiatief!
Darthwillie
2 september 2009, 13:58
:thumbup: zal niet onverwacht zijn dat ik dit geweldig vind!!!!!! :thumbup:
Misschien een idee om het aan te melden bij kika zodat het op de website komt bij nieuwe acties?
http://www.kika.nl/nieuwe-acties/index.php
RSRoy
2 september 2009, 15:09
Heel mooi gedaan heren :D
El Maestro
2 september 2009, 17:37
Prachtig initiatief mannen!:thumbup:
Atreidez
3 september 2009, 11:23
Mooi initiatief, en mooie sponsor :thumbup: Ook ik zal na t seizoen aan de hand van me puntentotaal een bedrag storten, goed idee!
Helaas moet ik volgende week donderdag voor het eerst ooit een DRTCC race missen, want ik ga onverwacht nog een week naar Frankrijk :(
Niels Tieman
3 september 2009, 17:06
Druk bezig met de carset en de angst voor een superdonkere carset blijkt niet gegrond te zijn. Tot op heden hebben we een aardig gemixed veld kwa kleuren en stijlen. :)
Bramzel
3 september 2009, 17:24
Goed bezig Nolliej, ben heel benieuwd :)
Bob
4 september 2009, 16:48
Heel gaaf initiatief :thumbup:
Heel toevallig heb ik net 2mnd geleden een bedrag gestort naar KIKA! Dat hebben we gedaan nadat we een dag kinderen met kanker over de vloer hadden gehad bij de luchtmacht. Die verhalen :blink:
Maar ik ben reserve rijder en zal weinig rijden, dus denk dat ik maar één van me maatjes sponsor, hoeveel punten hij heeft stort ik ;)
El Maestro
5 september 2009, 17:11
Euhm, klopt het dat de servers offline zijn?:huh1:
Tjerk Korving
5 september 2009, 17:27
Euhm, klopt het dat de servers offline zijn?:huh1:
Zou allemaal moeten draaien.
El Maestro
5 september 2009, 17:42
Ze waren net ff offline, ook bij Casper. Inmiddels werkt alles weer normaal:)
Fr3d
6 september 2009, 14:47
donderdag is het alweer zo ver.
Wanneer komt het carpack en de startpost ?
Tjerk Korving
6 september 2009, 14:57
Volgens de de startpost van deze thread staat vermeld staat de carset voor 7 september in de planning. Ik neem aan dat daarna de thread voor de eerste race zal volgen aangezien dan de druk van de ketel is.
Niels Tieman
6 september 2009, 15:00
De druk staat al aardig op de ketel om eerlijk te zijn. Ik heb een aantal opdrachten binnen gesleept de afgelopen dagen en die gaan vóór de carset. Ik zal mijn uiterste best doen om de carset asap klaar te krijgen maar mijn privé- en werksituatie gaan voor op het moment. :)
Darthwillie
6 september 2009, 15:18
Lijkt me logisch (beetje egoïstisch natuurlijk maar ach ;) :p :laugh:)
in de huidige tijd altijd lekker als je werk binnenkrijgt :thumbup:
We wachten geduldig af
Marc Vos
6 september 2009, 18:23
Vanavond ga ik weer wat rijden op Zandvoort, zou leuk zijn als er meerdere komen. :)
Ralffoxx
6 september 2009, 18:29
misschien kom ik na het vrouwen voetbal ook wel effe kijken :)
Heb niet echt geoefend nog met de seat vooral met de F3000 getest. Dus moet nog even wat seat testjes komen als ik tijd heb.
El Maestro
6 september 2009, 18:52
Misschien dat ik ook nog ff langskom. Hoe laat was je van plan om te gaan rijden?:)
Marc Vos
6 september 2009, 18:55
Misschien dat ik ook nog ff langskom. Hoe laat was je van plan om te gaan rijden?:)
Ik om een uurtje of 8, eerst nog even het damesvoetbal kijken :)
Marc Vos
6 september 2009, 22:24
Net even wat gereden weer met als snelste tijd een 1.48,8. Ik hoop in de kwalificatie van donderdag een lage 48'er te rijden. En volgens mij was er iets mis met de server want iedereen die op de baan was stond stil. En nu kan ik ook de server niet meer vinden.
Bram Van Der Stichelen
6 september 2009, 22:25
Net even wat gereden weer met als snelste tijd een 1.48,8. Ik hoop in de kwalificatie van donderdag een lage 48'er te rijden. En volgens mij was er iets mis met de server want iedereen die op de baan was stond stil. En nu kan ik ook de server niet meer vinden.
Same here. Server weg blijkbaar.
3 rondjes gereden hier, en ik blijf het zo'n kutbaan vinden :laugh:
Zou graag een 47'er rijden. Heb er vorig jaar al eens een 47.3 uitgeperst, en dat was eigenlijk al vrij snel.
paulpeter
6 september 2009, 22:34
Op drtcc1 hebben we hier ook al is gereden en toen reed de top ook 47'ers. Hoop zelf een lage 48'er te rijden, alleen nog zat werk te doen omdat te halen.
Bram Van Der Stichelen
6 september 2009, 22:37
Op drtcc1 hebben we hier ook al is gereden en toen reed de top ook 47'ers. Hoop zelf een lage 48'er te rijden, alleen nog zat werk te doen omdat te halen.
was geen 47.3 maar 47.8, nu weet ik het weer.
VOorlopig 1.49.0 op de tabellen na een 5tal rondjes, snelheid zal wel goed komen dus :)
El Maestro
6 september 2009, 22:55
Ik had hetzelfde als jullie, alleen ik bleef op de server.
Gisteren had ik precies hetzelfde met Casper alleen bleef hij toen op de server:huh1:
Mark B
7 september 2009, 00:40
Wordt nog gezellig... zit hier lekker in spanje en heb 0,0m gereden op zandvoort :) Kom woensdag terug en moet donderdag ook nog gewoon werken. Tijd om te testen is er niet dus hoop beetje mee te kunnen doen achter in het middenveld :)
Tot donderdag! :P
Marc Vos
7 september 2009, 19:56
Ik ga over een uurtje of wat nog even rijden op Zandvoort, ben echt wel eens benieuwd wat de tijden zijn van jullie. Ik heb er al veel zin in voor donderdag! :D
Bram Van Der Stichelen
7 september 2009, 20:01
Ik ga over een uurtje of wat nog even rijden op Zandvoort, ben echt wel eens benieuwd wat de tijden zijn van jullie. Ik heb er al veel zin in voor donderdag! :D
Ik kom normaal ook wel even piepen. Wil klaar zijn voor donderdag :)
Niels Tieman
7 september 2009, 20:03
Status van de carset. Het einde is in zicht. Ik doe uit alle macht mijn best hem morgenavond klaar te hebben, maar ik beloof niets. :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.