View Full Version : FPL2 algemene thread - Inschrijving gesloten
Tjerk Korving
21 juni 2009, 23:42
[spacer]
http://www.xs4all.nl/~tkorving/digitalracing/logo_fpl2.jpg
[spacer]
FPL2 Introductie
Het eerste Formula ProLeague seizoen is achter de rug en het mag een succes genoemd worden. Michael Storm wist bij de coureurs de titel binnen te slepen en bij de teams ging Crown Racing er mee vandoor.
Bij deze kondigen we dan ook aan dat FPL2 op 14 september 2009 van start zal gaan. Het nieuwe seizoen zal van start gaan op de Nürburgring en net als vorig seizoen op hoge snelheid eindigen op Monza.
Ten opzichte van het afgelopen seizoen zijn er een aantal veranderingen doorgevoerd waarbij onderstaande de belangrijkste zijn:
Aantal races van 8 naar 10.
Race lengte van 120 naar 150 kilometer
Introductie van variabel weer en regen
Invoering van GTR Evolution
Voor de fans van open wheel racing is dit de klasse om aan deel te nemen. De races zullen wederom plaatsvinden op de maandagavond en we zullen gebruik maken van GTR Evolution met de daarin aanwezige F3000 wagens.
[spacer]
Inschrijven
De inschrijfperiode is verstreken op 12 juli 2009.
Inschrijvingen na 12 juli 2009 maar nog voor de start van het nieuwe seizoen komen automatisch op de reservelijst. Na de start van het seizoen worden er géén nieuwe aanmeldingen geaccepteerd. Aanmeldingen kunnen per e-mail worden verstuurd naar fpl@digitalracing.nl met vermelding van de volgende gegevens:
Teamnaam
Voor -en achternaam alle rijders
Forum nickname alle rijders
E-mail adres alle rijders
MSN Messenger adres alle rijders
Een team kan bestaan uit minimaal één en maximaal twee rijders.
De startnummers worden in eerste instantie verdeeld aan de hand van het kampioenschap van vorig seizoen, waarbij de kampioen automatisch de nummer 1 krijgt. In geval van een nieuwe inschrijving worden startnummers opvolgend verdeeld op volgorde van inschrijving en indien mogelijk op aangegeven voorkeur.
[spacer]
Officiële deelnemerslijst FPL2
#|Teamnaam|Naam
1|Crown Racing|Michael Storm
2|Crown Racing|Steven Frederiks
3|Zerobarrier|Steven Voss
4|Zerobarrier|Jaap Kleijn
5|BSRT|Paulpeter Kroon
6|BSRT|Mark Bentvelzen
7|DCR|Tjerk Korving
8|DCR|Gerben van den Broek
9|Team DigitalRacing|Robert Saalmink
10|Team DigitalRacing|Niels Tieman
11|WolnerGP|Alexis Saridakis
12|WolnerGP|Ivo IJsseldijk
14|KoelTec|Michael Koel
15|KoelTec|Stephane Rouault
16|Scuderia Corse Digitali|Gerben Kelly
17|Scuderia Corse Digitali|Ricus Winnubst
23|HuT-Gaming.eu|John Oldenburg
24|HuT-Gaming.eu|Raimond Bogerd
26|CWDK AM Racing|Daniël Kleijn
27|RM Racing|Jerry Van Sinderen
28|RM Racing|Ruben Laenens
32|Boiling Point Racing|Koos de Boer
33|Boiling Point Racing|Rinus Janssens
51|Oxygen Racing|Jeroen Ursem
52|Oxygen Racing|Dennis Gerressen
Reservelijst FPL2
#|Teamnaam|Naam
18|Charism Racing|Wouter Vogelzang
19|Charism Racing|Kawish Kanhai
20|Scuderia Richard Kortland|Richard Kortland
25|CWDK AM Racing|Clemens Wenners
34|Team DRR|Ruben de Ruijter
36|Team WTM|Wilfred Rentzenbrink
[spacer]
Carset
Voor de FPL2 word gebruik gemaakt van een eigen carset. Templates zijn automatisch mee geinstalleerd bij GTR Evolution én er kan gebruik worden gemaakt van de beschikbaar gestelde template (http://www.xs4all.nl/~tkorving/digitalracing/F3000_Body.rar) voor de wagen waarbij onder andere de achtervleugel automatisch voorzien word van het DigitalRacing.nl logo.
Livery en helm dienen uitsluitend ingeleverd te worden in PSD-Formaat, verpakt als als ZIP- of RAR-bestand. Deze kunnen per e-mail worden verstuurd naar fpl@digitalracing.nl. Dit kan tot uiterlijk 2 augustus 2009. Na deze datum word geen materiaal meer geaccepteerd. De release van de carset volgt uiterlijk 30 augustus 2009.
Aandachtspunten:
Deelnemers die geen livery of helm inleveren krijgen een blanco livery toegewezen.
Het toepassen van de startnummers op de wagen(s) is verplicht.
De startnummers dienen te worden geplaats op de plaats van de nummerschilden.
De nummerschilden zelf hoeven niet te worden gebruikt.
De bovenste "plane" van de achtervleugel dient te worden vrijgehouden.
Als je je hele auto compleet wilt hebben dien je 5 PSD's per auto in te leveren.
De auto
De cockpit
De helm
De overall voor van buiten de auto
De overall voor in de cockpit cam
Overalls kunnen uiteraard voor 2 rijders binnen een team gelijk zijn.
[spacer]
Testserver
We draaien de testserver 24/7, mits er geen officiele races zijn van andere competities.
Inloggen via de lobby
Server: DigitalRacing.nl FPL
Password: test
elke deelnemer wordt geacht zich conform de reglementen te gedragen
[spacer]
Tijdschema
Practice 2/joinen: 19:30 – 20:00
Kwalificatie: 20:00 – 20:20
Warmup/pauze: 20:20 – 20:25
Race: 20:25 | 150 kilometer
[spacer]
Kalender
Race|Datum|Circuit
1.|14 sep|Nürburgring
2.|28 sep|Magny Cours
3.|12 okt|Silverstone
4.|02 nov|Indianapolis
5.|16 nov|Barcelona
6.|30 nov|Istanbul
7.|14 dec|Spa Francorchamps
8.|04 jan|Sepang
9.|18 jan|Estoril
10.|01 feb|Monza
Meer informatie over de race format en -lengte vind je in de reglementen.
[spacer]
Downloads
FPL2 Reglementen
FPL2 Carset v1.0 (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/18-.html)
F3000 Body template (http://www.xs4all.nl/~tkorving/digitalracing/F3000_Body.rar)
[spacer]
[logo_dr]
Jeroen Ursem
21 juni 2009, 23:45
Even de contracten nakijken, overleggen, en dan komt de inschrijving spoedig jullie kant op :)
Inschrijvings mail is verstuurd. :)
• Introductie van variabel weer en regen
Wat betekent dit precies? Wordt het weer op de server dan op "changeable" gezet?
Ruben Laenens
22 juni 2009, 08:56
RM Racing heeft zich hierbij ook ingeschreven:)
Dennis
22 juni 2009, 09:41
Inschrijvings mail is verstuurd. :)
Wat betekent dit precies? Wordt het weer op de server dan op "changeable" gezet?
Er zal met weather files gewerkt worden. Hierdoor kan je van te voren precies instellen wat er tijdens de race gaat gebeuren qua weer. Zo kan het bijvoorbeeld in het begin droog zijn en later wat gaan regenen. Maar je kan ook het ook zo instellen dat het gewoon de hele race een bepaald percentage nat is. In de ZAC worden deze weather files gemaakt door iemand die niet mee raced in de competitie. Neem aan dat het hier ook zo zal gaan.
Oxygen Racing is nu bezig met de laatste contract onderhandelingen en zal spoedig met een inschrijving en persbericht komen. De jongens op de ontwerp afdeling zijn al druk bezig met het ontwerp. Waarschijnlijk kan deze al voor de sluiting van de inschrijvingen getoond worden
Er zal met weather files gewerkt worden. Hierdoor kan je van te voren precies instellen wat er tijdens de race gaat gebeuren qua weer. Zo kan het bijvoorbeeld in het begin droog zijn en later wat gaan regenen.
Dit zit standaard al in Race07/Evo. In tegenstelling tot bij GTR2 kan het weer bij Race07/Evo tijdens een sessie veranderen. Vandaar mijn vraag of de server dan op "changeable weather" gezet word. En nu dus een nieuwe vraag. :D Waarom met "weather files" werken als het standaard al in de game zit? Het enige verschil lijkt mij dan dat het weer met de "weather files" te voorspellen is en met "changeable weather" niet echt. Maar ja, niets zo onvoorspelbaar als het weer zal ik maar zeggen.
Gewoon nieuwsgierigheid. ;)
Dennis
22 juni 2009, 10:22
Waarom met "weather files" werken als het standaard al in de game zit?
Omdat je het dan niet zelf in de hand hebt. Zo zou het in theorie mogelijk dat met de standaard evo settings een merendeel van de races nat zal zijn, wat het realisme niet echt ten goede komt natuurlijk.
KoelTec
22 juni 2009, 11:56
KoelTec is ook van de partij!
2 rijders:
Michael Koel
Stephane Rouault :thumbup:
Ralffoxx
22 juni 2009, 12:04
Zerobarrier heeft ook al de inschrijving ingestuurd. Hopelijk kunnen we een mooi seizoen er weer van maken. Ik en Jaap gaan samen proberen onze 2e plek bij constructeurs te verdedigen al zal het zwaar worden aangezien het er naar uit ziet dat het veld een stuk zwaarder gaat worden.
Daniël
22 juni 2009, 15:06
Kunnen we trouwens geen permanent strafgewicht invoeren? Zodat mensen als Rouault, Koel en Storm constant 500 KG meer aan boord hebben ofzo? :P
Maar goed, nog even overleggen met m'n racewederhelft en dan ons maar inschrijven! Heb er zin in. :)
Gave kalender trouwens! Heerlijke circuits, alleen Magny Cours vind ik wat minder, voor de rest top.
Niels Tieman
22 juni 2009, 15:14
Team DigitalRacing met Robert en mezelf ook weer ingeschreven! Een mooie kalender! Ik heb er zin in !!
Omdat je het dan niet zelf in de hand hebt. Zo zou het in theorie mogelijk dat met de standaard evo settings een merendeel van de races nat zal zijn, wat het realisme niet echt ten goede komt natuurlijk.
Hmmm, daar heb je wel een punt. Had ik zelf effe niet aan gedacht. Oké, het is me duidelijk. :)
Robert Saalmink
22 juni 2009, 16:23
Team DigitalRacing met Robert en mezelf ook weer ingeschreven! Een mooie kalender! Ik heb er zin in !!
Dus ik moet ook weer mee doen? Nou lekker dan.... maar goed, ik doe jou er een plezier mee dus waarom niet :innocent:
Atreidez
22 juni 2009, 18:01
Waarom rijden we 2 keer op TBA? :P Gave kalender hoor! Heb er zin in :)
Niels Tieman
22 juni 2009, 18:17
Dus ik moet ook weer mee doen? Nou lekker dan.... maar goed, ik doe jou er een plezier mee dus waarom niet :innocent:
Omdat ik weer zo'n crash nodig heb voor het seizoensfilmpje van FPL2... ;)
Kim Van Der Stichelen
22 juni 2009, 18:51
Ik ben er nog misselijk van ;)
Daar heb jij Robert toch helemaal niet voor nodig? :tongue_smilie::P
Tjerk Korving
22 juni 2009, 19:08
De startpost is ondertussen voorzien van een voorlopige deelnemerslijst. Deze zal met enige regelmaat worden bijgewerkt zodra er nieuwe inschrijvingen zijn. Vermelding in de lijst betekend uiteraard niet dat er gelijk een definitieve plaats op de deelnemerslijst is verkregen.
Niels Tieman
22 juni 2009, 19:38
Daar heb jij Robert toch helemaal niet voor nodig? :tongue_smilie::P
Ik plof motoren! Je moet doen waar je goed in bent hé ;)
Bram Kocken
22 juni 2009, 19:48
Ja, dit wordt een gezellige klasse, top! :P
Dennis
22 juni 2009, 21:50
Arnhem, 22-06-2009
Met gepaste trots weet Oxygen Racing te bevestigen dat ze zich hebben ingeschreven voor de FPL2. Lange tijd was het onzeker of dit als privateer zou zijn of met een compleet team maar de kogel is door de kerk.
Niemand minder dan Jeroen Ursem zal het team komen versterken voor het komende seizoen. Hiermee is de line-up voor komend seizoen compleet.
Meer info volgt later.
Richard117
22 juni 2009, 22:39
Deze kalender past me een stuk beter dan die van het DRTCC. Dat wordt dus een overstap voor mij naar de open wagens. Heb ik totaal geen ervaring mee dus dat wordt spannend. Iemand die het aandurft om een team te vormen met mij? :p
Ik wle Richard, ik ben alleen nog niet helemaal zeker of ik ook echt mee wil doen, moet ik eerst nog wat meer met die wagens oefenen maar lijkt me wel erg leuk als vervanging van mn DRTCC deelname.
Tjerk Korving
22 juni 2009, 23:01
... Met gepaste trots weet Oxygen Racing te bevestigen dat ze zich hebben ingeschreven voor de FPL2 ...
Mocht je de e-mail al hebben verstuurd dan is die (nog) niet aangekomen Dennis.
Dennis
22 juni 2009, 23:24
Mocht je de e-mail al hebben verstuurd dan is die (nog) niet aangekomen Dennis.
stomme ding stond rustig te wachten in mijn postvak uit :blushing:
Ruben Laenens
22 juni 2009, 23:34
Goed dat je username is veranderd dennis :p
Tjerk Korving
23 juni 2009, 00:45
stomme ding stond rustig te wachten in mijn postvak uit :blushing:
Toch aardig van 'm :D
Bij deze verwerkt in de voorlopige deelnemerslijst.
Richard117
23 juni 2009, 16:48
Ik wle Richard, ik ben alleen nog niet helemaal zeker of ik ook echt mee wil doen, moet ik eerst nog wat meer met die wagens oefenen maar lijkt me wel erg leuk als vervanging van mn DRTCC deelname.
Ok leuk, dan hoor ik het wel als je er over uit ben :)
Daniël
24 juni 2009, 00:06
Een kort persbericht!
CWDK Racing ingeschreven voor de FPL
Door A. Naal
Zojuist is bekend gemaakt dat Clemens Wenners en Daniël Kleijn mee zullen doen aan de Formula Pro League 2, de F3000-klasse van Digitalracing.nl. Ondanks eerdere berichten over een auto met twee designs op één wagen, zoals de BAR uit 1999, zal het team toch met een Aston Martin livery op de grid staan. Kleijn legde dit aan ons uit.
"We zouden inderdaad een wagen maken met twee verschillende liveries op één wagen, zoals BAR in 1999 deed. Echter, wij waren niet bepaald tevreden met het resultaat. Beide designs an sich waren zeer geslaagd, maar samen was het... nou ja, een beetje alsof je sex en bier combineert. Sex is super, bier is super, maar sex met je biertje is niet aan te raden. Zo was het met deze livery ook.
Dus begonnen wij te brainstormen wat we zouden doen en doen werd er op de spreekwoordelijke deur geklopt. Aston Martin bood aan om motorleverancier en een groot sponsor te worden van ons team. Tegen een bedrijf als Aston Martin zeg je geen nee, zeker niet als een zak met geld meebrengen waar je U tegen zegt. Vandaar dat onze teamnaam is omgedoopt in CWDK Aston Martin Racing én onze livery zal gebaseerd zijn op de Aston Martin DBR9.
Voor de rest kan ik nog niets zeggen vrees ik, maar dat komt allemaal heel snel. We wachten op dit moment op antwoord van de organisatie over zowel ons inschrijving als een ander verzoekje. Zodra alles geregeld is horen -en zien- jullie meer! Maar ik moet nu gaan, ik heb een date vanavond, hoooooooi!"
CWDK Aston Martin Racing zal dus op de grid verschijnen in de Aston Martin kleuren met als rijders de beide debutanten Clemens Wenners en Daniël Kleijn. Meer nieuws volgt hopelijk spoedig.
http://www.slotcarillustrated.com/Reviews/SCX/DBR9/images/Front3_4.jpg
De Aston Martin DBR9 zoals deze geracet heeft in Le Mans.
Bron: Racing Clair
Gerben
24 juni 2009, 00:12
SCD is ingeschreven ;)
TheBoss
24 juni 2009, 00:55
'Charism Racing' is ook ingeschreven! Met een nieuweling als m'n bijrijder. :D
Darthwillie
24 juni 2009, 00:55
Wordt nog druk :p
Tjerk Korving
24 juni 2009, 13:28
De voorlopige deelnemerslijst is weer bijgewerkt en we zitten ondertussen al aan de 25 inschrijvingen. Gaat lekker mannen. :D
TheBoss
24 juni 2009, 13:37
Ik denk dat we bijna wel tot de 40 komen eigenlijk.
Misschien heb ik het op de meeting gemist maar wat is de reden dat er voor de FPL2 GTR Evolution nodig is? Aangezien bij Evo het nog niet mogelijk is om bv. met helmen te werken, tenminste, dat heb ik begrepen nav. een discussie in het paintshop gebeuren, en ik zie op de kalender alleen de Nurburgring staan, dat is eigenlijk de enige content die uit Evo gebruikt wordt?
Zal overigens voor de meesten geen probleem zijn, bijna iedereen heeft Evo inmiddels wel denk ik maar er zullen er altijd zijn die dan Evo nog moeten gaan aanschaffen, en als dat alleen maar voor 1 circuit op de kalender is, maar dat weet ik dus niet zeker, zal wel niet goed hebben opgelet tijdens de meeting :p
Niels Tieman
28 juni 2009, 15:35
Misschien heb ik het op de meeting gemist maar wat is de reden dat er voor de FPL2 GTR Evolution nodig is? Aangezien bij Evo het nog niet mogelijk is om bv. met helmen te werken, tenminste, dat heb ik begrepen nav. een discussie in het paintshop gebeuren
Dit geldt alleen voor de GT bolides en niet voor andere klasses, dus dat is hier niet van toepassing.
Dennis
28 juni 2009, 15:37
In de F3000 en WTCC wagens is het gewoon mogelijk om helmen en teamkleuren te gebruiken ook al heb je EVO. Als je RACE start kun je ook gewoon de GTRe wagens kiezen. Is eigenlijk gewoon één game.
Enige reden is dus de toevoeging van de Nurburgring aan de kalender.
ah ok, tsja ik ben niet zo'n held met painten en voor Evo ben ik er nog helemaal niet ingedoken, maar dat scheelt dan in ieder geval weer. Ben ik wel benieuwd of er veel zijn die Evo speciaal moeten aanschaffen voor de Nurburgring...
Dennis
28 juni 2009, 15:48
ah ok, tsja ik ben niet zo'n held met painten en voor Evo ben ik er nog helemaal niet ingedoken, maar dat scheelt dan in ieder geval weer. Ben ik wel benieuwd of er veel zijn die Evo speciaal moeten aanschaffen voor de Nurburgring...
Ach er zijn nu al 25 inschrijvingen dus ik denk dat dat wel goed komt :P
tinyriconen
28 juni 2009, 17:18
Tjerk wist me op de meeting te vertellen dat Evo wat "gebruiksvriendelijker" is voor Online. Voornamelijk voor de serverinstelling. Er zijn wat meer mogelijkheden.
Wat ik zo wél weet is dat Evo de mogelijkheid heeft om Setup de delen met elkaar.
Ikzelf was ook niet in het bezit van GTR Evo, maar je kan hem al vanaf 5 euro halen. Naddeel, de goedkopere winkels hebben hem allemaal niet op voorraad (levertijd 5 weken p.m.) Winkels waar het spel nog wèl voorradig is verkopen hem nog voor ruim 40 euro, zeggen ze. Ik had contact gezocht met een zo'n winkel en heb het spel nu gekocht voor 8 euro :) Een grote investering is het dus niet ;)
Tjerk Korving
28 juni 2009, 17:38
Nürburgring, Nordschleife, mogelijkheid tot online delen van setups en een stapel GT wagens zijn denk ik alleen al wel de 8 Euro waard. :) Via Steam kan het vanaf EUR 19,99 als add-on op Race 07.
Maar ondertussen heeft volgens mij het merendeel van de DigitalRacing.nl deelnemers al wel GTR Evolution dus ik verwacht niet dat het een probleem gaat worden.
Overigens heeft de deelnemerslijst weer een update gekregen. De teller staat op 27.
Richard117
8 juli 2009, 22:29
Even een vraagje.
Is er misschien een vrijwilliger die een skin voor mij kan maken? :)
Gerben vd Broek
10 juli 2009, 00:55
LET OP:
Inschrijving tot en met zondag 12 juli.
Deadline komt eraan, dus mocht er nog niet ingeschreven zijn, doe het dan nog snel.
Tjerk Korving
10 juli 2009, 21:22
De inschrijvingen zijn weer bijgewerkt, deze keer ook met deels met wagennummers voor zover het mogelijk was. Uiteraard onder voorbehoud allemaal.
En zoals Gerben gisteren al meldde, tot en met aanstaande zondag 12 juli kan er worden ingeschreven voor FPL2.
paulpeter
12 juli 2009, 19:58
Definitieve inschrijving de deur uit:)
Darthwillie
13 juli 2009, 01:17
op het allerlaatste moment de inschrijving de deur uit gedaan, verzoek voor de reservelijst.
Nu weer bezig met een wagen painten, ga dat steeds leuker vinden :laugh:
ouch, inschrijf deadline gemist.
Kan ik nog naar de reserve lijst?
Tjerk Korving
13 juli 2009, 19:02
ouch, inschrijf deadline gemist.
Kan ik nog naar de reserve lijst?
We zijn bereid nog aanmeldingen te accepteren maar dan word het wel per definitie een plaats op de reservelijst.
Darthwillie
13 juli 2009, 21:01
Jij ruikt geld?
:p
nop deze moet vol sponsoring om het budgetgat te dichten :lol:
We zijn bereid nog aanmeldingen te accepteren maar dan word het wel per definitie een plaats op de reservelijst.
Geen probleem!:thumbup:
Mooi dat het er door heen is!
Team Underground wordt BSRT :D
Top geregeld baas (Mark) ;)
Zo kan ik het met de drukte mooi op de achtergrond mee volgen!
Tjerk Korving
14 juli 2009, 21:47
[spacer]
De startnummers zijn ondertussen verdeeld en verwerkt in de startpost. Bij de inschrijvingen van nieuwe teams zijn er waar mogelijk ook startnummer verzoeken ingewilligd. Bij alle bestaande teams zijn de startnummers verdeeld aan de hand van het teams kampioenschap van het afgelopen seizoen. Qua painten van wagens is de weg dan ook vrij om startnummers te verwerken op de wagens.
[spacer]
De definitieve verdeling van vaste en reserverijders zal binnenkort worden bekendgemaakt zodra er het nodige interne overleg is gevoerd.
[spacer]
[logo_dr]
Jeroen Ursem
14 juli 2009, 21:52
:thumbup:
Mooie lijst, ben benieuwd naar de verdeling :)
El Maestro
14 juli 2009, 22:25
Mag ik een opmerking maken?
Ik ben nr. 27 en Ruben is 28;)
Tjerk Korving
14 juli 2009, 22:27
Mag ik een opmerking maken?
Ik ben nr. 27 en Ruben is 28;)
Dat staat er ook. :innocent:
Dennis
14 juli 2009, 22:42
Toevallig ook binnenkort de template mbt de achtervleugel?
Ralffoxx
14 juli 2009, 22:47
je kan gewoon kladderen dan plakken ze de achtervleugel vanzelf bij de eind carset er op dennis
Tjerk Korving
15 juli 2009, 00:35
Toevallig ook binnenkort de template mbt de achtervleugel?
Goed dat je het nog even vraagt Dennis, was ik eerlijk gezegd nog vergeten te regelen. Ga ik morgenavond beschikbaar stellen.
Maar zoals Steven al aangaf, anders gooien we het er zelf in. Vandaar ook het verzoek de bovenste "plane" van de achtervleugel vrij cq zwart te houden.
Richard117
15 juli 2009, 01:39
In hoeverre staan die startnummers vast?
Had bij mijn inschrijving namelijk een voorkeur voor mijn vertrouwde nr. 13 gegeven. Maar ik heb nr.20 gekregen terwijl 13 gewoon vrij is.
Niels Tieman
15 juli 2009, 01:42
Het is een voorkeur-nummer hé. Dat is niet het teken dat je die ook daadwerkelijk krijgt. :)
Hoe het verder word afgehandelt is aan Tjerk en Gerben.
Jeroen Ursem
15 juli 2009, 01:58
13 is een onrealistisch startnummer en is daarom niet toegewezen denk ik zo..
Richard117
15 juli 2009, 02:36
Het is een voorkeur-nummer hé. Dat is niet het teken dat je die ook daadwerkelijk krijgt. :)
Hoe het verder word afgehandelt is aan Tjerk en Gerben.
Dat is helemaal waar, dat verwacht ik ook niet. Maar hij is vrij, dus waarom dan niet toewijzen?
13 is een onrealistisch startnummer en is daarom niet toegewezen denk ik zo..
Waarom onrealistisch? Omdat jullie allemaal zo gek zijn om het een ongeluksgetal te noemen? Bovendien rij ik in het DRTCC er al 2 seizoenen mee en heb ik in de ZAC er ook mee gereden. Dus om het nou een onrealistisch nummer te noemen.
Ik hoef echt niet ten kostte van alles met nr. 13 te rijden. Maar het viel me gewoon zo op dat ik een voorkeur indien en dat het nummer vervolgens vrij blijft. Maar wellicht dat daar goede redenen voor zijn :)
Gerben vd Broek
15 juli 2009, 03:03
Heeft vooral te maken met hoe wij in de vroegere GPxPL de nummers hebben toegewezen. Toen was het een reflectie van de F1. En in de F1 wordt nummer 13 ook niet gebruikt. Nu doen we voor de FPL eigenlijk niets anders. Eigenlijk zouden alle nummers opvolgend moeten, maar er zijn mogelijkheden om er net iets vanaf te wijken. Maar niet overal. En nr 13 is eigenlijk niet een nummer die we vrijgeven om te gebruiken.
Richard117
15 juli 2009, 03:28
Heeft vooral te maken met hoe wij in de vroegere GPxPL de nummers hebben toegewezen. Toen was het een reflectie van de F1. En in de F1 wordt nummer 13 ook niet gebruikt. Nu doen we voor de FPL eigenlijk niets anders. Eigenlijk zouden alle nummers opvolgend moeten, maar er zijn mogelijkheden om er net iets vanaf te wijken. Maar niet overal. En nr 13 is eigenlijk niet een nummer die we vrijgeven om te gebruiken.
Duidelijk :)
Wel jammer :blushing:
Dennis
15 juli 2009, 07:07
Maar zoals Steven al aangaf, anders gooien we het er zelf in. Vandaar ook het verzoek de bovenste "plane" van de achtervleugel vrij cq zwart te houden.
Snap ik. Echter kan het jullie natuurlijk weer wat tijd besparen als we dat al zelf doen. Een vol startveld x 5min loopt al aardig op.
Tjerk Korving
15 juli 2009, 14:09
Snap ik. Echter kan het jullie natuurlijk weer wat tijd besparen als we dat al zelf doen. Een vol startveld x 5min loopt al aardig op.
Heb je helemaal gelijk in en dat is mooi meegenomen.
In hoeverre staan die startnummers vast?
Had bij mijn inschrijving namelijk een voorkeur voor mijn vertrouwde nr. 13 gegeven. Maar ik heb nr.20 gekregen terwijl 13 gewoon vrij is.
Zoals al is aangegeven hebben wij er bij de FPL voor gekozen nummer 13 niet te gebruiken.
Echter, al hadden we ervoor gekozen om nummer 13 wel te gebruiken dan had het nummer nog naar een ander gegaan. Dit omdat de al bestaande teams de startnummers toegewezen krijgen op basis van het kampioenschap van vorig seizoen. Tot en met nummer 17 bestaat het veld uit teams uit vorig seizoen dus dan had nummer 13 bij KoelTec beland.
Vandaar dus. :)
Tjerk Korving
15 juli 2009, 21:08
[spacer]
De F3000_Body template is vanaf nu via de startpost te downloaden. Toevoeging hieraan is het DigitalRacing.nl logo op de bovenste plane van de achtervleugel in twee smaken. Een met zwart/oranje letters voor een lichte ondergrond en een met wit/oranje letters voor een donkere ondergrond.
Tevens zijn de nummer schilden uitgeschakeld aangezien deze niet verplicht zijn en doorgaans de livery enkel ontsieren. De nummers zelf zijn uiteraard gewoon aanwezig.
[spacer]
Ondertussen is Martijn Brouwer op verzoek van de lijst met inschrijvingen verwijderd en staat het totaal aantal inschrijvingen op 31.
[spacer]
[logo_dr]
Dennis
15 juli 2009, 21:36
Zit je dan met je goede gedrag. Stuur ik onze livery alvast op krijg ik hem terug omdat de mail te groot is (14mb).
Nog een andere manier?
Darthwillie
15 juli 2009, 21:38
als ik de template open krijg ik de melding dat ik lettertypes mis, weet je toevallig welke? dan installeer ik die even.
Jeroen Ursem
15 juli 2009, 21:40
http://www.yousendit.com/
Altijd handig
(verzenden van grotere bestanden)
Tjerk Korving
15 juli 2009, 22:08
als ik de template open krijg ik de melding dat ik lettertypes mis, weet je toevallig welke? dan installeer ik die even.
Had ik kunnen weten natuurlijk. :)
Ik heb de tekst voor het gemak omgezet in pixels zodat het lettertype niet benodigd is. Bij deze is de template dus opnieuw geupload.
Tjerk Korving
20 juli 2009, 19:27
Er is nog tijd tot en met 2 augustus voor carset materiaal maar aarzel niet om het alvast op te sturen als het al klaar is. De teller staat vooralsnog op nul.
Niels Tieman
20 juli 2009, 19:28
Ik heb een zooi pakketjes voor je klaar staan Tjerk. :)
Tjerk Korving
21 juli 2009, 21:10
[spacer]
Ondertussen een werkbare manier gevonden om carset materiaal te versturen zonder dat de mailbox het weer retour gooit vanwege de grootte van de attachments.
Op verzoek kan er via een privébericht (http://forum.digitalracing.nl/private.php?do=newpm&u=8) of e-mail (http://forum.digitalracing.nl/sendmessage.php?do=mailmember&u=8) een login worden verkregen voor een FTP server die ik thuis draai. Daar kan dan het carset materiaal worden neergezet waarna ik er gelijk toegang tot heb.
Normaal gesproken zal een verzoek, mits op een niet al te laat tijdstip, dezelfde dag nog resulteren in een antwoord met de benodigde gegevens.
[spacer]
Jeroen Ursem
21 juli 2009, 21:53
Deelnemerslijst al samengesteld? :) Of komt die samen met de carset?
Gerben vd Broek
21 juli 2009, 22:01
Er is al wel een voorlopige lijst opgesteld door ons, maar zijn nog paar discussiepunten. Dus nee, nog geen officiele lijst.
rinussie
21 juli 2009, 22:32
:scared::ohmy::helpsmilie:
Tjerk Korving
27 juli 2009, 12:57
[spacer]
De officiële deelnemers en reservelijst staat in de startpost
[spacer]
Bij deze ook wederom de herinnering dat het carset materiaal uiterlijk 2 augustus ingeleverd dient te zijn, ofwel over 6 dagen. Zie ook deze post (http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=51171&postcount=75) nog even voor het geval er voor het versturen ervan gebruik gemaakt wenst te worden van een ftp-server.
[spacer]
[logo_dr]
Jeroen Ursem
27 juli 2009, 13:01
Top :thumbup: hele team op de vaste lijst :)
Attentie heren reservelijst, begin maar vast met oefenen, ik kwam er gister achter dat ik de 1e race nog op vakantie ben :(
Tenzij ik op 1 of andere manier internet aansluiting heb op vakantie, maar daar ga ik niet vanuit :p
Ralffoxx
27 juli 2009, 13:09
ZB en BP er beide bij. Heel mooi :D toppie
Daniël
27 juli 2009, 13:37
Hmm, ik zit er wel bij, maar Clemens niet. Dat laatste is natuurlijk een beetje jammer, wel begrijpelijk. Maar goed, ik heb er heel veel zin in! :thumbup: En de reservelijst is vrij kort, dus ik denk dat Clemens en ik vaak zat samen aan de start kunnen staan. :)
Dennis
27 juli 2009, 13:38
Attentie heren reservelijst, begin maar vast met oefenen, ik kwam er gister achter dat ik de 1e race nog op vakantie ben :(
Tenzij ik op 1 of andere manier internet aansluiting heb op vakantie, maar daar ga ik niet vanuit :p
Pfft, kan ik het weer in m'n eentje oplossen. Daar gaat het team kampioenschap ;)
Yes, HuT-Gaming.eu staat er ook bij met beide rijders.:thumbup:
Mark B
27 juli 2009, 17:47
BSRT back in action!! :thumbup::cool:
Zo, alle racedata genoteerd in m'n agenda.
Op 't werk vast aangegeven dat er die dagen geen late dienst gedaan kan worden door mij; dus behoudens onvoorziene omstandigheden ben ik alle races van de partij :)
BSRT back in action!! :thumbup::cool:
jazeker!! :D
Teampresentatie (http://forum.digitalracing.nl/showpost.php?p=52655&postcount=73) :D
Roy Visser
29 juli 2009, 13:40
als je me nou gewoon je steam gegevens geeft
:rolleyes:
Tjerk Korving
1 augustus 2009, 13:23
Nog tot en met morgen (zondag 2 augustus) om carset materiaal in te leveren!
Missende teams:
-ZeroBarrier
-WolnerGP
-Charism Racing
-CWDK AM Racing
-Boiling Point Racing
Niels Tieman
1 augustus 2009, 14:07
Crown Racing krijgt zijn benummering nog, en daarna word hij verstuurd. :)
Team DDR heeft (zeer) laat zijn verzoek ingedient dus ik hoop dat ik daar uberhaubt nog iets voor kan verzinnen. :)
Daniël
1 augustus 2009, 14:33
Clemens heeft me beloofd op tijd alles af te maken, komt morgen zeker, maar hij is atm nogal druk met een optreden en ik zelf heb ook van alles te doen. Komt in elk geval goed!
Ralffoxx
2 augustus 2009, 23:06
Boiling Point Racing en Zerobarrier racing carsets verstuurd
Daniël
3 augustus 2009, 01:52
Clemens heeft me beloofd op tijd alles af te maken, komt morgen zeker, maar hij is atm nogal druk met een optreden en ik zelf heb ook van alles te doen. Komt in elk geval goed!
Blijkbaar een beetje te druk, want hij was opeens nergens te bereiken. Dat betekende dat ik in een half uur tijd een complete auto moest maken...
Voor een half uur is 't nog best ok, maar onze geplande auto was stukken gaver... Alleen de startnummers moesten nog gewijzigd worden, maar ik had de PSD's (nog) niet...
Niels Tieman
3 augustus 2009, 01:52
Wat voor idee was het dan?
En hoe ver staat het met die versie?
Daniël
3 augustus 2009, 02:00
Zoals deze Aston Martin:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bf/Aston_Martin_DBR9_GT1_2006_No_007.jpg
Ook twee auto's: 1 lime-green lijnen, andere rode lijnen. Dit is 't oorspronkelijke plan:
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/Oorspronkelijkidee.jpg
En nu is het dit geworden:
http://i302.photobucket.com/albums/nn96/DaVinCi_NL/Halfuurwerk.jpg
Op zich maakt 't niet zoveel uit. Je zit tenslotte zelf IN de auto, maar toch, jammurrrr.
Darthwillie
3 augustus 2009, 02:04
vind ik voor een half uurtje werk erg netjes geworden :thumbup:
tinyriconen
3 augustus 2009, 07:47
Doet me denken aan die auto waarmee Niels Tieman altijd in de USA reed :)
Robert Saalmink
3 augustus 2009, 09:52
Doet me denken aan die auto waarmee Niels Tieman altijd in de USA reed :)
:lol:
Niels Tieman
3 augustus 2009, 11:47
:lol: En 4x kampioen werd! :innocent::laugh:
rampage
3 augustus 2009, 14:20
En Clemens is back on earth.. :innocent:
Sorry voor mijn plotselinge afwezigheid en bedankt dat we het alsnog mogen inleveren, ik ga het zometeen afmaken! :thumbup:
Daniël
3 augustus 2009, 16:30
:hammer:
Goede livery wordt op het moment verzonden! :laugh:
joostingh
7 augustus 2009, 16:49
Nog tot en met morgen (zondag 2 augustus) om carset materiaal in te leveren!
Missende teams:
-ZeroBarrier
-WolnerGP
-Charism Racing
-CWDK AM Racing
-Boiling Point Racing
Vraagje, ik heb zowel de Scuderia Richard Kortland als de WolnerGP gemaakt... en op 2 augustus gemailt. Maar ik zie Kortland al niet meer in dit lijstje staan van 1 augustus... zijn er dan twee livery's voor hem gemaakt (hetgeen niet handig zou zijn)
Tjerk Korving
7 augustus 2009, 16:56
Vraagje, ik heb zowel de Scuderia Richard Kortland als de WolnerGP gemaakt... en op 2 augustus gemailt. Maar ik zie Kortland al niet meer in dit lijstje staan van 1 augustus... zijn er dan twee livery's voor hem gemaakt (hetgeen niet handig zou zijn)
Het is helemaal goed gegaan. Ik had bij het overkloppen van m'n excel sheet het team van Richard simpelweg over het hoofd gezien. Mijn fout dus. :)
joostingh
7 augustus 2009, 16:58
Het is helemaal goed gegaan. Ik had bij het overkloppen van m'n excel sheet het team van Richard simpelweg over het hoofd gezien. Mijn fout dus. :)
Ok dan :D Dan kan ik rustig verder werken aan de presentaties die bij beide in de mailbox gaat liggen wanneer ze terug zijn van de vakantie.
Gaat goed komen :D:D
Tjerk Korving
7 augustus 2009, 17:06
Klopt het trouwens dat ik iedereen op de deelnemers -en reservelijst kan uitmaken voor Nederlander? Voor zover ik kan nagaan wel maar voor de carset is het wel handig om het in ene keer goed te hebben. :)
Stefan van Renselaar
7 augustus 2009, 17:32
Klopt het trouwens dat ik iedereen op de deelnemers -en reservelijst kan uitmaken voor Nederlander? Voor zover ik kan nagaan wel maar voor de carset is het wel handig om het in ene keer goed te hebben. :)
Ruben Laenens is volgens mij 99% zeker een Belg, maar dat kan ik in BATracer ff nakijken :)
Tjerk Korving
7 augustus 2009, 17:38
Ruben Laenens is volgens mij 99% zeker een Belg, maar dat kan ik in BATracer ff nakijken :)
Die ene procent voegen we dan maar toe tenzij ze Hoegaarden ineens hebben verplaatst. :)
Toch goed om het even te checken dus. We hebben nationaliteit niet gevraagd en aan de e-mail adressen zie je het vaak ook niet meer tegenwoordig met al die hotmail en gmail accounts.
Bram Van Der Stichelen
7 augustus 2009, 22:11
Ik zou ook een belg zijn geweest had ik me niet vergeten inschrijven :blushing:
Tjerk Korving
7 augustus 2009, 22:14
Ik zou ook een belg zijn geweest had ik me niet vergeten inschrijven :blushing:
Je kan gewoon Belg blijven, dat is geen probleem. :D
Reservelijst?
John
18 augustus 2009, 21:49
Ik heb 2 vraagjes. Komt er nog een testrace met die weatherfile? Komt er uberhaupt nog een testrace?
Tjerk Korving
18 augustus 2009, 22:24
We willen nog een testrace en gelijk daarmee de carset testen. Of dat met een weather file zal zijn is nog niet bekend.
John
19 augustus 2009, 01:21
Oké, duidelijk. :)
Atreidez
21 augustus 2009, 00:15
Mag voor maandag iig de server op Nurnburgring? We wilden alvast testen en hebben nu met 3 op Steven's pc gereden, maar zou wel leuk zijn als dat al op de server kan in afwachting van carset/begin seizoen :P Alvast bedankt!
Oh, maandag dus testdag.. Zou leuk zijn als t beetje bevolkt is ook, geeft toch gevoel van realisme ook :D
John
21 augustus 2009, 22:05
Oh, maandag dus testdag.. Zou leuk zijn als t beetje bevolkt is ook, geeft toch gevoel van realisme ook :D
Aanstaande maandag? Heb ik iets gemist dan? :huh1:
Tjerk Korving
21 augustus 2009, 22:25
Nee, niets gemist. Er staat nog geen datum in de planning maar aangezien de carset in de planning staat voor 30 augustus zou de laatste test voor het seizoen dan dus 31 augustus of 7 september kunnen zijn. Moeten we nog even kortsluiten. Aanstaande maandag dus niet. :)
Maar bij deze staat de server op de Nürburgring totdat we de laatste testrace ingeplanned hebben.
rinussie
21 augustus 2009, 22:47
:thumbup: trainennnnnnn :laugh:
Gerben vd Broek
22 augustus 2009, 00:15
Maandag onofficiele testavond :)
tinyriconen
22 augustus 2009, 00:20
Op de ring? :)
Atreidez
22 augustus 2009, 16:45
Een testdag is geen testrace.. zoiezo hebben die een eigen topic. Maandag gewoon testen, setups maken, rondjes rijden op de (nurnburg)ring, als de server erop blijft staan dan :thumbup:
Gerben vd Broek
22 augustus 2009, 19:06
De nurburgring staat sowieso ook op de kalender voor de FPL2, dus in dit geval kunnen we daar gemakkelijk gehoor aan geven om de server iig daar een paar dagen op te laten draaien. Het zal na maandag dan waarschijnlijk wel doorgaan naar een andere baan, gezien we als voornemen hadden om op de 31ste een testrace te organiseren. En dan moeten we wel ruimte geven om een baan te oefenen. Maar dat moeten we nog even verder intern overleggen.
Ik kom maandagavond als het even meezit wel poosje meetesten. F1 versie is toch een mooie baan om te racen.
Atreidez
22 augustus 2009, 20:40
De nurburgring staat sowieso ook op de kalender voor de FPL2
Eerste race :lol: Best to be prepared.
tinyriconen
23 augustus 2009, 12:57
Zal maandagavond zelf (of het moet nog heel laat worden) niet rijden ivm voetbaltraining. Denk dat ik in de middag wel het een en ander aan rondjes ga rijden :) Heb van de week even vluchtig over de baan gereden en dat beviel me wel. Leuke baan!
Ralffoxx
23 augustus 2009, 13:01
Hoe doe je dat tijdens het seizoen dan? niet trainen?
tinyriconen
23 augustus 2009, 13:13
Maandagavondtraining zou alleen onderdeel zijn van de voorbereiding werd er gezegd. Dus nu nog 1 of 2 keer. Daarna enkel nog op dinsdag en donderdag :)
Atreidez
25 augustus 2009, 12:49
Was wel aardige test gister, maar t blijft een tricky baantje met sommige kerbs die net ijs zijn. Kwam zelf niet lager als 1m45s3xx, maar met 30 rondjes toch een hoop baankennis weer opgedaan. Inhalen wordt ook tricky, want het lijkt niet zo simpel op dat lange rechte stuk naar de laatste chicane.. Denk zelf dat t meer mogelijk is in bocht 1, waar heel veel verschillende lijnen te rijden zijn. Heb zin in de race :P
Zat trouwens gisteravond laat even de GP2 sprint race van Valencia te kijken, waar de start wel wat weghad van een F3000 race op een public server :D Let vooral op de rood/gele auto vanuit ongeveer positie 12.
YouTube - MT89 GP2Series 2009 Valencia Sprint Race Start Carnage
Gerben vd Broek
25 augustus 2009, 13:11
Had net teveel andere dingen te doen om te komen racen. En toen ik rond 22.15 wou racen (was nog man of 7 op de server) zat ik in windows 7, en moest ik eerst spel nog installeren. En dat duurde een minuut of 20 en toen was iedereen weg. Heb nog wel een aantal rondjes gereden met een snelste van 1.46.0, maar toch ook niet zoveel zin in mijn uppie om door te rijden.
Ralffoxx
25 augustus 2009, 13:57
nja in je uppie is ook niks. Misschien dat ik vanavond nog wat gaan rijden. Dacht dat waarschijnlijk Koos de Boer nog kwam ... in me eentje vind ik ook geen drol aan. In Q tot nu toe tot 1.42.9 gekomen waar Storm natuurlijk weer veel harder gaat met een 1.42.1.
In practice zit ik op de als snelste tijd tot nu toe 1.43.3 Storm dacht ik op 1.42.5.
Had gisteren trouwens zwaar het idee dat de auto niet wou insturen. Misschien had dat te maken met hoe ik reed maar ik hoorde bij ons meer mensen er over klagen.
Gerben
31 augustus 2009, 16:01
ik heb zonet ook ff gereden op de Nurburgring. Na 2 stints een 44'er op de klokken. Met wat setupwerk en nog meer trainingsrondjes moet er wel een 42'er of misschien wel 41'er inzitten voor mij
Atreidez
31 augustus 2009, 17:16
Vanavond ook weer trainen, al is t wel goed warm hier :)
Gerben vd Broek
31 augustus 2009, 17:55
Uiteraard ben ik vanavond ook weer druk, dus misschien later op de avond, maar waarschijnlijk weer eens niet, helaas.
Ralffoxx
1 september 2009, 15:24
gisteren weer testje gedaan met Jaap en Rinus. Racepace zit het wel ok mee. Alleen kom in Practice maar net niet in de 42's. Maak meestal wel ergens in de ronde een foutje en dan verklooi je snel 2 / 3 tiende waardoor ik net niet onder die 43 kom.
Denk 42 laag/mid moet er over 2 weken wel in zitten in de Q.
Wanneer komt trouwens de carset? En hoeveel rondjes overal gereden moeten worden? Kan ik vast met mijn strategie aan de gang.
Ik heb er veel zin aan :D
Gerben vd Broek
1 september 2009, 17:21
Carset is bijna klaar. Het is nog een paar puntjes op de i zetten. Raceafstanden moet nog even berekend worden, maar in principe 150km, dus dat even delen op de baanlengte, geeft je al een goede indicatie hoe ver je moet racen.
Daarnaast is de kalender ook wat aangepast, en dat staat ook nu in de startpost van dit topic.
Tjerk Korving
1 september 2009, 18:49
Carset stond, zoals in de startpost vermeld, in de planning voor afgelopen zondag maar door wat onvoorziene dingen is dit doorgeschoven naar vandaag. Normaal gesproken zou de carset in de loop van vanavond online moeten komen.
Darthwillie
1 september 2009, 18:57
top :thumbup:
ik had eigenlijk ook niet door dat het seizoen al weer zo dichtbij is :huh1: :thumbup:
Tjerk Korving
1 september 2009, 22:53
De FPL2 Carset is gereed en vanaf nu te downloaden (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/18-.html) via de DigitalRacing.nl website.
Dennis
1 september 2009, 23:19
Vergeet niet de oude FPL1 carset te verwijderen. Anders kan Race nog wel eens moeilijk doen.
Tjerk Korving
1 september 2009, 23:28
Vergeet niet de oude FPL1 carset te verwijderen. Anders kan Race nog wel eens moeilijk doen.
Staat ook in de readme inderdaad die bijgesloten zit.
Nou worden zulke bestanden vaker niet dan wel gelezen dus het kan geen kwaad hier nog een keer te melden. :D
Dennis
1 september 2009, 23:31
Heb net even de carset "door gebladerd" en wat een super carset is het geworden zeg. Echt allemaal juweeltjes.
John
1 september 2009, 23:45
Heb ik nog een vraagje aangaande die weatherfile. Gaan we daar iedere race mee rijden? En komt er dan een weersvoorspelling en zo ja hoelang van te voren is die bekend? Dit ivm het maken van een setup.
El Maestro
2 september 2009, 00:45
Net als Dennis even alle wagens bekeken: Geniaal!
Geweldig werk mannen!:thumbup:
Tjerk Korving
2 september 2009, 13:59
Heb ik nog een vraagje aangaande die weatherfile. Gaan we daar iedere race mee rijden? En komt er dan een weersvoorspelling en zo ja hoelang van te voren is die bekend? Dit ivm het maken van een setup.
Dat is een goede vraag en eerlijk gezegd heb ik daar nog geen goed antwoord op. Tijdens de ZAC test op Zolder is het eenmalig uitgetest maar voor de FPL is het net of we ook wel overal de mogelijkheid willen hebben op regen. Voor een droog "weekend" heb je ook geen weatherfile nodig denk ik.
Dat gaat binnenkort samen met nog wat reglement punten door de molen heen.
Dennis
2 september 2009, 16:34
Voor een droog "weekend" heb je ook geen weatherfile nodig denk ik.
In de ZAC wordt dit wel gedaan. ZO kun je bijvoorbeeld een beetje met de temperatuur spelen wat ook weer leuke situaties kan opleveren.
John
2 september 2009, 18:10
In de ZAC wordt dit wel gedaan. ZO kun je bijvoorbeeld een beetje met de temperatuur spelen wat ook weer leuke situaties kan opleveren.
Zat ik ook aan te denken.
paulpeter
2 september 2009, 21:14
De FPL2 Carset is gereed en vanaf nu te downloaden (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/18-.html) via de DigitalRacing.nl website.
Prachtige Carset Complimenten:thumbup:
rinussie
3 september 2009, 01:07
Mee eens :thumbup::thumbup::lol::lol:
Ralffoxx
3 september 2009, 01:19
Vandaag lange test op Nurbur en viel me iets op. Ik laggde 2x van de server af. En zo te zien was ik zeker niet de enige. Dit is de 2e keer in deze week dat het gebeurt. Rinus had nergens last van maar ook bv Koos laggde er vanaf op hetzelfde moment vreemd genoeg.
Of het nou bij ons zit of bij de server ik kan niet zeggen. maar zou jammer zijn als over 1.5 week dat dat ook gebeurt bij meerdere.
Voor rest toppie carset.
Leuk om alle wagens te zien. En een heerlijke test achter de rug. Race pace lijkt ok niet super maar wel stabiel en snel rondje zit ik nu ook aardig goed.
Darthwillie
3 september 2009, 01:21
heb de afgelopen dagen al 2 keer gehad dat ik niet de server op kwam, stonden maar 4 of 5 opties in de lobby. Minuut later kon ik er weer op. :huh1:
Niels Tieman
3 september 2009, 01:22
Ik heb wel gemerkt dat Steam een update had draaien vanavond dus misschien dat het daar wel aan lag? Even in de gaten houden en aub melden als het wederom voorkomt. :)
Koos
3 september 2009, 22:24
Mmm, daarnet opnieuw van de server verdwenen. Live-timing geeft 0 deelnemers, terwijl Gerben en ik rondtuften.
Niels Tieman
3 september 2009, 22:26
Edit; Foute informatie.
We zullen het in de gaten houden.
RSRoy
4 september 2009, 14:03
Zojuist even de carset gedownload en bekeken. Er zitten weer erg mooie auto's tussen. Ik kijk nu al uit naar de raceverslagen met bijbehorende screenshots :)
Bob
4 september 2009, 15:15
Helemaal mee eens! Wat een gave carset is dat geworden :thumbup:
Dennis
12 oktober 2009, 22:29
Ik zag dat Indy de volgende race is. Waar is die te downloaden?
Tjerk Korving
12 oktober 2009, 22:40
Ik zag dat Indy de volgende race is. Waar is die te downloaden?
Die is hier (http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=17634) te downloaden en de race server is er zojuist ook van voorzien.
Kan geen kwaad als de track goed getest word aangezien Gerben en ik weliswaar een gele/blauwe vlaggen check en afsnij test hebben gedaan maar nog niet heel intensief hebben rondgereden. Op het eerste gezicht heeft de track in elk geval geen rare dingen en dat is mooi.
Mark B
26 oktober 2009, 15:56
Zijn er nog mensen vanavond op de server te vinden? Altijd gezelliger om met meerdere te rijden :)
Tjerk Korving
26 oktober 2009, 17:03
Ik ga proberen er te zijn.
Atreidez
9 november 2009, 10:20
Volgende week maandag de race op Barcelona, waar de meeste pro league mensen nu net zoveel km's hebben gemaakt als de gemiddelde F1 coureur toen tussentijds testen nog was toegestaan :D Anyways, vanavond maar eens een paar installatierondjes maken, nu de baan nog in me gestel zit. Verwacht net als met de ZAC geen hoge ogen te gooien hier op het gebied van snelheid, maar foutloos rijden moet zeker kunnen, en daar is dus wat training voor nodig..
Nog meer mensen die vanavond even komen kijken?
Mark B
9 november 2009, 10:56
Volgende week maandag de race op Barcelona, waar de meeste pro league mensen nu net zoveel km's hebben gemaakt als de gemiddelde F1 coureur toen tussentijds testen nog was toegestaan :D Anyways, vanavond maar eens een paar installatierondjes maken, nu de baan nog in me gestel zit. Verwacht net als met de ZAC geen hoge ogen te gooien hier op het gebied van snelheid, maar foutloos rijden moet zeker kunnen, en daar is dus wat training voor nodig..
Mijn stuur is nog aan het afkoelen van gisteren man... :) Maar zeg nooit nooit natuurlijk ;) Wie weet kom ik eventjes kijken.
John
9 november 2009, 11:53
Zeker weten. ;)
Koos
9 november 2009, 12:10
Moet werken vanavond. Misschien dat ik laat in de avond nog m'n eerste rondjes in de F3000 op Barcelona ga afleggen.
Atreidez
10 november 2009, 16:13
Was wel aardig tijdens de training gister. Zelf in de 1m29 hoog gezeten na wat aanwijzingen van Rinus en zijn gouden setup hand, maar Storm reedt al weer behoorlijk harder in de 1m27. Kreeg wel na korte tijd al last van me wreef aan me linkervoet, mogelijk door de 1,5 uur racen van de dag ervoor :P Het is iig wel een mooie baan om in te halen en te verdedigen. Ruimte zat, maar dan moet je wel de lange weg nemen..
Atreidez
23 november 2009, 12:57
Volgende week maandag de race op het circuit van Istanbul. Ik ga vanavond even een paar rondjes rijden om te testen.. Vond vorige keer ook wel wennen je rempunten aan te passen na een ZAC race op hetzelfde circuit :)
Tjerk Korving
23 november 2009, 13:55
Zal vanavond ook even de race thread in elkaar klussen. Met Imola van de ZAC op de zondag ervoor ben ik alvast blij dat ik al op Istanbul gereden heb. Wel even aanpassen aan de wagen en rempunten maar toch. :)
John
20 december 2009, 18:11
Welk circuit draait de server momenteel? Server verschijnt bij mij met "unknown" circuit in de serverlijst. Eerstvolgende race is Sepang op 4 januari dus die zou het wel eens kunnen zijn. Maar aangezien er nog geen Sepang topic weet ik niet welke versie ik moet downloaden. Kan daar alvast wat info over gegeven worden?
Tjerk Korving
20 december 2009, 18:19
Sepang draait inderdaad en de thread word in principe vanavond aangemaakt.
De versie die nu draait is deze: http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=16878
John
20 december 2009, 19:33
Dank je Tjerk.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.