PDA

View Full Version : DRTCC2 | Macau ronde 13 & 14 | Momenten thread

El Maestro
15 mei 2009, 15:08
http://members.home.nl/tieman/logo_drtcc2.png
[spacer]
sponsored by
http://members.home.nl/tieman/Aplim_DRTCC2.PNG
[spacer]

De races in Macau hebben ongetwijfeld voor mooie beelden gezorgd. Het is alleen erg moeilijk om op dit lange circuit alle acties te īspottenī, daarom heb ik jullie hulp weer nodig; Post aan de hand van de replaytijden de mooiste momenten van de races:)

Ik wil ook nog mededelen dat ik besloten heb van alle races een video te maken. Dat betekend dat jullie filmpjes kunnen verwachten van Mantorp, Valer, Monza en Macau. Er gaat flink wat tijd in zitten, maar ze zullen er komen!:laugh:

Bram Kocken
15 mei 2009, 15:42
Hulde!

Ik heb zelf weinig actie meegemaakt, eigen 2x 10 rondes met gemiddeld 2-3sec voor en achter me..
Wel voor me, dat Marc Vos was gaan vliegen, maar reed zelf uiteindelijk door de brokstukken heen :)

Desalniettemin, heel veel succes ermee :D

Ferroeni
15 mei 2009, 18:45
Ook hvoor Macau weer leuk dat je een filmpje wilt maken. Hierbij mijn input.

Race 1:
531 - Werd rechts gepasseerd door Wilfred
1088 - Jaap Kleijn ingehaald in de hair(s)pin
1440 - Schrik behoorlijk van Richard K die de baan opduikt bij gaatje in de pitstraat

Race 2:
415 - Inhaalactie op Casper Smit. Ik zet hem er niet echt netjes tussen al zeg ik het zelf...
450 - Moet remmen voor actie die voor me gebeurd tussen Mark B en Bram K. Richard K die achter me rijdt ziet dat niet en geeft me een tikkie waardoor ik in de rondte ga en 2 plekken verlies.
880 - Zie Richard K voor me in de spin raken in de snelle bocht naar rechts
1899 - Strijd om P9 met Casper Smit, Chris, Bram K en mezelf in een treintje

RSRoy
16 mei 2009, 15:09
Race1:
1173 Chris wil binnedoor maar het gat is de klein en spint
1375 Tikje van Mark op mijn achterbumper
De hele race het gevecht tussen Steven, Niels, Chris, Mark en mezelf

Race2:
628 Mijn auto gaat vliegen omdat ik Roy Visser raak, die weer iemand anders had geraakt. Chaos dus :)
648 Inhaal actie op Roy Visser
1348 Buitenom bij Bram VDS
1500 Hele rechte stuk en daarop volgend rondje een slipstreamende Sander achter me.
1660 Inhaal actie Sander op mij
1818 Inhaal poging Roy Visser