PDA

View Full Version : DRES | Ronde 3: Road America

Pagina's : 1 [2] 3

KTM Racing Team
22 maart 2009, 11:01
Ik denk dat hij bedoelt dat ze met z'n 2en zijn en dat er daar 1 van af valt. Blijft er 1 rijder over.

UT Carsport
22 maart 2009, 11:03
Fabian is op dit moment windows opnieuw aan het installeren, we hopen over een half uur op de server te zijn...

clipto
22 maart 2009, 11:04
Ik denk dat hij bedoelt dat ze met z'n 2en zijn en dat er daar 1 van af valt. Blijft er 1 rijder over.

Ik zeg, dát is pas een Endurance-ervaring! :D

RPM Motorsport
22 maart 2009, 11:19
RPM2 is ook weer van de partij. Peter, Marnix en Robert zijn de dienstdoende rijders vandaag en we gaan toch weer voor het podium. Ondanks dat een paar toppers zich afmelden zal het niet makkelijk worden, want er zijn genoeg andere teams die al hebben laten zien voorin te willen rijden.

To finish first, you first have to finish. We gaan ons best doen en we hebben er zin in! :)

Supervise Racing
22 maart 2009, 11:21
John rijdt momenteel zijn verkenningsrondjes in de Supervise Racing Trackjack Audi. Het is weer even wennen aan de controls.

We missen toch nog wel een aantal teams. Misschien allemaal last minute log ins.

De kwalificatie doen we beiden. De openings stint komt voor rekening van Emile.

Bram Kocken
22 maart 2009, 11:22
Succes mensen!
Ik hoop af en toe wat mee te kunnen pikken :D

Flyer
22 maart 2009, 11:26
Ik wil toch nog even alle deelnemers op het hart drukken dat we geen crash in de eerste bocht willen. Twee wagen lengte verschil (afstand) dient er tussen de deelnemers te zijn bij het uitkomen van de laatste bocht.

Gun elkaar dat eerste rondje wat rust zodat iedereen de bandjes en de remmen op temperatuur kan laten komen. We moeten zes uur rijden en als je sneller bent kom je er toch wel ergens voorbij.

VDS Motorsport
22 maart 2009, 11:34
Ik ben alweer uitermate benieuwd welke strategieën we gaan zien vandaag :)

Bram Kocken
22 maart 2009, 11:39
Ik wil toch nog even alle deelnemers op het hart drukken dat we geen crash in de eerste bocht willen. Twee wagen lengte verschil (afstand) dient er tussen de deelnemers te zijn bij het uitkomen van de laatste bocht.

Gun elkaar dat eerste rondje wat rust zodat iedereen de bandjes en de remmen op temperatuur kan laten komen. We moeten zes uur rijden en als je sneller bent kom je er toch wel ergens voorbij.
Inderdaad, volgens mij kun je in de eerste rondes de race alleen maar verliezen!

CannonDale
22 maart 2009, 11:44
Wat is het wachtwoord voor DRES.
Heb geen Nieuwsbrief mogen ontvangen.

Audi Sport Limburg 2
22 maart 2009, 11:47
Wat is het wachtwoord voor DRES.
Heb geen Nieuwsbrief mogen ontvangen.

xxxxxx

CannonDale
22 maart 2009, 11:49
Thnx..:D

UT Carsport
22 maart 2009, 11:49
Fabian kreeg zijn pc niet aan de praat en daarom racen we vandaag bij mij. Fabian zit op dit moment aan het stuur om te wennen aan mijn instellingen en raceseat, aangezien die nogal anders zijn dan die van hem.

Limbo Racing Team
22 maart 2009, 11:51
Joho, wij zijn ook on track..... Marc is nu weer het wennen.....

RPM Motorsport
22 maart 2009, 12:04
Ik zie toch Audi Sport Limburg 2 verschijnen, moesten die geen server repareren? ;)

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 12:04
Onze pace is behoorlijk lager. Stuur van Tjerk is wel erg wennen nog. Zal dus zeker seconde per ronde langzamer zijn. Maar andersom Tjerk met mijn stuur ging nog iets minder. Dus we zien wel wat er van komt.

paulpeter
22 maart 2009, 12:09
Allemaal succes heren:thumbup:

Maik Peters
22 maart 2009, 12:12
suc6 allemaal!
Maak er wat moois van!

UT Carsport
22 maart 2009, 12:14
Nou ik (Fabian) heb net eerste paar rondes gereden om te wennen, maar ik rij rond als een krant.

Audi Sport Limburg 2
22 maart 2009, 12:18
Ik zie toch Audi Sport Limburg 2 verschijnen, moesten die geen server repareren? ;)

Audi Sport Limburg 2 is vandaag wel aanwezig ;) Ron (Dikkuh) is namelijk Audi Sport Limburg 1

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 12:20
AA-Connection is alive and kickin' :thumbup:

KTM Racing Team
22 maart 2009, 12:26
Hey Richard, top dat je er ook bij bent. Jullie gaan goed in de quali trouwens. :thumbup:

John.

RPM Motorsport
22 maart 2009, 12:29
Kwalificatie is op dit moment bezig, 3 teams in de 41, wij verwachten zo ook een 41er neer te zetten :P
waar blijven die 39ers heren?

Darthwillie
22 maart 2009, 12:29
lijkt het weer te doen hier :blink: missen nu wel veel tijd en kwalificatie :huh1:

Modem stond bijna 5 kwartier te resetten :surrender:

wat is handig? joinen tijdens kwali of wachten op warmup? (niet rijden tijdens quali, weten we;) )

RPM Motorsport
22 maart 2009, 12:32
Tijdens warmup kun je niet meer joinen dus wel nu doen!

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 12:33
Ooo, en net een dikke vette Poleposition met maar liefst 2 tienden

Audi Sport Limburg 2
lijkt het weer te doen hier :blink: missen nu wel veel tijd en kwalificatie :huh1:

Modem stond bijna 5 kwartier te resetten :surrender:

wat is handig? joinen tijdens kwali of wachten op warmup? (niet rijden tijdens quali, weten we;) )

Tijdens warmup kan je niet meer joinen. Dus ik zou het nu doen en in de pit wachten tot de warmup.

KTM Racing Team
Als je het mij vraagt kan je beter nu joinen. Volgens mij kan je na de quali niet meer joinen. Correct me if i'm wrong. ;)

John.

Ah, te laat.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 12:36
Kwalificatie is op dit moment bezig, 3 teams in de 41, wij verwachten zo ook een 41er neer te zetten :P
waar blijven die 39ers heren?

We hadden door het verkeerde schuim in de stoeltjes niet een optimaal zit plek te pakken voor in de quali. 1.39 wordt daardoor lastig. En de Bordeaux '57 helpt ook al niet echt mee..... :cool:

Eddy is daardoor de hele tijd aan het foeteren in de stoel. Wij hebben maar de TS even uit gezet voor ons....:dots:

UT Carsport
22 maart 2009, 12:42
Ik (danny) heb zojuist getracht een redelijke kwalificatietijd neer te zetten, heb 41.7 kunnen klokken. Er zit nog wel meer in, maar het is op dit moment belangrijiker Fabian wat tracktime te geven. We laten het bij die 41.7.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 12:52
quali doel gehaald , top 10 en voor rare :)

Zat meer in, maakte een foutje laatste seectie anders had het -3 tiende kunnen zijn

Limbo Racing Team
22 maart 2009, 12:53
proficiat aa competition

en sorry steven...... ging iets ff helemaal fout...

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 12:54
Was zeker een mooie tijd, met een betere zithouding was een 1.40 mogelijk geweest.
De race is lang en de pitstops zijn cruciaal.

RARE1
22 maart 2009, 12:58
Dikke PB gereden, die ons op een P9 startplek brengt.
Zat nog 2 tiende in sector 1, maar hij kwam er helaas niet helemaal uit.
KTM dus nét voor ons, maar de race is lang!

Let allemaal op bij de start en hou 2 WAGENLENGTES AFSTAND bij het opkomen van het rechte stuk!
Dan is de start in ieder geval clean en hebben we een faire race!

Onze taktiek is helemaal uitgewerkt vanmorgen en we zijn er klaar voor om op de baan in de komende 6 uur mooie dingen te laten zien.
Nu maar hopen dat we uit de brokken van de anderen blijven ;)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 12:58
gefeli AA!

Flyer
22 maart 2009, 12:59
Na een kwalificatie waarbij wij p6 hebben bereikt heeft Emile nu het stuur ter handen genomen om aan de race te beginnen.
Hopelijk over 6 uur een beker in de hand of toch een heleboel punten!

Succes iedereen zodirect en de komende 6 uur

Supervise racing...

UT Carsport
22 maart 2009, 13:05
Gefeliciteerd AA, mooie tijd :)

Fabian boekt veel progressie, zit inmiddels ook in de 42. Wij zijn er klaar voor :)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 13:08
succes, race on!

Rsh_scuderia
Veel plezier allemaal!

Michael Storm
Succes jongens :thumbup:

El Maestro
22 maart 2009, 13:09
Iedereen veel succes, en ik duim voor de Dome´s!:thumbup::laugh:

RARE1
22 maart 2009, 13:12
9e gestart, in bocht een volle beuk van Zerobarrier en we kunnen achteraan starten!
Wat mij betreft kijkt de organisatie hiernaar.
Ondanks alle waarschuwing zijn wij weer mooi het haasje :(:(:(

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 13:13
mooie tijd Limbo Racing! zet em op ;)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 13:15
ktm heeft ook een flinke beuk gehad

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 13:18
1e bocht waren de remmen toch iets te koud. Helaas.
Als 8e de baan weer op....

De linkerbocht na het rechte stuk kwamen we achter KTM Racing die erg lang remde. Hierdoor moesten we echt voor de binnenkant kiezen. Helaas raakte we elkaar. :blink:

Ondertussen vervolgen we onze weg. De race is lang :thumbup:

RPM Motorsport
22 maart 2009, 13:18
Als 3e gestart hier, waar we goed tevreden over zijn. Robert heeft plaatsgenomen achter het stuur en heeft meteen maar d eleiding in handen genomen, RPM2 dus op kop!! jammer dat er toch mensen zijn die zich niet kunnen bedwingen....

RARE1
22 maart 2009, 13:25
Erwin stoomt alweer mooi op van P15 na de crash in T1, terug naar P11 nu :)

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 13:32
hm... CW40 verbinding kwijt?

Audi Sport Limburg 2
22 maart 2009, 13:32
Rob Linssen is de race gestart en hij ligt nu 13e.
Het gaat wel goed

Mossel
22 maart 2009, 13:37
ik volg het nu via http://www.digitalracing.nl/livetiming/livetiming.php?optie=3

Leuk om het zo te volgen

Atreidez
22 maart 2009, 13:37
9e gestart, in bocht een volle beuk van Zerobarrier en we kunnen achteraan starten!
Wat mij betreft kijkt de organisatie hiernaar.
Ondanks alle waarschuwing zijn wij weer mooi het haasje :(:(:(

Ja was idd jammer, maar al deed Steven zelf ook voorzichtig, het leek wel of je stilstond in die bocht... Hij kon geen kant op en remde voldoende voor de bocht, maar had geen idee dat jullie op die snelheid er doorheen zouden gaan.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 13:38
We klimmen gestaag hier bij AA connection.
Nu we uit verkeer zijn gaan het tempo flink omhoog.

P3/P4 voor de eerste serie pitstops zou mooi zijn, voordat ik er in kom :lol:

Atreidez
22 maart 2009, 13:40
ZB gaat trouwens redelijk stabiel, maar neit supersnel.. Redelijk constante tijden nog met de VDS peugeot in onze nek :o Oh terwijl ik het type is ie er voorbij en maakt Steven een foutje, dus de Rare1 zit ook weer voor ons en we zijn op p10.

Bram Kocken
22 maart 2009, 13:41
ik volg het nu via http://www.digitalracing.nl/livetiming/livetiming.php?optie=3

Leuk om het zo te volgen

Ja toch? Samen met een regelmatige F5 in dit topic is het leuk volgen wat er gebeurd. Mooie nieuwe feature in DR.nl :D

ZB gaat trouwens redelijk stabiel, maar neit supersnel.. Redelijk constante tijden nog met de VDS peugeot in onze nek :o Oh terwijl ik het type is ie er voorbij en maakt Steven een foutje, dus de Rare1 zit ook weer voor ons en we zijn op p10.
Jaap, anders doe je even net als de rest en post je vanuit het Team-account van je DRES-team? ;)

Darthwillie
22 maart 2009, 13:44
Veel last van framedrops, we hebben een pitstop gemaakt , hopende dat het beter ging, maar helaas werd nog erger. Aangezien we in verkeer terechtkwamen leek het ons veiliger om maar op te geven. :no:

Ik ben bang dat het te maken heeft met de storing van vanochtendt waardoor we ook al niet in de vrije trainingen kwamen. :cursing:

KTM Racing Team
22 maart 2009, 13:44
eerste stops staan op het punt van beginnen.
altijd spannend om te zien of het daarna anders gaat.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 13:46
AA Connection gaat ook goed.
Mooie, cleane uitremactie nadat de Audi goed werd gepositioneerd op de back straight. KERS-knop werkt uitstekend op de R10 :thumbup:

P4 en stabiel.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 13:48
AA Connection haalt wat ons betreft af en toe wel heftig in. De ingehaalden rijden bijna allemaal achter ons doordat ze spinden. Enniewee, Gerben is bezig met de eerste stint en het gaat best lekker. :)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 13:51
AA Connection gaat ook goed.
Mooie, cleane uitremactie nadat de Audi goed werd gepositioneerd op de back straight. KERS-knop werkt uitstekend op de R10 :thumbup:

P4 en stabiel.

wordt tijd dat richard gaat rijden :lol:

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 13:52
Ik zie dat Limbo Racing weer een plek terug pakt. :)

Atreidez
22 maart 2009, 13:55
Wij schijnen nog geen team account te hebben, sorry :D De goondome kwam ons na een klein foutje voorbij, maar ging meteen de pits in.. p10 nog steeds dus.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:02
Pitstops zo te zien?

AA Connection reed al een 1:42.0. Vraag me af of iemand daar nog onder komt.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:03
De AI heeft onze auto over genomen na de pitsstop. Weet iemand hier een oplossing voor?

Jean
22 maart 2009, 14:03
Wie zit achter het stuur van Limbo Racing Team ?

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:06
De AI heeft onze auto over genomen na de pitsstop. Weet iemand hier een oplossing voor?

Eric heeft daar geloof ik wel ervaring mee. Weet alleen niet of hij ook een oplossing heeft.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:07
Iemand?

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:07
Hmm, geen idee wie Eric is.

Audi Sport Limburg 2
22 maart 2009, 14:08
Eric heeft daar geloof ik wel ervaring mee. Weet alleen niet of hij ook een oplossing heeft.

gewoon weer naar binnen en andere driver selecteren.... heeeeeel irritant ja.. heb ik ervaring mee grrr

UT Carsport
Ik (danny) heb net het stuur overgegeven aan Fabian, afgezien van een knullige en onnodige spin na een uitstapje in de lange rechterdoordraaier ging het wel redelijk. We liggen nog 1e :)

Niels Tieman
Het ligt eraan waar je die knop hebt gebind. Maar standaard zit hij op de " i " knop.
En de volgende race er voor zorgen dat die knop niet gebind is. :)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:09
gewoon weer naar binnen en andere driver selecteren.... heeeeeel irritant ja.. heb ik ervaring mee grrr
Hoe doe je dat?

Supervise Racing
22 maart 2009, 14:10
Nou wat een heftige, maar nette opening van de race. Nette start, complimenten aan iedereen. Ik (Emile) zat gelijk goed in het verkeer. Belgian Lizards uitgeremd, maar uiteindelijk plekje weer moeten terug geven.

Excuses aan Limbo Racing, het contact was per ongeluk. Verkeerd ingeschat waar je zat.

Door een foutje (grindbak) van mij hebben gekozen om iets eerder te stoppen. John zit achter het stuur. Alleen voorbandje gewisseld.

RPM Motorsport
als je nog een pitstop maakt? grote kans dat je dan zelf weer de controle krijgt...

anders weet Emile mss meer?

Rsh_scuderia
Stop net gehad voor AA Connection. Excuses voor het mindere inhaal actie. Gebruik de stuur van mijn broer en die voelt weer heel anders aan. Richard nu achter het stuur voor de 2e stint. Stop verliep perfect.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 14:11
Zucht, compleet verknalde pitstop weer. De engine wou weer niet uit. Gister nog getest en ging echt goed, en nu werkte het weer niet.

Kan iemand even aangeven hoe precies je je knoppen gebruikt bij het uitzetten van de engine. Sportief gezien zit er genoeg snelheid in, maar op deze manier verlies je ongewild veel tijd.. pitstop van 176 seconde gehad :S

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:11
als je nog een pitstop maakt? grote kans dat je dan zelf weer de controle krijgt...

anders weet Emile mss meer?
Nee uit zich zelf werd het niet verholpen maar we hebben het zelf kunnen oplossen. Fred rijd weer.

Bramzel
22 maart 2009, 14:12
KTM Racing: zorg dat je als je op enter drukt bij je pitstop er in ieder geval staat geselecteerd dat jij gaat sturen en niet de AI. Dit is een optie op het pitbord. Op de baan kan je het terugzetten door op 'I' te drukken.

Bramzel
22 maart 2009, 14:13
Zucht, compleet verknalde pitstop weer. De engine wou weer niet uit. Gister nog getest en ging echt goed, en nu werkte het weer niet.

Kan iemand even aangeven hoe precies je je knoppen gebruikt bij het uitzetten van de engine. Sportief gezien zit er genoeg snelheid in, maar op deze manier verlies je ongewild veel tijd.. pitstop van 176 seconde gehad :S

1x drukken, en dan wachten totdat hij uitgaat. De Diesels stoppen wat langzaam hun motor, dus als je te snel weer op de knop drukt zet je hem weer aan ipv dat je hem uitzet.

KTM Racing Team

Ignition uit en na het tanken weer aan, starten is niet nodig met deze auto's, gaat vanzelf.

Limbo Racing Team
mijn eerste stint (eric) afgerond....

ik had virus scanner uitgezet, maar in de warming up lap was dat kreng toch het lopen met soms een freeze van 2-3 sec. heeeeeeeel irritant en dus veel tijd moeten inleveren. nadat de scanner klaar was lag ik 35 sec achter. Nog eraf getikt door supervise en aa connection.... vooral die laatste was niet echt nodig. Daarna het tempokunnen opvoeren en redelijk vast kunnen houden. geloof 36 sec achterstand op ut met de pitstop. Hopelijk zijn de problemen achter de rug en kunnen we weer naar voren vechten...

Belgian Lizards
22 maart 2009, 14:14
proficiat aa competition

en sorry steven...... ging iets ff helemaal fout...

np, wou net uit de slipstream komen als je net ook op zij ging. Botsing was onvermijdbaar

net men eerste stint gereden,
bij de start een plaatsje verloren aan Supervise door iets te voorzichtig te starten.
Maar paar ronden later na een paar wel erg close acties toch terug voorbij:D

het gaat hard vooraan op het einde van de stint reed de top 4 allen 1.42 ers

nu heeft gert overgenomen

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:14
KTM Racing: zorg dat je als je op enter drukt bij je pitstop er in ieder geval staat geselecteerd dat jij gaat sturen en niet de AI. Dit is een optie op het pitbord. Op de baan kan je het terugzetten door op 'I' te drukken.
Tnx Bram.

John.

Supervise Racing
22 maart 2009, 14:15

Volgens mij allen Ignition gebruiken om hem uit en aan te zetten. Niet de start knop gebruiken. Werk zo op de Audi.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 14:15
Engine uit/aan heb ik ingesteld op i. Werkt prima.

UT Carsport
22 maart 2009, 14:17
Het gat tussen ons en RPM op de 2e plek is slechts 2,2 seconde, wordt nog spannend zo :)

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 14:21
Jaap is nu aan het rijden. Ik heb behoorlijk wat kleine foutjes gemaakt jammer genoeg maar ach. Onze pitstop ging niet helemaal 100 maar we zijn weer rustig op weg. Jaap moest wat gasten er langs laten door dat hij van de lijn af wou en iemand hetzelfde deed ontstond er even een klein misverstandje maar voor rest gaat het nu wel goed denk ik. Over 20 rondjes ben ik weer aan de beurt :D.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 14:21
Oeeii !! Klein foutje van Richard en Belgian Lizards er voorbij op P3.

UT Carsport
22 maart 2009, 14:22
Fabian schiet er even af in de bocht voor de lange doordraaier, RPM op kop nu!

Niels Tieman
22 maart 2009, 14:23
Genieten de heren ook een beetje van de live-timing? :D

UT Carsport
22 maart 2009, 14:24

zeker, echt een geweldige toevoeging :) het is alleen wat lastig om de verschillen te bepalen, maar met de trackpositie kom je een heel eind.

UT Carsport
22 maart 2009, 14:25
Fabian zit weer op de staart van de RPM auto, na een klein foutje van hun. Mooi gevecht zo!

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:27
Supervise is Limbo Racing weer voorbij.

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 14:27
Ja was idd jammer, maar al deed Steven zelf ook voorzichtig, het leek wel of je stilstond in die bocht... Hij kon geen kant op en remde voldoende voor de bocht, maar had geen idee dat jullie op die snelheid er doorheen zouden gaan.

dit incident ik remde nog voor me eigen rempunt jullie stonden totaal stil ik kon niet echt een kant op. Door dat voorval verloor ik ook wat concentratie en snelheid de eerste ronde die totaal niet goed verliep.

El Maestro
22 maart 2009, 14:28

OH YEAH!:p

Supervise Racing
22 maart 2009, 14:31
John rijdt momenteel constant rondetijden in de top 3. Live timing is echt een onwijze gave toevoeging.

Laatste ronde weer de snelste tijd. We winnen weer iets terug. :D

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 14:32
Die knop heb ik wel ingesteld dus dat was het probleem niet. We hebben overigens een peugeot, maar dus echt knop 1x gebruiken om hem uit te zetten. Alles laten gebeuren en dan weer 1x gebruiken om hem aan te zetten.
Gaan we proberen.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 14:32

Live timing is echt cool. Leuke toevoeging. :thumbup:

Supervice is hard op weg naar AA met Richard achter het stuur.
Dat wordt zo de Audi flink breed houden. :p

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 14:34
En Supervice er voorbij.
Gaat lekker met de heren.

Supervise Racing
22 maart 2009, 14:35
Live timing is echt cool. Leuke toevoeging. :thumbup:

Supervice is hard op weg naar AA met Richard achter het stuur.
Dat wordt zo de Audi flink breed houden. :p

John is er voorbij. Die auto loopt hard op het rechte stuk zeg. We kwamen er niet voorbij op snelheid.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:35
Supervise is goed bezig... inmiddels AA Connection voorbij. :thumbup:

RPM Motorsport
22 maart 2009, 14:37
Live timing is inderdaad super, zeker nu jij hier niet zit Niels, we moeten het nu ook van de timing hebben om te volgen hoe Robert het doet.
En voorlopig is dat gewoon hartstikke goed, hij ligt mooi op kop, rijdt een goed tempo, zeker eind eerste stint ging het heel hard. 3e stint zal Marnix het stuur overnemen, kijken of we dan de koppositie vast kunnen houden. We gaan er hier vanuit dat UT bij de vlgende stop banden moet wisselen?

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:37
Helemaal perfect.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 14:42
Zou fijn zijn als Richard Hamaker ons er voorbij zou willen laten. We willen ons namelijk unlappen. Richard verdedigd heftig. Hun liggen 2 ronden voor dus wat is het probleem? Hierdoor ging Fred van de baan af.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:43
Echt SUPER die Live-Timing! :D

Belgian Lizards
Goon squad

SPIEGELS

Blauwe vlaggen

:eek:

Mossel
ik zit nou al een tijdje die live timing in de gaten te houden maar het gat tussen RPM2 en UT blijft 240 mtr terwijl RPM2 elk rondje harder gaat (laatste 3 laps bv)

apart

UT Carsport
22 maart 2009, 14:44
Fabian heeft net even een kleine spin gemaakt, de aansluiting met RPM zijn we kwijt helaas.

UT Carsport
22 maart 2009, 14:53
RPM de pits in, wij kunnen nog 2 ronden rijden. Ik (danny) neem zo het stuur over.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:53
Tweede ronde pitstops zo te zien.

Limbo Racing zit AA Connection op de staart.

edit: en er voorbij omdat AA Connection de pits in duikt.

Supervise Racing
22 maart 2009, 14:57
De race is alweer bijna op 1/3 en tot nu toe gaat het prima bij supervise racing. John heeft net zijn stind afgerond en emile is met vers rubber het circuit terug opgegaan om p4 te verdedigen!
Leuk dat het veld tot nu toe zo dicht bij elkaar blijft!

En inderdaad: de live-timing is echt top!
Helaas is hij wel teruggeschakeld in "kwalificatie-modus". In het begin van de race kreeg je ook nog informatie over de afstand tussen de deelnemers in seconden etc ("race-modus")...

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 14:58
Zou fijn zijn als Richard Hamaker ons er voorbij zou willen laten. We willen ons namelijk unlappen. Richard verdedigd heftig. Hun liggen 2 ronden voor dus wat is het probleem? Hierdoor ging Fred van de baan af.

Verdedigen?!
Ik was helemaal niet aan het verdedigen.
Jullie reden op P12 en als je sneller bent, zet je bolide er dan naast, dan mag je er langs.
Ik ga natuurlijk niet stilstaan om anderen er voorbij te laten ;).
Als ik jullie tot last ben geweest, excuses hiervoor, maar ik zag nergens het gat erg klein worden of een inhaal actie. :)

Mijn stint ging niet echt lekker, maar nu 2 uur Gustina Powerrrrrrrr :thumbup:

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 14:59
Mooie pitstop @ Supervise... Limbo Racing en AA Connection ingehaald.

UT Carsport
22 maart 2009, 15:00
Zo Danny heeft nu het stuur overgenomen.

Ik (Fabian) kon absoluut geen lekker tempo rijden en denk toch dat dit voornamelijk aan het andere stuur + pedalen komt, ik raakt er maar niet aan gewend. Naja we liggen op P2 en dat is een prima vooruit zicht.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 15:00
als je er een achterblijver achter je zit die sneller is zou het fijn zijn als je die voorlaat.
Dat gebeurd niet waardoor 3x naast de baan ben gekomen omdat er opeen veel vroeger remt wordt en bochtensnelheid lager lag. ( fr3d)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 15:03
Verdedigen?!
Ik was helemaal niet aan het verdedigen.
Jullie reden op P12 en als je sneller bent, zet je bolide er dan naast, dan mag je er langs.
Ik ga natuurlijk niet stilstaan om anderen er voorbij te laten ;).
Als ik jullie tot last ben geweest, excuses hiervoor, maar ik zag nergens het gat erg klein worden of een inhaal actie. :)

Mijn stint ging niet echt lekker, maar nu 2 uur Gustina Powerrrrrrrr :thumbup:

Ik ga hem er natuurlijk niet naast zetten met kans op een ongeluk, want jij blijft op de race lijn rijden.
Je ziet toch wel een andere auto naderen in je spiegels. Kwestie van op een rechte stuk van het gas ofzo en er is geen probleem.

John is weer achter stuur voor de volgende stint

Bramzel
22 maart 2009, 15:06
@ KTM Racing Team: de inhalende partij is altijd verantwoordelijk, je moet hier niet de verantwoordelijkheid van zoiets bij de ander neer gaan leggen. Als je van de baan afgaat omdat je er te kort op zit is het jouw schuld, niet die van hen. Jij bent sneller, dus jij moet inhalen. De andere partij rijdt ook zijn eigen race, die hoeven niet van het gas te gaan voor een auto die 2 ronden achter hen ligt lijkt me?

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 15:07
ZB net gepit en kwamen 10e weer naar buites.. Steven moet weer ff wenne op de nieuwe bandjes :P Vermoeiend hoor, heb beetje last van me pols ook.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 15:08
Gerben is weer aan de beurt voor stint 3, net de pits uit met een spinnetje maar we zijn weer opweg. Pitstop ging nu wel goed met motor uitzetten gelukkig. Helaas waren nu de remmen aan vervanging toe dus dat koste weer wat tijd.

Rsh_scuderia
Ik ga hem er natuurlijk niet naast zetten met kans op een ongeluk, want jij blijft op de race lijn rijden.
Je ziet toch wel een andere auto naderen in je spiegels. Kwestie van op een rechte stuk van het gas ofzo en er is geen probleem.

John is weer achter stuur voor de volgende stint

Fred, als je sneller bent, zet hem er naast. Je bent immers sneller dus zou dat ook moeten kunnen. Ik ga niet hand en tand verdedigen. De race duurt immers nog 4 uur op zo een moment ;)
Ik kijk de hele tijd in mijn spiegels dus een inhaalactie zie ik dan van ver aan komen. :)
De baan is breed genoeg en plaatsen ook genoeg om hem er met een aanloopje naast te zetten :thumbup:

Dit is een kwestie van interpretatie volgens mij tussen ons tweeën. :)

Quizmaster
...Helaas is hij wel teruggeschakeld in "kwalificatie-modus". In het begin van de race kreeg je ook nog informatie over de afstand tussen de deelnemers in seconden etc ("race-modus")...

Ah, vandaar... dat miste ik een beetje, nou ja het is dan ook nog een beta-versie. Afgezien daar van GEWELDIG :thumbup:

RPM Motorsport
Robert meldt zich na duty :)

Goede eerste stint gereden, snelste tijd een 1:42.363 en in de tweede bocht al de leiding kunnen pakken. Na een paar ronden kwam UT kijken met Danny aan het stuur, ik heb niet al te veel moeite gedaan om die achter me te houden: gewoon lekker ritme rijden en dat ging goed.

De tweede stint werd onregelmatiger, wat achterblijvers en een gevechtje met UT drukten de tijden. Uiteindelijk kon ik aan het einde van de stint de voorsprong uitbouwen naar 4 seconden (wat 25 werd na vermoedelijk een foutje van UT).

Nu zit Marnix aan het stuur, daarna is Peter aan de beurt.

RARE1
Erwin had een foutje in de laatste paar ronden van zijn stint.
We gingen wijd in de lange doordraaier en hadden wat schade linksvoor.
De rondjes erna bleven rommelig en ik pakte de auto van hem over.
Helaas was door dit tikje, en door de tik in T1 toch heel wat schade merkbaar tijdens het rijden, daardoor ik geen 43 of 44 'ers heb kunnen rijden.
Toen de pits aangevraagd, maar door foute selectie in het pitmenu werden geen banden gewisseld en ook de schade werd niet gerepareerd.
Dus gauw nog een rondje, weer naar binnen en vervolgens wél de nieuwe bandjes en nieuwe bumpers gekregen.

Erwin is nu onderweg voor zijn 2e stint.
Kijken of hij hem wel weer in de 44'ers weet te rijden (lukte hem in de 1e stint zeer goed).

Het gat naar achteren is momenteel 50 seconden, en de mannen op het plekkie voor ons zitten precies voor ons, dus het unlappen is een kwestie van tijd ;)

Had toenstraks trouwens ook een momentje met Goonsquad die incl. blauwe vlag in het midden van de rijlijn bleef zitten, kwam er uiteindelijk wel voorbij maar het geintje kostte me een dikke 6 seconden.

gerb_1963
22 maart 2009, 15:09
Goon squad

SPIEGELS

Blauwe vlaggen

Spiegels worden bekeken, blauwe vlaggen gerespecteerd. We doen ons best. Wij hebben hier een goeie rijder en een langzame rijder. Iets met roeien met de riemen die je hebt of zo ;-)

Goonsquad

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 15:14
Mooi gevecht om de 5e plek... AA en Limbo duiken allebei weer in de 1:42.

Darthwillie
22 maart 2009, 15:15
Spiegels worden bekeken, blauwe vlaggen gerespecteerd. We doen ons best. Wij hebben hier een goeie rijder en een langzame rijder. Iets met roeien met de riemen die je hebt of zo ;-)

Goonsquad
Hou vol, de hoop van Dome minnend nederland is op jullie gevestigd :thumbup:

Audi Sport Limburg 2
22 maart 2009, 15:15
Niel heeft zijn stint erop zitten.
Eerst ging het voor geen meter, op een gegeven moment reed kwam hij op dreef en reed lage 44'ers. Met de pits ging iets verkeerd en reden we op automatische piloot maar is nu weer gefixt.

Rob is nu op weg

Dix5
22 maart 2009, 15:16
:thumbup:Geweldig die live timing.

Volg de race vanuit Val-Thorens tussen het skieen door.
Gaat goed jongens van Supervice Racing ga door.:thumbup:
Kom straks nog een keer kijken

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 15:17
Limbo is AA voorbij.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 15:18
Mooi gevecht om de 5e plek... AA en Limbo duiken allebei weer in de 1:42.
Klein foutje bij ons.
We zijn weer stabiele, snelle rondetijden aan het rijden.
Het tempo ligt momenteel het hoogst van alle andere team. De schade die ik heb aan gebracht (Richard) zijn we aan het goed maken. En met We bedoel ik de Gustina broers :laugh:

KTM Racing Team
22 maart 2009, 15:18
Dit is een kwestie van interpretatie volgens mij tussen ons tweeën. :)

zoiets ja
komt goed de volgende keer.
nadeel was, in de bochten was ik sneller, maar op het rechte stuk liep je weg. Werd lastig zo, en omdat je vroeg remde veraste je me daarmee.
:scared:

Stefan van Renselaar
22 maart 2009, 15:20
UT Carsport is volgens mij met een flinke opmars bezig :)

Hekking
22 maart 2009, 15:21
Goed werk colega's van RPM² :thumbup:
Als jullie vandaag winnen is het eerste rondje bier op de volgende meeting van
mij ;)

gerb_1963
22 maart 2009, 15:25
Hou vol, de hoop van Dome minnend nederland is op jullie gevestigd :thumbup:

Natuurlijk houden wij vol. Alexander zit nu aan het stuur en hij gaat als de bliksem. Ik ben bezig om een dome met een renault motor te bouwen. Misschien zien we die ook ooit eens in een race.

Goonsquad

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 15:26
UT zit er idd al dicht op zo te zien.

Ook het gevecht om de derde plaats wordt steeds spannender. :D

edit: en Danny is er voorbij.

UT Carsport
22 maart 2009, 15:27
UT zit er idd al dicht op zo te zien.

Ook het gevecht om de derde plaats wordt steeds spannender. :D
En er voorbij :)

RPM Motorsport
22 maart 2009, 15:29
Gevecht om de 3e plek is geweldig. Belgian, Supervise, Limbo en AA zitten vlak bij elkaar. Waanzin :)

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 15:31
Steven rijdt gemoedelijk zijn rondjes, gaat ok. Weinig verkeer, alleen wat snellere deelnemers er langs gelaten en een steady gat van minuutje voor en 1,5 achter :)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 15:33
We komen nog niet echt in ons ritme op dit moment. Dus we blijven nu rond 10 seconde hangen. De volgende stint gaan we er weer tegenaan. Nu constant blijven toeren en de volgende stint gaan we langzaam aan weer wat tijd goed maken :cool:

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 15:34
Limbo zit weer vlak achter Supervise.

gerb_1963
22 maart 2009, 15:35
Goon squad

SPIEGELS

Blauwe vlaggen

Ik heb hem net ff hard op z'n bek gerost.

Na aandringen heeft ie beterschap beloofd.

Sorry

RARE1
22 maart 2009, 15:39
Erwin is me toch lekker bezig man, gooit er net gewoon 8 x 44'ers uit achter elkaar :D
Gat naar voren is nu nog maar 1 minuut, unlappen was snel gedaan na het vorige bericht :D

KTM Racing Team
22 maart 2009, 15:39
Ik heb hem net ff hard op z'n bek gerost.

Na aandringen heeft ie beterschap beloofd.

Sorry

John zit flink te tieren hier ...

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 15:40
Steven excuseerd zich voor het misverstand bij t lappen van KTM, ik zag t zelf niet dus weet niet wat er gebeurde..

RARE1
22 maart 2009, 15:42
KTM zwaar off pace, wat is er loos mannen?

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 15:42
Supervise maakt z'n 3e stop.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 15:43
De laxeerpillen bij John en Fred beginnen te werken blijkbaar :innocent:

KTM Racing Team
22 maart 2009, 15:46
KTM zwaar off pace, wat is er loos mannen?

john had een aanrijding. vleugel er af etc.
was ongelukkig denk ik, begreep van hem een remactie van goon op het midden van de baan.
Daarna kwam de bosting met zero en de hele achterkant stuk.

RPM Motorsport
22 maart 2009, 15:47
Pitstopje gemaakt, ging allemaal soepel.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 15:49
Bij uitrijden 2de stop direct al spinnen. lichte schade aan wagen. Tempo was niet te snel, maar wel constant rond de 1.45. Maar moest zonodig einde snelle stuk begin 3de sector doorschieten en mijn splitter slopen na een halve stint. Vroegtijdige stop, maar eindelijk een stop die wel snel ging.

2de stop ook al remmen vervangen, kostte weer hoop tijd extra. Eens zal het gewoon goed gaan ;).

VDS Motorsport
22 maart 2009, 15:50
strategisch gokje pakte verkeerd uit, een stint te lang doorgegaan op het ouwe rubber.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 15:50
Petje af voor Danny btw... de ene 1:42 na de andere... :thumbup:

en hop.. ook naar binnen.

edit: RPM2 na de pitstops weer aan kop.

UT Carsport
22 maart 2009, 15:53
Petje af voor Danny btw... de ene 1:42 na de andere... :thumbup:

en hop.. ook naar binnen.
Danny ramt er nog een stint achteraan.
We hebben alleen veel tijd verloren doordat onze remmen vervangen moesten worden.

Bramzel
Het is echt mega close nog steeds vooraan, UT Carsport en Belgian Lizard komen vlak achter elkaar de pits uit waarna ook Supervise weer aansluit :D Heel erg mooi weer dit.

Supervise Racing
We zijn een beetje out of sequence qua pitstops bij Supervise Racing.

De derde stint is net na een perfecte pitstop afgerond door Emile. John is weer in de Trackjack Audi gekropen. Deze stint was beter dan de eerste. De set up is voor mij met soft/soft lekkerder. Ik kon constanter tijden rijden, alhoewel we de pace van UT Carsport en RPM@ Motorsport niet kunnen rijden.
De strijd zit hem dus met name rond positie 3, 4, 5 en 6. Respectievelijk op dit moment dus tussen, Belgian Lizards, Limbo Racing, Supervise en AA Connection. De pitstops zullen wat roet in de volgorde gaan gooien.

De Trackjack Audi R10 TDI doet het verder prima.

RPM Motorsport
En weer aan de leiding :) lange stop van UT?

UT Carsport
22 maart 2009, 15:54
En weer aan de leiding :) lange stop van UT?
Lees is paar posts hierboven ;)

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 15:55
En inderdaad: de live-timing is echt top!
Helaas is hij wel teruggeschakeld in "kwalificatie-modus". In het begin van de race kreeg je ook nog informatie over de afstand tussen de deelnemers in seconden etc ("race-modus")...

Tijdens de race zal je dat niet gezien hebben, dat is technisch niet mogelijk gezien de gaps niet worden doorgegeven door het spel. Je hebt wel de tijden bij een gehele ronde, maar dan kun je nog niets berekenen op het moment zelf, gezien de volgende er dan nog niet is. Eigenlijk niet haalbaar om tijdens een race het anders te doen dan via de trackpositie. Kan dus enkel zien dat ze dichter of verder uit elkaar rondrijden. (en via een berekening globaal de gap uitrekenen is ook een no-go, heb het bekeken in de zac5 race en daar bleef het gat ongeveer gelijk in seconde, maar het aantal meters verschil wisselde met momenten wel 200-300 meter uit elkaar)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 15:55
Limbo net in de grindbak.
Schepje en emmertje meegenomen jongens? :thumbup:

AA conection naar P5. De nieuwe remmen beginnen het lekker te doen.
De pace zit er ook weer in met constante 1.43'ers.

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 15:58
De mannen van Zerobarrier maken zich klaar voor een stop. Jaap doet zijn handschoenen alvast aan en de banden staan klaar. Snelste ronde net van Steven dus die is goed bezig.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:02
Limbo net in de grindbak.
Schepje en emmertje meegenomen jongens? :thumbup:

Grind is niet het enige probleem zo te zien... weer een pitstop en ze vallen verder terug.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:03
Supervise heeft Belgian Lizards ingehaald.

Darthwillie
22 maart 2009, 16:03
wat zijn de problenmen bij Goonsquad????

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:04
Net even twijfelmomentje met Goonsquad. Beetje contact, maar gelukkig niet te intiem ;)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:05
Supervise heeft Belgian Lizards ingehaald.
Belgian Lizard een probleem de laatste rondjes?

KTM Racing Team
22 maart 2009, 16:06
had ik al gezegd dat ik de live timing top vind! (fred)

Supervise Racing
22 maart 2009, 16:07
Wie rijden er momenteel bij UT Crasport en RPM2 Motorsport?

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:07
Whooohoo, Net even een 180 hartklop momentje met Zerobarrier!

RPM Motorsport
22 maart 2009, 16:08
Wie rijden er momenteel bij UT Crasport en RPM2 Motorsport?

BIj ons Marnix, bij UT Danny. Peter is zo aan de beurt.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 16:10
Hevige klap bij tunneltje net voor laatste bocht. Wagen is flink beschadigd, en was niet duidelijk toen we langs s/f reden.. kost hele ronde.

Belgian Lizards
22 maart 2009, 16:10
derde stint zit erop

10-tal seconden verloren door een domme spin

maar na de stop opeens direkt achter UT, direkt 59 sec goed gemaakt:thumbup:

Gert rijd nu, we zijn iets trager dan UT en Supervise
Maar nog steeds slechts op 25 seconden van P1

RPM Motorsport
22 maart 2009, 16:11

Zijn wij ook wel benieuwd naar.

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 16:12
-Tjerk- Heb de pits gehaald met flink onderstuur en aardig wat schade aan de voorkant. Slechts 95 seconden repair en dan de rest van de stop nog. :P

Team Zerobarrier
john had een aanrijding. vleugel er af etc.
was ongelukkig denk ik, begreep van hem een remactie van goon op het midden van de baan.
Daarna kwam de bosting met zero en de hele achterkant stuk.

Je ik schaam me diep. Zag te laat dat jullie moesten remmen voor de gene voor jullie. Ik raakte jullie op de hoek van jullie achterkant. :(.
G squad is trouwens lastig met inhalen. Blocken meer dan langs laten. Maar goed we zijn weer op weg met Jaap is weer lekker bezig hier en daar wat man er langs laten maar 9e gaat prima zo. :):thumbup:

Rsh_scuderia
We hebben opeens wat onderstuur in de bolide. We weten niet waar het aan ligt.
Zal RARE weer wat met de bandendruk hebben gedaan..... :detective:

Limbo Racing Team
Eric: nou mijn 2e stint heel goed gereden op 1 klein foutje na.... de achterstand op de leider van een dikke minuut terug gebracht naar 35 sec. Daarnaast AA voorbij en gat naar supervise dichtgereden.... Met de pitstops de remmen vervangen... en wat tijd verloren, krijg net mee dat nu helaas schade is gereden en weer veel tijd verloren wordt.... ff afwachten, de race is nog lang...

RPM Motorsport
22 maart 2009, 16:13
Drie uur gereden, vier auto's rijden serieus mee voor de leiding. Te gek :)

UT Carsport
22 maart 2009, 16:13
Limbo check je spiegel!!!

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:14
Top 4 zit dicht bij elkaar. Spannend! :thumbup:

KTM Racing Team
22 maart 2009, 16:15
Top 4 zit dicht bij elkaar. Spannend! :thumbup:

top 5 nog in dezelfde ronde

RARE1
22 maart 2009, 16:16
Dat was een lekkere stind, geen fouten en een hoop 44ers, jarno is nou als een bezetene aan het sturen, om onze foutjes van de eerste stind en eerste pit stop goed te maken

Supervise Racing
22 maart 2009, 16:20
Goon Squad zou wat meer in de achteruitkijk spiegel mogen kijken. De snellere auto's hebben problemen met passeren. Blijf je eigen lijn rijden en ga desnoods een beetje van je gas af. Is uiteindelijk voor iedereen sneller.

Verder wordt er netjes gereden is mijn indruk.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:20
We schakelen nu over naar Setting 3.
Groen 5
Geel 7
Rood 2.

GoGoGo!

We doen nu een tactische manoeuvre in de volgende stint.
De 1.42'ers gaan er nu aankomen :thumbup:
Met 30 rondjes betekend dat weer aansluiting bij de top-4.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 16:21
weinig uitvallers nog trouwens , TOP

Bramzel
22 maart 2009, 16:21
UT Carsport heeft RPM weer in het vizier, ze blijven stuivertje wisselen voor de leiding :D

fablex
22 maart 2009, 16:24

Geen problemen aan deze kant. Alexander is nu net aan het stuur. Je zal zien dat het nu veel sneller gaat. Mijn rol hier is om de auto gaande te houden zodat Alexander niet 6 uur aan een stuk door hoeft te sturen. Een mens heeft recht op rust nietwaar?

Goonsquad

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:25
UT weer aan de leiding.

edit: en AA op een ronde gezet.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:26
De LiveTiming is echt super! :thumbup:

fablex
22 maart 2009, 16:28
Ik ben wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt. Dat wil zeggen; hoe haal je die tijden uit het racespel om in livetiming te tonen?

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 16:28
krijg je toch wel door hopenlijk dat je je remmen moet vervangen. Aangezien remmen bij ons tot nu toe op Ok staan

RPM Motorsport
22 maart 2009, 16:29
UT Carsport heeft RPM weer in het vizier, ze blijven stuivertje wisselen voor de leiding :D

T'is net echt :p

Veel closer dan op Monza hier zeg, gaaf :)

Gerben vd Broek
krijg je toch wel door hopenlijk dat je je remmen moet vervangen. Aangezien remmen bij ons tot nu toe op Ok staan
Merk je vanzelf tijdens de stop als ze ze willen vervangen. Was bij ons bij de 2e stop.

Joost van den Heuvel
Ik ben wel benieuwd hie je dat gedaan hebt. Dat wil zeggen; hoe haal je die tijden uit het racespel?

Die worden live in een log gezet dacht ik. Maar wist niet dat je de track positie kon lezen.. hmm.. misschien werkt het anders dan.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 16:30
Merk je vanzelf tijdens de stop als ze ze willen vervangen. Was bij ons bij de 2e stop.

2de stop.. pff dan moet je ze 3x vervangen?

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 16:32
wij rijden nog steeds met eerste set remmen

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:34
Supervise maakt 4e stop zo te zien.

(handig die live-timing!)

KTM Racing Team
22 maart 2009, 16:37
wij rijden nog steeds met eerste set remmen

Wij ook.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:37
Door de pitstop van Supervise stijgt AA Conection een plekje.
Onze pitstop komt er ook aan. En dan veranderen we de setting. Vleugel achter twee tikken omhoog. :cool:

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:38
En Goon, lekkere crash hier....:sweatdrop:

UT Carsport
Door de pitstop van Supervise stijgt AA Conection een plekje.
Onze pitstop komt er ook aan. En dan veranderen we de setting. Vleugel achter twee tikken omhoog. :cool:
Je kan je vleugel niet omhoog zetten ingame ;)

Gerben vd Broek
Hebben we de remmen wellicht gemolt ofzo, was wel iets met mechanical failure melding tijdens die stop. Maar zodra het zo ver is merk je het. :)

Stefan van Renselaar
22 maart 2009, 16:39
RPM2 in de pits?

RPM Motorsport
22 maart 2009, 16:40
Stop gemaakt, remmen en rijder vervangen. Eens zien hoe dat gaat tot het einde nu :)

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:40
Volgens mij moet RPM2 ook het een en ander vervangen.. staan al ff stil.

Juist.. remmen dus. ;)

fablex
22 maart 2009, 16:41
Die worden live in een log gezet dacht ik. Maar wist niet dat je de track positie kon lezen.. hmm.. misschien werkt het anders dan.

Behalve de tijden en positie in het klassement kan je ook de plaats op het circuit eruit halen zodat je een live overzichtplaatje van het circuit met de deelnemers erop kan maken. Dat kan ik (Gerben) allemaal wel maken maar ik weet alleen niet hoe ik die gegevens uit het spel kan halen.

Goonsquad.

fablex
22 maart 2009, 16:43
En Goon, lekkere crash hier....:sweatdrop:

Alexander biedt zijn exuses aan voor deze crash. Die was onbedoeld als gevolg van een moment van zwakte helaas toch gebeurd.

Goonsquad.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:47
UT Racing, we zijn sneller en zetten hem er keurig naast.
Even spiegels checken. Kunnen we er clean er langs.....
Ipv iedere keer te blokken

UT Carsport
22 maart 2009, 16:47
pfff... ik voel m'n polsen wel. Ik (danny) heb er net een dubbele stint opzitten. Ondanks de verwisseling van de remmen tussen mijn stints in heb ik de wagen weer in 1e positie kunnen afleveren aan Fabian. We moeten sowieso nog 1x de remmen vervangen (ergens rond ronde 180). Op dit moment hebben we anderhalve minuut voorsprong, dus ik hoop dat dat genoeg gaat zijn.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:48
UT nu bijna een ronde voorsprong op de rest!

Rsh_scuderia
Alexander biedt zijn exuses aan voor deze crash. Die was onbedoeld als gevolg van een moment van zwakte helaas toch gebeurd.

Goonsquad.

NP, we hebben het overleefd. :)

UT Carsport
U Racing, we zijn snelelr en zetten hem er keurig naast.
Even spiegels checken. Kunnen we er clean er langs.....

op het rechte stuk laat fabian jullie voorbij.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 16:49
Excuus van Fred aan Audi Sport Limburg 2 voor het momentje. :blushing:

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:49
op het rechte stuk laat fabian jullie voorbij.

:thumbup:

Thanks mannen, top!

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:53
Supervise een spin (schepje en emmertje mee mannen? :thumbup: )

AA Conection richting podium

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 16:55
AA: met een opmars bezig eh? ;)

edit: nog even en er rijden weer 5 teams binnen 1 ronde.

fablex
22 maart 2009, 16:56
Jammer dat de benzine dome zoveel langzamer is dan de diesels. Maar we doen ons best :-)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 16:57
AA: met een opmars bezig eh? ;)

edit: nog even en er rijden weer 5 teams binnen 1 ronde.

Erg spannend. Verschil tussen P2 en P3 is rond de 800 tot 1200 meter.
Erg cool na 4 uur.
Wat een top mod :thumbup:

Jean Todt calls vor Setting 4. Repeat Setting 4. :cool:

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 17:02
In lopen op RPM lukt helaas nog niet. Zij rijden constant. En wij doen hetzelfde....

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 17:06
Steven weer aan t stuur, gaat allemaal voorspoedig. 4e stop en nog steeds geen nieuwe remmen nodig ook. Nog steeds last van de pols, misschien toch de rijhouding niet helemaal optimaal, maar we zijn wel tevreden met hoe t loopt.

UT Carsport
22 maart 2009, 17:06
Onze voorsprong op RPM is geslonken tot 1:15.

RARE1
22 maart 2009, 17:08
Als 6e een pitstop aangevraagd, netjes weer nieuwe softs eronder :P en 81L benzine erin gedruppeld
Hebben we ineens een mechanical failure?
Braceduct op 5 heeft dus geen effect op de remmen, die gaan er hoe dan ook aan...
Jammer, want we hadden gehoopt er geen last van te hebben.

Verder een strakke stint gereden met continue 44'ers.
Erwin heeft nu weer de set verse bandjes ondergebonden en draait zijn rondjes langzaam richting de kont van VDS Motorsport, die nu zo'n 22 seconde voor ons rijden.
Maar Limbo racing zit ons op de hielen, gat daar wordt ook kleiner.

Dik 4 uur racen en we gaan om positie vechten :D
Wat is dit gaaf zeg :D

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 17:10
Brake duct en Rem pressure gaat t om he, niet alleen duct.. Onze rempressure staat op 93%

Bramzel
22 maart 2009, 17:13
Wowowow, crash voor de leider: de VDS Peugeot spint en de UT Carsport kan hem niet meer ontwijken. Dit is kostbaar oponthoud voor de Twentenaren.

RARE1
22 maart 2009, 17:13
VDS klapt er voor ons af, wielophangen en banden... alles lag op de track!
P6 nu dus... niet op de manier zoals de geplanned hadden, jammer mannen!! :(

Team Zerobarrier
22 maart 2009, 17:14
Was dat die wielas die op de weg lag, compleet met 2 wielen er nog aan? :o

Bramzel
22 maart 2009, 17:15
UT is weer onderweg op P3. De leiding terug naar RPM, met AA nu als 2e. Dit gaat nog weer een mooie finale worden :D

RARE1
Track is weer clear!
Joh dat was schrikken, vol in de ankers hier! :D
Ging gelukkig goed ;)

Rsh_scuderia
Snel doorrekenen van de strategie hier. Jean Todt en Ross Brawn zijn hard aan de slag.

P2 voor AA Connection

UT Carsport
22 maart 2009, 17:16
Gvd ik was achterlangs gaan ze achteruit :(
Stuurde nog vol naar links maar knalde er als nog op.

P1 kunnen we wel vergeten aangezien we onze remmen nog een keer moeten vervangen.

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 17:16
De een zijn bandenstapel is de ander zijn plek. Dat was het spreekwoord toch?

Wel erg Korte Uitdrukking voor Teleurstelling voor UT!

Bramzel
22 maart 2009, 17:17
Gvd ik was achterlangs gaan ze achteruit :(
Stuurde nog vol naar links maar knalde er als nog op.

P1 kunnen we wel vergeten aangezien we onze remmen nog een keer moeten vervangen.

Nog mazzel dat het in de laatste bocht gebeurde, kon je direct de pits in. Wie zit nu in de wagen?

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 17:17
Ai, UT ook schade zeker? (ze worden nu weer ingehaald)

Bramzel
22 maart 2009, 17:18
4 uur onderweg, en p2, 3, 4 en 5 zijn in 1 shot te vangen op het rechte stuk. En P1 zit er nog geen half rondje voor. Geniaal dit! :D

RPM Motorsport
22 maart 2009, 17:20
Peter begint nu mijn (Robert's) tijden te rijden! Mooi :)

RARE1
22 maart 2009, 17:23
Goonsquad, waar zijn jullie helemaal mee bezig?!?

Bijna stilstaan in een bocht (midden) en dan ons op volle snelheid binnendoor laten glippen...
Het ging goed, maar het was wel tricky hoor.
Rij je bochten gewoon op tempo en ga op een recht stuk gewoon aan de zijkant rijden, dan maak je het iedereen gemakkelijker!

Maar gelukkig.. We leven nog... ;)

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 17:26
UT inmiddels alweer 3e.

Bramzel
22 maart 2009, 17:27
@ GOON SQUAD

Gelieve beter op te letten wanneer anderen jullie inhalen. Houd gewoon je normale tempo aan, maar kies gewoon een kant van de weg en laat ietsje eerder je gas los waardoor anderen jullie zonder problemen in kunnen halen. Ga niet midden op de weg rijden, ga niet extra remmen en doe geen onverwachte dingen. Als jullie gewoon je eigen tempo blijven rijden en anderen zonder problemen laten inhalen is er niks aan de hand.

KTM Racing Team
22 maart 2009, 17:29
heerlijke stin achter de rug.
jammer dat ik 1 foutje maakte waardoor er iemand op mij klapte.

stint ging met 144 en daarna 143 niet slecht

RPM Motorsport
22 maart 2009, 17:29
Bij RPM verloopt alles vooralsnog volgens plan. Peter maakt nu zijn stop en blijft in de auto.

Joost van den Heuvel
22 maart 2009, 17:30
UT alweer 2e. Gaat rap zo.

Zowel RPM2 als UT in de 1:42.

edit: RPM2 duikt pits in... UT weer aan kop.

Rsh_scuderia
Zooo, mijn laatste stint zit er op. Ging echt super lekker.
Nu weer een van de Gustina broers achter het stuur:thumbup:

Gerben vd Broek
Behalve de tijden en positie in het klassement kan je ook de plaats op het circuit eruit halen zodat je een live overzichtplaatje van het circuit met de deelnemers erop kan maken. Dat kan ik (Gerben) allemaal wel maken maar ik weet alleen niet hoe ik die gegevens uit het spel kan halen.

Goonsquad.

Neem anders ff contact op met mij, dan wil ik het er wel even over hebben hoe je het kan uitlezen. Kunnen we vast wel een win-win iets voor maken. gerben@digitalracing.nl Ergens na de race dus:)

Gerben vd Broek
22 maart 2009, 17:32
@ GOON SQUAD

Gelieve beter op te letten wanneer anderen jullie inhalen. Houd gewoon je normale tempo aan, maar kies gewoon een kant van de weg en laat ietsje eerder je gas los waardoor anderen jullie zonder problemen in kunnen halen. Ga niet midden op de weg rijden, ga niet extra remmen en doe geen onverwachte dingen. Als jullie gewoon je eigen tempo blijven rijden en anderen zonder problemen laten inhalen is er niks aan de hand.

AGAIN. kies echt duidelijk 1 kant en ga niet midden op de baan iets van je gas. De wagens zijn net breed genoeg om dan niet meer goed langs elkaar op te kunnen. Voor ons zojuist op het gras, en half spinnen. Niet echt schade maar wederom 7 seconde naar de ......

RPM Motorsport
22 maart 2009, 17:33
Als Goon gewoon duidelijk een kant kiest kan iedereen er goed voorbij. Ze rijden steeds in het midden van de baan en dat is heel onduidelijk :(

UT Carsport
22 maart 2009, 17:33
UT alweer 2e. Gaat rap zo.

Zowel RPM2 als UT in de 1:42.

edit: RPM2 duikt pits in... UT weer aan kop.
Ja we rijden misschien wel eerste, maar wij moeten straks nog onze remmen wisselen :(

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 17:40
Goon inhalen ging nu lekker :thumbup:

Bramzel
22 maart 2009, 17:44
Shit, PC hier vastgeslagen dus mijn beeld is helaas pleite :( Moet ik het weer met de Livetiming doen, net zoals de gewone stervelingen ;)

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 17:45
Dikke poep. Een klapper van AA en even vast op het randje....

Belgian Lizards
22 maart 2009, 17:46
(Steven)
net men 3° stint erop zitten

in begin ons terug in dezelfde ronde kunnen zetten als UT:D
daarna jagen op supervise
maar gat bleef nagenoeg constant

na de pitstop met enkele seconden voor supervise er terug uit

Rsh_scuderia
22 maart 2009, 17:49
Net gelapt door #1 en van de schrik even een donut

Podium blijft nog steeds een optie maar wordt wel lastiger....

Supervise Racing
22 maart 2009, 17:51
Inmiddels ben ik al weer enige tijd uit de auto. Even langs de masseuse geweest, heerlijk.:D

Stint ging redelijk, kwam wat moeilijk op gang. Opkomen start finish tikte ik de Goon Squad auto aan en ging daardoor achterstevoren. Zonde.

John is wederom lekker bezig. Tempo ligt goed en hij zit op de start van de zwarte Belgian Lizard Audi. Voorbij is een ander verhaal.

Met zijn tweetje rijden is best leuk, maar met drie man is het toch iets gezelliger. Wat ook belangrijk is.