PDA

View Full Version : DRES | Ronde 3: Road America

Pagina's : 1 2 [3]

Stefan van Renselaar
22 maart 2009, 17:52
Neem anders ff contact op met mij, dan wil ik het er wel even over hebben hoe je het kan uitlezen. Kunnen we vast wel een win-win iets voor maken. gerben@digitalracing.nl Ergens na de race dus:)

Ik kreeg net ook nog een ingeving, die zal ik vanavond onder wegmisbruikers of undercover in Nederland wel opsturen :)

fablex
22 maart 2009, 17:56
AGAIN. kies echt duidelijk 1 kant en ga niet midden op de baan iets van je gas. De wagens zijn net breed genoeg om dan niet meer goed langs elkaar op te kunnen. Voor ons zojuist op het gras, en half spinnen. Niet echt schade maar wederom 7 seconde naar de ......

Heren, bij mij (gerben) is het scherpste er wel af. Alexander neemt het nu over voor de rest van de race. Bij deze bied ik iedereen die ik gehinderd heb mijn excuses aan. Geloof me, ik doe echt mijn best maar ik ben er niet zo goed in. Alexander heeft meer stress wanneer ik rij dan wanneer hij zelf aan het stuur zit. Hij ontspant zich nu dus op hoge snelheid :-)

Goonsquad.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 17:57
het gaat donker worken

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 17:58
Beetje enthousiaste inhaalactie van audi motorsport racing 2. Kan ook van minder ver hem er gewoon tussen rammen.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 17:59
het gaat donker worken
Wij rijden anders het licht uit onze ogen hier....

fablex
22 maart 2009, 18:00
Neem anders ff contact op met mij, dan wil ik het er wel even over hebben hoe je het kan uitlezen. Kunnen we vast wel een win-win iets voor maken. gerben@digitalracing.nl Ergens na de race dus:)

Gerben, goed plan. Ik (Gerben) zal je bericht sturen. Wie weet hebben we dan voor Lemans wel een overzichtplaatje klaar. :thumbup:

Goonsquad

UT Carsport
22 maart 2009, 18:00
Hmm iets klopt er niet aan de livetiming, bijv wij zijn 1,5 seconde sneller in rondetijd dan RPM², maar als we over S/F komen dan komt er maar 0.3 sec bij.

Supervise Racing
22 maart 2009, 18:01
Gerben, goed plan. Ik (Gerben) zal je bericht sturen. Wie weet hebben we dan voor Lemans wel een overzichtplaatje klaar. :thumbup:

Goonsquad

Goed bezig mannen. Plaatje zou het helemaal afmaken.

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 18:02
wij hebben een pitstop met een remwissel gedaan. Nu op naar het end :)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 18:04
Goed bezig mannen. Plaatje zou het helemaal afmaken.

misschien een countdown teller?
zodat je in de live timing kan zien hoe lang de race nog duurt

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 18:07
Hmm iets klopt er niet aan de livetiming, bijv wij zijn 1,5 seconde sneller in rondetijd dan RPM², maar als we over S/F komen dan komt er maar 0.3 sec bij.
De live timing geeft de laatst gereden ronde weer dus als jullie al over s/f waren en het andere team niet dat krijg je dus een verschil. Elke 20 sec word de logfile van de server geplukt dus je kan net even een vertraging hebben.

RPM Motorsport
22 maart 2009, 18:09
Er is ook een live timing feedback thread mannen ;)

What happened to UT?

UT Carsport
22 maart 2009, 18:11
Jezus!

Ander ram je P1 even vol of zo, mafkees.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 18:11
Waaaa!
Repair vergeten uit te zetten.
Podium wordt nu lastiger dan ooit

KTM Racing Team
22 maart 2009, 18:12
John maakte een foutje en dat maakte een crash met UT-sport
John wil bij deze direct zijn excuses aan bieden.

Hij miste zijn rempunt terwijl hij juliie voorbij wilde laten :(

RPM Motorsport
zeg het eens?

Rsh_scuderia
+ Mechanical failure.....

UT Carsport
22 maart 2009, 18:13
Nou fijn de pitbox pakt ons niet.
DOEI RACE.

SLOW CAR ON TRACK!!

Wie ons nu durft te raken krijgt ruzie met mij.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 18:14
Pitstop van 1 minuut 17 :sleep1:
:rally_drive: Eddy besluit maar meteen het schepje en het emmertje te gebruiken in de grindbak. :blink:

RPM Motorsport
22 maart 2009, 18:14
Oei, balen :(

Darthwillie
22 maart 2009, 18:15
Balen UT mannen

UT Carsport
22 maart 2009, 18:17
Balen UT mannen
Balen noem je dat, we hadden het kampioenschap voor ons liggen.
Nu moeten we voor Le Mans vol aan de bak.

GVD ^#*%^%$&%@*

Mossel
22 maart 2009, 18:19
veel leuker toch :)

Gaafste baan om kampioen op te worden :P

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 18:19
Echt balen, door een mega pitstop met mechanical failure gaan we het podium helaas net niet halen.

UT Carsport
22 maart 2009, 18:20
veel leuker toch :)
Nee, ik had liever op Le Mans rustig aan gereden.
Helemaal door de manier waarop we van het podium gereden zijn.

RPM Motorsport
22 maart 2009, 18:21
RPM maakt, hopelijk, haar laatste pitstop van deze race. Robert neemt het stuur over van Peter.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 18:23
:blushing::blushing::blushing::blushing: 1000 x excuus aan UT Carsport voor die aanrijding. Ik wilde jullie er voorbij laten en waar ik de hele race al op m'n lijn bleef zodat de snellere mannen er voorbij konden ging ik nu van m'n lijn af. Vuile gedeelte van de baan in combinatie van versleten remmen (bleek net bij onze laatste pitstop) zorgde ervoor dat ik me verremde. Heel erg balen dit.

John.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 18:24
We komen bij DCR waarschijnlijk net 10 minuten te kort om het uit te rijden, gaat dus nog een stop worden voor de laatste 5 of 6 ronden.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 18:32
Ik wil toch even klagen bij de persoon die deze mod heeft gemaakt.
Onze engine health daalt net. Hij is nu al 99%... ;)

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 18:33
Zo, ik ben klaar voor vandaag (jaap). Steven laatste stukje met zachte bandjes onderweg. p9 wel kwijt, maar we gokken dat ze nog een keer naar binnen moeten.

Stefan Kollee
22 maart 2009, 18:40
Nog twintig minuten heren! Ga voor de laatste posities strijden totdat je er net niet bij neervalt!!!

gerb_1963
22 maart 2009, 18:42
Als we de race uitrijden dan gaat hier de champagnefles open. Dat is bij de eerste twee races niet gelukt.
Eerste race: uitval omdat de moter versleten was.
Tweede race: verbinding met de server verloren omdat vista het nodig vond op updates ongevraagd te gaan downloaden.

Vandaag zou het wel eens kunnen lukken :-)

Goonsquad.

RPM Motorsport
22 maart 2009, 18:45
zo dat waren weer 2 fijne stints voor mij (Peter)
1e stint ging erg goed, gat naar AA Connection achter mij bleef mooi gelijk, kon redelijk inlopen op UT en wetende dat ze nog remmen moesten wisselen had dat nog een heel spannend gevecht voor de overwinning kunnen gaan worden, maar helaas. Heel jammer voor Danny en Fabian. 2e stint ging wel iets minder, aardig wat verkeer en gespinde auto's tegengekomen en ik moest echt onwijs nodig pissen dus concentratie was er moeilijk bij te houden. 1 momentje gehad wat me ff 12 seconden kostte, verder ging het nog wel aardig. Iets eerder dan gepland het stuur weer overgedragen aan Robert, de tank nog een keer volgegooid en Robert mag hem thuis brengen!

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 18:46
ZB terug naar p9, Audi Limburg 2 aan t pitten :)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 18:50
Laatste 11 minuten uitrijden.
Vanuit Jean Todt;
Switch 9
Red 3
Green 5
Yellow 11

Stiekem toch hopen op een foutje van een ander of een pitstopje natuurlijk..... :closedeyes:

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 18:51
11 minuten? :P 16 nu nog!

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 18:54
ZB naar p8! Limbo gepit en op koude banden even ernaast toen wij aankwamen. Nu een hele snelle audi in ons nek !

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 18:58
Schade bij RPM2?

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 18:58
Steven ook klein foutje en Limbo er weer langs, terug naar p9 voor ZB.. Er is nog hoop natuurlijk :P

Jeroen Ursem
22 maart 2009, 18:59
Weet niet hoe lang nog, maar als de tijden zo blijven word het nog leuk in de top 3

RPM Motorsport
22 maart 2009, 19:00
Dat niet maar Robert lijkt het moeilijk te hebben... De voorsprong wordt erg snel kleiner!

De wagen is op dit moment errug moeilijk bestuurbaar, Robert moet alle zeilen bijzetten om hem op de baan te houden, tempo is wel volledig weg. Oorzaak is ons verder onbekend, zo wordt het einde wel iets te spannend!

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 19:00
Honger zeker.

gerb_1963
22 maart 2009, 19:05
Enorm spannende eindface van deze race. Gaaf!!

RPM Motorsport
22 maart 2009, 19:06
We zijn bang dat we d eLizards niet gaan houden :(

Gerben vd Broek
tis al gebeurd

Bramzel
En de Lizards zijn er voorbij!

Joost van den Heuvel
Belgian Lizards zijn er voorbij en nemen de leiding.

AA Connection volgens mij binnen voor een splash en dash... UT klimt naar 4.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 19:07
Geen benzine meer, WTF?!
Race is toch echt van 12:00 tot 18:00 uur.....

Jeroen Ursem
22 maart 2009, 19:07
Als de race nog niet af is, zal Supervise ook bloed ruiken!

hoe lang racen ze nog?

Stefan Kollee
22 maart 2009, 19:08
Met nog 2 rondes te gaan!!! Wat een einde van een heus spektakel!

Bramzel
Geen benzine meer, WTF?!

Gezien jullie een Diesel rijden moet dat geen probleem zijn ;)

Stefan van Renselaar
Wat gebeurt er eigenlijk met AA Connection?

[edit]Laat maar ;)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 19:09
Met nog 2 rondes te gaan!!! Wat een einde van een heus spektakel!

Nou, AA ligt er uit.
Hier is het ongeloof en ontsteltenis.
We rijden op tijd, maar blijkbaar op laps of zo......:censored:

Mossel
22 maart 2009, 19:10
JA HOOR! WTF is er gebeurt ?? RPM raakt nog P2 kwijt ook zo direct.. wat een wedstrijd is dit geworden zeg!

Voor mij als neutrale toeschouwer is dit toch wel echt uniek om zo te volgen hoor

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 19:10
RARE 1 profiteert en klimt naar 5.

Bramzel
22 maart 2009, 19:11
Tut tut Richard, de racelengte is voor iedereen gelijk, en als je brandstof lampje gaat branden moet je zelf je verantwoordelijkheden nemen. Ik begrijp je frustratie, maar het is toch jullie eigen schuld.

Bramzel
Finish?

Team Zerobarrier
Jeetje laatste ronde acties na 6 uur, vet hoor! Nog bijna 8e door foutje van limbo, maar goed verdedigd en gehouden..

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 19:12
Nou, AA ligt er uit.
Hier is het ongeloof en ontsteltenis.
We rijden op tijd, maar blijkbaar op laps of zo......:censored:

Finish is na 6:01:31 of zo.. dus toch echt op tijd.

Rsh_scuderia
Tut tut Richard, de racelengte is voor iedereen gelijk, en als je brandstof lampje gaat branden moet je zelf je verantwoordelijkheden nemen. Ik begrijp je frustratie, maar het is toch jullie eigen schuld.

Is ook niet richting organisatie, maar richting ons head chief engineer..... :hang:

Darthwillie
finish! en RPM was zijn hele voorkant kwijt, kostte dat snelheid of gebeurde dat net?

Jeroen Ursem
wat een einde zeg, zat op het puntje van m'n stoel naar een stel cijfertjes te kijken :D

Stefan Kollee
22 maart 2009, 19:13

Toevallig ook op de 200ste ronde geeindigd;)

W@llierossi
22 maart 2009, 19:13
wat een einde zeg, zat op het puntje van m'n stoel naar een stel cijfertjes te kijken :D

Second that! Onwijs jammer voor RPM2... maar erg knap van onze Zuiderburen :thumbup:

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 19:15
Gefeliciteerd aan iedereen die de finish heeft gehaald. Dat waren er gelukkig veel deze keer. Alleen CW40 en WTM eruit?

Was geweldig om te volgen via de Live-Timing! :thumbup:

Stefan van Renselaar
22 maart 2009, 19:16

Wel mooi rond 200 laps dus... Maar het kan ook de 1e keer over de finish na 6 uur zijn..

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 19:17
Dat dan de ontknoping in de laatste ronde moet vallen na 6 uur racen. Echt onwijs gaaf om te volgen zo. Zelf uiteraard ook ontzettend blij dat we de finish hebben gehaald. Wel met 8 ronden achterstand, maar echt wel een finish.

Bramzel
22 maart 2009, 19:18
Potverdikke zeg, wat een drama nog in die paar laatste rondjes, echt weer een spektakel!

Darthwillie
22 maart 2009, 19:18
Gefeliciteerd aan iedereen die de finish heeft gehaald. Dat waren er gelukkig veel deze keer. Alleen CW40 en WTM eruit?

Was geweldig om te volgen via de Live-Timing! :thumbup:
:blushing: jep, cw40 zag ik spinnen en verdwenen toen, geen idee waarom, heb de heren niet meer gehoord hier.
Bij ons stotterde het beeld zo erg dat het niet meer ging. :huh1:

Top race om te zien verder, echt ernstig balen voor de heren van UT racing.
Fraai dat Goon squad een Dome heeft laten finishen :thumbup:

Stefan Kollee
22 maart 2009, 19:19
De uitslag, beetje beholpen maar het is er een.

Pos Naam Auto Finish
1 Belgian Lizards Audi R10 6:01:31.676
2 RPM2 Motorsport Audi R10 +0:05.777s
3 SUPERVISE RACING Audi R10 +0:28.662s
4 UT Carsport Audi R10 +1 Lap
5 RARE 1 Audi R10 +2 Laps
6 VDS Motorsport Peugeot 908 +3 Laps
7 AA Connection Audi R10 DNF +3 Laps
8 Zerobarrier Peugeot 908 +5 Laps
9 KTM Racing Team Audi R10 +7 Laps
10 DCR Peugeot 908 +8 Laps
11 Goon Squad Dome S102 +12 Laps
12 TEAM WTM

Bramzel
22 maart 2009, 19:19
Hebben de heren CW40 het nou al eens voorbij het eerste half uur geschopt? ;)

Danny Kappen
22 maart 2009, 19:20
Dat was me het raceje wel... het begon allemaal toen Fabian tegen een gespinde Kim aanknalde, toen gelijk de pits in om alles te laten repareren. Ik heb toen het stuur weer overgenomen van Fabian. Daarna verliep alles voorspoedig, ik kon een mooie voorsprong opbouwen op RPM.

Wat daarna gebeurde sloeg nergens op, KTM ramde me gewoon van de baan. Jullie liggen verdomme 8 ronden achter ons, wat probeerde je in godsnaam?!!?! We waren op weg naar de overwinning (of in ieder geval een zekere 2e plaats), die nu dus door jullie vakkundig door onze neus is geboord. Bedankt...

Nadien ben ik met een compleet vernielde auto naar de pits gestrompeld, waar uiteraard geen crew klaar stond. Vervolgens heb ik met 2 lekke banden en een kapotte splitter nog een volle ronde moeten rijden, alvorens nog eens 4 minuten in de pits te kunnen staan om alles weer te laten repareren. Daarna was de 4e plek het maximaal haalbare.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 19:21
Supervise kwam zeker ook zonder peut te zitten? Die stonden op het punt RPM2 in te halen.

Darthwillie
Hebben de heren CW40 het nou al eens voorbij het eerste half uur geschopt? ;)
eerste race connection lost in warmup lap
tweede race uitgeslapen
derde race.....nop
:p

Niet dat wij zoveel beter gaan :blushing:

Roy Visser
heel tof om te volgen, keurig gedaan iedereen!

RPM Motorsport
22 maart 2009, 19:22
Nou de oorzaak is bekend. Robert was er even afgeschoven en heeft daarbij de muur aangetikt en de complete voorkant er afgereden. Vanaf toen ging het tempo boven de 1.50ers en was de race net even iets te lang.
Helaas dus de Lizards nog voor moeten laten gaan maar op het laatste moment nog wel Supervise eraf zien glijden dus daar bleven we voor...

Gefeliciteerd trouwens voor de boys van de Belgian Lizards, zo zie je me waar weer dat constant rijden je heel wat kan brengen. Totaal denk ik 2-3 ronden aan de leiding gereden maar dus wel de race winnen, erg strak!

clipto
22 maart 2009, 19:23
5e Plek!!
Wat een sensationeel eind, kan het nog niet geloven.
Maar 2 rondjes aan onze broek en onwijs strak gereden, enkel de eerste set stints waren rommelig (tikje tegen de muur en een pitstop verkloot, dus nog een extra stop moeten maken).
Maar verder een superzondag gehad! WHOHOO!!! :D:D:D

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 19:24
@RPM2:
Dus toch schade idd. Leek me al vrij onwaarschijnlijk dat het wat anders was wat jullie reden echt strakke tijden. Hulde!

Jammer van UT ook idd. Die gingen echt constant in de 1:42 rond.

Belgian Lizards
OOOO, wat een race:thumbup:

een prachtig uitgekiemde pitstop strategie plaatste ons na de laatste stop voorbij supervise, en zelfs onverwacht voor UT en AA

we waren al lang tevreden met de 2° plaats tot op een ronde of 15 RPM echt traag begon te rijden.
Wisten niet goed wat ervan te denken, maar het bleef duren.
Dus uiteindelijk toch nog doorgeduwd om 2 ronden voor het einde de 1° plaats te pakken

heel emotionele toestand hier voor deze nog zeer prille samenwerking in het belgische kamp. Een snelle piloot en een minder snelle piloot met beiden een compleet andere voorkeur voor setups kunnen het blijkbaar toch tot een goed einde brengen... what a day!:thumbup::lol::thumbup:

KTM Racing Team
Zoals eerder gemeld. :blushing::blushing::blushing::blushing: 1000 x excuus aan UT Carsport voor die aanrijding. Ik wilde jullie er voorbij laten en waar ik de hele race al op m'n lijn bleef zodat de snellere mannen er voorbij konden ging ik nu van m'n lijn af. Vuile gedeelte van de baan in combinatie van versleten remmen (bleek net bij onze laatste pitstop) zorgde ervoor dat ik me verremde. Heel erg balen dit.

John.

UT Carsport
22 maart 2009, 19:27
Jammer van UT ook idd. Die gingen echt constant in de 1:42 rond.
Als we dit gedonder niet gehad hadden. Waren we onaantastbaar voor de overwinning, maar helaas moesten er wat mensen roet ingooien door niet goed in te schatten :(

Danny Kappen
22 maart 2009, 19:30
Als we dit gedonder niet gehad hadden. Waren we onaantastbaar voor de overwinning, maar helaas moesten er wat mensen roet ingooien door niet goed in te schatten :(

Onaantastbaar is misschien wat overdreven, maar we hadden goede kansen op de overwinning :)

@ KTM: ok, I rest my case

Jeroen Ursem
22 maart 2009, 19:30
Kan gebeuren, een Verstappertje.

Kijken of WW nog een vuist kan maken op Lemans, winst, pole en snelste ronde hebben we dan nodig, en UT op een 6e plek ofzo.

Kampioenschap is voor UT zo goed als binnen, maar Lemans moet wel gefinisht worden ;)

RPM Motorsport
22 maart 2009, 19:35

Nietes! jullie moesten nog remmen vervangen dus waren jullie dan weer achter ons de baan opgekomen. Dan was het in ieder geval nog spannend geworden, onaantastbaar waren jullie zeker niet ;)

Wel ontzettend gaaf dat er zolang in de race nog gevechten bezig waren en positiewisselingen. Dat was op Monza wel anders....

UT Carsport
22 maart 2009, 19:40
Nietes! jullie moesten nog remmen vervangen dus waren jullie dan weer achter ons de baan opgekomen. Dan was het in ieder geval nog spannend geworden, onaantastbaar waren jullie zeker niet ;)

Wel ontzettend gaaf dat er zolang in de race nog gevechten bezig waren en positiewisselingen. Dat was op Monza wel anders....
Ehum voor dat bij ons alles mis ging lagen wij op 1+ minuut voor op jullie.
Ik denk toch echt wel dat wij het gered hadden hoor, zeker als je nu kijkt dat wij met al dit gedoe maar op -1 lap gefinished zijn.

Atreidez
22 maart 2009, 19:41
Vechten tot t bittere eind idd, Zerobarrier binnen seconde van p8 gefinished na 6 uur. Supergaaf, en we denken erover een startbewijs aan te vragen voor Le Mans, want het is goed bevallen :thumbup: Felicitaties aan t podium. Mochten we iemand in de weg hebben gereden, onze excuses daarvoor maar afgezien van ronde 1 bocht 1 hebben we toch weinig incidenten meegemaakt. Een beetje aero dmg en 1 keer de remmen gewisseld, voor de rest bijtanken en karren met die handel. P9, 1 plek beter dan de qual, een zeer weldane zondag.

RPM Motorsport
22 maart 2009, 19:42
Jeetje mannen! Dan rij je de hele race foutloos, vooral in de eerste stint kon ik prima tijden rijden met 42.3 als snelste ronde. En dan pak je een mm gras in de laatste stint en dan is het ineens gebeurt. That's racing, I know. Ik probeer tevreden te zijn met P2, maar dat lukt nu nog niet zo erg. Misschien morgen.

Robert

Supervise Racing
Ehum voor dat bij ons alles mis ging lagen wij op 1+ minuut voor op jullie.
Ik denk toch echt wel dat wij het gered hadden hoor, zeker als je nu kijkt dat wij met al dit gedoe maar op -1 lap gefinished zijn.

Maar ja, de truc van endurance racen is ook uit de problemen blijven, ook problemen die door andere veroorzaakt worden.

Darthwillie
Vechten tot t bittere eind idd, Zerobarrier binnen seconde van p8 gefinished na 6 uur. Supergaaf, en we denken erover een startbewijs aan te vragen voor Le Mans, want het is goed bevallen :thumbup: Felicitaties aan t podium. Mochten we iemand in de weg hebben gereden, onze excuses daarvoor maar afgezien van ronde 1 bocht 1 hebben we toch weinig incidenten meegemaakt. Een beetje aero dmg en 1 keer de remmen gewisseld, voor de rest bijtanken en karren met die handel. P9, 1 plek beter dan de qual, een zeer weldane zondag.

Jij hebt gisteren toch voor het eerst hiermee gereden? Complimenten voor jullie :thumbup:

KTM Racing Team
22 maart 2009, 19:51
Inderdaad felicitaties aan het podium. :thumbup: Ook al had ik liever UT Carsport daar zien staan.

Atreidez
Jij hebt gisteren toch voor het eerst hiermee gereden? Complimenten voor jullie :thumbup:

Yep, wel GTR1 gereden zo'n 5 jaar geleden, maar GTR2 nooit.. En gister toen Steven hier aankwam zo'n 40 rondes gedaan.. Ik had ook neit echt een hoog tempo hoor, heb zelf denk ik 40% gereden en Steven 60%, dus gz voor hem! :thumbup:

Bram Van Der Stichelen
Leuke race voor mij. Hadden de verkeerde keuze gemaakt met de banden denken we. Eerste stinten waren met de hards, maar we hadden eigenlijk voor de softs moeten gaan. Slijten wel wat sneller, maar die tijd in de pits voor de banden te wisselen daarvoor zouden we wel goed gemaakt hebben op de baan.

Kim had een paar keer pech jammergenoeg, waardoor we zeker een anderhalve minuut verloren zijn door klappers met de KTM audi en het UT carsport team. Zelf heb ik 1 schuivertje gemaakt, en voor de rest vrij foutloos gereden. Ben tevreden van men race :)

Toch een paar opmerkingen voor mezelf. Goonsquad mag inderdaad soms wel eens wat gaan opletten bij het lappen. Heb er een paar keer ontzettend veel tijd verloren.

Felicitaties aan het Belgian Lizards team, maar ik vond het niet echt netjes toen jullie me in mijn laatste stint wilden dubbelen. Jullie waren niet zoveel sneller, en jullie waren er in de rechterzwieper al afgegaan, waardoor ik weer wat afstand kon nemen. Toen jullie uiteindelijk toch dicht onder men achtervleugel kwamen zaten jullie een hele lange tijd met julie lichten te flikkeren. Sorry hoor, maar dat ging er bij mij op dat moment echt niet in.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 19:53
Foutje

Koos
22 maart 2009, 19:58
Zo, ben ook weer thuis van een dag werken. Moest tot 18.00 uur, maar wat nooit gebeurd, gebeurde vandaag wel... Hoewel ik van de baas naar huis mag, wilde Koos niet :p Een dergelijk slot van zo'n race wil je natuurlijk niet missen!
Vanaf tien uur vanochtend 't forum en live-timing aangehad en heb mij prima vermaakt :cool:
Live-timing werkt perfect en geeft als toeschouwer zoveel extra dimensie om een dergelijke race te volgen. Hulde voor de makers :thumbup:

Felicitaties aan alle finishers en in 't bijzonder de podiumgangers.

Supervise Racing
22 maart 2009, 20:05
Wat een race zeg. Waar moet ik beginnen. Het venijn zat hem weer in de start van de race.
Door onze vroegere eerste stop waren we een beetje out of sequence geraakt met de stops en dreigde er een splash & dash nodig te zijn om de finish te halen. Terwijl ik (Emile) de laatste stint voor mijn rekening nam, ging John op de pitmuur aan het rekenen. Halverwege de stint kreeg ik via de interphone in de helm te horen dat we het gingen halen. Nu maar gokken dat andere naar binnen moeten voor een klein beetje fuel. Eigenlijk hadden we gegokt dat Belgian Lizards tot dat groepje behoorde. Ik denk dat die Audi op de fuel vapors over de meet zijn gekomen.
We lagen solid derde met een buffer van een minuut naar achteren. Op zo'n 15 seconde voor ons de Belgian Lizard. Inlopen lukte niet helaas. Maar die moesten nog naar binnen was ons idee. RPM2 lag op kop en was sneller. Echter in de laatste 10 minuten van de race werd het spannend. RPM2 viel terug, Belgian Lizards pakt de leiding en wij lopen in op RPM2 in de laatste twee ronden. Het tempo was nog steeds ok en drie bochten voor de finish zit de Qoon Squad Dome tussen RPM2 en de Supervise Racing Audi. Een bijna do or die actie moet de kans op de tweede plek vergroten, maar ik spin tijdens de laatste inhaalactie op de Dome. Met lichten knipperen al ver voor de bewuste bocht mag niet baten. De rijder van de Dome ziet het niet en rijdt stierlijk in de weg. Maar ja, dat hoort er ook bij.

Samenvattend. John rijdt een zeer sterke race. Nagenoeg foutloos. We wisselen bijna iedere pitstop de banden en moeten een keer de remmen wisselen. We zijn constant en staan voor de eerste keer op het podium, na de vierde plek van Sebring en de vijfde plek van Monza. Kortom we doen goede zaken voor het klassement.

De DRES heeft inmiddels zijn bestaansrecht binnen DigitalRacing.nl bewezen en met een toevoeging als de live timing wordt het voor niet deelnemers ook nog leuk om te volgen. Het niveau van de deelnemers gaat omhoog en de strijd na zes uur is ongemeen spannend. Een super formule!

Als laatste willen wij van Supervise Racing iedereen weer bedanken. Belgian Lizard gefeliciteerd met jullie eerste overwinning. Top gedaan. Trackjack bedankt voor de ondersteuning van deze formule. Op naar de afsluiter van het eerste seizoen van de Trackjack DRES, Le Mans.

Robert Saalmink
22 maart 2009, 20:05
LAPCHARTS (http://www.digitalracing.nl/dres/20090322_roadamerica/index.html)
REPLAY EN LOGFILES (http://www.digitalracing.nl/dres/20090322_roadamerica/20090322_roadamerica.rar)

Bram Van Der Stichelen
22 maart 2009, 20:08
Wat mij betreft (Kim) een race om snel te vergeten. Eerste stint ging redelijk met Hards, lag op een bepaald moment 5de maar een foutje kostte me een paar plaatsen. Plan was om te dubbel-stinten met de banden. Bram's tijden waren in z'n eerste stint niet zo snel als de mijne, maar ik legde niet het verband met de banden. Toen Bram pitte, besloot ik gewoon te triple-stinten. Grote fout, totaal geen grip vooraan en 47-48igers tot gevolg. De stint uitgedaan, en Bram met vers rubber terug de baan op gestuurd. Z'n tijden waren gelijk aan mijn tijden in het begin van de race. Omdat onze strategie toen nog leek te werken, besloot ik opnieuw niet te wisselen en opnieuw te dubbelstinten. Mijn tijden waren toen gelijk aan die van Bram met vers rubber. Toen kwam het foutje: ging iets te wijd in die rechter in de laatste sector, ging met de 4 wielen los van de grond en bij het neerkomen verloor ik em. Terwijl ik nog aan het glijden ramde Fabian me. Wagen had schade, was bijna niet meer te rijden. Maar ik zat op een 7 ronden van m'n pitstop, en als ik niet doorging zouden we het einde niet halen met brandstof. doorgegaan dus, met een paar spins tot gevolg.
Uiteindelijk gepit, en met ieder nog 2 stints te gaan besloot ik Softs onder die car te gooien. Dit ging veel beter en moesten we eigenlijk de hele race gedaan hebben, kon ons zeker in het podium gevecht gebracht hebben.

CannonDale
22 maart 2009, 20:23
Wat een race zeg. :drool:

Qualy:
Ed moest wennen aan mijn zithouding en stoel en kon maar net pole pakken.

Race:
1e stint was voor mijn rekening. Nog nooit eerder van pole gestart en mijn hart klopte in mijn keel en was zo zenuwachtig als maar kon. Hierdoor verrem ik me bij T1 waardoor de pole in rook opging. Teleurstelling voor het team. :( Weer de baan op en mezelf herpakt en een snelste tijd van 1.42.0 gereden, maar was zo bang om een foutje te maken en zo zenuwachtig dat ik totaal niet meer aan die tijd kwam. Als team hebben we veel goed gemaakt in een paar stints waardoor AA Connection op een gegeven moment 2e reed, maar geen van ons was kalm, allemaal zwaar zenuwachtig en te voorzichtig waardoor we geen respectabele tijden konden rijden. Foutjes slopen erin en voornamelijk de mijne in de 1 na laatste stint waarbij ik er keihard af ging en met schade door moest rijden. Tijden kelderden en vanaf toen ging het echt bergafwaarts. :( P3 kwijt geraakt en uiteindelijk kwamen we ook nog benzine tekort, 2 laps voor het einde. Op tijd hadden we al 6 uur gereden, maar in GTR waren er dus nog 2 laps te gaan. Hierdoor zonder fuel komen te staan en uiteindelijk als 7e geclasseerd. :( Hebben we ook weer van geleerd.

Jammer van de uiteindelijke uitslag. Podium had erin gezeten. Nu hebben we in ieder geval goede ervaring opgedaan met stops en constant rond rijden. En de zenuwen zullen de volgende keer er niet meer zijn. Op LeMans hopen we het dan ook veel beter te doen. De potentie is er zeker, maar het moet wel waar gemaakt worden. :) Jammer ook dat we zo laat in het seizoen kwamen, anders hadden we meer ervaring opgedaan met Endurance Racing.

Nog 1x vlammen op LeMans dan maar. :D Hoop dat er volgend seizoen weer een Endurace wordt gehouden, dan zijn we zeker weer van de partij. Het is geweldig om als team samen te rijden.

Live Timing is ook een schitterende toevoeging aan het racen. :thumbup:
Feli aan de podium uiteraard, die zeer strak gereden hadden.

To finish 1st, you 1st have to finish !! :laugh:

Robert Saalmink
22 maart 2009, 20:31
Indeed :( ik probeer me de laatste keer te herinneren dat ik schade reed in een leaguerace... volgens mij een puncture in Valencia ZAC3 of zo... :( :(

Darthwillie
22 maart 2009, 20:48
Hadden we achteraf gezien toch geen regen nodig om het spectaculair te maken :lol:

paulpeter
22 maart 2009, 20:56
Echt prachtig om al die pagina's met racevoer te lezen. Ook gelezen dat er live timing was welke goed werkte. Hulde daarvoor!

En uiteraard Belgian Lizards van harte:thumbup:

Marc Vos
22 maart 2009, 20:58
Erg leuk om dit zo te volgen :thumbup:

RARE1
22 maart 2009, 21:00
Nee inderdaad, spektakel gegarandeerd vandaag!

Hele race op softs gereden, ging prima!
Slijtage was goed te doen, Erwin rijdt iets minder heftig als ik dus met de slijtage redde we het net.
Erwin startte de stints met goede softs, en ik reed hem dan naar 20~24 om vervolgens weer de pits in te duiken voor nieuwe bandjes ;)
Zo eigenlijk continue om-en-om gereden, tot 2 stints voor het eind.
Die heb ik gereden met 2x frisse softs eronder om nog wat te kunnen pushen.
Toen ook continue 44 laag, 43 hoog gereden.
Maar wat een belevenis vandaag zeg, pfoeh!

Tot slot nog een paar fotootjes van vandaag:

http://i422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/th_Raceseat001.jpg (http://s422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/?action=view&current=Raceseat001.jpg)
Teamie Erwin aan het rijden tijdens de practise

http://i422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/th_Raceseat002.jpg (http://s422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/?action=view&current=Raceseat002.jpg)
Achter hem ons Motec scherm en de stoel voor de bijrijder met laptop

http://i422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/th_Raceseat004.jpg (http://s422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/?action=view&current=Raceseat004.jpg)
Met daarop deze data beschikbaar

http://i422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/th_Raceseat007.jpg (http://s422.photobucket.com/albums/pp308/Cliptonic/?action=view&current=Raceseat007.jpg)
En deze foto was gemaakt met de camera op zijn schouder

Atreidez
22 maart 2009, 21:00
Wat een race zeg. :drool:
Op tijd hadden we al 6 uur gereden, maar in GTR waren er dus nog 2 laps te gaan.

De klok ging aftellen in rondje 1, maar dat was niet precies om 12.00. Ietsje later.. Na 6 uur wordt de nummer 1 afgevlagd als ie doorkomt, je rijdt dus maximaal 6 uur en 1 rondje, maar ws. minder.

GTE
22 maart 2009, 21:02
In huize RPM2 bleef het nog lang onrustig...

We kozen voor een enigszins avontuurlijke strategie: tripple stinten op de harden banden. De racepace die Robert er in de eerste twee stints mee wist te halen lag ver boven de (nou, in ieder geval mijn) verwachting. Er zat zelfs een 42.3 tussen. Aangezien de snelste ronde volgens mij een 42.0 was, voorwaar geen slechte prestatie.

De derde en de vierde stint waren voor mij. Helaas was ik niet in staat de racepace van Robert te matchen. Excuus mijnerzijds is dat de banden in de derde stint het beste al gegeven hadden, maar toch had ik graag wat sneller willen zijn. Ik besloot me niet stuk te bijten op de tijden en me te concentreren op het rijden. De UT Carsport kwam dan ook met rasse schreden dichterbij. Het was wel duidelijk dat verdedigen niet zo heel veel zin had en bovendien maakte ik een klein foutje waardoor de UT er snel binnendoor kon glippen en ook al snel aan de horizon verdween.

Stint nummer 4 ging beter, maar aan het einde van die stint liet de slijtage van de remmen zich goed voelen. Een snelste tijd van 42.9 en een aantal ronden in de 43. Niet de snelste van vandaag, maar al met al goed uit de problemen gebleven. Hier en daar wat oponthoud door achterblijvers, maar dat hoort er toch een beetje bij.

Peter nam het van mij over en die had de pace er behoorlijk goed in zitten.

De laatste stint voor Robert. Beneden (de rijder zit boven) hielden Peter en ik de boel in beetje in de gaten en we stelden tevreden vast dat de overwinning nu wel erg dichtbij kwam. Op de eerste plaats natuurlijk dankzij onze strategie en vrij constante rijden ( ;) ) op de tweede plaats omdat onze directe concurrentie de nodige tegenslag te verduren kreeg. Maar van tegenslag bleven wij dus ook niet verschoond.

Peter en ik stelden op een gegeven moment vast dat Robert de rondetijd nauwelijks meer onder de .54 kreeg. Op zich geen probleem, want de voorsprong was groot, maar wel vreemd omdat zaken als bandenslijtage en -temperatuur geen vreemde waardes vertoonden. Ik sloop dus naar boven om (zonder Robert te storen) polshoogte te nemen en het was wel duidelijk dat hij zn handen vol had aan een hevig ondersturende Audi. Zelfs de snelle kink na de Caroussel ging niet meer volgas.

Op de livetiming zagen we de Belgian Lizzards razendsnel dichterbij komen en met de vingers gekruisd hoopten we dat de finish niet meer lang op zich liet wachten. Helaas toch een rondje te lang. Met leden ogen moesten we toezien hoe onze Belgische vrienden na zes uur racen definitief de koppositie overnamen. Het mysterie van de rondetijden van de RPM2 bolide was overigens al snel opgelost toen bleek dat de hele voorkant verdwenen was. Met die wetenschap heeft Robert zonder meer een puike prestatie geleverd. Niet zozeer de koppositie verspeeld, maar de tweede plaats weten te redden.

Al met al ben ik dus dik tevreden. De overwinning was leuk geweest en vandaag hadden we een hele goeie kans, maar er is altijd nog die volgende keer.

Tjerk Korving
22 maart 2009, 22:11
Heb me behoorlijk best vermaakt moet ik zeggen met de DCR op Road America. De eerste stop ging helaas de mist in doordat we wat enthousiast bezig waren met de ignition knop en dat kostte ons zo'n twee ronden achterstand. Afgezien daarvan gingen de eerste twee stints behoorlijk lekker.

Na 16 rondjes van de derde stint maakte Gerben een aardige klapper niet al te ver van de pitstraat. Dat kostte een deel van de voorkant dus dat was een vroegtijdige pitstop. Ik heb daarna het stuur overgepakt en roste de wagen in sector drie met rechtsvoor de brug in na een rondje of 17. Nog niet echt een idee hoe dat kwam maar ik gok dat ik een reepje gras meegenomen heb waardoor ik gewoon rechtdoor schoot. In eerste instantie niet duidelijk of er schade was en op het eerste gezicht kon ik gewoon doorrijden. Na de eerste bocht bleek de halve voorkant aan puin te liggen en met veel onderstuur het rondje gemaakt naar de pits.

Vanaf toen gebeurde er gelukkig niet al teveel gekke dingen meer door eigen toedoen. Her en der wat conflictjes met wagens die op rottige plaatsen gepasseerd moesten worden of ons niet in de gaten hadden maar we hebben het gehaald. Veel geleerd in elk geval deze voor ons eerste DRES race.

Fr3d
22 maart 2009, 22:12
Kort verslag van mijn kant

quali was goed genoeg iets sneller als rare en een stuk langzamer dan AA die pole hadden.

Maar wij hadden ook onze missers

Onze eerste stop ging al gelijk fout.

In de pit een andere rijder geselecteerd ( wist niet eens dat het kon) en daardoor ging de cpu zelf rijden.
echt een wtf momentje :blink: cpu reed een 159 dus erg langzaam:huh1:.

via pit request weer naar binnen gehaald en hopende dat het zo verholpen was, niet dus
nog zo'n rondje en toen wisten we wat konden doen
ik ben een keer van de baan geraakt en ging juist aan de kant om andere voor te laten, helaas knalde er toch iemand op.

Daarna is john nog ergens zijn achter vleugel kwijt geraakt wat veel tijd koste en uit eindelijk ook onze strategie.

ik had veel last van mensen die ik moest inhalen ( lappen) of die ik kon unlappen omdat ik sneller was.

Wel veel plezier gehad en uiteindelijk ook mooie ronde tijden neer kunnen zetten. Belangrijk! we hebben heel de race uitgereden!
En zoals John ook zei heeft de eerste pitstop onze race wat verkloot anders had het plaatje er beslist anders uit gezien.

Tjerk Korving
22 maart 2009, 22:15
O ja, de remmen in onze DCR hebben met enige regelmaat de 1100 graden aangetikt en als top hebben we een 1220 mogen constateren. Je zou haast zeggen dat we daarom al na twee stints onze remmen moesten wisselen. :D Het remde heerlijk maar de volgende keer zullen we er toch maar wat meer koeling tegenaan gooien. :)

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 22:20
Heb me behoorlijk best vermaakt moet ik zeggen met de DCR op Road America. De eerste stop ging helaas de mist in doordat we wat enthousiast bezig waren met de ignition knop en dat kostte ons zo'n twee ronden achterstand. Afgezien daarvan gingen de eerste twee stints behoorlijk lekker.

Na 16 rondjes van de derde stint maakte Gerben een aardige klapper niet al te ver van de pitstraat. Dat kostte een deel van de voorkant dus dat was een vroegtijdige pitstop. Ik heb daarna het stuur overgepakt en roste de wagen in sector drie met rechtsvoor de brug in na een rondje of 17. Nog niet echt een idee hoe dat kwam maar ik gok dat ik een reepje gras meegenomen heb waardoor ik gewoon rechtdoor schoot. In eerste instantie niet duidelijk of er schade was en op het eerste gezicht kon ik gewoon doorrijden. Na de eerste bocht bleek de halve voorkant aan puin te liggen en met veel onderstuur het rondje gemaakt naar de pits.

Vanaf toen gebeurde er gelukkig niet al teveel gekke dingen meer door eigen toedoen. Her en der wat conflictjes met wagens die op rottige plaatsen gepasseerd moesten worden of ons niet in de gaten hadden maar we hebben het gehaald. Veel geleerd in elk geval deze voor ons eerste DRES race.

En nog een toevoeging dat we als enige team een snellere raceronde hebben gehaald dan de kwalificatie ronde.

Maar dat had vooral te maken met het wennen aan een ander stuur. Gelukkig ging het steeds beter en constanter.
En de stop and go nog vergeten na 5 uur racen. Iets te enthousiast de pitstraat binnengekomen. Dat kost dan direct veel tijd. Enige voordeeltje is dat de banden na 1 rondje rijden niet zo heel erg koud meer zijn dan.

Al met al rondje of 4 teveel verloren door fouten die niet gemaakt hadden mogen worden. Het was echt de eerste keer met gtr2 dus hadden beide niet teveel ervaring met hoe alles in zijn werk ging.

Daarbij moesten we ook 2x de remmen vervangen. Misschien de brakeducts niet meer op 1 zetten. Ding remde goed, maar ze vonden toch dat vervangen moest worden. Misschien is elke ronde de 1100-1200 graden aantikken van de voorremmen niet goed voor ze :).

Eddy Gustina
22 maart 2009, 22:55
Heb hele hele goede race gehad.
De eerste race, veel geleerd en erg genoten.

Q ging niet zo best.
Pole gereden, maar was er echt niet blij mee.
We reden bij mijn broertje thuis met mijn stuur, maar kon er niet aan wennen.
Kon geen fatsoenlijke ronde neer zetten, was te voorzichtig bezig.
En dan ga je fouten maken ofterwijl niet snel genoeg.

Race was Rley begonnen, maar hij had zijn remmen niet warm, dus vlieg je er meteen vanaf. P8 weer de baan op en maar inhalen.
Hij kon niet in een ritme komen en foutjes enzo.
mijn stints ging wel aardig kon naar P2 rijden, dus dat kon wel een Win worden, als het allemaal goed gaat. Uiteindelijk zonder peut P6, maar vondt dat niet erg, heb echt genoten.
Op naar de volgende race, kijken of het dar beter gaat.
Het is heel erg vet om met zijn drieen te rijden en 6 uur lang.
Als er een volgende seizoen er is ben ik of zijn we zekers van de partij.

DRES is Master.

Bramzel
22 maart 2009, 23:21
Als er een volgende seizoen er is ben ik of zijn we zekers van de partij.

Zoals gewoonlijk beloven we niks en doen we nergens uitspraken over, maar ik denk wel dat de DRES zijn (voort)bestaansrecht heeft verworven ;)

RARE1
22 maart 2009, 23:27
Dat lijkt mij ook wel.
Er zijn genoeg mensen die gaandeweg dit seizoen ingestapt zijn en die zitten te springen om een volledig seizoen.

Mij spreekt vooral het sociale aspect erg aan, het bij elkaar moeten rijden en zo de race écht samen te rijden, en niet alleen via Teamspeak contact te hebben.

Zou trouwens vet zijn als er iets van een live-stream bij gemaakt zou kunnen worden?
Desnoods met een centraal TS kanaal, waar de bijrijders dan verslag kunnen doen in combi met een vaste groep commentatoren?
Zomaar een ideetje dat ons bij SSCA altijd erg goed bevallen is.

Vandaag de 5e Endurance race op rij met teamie Erwin uitgereden!

Bramzel
22 maart 2009, 23:30
Zo zijn er inderdaad een paar leuke dingen te verzinnen, gaan we zeker allemaal over nadenken voor de toekomst. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen; er zit immers eerst nog een race op LeMans aan te komen.

RARE1
22 maart 2009, 23:35
Ja pfffff, dat wordt voor RARE 1 absoluut de meest enerverende ervaring van álle simracers tijdens die race.

6 uur in dit gevaarte van Erwin:

YouTube - Race seat with force feedback 1

Heb er nu al zin in!
(hij had het er vandaag over, de Feedback in het ding omhoog te schroeven, holy shit! :D)

Darthwillie
22 maart 2009, 23:40
Ziet er geweldig uit, maar is het niet erg vermoeiend?

RARE1
22 maart 2009, 23:42
Ik vrees dat we na 6 uur compleet dood zullen zijn ja :D

*het was leuk jullie gekend te hebben*

Je moet ook in de gordels in het ding trouwens ;)
Heb er al eens een middag gereden, bizar gewoon het ding.
Denk alleen dat m'n vriendin me het huis uit gooit, als ik daarmee aan kom zetten :D

Ralffoxx
23 maart 2009, 00:53
Ik heb een hele leuke race gehad vandaag met Jaap. Gezellig en leuke race. Kleine foutjes en foutjes die hadden voorkomen kunnen worden. Maar leuke ervaring hopelijk als we kunnen zijn we er volgende keer zeker weer bij.
En nog een klein bedankje aan mr. Storm die 2 uur voor de race me nog even op de remmen wees. Door zijn tips hebben wij maar 1x die hoeven te vervangen :D.
Voor rest had met me oude setup sneller gekund maar ja dus de remmen waren dan slechter geweest. Volgende keer iets meer oefening van Jaap ... iets meer dan 1 dag. Denk dat dan hij ook wel ongeveer zelfde tijden als ik kan rijden. Ook hadden we niet elke pitstop onze banden hoeven wisselen :). Maar geleerd en toch nog 9e. Ben tevreden.

Joost van den Heuvel
23 maart 2009, 14:42
De klok ging aftellen in rondje 1, maar dat was niet precies om 12.00. Ietsje later.. Na 6 uur wordt de nummer 1 afgevlagd als ie doorkomt, je rijdt dus maximaal 6 uur en 1 rondje, maar ws. minder.

Maximaal 6 uur en ~2 rondjes. Heb zelf vaak genoeg gehad dat ik net voor de klok op 0 staat met de leider in m'n kielzog (ja, lig dus bijna een ronde achter :P) over de finish kom. Als je dan bij de volgende doorkomst nog voor de leider op de baan rijdt, moet je bijna 2 rondjes meer rijden.

Rsh_scuderia
23 maart 2009, 16:09
Ik vond het een superervaring.

Mijn eerste stint ging echt niet goed. Ik zal nog wel wat aan mijn techniek moeten doen, maar toch.
De beleving met de Live timing en het forum maken het erg spannend en boeiend.

De broers Gustina hadden het tempo er lekker in en als wij niet gingen rekenen met de verkeerde tijd was het podium ons deel. Maar dat betekend op Le Mans een kleine revanche denk ik zo.
2 maanden aan de bak om de juiste setting en snelheid te krijgen op die baan.

Een volgend seizoen DRES lijkt mij niet meer dan gerechtvaardigd. Want voilgens mij hebben we hier bij elkaar 40 enthousiastelingen die die-hard aan het racen zijn. :thumbup:
Voor de volgende race nemen wij onze ervaringen mee en denk en hoop ik op wederom een kans op de top-5.

O en niet vergeten bij het passeren RARE 1 iedere keer aan te tikken. Kan je lachen als er een webcam opstaat :cool:

Robert Saalmink
23 maart 2009, 16:21
O en niet vergeten bij het passeren RARE 1 iedere keer aan te tikken. Kan je lachen als er een webcam opstaat :cool:

:lol:

CannonDale
23 maart 2009, 17:13
Zoals gewoonlijk beloven we niks en doen we nergens uitspraken over, maar ik denk wel dat de DRES zijn (voort)bestaansrecht heeft verworven ;)

Wat denk jij dan !! :laugh:
Super dit man. AA Connection (net zoals de andere teams) verheugen zich zeer op LeMans.
Dat is DE Endurance baan !! :thumbup: Bring It On !! :cool:

Doe maar vast voorbereidingen treffen voor een volgend seizoen. :thumbup1:

Atreidez
23 maart 2009, 17:27
In het verleden is er toch ook een keer een 24 uurs race gereden via DigitalRacing? Niet via internet, maar als een meeting dacht ik.. Dat lijkt me nl. ook wel vet om een keer te doen :P

Niels Tieman
23 maart 2009, 17:28
Nope, we hebben daar maandenlange planning voor gemaakt, posters laten drukken, beamer, etcetcetc.. en 3 weken voor het evenement ging de lokatie falliet... :(

Bram Kocken
23 maart 2009, 17:32
Grote au :S

Robert Saalmink
23 maart 2009, 17:45
Ik dacht dat we het daar nooit meer over zouden hebben..........

Niels Tieman
23 maart 2009, 17:47
Jaap started it!

Ja,.. dat was wel k*t ja. Weet nog dat Emile me belde en zei 'Zit je? Zo nee, ga dan even zitten' en ik zal mijn reactie maar niet op dit forum herhalen.

levi
23 maart 2009, 17:54
Ziet er geweldig uit, maar is het niet erg vermoeiend?

Ja, en daar gaat het toch ook om, na 6 uur kapot wezen, dat is simracen, heb er al 10 uurs races mee gereden ook(en uitgereden)

Ik heb trouwens weer errugggggg genoten van de race, en wat een ontknoping!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat wij op plekkie 7 aan het rond crossen waren, en de nummer 6 viel uit, viel onze mond open, :lol:, maar dat de gustina brothers uitvielen ging er bij ons een juich door de kamer:clap: en niet kwaad bedoeld natuurlijk:blushing:

Toch een xtra stop moeten maken (ongewild) en dan toch nog 5e worden:D

Hoe groot de deceptie bij aa connection was, en de blijdschap bij ons, en dat terwijl we toch aan dezelfde race deelnamen, dat is endurance racen.

Ik kan niet wachten op le mans!!!!!!!!!!!!!!

CannonDale
23 maart 2009, 21:45
Wij konden het ook niet geloven hier. :blink: :laugh: kleine miscalculatie van onze engineers en echte rookiefoutjes van onze rijders, maar goed. Als rookies in deze klasse en je 1e race kan je fouten verwachten hè. :rolleyes: we hebben nou de nodige ervaring opgedaan voor een solide race op LeMans. Daar zullen we het veel beter voor mekaar hebben en er vol voor gaan. :cool:

Rsh_scuderia
24 maart 2009, 17:43
Wij konden het ook niet geloven hier. :blink: :laugh: kleine miscalculatie van onze engineers en echte rookiefoutjes van onze rijders, maar goed. Als rookies in deze klasse en je 1e race kan je fouten verwachten hè. :rolleyes: we hebben nou de nodige ervaring opgedaan voor een solide race op LeMans. Daar zullen we het veel beter voor mekaar hebben en er vol voor gaan. :cool:

Precies :thumbup:
Een podium plekje zou erg fijn zijn. Erwin en Jarno uit de frex tikken is +1 bonuspunt per keer. die willen wij ook wel binnen slepen. Kortom; we gaan er eens goed voor eh... zitten :cool:

Flyer
28 maart 2009, 14:50
Wordt er nog door iemand een filmpje gemaakt toevallig? Trackjack, de sponsor van de league vroeg hier naar, vandaar.

Fabian de Jong
28 maart 2009, 16:05
Wordt er nog door iemand een filmpje gemaakt toevallig? Trackjack, de sponsor van de league vroeg hier naar, vandaar.
Ik denk dat je dan het beste iemand kan vragen die ook filmpjes maakt van de DRTCC races.

Bram Van Der Stichelen
28 maart 2009, 16:14
Ik denk dat je dan het beste iemand kan vragen die ook filmpjes maakt van de DRTCC races.

Er was hier nochtans iemand die filmpjes ging maken van de DRES races. Er was er zo ook al eentje van Sebring. Maar ik kan me niet meer herinneren wie dat juist was.

Jeroen Ursem
28 maart 2009, 17:21
Marc Dieters heeft er 1 gemaakt voor race 1

Fr3d
28 maart 2009, 22:48
ik had het geopperd na monza maar ik begreep dat iemand anders zich daar bezig mee bezig houdt.

Joost van den Heuvel
31 maart 2009, 12:13
Marc heeft momenteel geen tijd helaas (heeft bij andere competitie ook al een hele tijd niet meer meegereden).

Eric Linssen
31 maart 2009, 14:10

Heb je die van Sebring al gezien Emile???

CannonDale
9 april 2009, 16:01
Wanneer kunnen we een LeMans Topic verwachten ??
Kunnen we daar alvast krabbelen. :cool:

Flyer
9 april 2009, 16:12
Snel hoop ik, maar heb het moemnteel druk. Probeer met de Pasen het voor elkaar te maken. Anders voorlopig maar even in de Algemene DRES thread.

CannonDale
9 april 2009, 16:22
:thumbup1:

Fr3d
16 april 2009, 19:24
hij is er nog niet:innocent: