View Full Version : FPL: Monza - Ronde 8, 09/03/2009
Tjerk Korving
5 maart 2009, 23:03
[spacer]
[logo_fpl]
[spacer]
Preview Monza
De laatste race van het eerste Formula ProLeague seizoen staat alweer voor de deur en wel op het historische circuit van Monza. De race is alweer snel na de race op Valencia Street Circuit maar gelukkig is het voor velen vrij bekend terrein waar minder oefening benodigd is. Een mooie plaats om het seizoen in stijl af te sluiten.
Monza heeft door de combinatie van lange rechte stukken afgewisseld met meerdere chicanes goede inhaal mogelijkheden. Met hoge snelheid een slipstream weten te pakken is dan ook de beste kans voor een geslaagde inhaalactie.
Vanaf start/finish is het vol gas op weg naar de eerste scherpe rechts links chicane, Rettifillo. Het gaat hier van de hoogste topsnelheid terug naar de 1e of 2e versnelling. Vanaf hier is het op weg door de Curva Biassono richting de tweede chicane, de Variante della Roggia. Ook hier kan er een inhaalactie worden geplaatst al is deze chicane sneller dan de Rettifillo en moet je dus wel heel zeker zijn van je zaak.
Kom je deze goed door in de 3e versnelling maak je een goede kans je gevolg voor te blijven door de twee Lesmo's. Zo niet dan ben je waarschijnlijk het haasje bij de eerste bocht van de Curva di Lesmo. Eenmaal hier doorheen is het wederom vol gas door de flauwe Curva del Serraglio, onder de brug door en dan komen we uit bij de Variante Ascari, een links, rechts, links combinatie waarin snelheid moet worden opgebouwd voor het volgende lange rechte stuk. Die brengt ons naar de lang door draaiende Curva Parabolica. Vanaf hier is het vol op naar start/finish.
[spacer]
Circuit Informatie
http://www.digitalracing.nl/circuits/drmap_monza.jpg
Circuit: Monza (http://maps.google.nl/maps?mrsp=1&sz=15&ie=UTF8&t=k&ll=45.621542,9.291987&spn=0.02023,0.038624&z=15)
Lengte: 5,793 km
Ronden: 22
Afstand:127,446 km
[spacer]
Tijdschema
Het tijdschema gedurende de race ziet er als volgt uit:
Practice 2/joinen: 19:30 – 20:00
Kwalificatie: 20:00 – 20:20
Warmup/pauze: 20:20 – 20:25
Race: 20:25 | 130 kilometer
[spacer]
Uitslagen
Lapcharts (http://www.digitalracing.nl/fpl/20090309_monza/index.html)
Replay en logfiles (http://www.digitalracing.nl/fpl/20090309_monza/FPL_Race_8_Monza.rar)
[spacer]
Links
Het FPL reglement (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/12-.html)
FPL Carset v1.0 (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/14-.html)
FPL Carset Update v1.1 (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/14-.html)
Monza circuit officiële website (http://www.monzanet.it/eng/default.aspx)
[spacer]
Deelnemerslijst
Afmelden kan uiterlijk tot en met de vrijdag voorafgaand aan de race via fpl@digitalracing.nl. (§1.1.6)
Officiële deelnemerslijst Formula ProLeague
#|Teamnaam|Naam|Deelname
2|Team Vaillante|Roy Visser|Afgemeld
3|Dynamic Motorsports|Tim Wijen|Afgemeld
5|Squadra Corse Digitali|Gerben Kelly|
7|Team DigitalRacing|Robert Saalmink|Afgemeld
8|Team DigitalRacing|Niels Tieman|
9|HugoBOSS Racing|Bram Kocken|
11|FS Racing|Bram van der Stichelen|
12|FS Racing|Steven Frederiks|Afgemeld
14|DCR|Tjerk Korving|
15|DCR|Gerben van den Broek|
16|KoelTec|Michael Koel|Afgemeld
18|WolnerGP|Alexis Saridakis|
19|WolnerGP|Angelo Wolner|
22|Team Zerobarrier|Jaap Kleijn|
23|Team Zerobarrier|Steven Voss|
24|Team Underground|Paulpeter Kroon|
25|Team Underground|Mark Bentvelzen|Afgemeld
27|Racing for Brabant|Jeroen van Dun|
28|Crown Racing|Michael Storm|
29|Crown Racing|Michel Hekking|
30|Super Aguri FPL|Jeroen Ursem|
32|SimTech|Mathijs Twisk|
34|BAS Biddinghuizen|Ricus Winnubst|
Gastrijder
#|Naam|Deelname
98|Koos de Boer|
[spacer]
[logo_dr]
Jeroen Ursem
5 maart 2009, 23:04
Deze baan zal denk ik wel zorgen voor een goeie opkomst :D
Bram Van Der Stichelen
5 maart 2009, 23:08
Ik wil toch dit seizoen op een positieve noot eindigen! Een van mijn lievelingscircuits. Alleen is de vraag of ik er even hard kan gaan met de FPL wagens.
King Otto
5 maart 2009, 23:15
De baan ligt me totaal niet maar gelukkig heb ik het bestelde onderdeel voor mn stuurtje eindelijk binnen. Ik kreeg eergisteren ineens een of ander raar pakje uit Roemenie (jawel) en daarin zat keurig de schroef plus het onderstuk dat eigenlijk niet eens nodig was :)
Kortom ik ben er weer bij :)
Button87
6 maart 2009, 00:05
Ik weet nog niet of ik mee kan doen aangezien vanavond mijn voeding van mijn pc het heeft begeven. Heb snel een nieuwe besteld dus. misschien met een beetje geluk is deze zaterdag en anders maandag binnen. dus het zal weinig testen worden :(
Atreidez
6 maart 2009, 00:38
Monza is een baan waar ik al veel gereden heb online, dus ik hoop dat dat enigzins wat voordeel geeft :) Heb ook al een setup klaar, maar weet niet meer wat me pb is..
edit: net ff gecheckt, van me laatste online qualify een 1.39.230
Gerben vd Broek
8 maart 2009, 17:37
Nog mensen die nu even komen testen? Gezien vanavond niet kan ivm de zac5 race.
Ik ben er iig wel, en M Storm ook.
KoelTec
8 maart 2009, 19:16
Heb net leuk online wat rondjes gereden. En kwam tot een 1:37.1 in qauli. Een 1:36 is wel mogelijk.
Ik wens jullie veel succes morgen, ik kan er helaas niet bijzijn!
:thumbup:
Ralffoxx
8 maart 2009, 19:44
net 1.37.9xx maar kan zeker een 1.37 laag. of zelfs 1.36 als alles net goed valt. Maar goed uitkijken of ik heb een cut track rij echt op het randje moet in de race daar wel rekening mee houden.
Gerben vd Broek
8 maart 2009, 19:52
Was al lang blij dat ik in de kwalificatie eindelijk in de 1.39 terecht kwam. Misschien was daar 1.38 hoog ook mogelijk. Maar verwacht er niet teveel van. Misschien dat morgen mijn hoofd iets minder ziek is, dat het dan ook beter gaat.
Atreidez
8 maart 2009, 20:44
De barriers zijn dichtbij en de snelheden hoog, heb alweer ervaren dat een klein foutje je hele race kost.. Of met 3 wielen terug naar de pits :P Constant rijden met wat mindere rondetijden lijkt mij hier niet zo'n gek idee. Moet me 6e versnelling ook aanpassen voor de race, zat elke keer op max in slipstream en kwam er dan niet voorbij..
Tjerk Korving
8 maart 2009, 22:58
[spacer]
De nieuwsbrief is verstuurd. Niet ontvangen, stuur dan bijtijds een mail of pb.
[spacer]
[logo_dr]
Bram Van Der Stichelen
9 maart 2009, 16:57
Jezus, monza loopt hier plots echt voor geen meter. Slechte FPS, en bij de lesmo's heb ik immense frameskips waardoor ik steeds gewoon rechtdoor schiet.
Bram Van Der Stichelen
9 maart 2009, 17:58
Jezus, monza loopt hier plots echt voor geen meter. Slechte FPS, en bij de lesmo's heb ik immense frameskips waardoor ik steeds gewoon rechtdoor schiet.
Graphics omlaag schroeven, nieuwe drivers instaleren, het maakt allemaal niet uit. Trekt werkelijk op niets. Heb het ook eens getest met de wtcc klasse, en heb exact hetzelfde probleem. De frameskips zijn trouwens steeds op identiek dezelfde locaties.
Button87
9 maart 2009, 18:38
Hierbij mijn afmelding, 4 launch heeft er helaas niet voor kunnen zorgen op tijd een nieuwe voeding te kunnen leveren. :crying:
helaas moet ik daarom de race voorbij laten gaan.
suc6 iedereen :thumbup:
Tjerk Korving
9 maart 2009, 18:45
Hierbij mijn afmelding, 4 launch heeft er helaas niet voor kunnen zorgen op tijd een nieuwe voeding te kunnen leveren. :crying:
helaas moet ik daarom de race voorbij laten gaan.
suc6 iedereen :thumbup:
Afmeldingen altijd per e-mail Steven. Heb het nu wel gelezen dus neem het mee maar we kunnen uiteindelijk niet 24/7 het forum nalopen op afmeldingen. :)
Button87
9 maart 2009, 18:47
Afmeldingen altijd per e-mail Steven. Heb het nu wel gelezen dus neem het mee maar we kunnen uiteindelijk niet 24/7 het forum nalopen op afmeldingen. :)
Heb jou natuurlijk ook braaf een mailtje gestuurd tjerk :thumbup:
Gelijk nadat ik het op het forum had gepost :surrender:
Tjerk Korving
9 maart 2009, 18:50
Heb jou natuurlijk ook braaf een mailtje gestuurd tjerk :thumbup:
Gelijk nadat ik het op het forum had gepost :surrender:
Ah grandioos. Had de mail wel uitstaan maar hij had 'm nog niet binnengehaald.
Dan heb ik niets gezegd. :)
Bram Van Der Stichelen
9 maart 2009, 19:18
Ben ik echt de enige met de performance problemen? :(
Atreidez
9 maart 2009, 19:24
Ik zit voor je te denken Bram, maar het is raar.. En de drtcc race vorig jaar had je geen problemen mee gok ik? De carset kan het ook niet zijn, aangezien die voorheen ook altijd werkte. Misschien is er iets aan Monza geupdate met die laatste patches? Raar hoor..
Offline ook problemen, of een andere server die Monza draait?
Bram Van Der Stichelen
9 maart 2009, 19:25
Ik zit voor je te denken Bram, maar het is raar.. En de drtcc race vorig jaar had je geen problemen mee gok ik? De carset kan het ook niet zijn, aangezien die voorheen ook altijd werkte. Misschien is er iets aan Monza geupdate met die laatste patches? Raar hoor..
Zolder had ik een frameskip net na de heuvel, maar daar had ik geen last meer van na een tijdje. Plotseling was die gewoon weg. En nu loopt monza echt voor geen ruk meer.
Offline ook dezelfde problemen. Performance op andere circuits lijkt er ook wel op achteruit zijn te gaan. Heel bizar.
Jeroen Ursem
9 maart 2009, 19:29
Geen processen lopen op de achtergrond? Programma's, Spyware, Virussen, Downloads
Neem aan dat je een reboot ook al geprobeerd heb.
Niels Tieman
9 maart 2009, 19:30
Ik heb 1 hickup gehad bij het uitkomen van lesmo2, maar die is 'bekend' na de laatste patch. Na de eerste hickup was het gelijk de laatste :)
Atreidez
9 maart 2009, 20:06
Ik had net toen ik de server op ging 1 hickup van zo'n 4 seconden, meteen toen ik de pits uitreed. Daarna niets meer.. Nu ik er aan denk had ik gisteren ook zo'n hickup van 4 seconden, toen wel ergens midden op t circuit. Maar het blijft bij eentje dan steeds... Zal je zien dat ik er 1 krijg in de race!
Bram Kocken
9 maart 2009, 20:07
Daarom moet je ook vroeg joinen, dat je in de practise of Quali die hickup krijgt... liefst zelfs nog vooraf offline ff wat rondes rijden, tot de hickup en dan naar online ;)
Gerben vd Broek
9 maart 2009, 20:37
Op hoop van zegen dat er geen nieuwe alarmen komen in de varkensstal. Die drukken namelijk mijn internet aan de kant. Vandaag echt een dramadag gehad wat dat betreft, tesamen met een ziek hoofd. Dus zeer weinig oefening en helemaal gebroken. Hopen dat ik iig de race kan uitrijden.
Bram Van Der Stichelen
9 maart 2009, 21:25
Tof hoor. Ik zie op het einde van de quali dat mijn ronde niet legaal was blijkbaar (was al verwonderd van mijn snelle tijd), dus besluit ik om het eerlijk te spelen, en gewoon af te sluiten, en gewoon terug te joinen in quali en als laatste te starten. Ik wil terug komen, geeft steam wel geen foutmelding :thumbup: Dan terug opgestart, maar dat duurde zo lang (echt, zo lang heeft het echt nog nooit geduurd. Wet van murphy iemand?) dat wanneer ik weer wou joinen, de warmup al bezig was. Schitterend :thumbup::thumbup:
tinyriconen
9 maart 2009, 21:27
G-domme zeg wat een verrekte *beep* zooi! Ging gewoon hartstikke lekker, had echt verrekte veel zin in de race. Connection Lost op het wisselmoment van Quali naar Warmup. Ofwel geen race, want connecten mag niet meer dan. Verdorie, lekkere manier om het seizoen te eindigen!
Ik heb heel wat geleerd dit seizoen en wil de gehele organisatie van de FPL én Digitalracing.nl plus nog eens alle deelnemers hartelijk bedanken voor deze leuke competitie! Proficiat heren en ik zal er zeker bij (willen) zijn komend seizoen. Hopen dat het snel kan beginnen.
Sorry, sorry heren!!
Druk geweest vandaag . En voelde mij niet lekker, dus na 't eten even op de bank gaan liggen. Val ik in slaap waar ik zojuist uit ontwaak...:blushing:
Darthwillie
9 maart 2009, 21:42
Je meteen bij DRES bij team CW40 aanmelden :lol: :surrender:
Je meteen bij DRES bij team CW40 aanmelden :lol: :surrender:
Ik was al bang voor deze reactie.
:surrender:
Darthwillie
9 maart 2009, 21:48
Absoluut niet hatelijk bedoeld hoor, kan me voorstellen dat je knap baalt.
maar ja, als ik een flauwe grap kan maken.........:blushing:
Absoluut niet hatelijk bedoeld hoor, kan me voorstellen dat je knap baalt.
maar ja, als ik een flauwe grap kan maken.........:blushing:
Ik herken de grap ook wel Wilfred ;)
Baal d'r alleen zelf stevig van. Vond destijds zelf ook opmerkelijk hoe 'laconiek' er over het algemeen gereageerd werd op dat bewuste team.
King Otto
9 maart 2009, 22:03
Heb enkel vanmiddag een half uurtje gehad om de setup te maken dus ging bagger bij mij. Kwali ging wel redelijk maar de race was slecht. Zoals gewoonlijk een erg slechte start en vervolgens remde ik later dan Jeroen en spinde ik. Daarna wat mensen ingehaald om vervolgens weer met jeroen in gevecht te komen maar helaas, ik spinde en achterwiel kwijt dus einde race.
Had op een gegeven moment midden in een bocht ook last van lag (verder nog mensen met dit probleem) en spinde weer waardoor ik de aansluiting met Niels en Steven verloor. Enfin, bagger voor mij dus :)
Niels Tieman
9 maart 2009, 22:10
Mijn conclusie;
Ik had niet mee moeten doen.
verhaal volgt later.
Jeroen Ursem
9 maart 2009, 22:14
Pffff.. ben ka-pot :p
Kwali, werd uiteindelijk 6e, eigenlijk dik tevreden, snelheid zat er redelijk goed in.
Race was een mooie, drukte bij de start, waar ik aardig doorheen kwam. Gezien de koude remmen, volle tank en koude banden ietsje eerder remmen bij de 2e chicane wat Alexis achter mij niet had ingecalculeerd. Gelukkig geen schade, maar wel een plekje kwijt aan Niels.
Vervolgens lekker gaan stampen en heb een leuke race gehad. Steven van diverse kanten kunnen bekijken, ging er over de 1e chicane langs. Geen cut track, maar ik vond persoonlijk van wel dus plek terug gegeven. Toen was ik 2 rondes even de concentratie kwijt met 2 cut-tracks tot gevolg. Toen mocht ik nog ruim 12 rondes rijden op eieren, nog een cut was tenslotte een stop-and-go.
Uiteindelijk 5e geworden, waar denk ik ook niet meer in had gezeten, dus dik tevreden met het resultaat!
Ik vind de klasse wel een leuke, maar het is wel soms afhankelijk van de circuits. Vond Monza en Magny Cours echt toppers.
Atreidez
9 maart 2009, 22:26
Zal je zien dat ik er 1 krijg in de race!
Dit had ik dus moeten afkloppen :rolleyes:
Qual was niet goed, maar wel op de tijd die ik normaal reed. Uiteindelijk p7 geloof ik, en op naar de race. We starten, ik kom verrekte goed weg en kies rechts en ... ZWART SCHERM.. Geluid hangen.. Ik denk vastloper, jammer. Kom na 10 sec. toch weer terug, alles zag er ok uit behalve me auto. Neus kwijt, ophanging scheef en maar terug naar de pits dus. Ik met 80 (of ietsje harder) de pits in en repareren, maar hier was de pitlimiet weer 60 dus rij pits uit, S/G! 1 ronde doorgereden, ronde erna S/G ingeleverd, terug de baan op midden dus de nummers 2-7, maar heb ze netjes voorbij gelaten en waar mogelijk een slipstreampje gegeven. Kon alleen Bram Kocken nog bijhalen, en Michel Hekking had ik in zicht maar nadat ie in de clinch lag met Alexis ging ie uit de game. Uiteindelijk p9 en toch wat puntjes..
Volgens mij is Zerobarrier 2e team geworden in de league :thumbup:
Gerben vd Broek
9 maart 2009, 22:27
Kwalificatie nog meer dan ik had gehoopt. Na een veel te drukke dag waarin ik totaal geen tijd heb gehad om nog maar iets te testen van setup (en ik had al een baggeriets), dus had al niet echt goed gevoel erover.
Dat ik vervolgens in de kwalificatie nog een 1.38.9 reed was echt een verrassing. Dat ik daarmee maar P8 stond valt dan iets tegen, maar ja rest is sneller, dus top voor hen.
Race ging heel snel bergafwaards. 1ste paar rondes kon ik nog redelijk aanhaken bij Jeroen Ursem, maar kwam er al heel gauw achter dat ik in de ascari chicane en parabolica ik maar zo 0,8 seconde verloor, dus proberen mijn eigen race maar te gaan rijden. Maar ziek, zwaar hoofd, ontzettend moe van hele drukke dag, en verrem me al gauw in de parabolica. Van P6 terug naar P8. Vervolgens direct daarna een full lock bij 1ste chicane. Mis gelukkig net Tjerk, wel een cuttrack.
En dan heb je het over ronde 4-5 ofzo. Paar rondes later nog een cuttrack dus wordt je ook niet vrolijk van. Dan nog eens swiepertje in lesmo 2, en nog een plek kwijt aan Matthijs Twisk. En vervolgens is de achterstand enkel maar groter geworden. Was echt uitrijden en bochten langzamer rijden dan strict noodzakelijk. Gelukkig nog 8ste en uitgereden. Dus toch nog paar punten. Relatief goed het seizoen uit.
Ralffoxx
9 maart 2009, 22:39
Q: zeer zwak. Vanochtend nog 1.36.9xx in Q op een server. Nu niet eens in de buurt. Zeer zwak. 4e. Had nog momentje met Tjerk. Ik kwam uit pit hij ging zijn snelle ronde in alleen ik moest me haasten om op tijd te zijn om nog 1 rondje er uit te gooien. Hij gaat wijd dus ik dacht zet hem er langs maar hij ging opeens verdedigingen terwijl ik wel aardig potje harder ging. Dus vond dat persoonlijk wat jammer. Haalde het gelukkig net 1 sec voordat ie op warmup sprong een nieuwe tijd. Maar dan nog. Jammer.
R: Aardige start ga van P4 naar 3... zit dicht achter PP gaan naar Roggia en daar rem ik hem uit... Ik stuur netjes in zie ik PP zo effe groene deel mee pakken en hem er weer voorbij zetten. Ik dacht WTF. Maar goed hele leuke race gehad. Vol met foutjes etc etc. Had gevoel gewoon harder te kunnen dan rest om me heen maar door te slipstreamen konden ze hem er zo naast proberen te prikken. Had leuke gevechten met PP, zieke Niels T en Jeroen. Halverwege de race stond ik 3e met een Niels Tieman in me nek. Die maakte een fout waardoor ik weg kon rijden. Zat 2 sec achter PP maar kon per rondje er 1 a 2 tiende af snoepen. ... zat op 4 tiende laatste ronde wou iets later remmen maar iets werd veel te veel. Wel hele leuke race geweest ... jammer geen 2e had harder gekund. Maar goed volgend seizoen hopenlijk weer leuke races want dit was zeker gaaf.
Tjerk Korving
9 maart 2009, 23:00
Q: zeer zwak. Vanochtend nog 1.36.9xx in Q op een server. Nu niet eens in de buurt. Zeer zwak. 4e. Had nog momentje met Tjerk. Ik kwam uit pit hij ging zijn snelle ronde in alleen ik moest me haasten om op tijd te zijn om nog 1 rondje er uit te gooien. Hij gaat wijd dus ik dacht zet hem er langs maar hij ging opeens verdedigingen terwijl ik wel aardig potje harder ging. Dus vond dat persoonlijk wat jammer. Haalde het gelukkig net 1 sec voordat ie op warmup sprong een nieuwe tijd. Maar dan nog. Jammer.
Was voor mij een soort van WTF moment omdat ik nog steeds een snellere ronde dacht te kunnen rijden. Had de ronde ervoor al een -0,5sec op sector twee gemist doordat Michel die in z'n outlap voor me reed me niet had gezien en ik klem achter hem zat in de Parabolica. Nou ja klem, met een aardig snelheidsverschil er achterin. Had toen iets van niet weer raar uitkomen bij parabolica en dus geblockt bij Steven, temeer omdat hij in zijn outlap zat. Daarbij seconden lang vergeten te schakelen naar 6 en uiteindelijk daardoor met +0.1sec over s/f en geen verbetering meer mogelijk.
Enniewee, uitgepraat met Steven en snap zijn situatie en vice versa en helaas pindakaas. In de race ging het aardig ok, uiteindelijk 7e doordat Mathijs Twisk me inhaalde 2 ronde voor het eind. Hem ook weer ingehaald maar ging toen kort van de baan na Ascari en toen was en bleef het 2 sec achterstand.
Mathijs
10 maart 2009, 01:33
Ik was al bang voor deze reactie.
:surrender:
Tss! CW40 Racing is supermooi! Alleen het blijft weekend he, daarin overheerscht slapen altijd...
Ik herken de grap ook wel Wilfred ;)
Baal d'r alleen zelf stevig van. Vond destijds zelf ook opmerkelijk hoe 'laconiek' er over het algemeen gereageerd werd op dat bewuste team.
Tja, kan gebeuren is mijn motto altijd, niet te lang bij stil staan en na het slapen is er weer een volgende dag met kansen...
Maar ik heb geen idee hoe ik 'laconiek' in deze context moet opvatten...
Nu de race:
0 geoefend en toen met de kwali ook niet al te best. De race ging prima opzich, met de kwali zat ik nog 3sec. achter pole en met de snelste race ronde nog maar 1.3. Progressie boeken in de race is altijd mooi. Mijn ronde tijden werden ook steeds beter!
Race zelf: Eerste ronde beetje rustig aan gedaan. Op geven moment gevecht met Hekking. Kon ik prima inhalen nadat hij mij gepakt had. Toen knalde hij later bij hte aanremmen vol op mij, beetje een actie waar ik mijn bedenkingen bij hebt want sloeg nergens op. Toen weer door het grind en door.
Blijkbaar door die knal iets aan mijn auto veranderd waardoor ik aanzienlijk meer onderstuur had en daardoor die ronde nog spin omdat de wagen onderstuurd het grind in gaat. Toen achter Hekking aangesloten en hem binnen paar rondes ingehaald. Toen 8sec. richting Gerben en Tjer. Gerben elimineerd zichzelf en het gat naar Tjerk kon ik dichtrijden. Tjerk was aan het verdedigen cq blokken door meerdere malen van zijn lijn af te rijden. Toch er voorbij kunnen gaan met contact. Nog na discussierend met Tom die naast me zat m'n rempunt gemist, kon Tjerk er weer voorbij. Beetje dom van mij. Maar ik wist dat ik meer snelheid had dus hem dat rondje onder druk gezet en zoals verwacht maakte hij een foutje en kon ik er voorbij. P6 uiteindelijk! Nooit verwacht en me bijzonder goed vermaakt omdat ik de hele race aan het stampen ben geweest het gat naar Tjerk te dichten!
Mark B
10 maart 2009, 09:28
1. Storm
2. PP
3. Steven
4.
5. Jeroen
6. Twisk
7. Tjerk
8. Gerben vd B
9. Jaap
Heb ik het zo op een rijtje of niet???? :)
Bram Kocken
10 maart 2009, 11:04
1. Storm
2. PP
3. Steven
4. Niels T
5. Jeroen
6. Twisk
7. Tjerk
8. Gerben vd B
9. Jaap
10. Bram K :thumbup:
Heb ik het zo op een rijtje of niet???? :)
Klopt :)
En ff aangevuld :)
Mijn eerste DR.nl-punt :closedeyes:
Atreidez
10 maart 2009, 11:16
Blijft opmerkelijk dat in de uitslag van de game ik weer naar 10 gezet werd bij de einduitslag, en Bram K naar 9.. Ik hoop dat dat in de lapcharts e.d. wel goed komt te staan, al maakt t niet echt veel uit voor de stand hoor :)
Bram Kocken
10 maart 2009, 11:47
Och, in Race07 krijg ik geen punten, hier wel ;)
Stoofie
10 maart 2009, 21:29
BALEN dat ik dit heb moeten missen.
Had een probleem met Hotmail waardoor ik dacht dat ik de e-mail met wachtwoord nooit gehad had. En dus niet kon inloggen :(
Tjerk Korving
10 maart 2009, 21:34
BALEN dat ik dit heb moeten missen.
Had een probleem met Hotmail waardoor ik dacht dat ik de e-mail met wachtwoord nooit gehad had. En dus niet kon inloggen :(
Zonde Jeroen. Vandaar ook altijd de melding op het forum als de nieuwsbrief is verzonden met verzoek een gil te geven als die niet is ontvangen. Dan zorgen we dat het alsnog goed komt.
Stoofie
10 maart 2009, 21:43
Zonde Jeroen. Vandaar ook altijd de melding op het forum als de nieuwsbrief is verzonden met verzoek een gil te geven als die niet is ontvangen. Dan zorgen we dat het alsnog goed komt.
Heb die melding ook gemist :blushing:
En al had je die opnieuw gestuurd. Dan had ik die alsnog niet ontvangen. Die updates van Microsoft zijn soms echt ruk.
Tjerk Korving
10 maart 2009, 21:56
Heb die melding ook gemist :blushing:
En al had je die opnieuw gestuurd. Dan had ik die alsnog niet ontvangen. Die updates van Microsoft zijn soms echt ruk.
Een privébericht via het forum had nog gegaan, desnoods met een link naar een downloadbare versie. Maargoed, zoals je al zei heb je de melding gemist dus dat ging helaas dan niet. Helaas Jeroen, volgend seizoen beter. :)
Tjerk Korving
10 maart 2009, 22:08
Bij deze de uitslagen en lapcharts van de race op Monza.
In de startpost van de threads van Magny Cours (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=263) en Valencia Street Circuit (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=286) zijn eveneens de uitslagen en lapcharts verwerkt aangezien deze nog ontbraken.
[spacer]
Uitslagen
Lapcharts (http://www.digitalracing.nl/fpl/20090309_monza/index.html)
Replay en logfiles (http://www.digitalracing.nl/fpl/20090309_monza/FPL_Race_8_Monza.rar)
[spacer]
[logo_dr]
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.