View Full Version : DigitalRacing.nl Meeting 2009
Darthwillie
21 juni 2009, 08:57
Zo, de reisgenoot waar ik me de meeste zorgen over maakte is wakker
;)
Uhm je hebt gezien dat die post rond 2 uur 's nachts gedaan werd :laugh:
zo fris en fruitig wakker en vol goede zin!
Fabian de Jong
21 juni 2009, 09:05
Zo wakker :)
Broodjes gooi ik zo in de oven alvast mijn buikje wat vullen. En dan de auto in en eerst even wat diesel erin gooien voordat ik koers zet richting de snelweg.
Op dit moment nog geen flitsers gemeld dus dat scheelt weer :)
Federici
21 juni 2009, 09:06
Ik ben ook wakker en wij vertrekken om 25 minuten. Tot straks! :D
Stefan van Renselaar
21 juni 2009, 09:11
Ik ben ook wakker en wij vertrekken om 25 minuten. Tot straks! :D
Hoe lang is het vliegen naar Racendaal dan? :surrender:
Fabian de Jong
21 juni 2009, 09:16
Hoe lang is het vliegen naar Racendaal dan? :surrender:
Vanaf Brunssum ongeveer 1:45 uur volgens google :p
Raikkonen_WC
21 juni 2009, 09:19
ZO, over 10 minutjes is Guyon hier, en dan omen Mark en ANgelo ons hier ophalen! Verheug me op vanmiddag!!!! Tot daar allemaal
Sander Hogendoorn
21 juni 2009, 09:23
Zo, ben ook wakker, hoef alleen pas om 11 weg :p
Tjerk Korving
21 juni 2009, 09:30
Ook alweer wakker sinds 8:30 en ga zometeen op pad. Maar ik wil er dan ook ergens tegen 10:30 zijn om nog wat handen uit de mouwen te steken. :D
Michael Storm
21 juni 2009, 09:38
Zo, ook al een half uurtje wakker, over een uur zijn Mark, Anglo, Guyon en Raymond hier, dan richting Racendaal.
Ook hier al een klein poosje wakker, was vannacht niet al te vroeg op bed :P
zo even douchen en dan over een half uurtje ook die kant op, dan zou ik er wel rond 12 uur moeten zijn, ben graag 1 van de eerste want als je binnenkomt met al 30 man aanwezig moet je zoveel handjes schudden :D
Fabian de Jong
21 juni 2009, 09:42
Zo, ook al een half uurtje wakker, over een uur zijn Mark, Anglo, Guyon en Raymond hier, dan richting Racendaal.
Dat wordt een dolle boel in de auto :p
Zo ik stap de auto in, tot straks allemaal :)
El Maestro
21 juni 2009, 10:05
Lijkt wel alsof iedereen stipt om 12 uur voor de deur staat! :p
Ik ga over een uurtje weg, ben er dan rond half 1.
Dennis
21 juni 2009, 10:17
Met een minuutje of 20 ook maar eens de auto in.
tot straks :P
Sander Hogendoorn
21 juni 2009, 10:49
Ik ga zo maar eens rijden, tot straks :)
Roy Visser
21 juni 2009, 11:35
Wij zijn er lekker al!
Mathijs
21 juni 2009, 20:43
Thuis!
Sander Hogendoorn
21 juni 2009, 20:45
Zo, ben er ook weer. Jammer dat ik na 5 minuten A17 er al af moest, was leuk in de slipstream van Roy, Maik en Fabian :p
--
Nogmaals dank aan de organisatie :thumbup:
speed9
21 juni 2009, 20:55
Zo, ben er ook weer. Jammer dat ik na 5 minuten A17 er al af moest, was leuk in de slipstream van Roy, Maik en Fabian :p
--
Nogmaals dank aan de organisatie :thumbup:
Ja, het was erg goed georganiseert, en het was gewoon leuk om alles te horen over de klasse enzo.
Een pluim voor de organisatie:thumbup:
Ruben Laenens
21 juni 2009, 21:00
Ben benieuwd naar een eventueel verslag dat er komt :p
Mark B
21 juni 2009, 21:02
Home sweet home! Bedankt voor de dag heren! :)
Marc Vos
21 juni 2009, 21:03
Ben benieuwd naar een eventueel verslag dat er komt :p
+1
Ik heb zelf ook een leuke dag gehad, maar volgend jaar wil ik ook de Zundapp richting Roosendaal sturen. ;)
Raikkonen_WC
21 juni 2009, 21:09
De heren uit Limburg zijn ook thuis!!!! Was een gezellige dag heren! Wanneer is de volgende meet&greet???? :D:D:D:D:D
Stefan van Renselaar
21 juni 2009, 21:12
Was een leuk dagje :)
Wanneer kan ik me inschrijven voor volgend jaar? :D
Dennis
21 juni 2009, 21:20
Was weer een gezellig dagje heren. Ook top georganiseerd :thumbup:
Op na volgend jaar. Maar eerst weer flink racen :D
El Maestro
21 juni 2009, 21:21
Dat was een geslaagde dag! Leuk om iedereen in real life eens te ontmoeten. Ik ben er volgende keer gewoon weer bij!:)
Super georganiseerd mannen!:thumbup:
speed9
21 juni 2009, 21:22
Dat was een geslaagde dag! Leuk om iedereen in real life eens te ontmoeten. Ik ben er volgende keer gewoon weer bij!:)
Ben volgend jaar er ook weer er bij.
LUDO-B
21 juni 2009, 21:24
Heb ik weer wat gemist dan?:innocent:
Stefan Kollee
21 juni 2009, 21:25
Ook weer thuis, leuk om iedereen te zien! Volgende keer weer :thumbup:!
speed9
21 juni 2009, 21:26
Heb ik weer wat gemist dan?:innocent:
Op een gave meeting na : heel veel.
Stefan van Renselaar
21 juni 2009, 21:26
Vergeet je bijna jezelf, die filmpjes die er gemaakt zijn waren super :thumbup:
Marc Vos
21 juni 2009, 21:29
Vergeet je bijna jezelf, die filmpjes die er gemaakt zijn waren super :thumbup:
Het befaamde 'Project X', ik zou dat graag een keer willen zien, maar dat komt toch wel goed? :)
Maik Peters
21 juni 2009, 21:30
:lol:Home sweet home! Bedankt voor de dag heren! :)
Ojeah ik ben ook weer thuis... :)
Volgende keer niet zo lastig zijn he Mark! :lol:
El Maestro
21 juni 2009, 21:32
Het befaamde 'Project X', ik zou dat graag een keer willen zien, maar dat komt toch wel goed? :)
Als het goed is staat ie morgen online, samen met de video´s van de andere leagues:)
Marc Vos
21 juni 2009, 21:33
Top! :thumbup:
Ferroeni
21 juni 2009, 21:36
Was een leuke dag. Leuk om de koppen in het echt te zien. Enne, organisatie: bedankt. Top geregeld allemaal.
paulpeter
21 juni 2009, 21:37
Was een geslaagde dag. Filmpjes waren van sublieme kwaliteid, waarvoor complimenten:thumbup:
En natuurlijk nogmaals de organisatie, bedankt:)
Maik Peters
21 juni 2009, 21:48
Helemaal vergeten, maar het was erg leuk geregeld allemaal.
Greetz,
Maik
speed9
21 juni 2009, 21:49
Helemaal vergeten, maar het was erg leuk geregeld allemaal.
Greetz,
Maik:innocent:Hoe kan je dat nou vergeten....Geintje.
Hopelijk is de groeps foto gelukt.
Darthwillie
21 juni 2009, 21:55
leuke dag en complimenten ook aan pa en ma Niels voor de verzorging :thumbup:
Roy Visser
21 juni 2009, 21:57
En ik ben ook weer thuis, nog even gedouched en zit nu weer fris en fruitig achter me pctje. Terugweg was wel even leuk, nooit verstandig om met mensen van een raceleague op de snelweg terug te rijden. Het snelheidsrecord wat vorige meeting met de bowling ball in handen van UCP was, is ook dit jaar in de handen van UCP gebleven :p
Supermeeting, Superlocatie, Top Geregeld en gewoon erg gezellig, verheug me alweer op volgend jaar!
Organisatie Bedankt!
Ouders van Niels Bedankt!
Filmpjes makers bedankt voor de onwijs vette overzichten
Meetinggangers bedankt voor de gezelligheid, leuk om iedereen even te spreken, al heb ik nog steeds niet iedereen echt gesproken, maar toch echt wel een groot gedeelte wel, top weer! :thumbup:
ps, chantal had ik al een zoen gegeven voor de taart :D
Kim Van Der Stichelen
21 juni 2009, 22:12
Inderdaad, dikke proficiat en bedankt aan de organisatie, ma & pa Tieman en de makers van de super filmpjes :)
(En mevrouw Ursem voor de unieke taart :))
Niels Draijer
21 juni 2009, 22:21
Jo, volgens mij ging ik als eerste weg... Had niet zoveel keus want studeren moet ook gebeuren dus excusez moi....
Anyway, erg vreemd (in de goede zin van het woord) hoor zo'n meeting. Erg leuk om eens die gezichten bij die namen te zien, normaal gesproken is het andersom. Wat er voor mij uitsprong was dat DRTCC filmpje. Echt ongelofelijk hoe Jerry dat voor elkaar heeft gekregen. Petje af! Alles was goed geregeld, drankie, chippie, soeppie, broodje etc. Maargoed, dat zijn we ook wel weer gewend van de organisatie (de lat ligt hoog;))
Nah, volgende keer blijf ik wel wat langer hangen. Ik ga morgen gewoon met m'n nieuwe pet op naar werk:lol:
O, en Roy. Die opmerking van "jeetje, wat een lelijke auto", dat is pure jaloezie;)
Jeroen Ursem
21 juni 2009, 22:22
Ook thuis, was een topdag weer, kijk alweer uit naar volgend jaar ;)
Fabian de Jong
21 juni 2009, 22:27
Zo ik ben ook weer thuis, Danny afgezet op station Arnhem.
Was erg gezellig, de filmpjes waren erg mooi!
Leuke besprekingen gehad wat beter kan etc.
De terug weg was erg leuk :)
Samen mer Roy, Sander en een Peugeot weet even niet wie daarin zat. Weg gereden en even de A17 onveilig gemaakt :p
Sprintjes trekken etc, kon de Seat van Roy net niet bij houden zat te laag in toeren dus duurde even voordat de diesel op gang kwam. Maar wel even 200km/u aangetikt :p
Oh en Sander je auto rookte nogal bij op het gas gaan :)
En daarna via Breda naar Gorinchem richting Arnhem gereden. En bij Gorinchem nog even +- 10min in de file gestaan.
Al met al een top dag gehad, op naar volgend jaar!
Sander Hogendoorn
21 juni 2009, 22:31
Ja ik weet het, is ook een diesel en die wil nog wel eens wat pluimpjes loslaten bij veel gas/toeren ;)
Tjerk Korving
21 juni 2009, 22:44
Zo, net even de algemene thread voor FPL2 in elkaar gerammeld. Niet voor niets beloofd dat er vanaf vandaag kan worden ingeschreven. :D
Michael Storm
21 juni 2009, 22:47
Ik ben ook alweer thuis sinds 20:00.
Ik wil hierbij nogmaals de organisatie bedanken voor het mogelijk maken van de meeting. Het was erg gezellig en leuk om iedereen eens te zien, volgend jaar weer :thumbup:
Ook de ouders van Niels bedankt voor de catering en Jeroen z'n vrouw voor de taart.
Op de heen en terugweg ging het in de bmw soms erg aan toe :laugh:
Mark G.
21 juni 2009, 22:52
Jep, goed vermaakt!
Bedankt organisatie!
Bramzel
21 juni 2009, 23:32
Ook ik ben weer thuis in het hoge noorden na een heerlijk dagje Roosendaal. Iedereen bedankt voor de aanwezigheid en de gezelligheid, ik vond het een erg geslaagde happening. In het speciaal uiteraard nog even mijn dank aan Chantal voor de taart, Pa en Ma Tieman voor de catering en goede zorg en mijn waarde collega's Robert, Niels, Emile, Tjerk en Gerben :)
Robert Saalmink
21 juni 2009, 23:54
Ook van mij uit alle dank naar alle mensen die vandaag op de meeting waren. Ik denk dat we een leuk programma hadden met een mix van league nieuwtjes, terugblikken, F1 kijken en gewoonweg gezellig met elkaar ouwehoeren :)
Ook wil ik de filmpjesmakers bedanken: Kim voor de ZAC5, Jerry voor de DRTCC, Niels voor de FPL en Marc voor de DRES. Het ene filmpje was nog mooier dan de andere, waanzinnig knap en een genot om naar te kijken! Fabian zorgt voor een passende digitale huisvesting van deze filmpjes en die linkjes zullen waarschijnlijk maandag voor iedereen beschikbaar zijn.
Dan ook nog special thanks naar de ouders van Niels die -net als vroeger met de GPx lanparties- nog steeds altijd klaar staan voor onze meetings en daar echt hun nek voor uitsteken. Super! En natuurlijk naar de vrouw van Jeroen voor de DigitalRacing taart, werkelijk een fraai stukje kunst. Bijna zonde om aan te snijden!
On a personal note vond ik het leuk om veel mensen gesproken te hebben: oude bekenden en nieuwe gezichten. Voor de leagues is het altijd wel een meerwaarde om een gezicht bij de naam te hebben vind ik, het maakt het allemaal net even wat persoonlijker.
De nieuwtjes die we bekend hebben gemaakt, verschijnen dezer dagen ook in het forum en op de website. Kernwoorden: inschrijven DRTCC3 en FPL2, ZAC6 CUP600/CUP400/CUP300 en DRES2 ;)
Danny Kappen
22 juni 2009, 00:05
Zo ik ben ook weer thuis, Danny afgezet op station Arnhem.
Was erg gezellig, de filmpjes waren erg mooi!
Leuke besprekingen gehad wat beter kan etc.
De terug weg was erg leuk :)
Samen mer Roy, Sander en een Peugeot weet even niet wie daarin zat. Weg gereden en even de A17 onveilig gemaakt :p
Sprintjes trekken etc, kon de Seat van Roy net niet bij houden zat te laag in toeren dus duurde even voordat de diesel op gang kwam. Maar wel even 200km/u aangetikt :p
En daarna via Breda naar Gorinchem richting Arnhem gereden. En bij Gorinchem nog even +- 10min in de file gestaan.
Al met al een top dag gehad, op naar volgend jaar!
Ik heb meerdere keren de 200 gezien :P Ik sluit me graag aan bij alle felicitaties, was echt een topdag, super georganiseerd! Door een klein probleem met de wekker heb ik de ZAC5 discussie voor een groot deel moeten missen :P, maar de rest was echt top :)
Gerben vd Broek
22 juni 2009, 00:17
Ook van mij uit alle dank naar alle mensen die vandaag op de meeting waren. Ik denk dat we een leuk programma hadden met een mix van league nieuwtjes, terugblikken, F1 kijken en gewoonweg gezellig met elkaar ouwehoeren :)
Ook wil ik de filmpjesmakers bedanken: Kim voor de ZAC5, Jerry voor de DRTCC, Niels voor de FPL en Marc voor de DRES. Het ene filmpje was nog mooier dan de andere, waanzinnig knap en een genot om naar te kijken! Fabian zorgt voor een passende digitale huisvesting van deze filmpjes en die linkjes zullen waarschijnlijk maandag voor iedereen beschikbaar zijn.
Dan ook nog special thanks naar de ouders van Niels die -net als vroeger met de GPx lanparties- nog steeds altijd klaar staan voor onze meetings en daar echt hun nek voor uitsteken. Super! En natuurlijk naar de vrouw van Jeroen voor de DigitalRacing taart, werkelijk een fraai stukje kunst. Bijna zonde om aan te snijden!
Ik sluit mij hier volkomen bij aan.
Nu ook een half uurtje thuis, want eerst nog even bij mijn opa en oma geweest toen ik weer in de buurt van huis was (ze wonen 3km van huis), en aangezien pa en ma daar ook waren voor vaderdag, me ook maar even laten zien :).
Federici
22 juni 2009, 00:39
Was een erg leuke dag. Zeker eens leuk om Eppie en PP eens in het echt te zien! :D
Wel vond ik een beetje jammer dat er veel discussies over de leagues gevoerd werden, terwijl er mensen waren die niets met het leagueracen te doen hebben, maar alleen forumbezoekers waren.
Maar het was verder top geregeld en vooral de terugreis was erg gezellig, al denk ik dat Michael dacht waar hij in godsnaam beland was ;) En Ricus heb ik af en toe ook op zien kijken toen Mark en ik tegen elkaar bezig waren :P
Bramzel
22 juni 2009, 00:54
Wel vond ik een beetje jammer dat er veel discussies over de leagues gevoerd werden, terwijl er mensen waren die niets met het leagueracen te doen hebben, maar alleen forumbezoekers waren.
Waarom zei je dan niks toen we aan het eind het puntje van het forum en dergelijke nog aansneden? ;)
Federici
22 juni 2009, 00:56
Waarom zei je dan niks toen we aan het eind het puntje van het forum en dergelijke nog aansneden? ;)
Oh, maar dat puntje beschouwde ik als suggesties voor het forum, niet als evaluatie van de dag die toen nog in volle gang was ;)
Bramzel
22 juni 2009, 00:57
Maar waar zouden we het dan nog meer over moeten hebben?
Federici
22 juni 2009, 01:02
Maar waar zouden we het dan nog meer over moeten hebben?
Over minder dingen.. gewoon beetje los laten en flink ouwehoeren :)
Bramzel
22 juni 2009, 01:04
Over minder dingen.. gewoon beetje los laten en flink ouwehoeren :)
Dat heeft iedereen toch continu gedaan tussen de programmapunten door? Met alle respect, maar tussen 4 leagues en een GP door is er niet al te veel tijd over voor ouwehoeren ;)
Federici
22 juni 2009, 01:14
Dat heeft iedereen toch continu gedaan tussen de programmapunten door? Met alle respect, maar tussen 4 leagues en een GP door is er niet al te veel tijd over voor ouwehoeren ;)
Naja, persoonlijk had er minder over de leagues gepraat hoeven te worden. :P
Ik heb behoorlijk wat gemist volgens mij...Maar heb mijzelf nuttig gemaakt aan aardig zijn voor paps en de puntjes op de i zetten voor mijn voordracht van komende woensdag :)
Ben benieuwd naar de filmpjes en andere nieuwtjes :D
Mossel
22 juni 2009, 08:01
Heb me gisteren prima vermaakt en het inderdaad leuk om eens de gezichten te zien achter de namen.
Bedankt voor de schitterende render, camera en spaarpot :)
:thumbup:
Ik heb me ook bijzonder goed vermaakt! Veel mensen had ik al eens gezien op de meeting 2 jaar geleden maar dat waren toen allemaal ZAC deelnemers, was ook erg leuk om een aantal nieuwe gezichten te zien, waarvan sommige toch ook alweer flink lang meegaan ;)
In ieder geval, was top geregeld zo! Vroeg me eerst nog af wat het zou worden zonder een 'doe-ding' erbij in het programma maar ouderwets ouwehoeren doet het toch altijd goed! Dus ook hier iedereen die zn steentje heeft bijgedragen aan de meeting bedankt!!
Volgend jaar weer!:thumbup:
Maik Peters
22 juni 2009, 10:13
Vraagje, komt de presentatie beschikbaar voor alle mensen die aanwezig waren? :D
Bram Kocken
22 juni 2009, 10:58
Mijn reactie, the day after...
Ik heb het bijzonder naar m'n zin gehad, het voegt echt wat toe om de mensen te leren kennen binnen de community.
Daarnaast was het een genot om alle terugblikken te zien, ook van de andere leagues, waar ik weinig mee in aanraking kwam. Ik hoop ook spoedig op de High-res filmpjes om thuis nog eens te kijken!
Vooral de intro's van de FPL en DRTCC zou ik graag nog eens terug willen zien :D
Wat mij betreft word de meeting voor mij een vaste prik ieder jaar.
Voor de organisatie, een mega-pluim voor de strakke organisatie!
Voor de kampioenen, nogmaals gefeliciteerd en geniet van de prijzen!
Voor de filmmakers, ze zijn werkelijk briljant en ze krijgen een vaste plek op m'n HDD!
Voor Roy, heel erg bedankt voor het vervoer, voor overduidelijke redenen!
See you next year! :thumbup:
Ralffoxx
22 juni 2009, 11:10
Zo te zien was het erg gezellig volgende keer kom ik dus zeker effe langs want nu op werk is er toch op maandag nooit wat te doen :(
Bram Kocken
22 juni 2009, 11:17
Dit argument snap ik niet helemaal... Bij mijn weten was alleen Rick een forumbezoeker die in geen enkele league meereed?
Volgens was iedereen overig wel op of andere manier betrokken bij de behandelde leagues...?
Ralffoxx
22 juni 2009, 11:18
Ik wil die filmpies wel is zien trouwens ben nu wel benieuwd wat ik gemist heb.
Raikkonen_WC
22 juni 2009, 11:38
Dit argument snap ik niet helemaal... Bij mijn weten was alleen Rick een forumbezoeker die in geen enkele league meereed?
Volgens was iedereen overig wel op of andere manier betrokken bij de behandelde leagues...?
Ik ben ook helemaal niet betrokken bij 1 van de leagues. Ik ga nu echter weer tekenen, dus ik ga mensen grafisch ondersteunen voor de diverse Leagues.
Ik vond de filmpjes opzicht best leuk. Maar het hele verhaal van strafgewicht, aantal rondes etc was voor mij niet interessant. Maar had er niet echt heel veel problemen mee
Maik Peters
22 juni 2009, 12:03
Vraagje, komt de presentatie beschikbaar voor alle mensen die aanwezig waren? :D
De vids die gemaakt zijn, kunnen we die in de toekomst downloaden :)
het is natuurlijk materiaal die je niet kwijt wilt :D :thumbup:
Mossel
22 juni 2009, 12:10
dat staat toch al in dit topic ??
Federici
22 juni 2009, 12:12
Nee.. Ik alleen al zat in de auto met Mark, Raymond en Guyon (al heeft die laatste in het verleden nog wel league gereden). En ikzelf rijd natuurlijk ook geen leagues.
Fabian de Jong
22 juni 2009, 12:16
dat staat toch al in dit topic ??
Nee Mark, deze zet ik vanavond beschikbaar en de links naar de filmpjes zet ik dan hier neer.
Button87
22 juni 2009, 12:21
Nee.. Ik alleen al zat in de auto met Mark, Raymond en Guyon (al heeft die laatste in het verleden nog wel league gereden). En ikzelf rijd natuurlijk ook geen leagues.
Wie reed mij tijdens een flp race van de baan dan?
Mossel
22 juni 2009, 12:24
Nee Mark, deze zet ik vanavond beschikbaar en de links naar de filmpjes zet ik dan hier neer.
ja dat had ik al gelezen dat dat zou gebeuren :)
dat bedoelde ik
Roy Visser
22 juni 2009, 12:30
Ik vond het prima zo, de discussies over de leagues vind ik zelf heel erg belangrijk, face to face heb je veel meer een echte discussie, al was het af en toe vervelend dat de persoon waar ik mee discusseerde achter me zat :rolleyes:
Het geeft een groot stukje toewijding en professionaliteit weer van Digitalracing.nl weer, "jouw simracing community" Ik snap uiteraard dat het niet voor iedereen interessant was, maar tijdens de F1 heb ik me prima vermaakt met ouwehoeren :p En tijdens alle tussenruimtes ook, ik heb me continu vermaakt!
Er was zat ruimte voor forum discussie, maar toen stak je ook niet je vinger op angelo ;) Wel grappig dat ik nog 1 opmerking had, en vlak voordat ik de vraag wilde stellen kwam emile met de Donatie knop, perfect, 3 jaar lang volhouden en het werkt. Wat was het ook alweer, 1 euro in het potje per gereden DRNL race? ;)
Jeroen Ursem
22 juni 2009, 12:34
Wat was het ook alweer, 1 euro in het potje per gereden DRNL race?
:blink: :surrender:
El Maestro
22 juni 2009, 12:40
Wie had er ook alweer 102 races gereden?:p
Robert Saalmink
22 juni 2009, 12:41
1 euro per gereden ronde, zaten we aan te denken.
LUDO-B
22 juni 2009, 12:44
Zal mijn sponsor niet leuk vinden denk ik, dat nog eens bij mijn loon bovenop te betalen.:p
Jeroen Ursem
22 juni 2009, 12:44
:eek: :bored: :helpsmilie:
Roy Visser
22 juni 2009, 12:56
jeetje wat heeft niels weer een marzel! :lol:
Niels Tieman
22 juni 2009, 12:58
Ik wist van die regeling! :rolleyes:
Ik wil ook vanuit hier, the day after, iedereen bedanken voor de gezelligheid. Het werk wat we als organisatie in de meeting hebben gestoken was het wel waard. De grootste DigitalRacing.nl meeting ooit en hij is zeker voor herhaling vatbaar. :)
En net zoals Robert wil ik de filmpjesmakers bedanken: Kim voor de ZAC5, Jerry voor de DRTCC en Marc voor de DRES. Ik zal ze verkleinen en op Youtube gooien, en de high-res versie komen ook nog online voor de mensen met een belachelijk grote TV aan hun muur ;).
En dan mijn ouders, ondanks dat ik ze al meerdere malen heb gedankt voor de hulp van de afgelopen weken en gister moet ik ze hier nogmaals bedanken. :)
Bedankt pa en ma, zeker na de afgelopen week!
En natuurlijk Chantal! Chantal bedankt voor de verschrikkelijk mooie (en lekkere) taarten! De opmerking van Jeroen, die naast me stond met een stuk taart zal ik ook nooit meer vergeten,... ;)
Federici
22 juni 2009, 12:58
..
Er was zat ruimte voor forum discussie, maar toen stak je ook niet je vinger op angelo ;) ..
De forumdiscussie vatte ik op als een discussiepunt wat er beter zou kunnen op het forum. Daar schaarde ik dit absoluut niet onder. ;)
Mossel
22 juni 2009, 13:16
De forumdiscussie vatte ik op als een discussiepunt wat er beter zou kunnen op het forum. Daar schaarde ik dit absoluut niet onder. ;)
Maar wat wou jij dan ?? discussieren over het moment van de dag of geinige pics en moppen? :P
Er was toch alle tijd om met mensen te praten
Federici
22 juni 2009, 13:22
Maar wat wou jij dan ?? discussieren over het moment van de dag of geinige pics en moppen? :P
Er was toch alle tijd om met mensen te praten
Gewoon meer vrije momentjes en minder discussies over strafgewichten en alle leagues. Discussies over de site zelf vond ik opzich een stuk interessanter (bijvoorbeeld het donatiesysteem ;))
Fabian de Jong
22 juni 2009, 13:24
Gewoon meer vrije momentjes en minder discussies over strafgewichten en alle leagues. Discussies over de site zelf vond ik opzich een stuk interessanter (bijvoorbeeld het donatiesysteem ;))
En er is nog maar weinig bekend gemaakt ;)
In een later stadium maakt Robert of ik of wie dan ook er meer over bekend.
Oh en wanneer komen de gemaakte foto's online?
Bram Kocken
22 juni 2009, 13:25
(bijvoorbeeld het donatiesysteem ;))
Ooh, zeg dan gewoon eerlijk dat je zo'n unieke DR.nl spaarpotje wilde, gesigneerd door Emile himself?
Niels Tieman
22 juni 2009, 13:27
Nou moet ik wel zeggen dat die DR.nl spaarpotten van Emile wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gaaf zijn! :D
Roy Visser
22 juni 2009, 13:40
Ik ben ook benieuwd naar de foto's :)
Captain Slow
22 juni 2009, 14:06
En natuurlijk Chantal! Chantal bedankt voor de verschrikkelijk mooie (en lekkere) taarten! De opmerking van Jeroen, die naast me stond met een stuk taart zal ik ook nooit meer vergeten,... ;)
En nu wil ik die opmerking horen ook!:p
Robert Saalmink
22 juni 2009, 14:07
Het ging over de romige vulling denk ik. Ik snapte hem niet in ieder geval :innocent:
Roy Visser
22 juni 2009, 14:07
En nu wil ik die opmerking horen ook!:p
Laten we het er op houden dat jeroen ook een handje heeft meegeholpen :rolleyes:
Bram Kocken
22 juni 2009, 14:13
Ik vond de Citroen toch het lekkerst ;)
speed9
22 juni 2009, 16:26
Viel me op dat die spaarpotten geen deksel aan de onderkant hadden.
"ze hebben een gat in hun spaarpot"
De taart was lekker.
De sfeer was goed, gewoon een TOP dag, om nooit meer te vergeten.
Bram Kocken
22 juni 2009, 16:53
gewoon een TOP dag, om nooit meer te vergeten.
Reed Jeroen zo gevaarlijk? :blink:
Fabian de Jong
22 juni 2009, 17:20
Zo en de filmpjes zoals beloofd :)
DRES (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/dres.mpg)
DRTCC (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/drtcc.wmv)
FPL (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/fpl.avi)
ZAC5 (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/zac5.avi)
:)
Rechtermuisknop > Opslaan Als > als je ze wilt bewaren. Direct erop klikken als je direct wilt bekijken, maar niet wilt opslaan op je HDD.
Kim Van Der Stichelen
22 juni 2009, 17:47
Waar ik mischien nog even zo willen inpikken was de opmerking over de profielen.
Mischien is het geen slecht idee het Parc Fermé members only te maken? Onder een nick allemaal geen probleem maar ik gooi liever geen persoonlijke foto's of info online onder m'n echte naam. :)
Bram Kocken
22 juni 2009, 18:16
Zo en de filmpjes zoals beloofd :)
DRES (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/dres.mpg)
DRTCC (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/drtcc.wmv)
FPL (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/fpl.avi)
ZAC5 (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/zac5.avi)
:)
Rechtermuisknop > Opslaan Als > als je ze wilt bewaren. Direct erop klikken als je direct wilt bekijken, maar niet wilt opslaan op je HDD.
Vetttt!
Ik neem even 13mbit van je in beslag ;)
Marc Vos
22 juni 2009, 18:24
Bedankt Fabian! Ik heb er één van gezien die van het DRTCC. Complimenten Jerry, echt klasse van je. Ik sta er ook nog leuk op met die crash in Macau. :D
R. de Ruijter
22 juni 2009, 18:40
Wat een gaaf filmpje van de ZAC5, mijn complimenten krijg je van harte. Echt super mooi gemaakt, prachtige muziek er in gebruikt. 8 minuten lang gefascineerd zitten kijken.
Nu bezig met het downloaden van het dres flimpje, een kleine 1.3 gig dus "ugh" zo klaar "ugh" :thumbup::rockon::thumbup:
Kim Van Der Stichelen
22 juni 2009, 18:41
Wat een gaaf filmpje van de ZAC5, mijn complimenten krijg je van harte. Echt super mooi gemaakt, prachtige muziek er in gebruikt. 8 minuten lang gefascineerd zitten kijken.
Nu bezig met het downloaden van het dres flimpje, een kleine 1.3 gig dus "ugh" zo klaar "ugh" :thumbup::rockon::thumbup:
Dank je :) ;)
Martijn Mezger
22 juni 2009, 19:09
Komen de filmpjes nog op het internet te staan zodat je ze niet hoeft te downloaden? Want dan wacht ik even aangezien ik niet de enige internet gebruiker ben hier thuis :P
Roy Visser
22 juni 2009, 19:12
Komen de filmpjes nog op het internet te staan zodat je ze niet hoeft te downloaden? Want dan wacht ik even aangezien ik niet de enige internet gebruiker ben hier thuis :P
trust me, dit zijn filmpjes die je in de meest maximale kwaliteit wilt bekijken, er zitten zoveel effecten en dingetjes in dat het zonde is als de kwaliteit met een factor 10 verkleint word door bv youtube :)
Bram Kocken
22 juni 2009, 19:20
Ach, hiervoor geeft iedereen graag z'n internet verbinding even op... :D Ze zijn echt van hoge kwaliteit!
Prachtig filmpje van het DRTCC, zelfs ik kom er nog in voor. Dat had ik echt niet verwacht :D
Sander Hogendoorn
22 juni 2009, 19:26
Bedankt Fabian! Ik heb er één van gezien die van het DRTCC. Complimenten Jerry, echt klasse van je. Ik sta er ook nog leuk op met die crash in Macau. :D
Dat moment zorgde wel voor grote "OOOOOH's" en "WOOOW's" :p
Bram Kocken
22 juni 2009, 19:44
Wel meer momenten hoor :D
Sander Hogendoorn
22 juni 2009, 19:48
Jep ;)
--
Vanmiddag even een mooi lijstje gehaald :):
http://img44.imageshack.us/img44/2742/foto014l.jpg (http://img44.imageshack.us/i/foto014l.jpg/)
http://img44.imageshack.us/img44/6619/foto018t.jpg (http://img44.imageshack.us/i/foto018t.jpg/)
Roy Visser
22 juni 2009, 19:49
Nice Sander, waar heb je die lijst vandaan? V&D/Hema? :)
Sander Hogendoorn
22 juni 2009, 19:50
Hema idd :)
R. de Ruijter
22 juni 2009, 19:52
Hoe vet is dat! Het is ook wel een erg mooie liverie
Fabian de Jong
22 juni 2009, 19:56
Jep ;)
--
Vanmiddag even een mooi lijstje gehaald :):
foto's
Nice :)
Was ook het eerste wat mijn vader zei gisteren avond toen ik hem liet zien.
Die doen we in een lijst :)
Michael Storm
22 juni 2009, 19:59
Ziet er goed uit, mijn moeder moest ook al de maten weten voor in te lijsten :thumbup:
Marc Vos
22 juni 2009, 21:29
Erg gaaf Sander!
Niels Draijer
22 juni 2009, 22:03
Wow.... dat wil ik ook! :P
speed9
22 juni 2009, 22:08
Reed Jeroen zo gevaarlijk? :blink::lol:.Nee gewoon de dag zelf.
Eerst daar heen gaan,daar zijn,terug weg even langs de Burger King :rolleyes:.
De enigste Big King die eindelijk lekker was, voor al als je McDonalds verslaaft ben.
(Ontopic:) Een leuke dag.
Het eten,drinken,filmpjes,sfeer,mensen, kortom : Alles was gewoon leuk en relext.
Ziet er idd mooi uit Sander!
Al trekt die druiper ook de aandacht :innocent:
;)
Bram Kocken
22 juni 2009, 22:30
Wow.... dat wil ik ook! :P
Kwam ook al op het idee, tijdens de meeting, maar ik kan niet groter dan A4, groter fotopapier heb ik niet ;)
voor al als je McDonalds verslaaft ben.
Duidelijke achterstand in de ontwikkeling van je smaakpapillen :closedeyes:
Waarom denk je anders dat het BURGER King heet...?
speed9
22 juni 2009, 22:34
Kwam ook al op het idee, tijdens de meeting, maar ik kan niet groter dan A4, groter fotopapier heb ik niet ;)
Duidelijke achterstand in de ontwikkeling van je smaakpapillen :closedeyes:
Waarom denk je anders dat het BURGER King heet...?
Omdat ze burgers verkopen voor de Burgers:p.
Maar ik bedoel meer van : Big Mac en dan dat vergelijken met Wooper-burger.
Ik vind het eten meestal bij Burger King koud, bij de Mc weer warm/heet.
Ontopic voor dat er mensen boos worden.
Kan niet wachten tot volgend jaar qua meeting.
Hopelijk tegen die tijd rij ik dan zelf op de Servers.
Roy Visser
22 juni 2009, 22:34
dit zijn geen printjes ;)
Niels Draijer
22 juni 2009, 22:39
Hmmm.... toch vind ik wel dat ik er iets mee wil doen. Jouw ontwerp voor mijn Seat vind ik namelijk nog steeds super. Mocht ik volgend jaar weer gaan rijden dan wordt het dezelfde livery alleen dan met een kleine aanpassing van de kleuren:)
Ik kan misschien wel wat regelen want heb goede contacten met een drukkerij. Zou het mogelijk zijn om een render te maken op een grote resolutie? Dan kan ik proberen om voor voor ons beide een print te laten maken voor onze WTCC auto.
Mossel
22 juni 2009, 22:57
Wat was eigenlijk de maat van die renders ?? A5 of zo iets ?
Zeepsop
22 juni 2009, 23:00
Heel leuk om dit zo na te lezen ook al rijd ik hier niet mee en reageer ik nooit zoveel. Net ook het filmpje van de ZAC gezien en dat ziet er toch wel heel tof uit! Morgen de rest is even checken. Super!
Niels Draijer
22 juni 2009, 23:04
Wat was eigenlijk de maat van die renders ?? A5 of zo iets ?
Andersom, richting A3 dus;)
Bram Kocken
22 juni 2009, 23:11
Zou het mogelijk zijn om een render te maken op een grote resolutie? Dan kan ik proberen om voor voor ons beide een print te laten maken voor onze WTCC auto.
Jahoor, volgens de standaard lijstjes in 3ds max gaat het tot zo'n 4096px... en dan is het een beetje afhankelijk wel verhouding voor de hoogte. Maar 4096px in breedbeeld is zeer voldoende voor een A1 ;) Je kan er dan bijna een behang van maken :P
Niels Draijer
22 juni 2009, 23:31
Jahoor, volgens de standaard lijstjes in 3ds max gaat het tot zo'n 4096px... en dan is het een beetje afhankelijk wel verhouding voor de hoogte. Maar 4096px in breedbeeld is zeer voldoende voor een A1 ;) Je kan er dan bijna een behang van maken :P
Mooi zo, dan begin ik nu met het stucwerk in m'n kamer te verwijderen:laugh:
Dennis
23 juni 2009, 07:21
Dit brengt mij wel op ideeën. Wij hebben namelijk met enige regelmaat A0 HP Designjets op het werk om te repareren. Die moeten na reparatie natuurlijk wel getest worden :innocent:
Niels Tieman
23 juni 2009, 10:33
Whehe, altijd prettig die ideeen! Ik heb in het paint-job gedeelte een Artwork en Presentaties-thread (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=443) geopend. Misschien is het leuk om niet alleen een render te maken maar daar ook iets lekkers/mooi's mee te doen! Kijken of we elkaar kunnen helpen naar wat leuke shots en prints! :D
Fabian de Jong
23 juni 2009, 10:33
Hij gaat lekker jongens er is bijna 70GB gedownload aan film materiaal :)
Ferroeni
23 juni 2009, 10:54
Hij gaat lekker jongens er is bijna 70GB gedownload aan film materiaal :)
En die teller gaat nu weer omhoog. Ik ben nu op remote de bestanden thuis aan het downloaden. Dat gaat in ieder geval sneller dan vanachter de proxy waar ik nu zit :)
Marc Vos
23 juni 2009, 18:25
Schitterend filmpje Kim, echt fantastisch! :thumbup:
Niels Tieman
23 juni 2009, 19:22
@Ricus Winnubst; Het is een XVID codec. :)
tinyriconen
23 juni 2009, 19:55
Inderdaad, ik was er net achter gekomen. Kort nadat ik het bericht had geplaatst werkte hij dan uiteindelijk alsnog. Toch bedankt!
Schitterend! :D
Nou nou, zo te lezen was het een gezellige dag! :) Gaaf hoor, jongens! :)
Ben nu de filmpjes aan het binnenslurpen, ben benieuwd! Vond de highlights-filmpjes altijd al leuk om te zien, zelfs als complete buitenstaander, dus de verwachtingen zijn hoog! :)
Fabian de Jong
23 juni 2009, 22:01
Ohja voor de film makers nog een tip.
Als je muziek toevoegt in een filmpje zorg er dan voor dat het niet weer gecodeerd word die muziek, want de muziek bij de DRTCC film klinkt erg schel en krakerig en mijn vermoeden komt dat hierdoor.
Niels Draijer
23 juni 2009, 22:18
Ohja voor de film makers nog een tip.
Als je muziek toevoegt in een filmpje zorg er dan voor dat het niet weer gecodeerd word die muziek, want de muziek bij de DRTCC film klinkt erg schel en krakerig en mijn vermoeden komt dat hierdoor.
Ik snap je zin helemaal niet maar van schel geluid heb ik totaal geen last...
Niels Tieman
23 juni 2009, 23:19
Idem hier, ik heb geen last van rare geluiden of rare waardes. En ik codeer mijn Files nooit 2x. :)
El Maestro
23 juni 2009, 23:22
Hier ook niet echt last van. Als ik het geluid in de video vergelijk met de originele bestanden in iTunes is er ook geen groot verschil in kwaliteit te horen.
Misschien vind je het schel klinken omdat het nogal schreeuwerige muziek is:p
Btw, nog bedankt voor het online zetten van de video!:thumbup:
De filmpjes even bekeken; Daar is echt een hoop werk in gaan zitten!! Fantastisch, heren!
DRES: Spectaculairder dan het hele Formule 1 seizoen tot nu toe, en dat is knap in een filmpje van 21 minuten. :p De muziek in het filmpje was een "guilty pleasure". :) Wie coverde aan het einde Crowded House's "Don't dream it's over"? Klonk lekker!
DRTCC: Vreselijk lekkere muziek! Het snelheidsgevoel was onwijs groot in dit filmpje, prachtig! :thumbup: Prachtige shots, slow-motion, ongebruikelijke angles, de actie prachtig in beeld....respect!
FPL: Muziek! Sfeer! Bewerking! TOP! Jammer dat het filmpje iets te zwaar is voor m'n pc als het eenmaal druk in beeld wordt. Maar uiteindelijk heb ik toch alles goed kunnen bekijken.
ZAC5: De slow-motion intro en die muziek, geweldig zeg! Schept een hele gave sfeer. Tweede liedje vond ik wat minder. Heerlijk gevoel van snelheid wel weer, met wat motion-blur hier en daar.
Dit geldt voor alle klassen: Prachtige liveries!
Fabian de Jong
23 juni 2009, 23:59
Ik snap je zin helemaal niet maar van schel geluid heb ik totaal geen last...
Tja hoe moet ik het omschrijven, het geluid klinkt iig niet helemaal helder.
Maar ik zie ook als ik in de videoinformatie ga kijken staan dat de audio maar een bitrate van 64kbps heeft:
Audio: Windows Media Audio 44100Hz stereo 64Kbps [Raw Audio 0]
Video: Windows Media Video 9 1280x720 29.97fps 13814Kbps [Raw Video 1]
Ik persoonlijk vind dit wel erg laag, ik raad aan om minimaal een bitrate van 128Kbps te nemen. Dit komt ongeveer overeen met CD kwaliteit, als je namelijk de audio tussen DRTCC en de FPL filmpje vergelijkt hoor ik duidelijk kwaliteits verschil waarbij de DRTCC filmpje de mindere is. Het gaat dus om het DRTCC filmpje alle overige filmpjes hebben een veel hogere audio bitrate.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat het nummer dat je gebruikte die bitrate heeft, maar dat komt echt zelden voor tegenwoordig. Alle nummers die sinds 2 jaar geleden uitkomen of zo hebben minimaal een bitrate van 192Kbps.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik dingen wel hoor en andere niet, omdat die een ander audio systeem hebben. Die bepaalde frequenties niet kunnen weergeven in geluid.
Btw, nog bedankt voor het online zetten van de video!:thumbup:
Geen probleem :)
Niellie
24 juni 2009, 00:53
Wie heeft het DRTCC filmpje gemaakt? ik wil hem graag een paar dingetjes vragen over het recorden etc.
Ik ga zelf ook filmpjes maken van de WTCC bij RacingLeague, maar ik ben nieuw met recorden in RACE 07.
Roy Visser
24 juni 2009, 00:54
Wie heeft het DRTCC filmpje gemaakt? ik wil hem graag een paar dingetjes vragen over het recorden etc.
Ik ga zelf ook filmpjes maken van de WTCC bij RacingLeague, maar ik ben nieuw met recorden in RACE 07.
Jerry van Sinderen oftewel El Maestro :)
De jongeman heeft er zeker Talent voor, en niet een beetje :)
Darthwillie
24 juni 2009, 00:54
Jerry 'steven spielberg' van sinderen
Niellie
24 juni 2009, 01:01
Jerry van Sinderen oftewel El Maestro :)
De jongeman heeft er zeker Talent voor, en niet een beetje :)
Bedankt roy. Ik zal hem morgen pm'en, nu ga eens slapen
dat heb ik gezien:thumbup: echt een mooi filmpje
Niels Draijer
24 juni 2009, 01:11
Tja hoe moet ik het omschrijven, het geluid klinkt iig niet helemaal helder.
Maar ik zie ook als ik in de videoinformatie ga kijken staan dat de audio maar een bitrate van 64kbps heeft:
Audio: Windows Media Audio 44100Hz stereo 64Kbps [Raw Audio 0]
Video: Windows Media Video 9 1280x720 29.97fps 13814Kbps [Raw Video 1]
Ik persoonlijk vind dit wel erg laag, ik raad aan om minimaal een bitrate van 128Kbps te nemen. Dit komt ongeveer overeen met CD kwaliteit, als je namelijk de audio tussen DRTCC en de FPL filmpje vergelijkt hoor ik duidelijk kwaliteits verschil waarbij de DRTCC filmpje de mindere is. Het gaat dus om het DRTCC filmpje alle overige filmpjes hebben een veel hogere audio bitrate.
Kan natuurlijk ook zo zijn dat het nummer dat je gebruikte die bitrate heeft, maar dat komt echt zelden voor tegenwoordig. Alle nummers die sinds 2 jaar geleden uitkomen of zo hebben minimaal een bitrate van 192Kbps.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik dingen wel hoor en andere niet, omdat die een ander audio systeem hebben. Die bepaalde frequenties niet kunnen weergeven in geluid.
Wat leuk dat jij denkt een superieur audiosysteem te hebben die bepaalde frequenties wel kan weergeven en ik bijvoorbeeld niet. Als je weet met welke apparatuur ik dit filmpje op heb bekeken/beluisterd dan neem je de laatste zin wel terug:D;)
Zonder gekheid, persoonlijk vind ik het niet "erg schel en krakerig" om jouw woorden te gebruiken. Mocht je op jouw apparatuur dit wel ervaren maar de overige 90% van de mensen niet, dan kun je meerdere dingen doen. Eén daarvan is om iets taktischer je voorgaande post te verwoorden richting Jerry. Een tip vind ik persoonlijk heel raar klinken, temeer omdat het filmpje echt prachtig in elkaar zit. Deze jongen zit urenlang te werken om een stukje vakwerk af te leveren en dan kom jij met een tip omdat het schel en krakerig zou zijn. Ieder z'n mening maar ik denk dat Jerry heel goed weet in wat voor kwaliteit hij zijn filmpjes wilt neerzetten. Let's not get carried away. Dit soort filmpjes zijn bedoeld om een samenvatting neer te zetten van een online racingleague. Als ik puur en zuivere muziek wil horen dan ga ik wel naar de opera...
Overigens, de bitrate van een cd is echt veel hoger dan 128kbps...
No offence voor de rest hoor:)
Mossel
24 juni 2009, 08:38
Topfilmpje Jerry !
allemaal eigenlijk wel :P
wel een hoop crashes alleen ... leek wel RTL GP crashes of zo .. zie liever slomo's en inhaalacties
Robert Saalmink
24 juni 2009, 09:19
Ik begrijp wel een beetje wat Fabian bedoelt, maar ik moet het nog even beneden op het 'echte werk' beluisteren. Maar het lijkt een tikje minder 'vol' te klinken dan je zou verwachten. Het is dat het nu ter sprake komt, anders was het me nog niet opgevallen denk ik.
Ik zal vanavond eens goed luisteren en vergelijken met Jerry's eerdere filmpjes, en als het ongegrond blijkt, zal ik dat ook posten. Overigens is dit niet om het filmpje af te kraken, het steekt nog altijd met kop en schouders uit boven het gemiddelde en de filmpjes zijn voor DigitalRacing absoluut iets om trots op te zijn!
Fabian de Jong
24 juni 2009, 09:26
Wat leuk dat jij denkt een superieur audiosysteem te hebben die bepaalde frequenties wel kan weergeven en ik bijvoorbeeld niet. Als je weet met welke apparatuur ik dit filmpje op heb bekeken/beluisterd dan neem je de laatste zin wel terug:D;)
Zonder gekheid, persoonlijk vind ik het niet "erg schel en krakerig" om jouw woorden te gebruiken. Mocht je op jouw apparatuur dit wel ervaren maar de overige 90% van de mensen niet, dan kun je meerdere dingen doen. Eén daarvan is om iets taktischer je voorgaande post te verwoorden richting Jerry. Een tip vind ik persoonlijk heel raar klinken, temeer omdat het filmpje echt prachtig in elkaar zit. Deze jongen zit urenlang te werken om een stukje vakwerk af te leveren en dan kom jij met een tip omdat het schel en krakerig zou zijn. Ieder z'n mening maar ik denk dat Jerry heel goed weet in wat voor kwaliteit hij zijn filmpjes wilt neerzetten. Let's not get carried away. Dit soort filmpjes zijn bedoeld om een samenvatting neer te zetten van een online racingleague. Als ik puur en zuivere muziek wil horen dan ga ik wel naar de opera...
Ik zeg absoluut niet dat ik een uber audio systeem heb staan hier, maar ik heb zeker niet zon logitech setje hier staan en dat kan Robert beamen.
Verder zijn uit veel audio tests gebleken dat cd rond de bitrate van 128 en 192Kbps zit.
En ik ben het absoluut eens met iedereen dat de filmpjes echt super zijn, maar volgens mij is er niks mis met opbouwende kritiek om voor de volgende keer het NOG beter te krijgen. Want de beelden zijn prachtig incombinatie met de muziek.
Weet anders iemand hoe de nummers heten in het DRTCC filmpje want dan ga ik eerst even luisteren hoe ze zelf klinken, want misschien hoort het wel gewoon in het nummer want dat zou ook nog kunnen.
Ik heb de filmpjes hier bekeken op mijn eigen pc met een Marantz versterker en Quadral speakers en bij mijn vader op B&O apparatuur, dus dan weet je meteen waarmee ik heb bekeken en beluisterd heb.
Verder Jerry, ga zeker door met het maken van de filmpjes!
Bramzel
24 juni 2009, 09:30
Ik denk toch dat je het iets minder negatief moet opvatten Niels, Fabian probeert gewoon een stukje constructieve kritiek neer te zetten en dat is zijn goed recht. Hij brengt het op een opbouwende manier, dus dan is er weinig mis mee lijkt me.
Bram Kocken
24 juni 2009, 09:31
Weet anders iemand hoe de nummers heten in het DRTCC filmpje want dan ga ik eerst even luisteren hoe ze zelf klinken, want misschien hoort het wel gewoon in het nummer want dat zou ook nog kunnen.
De eerste 2 herkende ik zo gauw niet, maar daarna had je in ieder geval "Seether - Fake It" en "The Prodigy - Invaders Must Die"
El Maestro
24 juni 2009, 09:47
De gebruikte nummers zijn:
Papa Roach - Days of War
Papa Roach - Change or Die
The Prodigy - Invaders Must Die
Die van Seether heb ik voor een ander DRTCC filmpje gebruikt, ik denk dat je daarmee in de war bent, Bram;)
EDIT: Ik zie dat de video idd 64kbps audio heeft, en dat mijn oudere videos dat ook hadden. Ik kan voor degenen die dat willen wel een versie van hogere kwaliteit maken?
Fabian de Jong
24 juni 2009, 09:56
De gebruikte nummers zijn:
Papa Roach - Days of War
Papa Roach - Change or Die
The Prodigy - Invaders Must Die
Die van Seether heb ik voor een ander DRTCC filmpje gebruikt, ik denk dat je daarmee in de war bent, Bram;)
EDIT: Ik zie dat de video idd 64kbps audio heeft, en dat mijn oudere videos dat ook hadden. Ik kan voor degenen die dat willen wel een versie van hogere kwaliteit maken?
Als je dat zou willen graag en dan met een bitrate van 192 of 256kbps.
Als je mij toevoegt op msn dan kan je het filmpje naar mij sturen dan zorg ik ervoor dat die online komt.
Fabian de Jong
24 juni 2009, 23:05
Zo en de nieuwe versie van het DRTCC filmpje met betere audio kwaliteit, en ik hoor het verschil ben benieuwd of jullie het ook horen.
DRTCC HQ (http://www.fabje.eu/digitalracing/meeting/drtcc_hq.wmv)
Er is op dit moment al voor 110GB aan filmmateriaal gedownload van mijn domein :p
Fabian de Jong
25 juni 2009, 15:15
Wat me trouwens ook opviel bij de filmpjes is dat er vooral bij de DRTCC en FPL als er ergens tegenaan gebotst wordt dat er niks tot weinig kapot gaat.
Robert Saalmink
25 juni 2009, 15:22
Wat me trouwens ook opviel bij de filmpjes is dat er vooral bij de DRTCC en FPL als er ergens tegenaan gebotst wordt dat er niks tot weinig kapot gaat.
Nou, dat is schijn denk ik. Ik had op Macau enkele keren de muur gschampt, en naarmate je dat vaker doet gaat je stuur steeds schever staan en begint je topsnelheid af te nemen, afhankelijk van je schade.
El Maestro
25 juni 2009, 15:55
Ik denk dat Fabian het visueel bedoelt.
Het valt mij wel op dat bij een crash de bumper enzo er wel afvallen, maar in de replay soms niet. Meestal verdwijnt de bumper dan na een paar secondes zomaar:huh1:
Robert Saalmink
25 juni 2009, 15:58
Dat kan kloppen, was in het DRES filmpje (GTR2 dus) ook. Na de finish op Road America zet ik de Audi in het gras. In het echt zat daar geen neus meer op, in het filmpje is de auto intact :( if only............
Bram Kocken
25 juni 2009, 19:03
Klopt, ik heb op m'n vimeo daar wel een voorbeeld van, waarvan je denkt, if this was only RaceDrive:GRID
Crash at Macau on Vimeo
Als je dat vergelijkt met die video van een paar dagen geleden, met die M3 GTR.... ;)
Niels Tieman
27 juni 2009, 23:51
Foto's DigitalRacing.nl Meeting 2009
Let op:
1. Deze foto's zullen +/- een week online staan, daarna zullen ze weer offline worden gehaald.
2. Tevens zijn ze geresized. Voor full-versions kun je terecht bij mij.
http://www.digitalracing.nl/images/stories/meeting2009/fotosmeeting.rar
Danny Kappen
27 juni 2009, 23:58
Foto's DigitalRacing.nl Meeting 2009
Let op:
1. Deze foto's zullen +/- een week online staan, daarna zullen ze weer offline worden gehaald.
2. Tevens zijn ze geresized. Voor full-versions kun je terecht bij mij.
http://www.digitalracing.nl/images/s...tosmeeting.rar
Linkje werkt helaas niet!
Darthwillie
28 juni 2009, 00:17
is dit een omslachtige manier om te zeggen dat de foto's mislukt zijn?
:lol:
speed9
28 juni 2009, 00:18
Linkje werkt helaas niet!
Edit : Als je er op klik krijg je dit :
Not Found
The requested document was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------
Web Server at digitalracing.nl
Hahaha.
Of ze zijn spoorloos verdwenen.
Stefan van Renselaar
28 juni 2009, 09:21
Nee, hij heeft waarschijnlijk de link uit het admin gedeelte gekopieerd en niet gequote ;)
Roy Visser
28 juni 2009, 10:18
Nee, hij heeft waarschijnlijk de link uit het admin gedeelte gekopieerd en niet gequote ;)
correct
nu moeten we nog verzinnen waar de s voor staat. aangezien ik er vanuit ga dat het laatste gedeelte fotos is ;)
http://www.digitalracing.nl/images/s..fotosmeeting.rar
saalmink
sony
sized
size
heb ik al geprobeerd ;)
Jeroen Ursem
28 juni 2009, 10:21
de zac6 header zit in images/series/logos/
vrees dat we moeten wachten, er zijn teveel combinaties mogelijk :p
Tjerk Korving
28 juni 2009, 10:23
nu moeten we nog verzinnen waar de s voor staat. aangezien ik er vanuit ga dat het laatste gedeelte fotos is ;)
Ik heb het in ene keer goed "gegokt". :innocent:
http://www.digitalracing.nl/images/stories/meeting2009/fotosmeeting.rar
Kim Van Der Stichelen
28 juni 2009, 10:23
correct
http://www.digitalracing.nl/images/s..fotosmeeting.rar
saalmink
sony
sized
size
heb ik al geprobeerd ;)
lol, met size/sized had ik ook al lopen spelen. :)
Roy Visser
28 juni 2009, 10:28
Cool! :D
Bram Kocken
28 juni 2009, 11:58
Ah, leuk! The photo's :D
Niels Tieman
28 juni 2009, 12:46
correct
Dat is niet correct, maar dat mag de pret niet drukken, het is opgelost. :)
De link op dez pagina is geupdate. In de eerste post werkte hij wel. :)
speed9
28 juni 2009, 18:02
Is er ook een manier om die foto te posten op een tread.
Want ik kan geen .Rar bestanden openen/converten, als iemand die foto naar me wil toe mailen, vraag dan via pm om me email.
Sander Hogendoorn
28 juni 2009, 18:08
http://www.winrar.nl/
Even downloaden en installeren en je kunt het openen :)
speed9
28 juni 2009, 18:16
http://www.winrar.nl/
Even downloaden en installeren en je kunt het openen :)Kan u ook de foto door sturen naar mij?
Stefan van Renselaar
28 juni 2009, 18:27
Kan u ook de foto door sturen naar mij?
1. Je download de bovenste download op de pagina van Sander
2. Je installeert dat programmaatje
3. Je opent daarmee de file van de link in de post van Niels/Tjerk
4. Je kunt ze met elk programma dat .jpg ondersteunt bekijken
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.