PDA

View Full Version : DRTCC3 algemene thread - Inschrijving gesloten

Pagina's : 1 2 [3]

Niels Tieman
18 december 2009, 11:08
Ik zal vandaag een lijst posten zoals we dat altijd doen bij DigitalRacing.nl. Ik kan al wel verklappen dat het kampioenschap niet groter word dan DRTCC3 en het strafgewicht nagenoeg hetzelfde blijft. Het zijn systemen die blijken te werken. Daarnaast is er natuurlijk ook weer tijd nodig om (eventuele) nieuwe auto's te tekenen en de carset in elkaar te draaien, zoals normaal.

Inhakend op het startveld. Het is lastig om mensen naar het "circuit" te laten komen. Ondanks dat mensen nu op tijd verwittigd werden en het afmelden een (klap!) beter ging dan het seizoen hier voor, blijft het een doordeweekse dag. Mensen plannen vaak al wat in als ze op de reservelijst staan of hebben problemen met hun werk, files etc. Het systeem werkt beter maar het moet vooral vanuit de mensen zelf gaan, en daar hebben we geen controle op helaas. :)

Ik ben wel van mening dat er een aantal dingen moeten worden verandert bij de mensen zelf. We hebben teveel startcrashes gehad, mensen hebben vaak geen geduld met alle gevolgen van dien. Waarschijnlijk heeft dit nogsteeds te maken met het feit dat we een redelijk onervaren deelnemers veld hebben. Ik hoop dat er met een vaste groep, die we zo onderhand creeeren, wat meer respect voor elkaar op kunnen brengen en iedereen aan start/finish kunnen krijgen in DRTCC4.

Ik ben het met jullie eens,. Brainstormen kan nooit kwaad, en ik zal het topic asap openen. :)

RSRoy
18 december 2009, 11:16
Geen echte veranderingen dus kwa opzet.

Ben benieuwd wat je later vandaag te maken hebt. Dat wordt een middagje F5-en ;)

Robert Saalmink
18 december 2009, 15:44
Mochten er mensen nog niet race moe zijn, er is nog 1 vast zitje vrij in de ZAC6 (CUP300, BMW Z4) en we zetten regelmatig gastenwagens in. Meer info, stuur me even een PM of mailtje.

Bram Van Der Stichelen
23 december 2009, 15:57
Wanneer komt er een drtcc4 geruchten thread? :p Altijd leuk om zo vooraf wat geruchten en dergelijke te lezen :)

Manuel
23 december 2009, 16:12
Officiele bekendmaking mag ook al hoor... :devil2:

Stefan van Renselaar
23 december 2009, 16:18
Officiele bekendmaking mag ook al hoor... :devil2:

Komt er dan een DRTCC4?

Robert Saalmink
23 december 2009, 23:01
Lol, je bent me echt net voor ;)

Bram Van Der Stichelen
23 december 2009, 23:22
Ik kan nu al zeggen dat ik al bijna volledig klaar ben voor het volgende seizoen. ;)

El Maestro
23 december 2009, 23:29
Ik kan nu al zeggen dat ik al bijna volledig klaar ben voor het volgende seizoen. ;)

En ik heb het idee dat die screenshot van gisteren ook iets met het volgende seizoen te maken had:p

Bramzel
24 december 2009, 01:53

Ik kan me ook herinneren dat je vorig seizoen ook zo vroeg klaar was, en dat je toen vlak voor het seizoen de boel weer omgooide ;)

Maik Peters
24 december 2009, 08:41
@Bramzel, dat zou toch geen tweede keer gebeuren?

Bram Van Der Stichelen
24 december 2009, 14:31
Ik kan me ook herinneren dat je vorig seizoen ook zo vroeg klaar was, en dat je toen vlak voor het seizoen de boel weer omgooide ;)

Kan ik me eerlijk gezegd niet meer herinneren :p Had na seizoen 2 al meteen beslist dat ik met de Audi ging rijden. Qua livery kan het wel anders geweest zijn :innocent:

Niels Tieman
30 december 2009, 23:46
[spacer]

Zoals beloofd heeft DigitalRacing.nl ook een bijdrage gedaan. Een klein nieuwsbericht op de frontpage, met dank aan Robert. :)

[spacer]
[logo_dr]

Robert Saalmink
10 januari 2010, 13:16
Mochten er mensen nog niet race moe zijn, er is nog 1 vast zitje vrij in de ZAC6 (CUP300, BMW Z4) en we zetten regelmatig gastenwagens in. Meer info, stuur me even een PM of mailtje.

Dit aanbod staat nog altijd open voor de geïnteresseerden :)