View Full Version : DRTCC3: Geruchten, persberichten en teampresentaties
Niels Tieman
22 juni 2009, 13:06
[spacer]
http://members.home.nl/tieman/DRTCC3/DRTCC3_logos_small.png
[spacer]
Door de aankondiging van DRTCC3 zijn komen de geruchten weer op gang. Post hier de nieuwste geruchten, persberichten en natuurlijk de teampresentaties!
Maik Peters
22 juni 2009, 13:09
Die is goed zeg:) Niels, post alvast de kalender :) Of iig de dagen, want dan kan ik alvast inplannen.
Gerucht:
Maik is na een dramatisch DRTCC2 seizoen in DRTCC3 het hele seizoen aanwezig :D
Captain Slow
22 juni 2009, 13:10
Gerucht: Casper behoudt een Zuid-Afrikaanse sponsor en blijft bij BMW
Ruben Laenens
22 juni 2009, 13:34
Gerucht: Ruben doet intrede in DRTCC3, wellicht in Seat
Martijn Mezger
22 juni 2009, 13:35
Gerucht: Martijn wisselt van auto, en hoop nu wel deel te nemen...
Roy Visser
22 juni 2009, 13:37
Geruchten mogen allemaal wel een klein beetje fanatieker verteld worden :innocent:
Dit zijn niet echt geruchten maar mededelingen ;)
Bram Van Der Stichelen
22 juni 2009, 13:39
Geruchten mogen allemaal wel een klein beetje fanatieker verteld worden :innocent:
Dit zijn niet echt geruchten maar mededelingen ;)
Telegram stijl hé :p
Bram Kocken
22 juni 2009, 14:29
Ik heb het mijn PR-assistente doorgegeven! Ze wilde ook eerst aankomen met een halve regel, maar dat gaat dus niet door ;)
Niels Tieman
22 juni 2009, 15:36
Nieuws!
Tieman werft nieuwe sponsor
Tieman, die inmiddels 2 sponsors heeft versleten een nieuwe sponsor gevonden. "Ik was van onderstelling dat Zippo wilde blijven binnen het DRTCC. Ze waren zeer content met de overwinning op Macau maar dat heeft gelijk deuren geopent bij een aantal nieuwe sponsoren." De marketing manager vervolgde vervolgde het gesprek: "Er stond een clausule in het contract met Zippo. Wij mochten een nieuwe sponsor aantrekken als de aanbieding significant beter was dan het contract wat we hadden. De nieuwe sponsor heeft daar zéker gehoor aan gegeven. We zijn nu bezig met kleine details, maar het voorcontract is getekend!"
De bolide zal gepresenteerd worden als de kleinere details ook zijn afgerond!
Geruchten!
Ook sponsor perikelen bij Diederen
Na een seizoen met gemengde gevoelens probeerd Roy Diederen weer aan de start te verschijnen van het DRTCC3. Het debuut seizoen verliep niet helemaal vlekkeloos voor Roy, door budget problemen kon de coureur uit Roermond maar bij twee evenementen aanwezig zijn. Na de crash in de eerste race op Valer had het kleine team niet genoeg geld om de auto te reparen. De Volvo C30 was pas weer tijdens het laatste weekend in Macau klaar. Door het goede werk van de monteurs, die zelfs genoegen namen met een inlevering van het salaris, kon het seizoen toch nog goed afgesloten worden met een 4e plek tijdens de laatste race.
Roy heeft echter te kennen gegeven dat hij geen zin heeft om weer het merendeel van het seizoen achter de TV te zitten. Er gaan geruchten dat het kleine privé team in onderhandeling is met een nieuwe sponsor. Echter heeft een bron bij de sponsor van het afgelope seizoen, BP (British Petrol, red) aangegeven dat het bedrijf herstellende is van de kredietcrisis en wellicht toch door wil met de sponsoring in het DRTCC.
Verder heeft een monteur binnen het team gehint dat de Volvo C30 misschien in de verkoop gaat. Door het grotere budget zijn er wellicht mogelijkheden om een ex WTCC auto aan te schaffen. Diederen zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
Stefan van Renselaar
22 juni 2009, 16:27
Van Renselaar weer Texaco?
Vandaag werden er nieuwe geruchten opgang gebracht over Stefan van Renselaar toe hij uit het hoofdkantoor van Texaco in Nederland kwam lopen. Onze journalist ter plaatse kon er alleen "Geen Commentaar" uit krijgen, voordat hij verdween in een grote geblindeerde limousine.
Na van Renselaar weken te hebben gevolgd is hij niet in verband te brengen met welk DRTCC merk dan ook. Onze verwachting is dan ook dat hij bij Audi blijft, maar dat is dus niet zeker.
Word vervolgd....
lala lala lala lala, lala lala lala lala
Ralffoxx
22 juni 2009, 16:46
Voss in DRTCC3 met Seat
Apeldoorn 22 Juni, Nu net de DRTCC3 bekend gemaakt is en de inschrijvingen open zijn is het gerucht bevestigd. Steven keert Stijlloos zijn rug toe en gaat door met de Seat van Connect it Racing. De nieuwe sponsoren hebben Steven een gloed nieuwe Seat gegeven om dit komend seizoen weer leuk mee te doen met de DRTCC3. Voorgaande seizoenen behaalde Steven in de overall eindstand een 6e en een 4e plek. Dit seizoen gaat ie weer voor een top 6. Steven zelf zei het volgende."Ik heb nog nooit een race gewonnen en hopelijk komt daar met de Seat verandering in. Ik heb het altijd heel aardig gedaan alleen altijd om de beslissende momenten ging er wat fout. Connect it Racing heeft me een redelijk goed pakket kunnen leveren wat Stijlloos niet meer kon bieden. Het zou even wennen worden in de Seat maar ik vertrouw er op dat het goed gaat komen. De kalender ziet er zeer leuk en uitdagend uit dus dat word een leuk seizoen". Binnenkort komen de eerste pers foto's van de Connect it Seat uit. Stay tuned.
Bye Honda... en Welkom Seat
Brett Pit
22 juni 2009, 20:09
Grote plannen Visser?
[spacer]
Vorige week begonnen de geruchten weer wat op gang te komen door de komende meeting, maar nu deze geweest is is het feest in reporterland. Toch liet ik de verschillende nieuws items schieten en ging in een kraakpand tegenover een getipt notariskantoor staan.
Ik hoefde gelukkig niet lang te wachten, in verte hoorde ik al de diepe klanken van een Seat Leon Cupra R, toen deze voorbij reed wist ik zeker dat het Visser was gezien er David Hasselhoff hits uit de speakers werden gepompt. Visser ging naar de notaris om een contract te ondertekenen.
Helaas was mijn bos bloemen voor de notaris met bijbehorende afluisterapparatuur bij de receptie blijven staan, dus kon ik die na het horen van het sjansen van Visser bij het passeren alweer uitzetten, gelukkig kon ik met de geleende telescoop wel nog het 1 en ander meepikken. Te zien was een contract waarop de aankoop stond van een groot complex met aangrenzend braak liggend terrein. Het Complex zou vroeger zijn gebruikt als thuisbasis voor een fialliet gegaan klein automerk. Er is daardoor in het complex echter wel een aantal dingen al aanwezig: een groot kantoorgedeelte, constructie/verbetering (windtunnel) gedeelte en een grote werkplaats met ruimte voor meerdere autos.
Via een insider van de gemeente kregen we ook te horen dat er een aanvraag is gedaan om op het bijbehorende terrein van bijna 100 hectare (oftewel 150 voetbal velden) een aanzienlijke hoeveelheid asfalt te storten. Of Visser zijn droom van een eigen opleidings centrum voor toekomstige talenten dan eindelijk waar gaat worden is nog een vraag. We konden ook niet precies zien onder welke bedrijfsnaam Roy had getekend. Via de telescoop kwam ik helaas niet met een betere foto als deze;
http://img30.imageshack.us/img30/1518/31853135.jpg
Het complex stond voor een slordige 16 miljoen op de markt, en dan ook nog de kosten voor nieuwe apparatuur en het asfalt project gok ik toch dat de totaal prijs bij afronding toch 25 tot 30 miljoen gaat kosten. Verwacht word ook dat Visser die tijdelijk een stapje terug neemt kwa racen (geen titelstrijd meer, racen om het racen) meerdere oude contacten gaat aanspreken om op een goedkope manier aan autos te komen.
Geruchten uit andere bronnen spreken over goed contact van Visser met de Seat fabriek, die nog steeds enkele wagens uit 2006 voor Visser in de aanbieding heeft. Een hoop nieuws dus rondom de DRTCC1 kampioen. We proberen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden.
[spacer]
Brett Pit
Niels Draijer
22 juni 2009, 20:12
:lol::lol::lol::lol::lol:
Bram Kocken
22 juni 2009, 20:16
:blink: And this is how you feed the rumors!
Die Roy, die laat ze wapperen, deze zomer!
Mark van Zanten
22 juni 2009, 20:48
Dit is wel weer meteen een hele mooi zo voor het seizoen :P Blijkbaar heeft Roy geld over, ff 25-30M strooien :P
Roy Visser
22 juni 2009, 22:13
Kan ook nergens meer rustig ergens naar binnen gaan zonder dat ik gespot word. Nadeel van de bekendheid die meekomt als je meervoudig kampioen bent :rolleyes: Voordeel is wel dat ik er financieel natuurlijk wel enorm van ben opgeschoten, al is dit "project" wel compleet eigen geld, en er moet dus behoorlijk op de kosten gelet worden. Daarom zal ik het volgend seizoen DRTCC deelnemen in de Seat Toledo. Ik heb zojuist met Seat de deal gesloten en de overgebleven '06 Toledo's worden allemaal naar mij verscheept. De bedoeling is zowiezo even een rustig Seizoen te doen, zonder Kampioenschaps druk, en gewoon lekker te racen. Op topnivo presteren zit er het komend half jaar toch niet in, dus ik houd het lekker op het motto, Race To Race!
Ik heb ook nog een Toledo voor je staan Roy, nauwelijks gebruikt :D
Brett Pit
23 juni 2009, 21:41
RandomMeister Racing wederom in de DRTCC
[spacer]
RM Racing wil weer deelnemen aan de DRTCC werd vandaag bekend gemaakt op de officiele fansite van Van Sinderen. Van Sinderen was namelijk gespot op het complex dat Visser pas aangekocht heeft. "Dit wil niet meteen zeggen dat ik hem in mijn driver program opneem, Jerry zocht een plek om te testen, en ik heb toevallig de mogelijkheid daartoe" liet Visser in een reactie weten. Gebruikte wagen was de wagen die we in de DRTCC2 ook al zagen, de Volvo C30, het is niet bekend of dit de oude spec. is of de nieuwe, maar het ziet ernaaruit dat Van Sinderen weer in de Volvo gaat deelnemen.
Het Complex van Visser is verre van af, er groeit op vele plekken nog gras op de baan dus de goeie ronde tijden (op de nog huidige layout) en de controle van Van Sinderen waren ver te zoeken, het gaf de aangestroomde fans wel waar voor de genomen vrije tijd gezien de Volvo meer dwars ging als rechtdoor, met de bijhorende rook door het stoffige asfalt.
[spacer]
Brett Pit
Brett Pit
24 juni 2009, 13:36
RM Racing grote plannen?
[spacer]
Bij het inladen van de Volvo C30 zagen wij tot onze verrassing nog een 2e Volvo voorin de vrachtwagen staan, het was donker binnen, en de livery die we zagen was gelijkend maar anders dan de C30 waar Van Sinderen mee rond reed. Reed Van Sinderen toch met de oude spec. rond?
Geruchten gaan dat er een team genaamd 'Forza RM' zich geregistreerd heeft, het lijkt er dus sterk op dat Van Sinderen van teamnaam gaat veranderen. Mogelijkheid die ook nog kan is dat Van Sinderen een eigen zusterteam erbij gaat runnen. Echter is er nog geen naam te vinden die daar dan in zou kunnen stappen. Helaas is dit tot op heden alle informatie die we hebben, we houden het in de gaten.
[spacer]
Brett Pit
Roy Visser
24 juni 2009, 13:57
het lijkt wel alsof Jerry de reporters zelf aftipt over zijn plannen, zoveel informatie als er verschijnt ;)
Brett Pit
24 juni 2009, 20:55
Tieman gaat voor groen?
[spacer]
Vandaag werd ik gebeld door een oplettende fan, hij ging tijdens zijn vakantie langs bij het circuit van Zolder waar op dat moment Tieman een shakedown aan het doen was in zijn Honda. "Hier luister! Daar komt ie.. .. ..hoorde je dat?" Hoorde ik aan de andere kant van de telefoon. De stilte bleek Tieman te zijn met een hybride Honda, of dat voor andere doeleinden is of echt voor de DRTCC3 is vooralsnog niet bekend, maar opzienbarend is het zeker.
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
24 juni 2009, 21:00
oh ik had begrepen dat die stilte kwam omdat Niels zonder benzine stond :huh1:
Captain Slow
24 juni 2009, 21:12
Smit gespot in Frankrijk
Casper Smit schijnt gespot te zijn in Frankrijk. Niet op een testcircuit, maar op een openbare weg. Na wat navraag bleek dat Casper de befaamde rallyproef Col De Joux Plane had laten afsluiten. Pottenkijkers werden geweerd, maar uit het bingocentrum kwamen berichten binnen dat er niet met één auto gereden werd. Spoedig meer nieuws
Kan iemand me even de accountgegevens van Brett Pitt pm'en?
Roy Visser
24 juni 2009, 21:12
ik gok dat de honda motor geploft was en dat niels gewoon uitrolde, hoe denk je anders dat hij op het idee is gekomen van zijn "zippo" wagen :innocent:
Marc Vos
24 juni 2009, 21:15
ik gok dat de honda motor geploft was en dat niels gewoon uitrolde, hoe denk je anders dat hij op het idee is gekomen van zijn "zippo" wagen :innocent:
Ik dacht precies hetzelfde :p :innocent:
Robert Saalmink
24 juni 2009, 22:25
Yep, Niels' specialiteit immers :surrender:
Brett Pit
24 juni 2009, 23:24
Hogendoorn niet in de DRTCC3?
[spacer]
Na de bekendmaking van Hogendoorns deelname in de ZAC voor Le Coq Sportiff staat Hogendoorns animo in de DRTCC3 op de tocht. Naar verluid gaat hij zich volledig inzetten in de ZAC om daar goed voor de dag te komen. Dit betekend dat er geen titelverdediger zou meerijden in de DRTCC3, wat toch opvallend is. Met Visser op een 'easy season' is dan de weg volledig vrij voor een nieuwe kampioen binnen de DRTCC. Dit alles is op heden nog een gerucht, we wachten nog met smart of er toch nog een aanmelding binnen zal komen van Hogendoorn.
[spacer]
Brett Pit
Sander Hogendoorn
25 juni 2009, 00:11
Die Brett Pit is wel optimistisch zeg, als het nou 20 juli 23:59 was :p
Maak je geen zorgen Brett ;)
Mark B
25 juni 2009, 08:24
Daar komt ie.. .. ..hoorde je dat?"[/I] Hoorde ik aan de andere kant van de telefoon. De stilte bleek Tieman te zijn met een hybride Honda,
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm GAY!:thumbup:
Brett Pit
26 juni 2009, 20:38
Van Renselaar wederom in de Audi A4
[spacer]
Gisteren werd er bij een lokale autospuiterij een Texaco-Halvoline vrachtwagen gespot waar niemand minder dan Stefan van Renselaar van de bijrijderstoel stapte. Vervolgens werd er een hagelnieuwe Audi A4 STCC uitgeladen. Dit laat ons toch sterk vermoeden dat Van Renselaar komend DRTCC3 seizoen weer deel zal nemen in de Audi A4. Echter sloeg de wagen wel 2 keer af bij het rijden naar de spuitkabine, hopelijk worden deze kleine problemen nog opgelost voor het begin van het seizoen.
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
26 juni 2009, 21:07
Van Renselaar wederom in de Audi A4
[spacer]
Echter sloeg de wagen wel 2 keer af bij het rijden naar de spuitkabine, hopelijk worden deze kleine problemen nog opgelost voor het begin van het seizoen.
[spacer]
Brett Pit
coureur vervangen? :lol:
Stefan van Renselaar
26 juni 2009, 23:21
coureur vervangen? :lol:
Nee, we hadden expres een oude motor erin gezet, voor het geval dat er verf in zou komen. ;)
Ik dacht dat ik alles mooi tot de teampresentatie geheim kon houden, lekker die media.... :rolleyes:
Roy Visser
26 juni 2009, 23:22
Nee, we hadden expres een oude motor erin gezet, voor het geval dat er verf in zou komen. ;)
Ik dacht dat ik alles mooi tot de teampresentatie geheim kon houden, lekker die media.... :rolleyes:
wel een hele fanatieke spuiter, geef nou maar gewoon toe dat je hem 2 keer af liet slaan, het overkomt de beste :innocent:
Stefan van Renselaar
26 juni 2009, 23:33
wel een hele fanatieke spuiter, geef nou maar gewoon toe dat je hem 2 keer af liet slaan, het overkomt de beste :innocent:
Ja, het overkomt de beste ook dat ze hem op Zolder kapot rijden ;)
Niels Tieman
27 juni 2009, 00:21
:thumbup: 1-0 :lol:
Garcon Koen
27 juni 2009, 14:03
Johnny Walker en Koen slaan handen ineen?
Na wat opgevangen te hebben over dat Koen gaat racen in de DRTCC, kwamen niet veel later al de eerste geruchten dat hij met de bekende whiskey fabrikant een deal had gesloten. Sterker nog, volgens betrouwbare bronnen wordt er al hard aan de livery van de auto gewerkt. Johnny Walker en Koen zijn beide niet bereid voor commentaar.
Brett Pit
1 juli 2009, 00:58
RM Studios goes freelance
[spacer]
RM Studios gaat in het vervolg ook presentatievideos maken op verzoek. Een voorbeeld hiervan is de presentatie van de RMRacing bolide voor de DRTCC2.
Deze service is mogelijk voor ZAC, DRTCC en FPL. RM Studios is niet verantwoordelijk voor schade aan de auto bij de opnames. Bij interesse, neem contact op met Van Sinderen. Dit alles om de gehele beleving rondom de presentaties een nog mooier tintje te geven.
[spacer]
Brett Pit
Brett Pit
1 juli 2009, 01:03
Visser start SR-Academy?
[spacer]
Bij het browsen tussen wat mooie shots van wagens die in het verleden gemaakt waren, keek ik op bij deze afbeelding;
http://www.sr-academy.nl/DRTCC2/Lizard_Honda_Accord_DRTCC2.jpg
Niet zozeer de prachtige wagen, maar meer de link waar deze zich bevind. De afbeelding zit in een submap van www.sr-academy.nl, op deze site is verder nog niets te vinden, maar een link met Vissers wagen en de laatste perikelen rondom zijn laatste aankoop is snel gelegd.
[spacer]
Brett Pit
Darthwillie
1 juli 2009, 01:08
hmmm gokte ik toch niet zo slecht een paar dagen terug toen ik dacht dat de aankoop van een groot terrein en een eigen domein naam van de heer Visser iets met elkaar te maken had. :p
Het ontwerp van de paintjob wordt op het moment gemaakt.
Er is gekozen om niet met het nieuwste materiaal te gaan rijden, het is voor dit team het eerste seizoen in DTRCC. Wel zal er een update plaats vinden om hopelijk niet alleen maar achteraan te rijden.
Team T-cats
Darthwillie
7 juli 2009, 00:28
Spionagefoto's uitgelekt!!!!
Sinds vanmiddag circuleert er een foto op het internet van de SEAT waarmee Darthwillie aan het DRTCC3 seizoen hoopt mee te doen. De foto is genomen door het dakraam van de TEAM WTM garage. Het management van TEAM WTM heeft woedend gereageerd op deze inbreuk van de team privacy. Binnen het team wordt er gemompeld over de betrokenheid van Brett Pit hoewel dit niet bewezen is.
Wat aan de foto opvalt is dat de livery compleet anders is als vorig jaar toen Tamiya de hoofdsponsor van het team was.
http://img528.imageshack.us/img528/4713/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxu.jpg
schokkend
Bram Kocken
7 juli 2009, 00:32
Dakraam? Dan is of het de auto HEEEEEEEL groot, of het dak HEEEEEL laag ;)
Nee, geinige combinatie van kleuren, moet ik zeggen, Oranje met Paarsachtig, was 'm nog niet eerder tegengekomen, maar zoals ik het zo zie, misstaat het niet!
Ben benieuwd naar verdere spy-shots!
Darthwillie
7 juli 2009, 00:33
Dakraam? Dan is of het de auto HEEEEEEEL groot, of het dak HEEEEEL laag ;)
Nee, geinige combinatie van kleuren, moet ik zeggen, Oranje met Paarsachtig, was 'm nog niet eerder tegengekomen, maar zoals ik het zo zie, misstaat het niet!
Ben benieuwd naar verdere spy-shots!
auto stond hoog op de brug :innocent:
Brett Pit
7 juli 2009, 00:38
Deelname Peters en Tieman nog onzeker
[spacer]
Momenteel liggen er al diverse contracten en liveries klaar voor Peters, maar deze kampt momenteel nog met een knie-blessure. Hij weet op het moment nog niet wat de keuzes moeten worden die hij zal maken. Deelname bij 1 of meerdere leagues, en welke dan? Op het moment rijst vooral de vraag, óf hij wel meerijd.
Dit nieuws wat eigenlijk vrijwel gelijk komt met het nieuws dat Tieman nog nergens getekend heeft i.v.m. onzekere deelname slaat uiteraard in als een bom. Beide heren stonden hoog op de diverse verlanglijsten, maar in de tijd van onzekerheid en nog onduidelijke budgetten met de kredietcrisis zakken deze heren daar nu met de dag.
[spacer]
Brett Pit
Brett Pit
8 juli 2009, 00:56
Teaser shots Rentzenbrink
[spacer]
Vandaag lag er een envelop op de deurmat, daarin zaten deze 2 foto's met een brief als bijlage. De schrik zat er even in toen ik de brief openvouwde, gezien de letters uitgeknipt waren en opgeplakt. Echter stond daarin enkel dat deze foto's gemaakt waren op Zandvoort tijdens een privé sessie van Rentzenbrink. De brief was getekend door 'A.Noniem'
Na onderzoek kwamen we er alleen achter dat de letters voornamelijk uit de Tina, de Libelle en de Viva waren geknipt. De afzender had wel handschoenen gedragen dus waren vingerafdrukken nergens te vinden.
http://img10.imageshack.us/img10/3035/48868468.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/9742/drukkerij.jpg
Wij verwachten binnenkort de presentatie rondom dit team.
[spacer]
Brett Pit
Bram Kocken
8 juli 2009, 01:46
Oh, ze hebben daar bij Team WTM wel goede spullen! Zie zomaar Brembo en Yokohama op die foto's.. Doe maar professioneel!
Jeroen Ursem
8 juli 2009, 19:13
Presentatie AMP Racing Team
[spacer]
http://img199.imageshack.us/img199/5749/ampenergylogo02.gif
http://img268.imageshack.us/img268/8558/alfajeroen.jpg
Bij deze presenteren we u de line up voor de DRTCC3, het vertrouwen in Ursem is groot en het contract is met nog een jaar verlengd. Door Ursem als coureur te behouden was de Alfa Romeo ook een snel gekozen wagen. We hopen dit seizoen weer meer naar voren mee te kunnen doen voor de waardevolle punten. Nieuw seizoen, nieuwe smaak, dit seizoen rijd Ursem in de livery van vorig jaar, echter in de smaak Traction. Wij willen NT wederom bedanken voor het prachtige artwork op de wagen.
Bij deze dan ook de presentatieclip, waar wij Dhr. Van Sinderen van RM Studios enorm voor willen bedanken;
Presentatie AMP Racing Team
Niels Tieman
8 juli 2009, 19:25
:thumbup: Geweldig! :D
Mooie foto ook Jeroen, daar zal het team wel blij mee zijn! :D Je moet ze trouwens wel vragen om de vrachtwagen naar je eigen kleuren te spuiten. ;):D
Roy Visser
8 juli 2009, 19:31
VETTTTTT
staat beter als het groen IMO!
Dennis
8 juli 2009, 19:32
vette shit hoor Jeroen!
Ralffoxx
8 juli 2009, 19:43
nice leuke presentatie :D
Marc Vos
8 juli 2009, 19:45
Gaaf Jeroen! :thumbup:
En natuurlijk Jerry en Niels ;)
Ferroeni
8 juli 2009, 19:52
Jeroen, gave team-presentatie. Dat ziet er vet uit. En ook lekker herkenbaar. Top :thumbup:
Darthwillie
8 juli 2009, 22:52
Fraai, zowel wagen als presentatie! :thumbup:
Bramzel
9 juli 2009, 00:04
Heel erg gaaf mannen :)
Gerben
9 juli 2009, 00:19
Joux Plane !!! ;) :D
Robert Saalmink
9 juli 2009, 09:26
Leuk :) succes Jeroen!
Staat dat AMP nog ergens voor of is dat een eigen verzinsel?
Ferroeni
9 juli 2009, 09:38
Robert, google is je grootste vriend: www.ampenergy.com :)
Shit kan niet kijken op het werk. Even wachten tot vanavond dan maar :)
Robert Saalmink
9 juli 2009, 10:00
Ja, even googlen op het woord AMP is lekker effectief.... maar toch bedankt :)
Bram Van Der Stichelen
9 juli 2009, 15:11
Audi keert terug naar het DRTCC
Ingolstadt- Na een succesvol eerste seizoen in het DRTCC2, waarin het team een eerste overwinning scoorde, is vandaag officieel bekend gemaakt dat de duitse autoconstructeur zal terugkeren naar het populaire touringcar kampioenschap.
Audi bleef lang uit met een officieel statement, maar vanmorgen werd het nieuws uiteindelijk toch bekend gemaakt dat het een 2e opwachting zal maken.
Bij de voorstelling van het team was ook Bram vd Stichelen, die net zoals vorig seizoen achter het stuur van de Audi zal kruipen. "Vorig seizoen was in bijna alle opzichten geslaagd. 7e plaats in de algemene stand en een eerste overwinning. Kan slechter niet?"
De schrijvende pers, die talrijk aanwezig was, zag hoe het Audi team zijn nieuwe wagen voorstelde aan het grote publiek. Qua sponsors is er zo goed als niets verandert. Startpeople heeft er voor gekozen om voor een 2e seizoen op rij ook extra centen toe te schuiven. Aan de livery zijn geen wereldschokkende wijzigingen doorgevoerd, buiten het duidelijk verdwijnen van het zwart, dat plaats moest maken voor oranje.
"Grote doel dit seizoen is voortgaan op het elan van het drtcc2. Een top 5 plaats in het kampioenschap zou geweldig zijn, maar het is nog te vroeg om nu al voorspellingen te doen. Een 2e overwinning staat zeer hoog op het verlanglijstje."
De presentatie werd even opgeschud door een incident met bekende pitreport Brett Pit. "Roddel reporters kunnen we hier missen als kiespijn. We hebben Pit duidelijk gemaakt dat hij niet welkom was op de presentatie, maar toch stond meneer erop dat ie binnen mocht komen." aldus de teamleiding. Na een opstootje met de bewaking kwam het tot een duw- en trekpartij, waarna Pit onder begeleiding van de politie het gebouw moest verlaten. Een verklaring van Pit is er nog niet."
http://i31.tinypic.com/9qb9jm.jpg
http://i26.tinypic.com/10s88eh.jpg
http://i29.tinypic.com/2jba5xv.jpg
http://i30.tinypic.com/2nao5mq.jpg
http://i27.tinypic.com/6qzo6d.jpg
http://i31.tinypic.com/2dam99z.jpg
http://i28.tinypic.com/el17at.jpg
Niels Tieman
9 juli 2009, 15:15
Mooie wagen Bram! :D Lekker kleurtje, die gaat wel opvallen (al zijn er meer oranje wagens te bespeuren op Internet!).
:thumbup: Netjes! :D
Captain Slow
9 juli 2009, 15:16
Stijlvol:thumbup:
Je zou bijna een TNT Post logo erop doen
Robert Saalmink
9 juli 2009, 15:23
Die Brett! ;)
Stefan Kollee
9 juli 2009, 15:48
Rijdt een van de weinige Belgen op dit forum mee in de DRTCC, rijdt hij in de kleur van Hollandsch Trots!:thumbup:
Stefan van Renselaar
9 juli 2009, 15:52
Oranje staat haar dus ook goed :)
Federici
9 juli 2009, 15:55
Stijlvol:thumbup:
Je zou bijna een TNT Post logo erop doen
Dat zou ik maar niet doen :mad:
;)
Darthwillie
9 juli 2009, 15:58
Mooie stijlvolle liverie :thumbup: Past goed bij de wagen.
Roy Visser
9 juli 2009, 16:27
Hmm, ik denk niet dat meneer Pit een roddelreporter is, ik denk eerder dat meneer VDS hier gebruikt maakt van zijn naam om meer aandacht te vestigen op zijn presentatie vanwege de bekendheid die de naam onderhand verkregen heeft. Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat meneer Pit op het moment van presentatie zeker niet aanwezig was. Aandacht vestigen op je presentatie doormiddel van roddels is natuurlijk al langer bekend vanwege de extra publiciteit, maar dit gaat toch wel erg ver Bram! ;)
Nette audi ;)
PS meneer Pit was toevallig op dat moment met mij in gesprek over mijn toekomstplannen. Iets wat pas op het juiste moment gepresenteerd gaat worden maar ik houd de Scoop nog even voor Pit, zodat ik geen last heb van stiekeme spyshots en uitgelekte informatie. Reporters moet je te vriend houden, anders gaan ze alleen maar zoeken. Ben benieuwd wat meneer Pit gaat doen nu je hem hebt geprobeerd belachelijk te maken, berg die tekeningen en bonnetjes maar op! :innocent:
Bram Van Der Stichelen
9 juli 2009, 16:51
Hmm, ik denk niet dat meneer Pit een roddelreporter is, ik denk eerder dat meneer VDS hier gebruikt maakt van zijn naam om meer aandacht te vestigen op zijn presentatie vanwege de bekendheid die de naam onderhand verkregen heeft. Uit betrouwbare bronnen weet ik ook dat meneer Pit op het moment van presentatie zeker niet aanwezig was. Aandacht vestigen op je presentatie doormiddel van roddels is natuurlijk al langer bekend vanwege de extra publiciteit, maar dit gaat toch wel erg ver Bram! ;)
Nette audi ;)
Leugens, allemaal leugens! :innocent:
Natuurlijk was meneer Pit niet aanwezig bij de presentatie. Je hebt het stukje toch wel gelezen niet? :p
Dennis
9 juli 2009, 19:38
Zeer nette livery hoor. Erg strak en clean. I like it!
Brett Pit
9 juli 2009, 21:05
Audi Motorsport wederom in de DRTCC
[spacer]
Het team wat vorig seizoen meereed met Bram van der Stichelen als coureur heeft zich wederom ingeschreven voor de DRTCC, en keert dus niet terug als eerder gemeld werd. Nadat wat vage types rondom Van der Stichelen mij de zaal uitwerktte was Audi maar wat blij dat ik nog een persbericht wilde wijden aan hun team. "Helaas heeft de door Van der Stichelen ingehuurde reporter zich volledig op zijn werkgever gestort en heeft nergens de moeite genomen ons met teamnaam in de media te zetten." Audi Motorsport zag de presentatie als een mooie afsluiter van een geslaagd weekend in Goodwood waar zij rijkelijk aanwezig waren in verband met het 100 jarig bestaan. De verwachtingen zijn hoog, de lijn die Van der Stichelen gestart is in de Audi van vorig seizoen moet doorgezet worden, iets waar Audi Motorsport naar eigen zeggen de volste vertrouwen in heeft.
Gelukkig was mijn dag nog goed na het gesprek met Visser wat ik kort erna had, hierover volgt later meer.
[spacer]
Brett Pit
Ralffoxx
9 juli 2009, 21:37
Connect it Racing ontvangt dikke boette
http://forum.digitalracing.nl/imagesDR/smilies/threadgraphics/thread_spacer.jpg
Steven Voss ontvangt vandaag na zijn korte eerste test op de baan een aardige boette.
Hij zou veel en veel te hard hebben gereden in de pitstraat en daarbij mensen in gevaar hebben gebracht later op de baan dat op dit moment open is voor het publiek om lekker op te rijden.
Steven die op Brands Hatch zijn eerste rondjes in de Seat aan het maken was om het nieuwe team wat te promoten heeft nu dus al zijn eerste negatieve klanken laten horen.
Later meer.....
The Daily News
Jeroen Ursem
9 juli 2009, 22:12
Nette wagen Bram, hopelijk zie ik hem meer in m'n spiegels dan ergens voor me aan de horizon ;)
Ralffoxx
10 juli 2009, 00:42
http://www.namtu.org/cars/logoconnectit.jpg
Connect It Racing Presenteert
Apeldoorn 09 Juli - Na een kleine test rit op Brands Hatch word de wagen nu officieel gepresenteerd. De Seat die dit jaar gereden zou worden door Steven Voss. De Nummer 4 van afgelopen seizoen in de Honda. Steven had het volgende te zeggen over de seat."Ik vind het een leuke stofzuiger. Ten minste zo klinkt ie. Ik er op het ogenblik nog niet hard mee maar hoop snel na wat goede tests er leuk mee mee te kunnen doen. Aangezien het FPL seizoen ook weer start en de regels wat aangepast zijn word het moeilijk weer top 4 te rijden maar top 10 ga ik zeker mijn best voor doen. Ik ben blij met de nieuwe sponsoren en hoop de auto in de loop van de maand nog wat te kunnen verbeteren."
En hierbij dan de foto's van de presentatie.
http://www.namtu.org/cars/connectit_front.jpg
http://www.namtu.org/cars/connectit_sideleft.jpg
http://www.namtu.org/cars/connectit_back.jpg
http://www.namtu.org/cars/connectit_sideright.jpg
http://www.namtu.org/cars/connectit_halfview.jpg
Ook werd er eerder bekend dat Steven een zware boete aan zijn broek had gekregen. We hebben vage beelden vanaf het circuit gekregen van een half rondje.
http://www.namtu.org/cars/connectit_halfview.jpg
Connect It Racing Team
Darthwillie
10 juli 2009, 01:05
lekker ruig en opvallend :thumbup:
Oranje is alleen wel de seizoenkleur valt me op :blushing: :laugh:
Roy Visser
10 juli 2009, 01:13
Ik vind het niet erg als je zo hard door de pitstraat rijd, zolang je die bocht erna maar goed oefent. Dat scheelt mij en niels weer een operatie :p
keurig leonetje ;)
Ik had 2 ideëen voor een livery waarvan er 1 oranje was. Denk dat ik maar voor de andere optie ga :innocent:
Mooie auto's tot op heden :)
Michael Storm
10 juli 2009, 03:55
Vorig seizoen reed ik in een knal oranje wagen, denk dat ik nu ook maar een andere kleur pak. :p
Dennis
10 juli 2009, 08:28
De presentaties komen al lekker op gang. Wordt weer een strakke livery set zo te zien. Ik zal voor het eind van deze week de O2RD001 ook even presenteren.
Stefan van Renselaar
10 juli 2009, 09:50
Wees maar gerust, mijn livery is alles behalve oranje ;)
Bram Kocken
10 juli 2009, 12:06
Och, als Daniel Kleijn meedoet, is die ook ALLES behalve oranje ;)
Maar Steven, ik vind het een mooie auto! Enkel, wat mij niet helemaal logisch lijkt, je hebt het logo van IT-Connect in je post, maar op de auto gebruik je een andere 'logo'? Vanwaar deze keuze?
Maar de kleurstelling/stijl vind ik weer een gave!
Robert Saalmink
10 juli 2009, 12:19
Ziet er goed uit inderdaad!
Mijn livery blijft vrijwel gelijk, ik zal deze tzt presenteren. Daar zat altijd al veel oranje en blauw in, dus ik was trendsetter :p
Ralffoxx
10 juli 2009, 12:34
Maar Steven, ik vind het een mooie auto! Enkel, wat mij niet helemaal logisch lijkt, je hebt het logo van IT-Connect in je post, maar op de auto gebruik je een andere 'logo'? Vanwaar deze keuze?
Maar de kleurstelling/stijl vind ik weer een gave!
Ik zou het even uitleggen. Het top logo is het logo van het team. Niet van it-connect.. maar van connect it racing :P wat ik zelf effe in elkaar heb gefliebert.
Rest zijn de hoofd kleuren wel gelijk aan de kleuren van de hoofd sponsor it-connect. Vandaar de orange-blauw-wit.
Maar bedankt voor de reacties :). Dit vind ik meestal een geweldige periode al de auto's die je gepresenteerd krijgt. Zien wie wat er van gebakken heeft.
p.s.
http://www.it-connect.nl/images/oud_logo_new.jpg
dat is het logo van it connect. Kan je ook goed zien hoe ik die verwerkt heb in de auto.
Bram Kocken
10 juli 2009, 12:38
Misschien moet je dat logo even voorleggen aan de boss daaro.. Ziet er wel ff wat moderner uit dan dat Impact-lettertype ;)
Ralffoxx
10 juli 2009, 12:40
ik ben ook druk bezig mijn photoshop kunsten aan het laten zien hier... jammer dat er niemand is alleen ik op dit moment op het werk. Maar ben druk bezig met logo's en webdesign laatste tijd om maar een contract af te dwingen :) ... maar goed nog paar wagens te gaan en als iemand nog wat hulp nodig hebt met renders of design van wagen pm me maar ;).
Captain Slow
10 juli 2009, 17:07
Top Gear is back!
De naam Top Gear zal terugkeren in het DRTCC. Dit team had een naamswijziging na seizoen één, maar zal nu dus weer met de oude naam gaan rijden.
De naam is niet het enige dat veranderd is voor dit seizoen, er is ook een nieuwe auto aangeschaft. Coureur Smit heeft er het volgende over te zeggen: ‘Dit jaar ga ik met een Volvo C30 rijden, en ik ben ook blij dat die mogelijkheid er was. De BMW was snel, maar alleen als je met de setup de sweetspot raakte, en die heb ik maar 1 keer kunnen raken. Als je dat niet deed was de auto erg lastig te besturen, daarom hebben we een Volvo aangeschaft.”
Ten opzichte van vorig seizoen is er wel iets bekends te zien: de livery. Die is nauwelijks veranderd vergeleken met vorig seizoen. Maar was Top Gear niet bezig met een compleet andere livery?
“Dat klopt, maar het kwam gewoon allemaal niet zo mooi uit op de auto. Misschien volgend seizoen. South African Airways belde last-minute met de vraag of ze nog een seizoen op de auto konden staan. Dat kon, dus vandaar de vertrouwde livery.”
En dan de doelen voor dit seizoen, vorig jaar was men vol optimisme dat er punten gescoord zouden worden. Die punten kwamen er pas in de allerlaatste wedstrijd in Macau. Casper had daar ook iets over te zeggem: ‘Ja, dat was een teleurstelling. We dachten echt verder naar voren te zitten. In Zolder zaten we op de plek waar we eigenlijk wilden zitten, alleen konden we die lijn niet doortrekken.
Dit jaar wil ik vooral constanter scoren, en hopelijk zal dit wat punten gaan opleveren. De tijd zal het ons leren.”
http://img44.imageshack.us/img44/2954/csc301.jpg (http://img44.imageshack.us/i/csc301.jpg/)
http://img44.imageshack.us/img44/3294/csc302.jpg (http://img44.imageshack.us/i/csc302.jpg/)
http://img3.imageshack.us/img3/255/csc303.jpg (http://img3.imageshack.us/i/csc303.jpg/)
http://img197.imageshack.us/img197/6336/csc304.jpg (http://img197.imageshack.us/i/csc304.jpg/)
Een berichtje van mijn kant:)
CuqeBaqer
10 juli 2009, 17:10
Alweer een zeer nette livery word dit seizoen alweer een nette carset. Iedereen word beter en beter met painten. Mijn auto zal nog even op zich laten wachten omdat ik hem perfect wil maken.:)
Niels Tieman
10 juli 2009, 17:23
Je gaat met stappen vooruit met betrekking tot je livery's Casper!
Mooie bolide en heerlijk herkenbaar. :D
Captain Slow
10 juli 2009, 17:37
Je gaat met stappen vooruit met betrekking tot je livery's Casper!
Mooie bolide en heerlijk herkenbaar. :D
Ik vind het altijd leuk om te painten, dus dat zal een reden zijn. Al zijn er natuurlijk altijd betere mensen daarin:)
Roy Visser
10 juli 2009, 17:44
Netjes casper!
Captain Slow
10 juli 2009, 17:46
Ik vergeet gewoon Bram Kocken helemaal te bedanken voor de renders:blushing::blushing::blushing::blushing:
:blushing::blushing::blushing::blushing::blushing:
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Harstikke bedankt nog voor de renders:thumbup:
Bram Kocken
10 juli 2009, 18:41
Ik vergeet gewoon Bram Kocken helemaal te bedanken voor de renders:blushing::blushing::blushing::blushing:
:blushing::blushing::blushing::blushing::blushing:
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Harstikke bedankt nog voor de renders:thumbup:
Don't sweat it! Het was geen moeite en meteen een goede reden om die meuk werkend te krijgen op m'n laptop... Quite a bitch in Vista x64 ;)
Ik vind de auto overigens ook erg mooi! Zo clean en toch met snelheid! Very nice :thumbup:
Garcon Koen
10 juli 2009, 19:51
Mijn livery ook verzonden, kreeg het alleen niet voor elkaar om hem al in het spel te krijgen. Ik weet niet of iemand dit kan of anders doen we de teampresentatie maar zonder bolide.
Dennis
10 juli 2009, 20:04
Mijn livery ook verzonden, kreeg het alleen niet voor elkaar om hem al in het spel te krijgen. Ik weet niet of iemand dit kan of anders doen we de teampresentatie maar zonder bolide.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Add me anders even op msn (dennisgerressen AT yahoo punt com). Dan kan ik er wel een mooi render van maken voor je.
Darthwillie
10 juli 2009, 20:23
mooie stijlvolle liverie blijft het Casper :thumbup:
Brett Pit
10 juli 2009, 22:03
Draijer geniet van sabbatical
[spacer]
Grote namen lijken te vallen dit seizoen, na onzekerheid rondom Tieman en Peters valt bij deze de naam van Draijer zeker af voor het komende seizoen. "Ik kom een drukke tijd tegemoet met studie/werk en de planning onroerend goed aan te schaffen, dus rijd ik niet mee in de DRTCC3. Achter de schermen blijf ik wel actief en houd ik mij wel bezig met een aangepast training schema om mezelf klaar te stomen voor de DRTCC4"
Draijer die tijdens de DRTCC met Arai Racing en de DRTCC2 met McGregor Racing nog voorin het veld te vinden was neemt dus een seizoen de nodige rust. Draijer liet mij nog even zijn training ruimte zien en ik verwacht Draijer daarom ook in de DRTCC4 weer vechtend voor de overwinningen.
Wat mij echter opviel vlak voor dit gesprek was dat ik net Visser zijn Leon Cupra R de straat uit zag sturen.
[spacer]
Brett Pit
Niels Draijer
10 juli 2009, 22:20
Draijer geniet van sabbatical
[spacer]
Grote namen lijken te vallen dit seizoen, na onzekerheid rondom Tieman en Peters valt bij deze de naam van Draijer zeker af voor het komende seizoen. "Ik kom een drukke tijd tegemoet met studie/werk en de planning onroerend goed aan te schaffen, dus rijd ik niet mee in de DRTCC3. Achter de schermen blijf ik wel actief en houd ik mij wel bezig met een aangepast training schema om mezelf klaar te stomen voor de DRTCC4"
Draijer die tijdens de DRTCC met Arai Racing en de DRTCC2 met McGregor Racing nog voorin het veld te vinden was neemt dus een seizoen de nodige rust. Draijer liet mij nog even zijn training ruimte zien en ik verwacht Draijer daarom ook in de DRTCC4 weer vechtend voor de overwinningen.
Wat mij echter opviel vlak voor dit gesprek was dat ik net Visser zijn Leon Cupra R de straat uit zag sturen.
[spacer]
Brett Pit
:surrender:
Bram Van Der Stichelen
10 juli 2009, 22:32
Jammer Niels :(
Garcon Koen
10 juli 2009, 22:40
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Add me anders even op msn (dennisgerressen AT yahoo punt com). Dan kan ik er wel een mooi render van maken voor je.
Dat zou ik fijn vinden, ik heb je al toegevoegd dus ik spreek je binnenkort! Alvast bedankt!
Ferroeni
10 juli 2009, 23:25
Casper en Steven mooie bakken weer.
Niels, jammer dat je er niet bij bent met de DRTCC3.
Die livery ziet er ook weer gaaf uit op de Volvo. Veel succes!
Darthwillie
11 juli 2009, 03:09
TEAM WTM PRESENTEERT ZIJN DRTCC3 WAGEN
Na een matig debuut seizoen stapt Wilfred Rentzenbrink voor dit seizoen van de Volvo S60 over naar de SEAT LEON.
http://www.youtube.com/watch?v=JIZAlnZiwzA
Verrassend genoeg heeft het team dit seizoen geen hoofdsponsor maar rijdt het voor een goed doel te weten KIKA
KiKa (Kinderen Kankervrij) werft fondsen, die ten goede komen aan de zeven kinderkankercentra in Nederland: Emma Kinderziekenhuis AMC Amsterdam, UMC Groningen Koningin Beatrix Kinderkliniek, Willem-Alexander Kinder- en Jeugdcentrum Leiden, UMC St. Radboud Kinderziekenhuis Nijmegen, ErasmusMC - Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam, VU medisch centrum in Amsterdam, Wilhelmina Kinderziekenhuis Utrecht.
Om precies te zijn: aan onderzoek waarmee deze centra versneld therapieën beschikbaar willen maken voor een betere behandeling en genezing van kinderkanker. Minder pijn en strijd. En meer genezing en kwaliteit. Dat is waarvoor KiKa uw steun vraagt. Want kinderen met kanker worden liever gisteren beter dan vandaag.
Het team zal in navolging van de acteur Patrick Dempsey actief aan fondsenwerving doen. Te weten per afgelegde ronde zal er 1 euro overgemaakt worden aan KIKA. (Dit verklaart de witte wegtrekker die Rentzenbrink kreeg toen hij hoorde dat er op het extreem korte baan van Gothenburg gereden gaat worden)
http://img23.imageshack.us/img23/3260/racesteam20090709223759.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/8099/frontnqz.jpg
http://img32.imageshack.us/img32/95/59380251.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/5958/37596979.jpg
Jeroen Ursem
11 juli 2009, 09:12
:thumbup: Top initiatief Wilfred!
Marc Vos
11 juli 2009, 09:15
Is inderdaad erg leuk Wilfred! :thumbup:
Captain Slow
11 juli 2009, 10:47
Gelukkig heeft mijn opzetje met het CCF in de DRES een vervolg gekregen, een top initiatief Wilfred:thumbup:
Stefan van Renselaar
11 juli 2009, 11:45
Mooie livery, goed om ook eens een auto te zien die door het goede doel wordt gesponsord.
Bram Kocken
11 juli 2009, 11:48
Ja idd, ik voel een trend aankomen ;)
What's next, een auto van een voetbalclub?
Roy Visser
11 juli 2009, 12:52
Netjes wilfred! :)
Niels Tieman
11 juli 2009, 13:28
En dat is waarschijnlijk de mooiste / beste sponsor voor een team!
Netjes gedaan Wilfred! :D
El Maestro
11 juli 2009, 14:03
Heel goed Wilfred!:thumbup:
En als iemand het waagt om hem er af te rijden....:cursing:
Kim Van Der Stichelen
11 juli 2009, 14:03
Heel goed Wilfred!:thumbup:
En als iemand het waagt om hem er af te rijden....:cursing:
Of te lappen ;)
Mark van Zanten
11 juli 2009, 16:28
Mooi initiatief DarthWillie!
Maik Peters
12 juli 2009, 12:12
@ Willie, Goed initiatief man! echt TOP...
@ Niels D. Jammer man... maarja er komt toch een DRTCC4... :D
PS: de volvo C30 ziet er ook weer gelikt uit man.. zeer herkenbaar.
Bramzel
12 juli 2009, 12:35
Wilfred, held! Heel gaaf initiatief en nog eens een gave livery er bij ook. Kudo's!
Daniël
12 juli 2009, 17:11
Hehe, guess what? Mijn livery wordt absoluut NIET roze. :laugh:
Ik ga zo snel mogelijk de laatste tweaks aan m'n design doen en dan een slachtoffer zoeken die een paar rendertjes wilt maken, dan zal mijn presentatie snel volgen!
Darthwillie
12 juli 2009, 17:40
Of te lappen ;)
hmm als ik had geweten dat het zo belangrijk was had ik 100 euro gezet op een overwinning :innocent:
Tanx allen, ik hoop een hoop geld kwijt te zijn aan het einde van het seizoen,
zag alleen wel een foutje in de liverie :blushing: gaan we nog oplossen.
Mocht ik trouwens op de reservelijst komen, gaan we de getallen aanpassen natuurlijk. Bijv 2 races van de 8 dan gaat het bedrag x4.
Darthmoeder denkt bij 1 race extra te gaan sponsoren :thumbup:
Gerben vd Broek
12 juli 2009, 17:45
Darthmoeder denkt bij 1 race extra te gaan sponsoren :thumbup:
:thumbup::thumbup: vooral ook Darthmoeder.. :D
Captain Slow
12 juli 2009, 17:50
Heb je die renders al gestuurd naar het KIKA? Misschien ook leuk voor hun om dit resultaat te zien. Ik heb dat ook gedaan met het CCF, en die waren blij dat iemand ze onder de aandacht wilde brengen, maakt niet uit op welke manier.
Darthwillie
12 juli 2009, 17:53
nee, best een goed idee, moet alleen nog een kleine aanpassing maken.
Erg leuk en goed initiatief Wilfred! Ik ga je ook een race sponsoren. :)
Bramzel
12 juli 2009, 20:51
Ga je voor elk race-rondje doneren Wilfred? Of ook voor de practise en quali rondjes?
Darthwillie
12 juli 2009, 20:54
:blink: alleen racerondes, ik schat ong 150 rondjes te gaan doen, hopelijk iets meer.
Jeroen Ursem
12 juli 2009, 20:55
Ik stem voor Spa van kalender, endurance 6 uurs race monza junior voor in de plaats?
:laugh:
Stefan van Renselaar
12 juli 2009, 21:05
Ik stem voor Spa van kalender, endurance 6 uurs race monza junior voor in de plaats?
:laugh:
Nee, bij de volgende meeting een wereldrecord achter elkaar simracen vestigen :p
Darthwillie
12 juli 2009, 21:28
:blink: het moet wel leuk blijven heren, ik wil niet na het seizoen incassobureau "binnen zonder kloppen" langs krijgen :lol:
Roy Visser
12 juli 2009, 22:06
Ik zal ter ondersteuning ook 2 kinderhanden op de wagen plakken en je een race sponsoren :)
[spacer]
Lelystad 12 juli: Vandaag was het zover, nadat het debuut voor LLL eigenlijk al bij DRTCC2 stond geplanned maar vanwege verplichtingen in een andere klasse niet uitkwamen was het nu dan wel zover. Nadat er vorig jaar meerdere malen is getest met een BMW is de keuze voor dit seizoen toch gevallen op de Volvo C30 waar de coureur zeer goed over te spreken was. " Rudy van Buren - De keuze voor de Volvo zal voor sommigen als een verassing komen, vorig jaar hebben we al enkele test sessies met Michael Storm gehad op Monza in de BMW en dat leek toen allemaal goed te verlopen, toch na enig contact met de Volvo fabriek is er besloten om ook daarmee te testen. Na een 2 daagse test sessie in Gothenburg is de keuze dan alsnog de C30 geworden omdat wij hier fabrieks ondersteuning konden verwachten en de auto op het korte circuit in Zweden heel erg goed aanvoelden. Het is misschien een gok maar ik vertrouw er op dat het goed komt! "Voor het begin van het seizoen heeft het Volvo fabrieks team nog een 2 daagse test geplanned op het circuit van Oschersleben om de laaste nieuwe onderdelen te testen en dan moet het volgens zeggen helemaal goed gaan komen!.
LowLandLions word dit jaar ondersteund door:
-Intel
-Sennheisser
-Gamegear.be
-Playseats
-Bigscreen Gaming
-EA Sports
-Geil
-Hostbaket
-ASUS
-QPad
-Thermaltake
-OD Media
[spacer]
Uiteraard zijn er ook nog foto's van het wapen voor koment seizoen:
http://img194.imageshack.us/img194/2143/rvbc301.jpg
http://img21.imageshack.us/img21/8189/rvbc302.jpg
http://img197.imageshack.us/img197/5792/rvbc303.jpg
http://img154.imageshack.us/img154/2922/rvbc304.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/3835/rvbc305.jpg
[spacer]
Credits naar Bram Kocken voor de renders!
Darthwillie
12 juli 2009, 22:20
Netjes Rudy :thumbup: die gele leeuw is fraai. En geen oranje gebruikt dat is ook een pluspunt:lol:
@ Roy, top :thumbup:
Ralffoxx
12 juli 2009, 22:32
nice :)
Captain Slow
12 juli 2009, 23:14
Zo, die gaat zeker opvallen. Nette wagen wel:thumbup:
Bram Kocken
13 juli 2009, 10:35
Ik zal ter ondersteuning ook 2 kinderhanden op de wagen plakken en je een race sponsoren :)
2 kinderhandjes zullen ook op mijn auto komen te staan!
Qua financiële sponsoring ga ik even in overleg...
Roy Visser
13 juli 2009, 12:19
2 kinderhandjes zullen ook op mijn auto komen te staan!
Qua financiële sponsoring ga ik even in overleg...
ik vind dat je dat alleen mag doen incl financiële support ;)
Bram Kocken
13 juli 2009, 12:37
ik vind dat je dat alleen mag doen incl financiële support ;)
Oh, je bent niet zo gul dat je een mede-supporter in dit initiatief een klein beetje ondersteuning geeft bij het sponsoren... :rolleyes: Lekker is dat! :thumbdown:
Nee hoor meneer, ik pik alleen je idee van de handjes, voor het overige deel ga ik in overleg met mensen hier buiten het forum om.
Marc Vos
13 juli 2009, 15:12
Ik stond vandaag in het Algemeen Dagblad :)
Van onze verslaggever Gerard den Elt
Ik liep zaterdag door de Seat garage en ik zag daar tot mijn verbazing DRTCC coureur Marc Vos zitten. Hij zat koffie te drinken en te praten met een aantal belangrijke mensen van Seat. Vos was in een goede bui en nam alle tijd voor het interview.
We hebben je al een tijd niet gezien in een DRTCC auto, Marc
Ja dat klopt helemaal. U heeft natuurlijk mijn mega-klapper gezien in Macau. De Leon was dan ook total-loss. De hele voorkant was volledig weg en ook de zijkant was behoorlijk beschadigd. Gelukkig hecht de organisatie van het DRTCC veel waarde aan de veiligheid en kon ik dus het wrak verlaten zonder ook maar één botbreuk. Doordat we geen geld hadden voor een nieuwe Leon had ik dus ook geen auto om te testen.
Bestond er niet de mogelijkheid om in een andere wagen te testen?
Ja er kon wel wat geregeld worden. Maar dat was geen optie. Nog voor de wedstrijd in Macau had ik al een contract getekend met Carlsberg, zij gaan nog een seizoen mijn hoofdsponsor zijn. Voornamelijk in Azië is Carlsberg erg populair geworden, ik weet niet of dat komt door mijn opvallende prestatie in de kwalificatie en in Race 1, of door mijn crash in Race 2. Ook had Seat mij al gecontacteerd, volgend jaar rijd ik dus in een fabrieks Seat. Dus de naam Vos Racing verdwijnt, Carlsberg-Seat wordt de nieuwe naam van het team. U begrijpt dat ik niet in een andere auto kon rijden. Ik vind het erg leuk dat mijn prestaties zijn opgevallen bij hun, en ik kijk dan ook al uit naar het volgende seizoen. Overigens heb ik niet stil gezeten. Ik heb vele kilometers gemaakt in een Corvette. Het is de bedoeling dat ik samen met Ruben Laenens mijn debuut maak in de ZAC.
Valt dat te combineren met de toerwagens?
Ja dat valt zeker te combineren. U moet niet verwachten dat ik het DRTCC links laat liggen! De planning is perfect gemaakt door Digitalracing en de races vallen dus niet op dezelfde data. Ook is het nog maar de vraag of we genoeg sponsoren kunnen vinden voor een heel seizoen ZAC. En voor het DRTCC is alles al rond om een heel seizoen te rijden. Dus dat komt helemaal goed.
Wat is de kleurstelling van de Leon voor volgend seizoen?
U weet dat ik enorm tevreden ben met het design van de wagen van vorige seizoen gemaakt door Niels Tieman. Misschien veranderen er kleine dingen, maar daar ga ik verder niks over zeggen.
Marc, je hebt het vast wel gelezen, Niels Draijer niet in DRTCC3!
Ja dat had ik niet zien aankomen. Niels is een aardige gozer, en behalve dat hij heeft mij vorig seizoen ook nog vele adviezen gegeven. Een aantal kleine tips die net een tiende winst geven. Een tiende is erg veel in deze klasse, dus daar ben ik hem dan ook dankbaar voor. Volgend jaar heb ik meer ervaring en die ervaring zal ik moeten gebruiken.
Ik vond het een leuk gesprek, en ik wens je alvast veel succes volgend seizoen
Bedankt, ik ga volgend seizoen weer mijn uiterste best doen!
Niels Draijer
13 juli 2009, 15:33
Ik stond vandaag in het Algemeen Dagblad :)
:thumbup:
Leuk Marc. Gaat vast en zeker goedkomen in die Seat:)
Bram Kocken
13 juli 2009, 15:36
Niels! Er wordt over je gesproken!
Quite a big impact, je afmelding..
Wat is jouw mening daarover?
@Marc
Mooi stuk, gefeliciteerd met je fabrieksteam!
En goed dat we die liverie in grote lijnen terug gaan zien, never change a winning team!
Niels Draijer
13 juli 2009, 15:48
[QUOTE=Bram Kocken;49819]
Niels! Er wordt over je gesproken!
Quite a big impact, je afmelding..
Wat is jouw mening daarover?
[talking to the journalist]
Er wordt over me gesproken en nog wel achter m'n rug om!:blink:
Mijn mening is overduidelijk. Ik vind het heel erg jammer maar ik verdwijn niet van het toneel. Ik blijf komend seizoen actief op de server zodat ik de nodige tracktime kan opdoen om het niveau bij te benen wat in DRTCC4 gereden gaat worden.
Ik mag mijn bron niet onthullen maar er is zelfs al gesproken over een livery voor DRTCC4;)
[/talking to the journalist]
Daniël
13 juli 2009, 15:51
[Robert Saalmink]
Komt er een DRTCC4 dan?
[/Robert Saalmink]
Dennis
13 juli 2009, 15:51
Dat het DRTCC3 team van Oxygen Racing niet de prioriteit heeft bleek wel bij de presentatie van de vonkel nieuwe BMW 320si. Niet op een zonnig circuit maar in Arnhem, achterop een half verlaten industrieterrein waar het hoofdkantoor van Oxygen Racing is gevestigd.
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/o2rd001.jpg
“Het is niet de mooiste plek om een teampresentatie te houden maar dat betekend niet dat ik er geen zin in heb. De DRTCC is een hele mooie klasse gebleken met veel inhaal mogelijkheden en super close racing. Ik verwacht niet alle races mee te rijden maar waar ik van de partij ben zal ik er alles aan doen om me van voren te laten zien.” Aldus Dennis.
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/o2rd0012.jpg
http://i238.photobucket.com/albums/ff39/PhydomiR/Oxygen%20Racing/o2rd0013.jpg
Bram Kocken
13 juli 2009, 15:52
[Robert Saalmink]
Komt er een DRTCC4 dan?
[/Robert Saalmink]
:lol:
“Het is niet de mooiste plek om een teampresentatie te houden maar dat betekend niet dat ik er geen zin in heb. Maar ze hebben er wel een mooie ruimte voor persfoto's!
Gave liverie Dennis, ik vind hem op de F3000 beter uitkomen, maar dit blijft ook heel cool!
Captain Slow
13 juli 2009, 15:52
Oef, weer een opvallende wagen.:innocent:
Ik zou zelf dat rondje op de motorkap kleiner doen, maar de zijkant ziet er top uit:thumbup:
Robert Saalmink
13 juli 2009, 16:02
phew, mooie kar hoor!
El Maestro
13 juli 2009, 16:25
Mooie wagen, Dennis!:thumbup:
(En niet oranje:p)
Dennis
13 juli 2009, 16:26
Oef, weer een opvallende wagen.:innocent:
Ik zou zelf dat rondje op de motorkap kleiner doen, maar de zijkant ziet er top uit:thumbup:
Moest van de sponsor ;)
Daniël
13 juli 2009, 16:46
Uit een lokaal racemagazine.
KLEIJN ROTHMANS RACING PRESENTATIE
Door H. Osselaar
Het team van Daniël Kleijn, de jonge Papendrechtse coureur, heeft zojuist de wagen gepresenteerd voor de DRTCC3. Kleijn zal deelnemen in een BMW 320si E90, de wagen waarmee al grote successen zijn geboekt door coureurs als Priaulx. De coureur gaat deze successen proberen te evenaren in de kleuren van Rothmans. Oude tijden herleven op deze livery, welk gebaseerd is op de Rothmans Williams die zijn rondjes reed in de jaren negentig. Het design is gemaakt door Kleijn zelf.
http://i156.photobucket.com/albums/t11/silverskywalker/williams37.jpg?t=1247491233
Doordat Rothmans is toegetreden als hoofdsponsor van het team is de teamnaam omgedoopt in Kleijn Rothmans Racing. Naast Rothmans sponsoren meerdere internationale bedrijven het team. Natuurlijk zijn Puma, Sony Ericsson en Koni te vinden op de auto. Deze firma's zijn al lange tijd verbonden aan de naam Kleijn als persoonlijke sponsors voor de coureur. Naast deze vier namen prijken de logo's van KLM, Sparco en Advan ook op de wagen. KLM is een oude bekende van Kleijn: KLM is in het verleden hoofdsponsor geweest van een andere Kleijn Racing BMW.
Nu volgen hier de officiële presentatiefoto's, gemaakt door de geniale fotograaf Bram Kocken, een bekende naam in de DigitalRacing-community. Daarnaast hebben wij Kleijn nog geïnterviewd. Het interview staat onder de foto's.
http://www.brammeh.nl/liveries/DK_BMW_01.jpg
http://www.brammeh.nl/liveries/DK_BMW_02.jpg
http://www.brammeh.nl/liveries/DK_BMW_03.jpg
http://www.brammeh.nl/liveries/DK_BMW_04.jpg
http://www.brammeh.nl/liveries/DK_BMW_05.jpg
Hallo Daniël. Ten eerste welkom en gefeliciteerd met de nieuwe wagen. Kan je ons vertellen wat je doelstellingen zijn dit DRTCC-seizoen?
Bedankt! Ervaring opdoen, dat is de doelstelling van dit seizoen. De BMW is een tricky wagen en dat vergt erg veel oefening. Ik hoop dit seizoen zo vaak mogelijk deel te kunnen nemen aan races, zodat ik langzaam m'n pace kan verbeteren. Het testen is dan ook al in volle gang.
Je zegt het al zelf: de BMW is een lastige wagen. Waarom toch de keuze voor de E90?
Nou, ik heb van alle mogelijke keuzes in de BMW nog de meeste ervaring. Daarnaast heb ik een voorkeur voor achterwielaandrijving, simpelweg door het feit dat ik het leuker vind. Daar kwam ook nog bij dat BMW met een erg goed aanbod kwam: we krijgen gratis reserveonderdelen voor de eerste 6 races van het seizoen. Het geld wat we daarmee besparen kunnen we nu goed gebruiken.
Hoe kwam de deal met Rothmans tot stand? Waren er geen verregaande gesprekken met Mattel, voor een Barbiesponsoring?
Wel meer dan slechts gesprekken. Er was zelfs al een deal, maar uiteindelijk moest Mattel zich terugtrekken wegens omstandigheden. Jammer, maar hun keuze was begrijpelijk. Gelukkig vonden we toen snel Rothmans op ons pad die al een tijdje met plannen liepen om weer de racerij in te stappen. De Formule 1 en FPL waren te duur voor hen, maar gelukkig liggen de kosten in het DRTCC wat lager. We hebben nu een mooie deal weten te sluiten.
Je zei dat het testen al in volle gang is. Waar heb je al getest en hoe verloopt het?
We hebben al op meerde plaatsen getest. We hebben natuurlijk zelfs in Pau getraind, maar ook op de circuits van Monza, Valencia en Estoril. Daarnaast hebben we de shakedown van de wagen in Zandvoort gehad. Het testen verloopt heel redelijk, alleen het is wel weer wennen voor me, aangezien ik laatste tijd voor al in een F3000-bak heb gezeten. We testen nog niet echt op tijden, we zijn nu vooral bezig met long runs en dat gaat -op de te hoge temperaturen in de cockpit soms- uitstekend.
De wagen is gepresenteerd, maar nog geen helm. Met wat voor een design rijd je komend seizoen?
Dat weet ik nog niet. Ik ben mezelf aan het beraden wat voor helm ik wil. Een racehelm is toch iets persoonlijks en ik wil dus in zowel het DRTCC als de FPL het zelfde design. Ik ga hoogst waarschijnlijk binnenkort een bezoek brengen aan een aantal helmspuiterijen, 'ns zien of zij nog tips hebben en een goede offerte kunnen laten zien.
Hartelijk dank voor het interview. We wensen je veel succes komend seizoen!
Dank je, dat heb ik wel nodig, hehe.
Dennis
13 juli 2009, 16:56
Wauw.. wat een carset gaat dit worden zeg. Pure juweeltjes.
Captain Slow
13 juli 2009, 17:03
Stijvolle wagen Daniël:thumbup:
Stefan van Renselaar
13 juli 2009, 17:43
Die kleuren staan de BMW wel goed zeg! :thumbup:
Warning! Casanova inside!
:lol: :lol:
Niels Tieman
13 juli 2009, 18:22
Geweldige bolides weer heren! :thumbup:
Mag ik jullie er tevens aan herrineren dat het geen straf is om de bolide (incl de rest van de textures) op te sturen naar mij/de organisatie als hij klaar is? ;)
Mag ik jullie er tevens aan herrineren dat het geen straf is om de bolide (incl de rest van de textures) op te sturen naar mij/de organisatie als hij klaar is? ;)
is het een probleem als de helm later komt ?;)
Ferroeni
13 juli 2009, 18:49
Pfew, wat een mooie liveries weer. Mijn complimenten.
En leuk om dit seizoen wat meer BMW's te zien.
De livery van Ferroeni Racing is nog effies in de maak. Zodra deze klaar is, zal die spoedig volgen en te zien zijn.
Roy Visser
13 juli 2009, 19:14
De livery van Ferroeni Racing is nog effies in de maak. Zodra deze klaar is, zal die spoedig volgen en te zien zijn.
weer invloeden van mevrouw jonckers? :)
mooie liveries heren!
Niels Tieman
13 juli 2009, 19:18
is het een probleem als de helm later komt ?;)
Yep. Alles moet in 1x voor deadline worden ingeleverd. :)
Darthwillie
13 juli 2009, 20:36
[Robert Saalmink]
Komt er een DRTCC4 dan?
[/Robert Saalmink]
:lol::lol::lol::thumbup:
Mooie wagen ook, moest meteen aan de porsches denken
http://www.thebestporsche.com/images/newspost_images/porsche-959-paris-dakar2.jpg
Fraai gedaan, en de casanova tekst maakt hem helemaal af :lol:
Garcon Koen
13 juli 2009, 21:12
http://www.geocities.com/spencerturer/Johnnie_Walker_logo.jpg
Johnny Walker Racing debuteert in DRTCC3
Dames en heren, u kunt uw cocktailjurk en rokkostuum uit uw kast halen. Johnny Walker Racing is van plan meer glamour aan het DRTCC toe te voegen. Johnny Walker bekend van de schotse whiskey stapt na sponsoring nu ook in met een eigen team. Om dit team zo succesvol mogelijk te maken hebben ze gekozen voor de coureur Koen. Deze debuteert net als Johnny Walker ook in het DRTCC.
Naast dit alles wil Johnny Walker laten zien dat alcohol en verkeer prima samengaan, mits het met mate is. De coureur staat volledig achter dit initiatief en het is voor hem ook een eer om voor dit nog jonge team te mogen rijden.
Doelstelling heeft het team niet, voor een beginnend team en coureur is het erg lastig om te zien waar ze staan.
Het design voor de bolide is afgeleid van de fles van het zogenaamde Johnny Walker Black Label. Deze fles is erg simpel en dat is juist dé kracht. Hieronder de foto's van de bolide.
http://i28.tinypic.com/33a4ei0.jpg
http://i29.tinypic.com/5e8y91.jpg
http://i31.tinypic.com/msnj1f.jpg
Met dank aan Dennis voor de foto's.
Brett Pit
13 juli 2009, 21:19
HugoBOSS Racing steunt Team WTM
[spacer]
Het initiatief van Team WTM is het gesprek in de paddock, als 2e team heeft nu HugoBOSS Racing bevestigd zijn steun en middelen te betuigen. De interne onderhandelingen verliepen vlot en konden op grote waardering rekenen.
Concreet is er afgesproken dat:
• de bolide zal het gehele seizoen rondrijden met '2 handjes', als referentie aan het logo van KiKa
• HugoBOSS Racing zal voor 1 race, per gereden ronde €1 overmaken, met een minimum verreden afstand van 75% van de totale race-afstand.
Daarnaast wil HugoBOSS Racing graag Team WTM steunen met alle kennis binnen het team, wat Rentzenbrink zal helpen op en naast de baan.
[spacer]
Brett Pit
paulpeter
13 juli 2009, 21:19
Naast dit alles wil Johnny Walker laten zien dat alcohol en verkeer prima samengaan, mits het met mate is.
:huh1:
mooie auto's zeg
de rothmans BMW is erg stijlvol, en de Johnnie walker ziet er smakelijk uit!
De auto van Team T-cats in nog in de ontwerpfase...
Jeroen Ursem
13 juli 2009, 21:22
:huh1:
Dat vond ik ook een rare, persoonlijk vind ik de lege tank vlak naast het logo van Shell een beetje gek staan, maar verder stoere wagen :thumbup: (wel een beetje leeg ;))
*edit
Bram ook al aan de KiKa? Dat word nog een hele rage :) Je initiatief word steeds mooier Wilfred :laugh:
Bram Kocken
13 juli 2009, 21:28
Bram ook al aan de KiKa? Dat word nog een hele rage :) Je initiatief word steeds mooier Wilfred :laugh:
Er werd hier intern zeer positief op gereageerd, vooral de orginaliteit van de actie... Dat 'gebedel' aan de deur zijn we wel een beetje zat.
Aan goede doelen geven, geen probleem, maar wel met leuke & originele acties!
En dit is er 1 van.
Darthwillie
13 juli 2009, 21:31
Naast dit alles wil Johnny Walker laten zien dat alcohol en verkeer prima samengaan, mits het met mate is. De coureur staat volledig achter dit initiatief en het is voor hem ook een eer om voor dit nog jonge team te mogen rijden.
:surrender: ik zou voorstellen te laten zien dat het bovenmatig ook prima samengaat (een tegenstander minder voor me is altijd prettig :p )
Had toch liever gezien dat het team wilde tonen dat alcohol NA de race prima samengaat.
Auto is chic, maar als ik 1 klein puntje mag aanstippen, hij zou iets meer kleine sponsor kunnen gebruiken (momo, brembo etc) na een tip hierover vorig jaar vind ik mijn wagens veel beter geworden. Kun je ook gewoon geel/goudkleurig maken.
@Brett Pitt bericht, echt heel gaaf al die positieve reacties en nu ook dit initiatief. :thumbup:
Brett Pit
13 juli 2009, 21:33
VDS Motorsport in gesprek met BMW
[spacer]
Na 2 seizoenen in de Peugeot lijkt Van der Stichelen een nieuwe weg in te slaan, de geruchten gaan dat ook hij dit seizoen voor de BMW gekozen heeft. De BMW is in opmars in de DRTCC3, wat de startgrid alleen maar spannender maakt met de erg goed startende BMW's. Peugeot heeft nog niet laten merken of ze überhaubt aan de start van de DRTCC3 verschijnen, er lijkt tot op heden nog niemand gekozen te hebben voor de wagens van de franse fabrikant. VDS Motorsport dan wel Van der Stichelen waren niet bereikbaar voor commentaar, wellicht horen we later nog de reden van de eventuele overstap.
[spacer]
Brett Pit
Stefan van Renselaar
13 juli 2009, 21:34
Om dit team zo succesvol mogelijk te maken hebben ze gekozen voor de coureur Koen. Deze debuteert net als Johnny Walker ook in het DRTCC.
Ze hadden veel beter Bonnie St. Claire kunnen kiezen als coureur.... :rolleyes: :innocent:
Darthwillie
13 juli 2009, 21:36
Ze hadden veel beter Bonnie St. Claire kunnen kiezen als coureur.... :rolleyes: :innocent:
:lol::thumbup:
Brett Pit
13 juli 2009, 21:45
Citymoves hoofdsponsor Bentvelzen
[spacer]
Vandaag is uitgelekt dat de wagen van Bentvelzen in de DRTCC3 gesponsord zal worden door Citymoves (http://www.citymoves.nl/).
http://www.citymoves.nl/uploads/editor/logo%20citymoves.jpg
Citymoves is een (Dance) evenement wat georganiseerd wordt op een aantal prominente plekken in de grotere steden van Nederland. Bekende DJ’s uit zowel binnen als buitenland zorgen voor topentertainment van ’s middags tot maximaal 22:00 uur ’s avonds.
Citymoves is bijzonder laagdrempelig. Het is toegankelijk voor bezoekers van alle leeftijden en het vriendelijke karakter van het evenement wordt nog eens benadrukt vanwege het feit dat alle evenementen geheel gratis te bezoeken zijn.
De 'skyline' op de voorgaande wagens van Bentvelzen vind zijn weg waarschijnlijk terug op de nieuwe wagen, echter vermoeden wij dat dit niet in de Underground style zal zijn. Hopelijk binnenkort de presentatie, dan wel uitgelekte foto's.
[spacer]
Brett Pit
Gerben
13 juli 2009, 23:59
Gave bak Daniel!!!
Alleen valt me wel tegen dat je dit logo er niet ergens klein op hebt staan
http://www.jouwpagina.nl/fotos/senna/senna_LOGO.jpg
Roy Visser
14 juli 2009, 01:36
bijrijderskant van de wagen al eens bekeken ;)
al is dat vast puur toeval :)
Ferroeni
14 juli 2009, 08:24
weer invloeden van mevrouw jonckers? :)
Ja, ze heeft een vaste aanstelling gekregen bij Ferroeni Racing als Creative Director ;)
Daniël
14 juli 2009, 13:34
Ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht om dat te doen, het is tenslotte geen Williams. Maar misschien is het wel mooi om het te doen, ik zal er 'ns naar kijken. :)
Maik Peters
14 juli 2009, 19:40
Jongens jongens jongens, wat een mooie liveries allemaal zeg...
Echt sprakeloos. Als ik hieraan moet gaan tippen dan moet ik echt gaan beginnen met extra cursus...
!!!
Helaas nog steeds niet zeker of ik mee ga doen. Knie en kuit blessure nog steeds erg aanwezig en ziet er nog niet uit dat het weg gaat.
!!!
CuqeBaqer
15 juli 2009, 15:00
Pro-Tec Racing en Venom Energy komend seizoen partners
In het DRTCC3 seizoen zal Raymond Buijs eigenaar van Pro-Tec Racing rond rijden in een Venom Energy gesponsorde Seat Leon Wtcc. Venom Energy is o.a ook te bewonderen op de Andretti Green Racing auto van Marco Andretti. Uiteraard zal Venom niet de enige sponsor zijn maar wel de Hoofdsponsor en daar door ook de Lay-out van de auto bepalen. Repsol zal het team voorzien van brandstoff en yokohama Advan's zullen de auto aan het rollen brengen door middel van een paar slicks of nat weer bandjes. De auto is op dit moment voor 50 % klaar zo melde het team enkele minuten geleden, tot die tijd is het wachten tot de auto op dit forum verschijnt.
http://www4.pictures.gi.zimbio.com/Indianapolis+500+Practice+-xRifEJ5Igll.jpg
Roy Visser
15 juli 2009, 21:02
Ben benieuwd Raymond... Er is mij overigens ten oren gekomen dat er vanavond ook nog een "grote" presentatie zal plaats vinden :)
Bram Kocken
15 juli 2009, 21:30
Toch niet weer iets oranjes he?
Mark B
15 juli 2009, 21:41
Als die dan maar ijs en ijs koud is... ;)
Brett Pit
15 juli 2009, 23:02
Presentatie SR-Academy
[spacer]
http://www.sr-academy.nl/Presentatie/SR_Academy_Pres_1.jpg
[spacer]
http://www.sr-academy.nl/Presentatie/SR_Academy_Pres_2.jpg
http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-1k.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-1.jpg)
http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-2k.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-2.jpg)
http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-3k.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-3.jpg)
http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-4k.jpg (http://www.sr-academy.nl/Presentatie/Render-4.jpg)
[spacer]
5 Vragen aan Visser
Roy, een nieuw team, een nieuw pand, een oude droom?
Ja dit is toch echt wel een dream come true, het heeft een hoop geld gekost, maar hopelijk komen na de resultaten de sponsoren op me afgevlogen (lacht).
Resultaten, dus je bent er weer klaar voor om voor de titel te gaan?
Helaas nog niet, ik zal een overwinning niet aan de kant gaan natuurlijk, maar de resultaten en doelstelling voor mijzelf zijn vooral om op te vallen door te racen en een voorbeeld functie te zijn voor de vele nieuwkomers. Je hoeft niet per se vooraan te rijden om enorm te kunnen genieten van een race, en ik hoop dus ook op mooie gevechten op iedere plek van het veld waar ik me bevind. DRTCC4 misschien 5 hoop ik er weer echt te staan, met een wagen die van binnen en buiten perfect is.
De livery van deze wagen is inderdaad apart te noemen, een echte livery is het ook niet echt trouwens?
Functie voor vorm Brett! Zoals je ziet is de auto op dieet geweest, alleen de carrosserie is nog staal, maar waar mogelijk hebben we alles vervangen door het lichte carbon. Voor mezelf was het dak het belangrijkste, aangezien je daar mee vooral bochtensnelheid wint, iets waar de oudere wagen het toch van zal moeten hebben. Motorisch is er wel wat aangepast, maar niet voldoende om het geweld van de andere wagens aan te kunnen.
Seat heeft je erg geholpen met de wagens, en je een zeer goede aanbieding gegeven?
Jazeker, ik ben er erg blij mee en ik hoop ook voor de ZAC6 misschien een beroep op ze te doen.
Bedankt voor de uitnodiging voor deze zeer goed verzorgde presentatie, heb je nog een laatste opmerking?
Ik heb er zin in!
[spacer]
Brett Pit
Niels Tieman
15 juli 2009, 23:07
He-le-maal Ge-wel-dig! :thumbup:
Kim Van Der Stichelen
15 juli 2009, 23:10
Gaaf Roy, erg mooie wagen ook, ziet er bruut uit :)
Robert Saalmink
15 juli 2009, 23:10
Leuk en uniek Roy :) veel succes!
Jeroen Ursem
15 juli 2009, 23:14
Op MSN al tegen je gezegd, ziet er lekker uit!
Mooi detail dat er alleen carbon onderdelen opzitten waar geen chassis zit ;)
Niels Draijer
15 juli 2009, 23:17
Top Roy, prachtig initiatief. Ik heb heel veel hulp gehad afgelopen jaar en dat betaalt zich vanzelf uit.
Roy Visser
15 juli 2009, 23:19
Bedankt voor de complimenten!
voor mensen die nog sponsoring op hun wagen zoeken, ik heb nog wel een "sponsor" ;)
Hier de logo's: Klik (http://www.sr-academy.nl/SRAcademy_Logo.rar)
Robert Saalmink
15 juli 2009, 23:22
Mag ik er dan "I don´t need..." voor plakken? :p
grapje ;)
CuqeBaqer
15 juli 2009, 23:22
Prachtig, Roy ik wil wel jou SR acedemy op mn auto plakken.
Kim Van Der Stichelen
15 juli 2009, 23:23
Bedankt voor de complimenten!
voor mensen die nog sponsoring op hun wagen zoeken, ik heb nog wel een "sponsor" ;)
David Hasselhoff?
Kan GTR Evo gifjes als livery? :innocent:
Jeroen Ursem
15 juli 2009, 23:24
David Hasselhoff?
Kan GTR Evo gifjes als livery? :innocent:
:blink:
Roy Visser
15 juli 2009, 23:47
Voor de mensen die SR-Academy logo's willen op hun wagen hier de download:
Klik (http://www.sr-academy.nl/SRAcademy_Logo.rar)
SRA of SRAcademy mag, zelf het logo aanpassen liever niet! ;)
Darthwillie
16 juli 2009, 00:02
mooie wagen Roy, heel moeilijk al die Carbon Fibre. Ook het SRacademy intitatief erg goed!!!!! :thumbup: Ben erg nieuwsgierig naar de website.
Als ik mijn livery gisteren al niet verstuurd had was het er opgekomen. :blushing:
F3000 livery is gelukkig nog niet klaar :thumbup:
CuqeBaqer
16 juli 2009, 00:46
Iemand die tijd heeft voor een paar renders te maken pm mij even. Mij auto is zo goed als gereed. :)
Heel heel heel gaaf gedaan Roy. Ik ben zeer benieuwd hoe het allemaal in de praktijk gaat, hoop er veel aan te hebben :D
Ferroeni
16 juli 2009, 10:38
Roy, erg mooie auto. Lekker leeg, en dat carbon is echt mooi gedaan. Zal ongemerkt wel hoop werk in gezeten hebben, denk ik zo.
En veel plezier natuurlijk met sr-academy.nl. Hopen dat het een succes wordt.
Marc Vos
16 juli 2009, 11:47
Echt gaaf Roy! :thumbup:
Bram Kocken
16 juli 2009, 14:00
Zo zeg, dit is het echt het DRTCC van de originele initiatieven! Eerst een rijder voor het goede doel, nu een heuse instructeur die mee zal knallen...
Ik hoop veel aan je te hebben, meneer de instructeur!
Sander Hogendoorn
16 juli 2009, 14:08
Nice Roy, respect :thumbup:
Niels Draijer
16 juli 2009, 14:40
Nice Roy, respect :thumbup:
Misschien kan je nog een hoop van 'm leren...
Roy Visser
16 juli 2009, 15:00
Misschien kan je nog een hoop van 'm leren...
Er komt wel weer een tijd dat Ome Roy weer 100% is, en dan gaan sander en ik onze jarenlange hotlap vete eens op het circuit uitvechten ;)
CuqeBaqer
16 juli 2009, 15:07
Pro-Tec Racing Presenteert de nieuwe PTR02
Raymond Buijs is dol blij met de nieuwe Leon. Mede dankzij de SRAcedemy kan hij dit seizoen weer racen. De hoofd sponsor is zoals eerder bekend gemaakt het Venom Energy drink concern. Banden worden geleverd door Yokohama en de brandstof is van Repsol. Verder is het budget dit seizoen verdrievoudigt.
Nu is het alleen hopen dat het team word ingedeeld bij de vaste teams nadat ze het vorig seizoen nogal eens hebben laten afweten.
Raymond reageerde als volgt :'Ik ben bijzonder blij met deze voorwiel aangedreven leon. Hij heeft een heerlijke wegligging en genoeg vermogen om leuk mee te racen. De Bmw was bij de starts altijd erg snel weg maar de rest van de race kon ik er niet lekker mee racen. Achterwiel aandrijving is tegen voorwiel aangedreven auto's voor mij niet te doen.
Na wat foto's gemaakt te hebben in de render studio van Roy Visser's SR acedemy waar Raymond erg dankbaar voor is, zullen we nu de foto's van de auto laten zien.
DAMES EN HEREN DE PRO-TEC RACING 02 DRTCC 03
http://img198.imageshack.us/img198/9554/raymond2.jpg
http://img190.imageshack.us/img190/430/raymond3.jpg
http://img200.imageshack.us/img200/2801/raymond4.jpg
Darthwillie
16 juli 2009, 15:11
:blink: fraai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bram Kocken
16 juli 2009, 15:17
Dat is me een vervaarlijk slangetje! Gaaf hoor
Manuel
16 juli 2009, 15:27
Mooie voitures heren.
Maik Peters
16 juli 2009, 15:33
Aight! vette bakken zeg....
Wordt me weer een gave carset.
Robert Saalmink
16 juli 2009, 15:37
Stoer ding!
Niels Tieman
16 juli 2009, 16:21
Heerlijk bakkie weer! :D
Het word weer een geweldige carset. :)
Bram Kocken
16 juli 2009, 18:31
Idd, met zoveel gave auto's... zal de mijne vast in het niet vallen :(
Maar ik vind 'm vet =P Dus vette pech voor jullie! =)
CuqeBaqer
16 juli 2009, 20:30
Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Ik zal nog een kleine wijziging aan brengen in de livery. De kleine sponsortjes op het spatbord links en rechts aan de zijkant zullen waarschijnlijk iets verplaats worden. Ook komen de KIKA handjes waarschijnlijk nog ergerns op de auto.
Team T-Cats is officieel aangemeld bij de DRTCC3 organisatie.
Nadat de inschrijving gedaan was begon het gevecht over hoe de livery
er moest komen uit te zien en welke sponsors er aan getrokken moesten worden.
De gekozen auto zou bij een race-school hebben gereden waar alleen een oud vrouwtje deze gebruikte...
Na wat afpingelen was de auto van Team T-Cats en direct naar de spuiter gereden. Onderweg viel de auto stil om daarna met flink kabaal en rookpluimen weer op te starten.
Hij had wat lang stil gestaan was het overtuigende antwoord van de verkoper.
Presentatie zal verder volgen wanneer de artiest en spuiter klaar zijn met de auto.
Daniël
16 juli 2009, 22:45
Gave bak Raymond!
En Roy: ook een gave bak, maar ook een superinitiatief!
Roy Visser
16 juli 2009, 23:53
De gekozen auto zou bij een race-school hebben gereden waar alleen een oud vrouwtje deze gebruikte...
lol is het Peter toch gelukt met die al oude smoes ;)
LUDO-B
17 juli 2009, 21:30
Nieuw team in de DRTCC 3
[spacer]
Er komt een nieuw team de DRTCC 3 vervoegen namelijk FULL SPEED COMPETITION
Het team zelf staat nog in hun kinderschoenen maar hebben met hoofdsponsor M&M's een ware geldschieter gevonden.
Hoe de toekomstplannen van dit team eruit zullen zien staat nog lang niet vast. Veel zal afhangen van wat de hoofdsponsor precies wil in de toekomst.
"Hij probeert ons nu met zijn Amerikaans NASCAR team in verbinding te brengen om ons de verradelijke kneepjes voor het runnen van een race-team bij te brengen", wist ons PR-man van het team Ron Rolo te vertellen.
Teammanager en eigenaar van het team Harry Smarties voegde daar nog aan toe: "De plannen van een team lagen al jaren klaar maar eindelijk is er een begin gemaakt, het eerste jaar doen we alleen de DRTCC".
Website Nascar M&M's Racing (http://www.mms.com/us/racing/index.jsp)
Rijder van dienst in het team is Ludo Bleys, gekend van de ZAC en een race in de DRTCC 2 te Brno.
Teammanager Harry Smarties: "We waren eigenlijk op zoek naar een ervaren rijder in de DRTCC maar aangezien die niet te betalen zijn hebben we gekozen voor iemand met toch een beetje ervaring in de Seat Leon en ook nog iemand die een smak geld meebracht. Toen we een mail van Ludo Bleys kregen was de keuze snel gemaakt."
PR-man Ron Rolo vervolgde: "Met dat extra geld kunnen we de avonden van een raceweekend veel aangenamer en gezelliger maken in de hotels, dit komt de teamgeest alleen maar ten goede". Hihihihi, klonk hun gelach daarachter aan.
De auto (Seat Leon) is van alle nieuwe snufjes voorzien. Ook krijgen ze de volledige steun van het Seat fabriek. Ze hebben 3 kant en klare Seat Leon's ter beschikking. Ook kregen we te horen dat ze voor elke race 3 volledige body's meekrijgen. Niet niks naar onze mening.
Een bedrijf uit het Nederlandse Friesland dat onder leiding staat van een zekere Chris Zijlstra heeft het contract voor dit spuitwerk van deze body's binnengehengeld. Een contract dat over een enorm bedrag gaat hebben we gehoord.
De rijder van dienst in dit nieuwe team kregen we helaas niet te spreken.
Hij geniet op dit moment van een vakantie op de exotische Bounty-eilanden en op zijn mobiel horen we alleen maar zijn voice-mail.
Wel hebben we enkele foto's kunnen nemen van de nieuwe Seat Leon.
[spacer]
http://img198.imageshack.us/img198/1219/seatleon27.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/6100/seatleon26.jpg
http://img198.imageshack.us/img198/4066/seatleon25.jpg
Darthwillie
17 juli 2009, 21:32
mooi! ik heb wat met M&M zitten spelen maar het zag er niet uit, dit is gaaf :thumbup:
Kim Van Der Stichelen
17 juli 2009, 21:34
mooi! ik heb wat met M&M zitten spelen maar het zag er niet uit, dit is gaaf :thumbup:
Stond jij niet model voor die ene op de achterbumper? ;)
Kim Van Der Stichelen
17 juli 2009, 21:34
Mooie wagen Ludo :)
Roy Visser
17 juli 2009, 21:35
Vetjes ludo!
Stefan van Renselaar
17 juli 2009, 21:38
Lekker kleurrijk :)
Darthwillie
17 juli 2009, 21:40
:lol: een dagje zon en idd :lol:
Mark B
17 juli 2009, 21:52
Off: Dus ludo is stiekem degene die met M&M's loopt te gooien op de start grid! :)
On: Mooie bak Ludo ;)
Ferroeni
17 juli 2009, 22:00
M&M's was één van de sponsors met wie ik heb gesproken. Maar de deal is afgeketst. Nu weet ik waarom :(
Leuke wagen Ludo.
Niels Tieman
17 juli 2009, 22:04
Geweldige wagen Ludo! Echt een amerikaans gevoel en dat vind ik stiekem wel mooi. :D
Daniël
17 juli 2009, 22:53
Darthwillie zou voor een grijze model staan. :laugh:
Erg gave bak, wat Niels zegt: dat Amerikaanse is wel tof eraan. En die "Darthwille-M&M" achterop is een erg leuk detail!
Ik heb btw nog even het Senna-logo toegevoegd. 't Is wel een erg mooi tribute. :)
Roy Visser
18 juli 2009, 00:14
Darthwillie zou voor een grijze model staan. :laugh:
jij hebt willie niet gezien he! ;)
hij is spot on! :lol:
Darthwillie
18 juli 2009, 00:26
gewoon op vrijdagavond wordt je benoemd tot een oranje M&M :rolleyes: waar gaat het heen met de wereld :p
Robert Saalmink
18 juli 2009, 00:26
Tof :)
Vette bak Ludo! Echt cool :)
Robert Saalmink
18 juli 2009, 16:32
Nu is er geen twijfel meer: in geval er M&M's gestrooid worden op de startgrid, wetenn we nu wie de schuldige is. Komen die dingen ook uit je uitlaat geschoten Ludo? ;)
Heeeeel gave bolide Ludo :D
CuqeBaqer
19 juli 2009, 21:17
Doet me denken aan die Nascar van Kyle Busch ?
Erg vet Ludo word echt weer een killer van een carset.
Daniël
20 juli 2009, 17:37
Uit een racemagazine
Kleijn Rothmans Racing gespot op Oschersleben
Door H. Osselaar
Vanmiddag kregen wij de volgende foto's binnen. Hierop is voor het eerst de Kleijn Rothmans Racing BMW, waarmee Daniël Kleijn zal deelnemen aan het DRTCC, te zien op het circuit. De wagen lijkt helemaal klaar te zijn en het team lijkt ook helemaal gereed voor het seizoen.
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/capture_2009-07-20_16-05-04.jpg
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/capture_2009-07-20_16-05-50.jpg
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/capture_2009-07-20_16-04-46.jpg
We vroegen Kleijn hoe de zaken ervoor staan: "Het gaat allemaal boven verwachting. De wagen is vrijwel helemaal klaar, een paar lijntjes van de livery wil ik nog even laten retouchen. Daarnaast heb ik nog geen racehelm en dat is wel een serieus probleem. Ik hoop zeer snel een helmpainter te vinden die bereid is me te helpen met dit probleem. Het testen gaat ook redelijk goed. We hebben op Knutstorp en Zuhai na elk circuit van de kalender al gehad en zoals te zien is op de foto's zijn we wederom op Oschersleben wezen testen."
Niels Tieman
20 juli 2009, 17:47
Dat ziet er goed uit Daniel! :thumbup:
Bram Kocken
20 juli 2009, 17:51
Eurosport heeft ook altijd overal de beelden van!
Roy Visser
20 juli 2009, 17:55
pfff, oude fotos, is al dagenlang hardstikke bewolkt daar! :p
Maik Peters
21 juli 2009, 09:49
Dat ziet er goed uit zeg. Mooie strakke lijnen.
Deze livery zal meerdere auto's goed staan.
Ferroeni
21 juli 2009, 09:51
Inderdaad. Die Rothmans heeft gewoon iets authentieks over zich.
Ferroeni
24 juli 2009, 09:55
Persbericht:
Den Haag - 24-07-2009
Nadat M&M's zich al had terug getrokken als sponsor, heeft nu ook Microsoft aangegeven geen interesse te hebben in Ferroeni Racing. Het gerucht ging dat Microsoft het nieuwe OS Windows 7 wilde laten pronken op de auto die in de voorgaande edities van DRTCC met nummer 7 reed. Ferroeni Racing heeft echter nummer 17 toegewezen gekregen.
De persvoorlichter van Ferroeni Racing heeft aangegeven het besluit van Microsoft te betreuren, enkel en alleen om de reden dat het startnummer is gewijzigd.
Maik Peters
24 juli 2009, 10:15
Mzzz.. Balen Ferroeni, hopelijk heb je nog andere alternatieven... Btw de livery van de Peug was zo mooi dat het niet erg is om deze ook te zien op een Honda :)
Darthwillie
24 juli 2009, 10:36
Persbericht:
Den Haag - 24-07-2009
Nadat M&M's zich al had terug getrokken als sponsor, heeft nu ook Microsoft aangegeven geen interesse te hebben in Ferroeni Racing. Het gerucht ging dat Microsoft het nieuwe OS Windows 7 wilde laten pronken op de auto die in de voorgaande edities van DRTCC met nummer 7 reed. Ferroeni Racing heeft echter nummer 17 toegewezen gekregen.
De persvoorlichter van Ferroeni Racing heeft aangegeven het besluit van Microsoft te betreuren, enkel en alleen om de reden dat het startnummer is gewijzigd.
Balen, als protest zou ik dit als thema nemen
http://www.thecybersource.com/images/bsod.jpg
of apple bellen
Mark B
28 juli 2009, 14:51
.....
Team Underground rond met Citymoves
Naaldwijk - Team Underground zal ook dit jaar in de DRTCC3 weer meerijden in de Seat Leon. Het team zal wel een nieuwe look krijgen.
Waar het eerst herkenbaar was aan de skylines van Londen en Rotterdam, maakt het nu plaatst voor een nieuwe hoofdsponsor.
"Manager U. der Ground wist het volgende te melden: "In de 2 seizoenen die we nu actief zijn in de DRTCC hebben we redelijke naamsbekendheid gekregen. We hielden rekening met een 3e jaar wat we uit eigen zak moesten betalen, maar er kwam hulp uit onverwachte hoek. Citymoves.nl kwam onze rijder Bentvelzen nu en dan teken op festivals en zo ging het balletje rollen."
In een studio in het Westland werden dan ook gelijk presentatie foto's gemaakt. De auto is wederom ontworpen door design guru Niels Tieman (www.nielstieman.nl). We wisten 1 foto te bemachtigen.
http://img33.imageshack.us/img33/545/wallpaperlzj.jpg (http://img33.imageshack.us/i/wallpaperlzj.jpg/)
Robert Saalmink
28 juli 2009, 14:56
Je hebt altijd enorm drukke liveries en ik kan er weinig kaas van maken, maar op een of andere manier zien ze er goed uit, in elk geval herkenbaar :) nice job!
Ralffoxx
28 juli 2009, 14:58
Zelf vind ik hem iets te druk. Maar wel lekker herkenbaar. Misstaat zeker niet in het veld.
Roy Visser
28 juli 2009, 15:10
Zeker niet te druk, past perfect bij de sponsor/thema. Vind hem echt bijzonder goed geslaagt meneer Tieman, heel mooi!
Robert Saalmink
28 juli 2009, 15:16
Als je de sponsor kent misschien, Roy. Als je -zoals ik- er nog nooit van gehoord hebt weet je ook niet of dat het erbij 'past' dus daar heeft Steven wel een puntje, voor zover het niet enkel een mening is :p
Pff wat een zin......
Niels Tieman
28 juli 2009, 15:18
http://www.citymoves.nl/ < en dan zie je een hele hoop herkenning. Helaas heb ik de hele boel moeten verbouwen omdat er vrij weinig hi-res plaatjes zijn. (Lees: geen!)
Het is een moeilijk thema, omdat het niet mijn muziek is en die stijl dan ook best lastig is. Maar al met al ben ik er zéér happy mee als je kijkt naar de bestaande stijl van het evenement. :)
Robert Saalmink
28 juli 2009, 15:35
Het is zonder meer een originele livery :)
Maik Peters
28 juli 2009, 16:03
Wat een vette livery zeg..
Lekker kleurig...
TOP!
Begin me zowaar schuldig te voelen over de simpelheid van livery waarmee ik kom aanzetten. Niet dat het een lelijke livery is maar gewoon te eenvoudig.
Toch even Niels Tieman op de schouder kloppen voor wat adviesen :D
Niels Tieman
28 juli 2009, 16:08
Ik vind het juist wel leuk dat mensen hun eigen livery's tekenen. Ondanks dat er (wederom) aardig wat van mijn hand komen binnen alle DRNL-competities zijn er ook weer mensen die photoshop hebben gevonden, en daar kan ik alleen maar vrolijk van worden.
Ik probeer mijn wagens wel uit elkaar te houden qua stijlen. Mark B zijn bolides zijn daar wel een voorbeeld van maar je zult altijd, al is het onbewust, zien dat ze van mij af komen.
Dussem; Paint er lekker op los! En tips mag je altijd komen vragen. :)
R. de Ruijter
28 juli 2009, 16:23
Echt een hele vette livery. Alles past bij goed bij elkaar en heeft echt de uitstraling die de site ook geeft.
Ralffoxx
28 juli 2009, 18:18
http://www.citymoves.nl/ < en dan zie je een hele hoop herkenning. Helaas heb ik de hele boel moeten verbouwen omdat er vrij weinig hi-res plaatjes zijn. (Lees: geen!)
Het is een moeilijk thema, omdat het niet mijn muziek is en die stijl dan ook best lastig is. Maar al met al ben ik er zéér happy mee als je kijkt naar de bestaande stijl van het evenement. :)
Als je van die site allemaal vectors wilt maken ofzo ben je wel tijdje bezig. Ben laatste tijd giga veel met photoshop bezig op werk. Het is leuk. Maar gaat veel tijd in zitten wil je iets goed neer zetten.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.