View Full Version : Free view in replays RACE07
Weet iemand of er iets is waarmee je in replays van RACE07 gewoon rond kunt zweven over de track. De standaard tv cams willen namelijk nog wel eens de achterkant van gebouwen laten zien ipv de actie.
Ralffoxx
21 mei 2009, 10:52
Druk F voor de freecam
Roy Visser
21 mei 2009, 11:17
en je kunt in controls zelf de movement keys aanpassen. standaard wsad uit me hoofd :)
dat je die optie nog niet eerder hebt gebruikt dennis, is echt briljant :) Soms dan ga ik met de freecam tijdens een drukke testsessie gewoon ergens op een tribune "zitten" onwijs gaaf :thumbup:
nice. thnx beide :thumbup:
Niels Tieman
21 mei 2009, 11:52
Yep. Geweldige camera! Het enige wat je na moet laten in filmpjes is mee bewegen want dat ziet er altijd zo.. 'raar' uit.
edit: Heb ook maar even je topic-title gefixed. :)
Yep. Geweldige camera! Het enige wat je na moet laten in filmpjes is mee bewegen want dat ziet er altijd zo.. 'raar' uit.
Idd, wilde het meer gaan gebruiken om de slechte TV cams mee op te vangen en om curbstone shots mee te maken.
Niels Tieman
21 mei 2009, 12:10
Ja daar is het briljant voor. Still-shots :D
er is ook een mogelijkheid om zelf tussen de fixed-cams te switchen.
weet even niet hoe dat heet in het spel, maar het kan :)
Niels Tieman
21 mei 2009, 12:42
Klopt, die optie zit ook in het menu. Kan ook mooie beelden opleveren. :)
El Maestro
21 mei 2009, 20:40
Supercam! Ik kan niet zonder voor mijn filmpjes.
Je kunt natuurlijk ook je pedalen voor een van de ´movement-keys´ gebruiken, dan kun je de camera mee laten bewegen met de auto´s, zoals ik in mijn Oschersleben video gebruikt heb (als ik me niet vergis).
Bramzel
22 mei 2009, 11:13
Je kunt natuurlijk ook je pedalen voor een van de ´movement-keys´ gebruiken, dan kun je de camera mee laten bewegen met de auto´s, zoals ik in mijn Oschersleben video gebruikt heb (als ik me niet vergis).
Stuurtje of Joypad is idd geschikt om de freecam te bewegen, dan krijg je niet het schokken wat je krijgt bij gebruik van de muis.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.