PDA

View Full Version : 24 Heures Du Mans - Le Mans/LMS/ALMS

Pagina's : 1 2 3 [4] 5

Danny Kappen
28 mei 2010, 20:54
Ja is geen enkel probleem. De campings zijn 24uur per dag bewaakt en bemand.
Overigens gaan de campings zondag 6-6 om 10.00 open, dus wij vertrekken waarschijnlijk op Zondag al zodat we op Maandag lekker heel de dag in de stad bij de keuringen kunnen kijken. En natuurlijk weer door de openstaande poorten heen in de pitsstraat hangen :thumbup:
Welke camping sta je? Ik sta op Houx, rij 25 plaats 353. Caravan met een groene Hyundai Matrix erbij. Volgens de kaart staan we direct aan het hoofdpad en kunnen dus niet te missen zijn :D

Top, dat scheelt ons weer een tussenstop in noord-frankrijk. Wij komen ook met de caravan, ik ben nu een beetje aan het rondzoeken, maar een plek krijgen op camping houx is onmogelijk. Alleen beausejour en dairon zijn nog te boeken via lemans.org, de rest is al bezet. Enig idee of er buiten de officiele wegen nog een kaartje voor houx te krijgen is?

Richard117
28 mei 2010, 21:02
Top, dat scheelt ons weer een tussenstop in noord-frankrijk. Wij komen ook met de caravan, ik ben nu een beetje aan het rondzoeken, maar een plek krijgen op camping houx is onmogelijk. Alleen beausejour en dairon zijn nog te boeken via lemans.org, de rest is al bezet. Enig idee of er buiten de officiele wegen nog een kaartje voor houx te krijgen is?

Nee is onmogelijk. Houx is altijd als eerste uitverkocht, aangezien dat de meest gunstig gelegen camping is met de meeste luxe.
In de komende week voor de 24h gaan er veel mensen al bij de organisatie op "le Rotonde" langs om voor volgend jaar te boeken. Nog voor de race zit Houx voor het seizoen erna al volgeboekt. Enige mogelijkheid die je dan nog hebt is om in November bij je landelijke ticket agent (www.tickettravel.nl voor Nederland) te boeken. Die krijgen nl een x-aantal plaatsen toegewezen ;)
Beausejour heb ik het eerste jaar gestaan en dat is een bij elkaar geraapt zooitje waar je ieder moment nog aan kan komen. De grootste "bende" qua feesten etc. Zijn ook ongenummerde plaatsen dus het wordt lekker vol gezet :)

Danny Kappen
29 mei 2010, 16:00
Nee is onmogelijk. Houx is altijd als eerste uitverkocht, aangezien dat de meest gunstig gelegen camping is met de meeste luxe.
In de komende week voor de 24h gaan er veel mensen al bij de organisatie op "le Rotonde" langs om voor volgend jaar te boeken. Nog voor de race zit Houx voor het seizoen erna al volgeboekt. Enige mogelijkheid die je dan nog hebt is om in November bij je landelijke ticket agent (www.tickettravel.nl voor Nederland) te boeken. Die krijgen nl een x-aantal plaatsen toegewezen ;)
Beausejour heb ik het eerste jaar gestaan en dat is een bij elkaar geraapt zooitje waar je ieder moment nog aan kan komen. De grootste "bende" qua feesten etc. Zijn ook ongenummerde plaatsen dus het wordt lekker vol gezet :)

Daar was ik al bang voor ;) kaartjes besteld en een campingplaatsje geboekt op beausejour. Even een aggregaatje regelen en dan komt het wel goed. Mocht je in de buurt zijn, kijk even uit naar een Kip caravan en een blauwe mazda 323F :P

Robert Saalmink
30 mei 2010, 00:55
Hee Danny, leuk :) wie weet komen we elkaar ergens tegen.

Richard117
30 mei 2010, 11:03
Extra auto op Le Mans, 56 auto's dit jaar :thumbup:

ACO announces new pit, invites Race Performance

In a surprise announcement the Automobile Club de l’Ouest (ACO) revealed an extra, 56th, entry for this year’s 24 Hours of Le Mans as well as the future races at the Circuit de la Sarthe.

Apparently the ACO had been thinking about increasing the number of cars accepted for the 24 Hours of Le Mans and increasing the pit capacity was the only possible option to do that as the current FIA regulations allow more cars on track thanks to the length of the circuit provided that there were more pit boxes.

Today the ACO confirmed that for this year a pit box will be built in between the pit building and the ‘new pits’ that were completed in 2008. The pit box will be ready for use in time for this year’s running of the 24 Hours of Le Mans.

Even more surprising was the fact that the ACO also announced the addition of a new car to the entry list. All reserve cars that were invited before have either been promoted to the entry list or have been withdrawn. Just before the deadline for teams to confirm their entry the second Spyker Squadron car was withdrawn and as a result the ACO Selection Committtee held a meeting in which the Race Performance Radical SR9 was called up as a new reserve.

Even though the car is still officially a reserve car the ACO has already said that even without another withdrawal, the Race Performance Radical is almost certain to start the 78th Le Mans 24 Hours. Should a new need arise, the ACO will hold another meeting of the Selection Committee to nominate a second reserve, even this close to the Le Mans weekend.

www.planetlemans.com

Richard117
31 mei 2010, 21:52
http://www.clubarnage.com/caguide/caguide2010.pdf

Alle info over de 24uur van Le Mans, zoals ieder jaar heeft Club Arnage weer uitstekend werk geleverd :thumbup:

Robert Saalmink
2 juni 2010, 11:47
De eerder aangekondigde Art Car van Koons is nu onthuld door BMW

Jeff Koons onthult zijn BMW Art Car - Centre Pompidou decor voor wereldpremière BMW Le Mans racer

* 02.06.2010
* Persbericht
* UPDATE

Parijs/Rijswijk. De 17e BMW Art Car is gisteren avond onthuld in het Centre Pompidou in Parijs. Jeff Koons, bekend van kunstwerken als ‘Balloon Dog’ en ‘Hanging Heart’, trok het doek van de door hem beschilderde BMW M3 GT2 ten overstaan van 300 internationale vipgasten.

Het is niet de eerste keer dat in het Centre Pompidou een BMW Art Car werd onthuld; kunstenaar Roy Lichtenstein deed exact hetzelfde in 1977. En net als Lichtenstein signeerde Koons ‘zijn’ BMW M3 GT2 na de wereldpremière. “Deze auto is als het leven, vol kracht en energie” aldus Koons. Als onderdeel van het creatieve proces, liet de Amerikaanse beeldend kunstenaar zich dan ook inspireren door ontwerpen van racewagens, kleuren, snelheid en explosies. Het resultaat is een kunstwerk met felle kleuren dat kracht, beweging en energie uitstraalt. Vandaag is de auto nog te zien in het openbare Forum van Centre Pompidou. In het weekend van 12/13 juni neemt Koons’ Art Car deel aan ’s werelds beroemdste autosportevenement: de 24 uur van Le Mans. Het startnummer (79) van het kunstwerk met een 500 pk sterke 4,0-liter V8 onder de motorkap, is een eerbetoon aan de Art Car van Andy Warhol uit 1979.

Unieke samenwerking

De BMW M3 GT2 is de 17de Art Car van BMW. Koons nam een kijkje in de geschiedenis van de autosport(fotografie) en stapte achter het stuur van een BMW M3 om inspiratie op te doen voor zijn kunstwerk. Daarna ging Koons aan de slag met het product van Nederlander Adrian van Hooydonk, Head of Design BMW Group, en zijn designteam. Koons beschilderde vervolgens in zogenoemde verzadigde kleurenschakeringen (zijn handelsmerk) de zwarte BMW M3 GT2 – een scherp contrast met het zilverkleurige interieur.

Van Hooydonk is tevreden over het resultaat en de unieke samenwerking met Koons: ‘Het was voor ons een groot plezier en tegelijkertijd geweldig inspirerend om met Jeff samen te werken. Hij is er met zijn kunstwerk in geslaagd om op geheel eigen wijze de essentie van het merk BMW uit te beelden en geeft een unieke en spannende draai aan de manier waarop de auto dynamiek en emotie uitstraalt’, aldus een trotse Van Hooydonk.

BMW Art Cars

Al sinds 1975 veranderen internationale kunstenaars BMW’s in rijdende kunstwerken. De Amerikaan Alexander Calder stond aan de wieg van wat nu een belangrijk onderdeel is van de BMW traditie. Calder gaf namelijk indirect het startsignaal voor het BMW Art Car Program door – naar het idee van de Franse coureur Hervé Poulain – een BMW raceauto te beschilderen. Diverse kunstenaars toonden vervolgens interesse in het initiatief. Zo volgde een jaar na Calder de Art Car van Frank Stella en later die van Roy Lichtenstein, Andy Warhol en Robert Rauschenberg. De meest recente BMW Art Car stamt uit 2007 en is het geesteskind van Olafur Eliasson.

Le Mans

Diverse BMW Art Cars hebben in het verleden meegedaan aan een van de belangrijkste autosportevenementen ter wereld: de 24 uur van Le Mans. Zo ook deze BMW M3 GT2. Na de deelname aan deze race reist Koons’ BMW M3 GT2 de wereld over om tentoongesteld te worden in belangrijke musea als het Louvre en de diverse vestigingen van het Guggenheim Museum. Daarna kan de auto ‘uitrusten’ in het BMW Museum in München. Daar staat de BMW M3 GT2 van Jeff Koons vanaf september tussen de kunstwerken van onder anderen Frank Stella en Andy Warhol.

bron press.bmwgroup.com

Ik vind hem best gaaf :)

Bram Kocken
2 juni 2010, 11:58
Me too... enkel vind ik een beetje vreemd dat het patroon niet doorloopt na de deuren... het sluit niet aan?
Voor de rest vind ik het een geslaagde art-car!

Manuel
2 juni 2010, 12:42
Afschuwelijke livery zeg. Zo een mooie auto en dan deze kermiskleuren.
Jammer.

Robert Saalmink
2 juni 2010, 12:56
Manuel is niet echt bekend met de Art Car traditie waarover gesproken wordt, of vind juist deze het minst mooi?

Hij past mooi in de traditie van art cars bij BMW. Het mooie is dat ze ook altijd gewoon racen met die auto's en ze ook zo laten en niet verzieken met sponsorlogo's.

Richard117
3 juni 2010, 01:02
Afschuwelijke livery zeg. Zo een mooie auto en dan deze kermiskleuren.
Jammer.

:stupid:
De normale livery staat me toch beter aan ;)

Yskonyn
3 juni 2010, 12:12
Wordt de 24u live uitgezonden op MotorsTV?

Robert Saalmink
3 juni 2010, 12:18
Ik zie Eurosport er veel reclame voor maken.

Peter
3 juni 2010, 16:35
Eurosport 2 zendt het uit als ik het goed heb begrepen...

Captain Slow
3 juni 2010, 19:53
Eurosport en Eurosport2. 24 uur lang;)

Richard117
4 juni 2010, 00:31

Live aanwezig, ongeveer 180uur :thumbup:

Robert Saalmink
4 juni 2010, 00:51
Stream dat dan meteen even via je iPhone :)

Danny Kappen
4 juni 2010, 13:04
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat die tickets worden verstuurd? Als ik ze maandag niet heb, heb ik wel een probleempje namelijk ;)

Yskonyn
4 juni 2010, 14:30

Top! :thumbup:

Richard117
5 juni 2010, 01:27
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat die tickets worden verstuurd? Als ik ze maandag niet heb, heb ik wel een probleempje namelijk ;)

Normaal worden ze een paar weken van te voren al verstuurd, maar er was natuurlijk ook de optie om ze aan het circuit op te halen ;)

Robert Saalmink
7 juni 2010, 21:35
Eurosport is al begonnen met dagelijkse uitzendingen om in de stemming te komen. Woensdag kwalificatie.

Martijn Mezger
7 juni 2010, 22:38
Links van videostreams zijn van harte welkom. Als ik ze tegenkom post ik ze!

Bram Van Der Stichelen
7 juni 2010, 22:46
Ik dacht dat RTL een online stream had? Of toch een van de nederlandse zenders. Ik weet nog dat ik daar 2 jaar geleden de gehele race heb op gevolgd.

Robert Saalmink
7 juni 2010, 22:59
Links van videostreams zijn van harte welkom. Als ik ze tegenkom post ik ze!

Wat is het probleem met Eurosport?

Martijn Mezger
8 juni 2010, 01:04
Ik heb geen Eurosport2, en Eurosport zend niet alles uit toch?

Bramzel
8 juni 2010, 09:51
Wat is het probleem met Eurosport?

Dat ze vrijwel alles op Eurosport 2 uitzenden die niet in het standaard kabelpakket zit ;) Ook ik houd me aanbevolen voor streams!

Robert Saalmink
8 juni 2010, 09:54
Eurosport zendt niet alles uit maar wel veel. Zijn nu al begonnen met dagelijkse magazines. En waarom heb je geen Eurosport 2? Zit je op Digitenne? Go get Eurosport 2!! ;)

Edit: ik wist niet dat Eurosport 2 niet in het standaard pakket zat... Ik heb toen voor 2,- per maand 50 extra zenders genomen en nooit meer omgekeken :)

Bram Kocken
8 juni 2010, 10:07
Dat ze vrijwel alles op Eurosport 2 uitzenden die niet in het standaard kabelpakket zit ;) Ook ik houd me aanbevolen voor streams!
Same here, al was het maar omdat de TV niet de hele dag 'beschikbaar' is ;)

Robert Saalmink
8 juni 2010, 12:41
Dit jaar gaan ze trouwens ook weer lopend naar de auto, de traditionele Le Mans start. Alleen is het nu ceremonieel voor de formation lap geloof ik. Vroeger was dit echt de start van de race :)

YouTube- 1957 24 hours of Le Mans Part1

Stefan van Renselaar
8 juni 2010, 20:22
Eurosport zendt niet alles uit maar wel veel. Zijn nu al begonnen met dagelijkse magazines. En waarom heb je geen Eurosport 2? Zit je op Digitenne? Go get Eurosport 2!! ;)

Dat Digitenne is toch van KPN? Dat ding deed het hier niet eens, zelfs niet met een extra antenne :rolleyes:

Ik heb dus ook alleen Eurosport, dan kijk ik alles maar op streams, dan kan ik er ook gewoon Radio Le Mans bij aanzetten.

Robert Saalmink
8 juni 2010, 22:56
Ok :) ik moet zeggen dat het er wel smakelijk uit ziet op Eurosport in HD :)

Net nog even in de guide gekeken, Eurosport HD zendt wel heel erg veel uit zo te zien. Moet wel net in je pakket zitten natuurlijk, ik denk dat ze nog meer uitzenden dit weekend dan Eurosport en Eurosport 2.

GTE
9 juni 2010, 12:47
hier ook geen Euro2. Maar met streams kom ik een heel eind.

Jelle
9 juni 2010, 17:24
Joepie, de 24h van Le Mans is nu echt begonnen :thumbup:

Mensen die niets willen missen van de actie: www.ustream.tv

Robert Saalmink
9 juni 2010, 20:13
Yes :) zojuist op Eurosport werd trouwens duidelijk dat ze het verdelen over Eurosport en Eurosport 2, maar vooral dat ze op die manier de hele 24u live uitzenden. Dus als je beide zenders hebt hoef je niets te missen. Wel even naar Engelstalig commentaar schakelen ;)

Wie Eurosport HD heeft is 'in for a treat' want dat ziet er fantastisch uit.

cookie
9 juni 2010, 20:30
Yes :) zojuist op Eurosport werd trouwens duidelijk dat ze het verdelen over Eurosport en Eurosport 2, maar vooral dat ze op die manier de hele 24u live uitzenden. Dus als je beide zenders hebt hoef je niets te missen. Wel even naar Engelstalig commentaar schakelen ;)

Helaas gebruiken ze de HD on screen logo's ook voor de SD uitzendingen zodat je ze amper kan lezen.
Verder is er aan die trainingen niet veel te zien. Geen timing in beeld,op de helft van het circuit zijn de camera's nog niet in werking.

Dat TV werk blijft toch een amateuristische bedoening daar in Le Mans, het is dan wel in HD nu maar daar is ook alles mee gezegd.

Robert Saalmink
9 juni 2010, 20:35
Dat viel me ook al op, slecht leesbaar. inderdaad. De uitzending moet het vooral hebben van die gezellige Engelstalige commentators, maar Eurosport maakt ook een leuk magazine (dat is er nu op, elke dag live met een rijder en wat interviews).

Timing kun je altijd hier vinden trouwens: http://www.lemans.org/fr/courses/24h-chrono-en-direct-2010.html

Stefan van Renselaar
9 juni 2010, 20:48
Gewoon dit commentaar gebruiken: http://rlm.0157.org/nplayer.php :p

Markie
9 juni 2010, 21:29
Helaas gebruiken ze de HD on screen logo's ook voor de SD uitzendingen zodat je ze amper kan lezen.

Ah dat was het, dacht al dat ik oud werd :innocent:

Maar serieus, hoop dat ze er nog iets aan doen, want zo kunnen ze het beter weglaten :(

Robert Saalmink
9 juni 2010, 21:33
Het is wel te lezen maar je hebt er wel een big friggin' tv voor nodig denk ik. Erg slecht inderdaad. Maar goed, gewoon live timing erbij, daar heb je tenminste nog wat aan.

Bram Van Der Stichelen
9 juni 2010, 21:57
Dat viel me ook al op, slecht leesbaar. inderdaad. [/url]

Inderdaad, vreselijk irritant is dat.

Robert Saalmink
9 juni 2010, 23:36
Nummer 88 Felbermayer Porsche is gecrashed in kwali en staat dwars op de baan. Rode vlag nu.Vreemde plek, midden op een recht stuk, kan wel eens hard gegaan zijn.

Kim Van Der Stichelen
9 juni 2010, 23:37
Nummer 88 Felbermayer Porsche is gecrashed in kwali en staat dwars op de baan. Rode vlag nu.Vreemde plek, midden op een recht stuk, kan wel eens hard gegaan zijn.

Volgens mij is eer een andere wagen bij betrokken, contact met een LMP mischien?
Of lek gereden :)

Robert Saalmink
9 juni 2010, 23:42
Mogelijk.

De Team Oreca Peugeot laat voorlopig de fabrieks Peugeot's in het stof bijten (maar het verschil is maar 0.118), snelste Audi is de nummer 7 op P6. GT2 wordt geleidt door de 82 Risi voor de 63 Corvette.

Kim Van Der Stichelen
9 juni 2010, 23:43
Reden ze deze middag geen 3:18? Kan dus makkelijk een klap sneller :)

Peter
9 juni 2010, 23:44
zijn er trouwens nog teams afgehaakt? Ik mis de Jaguar in GT2 en volgens de timing zijn er maar 52 auto's?

GTE
9 juni 2010, 23:45
Bruni met een GT2 onder de 4 minuten

:thumbup:

Robert Saalmink
9 juni 2010, 23:57
3:20 werd gereden, dus het tempo gaat nog wel omhoog zo. De Jaguar is op de baan geweest in practise (hij was in beeld) maar ze hebben nog wat problemen daar.

De crash van #88 werd veroorzaakt door een puncture inderdaad.

Kim Van Der Stichelen
10 juni 2010, 00:07
He wat de JLOC Lambo rijd nog? :innocent:
Lol Eurosport: It's going to be worth less now when they sell it :p

Robert Saalmink
10 juni 2010, 00:09
Inderdaad, teveel kilometers :D

Oef een van de AF Corse's er hard af!

Kim Van Der Stichelen
10 juni 2010, 00:10
Wow die AF Corsa is een metertje ingekort :blink:
Redelijk wat paniek bij de Marshalls, hoop dat ie ok is.

GTE
10 juni 2010, 00:10
In de Porsche curves. Hard gegaan dus.

Robert Saalmink
10 juni 2010, 00:11
Ik zag de bestuurder wel bewegen net. Is dit in de eerste sector waar die Pesca Peug vorig jaar ook zo hard eraf ging?

Kim Van Der Stichelen
10 juni 2010, 00:12
Ja ik zie niet echt waar het is maar het lijken me de esses niet te zijn.

GTE
10 juni 2010, 00:13
Bij Karting?

GTE
Mattias Russo achter het stuur.

Kim Van Der Stichelen
Bij Karting?

Geen flauw idee, ben er nog nooit geweest ;)

Kim Van Der Stichelen
10 juni 2010, 00:20
Hmmm zit de rijder nog steeds in de wagen?

http://img641.imageshack.us/img641/4200/composite20100609205947.jpg

Robert Saalmink
10 juni 2010, 00:22
Lijkt er wel op.

Robert Saalmink
10 juni 2010, 00:33
3:19 voor Bourdais nu, 3s sneller dan vorig jaar aldus Eurosport. In 2007 of -8 waren ze volgens mij nog wat sneller, kan me vergissen.

Kim Van Der Stichelen
10 juni 2010, 00:33
Peugeot 1-2-3 nu in in een paar seconden tijd... :)

Robert Saalmink
10 juni 2010, 00:35
Tussen Wurz en Sarrazin zit maar 0.008!

GTE
10 juni 2010, 00:41
ff McNish-en nu

Robert Saalmink
10 juni 2010, 00:46
De Lambo kwam van zijn plek, wow.... :blink:

Kim Van Der Stichelen
10 juni 2010, 01:02
De Lambo kwam van zijn plek, wow.... :blink:

Staat wel weer op z'n vertrouwdde plekje op de grid ;)

Robert Saalmink
10 juni 2010, 01:04
De Peugeot's waren op het einde schijnbaar nog aan het verbeteren, Sarrazin zelfs -1.5 in de 1e sector als ik het goed heb gehoord? Daar zit dus nog heel wat snelheid in.....

Maar goed, als het morgen regent dan is dit de grid.

Schumi rulezzzzz
10 juni 2010, 01:46
Woepsie, had even pagina terug moeten kijken... ;)

Toch wel verrassend dat Audi zoveel tekort komt tov de Peugeot's. Zelfs die Oreca Matmut is sneller.

Darthwillie
10 juni 2010, 01:48
http://www.lemans.org/fr/courses/24h-chrono-en-direct-2010.html

deze bedoel je?

Ferroeni
10 juni 2010, 09:02

+1 Gisteravond even zitten kijken en in HD ziet het er echt geweldig uit.

Martijn Mezger
10 juni 2010, 11:15
Ik hoorde nog een goede tip gister.
Als je digitale TV hebt kun je dat extra pakket een week gratis proberen. Dus als je dat nou doet in de week van Le Mans, kun je een week lang Le Mans op Eurosport 2 in HD kijken :p

RSRoy
10 juni 2010, 13:28
Ik hoorde nog een goede tip gister.
Als je digitale TV hebt kun je dat extra pakket een week gratis proberen. Dus als je dat nou doet in de week van Le Mans, kun je een week lang Le Mans op Eurosport 2 in HD kijken :p

Wij hebben wel 6 weken alle zender gratis gehad :rolleyes: Blijkbaar was Ziggo ons vergeten om te zetten na de proef periode. Maar ik heb Eurosport HD nu ook gewoon in mijn pakket zitten dus geen problemen hier :)

Stefan van Renselaar
10 juni 2010, 20:31
Ik wilde gisteravond de kwalificatie kijken, is er fucking golf op Eurosport... :rolleyes:

Jeroen Ursem
10 juni 2010, 20:34
Ik wilde gisteravond de kwalificatie kijken, is er fucking golf op Eurosport... :rolleyes:

Tiger Woods ofzo? :laugh:

Bramzel
10 juni 2010, 20:34
D'r is nu wel LeMans op ES1 :) De 430 die Russo in de muur had gezet is overigens teruggetrokken, schade niet meer te repareren :(

Pingguest
10 juni 2010, 21:55
Is er geen live-stream?

Darthwillie
10 juni 2010, 21:59
http://www.ustream.tv/channel/le-mans2010

u vraagt wij leveren

Pingguest
10 juni 2010, 22:02

u vraagt wij leveren

U levert, ik dank.

Bram Kocken
10 juni 2010, 22:03
Ah, Engels commentaar... laatste keer dat ik keek was het onverstaanbaar :P

Darthwillie
10 juni 2010, 22:09
indien aanwezig is het ook vanaf 10uur op eurosport 1

Martijn Mezger
10 juni 2010, 23:11
Ik zet net eurosport 1 aan, niks te zien?

Darthwillie
10 juni 2010, 23:24
hier wel gewoon???

Martijn Mezger
10 juni 2010, 23:43
Ik zie het ook nu ja. Mooi, nog even een uurtje kijken. :) Net was er nog Soccer City ofzo.

Stefan van Renselaar
11 juni 2010, 00:12

u vraagt wij leveren

Die stream zuigt, het is meer een diavoorstelling dan een stream...

Darthwillie
11 juni 2010, 00:14
heb je geen eurosport? anders even in het zoekbalkje rechtsboven die stream Le Mans invullen, misschien dat er meer streams zijn

Daniël
11 juni 2010, 00:18
Probeer anders op www.rojadirecta.com een SopCast-streampje te vinden. :) Zodra je een programma ervoor moet downloaden, haken veel mensen altijd af. Gewoon even SopCast installeren dus.

Stefan van Renselaar
11 juni 2010, 00:19
heb je geen eurosport? anders even in het zoekbalkje rechtsboven die stream Le Mans invullen, misschien dat er meer streams zijn

Jawel, maar dan moet ik omhoog kijken... :closedeyes:

Martijn Mezger
11 juni 2010, 00:30
Handig, als je velg helemaal afbreekt joh :p

Joost van den Heuvel
11 juni 2010, 01:28
Ben benieuwd of ze bij Oreca idd hebben ingehouden (snelste eerste sector tijd werd er beweerd). Dat kan misschien nog een mooi gevecht worden met de fabrieks Peugeots.

erwin_78
11 juni 2010, 11:23
Ik dacht dat RTL een online stream had? Of toch een van de nederlandse zenders. Ik weet nog dat ik daar 2 jaar geleden de gehele race heb op gevolgd.

Helaas heeft RTL hier de rechten niet voor.
[bron: RTL Nederland]

Ik had ze gemaild. Ik miste het ook al.

RSRoy
11 juni 2010, 15:08
RTL had de rechten toen Verstappen mee deed aan Le Mans 24 ;)

Bramzel
12 juni 2010, 11:55
Een rondje LeMans met Tom en Jeroen. Gaaf filmpje!

YouTube- Spyker Squadron 24 hrs Le Mans 2010

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 12:01
Mooi filmpje inderdaad :)

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 12:43
Niemand wil de Group C race winnen lijkt het wel, 3de leider op rij eruit :lol:

Martijn Mezger
12 juni 2010, 12:46
Lekkenbandenfestijn :P

Edit:
En uitvalfestijn!
Wat klinkt die 962c toch gaaf :D Die turbo's, wauw.

Neo-242
12 juni 2010, 15:10
Wanneer is nu eigenlijke de start van de 24u? Zoveel websites, maar nergens een deftig tijdschema te vinden, om onnozel van te worden. Is het nu 15u of 16u?

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 15:11
Wanneer is nu eigenlijke de start van de 24u? Zoveel websites, maar nergens een deftig tijdschema te vinden, om onnozel van te worden. Is het nu 15u of 16u?

Ik dacht 15u :)

*edit*

Thursday 10 June
22:00 – 24:00 Qualifying practice sessions 24 Heures du Mans

Saturday 12 June
14:22 Beginning of starting procedure 24 Heures du Mans
15:00 Start of the 78th race of the 24 Heures du Mans

Kwalificatie was idd van 22tot24, dus de race zal 15u worden

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 15:12
Ik dacht 15u :)

Dacht ik ook :)

Neo-242
12 juni 2010, 15:19
Bedankt jongens, ik begrijp niet dat het zo moeilijk terug te vinden is. In de programmablaadjes voor Eurosport ook, de hele dag door 24u Le Mans, maar het start-tijdstip, ho maar...!

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 16:00
Dat geluid :wub:

Sander Hogendoorn
12 juni 2010, 16:07
Ze hebben volgens mij bezuinigd op de HUD, kan het nog kleiner :blink:

Pingguest
Een leuke stream van Audi!

http://tv.audi.com/#/01

Martijn Mezger
Ik pak er ff een vergrootglas bij.

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 16:08
Ben ik de enige waar de live timing niet werkt?

Sander Hogendoorn
12 juni 2010, 16:09
Commentator op Eurosport had het er ook al over, dus denk het niet :)

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 16:11
Ben ik de enige waar de live timing niet werkt?

"Waiting for datas..."

[edit] Hij doet het weer :)
[edit2] Kut reclame, hoor op Radio Le Mans allerlei geschreeuw en dan zit je op Eurosport naar reclame te kijken...

CuqeBaqer
12 juni 2010, 16:20
Nigel Mansel maakt even een klappertje.

Martijn Mezger
12 juni 2010, 16:22
Hard erafgegaan! Bandensporen kon je zien vanuit de cockpit van de #3 audi.

CuqeBaqer
12 juni 2010, 16:23
Hij word uit de auto getild das niet fijn om te zien.

Martijn Mezger
12 juni 2010, 16:24
Die commentator bij Eurosport is zo irritant.
Tanken uitspreken als tanken en niet als "tenken".
Klinkt voor geen meter :lol:

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 16:24
Die SC regels zijn een drama :thumbdown:

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 16:25

Taal kiezen -> UK. Dan muten en naar RLm gaan ;)

Bramzel

Hij heeft tenminste wel verstand van zaken ;) Beter als bijv. Bert Devies of zo.

Stefan van Renselaar

http://rlm.0157.org/nplayer.php ;)

CuqeBaqer
12 juni 2010, 16:26

Ben ik dus niet de enige die het irritant vind. Irriteerde me ook al aan hem toen hij nog Champ Car deed.

Martijn Mezger
12 juni 2010, 16:30
Taal kiezen -> UK. Dan muten en naar RLm gaan ;)
Ik kan geen taal kiezen op analoge televisie.:p

Tazz
12 juni 2010, 16:35
op Eurosport HD is dat toch Peter Baert? toch de beste in heel vlaanderen dacht ik.. of is er in NL een andere commentator?

Bramzel
12 juni 2010, 16:36
Is idd Peter Baert, en da's een zeer kundige commentator. Sommige Nederlanders irriteren zich alleen aan het Vlaamse accent en taalgebruik ;)

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 16:37
Hebben de Audi's een pitstop gemaakt of zo?

Volgens mij zitten ze achter een andere safety car.

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 16:39
Klopt, er zijn op dit moment 3 SC's op de baan, ééntje met de Pugs, ééntje met de Audi's en ééntje met een wagen of 6.
Marc VDS heeft 7 minuten in de pits gestaan alvorens hij mocht vertrekken van de ACO :blink:

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 16:41
our safety car is one minute slower than the one with the peugeots. We are with the audi''s. #lemans

@spykersquadron (le mans team) - 15:35 - post a reply

12345

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 16:42
Hm, de Audi's hebben geen pitstop gemaakt nog idd. Zo helpen ze de Peugeots ff een handje.

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 16:50
Lol Hindy zit een beetje gefrustreerd :laugh:

Pingguest
12 juni 2010, 16:50
De ACO heeft zojuist een poging gedaan de zege voor Peugeot veilig te stellen. Het blijven Fransen, hé.

Sander Hogendoorn
12 juni 2010, 16:55
Als het nu al begint kunnen ze beter meteen stoppen en de overwinning aan Peugeot geven.

Niels Tieman
12 juni 2010, 16:55
Ze geven op Eurosport net de tijden door en de achterstand was niet groter geworden achter de safetycar en de nadelen bleken zo zo groot als werd gedacht. Dus het valt nog mee, maar het is wel een rare gang van zaken.

Pingguest
12 juni 2010, 17:00
Le Mans is bij uitstek het circuit om alternatieven voor de Safety Car te gebruiken.

Neo-242
12 juni 2010, 17:10
Ik vond er tot nu toe geen bal aan. Alleen de eerste ronde was even interessant. De crash van Mansell kwam zo onduidelijk & weinig in beeld, dat je eigenlijk nog niet eens weet wat er is gebeurd.

Het gedoe met de Safety Cars snap je gewoon niet:blink:

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 17:19
Ik vond er tot nu toe geen bal aan. Alleen de eerste ronde was even interessant. De crash van Mansell kwam zo onduidelijk & weinig in beeld, dat je eigenlijk nog niet eens weet wat er is gebeurd.

Het gedoe met de Safety Cars snap je gewoon niet:blink:

Die crash zat midden in de reclame op Eurosport..

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 17:27
Weet iemand ergens nog een stream? Heb geen Eurosport 2.

Zag wel dat er een Eurosport Player is, maar de kwaliteit lijkt behoorlijk beroerd op deze pc, en om daar dan voor te gaan betalen...

Bramzel
12 juni 2010, 17:28

:)

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 17:39
Cheers!

Dacht even dat ze een stukje van de eerste ronde aan het herhalen waren. McNish zit weer te vechten met de Oreca Peugeot. :D

Hm, en dat is toch een herhaling? Zag hem er toch echt achter rijden, maar ze zeiden dat ie er voorbij is.

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 17:40
Cheers!

Dacht even dat ze een stukje van de eerste ronde aan het herhalen waren. McNish zit weer te vechten met de Oreca Peugeot. :D

Erg gaaf gevecht :thumbup:

Martijn Mezger
12 juni 2010, 17:56
Art Car!?!
Edit: Lekke band :(

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 17:57
Art Car!?!
Edit: Lekke band :(

Dan kun je de BMW's uit elkaar houden ;)

Nu hoor ik weer dat de Ford GT eraf gevlogen is, terwijl er op Eurosport reclame is :censored:

Martijn Mezger
12 juni 2010, 18:08
Jezus, die Ford GT zit goed in elkaar!

Bramzel
12 juni 2010, 18:09
Eurosport is niet echt van de replays he? Potverdikke zeg.

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 18:13
Eurosport gaat naar reclame middenin een inhaalactie, goed bezig. Ze deden het net ook al bij de stops van de Pug's :rolleyes:

Martijn Mezger
12 juni 2010, 18:15
Eurosport is qua regie altijd al waardeloos :p

Livetiming etc: http://www.thomasbaekdal.com/mini-sites/lemans2010/

Martijn Mezger
12 juni 2010, 18:17
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/114493562.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1276356822&Signature=GfYma1EUxR2lRLXZUy1WXecqSM4%3D
http://web3.twitpic.com/img/114493668-ef8ed009160f7ad858cbdb8e7a578717.4c13a7f8-full.jpg

:(

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 18:18
Eurosport gaat naar reclame middenin een inhaalactie, goed bezig. Ze deden het net ook al bij de stops van de Pug's :rolleyes:

En alle andere crashes zaten onder de reclame..

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 18:19
En alle andere crashes zaten onder de reclame..

Kun je hen moeilijk kwalijk nemen toch? Ze hebben geen glazen bol ;)

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 18:21
Kun je hen moeilijk kwalijk nemen toch? Ze hebben geen glazen bol ;)

Ja, maar geef dan op z'n minst een replay...

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 18:29
[Edit] Laat maar, mijn Stream loopt hopeloos achter...

Neo-242
12 juni 2010, 18:30
Eurosport is echt waardeloos. Jammer voor Peter Baert, denk dat hij best meer eruit kan halen. Leinders heeft de Marc VDS Ford GT goed bijeen gereden zie ik.:blink:

Darthwillie
12 juni 2010, 18:41
Mansell is volgens een twitterbericht ok, blijft ook een dramaqueen :rolleyes:

Markie
12 juni 2010, 19:03
Eurosport is echt waardeloos. Jammer voor Peter Baert, denk dat hij best meer eruit kan halen. Leinders heeft de Marc VDS Ford GT goed bijeen gereden zie ik.:blink:
Die Ford GT gaat er mij net iets te vaak af de laatste paar races (GT1 + practice), kan natuurlijk ook toeval zijn ;)

Bramzel
12 juni 2010, 19:04
Matech kan inderdaad flink wat nieuwe reserveonderdelen gaan produceren. Eerst hun beide auto's al in practise, nu de Marc VDS wagen.

Darthwillie
12 juni 2010, 19:07
VDS is Van Der Stichelen :huh1: :lol:

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 19:19
Ik zal er later even dieper op in gaan op het hele verhaal maar eest onze wagen weer de baan op krijgen...

:laugh:

GTE
12 juni 2010, 19:29
De Risi #82 gaat echt fantastisch.

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 19:39
Hm, was ff weg en nu zie ik dat er 1 Peugeot minder is. Iemand gezien wat er gebeurd is?

Darthwillie
12 juni 2010, 19:39
bevestigingspunt van de ophanging gebroken.

Bramzel
12 juni 2010, 19:43
Wat op zich niet zo'n probleem was geweest, ware het dat het de voorwielophanging was en dat die de monocoque heeft beschadigt.

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 20:23
Nu gaat de Audi 7 eraf.

Speed heeft nu ook een stream: http://stream.speedtv.com/24-hours-of-le-mans/

Martijn Mezger
12 juni 2010, 21:12
Matech Ford GT in de fik!

W@llierossi
12 juni 2010, 21:14
Strakke actie van Natasha: als je auto in de fik staat moet je m niet zo parkeren dat je je deur niet meer open krijgt.... :D

(mompelt iets over vrouwen en auto's...)

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 21:14
Het Ladies Team in de problemen :(

Martijn Mezger
12 juni 2010, 21:15
Strakke actie van Natasha: als je auto in de fik staat moet je m niet zo parkeren dat je je deur niet meer open krijgt.... :D

Ik zat net te kijken ja:lol:

Darthwillie
12 juni 2010, 21:16

volgens mij stond het voorwiel niet recht, net of die wagen niet meer stuurde?

Martijn Mezger
12 juni 2010, 21:22
Art Car eruit? Staat nu stil.

Darthwillie
12 juni 2010, 21:24
schade voor de oreca peug?

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 21:24
schade voor de oreca peug?

Ja het dak is eraf gevlogen ;)

Darthwillie
12 juni 2010, 21:26
:blushing: hou ze idd niet goed uit elkaar

Martijn Mezger
12 juni 2010, 21:28
:lol:

Neo-242
12 juni 2010, 21:31
Hahahaha Willie!
Ik vind de Lola Aston Martin's ook wel lekker gaan. Naar eigen zeggen hebben ze niets aan de auto veranderd tov vorig jaar, geloof ik geen snars van ;)

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 21:53
Nu laat Eurosport weer niet zien wat de oorzaak van die SC is...

Kim Van Der Stichelen
12 juni 2010, 22:09
ow Deja vu :p

Martijn Mezger
12 juni 2010, 22:09
Wat gebeurde daar :o

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 22:10
ow Deja vu :p

Achter de SC spinnen ja :laugh:

Maarje, het overkomt de beste :p (hé Schumi?)

En natuurlijk, geen replays van wat er nou gebeurde...

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 23:08
De Lamborghini rijd ook nog gewoon. Wel als laatste en 50 laps down, maar ze rijden nog.

tinus94
12 juni 2010, 23:29
leidende peugeot achteruit de box in!

Neo-242
12 juni 2010, 23:29
Yep en op de krik, lijkt serieus!

http://i45.tinypic.com/2mdj7zt.png

http://i48.tinypic.com/2vlr7ki.png

Lijken gearbox problemen. Mechanisch of elektronisch...

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 23:31
En dan houdt Eurosport 1 er net weer mee op.. grr.

Jammer dat die USTREAM de verkeerde beeldverhouding heeft.

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 23:31
Lijkt motor of versnellingsbak te zijn. Zal ook wat langer duren.

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 23:32
En dan houdt Eurosport 1 er net weer mee op.. grr.

http://stream.speedtv.com/24-hours-of-le-mans/

Martijn Mezger
12 juni 2010, 23:32
Mooi! :D Kunnen de Audi's weer inlopen.

tinus94
12 juni 2010, 23:33
Problem with the 'starter'?

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 23:34
Mijn voorspelling was voor de race al dat de #2 Peugeot ging winnen, die liggen nu aan de leiding.

Maar de race is nog meer dan 16 uur, dus er kan nog van alles gebeuren :p

Joost van den Heuvel
12 juni 2010, 23:36
http://stream.speedtv.com/24-hours-of-le-mans/

YES!... dat is een stuk beter. :thumbup:
Fullscreen en chillen.

Dat gaat zo te zien echt lang duren met de 1 idd.

Neo-242
12 juni 2010, 23:36
Die speedstream is echt de max, loopt super!
Je blijft ook alles zien, in tegenstelling tot Eurosport vol commercials.

Deze is van Greg Mansell's twitter, grappig :D
http://i50.tinypic.com/hstgg2.jpg

tinus94
12 juni 2010, 23:37
Of gewoon eurosport 2?

Neo-242
12 juni 2010, 23:42
Peugeot bewijst nogmaals hoe snel ze zijn in de reparaties (cfr. 1000km Spa)
Auto terug de baan op!

http://i48.tinypic.com/9ka63c.png

Stefan van Renselaar
12 juni 2010, 23:44
Of gewoon eurosport 2?

Niet iedereen heeft digitale tv, laat staan Eurosport 2.

Maar ik heb hier een normale Eurosport, de Speed, Radio Le Mans en de Audi onboard streams open staan. Met de livetiming erbij ben je dan van alle gemakken voorzien :D

tinus94
12 juni 2010, 23:45
7e algemeen nu

tinus94
12 juni 2010, 23:46
Als je ooit Le Mans 'live' hebt meegemaakt, ben je idd voor het leven verslaafd aan radio le mans ;-)

Neo-242
12 juni 2010, 23:48
Waarom? Zo goed? ;)

tinus94
12 juni 2010, 23:54
Waarom? Zo goed? ;)

Als je op een camping zit voor bijna een week zonder TV. Luister je de hele dag alleen maar naar RLM. Ze lullen de hele dag vol met alleen maar nieuwtjes rond le mans.

Joost van den Heuvel
13 juni 2010, 00:21
Ehm, stond er nu net dat de 8 de snelste ronde heeft verbeterd? Volgens de live timing reed de 8 net een 3:01.. lijkt me niet echt waarschijnlijk.

Joost van den Heuvel
13 juni 2010, 00:27
Oei de 7 en de 007 elkaar geraakt???

Eh ja. De 7 reed bij de 007 achterin. Niet heel hard overigens.

McNish is altijd een beetje agressief zullen we maar zeggen.

Neo-242
13 juni 2010, 00:47
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht een Audi op P1 in de vroege morgen.
Gezien de grote achterstand na de vroege Safety car situatie, valt het momenteel reuze mee.

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 00:52
Nieuwe snelste ronde voor Gene, 3:20.8. Kan nog een mooi gevecht worden door de nacht :)

Joost van den Heuvel
13 juni 2010, 00:53
Ik weet niet waarom, maar ik verwacht een Audi op P1 in de vroege morgen.
Gezien de grote achterstand na de vroege Safety car situatie, valt het momenteel reuze mee.

Het zou me niks verbazen. De Audis gaan meestal hard in de nacht en de Peugeots zullen vast wel weer wat meemaken.

Nieuwe snelste ronde voor Gene, 3:20.8. Kan nog een mooi gevecht worden door de nacht :)

Hehe, damn. Net ook al een 3:20.9 geloof ik. Goed bezig. Maar dat moet nu ook wel.

Martijn Mezger
13 juni 2010, 00:54
Heineken is helping ... Just trying to find a seedy bar in st marlo to go drown my sorows ... Ant ideas ?

@Mansell50 (Le Mans Driver) - 23:27 - post a reply

:lol:

Edit: Zo, die is wel erg kapot zeg! Auto 24.

Joost van den Heuvel
13 juni 2010, 01:14
Oh dang, net gemist (had ff geluid op mute).

Zit met de live timing te stoeien. Die is er mee opgehouden.

Martijn Mezger
13 juni 2010, 01:16
Safety car is out.

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 01:17
Safety car is out.

De reden is wel een beetje onduidelijk.. Er reed wel iemand rond zonder voorwiel en er lagen wat vleugels langs de baan, maar ik zie niet ergens een auto staan..

Martijn Mezger
13 juni 2010, 01:19
Risi Ferrari gaat ook de pit box in.

Niels Tieman
13 juni 2010, 01:26
Zo, dat was een nette schuiver van Nummertje 13. Lola Rebellion Coupe. :)

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 01:28
De Speed TV stream ligt eruit ;'(

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 01:30
OMG, weer reclame en nu zou het juist interessant zijn...

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 01:30
Ik denk dat we het al doorhebben, Stefan

Markie
13 juni 2010, 01:47

Net 3.19.6.. das sneller dan de pole :p

Altijd leuk als Audi weer roept dat Peugeot wel voor de kwali gaat en zij zich alleen maar op de race focussen :p

Rudy Cuppen
13 juni 2010, 01:56

:)

Deze doet het wel:)

F1-gast
13 juni 2010, 02:07
Ik denk dat dit beter werkt, beeld is dan stuk beter.
Open vlc
daarna ctrl+n

en dan een van deze links gebruiken.

Eurosport1: http://cctv.ws/2/BritEuroSport
Eurosport2: http://89.212.47.123:8080/stream/?ch...t2hd&stream=hd
Nu is eurosport 1 live =)

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 02:09
Voor die van ES2 moet je de link kopiëren van dat andere forum en niet de tekst uit het bericht ;)

[Edit] Heb hem al: http://89.212.47.123:8080/stream/?channel=eurosport2hd&stream=hd
[Edit2] Die reclame op Eurosport voor hun uitzending is eigenlijk best misleidend, non-stop. Nou, dat merk ik echt, bijna meer reclame dan RTL7 doet tijdens een F1 race.

Darthwillie
13 juni 2010, 02:21

reken maar dat het uitzenden niet gratis is :closedeyes: ze zullen die reclames hard nodig hebben.

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 02:24

reken maar dat het uitzenden niet gratis is :closedeyes: ze zullen die reclames hard nodig hebben.

Het gaat mij ook meer om wanneer die reclame's zijn, meestal komen ze nogal ongelukkig uit en dan is er een keer een SC, dan komt er reclame net nadat die weer van de baan is..

F1-gast
13 juni 2010, 02:24
http://nl.justin.tv/windchime921

Speed tv werkt weer

Darthwillie
13 juni 2010, 02:38
Het gaat mij ook meer om wanneer die reclame's zijn, meestal komen ze nogal ongelukkig uit en dan is er een keer een SC, dan komt er reclame net nadat die weer van de baan is..
ze zitten aan vaste tijden vast, ze kunnen niet blijven schuiven met de tijden waar ze reclame kunnen uitzenden. Wees gewoon blij da ze het uitzenden
(opa mode aan) vroegah zonden ze om de twee uur een update uit van 10 minuten en alleen het eerste uur an de start live en het laatste uur voor de finish was ook live. En dat was in de tijd dat er nog geen internet was :wheelchair: {opa mode uit]

Wat ik jammer vind is de extreem lange promo's voor Eurosport zelf.

Tazz
13 juni 2010, 05:10
net thuisgekomen, een kwartiertje naar de race gekeken, zag er zalig uit :)
als er morgen die verkiezingen niet waren, kon ik nu nog een paar uurtjes verderkijken..

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 05:51
Ben ik nog de enige die nog aan het kijken is? :p

John
13 juni 2010, 07:42
Ben ik nog de enige die nog aan het kijken is? :p
Nee hoor. :)

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 08:11
Die Peugeot zal nergens meer naartoe gaan.

F1-gast
13 juni 2010, 08:42
Heerlijke race :D

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 09:30
Herstellen op de Amerikaanse manier, de voet erop ;)

F1-gast
13 juni 2010, 10:39
http://img816.imageshack.us/img816/930/vlcsnap2010061309h36m45.png

Mossel
13 juni 2010, 11:23
Wat is erprecies gebeurt met de 2 leidende peugeots?

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 11:28
Wat is erprecies gebeurt met de 2 leidende peugeots?

De #3 had de ophanging afgebroken van het chassis, de #2 problemen met de turbo (?) en de #1 problemen met de alternator.

Mossel
13 juni 2010, 11:32
thx! nog een rondje of 50 en dan ligt de Peugeot weer op 1 :P

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 11:33
Mwa ze hebben zichzelf alweer serieus in de voet geschoten. Hoop nog steeds dat de 1 het wint maar hoop er niet meer op :)
Hoop dat er volgend jaar een timing zoals bij drnl komt, op een baan van 3 minuten kan een kaartje met de positie wel handig zijn :)

Niels Tieman
13 juni 2010, 11:33
Als hij niet stuk gaat.. ;)

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 11:37
Als de #1 blijft gaan zoals die nu gaat, kan het nog een spannende finale worden.

Sander Hogendoorn
13 juni 2010, 11:45
Hoelaat begint de Speedtv stream weer? Er staat al een tijdje 'live streaming starts soon'.

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 11:55
Is er sinds 7:45 iets gebeurd? Ik wilde even 3 kwartier gaan slapen, wordt het 3 uur :rolleyes:

Neo-242
13 juni 2010, 12:02
Davidson was echt aan het knallen, eens kijken of Wurz dat ritme kan aanhouden nu. Mijn voorspelling van gisteravond kwam in ieder geval uit, Audi op kop bij het wakker worden;)

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 12:03
Ik stond vanmorgen op, en het eerste wat ik op tv zag was de #2 in het gras... Lekker wakker worden dus ;)

Fr3d
13 juni 2010, 12:12
Ik vond davidson echt gevaarlijk inhalen, zeker dat moment met de corvette.
Davidson had daar gewoon ff moeten wachten imho

GTE
13 juni 2010, 12:17
Dat is Le Mans, zo gaan die dingen. Davidson deed niets verkeerd.

Gaan de Audi's de strijd met elkaar aan? Lotterer is sneller dan Rockefeller op dit moment.

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 12:28
Weet iemand wat er met de 007 en 008 Aston's gebeurd is? Die zijn wel erg ver terug gevallen.

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 12:37
The Race is on!

Pug & Audi in hetzelfde shot

Neo-242
13 juni 2010, 12:39
Is één van de Audi's eraf gegaan?

Stefan van Renselaar
The Race is on!

In race on zit toch geen Le Mans?

Maar dit kan wel een heel erg mooi gevecht worden!

Stefan van Renselaar
Is één van de Audi's eraf gegaan?

De 8 stond tegen de muur aan van Arnage.

Sander Hogendoorn
13 juni 2010, 12:40
Peugeot viel bijna stil net..

Maar hij is er voorbij, groot snelheidsverschil met de Audi

Neo-242
13 juni 2010, 13:11
Voor ik ging stemmen stond de Pug op 2, nu terug op 3 op de live timing, klopt dat daar wel op http://www.lemans.org/en/courses/24h-chrono-en-direct-2010.html

Sander Hogendoorn
13 juni 2010, 13:13
De Peugeot heeft een stop gemaakt dacht ik.

Rudy Cuppen
13 juni 2010, 13:26
Zit al weer vanaf 0900h te kijken.
Ik heb deze 2 links draaien:
http://tv.audi.com/#/01
http://www.lemans.org/en/courses/24h-chrono-en-direct-2010.html
En de TV op Eurosp. 1/2:thumbup:

Geweldig om het zo live op de voet te kunnen volgen:cool:

Rudy Cuppen
13 juni 2010, 13:31
Nr. 7 Audi pitting now!!

Edit: and out again

Peugeot nr.1 op 15 sec achter de nr.8 Audi en closing fast.

Neo-242
13 juni 2010, 13:36
De live timing is echt bijna onbruikbaar. Dan ligt de Peugeot op P2, met veel voorsprong op P3, en dan ineens terug op P3. Niet te volgen.

Sander Hogendoorn
13 juni 2010, 13:37
Inderdaad, ook irritant dat je zelf moet updaten (refresh) steeds.

Neo-242
13 juni 2010, 13:38
En dat voor een Rolex ;)

Darthwillie
13 juni 2010, 13:40
welke gebruiken jullie?

Rudy Cuppen
13 juni 2010, 13:40
Inderdaad, ook irritant dat je zelf moet updaten (refresh) steeds.

Das idd wel jammer maar het houd je wel bij de les;)

Stefan van Renselaar
13 juni 2010, 13:49
OMG, de Peugeot heeft problemen en natuurlijk heeft Eurosport reclame...

Mossel
13 juni 2010, 13:51
wedstrijd is klaar... zonde voor peugeot

Joost van den Heuvel
13 juni 2010, 13:52
Nou ja, soms ligt ie er ook nog eens een lange tijd uit: of hij update niet op refresh, of het is allemaal errors.

Jammer van de 2. Die stond dus langs de baan en wilde niet meer?

Heb vannacht de 4 wel binnen zien komen waarna de achterkant eraf ging. Zijn ze een drietal ronden mee bezig geweest. Toen zag ik de bui al hangen. 1 Peugeot aan de leiding met 3 Audi's erachter.

Bramzel
Woohoo, ik heb er bijna niet op durven hopen omdat Peugeot zo sterk leek maar het lijkt gewoon op dat Audi hem gaat pakken :D Briljant!

Overigens lijkt me de Peugeot rook niet terminaal? Lijkt me meer bij het achterwiel vandaan te komen dan bij de turbo/uitlaat?

Rudy Cuppen
Peugeot nr 1. in de pitbox geduwd. Groot probleem!!

Gaat het dan weer een 1,2,3 worden voor Audi??

Kim Van Der Stichelen
13 juni 2010, 13:54
Jammer voor de race toch wel :(

Rudy Cuppen
13 juni 2010, 13:55
Overigens lijkt me de Peugeot rook niet terminaal? Lijkt me meer bij het achterwiel vandaan te komen dan bij de turbo/uitlaat?

Zag er veel olie onderuit komen net toen ie stil stond in de pits.

Markie
13 juni 2010, 13:56
To finish first, you must first finish..........so true :surrender:

Moet nu team Oreca nu een podium binnenhalen om Peugeot te redden :(