PDA

View Full Version : Gezocht: PHP-er met (sim)racebloed

Robert Saalmink
24 januari 2009, 14:43
GEZOCHT: PHP-ER MET (SIM)RACEBLOED

We zoeken iemand om onze gezellige crew te komen versterken. Je moet kennis hebben van:

-PHP
-MySQL
-Bij voorkeur Joomla (extenties)
-Kennis van vBulletin een pré (maar niet noodzakelijk)

Tot je taken gaat behoren: website onderhoud, bugs pletten, ontwikkelen en implementeren van nieuwe functionaliteiten.

Je komt terecht in een leuk enthousiast team met passie voor (sim)racen. Ondanks dat het hobby is nemen we deze hobby serieus en de lat ligt hoog, maar hopelijk zie je dat als een uitdaging!

Omdat het hobby is, is je enige salaris de voldoening die je krijgt van je werk en de bewondering van alle leden in dit forum.

Reacties graag per PM, of mail aan robert@digitalracing.nl.

[spacer]
[logo_dr]

Fabian de Jong
24 januari 2009, 15:16
Ik heb zowel kennis met PHP en MySQL, en dat Joomla en vBulletin daar kan je vrij makkelijk achter komen hoe dat allemaal werkt.
Maar mijn vraag is hoeveel uur denken jullie dat diegene die gaat helpen hiermee, kwijt is per week.

Robert Saalmink
25 januari 2009, 02:33
Dat is moeilijk te zeggen, daarom heb ik het er niet bij gezet. Soms is er weken niets te doen, soms is er een deadline, soms moet iets geïmplementeerd worden en kost het een paar avonden. Mijn ervaring is dat het uitzoeken hoe iets te (gaan) doen vaak de meeste tijd kost.

Er liggen nog wel wat dingen die gebouwd en/of aangepast moeten worden, dus we zoeken wel iemand die bereid is hier wat tijd in te steken. We realiseren ons ook dat het geen full-time job is met een mooi salaris, dus het zal altijd binnen het redelijke blijven. Nu klink ik haast als een 'baas', maar zo werkt het geenszins natuurlijk! :) het gaat vaak in overleg, wij bedenken iets en maken een ontwerp, en dan mag de PHP-er gaan bedenken hoeveel tijd het gaat kosten.

Ik zal je binnenkort eens op MSN benaderen om e.e.a. even te bespreken.

PS: laat bovenstaande overigens andere geïnteresseerden niet weerhouden te reageren trouwens ;)

Niels Tieman
25 januari 2009, 16:38
Het is een feit dat DRNL tijd kost. Laten we er niet omheen draaien, sommige dingen hebben aandacht nodig en het lijstje met wensen is (nogsteeds) lang. We doen dit met veel plezier en als groep. Het is een feit dat je ook in de groep moet passen. We zijn inmidddels met aardig wat mensen die lang bij elkaar zijn. :)

Dus mensen, schrik niet! We bijten niet en het is en gezellige groep :D

joostingh
26 januari 2009, 17:52
*Hey Niels niet zo bijten!!!*

Niels Tieman
26 januari 2009, 17:52
Dat doe ik alleen bij mensen die ik lief vind.. ;)

petervdveen
27 januari 2009, 12:12
Ik heb ook wel redlijk wat php, mysql en joomla kennis.
Tijd alleen (zoals bijna iedereen in nederland;)) iets minder, maar ik zou jullie graag helpen..

Fabian de Jong
27 januari 2009, 12:27
Ik zal je binnenkort eens op MSN benaderen om e.e.a. even te bespreken.
/me wacht totdat Robert op MSN komt :p
Heb maar even een mailtje gestuurd naar je Robert.