View Full Version : DRTCC3: Geruchten, persberichten en teampresentaties
Niels Tieman
28 juli 2009, 17:34
Als je van die site allemaal vectors wilt maken ofzo ben je wel tijdje bezig. Ben laatste tijd giga veel met photoshop bezig op werk. Het is leuk. Maar gaat veel tijd in zitten wil je iets goed neer zetten.
Valt opzich wel mee hoor. Je moet gewoon even goed kijken wat je doet en laat. Waar je de vergroting nodig hebt, en waar niet. Al met al ben ik er 2/3uur mee bezig geweest, en dan pak ik het nog ruim. Misschien dat Mark B daar iets meer van weet. Hij ging boodschappen doen, en toen was ik net begonnen, hij kwam terug en de auto was klaar :P. Dussem Mark B; Hoe lang heb jij boodschappen gedaan? :P
Mark B
28 juli 2009, 17:39
Dussem Mark B; Hoe lang heb jij boodschappen gedaan? :P
was al klaar met boodschappen en was bij mijn ouders... 50min ofzo?? :)
Ferroeni
28 juli 2009, 18:10
Mark, zoals ik gisteren als op de msn zei: lekkere kleurig en oogt minder snel dan die voorgaande. Maar wel lekker fris. Ik vind het weer een mooie aanwinst.
KvdS is op dit moment bezig met render maken van mijn bolide, dus ik denk dat de teampresentatie vanavond verwacht kan worden.
Ik vind het ook weer een gave wagen. Lekker zomers en vrolijk :D
CuqeBaqer
28 juli 2009, 19:17
Nette bak weer. Vanavond mn helm & overall af painten dan stuur ik mijn pakketje via de mail. Voor de mensen die het vergeten zijn.
3 Augustus moet alles bij de heren liggen
Niels Tieman
28 juli 2009, 20:04
Die Spycam is goed gedaan! :)
Stefan van Renselaar
28 juli 2009, 20:08
Kan iemand voor mij renders maken van mijn DRTCC bolide?
Om mijzelf maar te qouten...
Ferroeni
28 juli 2009, 20:19
Tokyo - 28 juli 2009
We hebben er even op moeten wachten, maar eindelijk is het dan zover; Ferroeni Racing toont DRTCC3 bolide aan het publiek. Wekenlang was de design studio van Ferroeni Racing aan de tekentafel bezig. Zouden ze een nieuw ontwerp kiezen, of zouden ze het oude thema uit de kast halen? Zoals we kunnen zien hebben ze voort geborduurd op het vorige thema. Zoals te zien is, zijn er nieuwe sponsors aangetrokken, waaronder Cooler Master (om de motor bij hoge toren toch lekker koel te houden), Omega (om accurate tijdmeting toe te passen), SR-Academy (voor de tips-and-tricks en mooie setup voor Zandvoort) en VMware (om de boel flink te virtualiseren).
Ferroeni Racing hoopt in het nieuwe seizoen één of meerdere races in de Top10 te finishen, maar het belangrijkste is om waar dan ook in het veld leuke en spannende gevechten te hebben.
Hieronder de foto's van ene Kim (waarschijnlijk uit Zuid Korea)
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_1.jpg
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_2.jpg
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_3.jpg
Tijdens de foto-shoot kwam het Hoofd-Evenementen van Ferroeni Racing er achter dat er Yokohama banden op de velgen waren gemonteerd. Dit bleek gedaan door een Japanner die iets teveel Sake had gedronken. In alle constenatie zijn de juiste banden van Michelin gemonteerd, echter niet op een witte velg. Hieronder het resultaat.
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_4.jpg
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_5.jpg
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_6.jpg
http://www.jonckers.nl/DRTCC3/Accord_7.jpg
Die ene Kim is niet uit Zuid Korea, maar is natuurlijk Kim van der Stichelen. Bedankt Kim voor het maken van de renders.
Maik Peters
28 juli 2009, 20:24
Super vetjes weer... Mooi werk man! en dan heb ik het vooral over de zijkanten..
de voor / bovenkant.. is gewoon oke.. maar de zijkanten die zijn :D
Jeroen Ursem
28 juli 2009, 20:26
Netjes Jeroen :thumbup:
Stefan van Renselaar
28 juli 2009, 20:29
Netjes Jeroen :thumbup:
Ga je nu jezelf complimenten geven, ik wist dat je niet helemaal 100% was, maar zo erg had ik je niet ingeschat :innocent: :laugh: :lol:
Jeroen J, mooie livery :)
Roy Visser
28 juli 2009, 20:37
Ik vind hem op screenshots nog veel vetter uitkomen, erg mooi Jeroen :thumbup:
Prachtig die Thunder Cats:lol::thumbup:
Livery van Jeroen is ook erg mooi, vooral de zijkanten. Heel gaaf :thumbup:
Brett Pit
28 juli 2009, 20:51
Peters weer terug bij Drive4Fun?
[spacer]
Peters was aanwezig op Brands Hatch om enkele rondjes te rijden, ik was naar binnen geslopen om wat foto's te maken. Helaas deed Peters maar één rondje en door de snelheid van mijn oude mobiel is er maar één foto genomen. Het is niet duidelijk of dit de uiteindelijke livery wordt, maar de striping komt bekend voor. Zie bijvoorbeeld DRTCC1 met Drive4Fun. Daarbij komt ook nog een andere sponser voor, iets met BoGrip. Hier moet nog wat extra onderzoek naar gedaan worden.
http://img195.imageshack.us/img195/9397/volvoc30onbrandshatchgt.jpg
Peters word door bookies getipt als 1 van de grote kanshebbers voor de DRTCC3 titel, met het wegvallen van Visser, Hoogendoorn en Draijer lijkt de weg open voor Peters zijn eerste dr.nl titel binnen te slepen. Peters zelf is er nog niet zo zeker van; "Tja, ben bang van niet, maar ga mijn best doen. Zoals het er naar uit ziet kan ik alle races meedoen, maar mijn knie speelt zo nu en dan nog op en Ring Knutstorp is een klote circuit" Iets meer als een maand, dan barst het DRTCC geweld los en zullen we zien waar Peters staat.
[spacer]
Brett Pit
Robert Saalmink
28 juli 2009, 21:01
Leuk gedaan zeg, dat Thundercats filmpje :)
Jeroen, ook een mooie kar weer!
Ferroeni
28 juli 2009, 21:25
Fred, leuke presentatievideo van je T Cats auto. In eerste instantie dacht ik nog aan TopCat, maar dat is weer een andere kat :-)
Heb je nou al allemaal technische features in je auto om bijzondere inhaalacties uit te voeren? :)
Heb je nou al allemaal technische features in je auto om bijzondere inhaalacties uit te voeren? :)
:alien:-tech
Niels Tieman
28 juli 2009, 22:42
Geweldige bak weer Jeroen! :D
Aparte kleurstelling maar zeer goed gebalanceerd. Netjes
:thumbup:
Stefan van Renselaar
28 juli 2009, 22:52
Inbraak bij render studio VDS Motorsport?
[spacer]
AMSTERDAM - Vanmorgen werd duidelijk dat er bij de render studio van VDS Motorsport is ingebroken. Er was een raampje naast een deur gebroken en de deur stond open. De politie is meteen gewaarschuwd en zij waren snel ter plaatse met een forensisch onderzoeksteam. Toen zij het gebouw betraden leek er niks weg te zijn, zelfs niet de peperdure camera's die door C Amera, de fotograaf, op tafel waren blijven staan.
Bij nader onderzoek bleek er een visitekaartje van ene B Pitt te liggen. Het lijkt erop dat de inbreker uit was op foto's van de nieuwste bolide waarin Stefan van Renselaar deel gaat nemen aan het DRTCC3. De heer van Renselaar was geschokt toen hij het nieuws hoorde: "Ik ben bang geweest toen ik het hoorde dat mijn auto beschadigd zou kunnen zijn, maar nadat ik een telefoontje had gepleegd naar de eigenaar van de studio werd ik gerust gesteld dat alles in orde was. Het laten painten van de auto was erg duur en als dat opnieuw zou moeten gebeuren dan zou het team niet deel kunnen nemen aan het DRTCC3, wat erg jammer zou zijn geweest na al die voorbereidingen. We wachten het onderzoek van de politie af en aan de hand daarvan kunnen wij overwegen om juridische stappen te ondernemen."
Het team wist ons te vertellen dat ze ondertussen rustig afwachten of de foto ergens opduikt, maar die zal niet van een hoge kwaliteit kunnen zijn: "Op een grafiek met het energieverbruik is te zien dat de lichten niet aan zijn geweest, wat moet betekenen dat de inbreker in het donker foto's heeft gemaakt en er loopt bewaking op het terrein en dus zal de inbreker heel snel moeten zijn geweest."
Het team wist ons ook te verzekeren dat zij de eerste officiële foto's naar ons zal doorspelen, wat ergens in deze week zal plaatsvinden. De beveiliging van de auto van Stefan van Renselaar is inmiddels sterk verhoogd en dus zal er niemand meer in de buurt kunnen komen van de bolide tot hij aan de pers wordt voorgesteld.
[spacer]
Roy Visser
28 juli 2009, 23:27
Ik denk dat hier wederom misbruik word gemaakt van de naam van Brett Pit. Net zoals het nieuws dat Brett uit de persconferentie werd gezet bij de heer Van Der Stichelen. Brett is een echte reporter en komt met details die op al dan niet legale manieren zijn verkregen. Hierbij worden in ieder geval nooit de regels gebroken. Ik denk dat iemand hier in ieder geval wederom Brett ten schande wilt brengen.
Een visite kaartje neerleggen op de crime scene ook.... Heb je wel eens films gekeken waar ze iemand ergens in proberen te luizen? ;)
Darthwillie
28 juli 2009, 23:59
Brett is een echte reporter en komt met details die op al dan niet legale manieren zijn verkregen. Hierbij worden in ieder geval nooit de regels gebroken.
:huh1::rolleyes::p
@Fred, leuk filmpje, ben wel benieuwd naar een plaatje. Ziet er zo goed uit.
@Jeroen, vreselijk wennen moet ik zeggen maar nu ik er langer naar kijk staat dat logo toch wel erg fraai in het blauw. Toch voor de Honda gekozen zie ik, waarschijnlijk vanwege de KERS :innocent: :p
Roy Visser
29 juli 2009, 00:00
mja mensen willen natuurlijk niet dat er foto's gemaakt worden tijdens testritten he, maar vanachter de hekken buiten het circuit is geen verboden plek.
dat versta ik onder al dan niet legaal :p
Darthwillie
29 juli 2009, 00:06
mja mensen willen natuurlijk niet dat er foto's gemaakt worden tijdens testritten he, maar vanachter de hekken buiten het circuit is geen verboden plek.
dat versta ik onder al dan niet legaal :p
nice recovery :laugh:
Trouwens voor ik het vergeet, ook Mark B mooie wagen. Wel heel anders als de voorgaande die ik erg fraai vond.
Gaat weer een heel fraaie carset worden :thumbup:
Stefan van Renselaar
29 juli 2009, 09:50
Inbraak render studio VDS Motorsport opgelost
[spacer]
AMSTERDAM - Op een persconferentie die werd gegeven door de politie in het gebouw van VDS Motorsport is duidelijk geworden dat de inbraak bij diezelfde VDS Motorsport is opgelost.
De politie wist de inbreker te pakken toen hij had afgesproken met B Pit, waar de inbreker hem de foto wilde verkopen, Pit heeft de politie gewaarschuwd en zo kon de inbreker worden opgepakt. Bronnen die rondliepen op het plein waar was afgesproken wisten de inbreker te indentificeren als Ivan Nbreker, een man uit Oost-Europa die al eerder met de politie in aanraking gekomen is.
Nadat Ivan N in hechtenis was genomen wist de politie zijn DNA te vergelijken met het DNA uit een druppel bloed op het gebroken glas en het was een match. Ivan N bekende daarna alles en hij leverde vrijwillig zijn camera in en de gemaakte afdruk en die zullen na de rechtszaak worden vernietigd. Ivan N zit te wachten op 6 tot 12 maanden celstraf, voor meerdere vergrijpen.
De politie wilde niet meer kwijt, maar het team van Stefan van Renselaar wist ons te verzekeren dat de beste foto's van de auto nu worden uitgezocht en uitgeprint en dat die zo snel mogelijk onze kant op komen. Verwacht wordt dat we zo vandaag of morgen vrij mogen geven op onze website.
[spacer]
Darthwillie
29 juli 2009, 09:57
Dit kan maar beter een heel spectaculaire wagen worden :p en niet een blanco wagen omdat door de kredietcrisis geen sponsors te vinden zijn. :lol:
Marc Vos
29 juli 2009, 10:59
Er zijn weer een aantal mooie wagens gepresenteerd. Die van Mark vind ik erg fris en leuk. En die van Jeroen vind ik ook erg mooi, vooral de zijkant is top :thumbup:
En welke rol heeft Mevr. Jonckers gespeeld in het ontwerp? :D
Stefan van Renselaar
29 juli 2009, 12:29
Texaco-Havoline Racing presenteert de auto
[spacer]
AMSTERDAM - Eerder vandaag werd al duidelijk dat de auto van Stefan van Renselaar voor het DRTCC3 vandaag of morgen zou worden gepresenteerd, het is dus vandaag geworden, want hier is hij! Wij zijn erg blij dat het team ons deze foto's als eerste heeft toegekend.
http://i237.photobucket.com/albums/ff247/racingstefan/audi_1.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff247/racingstefan/audi_2.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff247/racingstefan/audi_3.jpg
http://i237.photobucket.com/albums/ff247/racingstefan/audi_4.jpg
[spacer]
Sander Hogendoorn
29 juli 2009, 12:33
Mooie wagens iedereen :thumbup:
Niels Tieman
29 juli 2009, 12:34
Wederom een bolide met een amerikaanse 'feel'. Nette wagen Stefan! :thumbup:
Roy Visser
29 juli 2009, 12:37
Keurig stefan :)
Darthwillie
29 juli 2009, 13:01
strak Stefan!!!! :thumbup:
Bram Kocken
29 juli 2009, 13:20
Even samenvattend reply:Wat een vette auto's heren! :D
Fred met een gaaf intro-filmpje, erg tof! Zeker aardig wat tijd in gaan zitten?
Jeroen J, het is een pareltje! ;)
Stefan, lekker hoor! Hij knalt er lekker uit met die motorkap :D
Bram Van Der Stichelen
29 juli 2009, 14:23
Je wagen wil hier niet laden Stefan. :closedeyes:
KoelTec
29 juli 2009, 15:05
Haha.. ik heb precies t zelfde als Bram hoor. ;)
Stefan van Renselaar
29 juli 2009, 15:17
Ik zal ze nu op iets anders als Imagesuck zetten...
Stefan van Renselaar
29 juli 2009, 15:28
Zo beter?
KoelTec
29 juli 2009, 15:29
Zo beter?
Toppie!! Mooie bak!! :cool:
Thanx allemaal
filmpje maken koste wel wat tijd maar niet heel veel.
Hij is redelijk gelukt in iedergeval :)
Ferroeni
29 juli 2009, 18:58
Bedankt voor de reacties.
Mevrouw Jonckers (nou ja, eigenlijk heet ze niet zo want we zijn niet getrouwd) heeft weer een belangrijke vinger in de digitale pap gehad.
@Stefan, lekker knallend ontwerp.
Ik vind het wel overigens wel jammer dat er behoorlijk wat zwarte wagens het startveld betreden. Hopelijk is de rest iets minder donker :)
VDS Motorsport
29 juli 2009, 19:41
VDS Motorsport presenteert bolide op 5 augustus.
Zoals de meesten onder jullie uit de inschrijvingslijst al konden afleiden, zal VDS Motorsport opnieuw aan de start komen in het DRTCC met een Peugeot 407.
De wagen staat nu in de garage voor een grondig nazicht, en zal dan richting paintshop gezonden worden alwaar de 407 voorzien wordt van z'n uiteindelijke livery.
Het uiteindelijke resultaat kunnen jullie komen bewonderen in het hoofdkwartier van VDS Motorsport op 5 augustus. Tevens zullen de presentatiefoto's ook online gezet worden zodat de mensen die er niet live konden bijzijn het resultaat ook kunnen aanschouwen.
Tot dan,
Kim
paulpeter
29 juli 2009, 20:52
.
Ik vind het wel overigens wel jammer dat er behoorlijk wat zwarte wagens het startveld betreden. Hopelijk is de rest iets minder donker :)
Nou mijn kleur zal niet veel anders worden, traditionele kleuren;)
Nou mijn kleur zal niet veel anders worden, traditionele kleuren;)
+1
Bij mij is hij ook zwart met oranje ;)
Ik heb ook zwart....wel met nog wat andere kleurtjes ;)
KoelTec
30 juli 2009, 17:50
Hier is hij dan.. Ontworpen door Niels Tieman! ;)
http://img66.imageshack.us/img66/3466/presentatie.jpg
Stefan van Renselaar
30 juli 2009, 18:05
Nice :)
Darthwillie
30 juli 2009, 18:36
mooie wagen, kunststukje weer Niels :thumbup:
Bram Kocken
30 juli 2009, 22:06
Komt goed ;)
Marc Vos
30 juli 2009, 22:23
Ik ben er volgend seizoen ook nog bij in mijn sexy rode Leon :D
Bram Van Der Stichelen
30 juli 2009, 22:46
Vergeet mijn knaloranje bolide niet :thumbup:
Maik Peters
31 juli 2009, 10:15
Spik en span hoor :)
Maar ook weer een zwarte bolide ... mmm Donkere tijden :innocent:
Ferroeni
31 juli 2009, 10:26
Lekker strak. Ik vind het effect achter die auto wel geinig. Mooie presentatiefoto in ieder geval.
Mark B
31 juli 2009, 11:45
Ik heb geloof ik alle kleuren van de regenboog, maar zwart zit er geloof ik echt niet tussen ;)
Val ik tenminste op met die andere paar rijders die niet voor zwart gekozen hebben ;)
LUDO-B
31 juli 2009, 11:50
Bij mij ook niet.
Heb nog geen zwarte M&M's gezien.:p
Daniël
31 juli 2009, 13:44
Ik heb geloof ik alle kleuren van de regenboog, maar zwart zit er geloof ik echt niet tussen ;)
Val ik tenminste op met die andere paar rijders die niet voor zwart gekozen hebben ;)
Zwart zie je ook niet op de regenboog. :P
Mijnes is ook niet zwart, dus het valt allemaal wel mee. Gewoon mensen met een zwarte auto op de reservelijst plaatsen, dat is dé oplossing denk ik. :laugh:
Mark B
31 juli 2009, 16:48
Lol, dat zeg ik toch in die zin... ;)
Ben benieuwd naar de carset! :)
Darthwillie
31 juli 2009, 17:03
Mijnes is ook niet zwart, dus het valt allemaal wel mee. Gewoon mensen met een zwarte auto op de reservelijst plaatsen, dat is dé oplossing denk ik. :laugh:
ook DR.NL radicaliseert en discrimineert op kleur :lol: :thumbup:
Tjerk Korving
31 juli 2009, 17:08
Gezien de DR.nl kleurstelling zou het tegenovergesteld moeten zijn. :)
Daniël
31 juli 2009, 17:17
Lol, dat zeg ik toch in die zin... ;)
Ben benieuwd naar de carset! :)
Hehe, ik bedoelde dat je zei: Ik heb alle kleuren van de regenboog, maar zwart zit er niet bij. Alsof zwart wel op de regenboog zat, maar niet op je auto. My bad!
Button87
1 augustus 2009, 01:29
Hierbij presenteer ik de DSR Seat Leon 2009
http://img65.imageshack.us/img65/3140/dsrseat2009.jpg
Darthwillie
1 augustus 2009, 01:33
Beetje weinig zwart helaas :lol:
serieus, lekker frisse wagen:thumbup: fraaie kleurstelling
Button87
1 augustus 2009, 11:02
Beetje weinig zwart helaas :lol:
Ik had nog een zwarte auto als backup staan. Gelukkig kon ik mijn Sportlife auto toch op tijd af krijgen. Dit mede mogelijk gemaakt door de tips van Steven Voss over het gebruik van de pen tool. Anders was het deze hieronder geworden:surrender:
http://img38.imageshack.us/img38/7712/dsrscoreseat.jpg
Maik Peters
1 augustus 2009, 12:02
sportlife auto is veel beter :)
Button87
1 augustus 2009, 12:09
sportlife auto is veel beter :)
Dat zei Niels Tieman ookal :lol:
Darthwillie
1 augustus 2009, 12:28
Ben ik het volledig mee eens
Roy Visser
1 augustus 2009, 13:12
Netjes!
stukken beter als wat je zelf in gedachten had, zo zie je maar dat met een beetje hulp je tot veel meer in staat bent, goed gedaan :)
Bram Kocken
1 augustus 2009, 17:47
Nette auto Steven! Lekker fris en clean.. Precies daar waar Sportlife voor staat ;)
paulpeter
1 augustus 2009, 21:56
Strakke auto idd en een echte DSR met dat frisse lichtblauw:)
Bjorn
1 augustus 2009, 23:28
Geen Team presentatie SRL!
IJsselstein - Helaas is het voor ons niet mogelijk om een team presentatie te houden. Door de late beslissing om aan dit kampioenschap deel te nemen, zullen wij alle beschikbare tijd nodig hebben om de auto klaar te maken voor 10 september. Nu staan we wel op de reservelijst, maar mochten er teams uitvallen dan moet je er toch klaar voor zijn om mee te kunnen strijden.
http://img41.imageshack.us/img41/7536/render9r.jpg
Zoals u kunt zie op de foto hier boven staat onze werk plaats tamelijk vol. De Chevrolet en de Porsche staan er voor opslag. Zo gauw ons nieuwe pand klaar is zullen deze auto's in de showroom komen te staan.
De Thundercats auto staat klaar om aan de klant geleverd te worden.
De BMW wordt op dit moment weer klaar gemaakt om de rest van het seizoen S.NL.GT.9 af te maken. Deze auto doet nog mee onder de oude team naam "Render Motorsport".
Zoals u ziet is de Seat nog verre van klaar.
http://img41.imageshack.us/img41/5641/render10.jpg
De auto wordt op dit moment grondig onderhanden genomen en geinspecteerd. Bij wat kleine tests kwamen toch nog wat mankementen naar boven die nu dus verholpen moeten worden. Als dit alles verholpen is zal er weer getest gaan worden om zoveel mogelijk gegevens over de auto te verzamelen.
Roy Visser
1 augustus 2009, 23:29
blijft een vette renderscene, mooi gedaan :)
Kim Van Der Stichelen
1 augustus 2009, 23:32
Is Roy hoofdsponsor ofzo? Elke nieuwe wagen heeft een SR logo er ergens op staan:)
Er mooie wagen en presentatie :)
Niels Tieman
1 augustus 2009, 23:34
Niet elke auto ;). Ik heb nog geen auto de deur uit gedaan met zijn logo erop, zover ik weet. Geen verzoeken gehad maar hij staat inderdaad op veel auto's! :D
Het is altijd wel mooi om te zien dat er 'elke' competitie iets terug komt wat nieuw is.
Ferroeni
2 augustus 2009, 11:52
@Steven, De Sportlife auto is idd veel frisser en beter dan de Score auto. Mooi gedaan.
En die render van Bjorn vind ik ook wel tof.
Maik Peters
2 augustus 2009, 11:57
Zeer toffe render :)
Atreidez
3 augustus 2009, 15:47
Zerobarrier DRTCC3 auto
Vanwege de crisis een bescheiden en korte presentatie van de DRTCC3 auto van Zerobarrier, het team waarmee coureur Jaap Kleijn al 2 seizoenen tevreden meecrossed in deze aantrekkelijke DRTCC League.
De hoofdsponsor van vorig seizoen, FHM, had wel een contract voor ook dit seizoen maar kon niet het gehele bedrag wat vereist wat ophoesten. "Ook aan schaars geklede vrouwen geven mensen steeds minder geld uit" was het commentaar van de hoofdredacteur. Gelukkig hebben we met de vrijheid van de DR league ook de mogelijkheid om de wat minder gezonde sponsors aan ons te binden, en op die manier hebben we er een extra portefeuille bijgenomen, namelijk die van Sauza Tequila! Een woordvoerder van het bedrijf lichtte ons in over de beweegredenen; "Nou, om eerlijk te zijn sponsoren we voornl. de coureur, we hebben niet zoveel op met het team. Maar door een goede samenwerking van Kleijn en onze artikelen (overigens niet tijdens de league -red.) wilden we in deze moeilijke tijden hem niet door het ijs laten zaken". De coureur is hiermee uitzonderlijk tevreden natuurlijk, en J. Kleijn kijkt dan ook uit naar een nieuw seizoen met als doelstelling om weer eens wat nieuws te bereiken; "Eerste seizoen was niet echt bijzonder te noemen, maar vorig seizoen kon ik een paar keer verassen in de qualificaties met een 3e plaats en ook een eerste podiumplek is behaald. Je zou zeggen dat het volgende een stapje hoger moet, maar ik moet de doelstellingen realistisch houden. Ik ben ook nog nooit laatste geweest, dus misschien is dat ook wel eens leuk". Het team hoopt dat Kleijn nog voor de start van het seizoen er wat meer motivatie en wat minder Sauza inpompt, en dan moet het allemaal goed komen!
En dan is het nu tijd voor de auto -
http://www.xs4all.nl/~atreides/zb66jk09.jpg
De raambanner wordt overigens rood in de league.
Robert Saalmink
3 augustus 2009, 15:53
Bijna jammer dat er nog startnummerplaten op moeten ;) strak ding!
Darthwillie
3 augustus 2009, 15:54
aparte kleuren, staat wel heel goed :thumbup:
Stefan van Renselaar
3 augustus 2009, 16:19
Bijna jammer dat er nog startnummerplaten op moeten ;) strak ding!
Ja, mooi toch dat die op de ramen komen (of is dat veranderd (?)) ;)
Strakke livery :)
Ferroeni
3 augustus 2009, 16:23
Jaap, verrassende sponsor. Nu kunnen we natuurlijk de vraag stellen:
Wie zuipt er meer?
- De auto of de coureur
RSRoy
3 augustus 2009, 16:30
Gave bak! :D
Robert Saalmink
3 augustus 2009, 16:31
Ja, mooi toch dat die op de ramen komen (of is dat veranderd (?)) ;)
Strakke livery :)
Oh ja :innocent:
Jeroen Ursem
3 augustus 2009, 23:38
@Bjorn
Heel mooie render, tof gedaan met die onderdelen ook.
Ik moet alleen wel even heel eerlijk zijn. Persoonlijk vind ik de "Thundercats" wagen achterin echt compleet er niet bijpassen. Er zal nooit ergens een wagen gesponsord worden door de Thundercats. Ik snap dat we allemaal in fictief gesponsorde wagens rijden, maar er moet wel ergens een grens zijn vind ik.
Zo kan ik ook instappen in een Spongebob wagen, maar dat zou de algehele carset niet ten goede komen.
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar ik moest het even kwijt.
Bjorn
4 augustus 2009, 00:04
Ik moet alleen wel even heel eerlijk zijn. Persoonlijk vind ik de "Thundercats" wagen achterin echt compleet er niet bijpassen. Er zal nooit ergens een wagen gesponsord worden door de Thundercats. Ik snap dat we allemaal in fictief gesponsorde wagens rijden, maar er moet wel ergens een grens zijn vind ik.
Zo kan ik ook instappen in een Spongebob wagen, maar dat zou de algehele carset niet ten goede komen.
Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar ik moest het even kwijt.
Uhm, eh, je moet het niet verder vertellen :innocent::sweatdrop:, maar naar wat ik gehoord heb had team Thundercats erg veel moeite om een sponsor te striken. Zover ik weet :detective: is dit dus niet gelukt en is er besloten om de auto deze livery te geven en alle kosten uit eigen zak te betalen:eek:. Maar eh, niet verder vertellen :whistling:.
paulpeter
4 augustus 2009, 21:48
Presentatie Crown Racing
De in zwart gespoten auto van Crown Racing is ondertussen een bekend gezicht in de DRTCC. Vorig jaar werd verassend de overstap van Seat naar BMS gemaakt. Voor DRTCC3 zal Crown wederom exclusief uitkomen voor het merk BMS in samenwerking met Monster Energy.
Sinds de start van de samenwerking tussen Crown Racing en Monster Energy is de merkbekendheid in Nederland flink gestegen, tot groten tevredenheid van de sponsor. Waar Monster Energy eerst alleen in de VS & UK was te verkrijgen, is het inmiddels ook bij supermarkten en bezinepompen door heel Nederland te vinden. Ondertussen heeft Monster Energy haar promotie activiteiten flink uitgebreidt door het sluiten van deals met Valentino Rossi en Jenson Button. Die respectievelijk de MotoGp en F1 goede zaken doen. Naast deze grote bekende wil Monster Energy echter ook haar trouwe rijders blijven steunen. Monster Energy zal dit jaar weer groot op de BMS aanwezig zijn. Tevens zal de BMS dit jaar met een speciale Monster Army lak rijden.
Vorig seizoen verliep goed voor Crown Racing. De betrouwbaarheid werd beter en gedurende het seizoen kwam de snelheid er steeds meer in. De overwinning tijdens de 2e race van Mantorp was een beloning voor de inzet van het team gedurende het seizoen. Coureur van Crown Racing blijft onveranderd Paulpeter Kroon. De coureur uit Mill zal weer plaats nemen achter het stuur van de BMS. We vroegen hem om een korte reactie. Kroon: "Vorig jaar was een mooi maar lastig seizoen. Het was een nieuwe auto en we kregen het niet altijd voor elkaar om hem even stabiel te krijgen. Dit leverde natuurlijk mooie beelden op, maar bracht helaas niet altijd het juiste resultaat. Echter hebben we dit jaar niks meer om achter te verschuilen. We proberen regelmatig top 8 te rijden om zo tot een hoger aantal punten te komen als vorig jaar."
http://www.crown-racing.com/1.jpg
Eventuele spelfouten zijn bewust gemaakt, met als doel het ontlokken van reacties!
GTE
4 augustus 2009, 22:00
Heren, ieder jaar is het weer smullen en dit jaar is dat niet anders. Wat een geweldige creativiteit en kunde is hier aanwezig.
Kim Van Der Stichelen
5 augustus 2009, 00:32
Brute wagen PP:thumbup:
Darthwillie
5 augustus 2009, 00:45
ziet er goed uit, mooi dat het niet egaal zwart is :thumbup:
Kim Van Der Stichelen
5 augustus 2009, 01:29
Opnieuw Peugeot voor VDS Motorsport
Peugeot en VDS Motorsport worden binnen Digitalracing.nl zo automatisch aan elkaar gelinkt. Daar zal het nieuwe DRTCC seizoen geen verandering in brengen, want het team uit Vlaanderen komt opnieuw aan de start met een Peugeot 407. Omdat de opvolger van de 407, de 308, al een tijd op de circuits te vinden is, zijn er helaas geen nieuwe updates voor de 407 meer te krijgen. De bolide waarin VD Stichelen zal racen is dus dezelfde als de wagen die we in het DRTCC2 aan het werk zagen.
We verwachtten dus geen mirakels in het nieuwe kampioenschap. Het doel is simpel, en dat is gewoon lol hebben. punten of geen punten. Al zal ik natuurlijk niet posities voor niks weggegeven, elke positie die ik kan winnen is mooi meegenomen. aldus VD Stichelen.
Ook op financieel vlak bleef bijna alles bij het oude. Bastos blijft prominent aanwezig op de wagen als herinnering aan ouwe tijden, maar het team heeft voor dit seizoen ook een deal met Serengeti Eyewear afgesloten. In ruil voor het logo op de wagen krijgt het team de laatste nieuwe zonnebrillen om nog scherper inhaalacties in te schatten in het heetst van de strijd.
Zoals U zult merken op de foto's is de livery niet ingrijpend veranderd. Het design van vorig jaar lokte een aantal positieve reacties uit waardoor besloten werd het design iets verder uit te werken. Het resultaat kunt U hieronder bekijken. Omdat het team geen extra kosten had zoals de aankoop van een nieuwe wagen, konden we een trip naar de US plannen voor een heuse fotoshoot in een militair domein.
http://i30.tinypic.com/15482nm.jpg
http://i25.tinypic.com/2nq7144.jpg
http://i28.tinypic.com/290x9oz.jpg
http://i26.tinypic.com/21ozjhs.jpg
Hieronder vind U tevens een paar promotionele renders die U vrij mag gebruiken. Hetzij als wallpaper, of als toiletpaper, de keuze is aan U.
http://i27.tinypic.com/1z3rxn9.jpg
http://i29.tinypic.com/2q8dqid.jpg
http://i26.tinypic.com/2hpn2bc.jpg
http://i29.tinypic.com/29b0xa1.jpg
http://i30.tinypic.com/2s6vb6c.jpg
El Maestro
5 augustus 2009, 01:41
Whoah! Vette renders Kim!!:blink:
Jeroen Ursem
5 augustus 2009, 02:42
Echt heel erg gaaf gedaan Kim :surrender:
Koos
5 augustus 2009, 05:12
Die eerste render Kim is echt héééél gaaf! :thumbup:
Met de auto is overigens ook niets mis... :cool:
Ferroeni
5 augustus 2009, 07:25
@PP, leuk dat je weer met de BMS gaat rijden. Er zal ongetwijfeld wel wat aan de livery zijn gewijzigd, maar ik zie het zo op het eerste gezicht niet. Kun jij aangeven wat er gewijzigd is? Enne, het blijft een mooi ontwerp.
@Bram, ik had al wat renders gezien, maar man, wat heb je dat goed gedaan. Helemaal te gek.
Maik Peters
5 augustus 2009, 08:24
@PP Nice indeed, heel veel suc6 met de BMW :cool:
@Kim, WOW super vetjes! :innocent:
@ Ferroeni, moest het niet Kim zijn ipv Bram? :p
Ferroeni
5 augustus 2009, 08:31
@PP Nice indeed, heel veel suc6 met de BMW :cool:
@ Ferroeni, moest het niet Kim zijn ipv Bram? :p
Maik,
Volgens mij zijn we allebei nog niet helemaal wakker. Ik bedoelde inderdaad Kim. En jij bedoelde waarschijnlijk niet de BMW, maar de BMS. Slip of the finger.
Ik ben zo toe aan vakantie. Ach, nog effies volhouden en dan ga ik ook weg.
Maik Peters
5 augustus 2009, 08:32
Maik,
Volgens mij zijn we allebei nog niet helemaal wakker. Ik bedoelde inderdaad Kim. En jij bedoelde waarschijnlijk niet de BMW, maar de BMS. Slip of the finger.
Ik ben zo toe aan vakantie. Ach, nog effies volhouden en dan ga ik ook weg.
Wahaha wat een giller :D:lol: :surrender:
Nou mooie bal hoor Ferroeni, ik ben idd ook toe aan vakantie (eind deze maand/begin volgende maand). Naar oschersleben met diverse mensen.
Robert Saalmink
5 augustus 2009, 09:30
Kijk dat zijn renders :)
Stefan van Renselaar
5 augustus 2009, 09:51
Dat zo'n Peugeot er nog zo goed uit kan zien :surrender:
PP, mooie livery :)
Roy Visser
5 augustus 2009, 11:12
Heel vet gedaan kim! :thumbup:
de extra details op de wagen ben ik altijd fan van, ziet er weer beter uit dit seizoen!
Darthwillie
5 augustus 2009, 12:09
http://i25.tinypic.com/2nq7144.jpg
:blink: wouw, fraaie render
mooie wagen, eigenlijk ook al een klassieker :thumbup:
Niels Tieman
5 augustus 2009, 12:11
Zoals ik op MSN al zei de afgelopen weken :thumbup:
Ik kan zulke presentaties zéér waarderen! :D
Brett Pit
5 augustus 2009, 12:44
Pit ontslagen uit ziekenhuis
[spacer]
Na een tip ben ik afgereisd naar een militair domein in Amerika. Daar aangekomen zag ik de uiterst fraaie Peugeot van Van der Stichelen staan. Omdat ik toch graag een foto van dichtbij wou hebben ben ik dichterbij gaan staan. Vond het al vreemd dat er veel mensen zo ver van de wagen vandaan stonden met camera's. Op het moment van afdrukken klonk er een grote *Woesh*. Moment daarna werd ik wakker in het ziekenhuis met 3e graads verbrandingen. De camera is verwoest net als mijn ego, nieuwe camera is wel al besteld, maar ik kreeg zojuist een mailtje dat mijn type in dezelfde minuut was uitverkocht, dus moet ik nog 2 weken wachten.
[spacer]
Brett Pit
El Maestro
5 augustus 2009, 13:36
...maar ik kreeg zojuist een mailtje dat mijn type in dezelfde minuut was uitverkocht, dus moet ik nog 2 weken wachten.
Brett Pit
:lol::thumbup:
Maik Peters
5 augustus 2009, 14:47
Zoals ik op MSN al zei de afgelopen weken :thumbup:
Ik kan zulke presentaties zéér waarderen! :D
Echt super mooi, maar dat had ik al gezegd geloof ik :D
Btw. zou best wel eens willen weten hoe je dit zo mooi voor elkaar hebt gekregen.:thumbup:
Niels Tieman
5 augustus 2009, 15:19
Daar kan wel een tutorial aan gewijd worden op een aantal wijzes die mogelijk zijn. Ik wil ook wel uitleggen hoe ik mijn start maak met de simpele wallpapers, zoals de meeste bolides van mijn hand, hebben meekregen. :)
Maik Peters
5 augustus 2009, 15:22
Dat zou echt super tof zijn Niels.
Niels Tieman
5 augustus 2009, 15:24
Ik zal hem op het lijstje zetten. Ik wil eerst het aankomende seizoen rollende hebben en dan zal ik me op die dingen storten, dat maakt het voor aankomende seizoenen weer leuker en intressanter. De painthoek moet ook meer gebruikt gaan worden, dat komt de carsets en presentaties ten goede. :)
paulpeter
5 augustus 2009, 19:51
@PP, leuk dat je weer met de BMS gaat rijden. Er zal ongetwijfeld wel wat aan de livery zijn gewijzigd, maar ik zie het zo op het eerste gezicht niet. Kun jij aangeven wat er gewijzigd is? Enne, het blijft een mooi ontwerp.
Heel de auto heeft een lichte layer met details erover heen. De details zijn van de Monster Army en die heb ik over de gehele auto doorgetrokken. Monster Energy logo is aan de zijkant anders geplaatst en de witte strook aan de zijkant is verwijderd. Daarnaast wat stickers veranderd, zoals brembo voorop en fx samen met monster achterop. Zijn wat kleine dingen, maar in de basis ziet hij er natuurlijk hetzelfde uit.
Heb speciaal voor je de 2 ff naast elkaar gezet, dan zie je het verschil wel. Al moet ik zeggen dat de BMS render wel iets lichter is dan de Mercedes. Maar ingame zijn ze ongeveer even donker. Klik (http://www.crown-racing.com/2.jpg)
Kim Van Der Stichelen
5 augustus 2009, 22:59
Echt super mooi, maar dat had ik al gezegd geloof ik :D
Btw. zou best wel eens willen weten hoe je dit zo mooi voor elkaar hebt gekregen.:thumbup:
In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik ze niet zelf gemaakt heb, ik heb gewoon gebruik gemaakt van bestaande templates. Maar met een beetje oefening moet het wel te doen zijn om ze zelf te maken denk ik.
Een stardaard foto van een wagen nemen, de wagen eruit shoppen door hem te kleuren in een kleur van de foto, dan een grid aanmaken die in de foto past en daar dan de wagen van je keuze inbrengen, dat moet het zowat wel zijn denk ik.
Ferroeni
6 augustus 2009, 07:20
Heb speciaal voor je de 2 ff naast elkaar gezet, dan zie je het verschil wel. Al moet ik zeggen dat de BMS render wel iets lichter is dan de Mercedes. Maar ingame zijn ze ongeveer even donker. Klik (http://www.crown-racing.com/2.jpg)
Thnx. Zo is het inderdaad goed te zien dat er toch verschil in zit. En ik vind de nieuwe livery gewoon toch weer een stukje mooier/beter/voller/completer. Vooral die extra layer met lichte details maken hem completer. Top.
Gerben
2 september 2009, 19:05
Scuderia Corse Digitali presenteert DRTCC wagen.
[spacer]
http://img35.imageshack.us/img35/5624/gerbenkellydrtcc.jpg
[spacer]
Scuderia Corse Digitali heeft de wagen voor het DRTCC kampioenschap gepresenteerd. Wel een Italiaans tintje, maar geen Italiaans automerk meer. De Alfa Romeo staat op stal stof te verzamelen terwijl Gerben Kelly met de gloednieuwe BMW de concurrentie het moeilijk gaat maken. De BMW heeft achterwielaandrijving in tegenstelling tot de Alfa. Dit geeft als voordeel dat deze wagen wegschiet bij de start. Kelly hoopt met deze wagen mee te kunnen doen in de top.
Het design is ontworpen door Niels Tieman, en de render komt ook van zijn kant. Ik wil hem hiervoor nogmaals bedanken!
[spacer]
RSRoy
2 september 2009, 23:51
Ziet er weer strak uit Gerben. Volgens mij hebben we bij het ingaan van de eerste bocht straks allemaal BMW's aan kop :innocent:
RSRoy
3 september 2009, 11:22
RDM Team Seat presenteert DRTCC wagen.
[spacer]
http://i945.photobucket.com/albums/ad295/RSRoy/Temp/RoyDiederen1400.jpg
[spacer]
Het privé team Roy Diederen Motorsport heeft zijn DRTCC3 bolide onder de naam RDM Team Seat gepresenteerd. In tegenstelling tot het afgelopen jaar rijdt Roy nu met een Seat Leon. De Seat is overgekocht van Roger Eriksson die in het 2008 seizoen met deze Leon in het Swedish Touring Car Championship reed. Door het grotere sponsor budget van BP ten opzichte van vorig seizoen werd de koop mogelijk.
De livery van de auto is geheel inhuis ontworpen. Er gaat een dankwoord uit naar Niels Tieman en Roy Visser voor enkele tips tijdens het ontwerp proces. Tevens is voor de presentatie is gebruik gemaakt van de studio van Niels Tieman. Helaas waren in deze studio op het moment van de presentatie nog geen Michelin banden beschikbaar dus staat de auto nu tijdelijk op Yokohama's. Het gehele seizoen zal er gewoon gereden worden op Michelin banden.
[spacer]
Marc Vos
3 september 2009, 11:24
Mooie frisse wagen. :thumbup:
paulpeter
3 september 2009, 18:31
Nice:)
Bob
4 september 2009, 14:20
Frisse wagen idd! Een hele nette livery :D
RSRoy
8 september 2009, 20:57
Seizoen over voor dat het begonnen is voor RDM Team Seat?
[spacer]
Enkele dagen nadat de nieuwe Seat Leon gepresenteerd is, is er slecht nieuws voor het priveteam uit Roermond. Er zijn problemen met de pedalenbox van de Seat Leon. Op dit moment is het niet mogelijk om vloeiend gas te geven en de auto remt zelf continu op het rechtestuk. De problemen zullen zeker niet voor de eerste race van het seizoen opgelost zijn. In verband met de finianciele situatie van het team verwacht teambaas en coureur Roy Diederen op zijn vroegt pas tijdens de race op het circuit van Gothenburg er weer bij te zijn.
Wellicht is er nog een team wat een reserve pedalenbox heeft, het gaat om de pedalenboxen van het merk Logitech MOMO Racing. Mocht iemand Roy uit de brand kunnen helpen dan kan er contact opgenomen worden via een privébericht.
[spacer]
Bram Kocken
4 oktober 2009, 15:54
Einde seizoen voor HugoBOSS Racing
[spacer]
Nog voor er in actie gekomen is met de C30 van het team, zijn er voor dit seizoen al nare mededelingen te doen.
De verf van de nieuwe livery is reeds lang en breed opgedroogd, maar de bolide zal, naar verwachting, dit seizoen niet in actie te zien zijn op de baan.
Redenen is niet duidelijk, al laat de woordvoerder wel weten dat de reden hiervoor geheel aan de zijde van HBR ligt. Op organisatorisch gebied valt er niets te verwijten, ondanks de sanctie van afgelopen race.
Het team, de rijder en de organisatie achter HBR wenst alle deelnemers aan de DRTCC³ een eneverende competitie toe. "We zullen de league op de voet blijven volgen!", aldus de woordvoerder.
[spacer]
Bram Van Der Stichelen
4 oktober 2009, 16:02
jammer Bram. Je was altijd een van de aangenamere coureurs op het veld. Heb ik op zolder vorig seizoen zelf mogen ondervinden. :)
Niels Tieman
4 oktober 2009, 16:17
Zou je deze afmelding ook officieel bij de Organisatie willen melden alsjeblieft? :)
Bram Kocken
4 oktober 2009, 16:28
Zou je deze afmelding ook officieel bij de Organisatie willen melden alsjebleift? :)
Heeft u reeds uw email gecheckt?
Van:http://gfx1.hotmail.com/mail/w4/pr01/ltr/im/offline16.png Bram Kocken
Verzonden:zondag 4 oktober 2009 13:57:37
Aan: drtcc@digitalracing.nl
Ferroeni
4 oktober 2009, 16:55
Zonde Bram, ik miste je al de afgelopen 2 keer in het startveld.
Maik Peters
5 oktober 2009, 14:08
Geen Ring Knutstorp voor M.Peters
[spacer]
In verband met een blessure waar M.Peters al een tijdje mee loopt, is het nu zover gekomen dat hij niet van de partij kan zijn. Peters heeft ook nog geen enkele ronde getraind en op advies van privé arts rijd Peters dan ook helemaal niet.
Het is tevens niet zeker of M.Peters wel aanwezig zal zijn op Imola. Gelukkig is dat nog ver, maar veel vertrouwen heeft Peters er niet in.
"Het team, hoop echter dat de mogelijke behandeling die deze week wordt gestart, verbetering gaat brengen in de situatie. Tot die tijd is het nog afwachten", aldus de woordvoerder.
[spacer]
paulpeter
5 oktober 2009, 21:03
Jammer Bram, hopelijk zien we je in een volgend seizoen terug:)
En sterkte maik!
Darthwillie
21 december 2009, 21:30
Even terugkomend op de sponsoractie van ondergetekende.
Na heel wat rekenwerk ben kwam eruit dat ik 161 rondjes heb gereden dit seizoen. Dat valt wat tegen, helaas heb ik door werkomstandigheden twee races moeten missen. Het eindbedrag zou dus 161 euro zijn. Om de twee races iets te compenseren en de belachelijke actie in china waar ik koppeling en rem verwisselde heb ik gisteren 200 euro overgemaakt naar de rekening van Kika.
Wat mij betreft een mooi bedrag voor een goed doel, en ik ben de organisatie ook erg dankbaar dat ze de moeite hebben genomen Kika hoofdsponsor van de league te maken :thumbup:
De reden dat ik Kika als sponsor koos is triest genoeg dus is alle publiciteit die er door de DRTCC3 gegenereerd is welkom.
Ik wil iedereen bedanken die ook handjes op de auto heeft gezet dan wel een bijdrage heeft gedaan aan Kika :thumbup:
Geselecteerde rekening : xxxxxxxxxxx
Op naam van : RENTZENBRINK W
Periode : 20/12/2009 - 20/12/2009
Boekdatum Valutadatum Opmerking
Mutatiebedrag
20/12/2009 20/12/2009 STICHTING KIKA 8118
- 200,00 EUR
DIGITALRACING DRTCC ACTIE
en dit is natuurlijk ook een mooie gelegenheid om nog een keer de wagen te posten :innocent:
http://img31.imageshack.us/img31/1912/dafd21.jpg
Sander Hogendoorn
21 december 2009, 21:32
Respect voor het bedrag dat je overmaakt :)
Bramzel
21 december 2009, 21:38
:thumbup1:
Maik Peters
21 december 2009, 21:38
~Respect~ :)
Captain Slow
21 december 2009, 21:40
Iets minder dan dat jij hebt overgemaakt Wilfred, maar 25 euro namens mijn kant voor dat stuurtje:)
Federici
21 december 2009, 22:34
Wow, respect hoor!
f1timmy007
21 december 2009, 22:37
Respect Willie
Niels Tieman
22 december 2009, 00:09
Helemaal top Willie. DigitalRacing.nl zal ook snel het bedrag overmaken wat we voor ogen hadden. Alle kleine beetjes helpen. :)
RSRoy
22 december 2009, 08:09
Een kleine bijdrage van mijn kant is ook onderweg :)
paulpeter
22 december 2009, 10:32
Ik heb mijn puntenaantal zojuist overgemaakt, zoals voor het seizoen aangegeven. :)
22-12-2009 GIRO 8118 STICHTING KIKA
DIGITALRACING DRTCC ACTIE -113,00 EUR
Darthwillie
22 december 2009, 11:06
WOW is een serieus bedrag PP, mooi dat je zo een goed seizoen had :thumbup:
Ferroeni
22 december 2009, 12:40
Ook ik heb zojuist donatie gedaan aan Kika. Ik heb mijn punten aantal (25) verdubbeld en dat bedrag in euro's overgemaakt aan giro 8118.
Bob
22 december 2009, 19:52
Mijn 6 schrale WK puntjes vond ik persoonlijk niet genoeg ;)
Ik heb dat ×7 gedaan (omdat we met 5+2 personen in dit huis leven ;))
dus 6×7 = €42,-
Op naar het nieuwe seizoen!!
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.