View Full Version : Formule BMW race
Is het een idee om eens een race te houden met de Formule BMW uit Race07
Vind ik echt een mooie klasse en leuke auto's om eens een race mee te doen.
YouTube - Race 07 Formula BMW
Niels Draijer
15 mei 2009, 20:08
Prima idee!
Stefan van Renselaar
15 mei 2009, 20:09
Nee, de mini's zijn helemaal super! :)
Nee, de mini's zijn helemaal super! :)
bij de mini's heb ik niet echt het idee in een raceauto te zitten .. de formula BMW rijd eigenlijk zoals je het zou verwachten :)
Ruben Laenens
15 mei 2009, 20:26
Hoe meer races, hoe beter voor mij:). Zijn idd ook toffe wagens.
Ruben Laenens
15 mei 2009, 20:26
Nee, de mini's zijn helemaal super! :)Idd zo'n race op Zandvoort Club bijvoorbeeld, moet enorm close zijn
Bram Van Der Stichelen
15 mei 2009, 20:32
De formule bmw's vind ik echt super om met te rijden. Heel erg makkelijk, en je kan er volgens mij echt schitterende gevechten mee houden.
Moest de FPL volgend seizoen overschakelen naar deze klasse zou ik dat zeker niet slecht vinden. Alleen zal dat door de tragere snelheid wel niet het geval zijn.
Ik ben alleszins zeker te vinden voor met deze FBMW's wat races te rijden :thumbup:
Ruben Laenens
15 mei 2009, 20:34
Voor de FPL vind ik geen goed idee. Mn rondetijden met de FBMW zijn bv maar 1 a 2 seconden sneller dan een Touring Car.
Quizmaster
15 mei 2009, 20:40
Goed idee, heerlijke wagen die BMW. Een competitie zit ik persoonlijk niet zo op te wachten maar zo af en toe een losse wedstijd lijkt me erg leuk.
lijkt mij ook wel leuk ;)
Ralffoxx
15 mei 2009, 21:08
Leuke wagens om mee te rijden. Maar idd voor FPL niks... te langzaam. Zit niet echt super snelheid in. Maar wel leuk voor apart kort seizoen ofzo.
Marc Vos
15 mei 2009, 21:19
Leuk idee! :)
Sander Hogendoorn
15 mei 2009, 22:32
Moest de FPL volgend seizoen overschakelen naar deze klasse zou ik dat zeker niet slecht vinden. Alleen zal dat door de tragere snelheid wel niet het geval zijn.
Ik ben alleszins zeker te vinden voor met deze FBMW's wat races te rijden :thumbup:
Mocht de FPL van klasse veranderen dan denk ik dat de International Formula Master in Race On een betere kandidaat is :)
Zit qua snelheid tussen de FMBW en de F3000 in.
http://www.f1fotos.be/interviews/jerome/monza.jpg
uhhh ik heb helemaal niks over FPL gezegd hoor :) ik wil gewoon is racen met die formula BMW :P
eigenlijk 1 van de weinige auto's in heel evo die mij trekt
Ralffoxx
16 mei 2009, 01:00
Nou waarom dan niet 1x lekker een race organiseren in de zomer stop? of een paar een 3 race kampioenschap ofzo? een idee?
Niels Draijer
16 mei 2009, 01:06
Nou waarom dan niet 1x lekker een race organiseren in de zomer stop? of een paar een 3 race kampioenschap ofzo? een idee?
Sowieso vind ik dat wij als forumleden geen kampioenschap moeten gaan plannen. Die taak is en blijft bij de organisatie. Een paar vrijblijvende avonden FBMW rijden, prima maar dat is juist wat Mossel aangeeft.
Dus Mossel, jij als thread starter prikt gewoon 2 data met dito circuits. Dan zullen er vast en zeker een aantal mensen zich aanmelden:)
Ik hoop eigenlijk dat de directie een mooie kans ziet de server te gebruiken deze zomer :P
Lijkt mij beter dat iemand van DRnl dit oppakt.. maar als ze de server beschikbaar stellen wil ik het ook wel organiseren hoor :)
Niels Draijer
16 mei 2009, 01:38
Ik hoop eigenlijk dat de directie een mooie kans ziet de server te gebruiken deze zomer :P
Lijkt mij beter dat iemand van DRnl dit oppakt.. maar als ze de server beschikbaar stellen wil ik het ook wel organiseren hoor :)
Dat zal denk ik niet het probleem zijn. Volgens mij willen ze heus wel een server beschikbaar stellen voor FBMW. Ik bedoelde meer dat als er een kampioenschap mee wordt gereden, dit toch echt vanuit de directie moet komen. Afijn, we shall see. Ik warm alvast mijn formule BMW'tje op;)
El Maestro
16 mei 2009, 02:49
Vind het een erg leuk idee. Ik hoop dat de organisatie tijd heeft om er een soort mini-kampioenschap van te maken. Ik wil iig wel mee doen:)
Tjerk Korving
16 mei 2009, 12:16
Voordat FPL2 start hebben we nog wel een keer de ruimte om een Formule BMW test te organiseren als "een keer voor de lol". Voor een FPL seizoen zou ik de wagens niet kiezen maar als Formule klasse binnen DigitalRacing zijn we denk ik de aangewezen personen om zoiets te doen. :)
Voor de volgende FPL test heb ik zelf nog wat in gedachten om uit te testen voor het komende seizoen dus daarna zouden we best een Formule BMW uitstapje kunnen maken.
Niels Tieman
16 mei 2009, 12:18
Daarop in hakend, er komen zeker nog een aantal losse evenementen. Maar daar komen we later nog op terug ;)
Voordat FPL2 start hebben we nog wel een keer de ruimte om een Formule BMW test te organiseren als "een keer voor de lol". Voor een FPL seizoen zou ik de wagens niet kiezen maar als Formule klasse binnen DigitalRacing zijn we denk ik de aangewezen personen om zoiets te doen. :)
Voor de volgende FPL test heb ik zelf nog wat in gedachten om uit te testen voor het komende seizoen dus daarna zouden we best een Formule BMW uitstapje kunnen maken.
:thumbup: bring it on!!
Garcon Koen
16 mei 2009, 19:30
Ik wil deze wagens ook wel proberen eigenlijk. Heb er nooit echt serieus mee geracet, maar het zijn wel gave wagens.
Net even een paar rondjes gereden met deze wagen en het is inderdaad een hele makkelijke auto. Heel stabiel en rustig.
FBM is zeker een heel leuk 'speeltje' redelijk vergevensgezind close racen gaat top, dus in combi met een niet al te groot circuit zeker goed voor een avondje fun imo :thumbup:
Ruben Laenens
17 mei 2009, 00:54
Pau lijkt me wel een tof circuit voor dit
Pau lijkt me wel een tof circuit voor dit
liever een baan waar je kan inhalen :) optochten heb je vaak met carnaval :D
of is pau niet dat straten circuit?
Garcon Koen
17 mei 2009, 13:47
liever een baan waar je kan inhalen :) optochten heb je vaak met carnaval :D
of is pau niet dat straten circuit?
Ja Pau is dat stratencircuit.
Lijkt me dat je beter een circuit kan nemen als Curitiba, niet te lang maar wel genoeg mogelijkheden om in te halen en fouten te maken ;).
Oef, Curitiba vind ik zo'n rotcircuit. Ik denk dat Oschersleben en Brands Hatch (Misschien zelfs BH Indy) wel gaaf zijn voor de Formule BMWtjes!
Trouwens een erg leuk idee. De FBMW-wagens zijn echt toffe bakken.
Stefan van Renselaar
17 mei 2009, 14:10
Ik stem voor Brands Hatch :)
Tjerk Korving
17 mei 2009, 14:34
Qua close racing zou Brands Hatch Indy dan wel eens een mooie kunnen wezen. Ik zie er wel wat in. :)
Ruben Laenens
17 mei 2009, 14:34
Ik stem voor Laguna Seca :D
Martijn Mezger
17 mei 2009, 14:49
Spa? :P
Niels Draijer
17 mei 2009, 15:28
BH Indy heb ik goede herinneringen aan dus doen! :laugh:
Marc Vos
17 mei 2009, 15:38
Brands Hatch lijkt me erg geschikt. :)
Darthwillie
17 mei 2009, 15:45
Brands vind ik een vreselijk baan :blushing: Zou het leuk vinden als het op een baan plaats vind die niet gebruikt wordt in andere competities.
CuqeBaqer
17 mei 2009, 15:52
Assen !:thumbup:
Tim Wijen
17 mei 2009, 17:40
Leuk zo'n non-championchip event :)
Hoewel ik een beetje van het simracen ben afgestapt pak ik deze wel even mee. Ik geef de voorkeur aan Spa of Curitiba.
Mossel
3 juni 2009, 21:15
en en en en en ???
:P
Gerben vd Broek
3 juni 2009, 21:25
Hij staat op de planning, maar zal juli worden.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.