View Full Version : DRES | Ronde 4: Le Mans
spannend... straks rijders wissel. ben zenuwachtig :)
CannonDale
31 mei 2009, 13:01
(Riley)
Mijn 1e stint ging echt zo bagger als maar kan. Sorry voor de oponthoud heren. Ik stond daar al te wachten om om te keren, maar toen ik op het gas ging wou de auto niet rond spinnen en reed zo de baan op. Was niet de bedoeling. Bij AA staat de autopit verdomme ook aan, dus de hele pitstop is naar de klote. Gaat absoluut niet goed hier. Zie het zeer somber in.
Darthwillie
31 mei 2009, 13:01
Bij Goon Squad net de eerste rijderswissel gehad, Gerben rijdt nu. Spanning is natuurlijk om te snijden :D
RPM Motorsport
31 mei 2009, 13:04
Michel is net aan zijn 2e stint begonnen. Mede dankzij de stop en een crash van de RARE1 liggen we nu 5e. Eens zien of we verder naar voren kunnen komen.
Wat is er met Crown aan de hand?
Darthwillie
31 mei 2009, 13:06
CW40 trouwens nog niet wakker? :lol:
Brett Pit
31 mei 2009, 13:08
Le Mans onderweg
[spacer]
Le Mans is reeds van start gegaan, nu net na de eerste pitstops is het UT Carsport die aan de leiding gaat. Crown Racing heeft helaas het strijd toneel verlaten, er is nog geen informatie over de toedracht. RPM² Motorsport heeft tijdens de stops 1 plekje winst geboekt ten koste van RARE 1. Het team van Zerobarrier heeft 2 plekken winst geboekt tijdens de stops. Met nog een lange weg te gaan zijn we nu onderweg naar de 2e stops in deze race.
[spacer]
Brett Pit
(Rinus)
Net de eerste stint gereden, was toch beter geweest als ik vanochtend ook had gepracticed. Tweede deel ging goed eerste deel was ik stik zenuwachtig waardoor ik veel fouten maakte uiteindelijk als 4e de pit in voor onze eerste stop.
Nu rijd Fred en liggen we 4e, ben nog steeds hoopvol op een goed eind :p
Limbo Racing Team
31 mei 2009, 13:12
"Eric"
Quali ging niet zo goed maar laatste rondje toch een pb kunnen rijden van 3.08.6. Was ik wel erg blij mee. eerste punt is binnen :-)
ik heb mijn eerste stint gehad. Begin een tikje van ut. daarna tempo samen met de belgian lizards redelijk constant kunnen houden. leuk gevecht :-)
Door 2 foutjes (spinnetje) het tempo niet echt erin kunnen krijgen.... eens kijken wat teammate ervan bakt.... gaat redelijk goed volgens livetiming haha
Audi Sport Limburg 2
31 mei 2009, 13:20
''Rob''
Mijn eerste stint kon beter, had als doelstelling om constant te rijden en geen schade op te lopen aan het begin van de race, helaas toch 2x gespint. 1x met achterwiel over gras reslulteerde in 1080 spin. en een keer kurbje verkeerd gepakt in de chicane naar startfinish. Met de pitstop 1 plaats goedgemaakt, en zo juist is zerrobarrier de muur ingegaan en die hebben we nu ook ingehaald.
UT Carsport
"Eric"
ik heb mijn eerste stint gehad. Begin een tikje van ut. daarna tempo samen met de belgian lizards redelijk constant kunnen houden. leuk gevecht :-)
Niks tikje, wij zaten naast jullie en als je dan toch dom instuurt tja dan raak je ons ja. Dus jou eigen fout!
Crown Racing
Einde voor Crown Racing.
Achter voor hard gekozen omdat de slijtage behoorlijk is hier.
Helaas was de auto erg nerveus geworden daardoor.
Een spin in de 1e ronde, een spin in ronde 10 ofzo en in 15 weer...
Ronde 10 de spin heb ik de muur geraakt en was 3/4sec. per ronde te langzaam.
Ronde 15 hield de motor er mee op en had ik geen voorwielen meer, einde race.
Wilde nog na lap 15 stoppen voor soft achter te monteren, helaas kwam die pitstop te laat.
Ik ( Michael ) ben de race in mijn uppie gestart omdat PaulPeter niet kon. Ik wilde gewoon rijden en kijken tot hoelang ik het vol hou. Niet lang dus :thumbup:
Brett Pit
31 mei 2009, 13:21
Problemen bij Rare 1 en Rare 2 lijken opgelost
[spacer]
Daar waar er elke race grote problemen waren rondom deze 2 teams rijden ze nu eindelijk beiden hun rondjes. Elke race tot nu toe waren er bezettingsproblemen en moest er geschoven worden tussen de teams. Na vele onderzoeken was het Janssens klacht die tot de oplossing kwam. "De toiletten zijn echt niet te harden in onze pitbox, alsof er een stinkdier aan de diarree ontploft is" Rare, die nu de zweedse Bram Knøt hebben aangenomen om de toiletten schoon te houden, zijn er nu in bijna volle sterkte aanwezig. Momenteel liggen ze 4e (Rare 2) en 6e (Rare 1) in de race op Le Mans.
[spacer]
Brett Pit
RPM Motorsport
31 mei 2009, 13:21
Limbo er hard af in Indianapolis, dat is een uitval. Jammer, jullie gingen goed en hadden net P2 gepakt van Lizards :(
Belgian Lizards
31 mei 2009, 13:23
"steven"
qualy een PB met 3.09.3
lang goed voor P2, en in laatste sec nog terug naar P5
race,
goed gestart, door foutjes van andere naar P2.
Dan door een foutje in gevecht gerekkt met Limbo
Close racing Eric, was tof:thumbup:
na de pitstop nu terug vol in gevecht met Limbo
O, zie nu net een DNF bij Limbo
Spijtig mannen
was close
RPM Motorsport
31 mei 2009, 13:23
Einde voor Crown Racing.
Achter voor hard gekozen omdat de slijtage behoorlijk is hier.
Helaas was de auto erg nerveus geworden daardoor.
Een spin in de 1e ronde, een spin in ronde 10 ofzo en in 15 weer...
Ronde 10 de spin heb ik de muur geraakt en was 3/4sec. per ronde te langzaam.
Ronde 15 hield de motor er mee op en had ik geen voorwielen meer, einde race.
Wilde nog na lap 15 stoppen voor soft achter te monteren, helaas kwam die pitstop te laat.
Ik ( Michael ) ben de race in mijn uppie gestart omdat PaulPeter niet kon. Ik wilde gewoon rijden en kijken tot hoelang ik het vol hou. Niet lang dus :thumbup:
Jammer mannen, het zit jullie niet mee dit seizoen.... Tank leeg of crash in ronde 15? Want 15 ronden op 1 tank is best zuinig.
Zo net de eerste stind gereden (erwin) en ik moet zeggen dat ging vrij goed, ik moest in het begin even zoeken naar een ritme, vandaar dat ik ook twee auto's voorbij liet, maar daarna kwam ik in een steddy pace en kon ik de plekken weer terug pakken, ook vanwege foutjes van hun kant.
Ik zat continu in de 3.14 te rijden ene keer laag en dan weer 3.14 hoog.
Geen een foutje gemaakt, tot aan de pit stop, drie bochten voordat ik de pitstraat in zou rijden pak ik een randje gras mee, ik verlies hem, maak een salto, en ik kom weer op de banden terecht, gelukkig de motor loopt nog, meteen de pits in alles laten reparen, en toch duurde de stop maar 56 sec. incl banden en fuell.
Jarno zit momenteel behind the wheels, en op het moment van schrijven valt limbo racing uit:(
Jeroen Ursem
31 mei 2009, 13:31
Limbo staat al een aantal rondes ergens langs de baan?
UT Carsport
31 mei 2009, 13:32
Audi Sport Limburg 2 kijk nou is uit, wij zetten jullie net op een ronde, probeer dan niet net zoals ons zo laat te remmen maar trap eerder op die rem van je, het scheelde bizar weinig of jullie raakte ons.
Jeroen Ursem
31 mei 2009, 13:34
Danny rijd nu?
Roy Visser
31 mei 2009, 13:34
Rustig Fabian, zolang er geen contact is gaat het goed. Het is aan de inhalende partij om goed op te letten.
Team Zerobarrier
31 mei 2009, 13:37
Zb laatste half uur ook rampzalig.. Ik (jaap) reed achtervleugel eraf en moest met 80km nog driekwart rondje rijden, en toen Steven die 2 S/G's moest gaan inlossen voor pitlanespeeding... Jammer, maargoed.
Daarna kleine aanvaring met Goonsquad, was Steven netjes aan t volgen, maar in de chicane voor S/F remde die 2 keer zo hard als Steven en dat konden we niet incalculeren. Excuses, en ik hoop weinig schade voor de jongens daar.
UT Carsport
31 mei 2009, 13:40
Rustig Fabian, zolang er geen contact is gaat het goed. Het is aan de inhalende partij om goed op te letten.
We zijn rustig, maar als je het ziet dan knijp je toch even de billen bij elkaar. En het is gewoon opbouwende kritiek, een aandachts puntje dus voor diegene die achter het stuur zat op dat moment. Want niets is zo vervelend dan door een net ingehaald achterblijver van de baan gerost te worden.
Jeroen Ursem
31 mei 2009, 13:42
Kijk, als je het zo brengt komt dat een stuk fijner over ;)
Darthwillie
31 mei 2009, 13:44
Gerben van Goonsquad hier: Darth Willie rijdt nu, mijn stint ging best goed behoudens een tikje achterop die ik kreeg in de laatste chicane voor de finish, dat was toch niet nodig.
Wij gaan door!!!
Darthwillie
31 mei 2009, 13:45
Geen probleem hier bij Goonsquad, onze auto is nog behoorlijk in orde.
Zb laatste half uur ook rampzalig.. Ik (jaap) reed achtervleugel eraf en moest met 80km nog driekwart rondje rijden, en toen Steven die 2 S/G's moest gaan inlossen voor pitlanespeeding... Jammer, maargoed.
Daarna kleine aanvaring met Goonsquad, was Steven netjes aan t volgen, maar in de chicane voor S/F remde die 2 keer zo hard als Steven en dat konden we niet incalculeren. Excuses, en ik hoop weinig schade voor de jongens daar.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 13:52
Zo, hier de eerste rijderswissel gehad, Michel heeft plaats gemaakt voor Robert. Op dit moment kunnen we ons pitwindow goed aanhouden, te andere teams voor ons lijken elke stint een ronde meer te rijden maar of ze dat ook tijdwinst opleverd?
CannonDale
31 mei 2009, 13:53
En nog een S&G voor AA. Bij het weg rijden had Ed de limiter niet aan. Speeding in Pitlane. :(
Het gaat echt zo slecht hier. Weer een zware domper net zoals op RA. :(
UT Carsport
31 mei 2009, 13:54
Ik (Danny) heb net een dubbele stint afgewerkt, Fabian zit nu aan het stuur voor zijn eerste meters van de race. Het ging redelijk goed, heb Limbo al vrij snel kunnen passeren in Tertre Rouge, daarna een rustig tempo aangehouden van ergens in de 3.11, 3.12, zonder risico's te nemen. We hebben nu ongeveer anderhalve minuut voorsprong, het ziet er goed uit :)
(Jarno)
Net een redelijk beheerste stint gereden, bewust niet gepushed maar alles rustig rond gebracht.
Stint zonder schade volbracht, zweet me helemaal rot in die stomme wiebelFrex :D
Erwin heeft me ook al staan filmen, dus dat zal tzt ook nog wel online verschijnen, is serieus heftig hoor zo'n Frex!! :D
Nu effe een broodje eten en Erwin zit alweer op stamp en pikt aan bij de nummer 1 die hem net lapte
Kijken of hij dat tempo vol kan houden :thumbup:
paulpeter
31 mei 2009, 14:05
Smorgens wakker worden met de sms "je mag kwalificatie rijden" :p Ik moest even goed nadenken waar dat over ging. Maar het was dus de DRES. Maar helaas was ik niet in Limburg.
Van de week tevergeefs nog geprobeerd een vervanger te regelen voor me die samen met Michael kon rijden. Michael heeft het dus wel een stuk geprobeerd in z'n eentje, maar het mocht helaas niet zo zijn. Voor volgend seizoen toch een 3e persoon zien te vinden. Dat maakt het toch wat makkelijekr als er ooit 1 iemand niet kan.
UT Carsport
Waar zijn de lizards heen?
Gerben vd Broek
Ik (Tjerk) heb net de tweede stint afgerond voor DCR en het ging nog best lekker. Eerste paar ronden wat wennen maar uiteindelijk gewoon 1:16.7 gereden en dat was gewoon een PR. Tijdens de practice overgeschakeld van view en dat gaf kennelijk net even de doorslag met aansnijden van bochten e.d.
Ondertussen mist Gerben wederom een kleine 10km/h topsnelheid na een 360 inclusief vangrail. Verder geen probleem dus we gaan stug door. :)
Belgian Lizards
31 mei 2009, 14:07
net even een achtervleugeltje gewisseld...
Belgian Lizards
31 mei 2009, 14:08
nou meteen race over!
Jeroen Ursem
31 mei 2009, 14:08
maar uiteindelijk gewoon 1:16.7 gereden en dat was gewoon een PR.
:surrender:
CannonDale
31 mei 2009, 14:09
Het is over voor AA.
Door het zeer slechte rijden van beide rijders is er veel schade geleden en reparatie mochten niet baten in de pits. Uiteindelijk heeft de motor het begeven. Dit is echt ongekend. Heb nog nooit een engine failure gehad met de Audi. Tja. :(
Succes verder heren.
Hopelijk tot volgend seizoen als er een georganiseerd gaat worden.
Nog even en dan ligt UT al een ronde voor op het hele veld...
Erwin heeft het tempo van de nummer 1 gewoon te pakken en zou er voorbij kunnen zelfs.
Maar we nemen geen risico en hengelen zo mooi nummer 2 binnen!
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 14:10
nou meteen race over!
Wat gebeurt er?
Weer iemand met een gemiddelde boven de 600 Km per uur :surrender:
Team Zerobarrier
31 mei 2009, 14:15
Nu rijdt Jaap hier weer. Jammer dat toen die van de baan vloog toenstraks zoveel schade gehad hebben. Ondertussen wel weer aardig tempo aan het rijden alleen dat rondje achterstand op DCR gaan wij niet meer goed maken denk ik. Of er moet nog heel wat gebeuren.
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 14:16
Ehm ja, 3:16.7 :)
Krijg je met Formule rijders zulke gedachten kronkels. Gewenning aan kortere tracks. :D
UT Carsport
31 mei 2009, 14:21
@Rare 1: geven even een seintje als jullie er voorbij willen, heb het idee dat jullie sneller zijn dan Fabian namelijk.
Belgian Lizards
31 mei 2009, 14:22
[QUOTE=racingstefan;41564]Wat gebeurt er?
na de vleugelwissel weer vol in de aanval. In de Porschecurves iets te ver over de curbs, en waar de vangrail je normaal weer vriendelijk richting asfalt duwt, beet die nu onze neus + engine meteen op 0% = game over...
UT Carsport
31 mei 2009, 14:23
Onze strategie werkt vooralsnog ook prima, we rijden nog altijd met de zelfde achterbanden als waarop we gestart zijn. Die hebben er straks drie stints opzitten (bij de volgende stop wisselen we ze), voor hebben we soft liggen, die wisselen we wel bij iedere stop.
zo rinus achter het stuur van rare2
Over mijn eerste stint niet helemaal tervrede. Tijden kunnen veel sneller en geen idee waar het aan ligt. Misschien de zenuwen??
De pitstop ging fout. Stiekum had er een monteur van RARE1 onze slicks verwisseld voor intermediates... hopeloos rondjes dus en gelijk weer de pit in. Enorm veel tijd verloren waar we eerst 2de lagen...
Net komen we er achter dat de rembalans ook verkeerd stond. Tijden gaan ook gelijk een stuk beter :)
Darthwillie
31 mei 2009, 14:30
Onze zwarte Dome heeft ouderdomsdispensatie gekregen. Helaas is de topsnelheid nu slechts 338.
Alexander zit nu achter het stuur.
Goonsquad
Nog altijd een steady 2e plek. :cool:
De nummer 3+4 op redelijke afstand houdend, maar RARE2 heeft de turboknop gevonden en komt er werkelijk aangevlogen en maken per sector secondes goed op hun voorgangers.
Tot nu toe 2 auto's in de Top3 :thumbup:
UT Carsport
31 mei 2009, 14:37
Fabian in de pits nu voor een full-service pitstop, ook hij gaat een dubbele stint afwerken.
VDS Motorsport
31 mei 2009, 14:46
Ik (Kim) heb net m'n 2de stint afgewerkt. De eerste ronde ging iets te lekker, moest liften voor de RPM bolide onder de Dunlop brug en toen ging ik glijden.
Als laatste aangepikt en rustig uitgereden, 2de stint ook lekker, kon P3 al ruiken, kwam een seconde per ronde dichter op RPM (Al kwam RARE ook hard opzetten).
RPM wisselde geen banden, wij wel, ben benieuwd hoe zich dat zal verder ontwikkelen.
"Erwin" ,
Mijn stind ging prima, maar ik haal niet meer de tijden van mijn eerste stind, 1.5 tot 2.0 sec. per ronde langzamer, en ik doe niet iets anders?
Maar ja...... uitrijden is hier het motto.
@Rinus, waar heb jij die turbo knop zitten?
Audi Sport Limburg 2
31 mei 2009, 14:48
''Rob''
Mijn 2de stint zit er ook weer op, zaten we goeie en wat mindere momenten. Nu is Niel weer aan het racen. we hopen nog een beetje aansluiting te kunnen krijgen met VDS maar tot nu toe zijn ze sneller als ons
VDS Motorsport
31 mei 2009, 14:53
Bram is lekker bezig, ruim sneller dan RARE1 en RPM², mischien heeft ie P3 beet als z'n stint gedaan is.
UT Carsport
31 mei 2009, 15:00
Fabian begint steeds beter in het ritme te komen, we lopen steeds verder weg bij onze naaste achtervolgers. De race is echter lang, we zijn nog niet eens op de helft :p
Team Zerobarrier
31 mei 2009, 15:00
Steven is nu in de Zb aan t karren. Mijn stint ging redelijk, maar met nog 3 rondjes te gaan toch weer schuiver de grindbak in en kromme vleugel, dus eerder gepit en gewisseld... Ik denk dat Steven volgend jaar beter een andere teammaat kan zoeken :P Al is het hier wel gezellig natuurlijk, dat geldt ook voor iets.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 15:01
De RPM Audi heeft het zwaar te verduren, maar voorlopig blijft ze dapper doorgaan!
VDS Motorsport
31 mei 2009, 15:02
Bram is bezig met een stint die de boeken in mag. In 7 ronden van P6 naar 2!
Limbo Racing Team
31 mei 2009, 15:02
zo volgens mij zijn we uit de race ;-)........ dan gaan we maar eens het raam open zetten en pinkpop luisteren hiero.....
UT Carsport
31 mei 2009, 15:03
VDS is lekker bezig, gaan ronde na ronde sneller :)
Team Zerobarrier
31 mei 2009, 15:04
2 3 en 4 vlak bij elkaar op de baan?? :)
(Rinus)
Zo intussen weer 3e...
Na de sabotage van RARE 1 (team concurrentie is moordend bij RARE) ff de turbo er op gezet en weer opgekomen naar uiteindelijk de 2e plaats. Na mijn pitstop heeft Fred het wiel weer in handen en kwam hij op de 5e weer naar buiten.
Het gevecht met VDS Motorsport is in volle gang. Nog slecht 6 seconden zitten er tussen.
Op naar plek 1.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 15:10
Er gebeurt genoeg o pde baan, Rare 1 heeft een volle ronde met een gehavende auto moeten rijden, ook Robert is eraf gegaan en de voorkant eraf gereden dus we moeten nu wat eerder naar binnen voor repairs.. 2 moeilijke stints voor Robert, Marnix zal het nu gaan overnemen en het is te hopen dat we de huidige P4 kunnen gaan behouden.
FUCK!!!
Ik ging er iets naast in de laatste bocht, voorbumper weg, linkervoorband lek en nét voorbij de pitingang gereden...
Dit is wel m'n grootste simrace blunder ooit zeg, bah!
Vielen dus terug van P2 -> P7 :(
Alles laten repareren en nu is Erwin weer onderweg om wat schade goed te maken.
Dus al een 6 voudige flik-flak gehad, en nu dit weer...
Goon Squad is bij ons trouwens onzichtbaar, maar door de NameTag kunnen we wel ongeveer bepalen waar zij zich bevinden.
Maar wel heel tricky inhalen zo! :(
Darthwillie
31 mei 2009, 15:16
Goon Squad is bij ons trouwens onzichtbaar, maar door de NameTag kunnen we wel ongeveer bepalen waar zij zich bevinden.
Maar wel heel tricky inhalen zo! :(
Wij zijn die zwarte flits die je langs zag gaan :laugh:
Alexander mistte jullie op een haar! zijn wij voor meer mensen onzichtbaar?
RPM Motorsport
31 mei 2009, 15:19
Robert hier. Dat ging niet zo goed, mijn slechtste stint van het seizoen. De auto brak soms zomaar uit, en dan is het vertrouwen in de auto ook snel weg, waardoor je nog voorzichtiger gaat rijden. Uiteindelijk de splitter weg en toen meteen rijderswissel gedaan. Hopelijk doet Marnix het beter!
Probleem is dat ik deze setup vooraf niet echt heb kunnen testen. Normaal gezien rijden we een week met een setup of evoluties daarvan, dit keer kwam er op het laatst een setup die we zijn gaan gebruiken. De verschillen zijn niet echt groot maar ik merkte wel dat ik niet lekker zat te sturen helaas. Nou ja, weer wat geleerd en hopelijk kunnen we 2e worden in het kampioenschap.
UT Carsport
31 mei 2009, 15:24
We staan nu in de pits voor een stop&go wegens afsnijden, de volgende ronde wederom de pits in voor een reguliere pitstop. Ik (Danny) neem dan weer het stuur van Fabian over.
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 15:25
Bij de start was Goon gewoon zichtbaar. Tijdens 1ste stint ook nog gewoon. Voor de rest niet meer bij elkaar in de buurt geweest op de baan volgens mij.
VDS Motorsport
31 mei 2009, 15:26
VDS is lekker bezig, gaan ronde na ronde sneller :)
Mijn (Bram) stint zit erop. En wat voor één. Ik denk dat dit mijn beste stukje racen ooit was. Constant hard pushen, en zowat elke ronde een nieuwe snelle ronde rijden. Resultaat is wel dat ik vrij afgepeigerd ben, wat een inspanning, zeker in deze warmte. Reed eigenlijk constant sneller dan de mensen voor me, en kwam vrij vlug dichter, maar ik moest weinig moeite doen aangezien de personen voor mij de wagen naast de baan zetten. Als 6e de baan opgekomen, als 2e geëindigd :thumbup:
Nu hopen dat Kim het evengoed doet, en dan mag het niet meer misgaan.
VDS Motorsport
31 mei 2009, 15:27
Bij de start was Goon gewoon zichtbaar. Tijdens 1ste stint ook nog gewoon. Voor de rest niet meer bij elkaar in de buurt geweest op de baan volgens mij.
Ik zag de goon dome daarnet toch nog bij het dubbelen.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 15:35
VDS schade? Nu zijn wij er voor bij, nadat jullie een 2e stop maakten binnen een paar ronden.
VDS weer in de pits?
Nummer 1 U Carsport een ronde voor op de rest van het veld, maar zij hebben last van stop&go's
2+3 een ronde daarachter met een groot gat ertussen.
Nummers 4-8 dus in dezelfde ronde, met flinke gaten onderling.
Goon squad daar weer een ronde achter, maar rijden nog en dat kan van enkele andere teams niet meer gezegd worden.
Nergens close battles dus, maar een foutje ligt op de loer ;)
En dan kan het zo maar weer eens in elkaar schuiven :D
UT Carsport
31 mei 2009, 15:37
Hmm wierd, Danny knalde net vol op de Goon Dome, die doemde in 1x op.
Gelukkig geen schade.
Iemand een idee?
Darthwillie
31 mei 2009, 15:40
Gelukkig geen schade.
Iemand een idee?
Pearl of Hans Anders :innocent:
serieus, Zero Barrier komt ons nu achterop, kijk eens hoe zichtbaar wij zijn voor jullie
VDS Motorsport
31 mei 2009, 15:42
VDS schade? Nu zijn wij er voor bij, nadat jullie een 2e stop maakten binnen een paar ronden.
Ja, kim heeft de wagen in de muur gezet :( Impact was blijkbaar niet zo hard, maar toch genoeg om de achterspoiler er af te rukken. Pitstop was dus noodzakelijk :(
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 15:52
Paar ronden geleden de DCR weer aan Gerben gegeven. Gaat nog steeds goed maar waarschijnlijk missen we wat motorvermogen. Zelfs schoon uit de pits missen we 10km/h dus het zal wel zo blijven.
Heel kort 3e gelegen doordat de VDS vlak voor ons de pits in ging, we zagen de achterstand ineens al heel rap minder worden. Na de stop weer 5e en eens kijken of we de VDS wellicht nog kunnen pakken op de baan.
Goonsquad ging voor onze neus de pits in, nu wel weer gewoon zichtbaar overigens!
gerb_1963
31 mei 2009, 16:02
(Goonsquad)
Gents,
Wij zijn vooral gewoon zichtbaar, laat ik daar duidelijk over zijn. Botsen is dus echt niet nodig. Overigens de setting LOD kan misschien licht op deze kwestie werpen...
Verder ging mijn stint best goed. Ik ben zeer tevreden.
Gelukkig geen schade.
Iemand een idee?
(Fred)
Rinus weer achter het stuur.
Ik heb een constante stint gehad, helaas niet zo snel als rinus.
Aan het eind wat foutjes gemaakt helaas maar zonder schade.
Toch rijden we weer 2de we hopen deze positie minimaal vast te houden.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 16:07
Strijd om P3 basrt los. DCR voor VDS en voor RPM2, waarvan deze laatste de snelste rondetijd had afgelopen ronde. Dat groepje kruipt dus naar elkaar toe.
Na het debacle mocht ik het stuur weer overnemen, en ik had het mes tussen de tanden:D de 3.14 en de 3.15 laag vlogen achter elkaar er weer uit, zo doende konden we weer veel tijd goed maken op onze voorliggers (Audi sport limburg), maar het is nog maar de vraag of we die terug gaan pakken om p6.
Van tevoren hadden we getekend voor een 6e plek, maar omdat het zo goed ging en continu rond p2/p3 lagen is dit een beetje zuur, maar dat is juist zo mooi aan endurance racen, er kan van alles gebeuren, en wij hebben zeker de hoop niet opgegeven.:thumbup:
rare 2 rijdt nu met schade en lekke band over het circuit..
VDS Motorsport
31 mei 2009, 16:12
Strijd om P3 basrt los. DCR voor VDS en voor RPM2, waarvan deze laatste de snelste rondetijd had afgelopen ronde. Dat groepje kruipt dus naar elkaar toe.
Gaat best nog spannend worden inderdaad. Kim komt binnen 3 ronden de pits weer binnen, en dan neem ik het stuur weer over. Ik hoop alvast op een even goede stint als mijn 2e. De 3e plaats is eigenlijk het doel, maar ik zou ook nog graag de 2e plaats behalen, maar dat wordt moeilijk.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 16:14
Heeft iemand al een brake repair gedaan?
UT Carsport
31 mei 2009, 16:15
Wij iig nog niet.
VDS Motorsport
31 mei 2009, 16:15
wij alleszins nog niet denk ik. Misschien terwijl we de schade gerepareerd hebben, dat kan wel.
UT Carsport
31 mei 2009, 16:18
Zo Danny is net de pits in geweest en doet nu weer een 2e stint.
Weer de schade laten repareren en de auto voelt nu veel beter aan.
Wij hebben ook al een keer schade laten repareren, dus misschien dat dit gelijk mee gepakt is, dat zou ik even aan de monteurs moeten vragen, maar het is vrij onrustig in de pitbox van RARE, Rare2 kwam ook binnen met schade, dus er vlogen wat helmen in den rondte, en onze hoofd monteur werd geraakt.
De :ambulance: is onderweg.
gerb_1963
31 mei 2009, 16:27
Wij twijfelden even over onze remmen maar ze zijn goed hier. Darth Willie geeft nu rijles.
VDS Motorsport
31 mei 2009, 16:27
Zo wat een slechte stint zeg :huh1: Eerst de spoiler eraf gerost in Indianapolis, en dan nog 100 keer gespind ofzo.
Net gepit, èn remmen vervangen...
UT Carsport
31 mei 2009, 16:28
.... iets te wijd in de 2e chicane, muur in, over...
VDS Motorsport
31 mei 2009, 16:29
drama op Le Mans :blink:
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 16:30
Dat is klote....
Het is trouwens wel een slagveld, nog maar 8 auto's in de race :blink:
RPM Motorsport
31 mei 2009, 16:31
.... iets te wijd in de 2e chicane, muur in, over...
Oef............... zuur mannen! :(
gerb_1963
31 mei 2009, 16:36
Het is duidelijk dat de tijd z'n tol begint te eisen. Wel jammer voor UT. Onze (Goonsquad) doelstelling is uitrijden. Wij zijn volledig gefocused op de volgende bocht...
Hoe sneu het ook is maar er vallen twee teams uit, daardoor liggen we nu weer 5e, THATS ENDURANCE RACEN
gerb_1963
31 mei 2009, 16:44
zo net de 2e stint achter de rug (Darthwillie) gaat nog niet echt soepel, maar we rijden nog :thumbup:
In ieder geval verder gekomen dan enige DRES race :blushing:
Het is zwaar dat wel!
Danny Kappen
31 mei 2009, 16:47
Als RPM2 eerste wordt zijn zij kampioen, anders wij omdat we dan gelijk komen en wij de race in Monza hebben gewonnen. Correct me if i'm wrong.
Dit is wel al weer de 2e race op rij die we op onze sloffen hadden kunnen winnen, maar gelukkig is het deze keer een fout die geheel op mijn conto komt. Een uitermate domme en onnodige fout :blushing:
Audi Sport Limburg 2
31 mei 2009, 16:57
The Stig heeft 2 audi's afgeschreven.
Volgende keer rijden we weer zelf :D
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 16:57
Vooralsnog gaat het bij ons erg lekker. DCR voor het podium. We zijn niet snel, maar wel constant. En waarschijnlijk is bij de vorige stop de damage niet gerepareerd, want nu rijdt Tjerk weer en is de top weer als vanouds 360. Ik kreeg hem in de vorige stint amper op de 350.
Het gaat lekker nog steeds.
DCR (Gerben)
RPM Motorsport
31 mei 2009, 16:58
Klopt Danny, dat hadden we ook al gezien :) We kijken met spanning uit naar de pitstop strategie van RARE2 ;)
De top 3 binnen een halve ronde van elkaar, we gaan het laatste uur in!
Captain Slow
31 mei 2009, 16:59
Ik zie HELD staan op dat pak, het is toch niet Barry De Held achter het stuur?
VDS Motorsport
31 mei 2009, 17:02
Godverdomme!
Dat vat mijn 3e en heel korte stint wel samen. Snelheid zat er nochtans weer goed in. Reed al vlug weer een 3.14, en kwam dichter op de mensen voor me. Tot ik in S1 bij Esses spin, en het grind in ga. Ik wil de baan opkomen, maar die verdomde peugeot raakte vast over die rand. Meer dan een minuut heb ik de achterbanden aan gort gereden in de hoop om er uit te geraken. Daarna waren de achterbanden er volledig aan voor de moeite, maar moest ik nog 5 ronden overleven.
Dat was duidelijk teveel van het goede, en op net dezelfde plek ga ik een ronde later opnieuw rond. Totaal geen grip, de vangrail in, en achtervleugel opnieuw kwijt. En tot overmaat van ramp zat ik opnieuw vast over die kutrand. Opnieuw ongeveer een minuut verloren daardoor, en dan heeft Kim maar rustig de wagen naar de pit gebracht. Ik baal echt ontzettend :(
gerb_1963
31 mei 2009, 17:11
We zitten in het laatste uur, gents, nog even volhouden :thumbup:
Roy Visser
31 mei 2009, 17:20
Heel tof als de Dome de finish ziet!
ook erg gaaf voor Willie dat ie op deze manier toch nog mee kan rijden!
Ik kan me vergissen, maar als het zou blijft gaan dan zou Supervise Racing nog wel eens derde kunnen worden in het kampioenschap. Ik heb geen idee wie de snelste raceronde en pole position had trouwens.
De grote teams scoren hier niet, RPM2 maakt zo te zien maximaal gebruik van de situatie.
Ik moet helaas even gaan tukken om nog een beetje fit te zijn om vannacht terug naar huis te vliegen.
Succes iedereen met de laatste loodjes.
PS misschien check ik nog snel voor we het hotel verlaten hoe de eindstand in het kampioenschap is geworden.
Volgens mij heeft Crown de snelste ronde gereden. Enige in de 3.09 als ik het goed heb gezien.
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 17:23
En Limbo de pole als ik het goed heb. :)
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 17:25
Ik (tjerk) heb net in de DCR zo'n beetje een ronde of 15 achter Goon Squad gereden op een paar seconden achterstand maar die hebben de gang er best lekker in. Kwam er niet dichterbij maar had er ook totaal geen last van.
Gerben nu weer achter het stuur nu we onze laatste pitstop achter de rug hebben. En voor zover wij weten geen remmen gewisseld dus dat is al helemaal mooi. Derde moet lukken als we zo blijven doorgaan en als er meer in zit is dat meegenomen. Van 13 naar 3 is al geweldig. :)
Captain Slow
31 mei 2009, 17:25
2 maal dan pas dat een Dome aan de finish komt, toch?
Kom er net achter dta Top Gear wel een 100% betrouwbaraheid heeft, 1 maal gestart, 1 maal gefinisht. Volgend seizoen wil ik ook weer van de partij zijn.
gerb_1963
31 mei 2009, 17:36
2 maal dan pas dat een Dome aan de finish komt, toch?
Kom er net achter dta Top Gear wel een 100% betrouwbaraheid heeft, 1 maal gestart, 1 maal gefinisht. Volgend seizoen wil ik ook weer van de partij zijn.
Nop, Goon Squad is op Road America ook gefinished. Wel leuk dat Team WTM ook een 100% score heeft :blushing:
(Darthwillie)
RPM Motorsport
31 mei 2009, 17:38
VDS, sorry dat we zo lomp de pits uit kwamen :(
Team Zerobarrier
31 mei 2009, 17:39
Aanrijding net, Steven lifte voor de 2e chicane op t rechte stuk toen er een Rare aankwam, maar die raakte onze achterkant. Het leek mij toch duidelijk dat jullie er voorbij zouden komen op dat stuk, dus we snappen niet helemaal waarom je er achter bleef op dat rempunt :) Onze auto rijdt iig niet echt lekker meer, dus positie behouden en uitrijden wordt het.
Danny Kappen
31 mei 2009, 17:39
Volgens mij gaat RPM2 er met de overwinning vandoor, knap gereden tot dusver :)
RPM Motorsport
31 mei 2009, 17:47
shit shit shit, dat word hem niet.
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 17:48
23 minuten tegaan en DCR ligt op P1. RPM2 de pits in.
gerb_1963
Want????????????????????????????
VDS Motorsport
VDS, sorry dat we zo lomp de pits uit kwamen :(
Ja ik (Kim) schrok me rot. Niet opgelet bij het uitrijden? ;)
Danny Kappen
31 mei 2009, 17:52
Als DCR nog naar binnen moet zit RPM2 gebakken volgens mij. Tenzij Rare2 nog iets uit de hoge hoed tovert gaan ze hen niet bijhalen ben ik bang.
RPM Motorsport
31 mei 2009, 17:53
Het is erg stil in de RPM pits...
Peter trapt op softs voor wat ie waard is.
De uitslag van het kampioenschap is op dit moment in handen van onze vrienden van DCR...
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 17:53
Wij hebben onze laatste stop bij DCR al een 35 minuten geleden gemaakt. :)
Volgens mij heeft Crown de snelste ronde gereden. Enige in de 3.09 als ik het goed heb gezien.
snelste ronde geldt toch zeker alleen als je de race uitrijdt/ opgenomen wordt in de eindstand?
RPM Motorsport
31 mei 2009, 17:56
Peter VLIEGT!
Peter VLIEGT!.. van de baan? :blushing:
Danny Kappen
31 mei 2009, 17:57
Het is erg stil in de RPM pits...
Peter trapt op softs voor wat ie waard is.
De uitslag van het kampioenschap is op dit moment in handen van onze vrienden van DCR...
Is 20 minuten rijden met zachte achterbanden niet wat lang?
gerb_1963
31 mei 2009, 17:58
Hoelang duurt de race nog?
ons intern klokje geeft andere getallen aan als de wandklok zullen we maar zeggen
VDS Motorsport
31 mei 2009, 17:58
ons intern klokje geeft andere getallen aan als de wandklok zullen we maar zeggen
Ik schat nog een minuut of 15.
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 17:59
Op de live timing bij Sessie doorkomst tijd kijken en dan moet die op 6 uur staan en dan is de race afgelopen.
Maik Peters
31 mei 2009, 18:00
Zo... ben helemaal bijgelezen, dat ziet er spannend uit mannen!! keep it going!!!
RPM Motorsport
31 mei 2009, 18:01
De toch al magere hoop is nu definitief vervlogen....
Team Zerobarrier
31 mei 2009, 18:01
DCR ook rekening gehouden met de ronde af te maken waarin je zit als de tijd verloopt :P Wordt close ws!
Maik Peters
31 mei 2009, 18:02
nog zeker een paar min 1 of 2 rondjes... :)
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 18:03
Ik denk nog 3 rondjes :)
RPM haalt het niet als het zo blijft als het nu is...
Maik Peters
De toch al magere hoop is nu definitief vervlogen....
omdat? het is pas over als de finish is geweest!!!
Niels Tieman
Gespint!?
VDS Motorsport
31 mei 2009, 18:04
Hoe gaaf ze, races van 6u en dan komt het voor de titel neer op de laatste 3 ronden :huh1:
Maik Peters
31 mei 2009, 18:05
Hoe gaaf ze, races van 6u en dan komt het voor de titel neer op de laatste 3 ronden :huh1:
is er nou nog iemand uit???
Danny Kappen
31 mei 2009, 18:06
is er nou nog iemand uit???
Ja, wij :P Als RPM2 wint zijn zij kampioen, anders wij.
Maik Peters
31 mei 2009, 18:07
Ja, wij :P Als RPM2 wint zijn zij kampioen, anders wij.
hoe bedoel je ... de druk opvoeren :D:cool:
Fabian de Jong
31 mei 2009, 18:07
Kom op DCR en RARE2, trappen met dat hok!
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 18:08
RPM heeft volgens mij schade. Nu een 4:27 op de klok en vorig rondje was ook al niet super.
Nog 2 rondjes.
Gerben vd Broek
DCR ook rekening gehouden met de ronde af te maken waarin je zit als de tijd verloopt :P Wordt close ws!
Zo te zien is Rare 2 achter ons ook aardig aan het cruisen maar wij mikken erop om pas over s/f te komen als de vlag hangt. :)
Brandstof sparen en tijd rekken heet zoiets. :D
Maik Peters
Ik denk nog 3 rondjes :)
RPM haalt het niet als het zo blijft als het nu is...
nou 3 was nog kort :) 4 of 5 zelfs :)
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 18:09
nou 3 was nog kort :) 4 of 5 zelfs :)
Ja, weer met meer als 600 Km per uur over Le Mans ;) Ik zie ze geen 5 rondjes rijden in minder als 5 minuten ;)
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 18:12
Yes yes yes yes yes. :D
Met 4,7 brandstof over terwijl we normaal 5,5 per ronde gebruiken zijn we met DCR winnend over s/f gekomen toen de vlag 5 seconden uit hing. Goed gemikt. :)
Maik Peters
Ja, weer met meer als 600 Km per uur over Le Mans ;) Ik zie ze geen 5 rondjes rijden in minder als 5 minuten ;)
op het moment dat ik dat zei zaten ze op 100 a 101 ronde en nu op 105.
Danny Kappen
Volgens mij hebben we het nog gehaald ook, toch nog kampioen. Het is een wonder...
UT Carsport
31 mei 2009, 18:13
Kampioen!!! :thumbup: :thumbup:
whoehoe 2de ! :thumbup:
gefeli aan iedereen die het uit gereden heeft, en zeker het podium!
Maik Peters
31 mei 2009, 18:13
Volgens mij hebben we het nog gehaald ook, toch nog kampioen. Het is een wonder...
zeg dat!
Gefeliciteerd !!!
Ook DCR natuurlijk, mooi gedaan..
En tevens alle andere teams die de LeMans hebben uitgereden!!!!
Niels Tieman
31 mei 2009, 18:15
Gefeliciteerd DCR met de overwinning! en UT Motorsports met het kampioenschap! :D
RPM Motorsport
31 mei 2009, 18:17
DCR, feli met de winst! Mooi gereden, uit de problemen gebleven. UT gefeliciteerd met de titel!
En wij BALEN! Wel 2e in het kampioenschap, erg mooi maar we hadden de titel kunnen pakken. Helaas... volgend seizoen?
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 18:26
@Organisatie: Dit lijstje mag gebruikt worden.
Positie|Team|Auto|Laps|Achterstand Leider|Achterstand Volgende|Snelste Race Ronde
1|DCR|Peugeot 908|105|+0:00.000|+0:00.000|3:15.518
2|Rare 2|Audi R10|105|+0:42.147|+0:42.147|3:10.813
3|RPM2|Audi R10|105|+1:37.666|+0:55.519|3:12.574
4|Rare 1|Audi R10|104|+1 lap|+1 lap|3:14.017
5|VDS|Peugeot 908|103|+2 laps|+1 lap|3:13.601
6|Zerobarrier|Peugeot 908|102|+3 laps|+1 lap|3:13.600
7|Goon Squad|Dome S102|100|+5 laps|+2 laps|3:16.274
DNF|UT Carsport|Audi R10|76|+29 laps|+24 laps|3:11.312
DNF|Audi Sport Limburg 2|Audi R10|75|+30 laps|+1 lap|3:14.992
DNF|Belgian Lizards|Audi R10|33|+72 laps|+42 laps|3:12.454
DNF|AA Connection|Audi R10|29|+76 laps|+4 laps|3:13.926
DNF|Limbo Racing|Audi R10|20|+85 laps|+9 laps|3:12.425
DNF|Crown Racing|Audi R10|14|+91 laps|+6 laps|3:09.773
DNS|Audi Sport Limburg 1|Audi R10|0|+105 laps|+14 laps|DNS
DNS|LowLandLions|Audi R10|0|+105 laps|+0 laps|DNS
DNS|CW40Racing|Audi R10|0|+105 laps|+0 laps|DNS
All Timing Unofficial
Aanrijding net, Steven lifte voor de 2e chicane op t rechte stuk toen er een Rare aankwam, maar die raakte onze achterkant. Het leek mij toch duidelijk dat jullie er voorbij zouden komen op dat stuk, dus we snappen niet helemaal waarom je er achter bleef op dat rempunt :)
Mannen sorry, maar ook een zeer rare:D actie van jullie, ik zit het hele rechte stuk achter jullie, jullie hoeven alleen maar even van het gas te gaan, en voila wij kunnen er dan makkelijk voorbij.
Nu kies je de optie om vlak voor de bocht van jullie gas te gaan, daar hadden wij/ik niet meer op gerekend.
Optie 1 was makkelijker geweest:sweatdrop:
Felies aan het podium, en aan alle finishers:thumbup:
Tot volgend seizoen
Tijdens de (soms nachtelijke) oefenrondes op Le Mans was het mij wel duidelijk dat we het vandaag niet van onze pace moesten hebben. Dat bleek ook wel uit de kwalificatie waar we genoegen moesten nemen met een 7de plaats na (teleurstellend) niet verder gekomen te zijn dan een 3.11.1. Maar op een zesuurs race is dat verder ook niet zo belangrijk. En die zesuurs race was voor RPM2 op zijn zachtst gezegd 'bewogen'. Op een gegeven moment lagen we (tot mijn eigen stomme verbazing) zelf op titelkoers. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn, maar het was weer een erg leuke dag en een berespannende race. En weer een podiumplaats en runnerup in het kampioenschap is sowieso een mooier resultaat dan ik van te voren had durven hopen!
Gefeliciteerd aan de winaars van de race, netjes gedaan! :thumbup:
UT Carsport gefeliciteerd met het kampioenschap! :thumbup:
Klopt het als ik even snel reken dat de top drie van de DRES als volgt is:
1 UT Carsport
2 RPM2 Motorsport
3 Supervise Racing
Iedereen van harte gefeliciteerd. Meedoen is wat ervoor zorgt dat we allemaal plezier gehad hebben.
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 19:11
Nu ik mijn lijstje bekijken blijkt dat alle uitvallers Audi's zijn :blink:
Gefeliciteerd UT, DCR, Rare 2 en RPM2 :thumbup:
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 19:31
Nu ik mijn lijstje bekijken blijkt dat alle uitvallers Audi's zijn :blink:
Gefeliciteerd UT, DCR, Rare 2 en RPM2 :thumbup:
psssst
Bram Van Der Stichelen
31 mei 2009, 19:38
Proficiat met de overwinning DCR. Perfect aangetoond dat je niet de supersnelste hoeft te zijn om een endurance race te winnen :)
Jammer eigenlijk, want na mijn 2e stint hadden we ook uitzicht gehad op de overwinning aangezien UT niet veel later zou uitvallen. Maar goed. Als en anders zorgen er niet voor dat je de wedstrijd wint. Toch een teleurstellend resultaat. Maar wel ontzettend blij met die 2e stint :p
Stefan van Renselaar
31 mei 2009, 20:04
psssst
Loop je leeg?? :lol:
Danny Kappen
31 mei 2009, 20:06
Ik had graag het seizoen in stijl af willen sluiten, maar door mijn eigen fout mocht dat helaas niet zo zijn. Uiteindelijk hebben we wel het kampioenschap binnengehengeld, waar ik natuurlijk wel weer blij mee ben :)
Gerben vd Broek
31 mei 2009, 20:16
Wat dat betreft hebben we idd laten zien, door eigenlijk bijna de langzaamste op de baan te zijn, maar wel constant rijden. We hebben eigenlijk beide enkel kleine foutjes gemaakt die eens een seconde of 5 kosten. Nooit zo hard eraf dat er echte schade ontstond. Al hebben we best wel eens wat geraakt. In het begin kwam ik niet meer aan de topsnelheid. Dan denk je aan de kleine schade aan de wagen. Maar de 2de stint werkt het ook niet. We kwamen eigenlijk de hele race niet meer op eigen kracht op de top van 360. Enkel slipstreamend nog eens een keer 364 gezien.
Ondanks dan maar de iets mindere tijden toch lekker gereden. Leuke gereden. 1 stint met VDS gereden waar het verschil tussen de 2-5 seconde wisselde. RPM2 reed daar ook vlak bij.
Pitstopstrategie liep maximaal. Enkel de laatste ronden hebben we het rustig aangedaan. We hadden geen fuel genoeg voor nog een ronde full speed, dus we moesten wel het tempo laten zakken. Maar 3 ronden voor het eind werd het gat naar achteren zo groot dat we echt aan het cruisen zijn gegaan. En vervolgens er nog bijna afspinnen, door banden die te ver afkoelen (oeps).
Maar ondanks de leuke sms van RPM2 hadden ze het volkomen in eigen hand, mits ze niet de 2de keer eraf zouden gegaan zijn. Als ze binnen de 15-20 seconde van ons waren gekomen, waren we genoodzaakt om die 106de lap op speed te rijden en daar hadden we niet genoeg fuel voor bij ons.
Maar gelukkig voor ons, jammer voor RPM2, crashte ze nog eens en viel de druk totaal weg. Rare op P2 was toen ook aan het cruisen volgens mij. Stukken waar ik echt cruiste kwamen ze ook niet heel hard dichterbij.
Super resultaat zo, nooit verwacht. Als P13 en laatste kwalificeren, weliswaar met foute bandenkeuze, waar je achterkomt op eind van de kwalificatie, en vervolgens niet de speed hebben om de kop de matchen. Zelfs op +2 laps rondrijden en door de fouten van de anderen, en het constant zonder fouten rijden van ons, worden we gewoon 1ste.
Zowel voor Tjerk, Gerben en DCR de 1ste overwinning bij DR.NL.
Roy Visser
31 mei 2009, 20:24
Gefeliciteerd DCR met Overwinning en UT met het kampioenschap!
Robert Saalmink
31 mei 2009, 20:31
Lapcharts volgen vanavond, alle standen werk ik denk ik morgen bij. Ben na een bijzonder korte nacht en twee inspannende dagen best wel bekaf eigenlijk.....
Overigens van een aantal teams niets meer vernomen, waaronder de LowLandLions, waarvoor we speciaal de carset patch hebben gemaakt.
Zo, half uurtje geleden thuis gekomen en even stevig zitten lezen hier. :)
Is erg spannend geweest zie ik.
Felicitaties aan het podium en aan UT voor het behalen van het kampioenschap. :thumbup:
Belgian Lizards
31 mei 2009, 21:08
Proficiat DCR, mooi constant gereden
Spijtig voor ons, heb ik (Steven) het in mijn tweede stint verprutst.
Wou tijd goedmaken op UT, zag dat ze maar rond de 3.16 draaiden, en dacht daar wat vanaf te doen.
Maar iets te agressief beginne rijden.
Eerst de achtervleugel eraf in de PS-chicane:blushing:
dan na een 20 tal spins in de pit geraakt.
Dan opnieuw alles op alles, om er in de porsche curves af te gaan
dacht, hij kaatst van de vangrail af, maar hij ploegde er recht in.
2 wielen weg en motor uit :crying:
race over.
Als je het verdere verloop van de wedstrijd nu ziet, was dit eigenlijk niet nodig geweest om de boel te forceren.
Maar nu staat het 1-1 (Gert - Steven) in het total los rijden van wagens als we op P2 rijden :crash:
een goed evenwicht tussen teamies is altijd belangrijk:puh:
Tjerk Korving
31 mei 2009, 21:12
Zo, een half uurtje geleden ook thuis aanbeland na een ritje van 50 minuten en heb voor vandaag wel even genoeg auto gezien. :)
UT Carsport gefeliciteerd met het kampioenschap.
Lapcharts volgen vanavond, alle standen werk ik denk ik morgen bij. Ben na een bijzonder korte nacht en twee inspannende dagen best wel bekaf eigenlijk.....
Overigens van een aantal teams niets meer vernomen, waaronder de LowLandLions, waarvoor we speciaal de carset patch hebben gemaakt.
Doe maar rustig aan Robert, het loopt niet weg.
Wel jammer dat er niet gereden is door LowLandLions aangezien er toch wel werk in is gestoken om het mogelijk te maken.
Zo dan ook maar even een reactie van de schlemiel van de dag :p
We hadden, zoals Marnix al aangaf, al snel door dat we zeker niet tot de snelste 5 behoorden vandaag maar toch zijn we vertrokken met de P2 in de eindstand in het achterhoofd. Na een zeer mooie race met wederom een aantal teams die door problemen terug/uitvielen lagen we na de uitval van UT in een keer op kop. Robert en ik dus snel aan het rekenen en inderdaad, als we de race zouden winnen konden we kampioen worden. Met die zware druk op mn schouders kon ik beginnen aan mijn 2 stints, de laatste van de dag.
De eerste stint was wat wisselvallig, had een klein beetje moeite met het directe reageren van het stuur en dus het instuurpunt maar op zich een redelijke stint met een aantal 3.14ers gereden. En mooi de koppositie behouden zonder hard te hoeven pushen. Na de stop zelfs een erg ruime voorsprong en toen ging het fout. En een domme fout want ik zat in Indianapolis gewoon te ver naar links waar ik weet dat je dan overstuur krijgt. Gespind dus en de achtervleugel eraf. :blushing:
Dat was dus echt zeeeeeeeer klote en daarmee gaf ik dus een P1 in de race EN een P1 in het kampioenschap uit handen. Man wat baal ik ervan maargoed, de race was nog niet over en lag een 50 seconden achter DCR toen ik op softs de baan weer op kwam.
Ik kon maar 1 ding bedenken en dat was knallen, de druk opvoeren bij DCR en zo dichtbij mogelijk komen in de hoop dat ze wat foutjes zouden maken. 6-7 seconden per rondje liep ik in en ik ging echt heerlijk. Zat echt op schema om vlak achter DCR terecht te komen dus dat kon nog heel spannend gaan worden. Totdat ik, weer bij Indianapolis, bij het remmen blokkeer en rechtdoor schiet, met de rechtervoorkant tegen de vangrail aan... ok geen groot probleem, was de anderen ook al gebeurd, maar shit shit shit, lekker band linksachter....
Na de comment van Danny gelezen te hebben en de situatie even te hebben geevalueerd ;) nu tot de conclusie gekomen dat hoogstwaarschijnlijk mn achterbanden te heet zijn geworden en ik dus bij het aanremmen een klapband linksachter gehad moet hebben. Tikje met rechtsvoor tegen de muur en linksachter lek, ik vond het al vreemd. Dat verklaart ook het plotseling blokkeren van de voorremmen.....
Rustig naar de pit gereden, verse bandjes halen en rustig uitrijden op P3.
Daardoor toch nog 2e in het kampioenschap wat absoluut geen verkeerd resultaat is, en door dit podium zijn we denk ik wel het enige team dat 3 podiums heeft gescoord. Maar toch is het jammer.... Ook voor mn teamies, heren, sorry!! :blushing:
edit: correctie, ik denk dat Supervise en UT dat al hadden gedaan?
Mijn felicitaties aan UT en DCR in het bijzonder en natuurlijk ook aan alle teams die de race hebben uitgereden. Ik heb echt genoten van alle 4 de races. Vindt het DRES echt een superconcept, heel erg leuk zijn al die dingetjes extra die erbij komen kijken. Het bij elkaar komen, vandaag zelfs met 4 man, de live-timing erbij, de race kunnen volgen op de big screen in de kamer, de strategien etc. Echt heerlijk. Hopen op een DRES2 dus met nog meer deelnemers, hopelijk ook een uitgebreidere carset met 2 klassen.
Teamies, jullie ook nog hartstikke bedankt voor de gezelligheid en de mooie races, Robert bedankt dat je de races kon hosten, zaken goed voor elkaar daar in huize Saalmink! Goede koffie ook! :)
Marnix, bedankt voor je vele testkilometers die je hebt gemaakt waardoor je zeker niet onder hoeft te doen voor de rest van ons, je hebt goede progressie doorgemaakt en persoonlijk vond ik je vandaag echt het strakst rijden van allemaal! Niet slecht voor een 'rookie' ;):thumbup:
Michel, bedankt dat je ons team wilde versterken zodat de RPM bolide ook de eerste race aan de start kon verschijnen. Daarna was het voor jou ff 2 races toekijken maar gelukkig kon je vandaag wel rijden. Heb je in ieder geval ook bijgedragen aan de punten en dus aan de P2 die we behaald hebben!
Zo, op naar de DRES2!!
Hekking
31 mei 2009, 23:18
Ja Marnix heeft vandaag echt super strak gereden :)
Daar kon ik alleen in m'n eerste stint aan tippen. De race begon nog al onstuimig en ik heb maar wat mensen laten gaan de eerste ronden. Toen na een ronde of vijf de rust wede gekeerd was maar is wat door gaan rijden. Op een gegeven moment een Peugot ingehaald op een recht stuk:rolleyes: en lekker door gereden in het kielzog van Rare 2 meen ik. Grote concurrent Belgian lizards vallen uit en ook Crown racing moet de strijd staken.
Ik ben ternauwernood nog ontsnapt aan een frontale botsing met AA connection. Ik moest er in de porsche curves voor tegen de vangrail aan duiken om een botsing te voorkomen. De auto was niet ernstig beschadigd en kon gewoon door rijden. Aan het eind van de stint toch nog gespint bij het uitkomen uit Arnage. Stomme fout maar niet heel ernstig. Stint 2 werd een minder mooie geschiedenis. Ik kreeg moeite met het onderstuur wat de ligt versleten voorbanden begonnen op te leveren. Het vertrouwen raakte een beetje weg en ik spin nogmaals bij het op komen ST/F.
De zwaardere instellingen van Roberts G25 eisten ook zijn tol en m'n tijden begonnen af te zakken naar 3.17.xxx
Ondertussen verloor ik door nog wat fouten aardig wat tijd op rare 2 die ik kwa ronde tijden goed zou kunnen volgen. Toch door al die fouten al gauw 30 seconden verloren.
Toen het stuur maar gauw door gegeven aan Robert
M'n tweede stint had beter gemoeten maar na een niet al te lange voorbereiding van een week ben ik niet ontevreden. al helemaal niet over onze eindklassering in het kampioenschap en een mooie P3 vandaag.
Goed werk jongens, Het waren gezellige aangelegenheden dit seizoen en een geweldig nieuw concept. Ik kijk al uit naar het volgende seizoen
Robert Saalmink
1 juni 2009, 00:06
Michel, je moet broodnodig aan je biceps gaan werken, zo zwaar staat 'ie niet! :p
Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande heren. De eerste twee stints waren voor Michel, die prima constant kon rijden op 3:14 a 3:15 en keurig uit de problemen bleef door zich niet te laten verleiden tot kansloze acties in de eerste ronden. Dat is denk ik ook de kracht van ons team: relax, gewoon constant rijden en laat de rest de fouten maar maken.
Maar ja, toen moest ik het stuurtje overnemen. Ik had de hele week getrained met een race setup van Marnix en mijzelf (3:13 a 3:14), en toen kwam er toch die race setup die Michel gemaakt had. Die was fijn, ik vond het in practise prima maar toch he... net even die kleine dingetjes waar je dan tijdens zo'n stint tegenaan loopt. Paar foutjes gemaakt die alles bij elkaar toch tijd kosten, en je krijgt minder vertrouwen in de auto. Matige tijden gereden dus en twee plekken verloren. Uiterst ontevreden droeg ik het stuurtje over aan Marnix, die vervolgens heel mooi constante stints neer zette en aan het einde daarvan de leiding in de wedstrijd had veroverd. Peter kon de klus afmaken maar zie hier de RPM2 vloek: als het allemaal goed lijkt in het laatste half uur, dan is er iets mis... het gebeurde ons in Road America en nu dus in Le Mans.
Maar, neemt niet weg dat ik erg tevreden ben over dit seizoen. We hebben echt mooie resultaten behaald en zo'n zes uurs race laat dan toch maar even écht zien dat het niet de snelste is die wint, maar de meest constante. Bijna hadden we die titel, maar met een reeks podia en de tweede plaats in het kampioenschap kijk ik vol vertrouwen uit naar een eventuele DRES2. Het wordt tijd die vloek voor eens en voor altijd te verjagen met een klinkende overwinning!
Ik vond het in elk geval een super seizoen met een leuk team, gezellige races, perfecte teamgenoten, en natuurlijk goede koffie :p
Robert Saalmink
1 juni 2009, 00:22
LAPCHARTS (http://www.digitalracing.nl/dres/20090531_lemans/index.html)
REPLAY EN LOGFILES (http://www.digitalracing.nl/dres/20090531_lemans/20090531_lemans.rar)
Volgens mij is dit de eindstand:
Stand in het kampioenschap:
Positie|Punten|Team
1|26|UT Carsport kampioen
2|25|RPM2 Motorsport
3|21|Supervise Racing
4|20|Wicked Weasel
-|20|VDS Motorsport
6|18|Limbo Racing Team
7|16|Belgian Lizards
8|13|RARE1
9|12|DCR
10|9|RARE2
11|8|Zerobarrier
12|7|Audi Limburg 2
13|5|Crown Racing
--|5|Goon Squad
15|4|Top Gear
16|2|AA Connection
17|1|KTM Racing Team
fablex
1 juni 2009, 00:28
LAPCHARTS (http://www.digitalracing.nl/dres/20090531_lemans/index.html)
REPLAY EN LOGFILES (http://www.digitalracing.nl/dres/20090531_lemans/20090531_lemans.rar)
Volgens mij is dit de eindstand:
Stand in het kampioenschap:
Positie|Punten|Team
1|26|UT Carsport kampioen
2|25|RPM2 Motorsport
3|21|Supervise Racing
4|20|Wicked Weasel
-|20|VDS Motorsport
6|18|Limbo Racing Team
7|16|Belgian Lizards
8|13|RARE1
9|12|DCR
10|9|RARE2
11|8|Zerobarrier
12|7|Audi Limburg 2
13|5|Crown Racing
--|5|Goon Squad
15|4|Top Gear
16|2|AA Connection
17|1|KTM Racing Team
Als ik de eindrangschikking goed begrijp is Goon Squad dus officieus 'benzine' kampioen van DRES geworden!
Danny Kappen
1 juni 2009, 00:36
Ik vond het ondanks onze mislukte twee laatste races toch een zeer geslaagd kampioenschap. De opzet is briljant en bijzonder leuk, ik ben er zeker weer bij volgend seizoen :)
Fabian de Jong
1 juni 2009, 01:39
Ik vond het ondanks onze mislukte twee laatste races toch een zeer geslaagd kampioenschap. De opzet is briljant en bijzonder leuk, ik ben er zeker weer bij volgend seizoen :)
Ik ook, en dan niet zo kampioen worden :)
rinussie
1 juni 2009, 02:05
Ik kan niet slapen dus doe ik ook maar ff een stukje van mijn eerste DRES race :)
Na veel inlog problemen hadden wij "RARE 2"(Fred Visser en ik) hadden een top 5 klassering als doelstelling voor deze race maar potverdorie wat had er meer ingezeten dan een P2. Ik ben erg blij hoor met die plek maar wat heb ik het vergooid vandaag. Het begon al in de quali, Mijn online pb staat op 3.08,044, heel de week ree ik regelmatig in de 08 nu dus niet. nu is quali niet zo belangrijk met endurance maar toch.
Het vertrouwen was er bij RARE 2 en zelfs toen wij halverwege de race 2e lagen, op 1lap en nog wat seconden achter UT zei ik tegen Fred als wij dit vol kunnen houden gaan we winnen.
Maar na 100 keer gespint te zijn, 2 stop en go's een volledige ronde op intermidiats (probeer dat maar eens :laugh: ) een hele ronde met een lekke band doordat ik spinde en in de muur knalde vlak na start finish en een gevecht met een zandbak waar ik wel 1 minuut aan het worstelen ben geweest om er weer uit te komen uit eindelijk nog een tweede stek.
Onze tactiek hadden wij onderweg door alle gedoe al meerder malen aangepast. Onze laatste zet was een ingenieuze van wereld formaat. Ik zou de laatste anderhalve stints rijden. Fred had bedacht dat we de na onze 1na laatste stop na ongeveer 40 ltr verbruik te hebben weer zouden gaan pitten. Dit om vol te tanken voor de laatste 14 rondes en zonder banden wissel.
Idee was dat ik dan wel genoeg tijd goed zou moeten maken op DCR en RPM2 dan zouden wij hun in deze laatste pitstop in de pit voorbijgaan omdat we wisten dat zij 81 ltr moesten tanken en wij maar 40. Een meesterzet van Fred dachten wij ware het niet dat onze pitcrew er anders over dacht, Zij vonden het namelijk nodig dat onze remmen aan vervanging toe waren
:blink: Dus na 121 seconden met iet meer dan een minuut achterstand op RPM2 als derde de baan weer op. Na wat in gelopen te zijn op RPM2 en na weer een spin dachten wij consolideren die plek. Derde is mooi voor een debuut. Gelukkig voor ons maar jammer voor RPM2 maakten zij nog een fout waardoor wij alsnog doorschoven naar p2. DCR was te ver weg dus in cruismode uitgereden.
Voor mij was dit het event van mijn sim jaar. Mijn eerste race bij Digitalracing en dan gelijk een tweede plaats.
Complimenten aan de organisatie en Grats aan de kampioenen van dit seizoen. Grats aan DCR en RPM2 voor hun podium plaats. En als laatste bedankt Fred voor een toffe middag.
Op naar DRES 2 wat een Event :thumbup:
Wel jammer dat er niet gereden is door LowLandLions aangezien er toch wel werk in is gestoken om het mogelijk te maken.
Ik hoop ook dat ze een goede reden hebbendat ze er niet waren, je kan je op ze minst keurig afmelden, maar weg blijven zonder af te melden :nono:
Er is voor hun een nieuw carpack gemaakt.
Wij van het Rare Endurance Team willen de organisatie bedanken voor een fantastish kampioenschap, alle tijd die jullie erin gestoken hebben om zo'n mooi kampioenschap op te zetten verdiend bij mij :thumbup:
Daarom hoop ik ook dat er een DRES2 komt, ik kijk er nu al naar uit:clap:
Tjerk Korving
1 juni 2009, 10:18
Ik zit net even naar onze laatste ronden van DCR te kijken en man man, wat een tijden:
lap 102 - 3:17.217
lap 103 - 3:26.592
lap 104 - 3:28.682
lap 105 - 3:31.508
De 1:17 was nog een redelijk normale ronde maar die was al wat voorzichtiger aan door de druk van P1. Daarna hebben we dus gewoon een seconde of 35 laten lopen en we moesten ook echt wel.
Als we over de finish hadden gekomen terwijl de vlag nog niet hing dan hadden we de ronde moeten afmaken en dat hadden we niet gered met de brandstof. Door het gat achter ons konden we in cruise mode en hing de vlag letterlijk 5 seconden toen we over s/f kwamen. Voller dan vol had de tank ook niet gekunnen, elke stop die we hebben gemaakt was geplanned en met een volle tank van 81 liter weer op weg.
Als iemand me dit vrijdag of zaterdag was verteld dan had ik ze absoluut voor gek verklaard. Met moeite kreeg ik er ronden van 1:19.5 uit en het liep bij mij totaal niet terwijl Gerben vrijwel met twee vingers in de neus richting de 1:14 ging.
Ik reed de hele tijd in cockpit view maar kennelijk belemmerde het toch mijn zicht waardoor de instuurpunten niet wilden. Aangekomen bij Gerben overgeschakeld naar de neus view die iets verder naar voren zit maar nog wel de wielkasten en neus in beeld heeft. Gerben reed daar zelf al in en na een paar ronden wennen begon ik seconden van mijn tijden af te halen en het liep gewoon. Resultaat was ook dat ik in de race een 1:16 reed als PR en dat was na de voorgaande moeizame dagen echt geweldig.
Wat ook hielp was dat we deze keer geen affikkende remmen hadden. De remmen werden zo'n 750 graden maar we hebben ook nog eens 6 uur lang met dezelfde remmen gedaan. Road America was ook wel een leermoment geweest aangezien we daar wel drie keer hebben gewisseld en temperaturen haalden van 1200 graden. Remde geweldig maar het was niet best voor de slijtage. :D
Ik heb me dan ook goed vermaakt en ik hoop zeker dat er een DRES2 zal komen. Een perfecte mix van snelle wagens, tactiek en zuinig zijn op het materiaal. En een dosis geluk wellicht. :)
En een dosis geluk wellicht. :)
en een tegenstander die de druk van het op P1 rijden niet aankan ;)
Heel gaaf, nu ik dit van jullie weet is het alleen maar dommer dat k softs eronder heb gegooid. Had echt hards achter moeten hebben dan had ik jullie misschien nog wel weer voorbij kunnen gaan :D Ik had overigens echt niet verwacht dat die softs zo hard weg zouden branden achter als je er hard op ging pushen. Typisch verhaaltje van een keuze maken in de race zonder het getest te hebben :)
Dat is voor mij 1 van de dingen die deze races zo mooi maken. Je kunt nog zo snel zijn maar dat is gewoon nooit genoeg voor de overwinning. En it aint over till..... je weet wel ;)
Dat is op Road America gebleken toen Robert de wagen crashde, en nu nu eerst UT er uit ging en daarna ik..
Overigens voor een evt. DRES2 ben ik al even wat contactjes aan het maken her en der wat betreft de carset. Opnieuw balanceren en wat wagens/een klasse toevoegen kan het kampioenschap alleen maar mooier maken denk ik ;)
Stefan van Renselaar
1 juni 2009, 10:45
Overigens voor een evt. DRES2 ben ik al even wat contactjes aan het maken her en der wat betreft de carset. Opnieuw balanceren en wat wagens/een klasse toevoegen kan het kampioenschap alleen maar mooier maken denk ik ;)
Is het niet het beste om het gewoon bij 1 klasse te houden? Als je op een circuit als Le Mans rijd dan is het niet echt leuk als er maar een stuk of 14 van je eigen klasse rondrijden, dan is 28 man van dezelfde klasse veel leuker :)
En je hebt heel snel dat er een team niet mee kan racen, want je hebt altijd 2 coureurs nodig en dat kan nog wel eens een probleem worden. En dan lijkt het mij toch het beste om met iedereen in dezelfde klasse te zitten en niet ook een andere klasse, want dan zou het zoals op Le Mans gaat maar een stuk of 4 van iedere klasse over de finish komen....
Tjerk Korving
1 juni 2009, 10:54
en een tegenstander die de druk van het op P1 rijden niet aankan ;)
Heel gaaf, nu ik dit van jullie weet is het alleen maar dommer dat k softs eronder heb gegooid. Had echt hards achter moeten hebben dan had ik jullie misschien nog wel weer voorbij kunnen gaan :D Ik had overigens echt niet verwacht dat die softs zo hard weg zouden branden achter als je er hard op ging pushen. Typisch verhaaltje van een keuze maken in de race zonder het getest te hebben :)
Voor Gerben was het ook geen heel makkelijke opgave. We hebben weliswaar de hele race gewoon gereden wat we konden maar zo'n laatste stint op P1 brengt toch wat rare dingen. Je gaat toch wat meer op safe rijden en kleine foutjes sluipen er veel meer in.
Wij hadden zelf al wel de softs geprobeerd achter en die rookten we heel snel op. Ze werden te warm en de slijtage was veel te hoog. Toen ik het las had ik al iets van hmm, benieuwd of ze het daarmee redden. :)
Ik denk ook niet dat we hadden kunnen blocken als het er op aan had gekomen. We mistten na twee stops al 10 km/h van onze topsnelheid dus een aanval via de slipstream hadden we nooit kunnen afweren.
paulpeter
1 juni 2009, 10:57
Gefeliciteerd Gerben en Tjerk. Erg vet!:thumbup:
Zaterdagmorgen al naar Erwin gegaan.
Samen naar Zandvoort geweest en de races daar bekeken en bij de mannen van JR Motorsport in de tent soep gegeten en een biertje gedronken.
's avonds mijn 1e rondjes in Erwin zijn Frex, toen ik m'n eerste rondje reed schrok ik best...
een 28'er :eek: volgende was een 3.20 en zo gingen de tijden naarmate ik wende aan zijn set langzaam omlaag.
Uiteindelijk reed ik een 3'14 met volle tank, dat tempo rijd ik thuis ook dus het zou helemaal goed komen zondag.
Besloten dat de snelste van ons 2 de quali zou rijden, dat was Erwin die had al een 3.11 gereden, waar ik bleef hangen bij 3.13.7xx in Erwin zijn set.
Uiteindelijk bleek dat Erwin zijn tijden ook niet haalde dus we besloten de quali te delen en ieder 22 minuten te rijden.
Uiteindelijk reed ik een 3.12.9xx wat onze snelste tijd bleek te zijn, goed voor een 9e plek.
Erwin reed de 1e stint en die ging érg lekker.
Besloten onze eigen race te rijden en de gevechten te vermijden, want de snelheden zijn zo groot dat een foutje zo gemaakt is en dan ben je zuur op zo'n lange baan.
Dit ging vrij aardig, we reden lange tijd op een 8e plek, met een treintje tot de 4e plek waar RARE2 reed.
Erwin maakte zich klaar voor de wissel, had zijn pitsstop aangevraagd en was druk aan het babbelen (wat hij niet moet doen, want dan is meteen zijn concentratie weg).
In het snelle laatste deel pakte hij een grasrandje mee, kuste de boarding en maakte een paar salto's door de lucht en kwam op zijn 4 banden terecht.
Even hadden we het idee dat het over zou zijn, maar al gauw vroeg ik Erwin of hij nog rijdbaar was.
Wonder boven wonder reed de wagen nog en konden we naar de pits hobbelen.
Ik had door de reparaties alle tijd om over te stappen in de Frex voor mijn 1e stint.
Besloot rustig aan te doen en vooral heel te houden en zo maar wat te winnen.
M'n tijden waren daardoor belabberd, maar in een vreemde set die me werkelijk aan het zweten kreeg :scared: was dat voor mij de beste optie.
Na mijn stint het stuur weer over gegeven aan Erwin en langzaam begon hij ons naar voren te rijden.
Ik kreeg het stoeltje van hem terug toen we op P2 reden.
UT Carsport lag 1e op dat moment, lapte ons maar we konden het tempo op dat moment zo goed volgen dat op het Digital Racing forum zelfs gevraagd werd of we er voorbij wilden, omdat we sneller leken :D
Mooier compliment konden we op dat moment niet krijgen.
Mijn volgende stint zat vol foutjes, her en der iets naast de baan gestapt, zonder grote gevolgen.
Tot ik halverwege mijn stint in de állerlaatste chicane m'n rempunt verknal door OP de curb te remmen en zo door te schieten.
Je rijdt daar al gauw 100km/u met die wagen en dan is de uitloopstrook die daar ligt echt te kort.
Knalde dus vol in de banden, voorbumper weg en linker voorband lek.
Er zat maar 1 ding op, de hele ronde op 3 banden en zonder neus afleggen.
Tot overmaat van ramp kwam ik ook nog vast te zitten in het grind, waar lastig uit te komen was omdat de auto maar de verkeerde kant uit bleef hangen door het missen van grip op 1 van de voorwielen.
Mijn stint na de reparaties maar afgebroken, ik was er even goed ziek van.
Erwin maar het stuur teruggegeven en met het mes tussen de tanden reed hij een onze snelste raceronde :D
We kwamen terug op een 5e plek en toen was het mijn beurt weer.
Ondertussen kwam ook Erwin's broer Arjan binnen als toeschouwer.
Ik reed mijn rondjes clean en probeerde de schade deze keer te beperken.
Alle andere teams reden ook 16-18'ers dus we veroren niet al te veel op ze.
Erwin reed de een na laatste stint op de slechter wordende banden.
Helaas leidde dit tot een aantal spins, maar we kwamen wel perfect uit met onze brandstof.
Tijdens de laatste stop ineens de melding dat onze remmen stuk waren en deze moesten worden vervangen.
In totaal weer dik 2 minuten verloren door deze laatste stop daardoor.
De race uitgereden op een mooie 4e plek, ons beste resultaat, nadat we de vorige race al 5e waren geworden.
Maar zonder de crash en remmenreparatie, had een 2e plek zonder twijfel mogelijk geweest...
Op de een of andere manier was dit toch wel onze slechtst gereden race samen, met het beste resultaat tot gevolg.
En dat geeft een heel dubbel gevoel...
Darthwillie
1 juni 2009, 12:52
zo dat was een bewogen simweekje :p
Donderdag gaf mijn WTM teamgenoot aan dat hij echt niet ging starten zondag en dat hij volgend seizoen niet meer meedoet :huh1: Balen maar niet onverwachts. Aangezien ik zeer principieel ben en me had voorgenomen de Dome onder de 1:20 te krijgen toch maar de server op ondanks dat ik niet mee zou doen. Daar aangesproken door de Wicked Weasel heren of ik wilde kijken of ik met hun team mee wilde rijden als ze van start zouden gaan.
Complete cultuurschok de overstap naar de Peugeot :blink: Dan is de Dome toch veel goedmoediger om te rijden. Niet ontevreden met een 1:18 op vrijdagavond, na 1 avondje proberen maar helaas haakte het team af. Toch bedankt voor het aanbod heren :thumbup:
Zaterdag opeens een PM of ik mee wil rijden met Goonsquad, dus hup de Dome weer afgestoft. Lekker aan het oefenen geslagen tot ik om 21:30 een mailtje lees met wat setup voorstellen en de mededeling dat Goonsquad de schakelflippers andersom heeft :blink: Links is omhoog rechts is omlaag
Zaterdag nog lang geoefend want dat is heeeeeel raar rijden. :huh1: Zondagmorgen met frisse moed naar Utrecht vertrokken en een heel leuke dag gehad. Het rijden van mijzelf ging stuitend slecht, een combinatie van ander stuurtje, andersom schakelen, niet echt goed gewend aan de setup en toch wat verkrampt rijden aangezien je niet meteen de wagen af wilt schrijven. Mijn stints op uitrijden gegaan. Eigenlijk het mooiste moment kwam toen wij net nog een pitstop moesten doen en ik de laatste stint kon doen die uit 1 enkele ronde bestond, DE FINISH GEZIEN!!!!!!!!! En in de punten, ook nieuw in een DR.NL race voor mij.
Tijdens de champagne na de race waar het team vierde dat het EN de race heeft gefinisht EN punten heeft gescoord EN het beste niet diesel team is geworden ook nog het aanbod gekregen volgend seizoen bij Goonsquad te rijden. Kortom ondanks het ontevreden gevoel over het rijden een zeer geslaagde dag. Heren Goonsquad nog een keer hartelijk bedankt.
Afgelopen week veel op de server geweest en gezien hoeveel werk DCR er in heeft gestopt en hoe ze elkaar hielpen, overwinning is ze dan ook van harte gegund! Gefeliciteerd heren.
Iedereen hartelijk bedankt voor een heel geslaagd seizoen, niet alleen de organisatie maar ook de andere teams. Ik persoonlijk heb het heel leuk gevonden!!
Captain Slow
1 juni 2009, 13:17
Dathwillie, ik geloof dat ik dan niet meer uniek ben. Ik schakel ook met links op, en met rechts terug. Komt door moteriek hier:)
Zelfde verhaal eigenlijk hier. Jerry wil er volgend seizoen ook mee stopen, en ik wil door. Dus als er iemand nog een plekje vrij heeft mag ik gebeld worden.
Darthwillie
1 juni 2009, 13:21
net even dit draadje doorgelezen toch nog wat leuke quotes gezien.
Na wat testen vandaag zou ik blij zijn als we van het weekend continue 3:17/18 kunnen rijden. Daarmee zullen we niet mee doen top 10 denk ik maar leuk mee rijden.
Zesde dus :thumbup:
:thumbup::lol:
Fabian en ik zijn nu al praktisch kampioen, als zowel Supervise als WW niet meedoen wordt het een eenvoudige zaak... Wel jammer, maar we hebben het tempo er aardig inzitten en hopen morgen weer mee te kunnen strijden om de knikkers.
:p
Hadden we er nu maar beeld bij Maik. Zo nog mooier zijn geweest.
Wat ik gisteren hoorde waar Gerben van Goonsquad mee bezig is, kon het volgend seizoen nog wel eens veel leuker worden om te volgen
Ja en Ja :thumbup: echt top dat ik deze race nog heb mee kunnen doen en mogen finishen.
Dennis
1 juni 2009, 13:55
Links op en rechts terug schakelen. Het moet niet gekker worden zeg... :surrender:
Kim Van Der Stichelen
1 juni 2009, 13:57
Danny's klapper zal zo denk ik even bekend worden als Roy's crash op Zolder :)
Roy Visser
1 juni 2009, 14:11
Danny's klapper zal zo denk ik even bekend worden als Roy's crash op Zolder :)
ssssst, moest dat nou :p
Danny Kappen
1 juni 2009, 14:35
Lijkt me ook niet nodig :P
Kim Van Der Stichelen
1 juni 2009, 14:37
Kon het niet laten ;)
Zo nu dan ook maar mijn verhaal.
Feli aan DCR, RPM2 en de rest van de uitrijders.
Thuis had ik de rondes er goed inzitten. Alleen getest met de race setup. Tijden waren goed en had er vol vetrouwen in. Een keer een avond bij rinus getraind en dat ging uiteindelijk ook redelijk.
Raceday... Team RARE2 had er veel vetrouwen in daar we met de online testen er een goede racepace hadden inzitten.
Dat ging helaas anders. Zelf vond ik mjn tijden niet goed genoeg. Zoals gezegd moest dat sneller kunnen. Maar doordat Rinus hele andere pedalen gebruikt als ik, kreeg ik het niet voor elkaar mijn "normale tijden " te rijden. Toen geprobeerd om voorzichtig en constant mogelijk te rijden. Dat lukte aardig. Geen grote fouten gemaakt. Een paar keer geluk gehad met het ontwijken van gespinde collega's en langzamer deelnemers die niet altijd even sportief op zij gingen en waardoor we dan weer tijd verloren.
Jammer dat de race niet gelopen is zoals we van te voren gedacht hadden. Uiteindelijk hebben we wel onze doelstelling bereikt, minimaal top 5
Bij deze mijn dank aan de organisatie voor het organiseren van DRES, het was top!
Dank aan team KTM waar ik mijn eerste endurance ervaring mee heb gehad :) en aan RARE dat ik met hun Lemans mocht rijden.
CannonDale
1 juni 2009, 21:13
:(
Bij AA Connection was het op een volledige drama uitgelopen. :wacko: Ik had me veel voorgesteld van deze race, gezien mijn tijden erg goed waren. Mijn racepace lag tussen de 3.10 en 3.11 en tijdens test zelfs een 3.09.7 gereden met nog 40L aan boord. Pace zat er dus goed in. Q tijd had mischien een 3.07 kunnen zijn op softs.
Dit weekend een beetje erg druk geweest want, vrijdagmiddag naar Six Flags (Walibi World nu, afschuwelijke naam trouwens) ,dezelfde avond een verjaardagsfeest. Zaterdagmiddag Emporium Outdoor Party tot laat in de avond. De volgende ochtend dus DRES. Mischien een beetje teveel van het goede. We reden ook met de stuur van Ed omdat de mijne lichte centerspeling heeft door het misbruik ervan :laugh: kwam pas om 10:45 uit mijn nest terwijl ik de Q zou rijden gezien Ed vrij weinig getest had. Ik was verassend fris en ging ervoor zitten, maar kon niet wennen aan de stuur van Ed. Die reageert gewoon anders als de mijne. Kon dus absoluut niet in mijn flow komen met een 3.10.8 dacht ik als Q tijd. Schande sprak ik vanmezelf. P6 op de grid.
We zouden gewoon dubbelstinten om de ritme vast te houdenen ik reed de 1e stints, maar dat ging gewoon niet. Kon totaal geen ritme vinden en reed 3.14 - 3.15 :crying: Viel steeds verder terug tot een 10e plek van de 12 dacht ik. Reed nog alleen voor de Domes. Dramatisch !! Proberen er het beste van te maken, maar spinde een paar keer en reed bijna wat mensen aan terwijl ik terug op de baan wou komen. Later in de stint ook nog zware schade gereden, gelukkig nog maar 2 rondjes voor mijn stop. Repair meegepikt en stapte erachter vandaan na mijn 1e stint, want dit ging echt NERGENS over. Ik zei tegen Ed rij jij maar gewoon 2 stints, ik ga ff lekker douche. Kwam terug en merkte dat Ed ook absoluut geen ritme kon vinden en net zoals ik schade reed en de Audi geen topspeed meer haalde. Pits en en repair, maar dit mocht niet echt baten. De engine stond al op 40% toen Ed het opgaf. Zo klote ging het. Ik reed weer terug naar de pits met dat ding. Repair gedaan, maar de motor was dusdanig beschadigd dat ik er nog geen lap mee kon doen en sloeg uit. Race over.
Zo, zo zonde dit.
We hadden om de top plekken mee kunnen dingen. HAD ja, die kennen we wel. Achteraf HAD alles gekund. :innocent: maar ben er wel ziek van :crying: Denk dat we de volgende keer mischien gewoon met mijn stuur moeten rijden, dan is maar 1 persoon benadeeld om te moeten wennen en niet allebei. Dan heeft 1 iemand igg zijn eigen flow denk ik zo. Ach ja, we kijken volgend seizoen wel weer. Dan zijn we wel weer van de partij.
Grats aan de verassende winnaars, podium en alle finishers !! :thumbup1:
:thumbup1: aan de organisatie voor deze fraaie Endurance Series.
Volgend seizoen zijn we erweer bij !! :cool:
AA Connection signing off......
Kim Van Der Stichelen
1 juni 2009, 21:19
Ik reed weer terug naar de pits met dat ding. Repair gedaan, maar de motor was dusdanig beschadigd dat ik er nog geen lap mee kon doen en sloeg uit. Race over.
Ik reed toen nog bij jullie binnen :huh1: Ik zag tussen Indianapolis en Arnage niks door rook, en ging rechts rijden ipv links. Daar was geen grip en ik schoot rechtdoor. Op zich geen probleem maar daar stonden jullie dus ik stond geblokkeerd tussen de vangrail en jullie gestrande wagen. Even het koppel van de diesel aangesproken om jullie uit de weg te duwen :lol:
Tjerk Korving
1 juni 2009, 21:20
Ik heb mijn eigen stuur op Road America al meegesleept zodat Gerben en ik konden bepalen wat het meest handige zou zijn. Er kwam al vrij vlot uit dat hij wel goed overweg kon met mijn MOMO Force en ik niet met zijn Microsoft Sidewinder. De MOMO Force heeft verhoudingsgewijs een stuk meer FFB en dat miste ik bij Gerben zijn stuur nogal.
Voor Le Mans dus wederom het stuur meegesleept en dat beviel goed. :)
clipto
1 juni 2009, 21:30
Wij reden op een gegeven moment ook achter een heftig rokende AA Connection wagen inderdaad.
Zag er in ieder geval wel spectaculair uit :D
CannonDale
1 juni 2009, 21:31
Ik reed toen nog bij jullie binnen :huh1: Ik zag tussen Indianapolis en Arnage niks door rook, en ging rechts rijden ipv links. Daar was geen grip en ik schoot rechtdoor. Op zich geen probleem maar daar stonden jullie dus ik stond geblokkeerd tussen de vangrail en jullie gestrande wagen. Even het koppel van de diesel aangesproken om jullie uit de weg te duwen :lol:
Ik zette 'm juist aan de kant om geen last te zijn voor mensen.
Ik hoorde je achter me ronken ja. Verwachtte je eigenlijk aan de binnenkant voorbij. :laugh:
Darthwillie
1 juni 2009, 21:47
is de replay file offline? probeer hem te downloaden maar lukt niet?
fablex
1 juni 2009, 22:47
Het Goon Squad had zich ten doel gesteld de race uit te rijden. Wat gezien het gebrek aan topsnelheid hel maximaal haalbare leek. Vlak voor de race hebben we de gelederen nog weten te versterken met Wilfred Rentezenbrink die zich overgeleverd zag aan een omgekeerd schakel patroon, een onwennige zit postie (opklap tuinstoel) en een lastig afgestelde S102.
Gedurende de opwarmronden bleek dat de achterbanden veel te warm werden. Was me eerder niet opgevallen! Vermoedelijk een interpretatie verschil van tussen de nieuwe en oude XD-interface. De oude versie heb ik vlak voor de race, voor alle zekerheid, weer terug gezet.
De kwalificatie ging helemaal niet onaardig. We wisten ons op de startopstelling in de rug gedekt door de Peugeots van DCR en VDS. Hetgeen ons enorme zorgen baarde gezien het enorme snelheids verschil van onze amechtige Dome en deze twee diesel raketten.
Onterecht, de start verliep bijna vlekkeloos. In de begin fase van de race heb ik op de Mulsanne straight tot twee keer toe de de DCR Peugeot geblokt. Vooralsnog mijn excuses heren, ik wilde proberen in de Porsche curves wat ruimte te krijgen zodat we jullie wellicht voor konden blijven. Wishfull thinking: van harte gefeliciteerd met de overwinning! De race is verder verlopen zonder noemenswaardige incidenten. De rijderswissels verlieppen vlekkeloos. Ik denk dat de Squad het, voor ons, maximaal haalbare uit de Dome heeft gepeuterd. We zijn zowaar, voor het eerst, in de punten geeindigd.
Hartelijk dank aan de organisatie en alle deelnemers. Het was een fantastische ervaring. Hopenlijk tot het volgende seizoen!
Ralffoxx
1 juni 2009, 22:57
Bij Zerobarrier ging alles goed.
De Sfeer was prima.
De Qualificatie ging prima
De Start was prima.
Alleen vanaf dan ging het mis.
We sturen Jaap naar trainingskamp en Steven naar anger management training.
Volgend seizoen zijn we er weer bij.
Een 8ste en 6e plek dit seizoen niet uber slecht maar had veel meer ingezeten.
Maar was super om deel te nemen. :D Toppie
Nou, ook even een wat uitgebreider verhaaltje van mijn kant.
Voor mij was de aanwezigheid van Le Mans op de kalender een belangrijke factor om uberhaupt in te gaan op het aanbod van RPM (naast een serieuze som geld uiteraard, want ik moet ook eten!). Monza en Road America (aan Sebring heb ik niet deel kunnen nemen) zijn allebei banen die het waard zijn om bereden te worden, maar Le Mans / La Sarthe is toch het Mekka van de endurance racers. En endurance racers, dat zijn we!
In de aanloop er naar toe veel getest. Ik ben zelf absoluut niet technisch onderlegd, maar met de setups die (met als basis de Monza-setup van Peter) door Robert werden aangedragen en door mijzelf enigszins werd aangepast en tenslotte door Michel geperfectioneerd werden, kwamen we uiteindelijk toch tot iets waarmee we de race wel aandurfden. De Audi toonde zich in de practice al zeer geschikt voor het Franse asfalt, met haar snelle maar o zo verraderlijke kronkels.
Niettemin verliep de kwalificatie, hoewel een onvervalst Audi-feestje- enigszins teleurstellend. Tijd om daarover te jammeren was er echter niet. Michel nam de eerste twee stints voor zijn rekening en hij deed wat je in het begin van een endurance race het beste kunt doen: uit de problemen blijven en netjes je rondjes afdraaien. Afgezien dan van een bijzonder hachelijk moment met de auto van AA Connection (ook voor ons, de TV kijkers een verdieping lager). Daarna was het Roberts beurt. Een moeilijke fase in de race. De Audi miste topsnelheid en bleek te kampen met een onvoorziene dosis onderstuur. Vermoedelijk een gevolg van de verstoorde aerodynamica die weer het gevolg was van wat schade her en der. Robert had zijn handen vol aan de Audi die schreeuwde om bodyrepair en kennelijk besloten had pas weer haar best te doen nadat die repair zou hebben plaatsgevonden.
We besloten dan ook de pitstop iets te vervroegen en een paar rollen ducktape aan te slepen. Ondertussen nam ik het stuur over en tevreden spinnend rolde de opgelapte Audi door de pitlane de baan weer op. Het was al snel duidelijk dat ze weer op volle sterkte was. De snelheid zat er weer in en ook de balans was weer helemaal terug. Vanaf 'de pitmuur' werden mij instructies doorgegeven dat ik niet alleen snel moest zijn, maar ook zuinig. De bedoeling was dat ik per rondje 5,3l brandstof of minder zou verbruiken. Op een dergelijk verbruiksschema zou een splash&dash overbodig zijn. Ik ging dus vol aan de bak, maar niet te vol.
Tot mijn genoegen was ik in staat om een redelijk constant tempo te draaien en inderdaad het verbruik binnen de perken te houden. Een kleine kink in de kabel was het lappen van de Goon Squad. Ik was misschien iets te gehaast maar ik wilde er gewoon erg graag voorbij en de Goon gaf geen ruimte op plekken waarvan ik meende dat dat makkelijk had gekund. In mijn bedoeling om lichtsignalen te gebruiken, drukte ik bovendien per ongeluk op de pitlimiter, en dat deed mijn zaak geen goed. Uiteindelijk moest ik de snelheid van de Audi aanspreken om de Dome op het rechte stuk voorbij te blazen. Dan maar op de primitieve manier!
Mijn doel was de VDS Peugeot. Onze Belgische vrienden waren op dat moment al een poosje ongeveer even snel als wij op de baan. Bram had het ons al moeilijk gemaakt met een hele snelle stint en de Peugeot reed dichter in onze beurt dan wij comfortabel achtten. Ik achtervolgde de Peugeot lange tijd met een seconde of 8 achterstand maar ik kreeg hem nooit echt in zicht. Ik besloot me te concentreren op consistentie en de volgende pitstop rondes af te wachten. Op een zeker moment kwam de VDS Peugeot na mij de pits uit en had toen een seconde of tien achterstand. Tot mijn geluk en opluchting werd die achterstand in één keer een stuk groter en dat kon alleen maar betekenen dat VDS gespind was of anderszins onheil over zich uitgestort had gekregen. Mijn nieuwe concurrent was de RARE2 en die mannen hadden zich de hele race al ontzettend snel getoond. Maar de voorsprong was dermate groot dat ik me daar niet direct zorgen over hoefde te maken en bovendien bleef die voorsprong, tot mijn lichte verbazing, redelijk intact.
En toen bleek ik ineens aan de leiding te rijden. UT Carsport, toch al onhaalbaar op racepace, had de race gestaakt. Daar reed ik dus, op het heilige asfalt van La Sarthe. Aan de leiding met ruim een minuut voorsprong op de nummer twee. Wijselijk deelde 'de pitmuur' mij pas nadat ik het stuur aan Peter had overgedragen, mee dat we op dat moment op titelkoers lagen. Ik kan immers niet garanderen dat ik niet onder die druk bezweken zou zijn! DRES Kampioen willen we immers allemaal wel zijn.
Enfin, voor het overige is er in mijn stints niet heel veel gebeurd. Nog even de VDS Peugeot moeten ontwijken in de bochtjes na de Dunlop bocht en toen het stuur overgedragen aan Peter.
Peter had er direct de sokken goed in en toen we zagen dat RARE2 geen tactisch voordeel op ons kon hebben qua pitstrategie, begonnen we langzaam te geloven in de overwinning en het kampioenschap wat daar aan verbonden zou zijn. Het lot beschikte echter anders en ook dat hoort bij het racen.
Rest mij de organisatie te bedanken voor het verzinnen, op poten zetten en uitvoeren van een fantastisch leuk kampioenschap en de overige deelnemers zonder wie er geen kampioenschap was geweest. Natuurlijk ook mijn gewaardeerde teamleden, Robert, Peter en Michel wiens kennis en kunde met betrekking tot GTR zonder uitzondering leidden tot competatieve deelname, dat toch maar even drie podiumplaatsen en de tweede plaats in het kampioenschap heeft opgeleverd. Natuurlijk, het succes had nog groter kunnen zijn, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we veel geprofiteerd hebben van het onheil c.q. de fouten van anderen, dus we piepen niet als onszelf dat ook overkomt.
En wat niet onvermeld mag blijven zijn de fantastische faciliteiten die het RPM2 team haar rijders heeft geboden. De playseat van Robert die het mogelijk maakte dat je uberhaupt 1,5 uur aan één stuk kunt racen en het 'command center' met de laptop en natuurlijk de flatscreen aan de muur met daarop de race!
Robert Saalmink
2 juni 2009, 09:12
Onze laatste zet was een ingenieuze van wereld formaat. Ik zou de laatste anderhalve stints rijden. Fred had bedacht dat we de na onze 1na laatste stop na ongeveer 40 ltr verbruik te hebben weer zouden gaan pitten. Dit om vol te tanken voor de laatste 14 rondes en zonder banden wissel.
Idee was dat ik dan wel genoeg tijd goed zou moeten maken op DCR en RPM2 dan zouden wij hun in deze laatste pitstop in de pit voorbijgaan omdat we wisten dat zij 81 ltr moesten tanken en wij maar 40. Een meesterzet van Fred dachten wij ware het niet dat onze pitcrew er anders over dacht, Zij vonden het namelijk nodig dat onze remmen aan vervanging toe waren
Jullie stonden met nog 1u10 ongeveer te gaan in de pits. Toen namen wij de leiding over en we moesten toen nog 1 stop, en jullie ook. Onze laatste stop zou ca. 30 minuten voor de finish van de race plaats hebben, dus ook hier geen volle tank en zeker geen bandenwissel in de planning.
Overigens heeft de RPM2 de hele race op 1 set remmen kunnen doen. Goed spul :)
Robert Saalmink
2 juni 2009, 09:21
is de replay file offline? probeer hem te downloaden maar lukt niet?
Nu moet het weer werken.
rinussie
2 juni 2009, 10:42
Jullie stonden met nog 1u10 ongeveer te gaan in de pits. Toen namen wij de leiding over en we moesten toen nog 1 stop, en jullie ook. Onze laatste stop zou ca. 30 minuten voor de finish van de race plaats hebben, dus ook hier geen volle tank en zeker geen bandenwissel in de planning.
Overigens heeft de RPM2 de hele race op 1 set remmen kunnen doen. Goed spul :)
klopt Robert, alleen dit was onze 1 na laatste stop en met 81 ltr waren wij sneller dan p1 en 2 op dat moment. Dus ik moest tijd goed maken en zien dat ik vlak achter jullie terecht zou komen voor onze laatst stop, en dat gebeurde ook.
Met die volle tank konden wij die laatste stind vol blijven rijden en hoefden niet op de banden en op het verbruik te letten.
Zonder de reparatie aan de remmen (wat 121 seconden duurde) in onze laatste stop had ik het nog wel willen zien :laugh:
Jullie hebben erg constant gereden. Het bewijst maar weer eens dat endurance een heel andere tak van de motorsport is dan een 2 uurs race. Heel goed gedaan.
En verder is het geweldig dat je na 6 uur racen nog 3 wagens hebt die voor de winst kunnen gaan dat vind ik echt top :thumbup:
Ha, zou gaaf geweest zijn als RPM en RARE het op de baan hadden kunnen uitvechten.
clipto
2 juni 2009, 14:13
Volgend seizoen dan maar ;) :D
Bramzel
2 juni 2009, 21:46
Heel gaaf om alle afgelopen pagina's door te lezen, zo te zien was het weer een geweldige race. UT gefeliciteerd met het kampioenschap, DCR met de eerste winst en ook een compliment voor RPM²; jullie zaten er het hele seizoen goed bij. Overigens verdienen alle teams een pluim; 6 uur is niet niks en jullie hebben je danig verweerd.
clipto
2 juni 2009, 21:50
Pffff ik reed de ronde met schade op banden én de trip in de grindbak in 7:13.209 zie ik nu .... :unsure:
Hoezo onnodig tijd verliezen... :censored:
Ben net terug en heb alle verhalen gelezen.
Vond het ontzettend jammer maar door familie omstandigheden kon ik niet aanwezig zijn.
Ook nu was het toch weer in de slotfase erg spannend.
Hoop dat we nog een herkansing krijgen in een DRES 2.
Zie er nu al naar uit.
UT gefeliciteerd met het kampioenschap en DCR met jullie overwinning.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.