View Full Version : BATracer League
Jeroen Ursem
6 juli 2009, 21:41
Ik schrok even dat hij op inters bleef rijden na de geplande laatste stop.. terwijl het 'moist' was, maar gelukkig kwam daarna de regen weer :laugh:
Topper :D
Marc Vos
6 juli 2009, 21:49
Foutje :blushing:
Roy Visser
6 juli 2009, 21:59
vervelend pestventje die renselaar :p
Stefan van Renselaar
6 juli 2009, 22:16
vervelend pestventje die van Renselaar :p
Wat doe ik verkeerd? :surrender: Ik vind 70 punten na 9 races toch best wel netjes :p
Jeroen Ursem
6 juli 2009, 22:18
We gingen voor een 1-2tje :p
Roy Visser
6 juli 2009, 22:26
Wat doe ik verkeerd? :surrender: Ik vind 70 punten na 9 races toch best wel netjes :p
Als ik renselaar als nickname gebruik mag ik zelf weten hoe ik het spel meneer Van Renselaar ;)
Anders ga ik even spitten in jouw post archief en dan breng ik die even langs bij jouw nederlands leraar/es ;)
Stefan van Renselaar
6 juli 2009, 22:36
We gingen voor een 1-2tje :p
Ow, ik zal eerst ff het kampioenschap winnen, dan mag je wat mijn betreft :p
Als ik renselaar als nickname gebruik mag ik zelf weten hoe ik het spel meneer Van Renselaar ;)
Anders ga ik even spitten in jouw post archief en dan breng ik die even langs bij jouw nederlands leraar/es ;)
Heluuuuuup, ik ben bang :laugh:
En als je Renselaar wilt gebruiken, schrijf het dan op zijn minst met een hoofdletter :innocent:
Roy Visser
6 juli 2009, 22:37
En als je Renselaar wilt gebruiken, schrijf het dan op zijn minst met een hoofdletter :innocent:
ok racingStefan
joostingh
8 juli 2009, 09:43
ok racingStefan
LOL!
1-0
speed9
8 juli 2009, 12:47
ok RacingStefan
:laugh: Jij gaat ook de fout in.
El Maestro
8 juli 2009, 12:48
:laugh: Jij gaat ook de fout in.
Racing is geen naam:p
Stefan van Renselaar
8 juli 2009, 14:34
Racing is geen naam:p
Nee, en ik vind het zonder hoofdletters schrijven van mijn nickname toch mooier uitzien, dan heb je alleen de i, g, t en f die onder of boven de rest uitsteekt.
Bram Kocken
8 juli 2009, 14:38
Daarvoor hebben ze een oplossing: Small Caps ;)
Maar goed, genoeg over nicknames en schrijwijzes!
Jeroen Ursem
8 juli 2009, 20:13
Ohohoh, gaat het de goeie kant op met Toyota, schrijft Kim de wagen volledig af in Q3 :laugh:
Kim Van Der Stichelen
9 juli 2009, 13:07
Kan een keertje gebeuren, vanavond nieuwe kansen ;)
Jeroen Ursem
10 juli 2009, 22:04
Blêh wat een bagger race :p
Roy Visser
10 juli 2009, 22:05
grrr, stomme remmen!
ik ging wel lekker hard de eerste paar rondjes :innocent:
Stefan van Renselaar
10 juli 2009, 22:41
Wat ging Mark hard zeg! :innocent:
Ik begin het een beetje saai te vinden tbh :innocent:
Kim Van Der Stichelen
10 juli 2009, 22:45
Hoeveel poles heb je al? Ik zou het pas saai vinden als ik elke race de hattrick scoorde ;)
Gaat elke race slechter en slechter hier :innocent: Ik haalde nog het risk omlaag omdat ik nu wel eens goed wou eindigen :blink:
Stefan van Renselaar
10 juli 2009, 22:47
Te laag is ook niet goed he ;)
El Maestro
11 juli 2009, 00:50
Ik haalde nog het risk omlaag omdat ik nu wel eens goed wou eindigen :blink:
Lijkt ook weinig uit te maken, risk tijdens de practice staat hier ook op 50% en toch blijf ik crashen en fouten maken....:rolleyes:
Michael Storm
11 juli 2009, 01:07
Heeft ook te maken met de eigenschappen van de coureur die je zelf gekozen hebt. Ik ben nog nooit gecrashed in de vrije training of warm-up. Hij maakt ook geen fouten die 3sec. kosten. Iets wat bij mijn teamgenoot wel gebeurd, daar is de helft van de laps al met een fout erin waardoor die niet de juiste data heeft.
Stefan van Renselaar
11 juli 2009, 10:01
Ja, jij hebt Thinker en jij kunt dus gewoon op 100 testen ;)
Roy Visser
11 juli 2009, 11:40
Wat een grootspraak meneer Stefan, dat zal ik onthouden als ik je weer een keertje lap in de DRTCC ;)
Stefan van Renselaar
11 juli 2009, 11:41
DRTCC is iets heel anders als BATracer ;)
Roy Visser
11 juli 2009, 11:50
DRTCC is iets heel anders als BATracer ;)
ik denk niet dat jij mijn punt snapt..
Stefan van Renselaar
11 juli 2009, 20:25
Zijn er trouwens nog mensen die mee willen doen? Er zijn nu 5 mensen die niks doen en die je kunt gaan vervangen!
Als je mee wilt doen, stuur dan ff mij een pm en dan zal ik het je uitleggen hoe je alles moet doen :)
El Maestro
11 juli 2009, 20:30
Zijn er trouwens nog mensen die mee willen doen? Er zijn nu 5 mensen die niks doen en die je kunt gaan vervangen!
Als je mee wilt doen, stuur dan ff mij een pm en dan zal ik het je uitleggen hoe je alles moet doen :)
Ruben was op vakantie maar is vandaag terug gekomen, die moet dus NIET vervangen worden;)
Kim Van Der Stichelen
12 juli 2009, 21:31
Pfff ik weet het echt niet meer hoor. In het begin van het seizoen haalde ik altijd de finish en zonder wat te veranderen steeds DNF's nu.
Mossel
12 juli 2009, 22:13
haha klopt echt niets van dat spel. Slechte setup en opeens P3 en P5 voor ons... had al het idee dat de resultaten echt volledig random waren :P
Mark B
12 juli 2009, 23:05
haha klopt echt niets van dat spel. Slechte setup en opeens P3 en P5 voor ons... had al het idee dat de resultaten echt volledig random waren :P
Denk dat dat echt onzin in... als je kijkt zie je toch redelijk veel dezelfde mensen bovenin mee draaien.
Heeft wel degelijk invloed wat je doet enzo.
Stefan van Renselaar
12 juli 2009, 23:44
De strategie bepaald ook voor een groot deel de uitkomst van de race ;)
tinyriconen
13 juli 2009, 06:32
Misschien wel te veel ;)
Mossel
13 juli 2009, 07:56
Nou ik ben al uitgevallen met zo ongeveer alles op 40%.... dat soort dingen.... heb nou niet echt het idee dat die sliders heel veel uitwerking hebben op de finish
Stefan van Renselaar
13 juli 2009, 10:44
Nou ik ben al uitgevallen met zo ongeveer alles op 40%.... dat soort dingen.... heb nou niet echt het idee dat die sliders heel veel uitwerking hebben op de finish
Dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laag, ik heb sommige sliders op het dubbele staan :blink: :blink:
El Maestro
13 juli 2009, 12:27
Dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te laag, ik heb sommige sliders op het dubbele staan :blink: :blink:
Het blijft toch raar dat je uitvalt als je voorzichtig bent;)
Roy Visser
13 juli 2009, 13:10
Het blijft toch raar dat je uitvalt als je voorzichtig bent;)
probeer maar eens na een aantal hotlaps een paar rondjes rustig aan te doen zonder foutjes te maken ;)
El Maestro
13 juli 2009, 16:08
probeer maar eens na een aantal hotlaps een paar rondjes rustig aan te doen zonder foutjes te maken ;)
Ik zeg niet dat dat simpel is, maar als ik voor mijn race besluit rustig te gaan rijden en dan alsnog constant crash vind ik dat wel apart;)
Er is ook nog bijna geen race geweest waarbij ik m´n pitcrew niet aan gort gereden heb voor zover ik weet:p
Stefan van Renselaar
13 juli 2009, 16:53
Het is je pitcrew maar ;)
El Maestro
14 juli 2009, 21:28
Hmm, BATracer zegt op de site het volgende:
These are the current games you are playing. Select a link from the list below to switch to that game.
No games found! Please join a game.
Ik krijg nog wel emails dat de uitslag van de race te zien is, wtf?:blink:
Kim Van Der Stichelen
14 juli 2009, 21:29
kutspel :laugh:
Jeroen Ursem
14 juli 2009, 21:36
:laugh: je had een mooie hoofdrol Kim ;)
Kim Van Der Stichelen
14 juli 2009, 21:41
Welke race heb jij gekeken.
Stint 1 de hele tijd bij jou gevolgd maar toen ging het van kwaad naar erger :innocent:
Jeroen Ursem
14 juli 2009, 21:42
Je kwam veel voor in de highlights :p
Mark B
15 juli 2009, 07:09
:huh1::(
Bentvelzen (P1) makes a driver error at Variante Ascari. Bentvelzen is out of the race!
Wel grappig... in de ZAC maakte ik daar ook de fout.. best realistisch spelletje :D;)
Stefan van Renselaar
15 juli 2009, 22:01
Is er iemand met een open Private game slot die de eer van Nederland wil helpen verdedigen? Het is nogal dringend....
Jeroen Ursem
18 juli 2009, 09:10
Raceday :thumbup:
Jeroen Ursem
18 juli 2009, 23:38
Leuk evenement voor tussen deze en de volgende league? :laugh:
The Indy 500 race - 200 laps spread across 5 x 40-lap stages allowing you to modify strategy and hone your setup mid-race. 37 entrants but only 1 winner. 2008 car data with gameplay enhancements. Unique Features: Multi-Day Single-Race Oval
Stefan van Renselaar
18 juli 2009, 23:39
Kan ;)
Kim Van Der Stichelen
21 juli 2009, 21:35
Leuk mailtje:
Kim,
You have received a new personal message from Jules Hatton.
Subject: Game joining
Hi,
Stats show that there is some unusual join-game activity on your account,
that of trying to find new games by URL manipulation.
Unless their is a believable explanation, this typically attracts a black
flag and temporary ban, so the advice is to not engage in that particular
method for joining a game.
On this occasion I have decided a quick PM instead of penalty is more
appropriate.
regards,
:huh1:
Gerben vd Broek
21 juli 2009, 21:43
En wat weet je zelf van deze activiteit? Want hoe kan je anders met jouw account gegevens zulke ongein gaan proberen.
Anders misschien even je wachtwoord wijzigen, voor het geval er ongeoorloofde mensen met je accountgegevens aan het rommelen zijn?
Kim Van Der Stichelen
21 juli 2009, 21:46
Ik weet van niks, heb geen idee wat er gebeurd is, maar even wachtwoord veranderen idd.
tinyriconen
21 juli 2009, 21:46
Handig ;)
Stefan van harte met de titel! De constructeurstitel met Renault zit er ook dik in. Al is er nog niks beslist natuurlijk.
Laatste race nu nog. Ging ernstig hard in de kwali, Q3 (as usual) niet. Maar ik heb een goed gevoel voor de race. Misschien dat ik de vierde plek nog kan pakken in het kampioenschap.
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Stefan van Renselaar
21 juli 2009, 22:25
Ik heb echt een domme fout gemaakt bij de kwalificatie.... :(
petervdveen
21 juli 2009, 23:12
Met een beetje pech verspeel je met die fout zelfs het kampioenschap..
Nou.. Ik ben benieuwd.. Ben zelf wel blij dat ik eindelijk eens een kwali heb waarin ik én redelijk zwaar ben én redelijk vooraan sta..
@kim
Ik zou als ik jou was wel even een mailtje terug doen dat jij van niks weet.. Misschien dat ze een fout gemaakt hebben..
Ruben Laenens
22 juli 2009, 11:10
Hoe zit het voor volgend seizoen? Misschien de DTM ofzo doen
Ruben Laenens
22 juli 2009, 11:14
Of LMS?
Stefan van Renselaar
22 juli 2009, 11:46
Of LMS?
Daarbij kunnen we dan 3 kanten op, we nemen GT en GTS (=ZAC), we nemen de LMP1 (=DRES) of we nemen LMP1, LMP2, GT en GTS maar dan zit iedereen verspreid en dat is niet echt leuk... LMES heeft ook een voordeel dat we met veel man in die game kunnen zitten.
Als iedereen die mee wil doen hier (http://racingstefan.freeweb7.com/drnl/poll.html) wil stemmen, dan kan ik kijken welke carset de meeste stemmen krijgt en dan gebruiken we die carset.
Roy Visser
22 juli 2009, 12:23
iets waarbij alle autos gelijk zijn zonder recht te hoeven worden getrokken!
Niels Tieman
22 juli 2009, 12:33
Yep, en waarbij alles gelijk staat. Kim, mijn teamgenoot, is 7x (!) uitgevallen en die sliders staan en stonden niet heel erg gek of anders. Nu kun je pech hebben maar de Toyota ging aardig naar de grootjes de afgelopen races en dat maakt het voor hem (en potentieel) andere ook niet echt leuk om mee te doen.
Dus ik ben het compleet eens met Roy. Gelijke monniken, gelijke kappen. :)
Stefan van Renselaar
22 juli 2009, 12:43
iets waarbij alle autos gelijk zijn zonder recht te hoeven worden getrokken!
Indycar, Champcar, Le Mans Endurance Series, Toyota MR2 en DTM daar weet ik het zeker van. Van V8 Supercarsen BATSeven weet ik het niet zeker. Bij Tourwagens (=BTCC) en F1 zijn de auto's sowieso ongelijk ;)
@Niels, ik heb nog nooit een Monnik een F1 auto zien rijden :innocent: En de Toyota moet beter bestand zijn tegen een tikje als een Toro Rosso of McLaren...
Niels Tieman
22 juli 2009, 12:47
Het gaat niet alleen om het 'tikje'. Het zijn ook problemen met throttle, electronische dingen etcetc. Het heeft ook geen zin een ja/nee verhaal er van te maken maar het is een aanduiding dat het meer en beter recht getrokken zou moeten worden dan het afgelopen seizoen. En dan letterlijk op elk vlak. :)
Stefan van Renselaar
22 juli 2009, 13:20
Het gaat niet alleen om het 'tikje'. Het zijn ook problemen met throttle, electronische dingen etcetc. Het heeft ook geen zin een ja/nee verhaal er van te maken maar het is een aanduiding dat het meer en beter recht getrokken zou moeten worden dan het afgelopen seizoen. En dan letterlijk op elk vlak. :)
Ja, klopt maar de zwarte balk op de Car Comparison pagina geeft die dingen aan. ;)
Niels Tieman
22 juli 2009, 13:42
Dan alsnog ben ik er van overtuigd dat er iets chronisch mis is met 'iets' in het systeem. Ik val 2x uit, dat vind ik prima maar Kim 7x. 7x is wel erg overdreven. Jeroen (Ursem) heeft er ook nog naar gekeken en die vond het ook de sliders (en andere dingen) ook niet anders staan dan anders.
Maar dit gaat het punt voorbij. "We" moeten er gewoon voor zorgen dat iedereen, die serieus mee doet, een kans maakt om voorin mee te strijden. Dat is wel zo leuk voor de competitie.
Roy Visser
22 juli 2009, 14:28
allemaal dezelfde auto = zelfde basis, ligt het helemaal aan "jezelf" ;)
Die indy 500 tussendoor lijkt me iig wel supergaaf :)
Stefan van Renselaar
22 juli 2009, 14:48
Ok, die Indy 500 komt eraan :)
Ik zal wel daarna een seizoen opzetten met dezelfde auto's. Het is dan trouwens wel leuk als iedereen ook actief blijft tijdens het hele seizoen en niet zoals Rick Langerak, Angelo Wolner en Wouter Vogelzang nooit meer terug komen ;)
Jeroen Ursem
22 juli 2009, 15:05
Mee eens, niet echt de instelling die je verwacht als iemand zich ergens voor inschrijft.
Gelukkig is het geen dr.nl competitie, anders hadden die jongens lastiger kunnen inschrijven voor de diverse leagues. (gezien daar dit soort dingen meegenomen word het het bepalen van de vaste deelnemerslijst)
Roy Visser
22 juli 2009, 15:13
Toch wel grappig dat Wouter de "eerste" league volgens mij opzette ;)
tinyriconen
22 juli 2009, 18:28
Dan alsnog ben ik er van overtuigd dat er iets chronisch mis is met 'iets' in het systeem. Ik val 2x uit, dat vind ik prima maar Kim 7x. 7x is wel erg overdreven. Jeroen (Ursem) heeft er ook nog naar gekeken en die vond het ook de sliders (en andere dingen) ook niet anders staan dan anders.
Maar dit gaat het punt voorbij. "We" moeten er gewoon voor zorgen dat iedereen, die serieus mee doet, een kans maakt om voorin mee te strijden. Dat is wel zo leuk voor de competitie.
Zou dit niet te maken kunnen hebben met de "characteristics" van de coureur?
Bij mij bijvoorbeeld zorgen die er voor dat ik in de practice met heel weinig risico bijna iedere ronde de fout in ga of m'n auto aan gort rijdt. Terwijl m'n maatje Storm met veeel meer risico gewoon supersnelle ronden rijdt.
Gerben vd Broek
22 juli 2009, 19:04
Kan Wouter ook toevallig op vakantie zijn/ zijn geweest? Je kan iemand niet direct neerschieten op niet meer meedoen in een vakantieperiode. Zeg niet dat het gewoon geen zin meer is, maar het zou ook een legitieme reden kunnen hebben.
Jeroen Ursem
22 juli 2009, 20:13
Als ik 75% van de races mis omdat ik op vakantie ga, schrijf ik me niet in :p
Jeroen Ursem
22 juli 2009, 21:29
Zo, dat was dat!
2e bij de rijders, 2e bij de teams.. Niet slecht voor een rookie! Okee.. gezien naast Stefan het hele veld rookie was is de prestatie wat minder :p
Ag, wel beste rookie dus :laugh:
Stefan van Renselaar
22 juli 2009, 22:12
Ag, wel beste rookie dus :laugh:
Ben ik geen rookie meer dan? :innocent:
Ik moet wel ff een van de mod's hebben voor seizoen 2, maar dat regel ik morgen wel ff ;)
Gerben vd Broek
23 juli 2009, 00:01
Is het ook mogelijk om iets meer tijd tussen de sessies te hebben. Vooral de Q sessie is soms 1 dag beetje te kort, omdat er ook andere bezigheden zijn. De race 1 dag erop volgend is meestal niet zo'n probleem. Iig niet met maar 1 mogelijke training dan. Strategie moet je in principe bij de Q al bepaald hebben, maar dat kan bij andere klasse natuurlijk anders zijn.
Roy Visser
23 juli 2009, 00:19
mwoi vind het ritme wel prettig eigenlijk, anders krijg je van die lange seizoenen. Voor iets waar je maar 10min in hoeft te steken per dag :)
Gerben vd Broek
23 juli 2009, 00:38
ja en nee,
Ben er meerdere keren niet in geslaagd om setup te vinden, omdat ik andere dingen te doen had. En dan is een dag dus tekort. Aan de andere kant heb je ook wel gelijk dat per dag een sessie wel lekker opschiet en je snel een nieuwe kans hebt.
Stefan van Renselaar
23 juli 2009, 09:12
Ik kan kiezen uit 24, 36, 48 en 72 uur per sessie, 36 is een raar getal en 48/72 is te veel, dus is het zoals het altijd is, 24 uur ;)
petervdveen
23 juli 2009, 09:25
Ik kan kiezen uit 24, 36, 48 en 72 uur per sessie, 36 is een raar getal en 48/72 is te veel, dus is het zoals het altijd is, 24 uur ;)
Kun je niet zoals Gerben voorstelde de practice en qwali langer laten duren en de race er vrij snel achteraan??
En eigenlijk vind ik 36 uur nog niet eens zo gek eigenlijk.. Als je dan 'savonds geen tijd meer hebt gehad heb je de volgende ochtend nog..
Ik heb echt heel vaak gehad dat ik mijn setup pas kon bepalen tijdens de warmup omdat ik er verder geen tijd voor had gehad..
Nu moet je elke dag er wat aan doen.
Maar ik weet niet wat de rest vind..
Roy Visser
23 juli 2009, 10:20
36 uur dan heb je zon rare racetijd, het was nu gewoon prettig dat je wist dat de race altijd om half 10 was, konden we mooi met zijn allen live meekijken via ts2 :)
Stefan van Renselaar
23 juli 2009, 11:19
[spacer]
Seizoen 2
[spacer]
Details om mee te doen:
Link: http://batracer.com/-cj?&D&44069
Wachtwoord: digitalracing
Carset: DTM
Link voor nieuwe account: http://batracer.com/-1FrontPage.htm?G5f
[spacer]
Ik zou graag voor ieder seizoen een nieuw topic aanmaken, mag dat of gewoon een 2e topic voor als we over de 40 pagina's heen gaan? Pm maar ff.
Marc Vos
23 juli 2009, 11:43
Ik ga 8 augustus op vakantie tot de 22ste, wat denken jullie, is het wijs om deel te nemen of kan ik beter mijn plek afstaan aan iemand anders? Ik wil zowiezo na mijn vakantie weer instappen in BATracer. En ik weet ook niet hoe lang een DTM seizoen is, :)
Stefan van Renselaar
23 juli 2009, 11:48
Het wachten op iedereen om te joinen kan ff duren en dan is het seizoen zelf 20 dagen, dus als er over een aantal dagen nog plekken vrij zijn, dan kun je joinen. Vergeet ook niet dat er maar 20 plaatsen zijn, dus het kan ook zo vol zitten :)
Mossel
23 juli 2009, 12:29
Ik sta mn plek iig af :)
Heb dat spel wel gezien eigenlijk
Flying John
23 juli 2009, 14:13
Zo, ik kon er niet onderuit mijn broertjes wouden ook mee doen... :rolleyes::laugh:
Roy Visser
23 juli 2009, 14:29
een inschrijving op het forum is dan ook verplicht he john! ;)
paulpeter
23 juli 2009, 14:29
Heb me ook ingeschreven. Echter is Mark B hier ook bij mij in Nijmegen, dus die mag hier niet inloggen. Alleen dat doet hij morgen begin van de middag, dus als we daar nog even op zouden kunnen wachten;)
El Maestro
23 juli 2009, 14:58
Heb me ook weer ingeschreven. Neem wel aan dat alle wagens weer gelijk worden getrokken? (als er verschillen zijn)
Stefan van Renselaar
23 juli 2009, 15:48
Verschillen horen er niet te zijn...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.