View Full Version : DRTCC | Oschersleben ronde 11 & 12 | Momenten Thread
El Maestro
23 januari 2009, 14:04
[logo_drtcc]
[spacer]
sponsored by
http://www.digitalracing.nl/images/banners/itminterma.gif (http://www.itminterma.nl/)
[spacer]
Aangezien ik zo snel mogelijk het filmpje van de races op Oschersleben af wil hebben besloot ik zelf maar de momenten thread aan te maken.
Plaats hier dus alle spectaculaire momenten waarvan je vindt dat ze in de video moeten komen.:)
Alvast bedankt!
DRTCC Oschersleben Race1 Logfiles en Replay (http://www.digitalracing.nl/drtcc/oscherslebenrace1/drtcc_oschersleben_race1.rar)
DRTCC Oschersleben Race2 Logfiles en Replay (http://www.digitalracing.nl/drtcc/oscherslebenrace2/drtcc_oschersleben_race2.rar)
Roy Visser
23 januari 2009, 14:05
Race 1
eerste paar rondes gevecht tussen mij en Maik, vooral ronde 2 of 3 is continu naast elkaar werk ;)
:)
Captain Slow
23 januari 2009, 14:13
Race 2:
Spin Niels voor me'n bumper (ronde 2)
De muur in (+- ronde 10)
In 1 vd 2 races twee man in 1 bocht ingehaald
En een paar gevechten die wat langer duurden, beide races
Ralffoxx
23 januari 2009, 14:26
Race 1
rondje 4 tikje dat ik Maik geef en dan de bocht er na dat ie te ruim de bocht neemt en hem in haal.
Rondje 9 bij start finish dat Kelly te laat remt en hem bij mij er in plant en ik de muur ik vlieg.
Laatste bocht dat Bram hem er naast gooit en ik het gat wil dicht gooien.
Race 2. Niet veel mee gemaakt
Rondje 6 dat Kelly mij inhaalde na fouten van mijzelf.
Rondje 10 denk ik dat Maik er 1x naast zat voor rest beetje saai :)
Niels Draijer
23 januari 2009, 14:52
Race 1:
Lap 3 Spin Ursem
Lap 4 Spin Maik
Lap 9 Spin Steven
L 9 aan het einde, gevecht Niels D en Kelly
L10 inhaalactie Niels D en Kelly
Race 2:
Lap 2 Spin jerry
Lap 3 spin Bram
Lap 5 Inhaalactie Maik op Mark S
Lap 5 Inhaalactie Niels D op Mark S
Lap 8 Spin Niels D
Succes!
Stefan van Renselaar
23 januari 2009, 19:04
Race1:
95
138
383
416
584
732
1132
1236
Race2:
214
446
544
877
1011
1163
1303
El Maestro
23 januari 2009, 23:19
Ik ben vanavond begonnen met het opnemen.:)
Ik kwam tot de helft van race 1 tot ik even de 'feeling' kwijt was, ik ga morgen wel weer verder. Heb wel alvast beetje geprobeerd met nieuwe camera-hoeken en ik moet zeggen dat het wat dat betreft goed gelukt is.:laugh:
Niels Draijer
23 januari 2009, 23:21
Ik ben vanavond begonnen met het opnemen.:)
Ik kwam tot de helft van race 1 tot ik even de 'feeling' kwijt was, ik ga morgen wel weer verder. Heb wel alvast beetje geprobeerd met nieuwe camera-hoeken en ik moet zeggen dat het wat dat betreft goed gelukt is.:laugh:
Helemaal top man! Neem de tijd. We zij sowieso al blij dat je de tijd neemt om dit soort filmpjes te maken:)
Niels Tieman
24 januari 2009, 13:51
1ste Race:
Een aantal tikken in de eerste en 2de bocht.
3de Bocht een Vectra en een Chevy achterin.
En toen me tot aan het einde van de race opgeknokt naar P11. Leuk gevecht gehad met Richard Kortland en later Casper Smit.
Race2:
Ronde2: Casper Smit tikt me aan op mijn achterbumper en toen was er geen houden meer aan! Terug op de baan gestuiterd net voor Jaap Kleijn en Jeroen Ursem.
El Maestro
24 januari 2009, 18:48
Hmmm, zo'n beetje alles wat fout kan gaan gaat fout vandaag.
Zo ook met het maken van het filmpje, alles begint te laggen zodra ik begin op te nemen terwijl gisteren alles vloeiend verliep. De resolutie stond al lager en Fraps neemt op in half formaat. Toen besloot ik net even om de boel een beetje te overclocken en toen wilde m´n pc niet meer opstarten...:innocent:
Nja, ik heb hem nu dus weer aan de gang gekregen, maar me processor staat op 2.66GHz (terug naar standaard) terwijl die eerst op 3GHz stond en die snelheden haal ik nu niet meer.:huh1:
Niels Draijer
25 januari 2009, 23:39
Zo ook met het maken van het filmpje, alles begint te laggen zodra ik begin op te nemen terwijl gisteren alles vloeiend verliep. De resolutie stond al lager en Fraps neemt op in half formaat. Toen besloot ik net even om de boel een beetje te overclocken en toen wilde m´n pc niet meer opstarten...:innocent:
Nja, ik heb hem nu dus weer aan de gang gekregen, maar me processor staat op 2.66GHz (terug naar standaard) terwijl die eerst op 3GHz stond en die snelheden haal ik nu niet meer.:huh1:
Lukt het alweer een beetje El Maestro?
Overclocken heb ik nooit een reet van begrepen... Dat ding van mij draait alles gelukkig nog prima;)
Robert Saalmink
26 januari 2009, 02:00
Beter laat dan nooit:
Race 1:
900 inhaalactie op Dennis Asselbergs
Race 2:
mijn start
300 inhalen Jeroen
480 buitenom bij Jaap Kleyn :)
570 inhalen Jeroen
CuqeBaqer
26 januari 2009, 23:42
Even checken of je fan niet vol met stof zit dat hij niet genoeg koelt. Anders even alle temp's checken ook van je moederboard en geheugen etc. Doe je het via de bios of een programma het overclocken ? En wat voor processor heb je ik heb een e6750 die draait al een jaar stabiel op 3.4ghz met een Artic Freezer pro 7.
El Maestro
26 januari 2009, 23:52
Even checken of je fan niet vol met stof zit dat hij niet genoeg koelt. Anders even alle temp's checken ook van je moederboard en geheugen etc. Doe je het via de bios of een programma het overclocken ? En wat voor processor heb je ik heb een e6750 die draait al een jaar stabiel op 3.4ghz met een Artic Freezer pro 7.
CPU is zo koel als maar kan, kernen rond de 35°.
Ik heb een Q6700 op een Asus P5E moederbord. M´n processor stond eerst op 3GHz, tot ie op een dag ineens uitviel met het bericht dat het overclocken mislukt was. Sindsdien krijg ik de snelheid niet meer boven standaard (2.66GHz). Ik overclock met de Asus AI Suite (hoort bij het moederbord, bios gedoe kan ik redelijk, maar ben altijd bang dat ik het verkloot)
En om toch nog een beetje on-topic te blijven. Ik probeerde net weer te filmen, maar het is nog steeds klote...:(
Niet mijn stijl om filmpjes zo laat te ´releasen´, maar het is niet anders. Ik hoop dat ik hem komend weekend af heb.
Ferroeni
29 januari 2009, 10:12
En Jerry, lukt het allemaal nog een beetje met het filmpje maken? Ik hoop het wel, want ik vind dat je altijd goeie kwaliteit filmpjes oplevert. Altijd een genot om naar te kijken.
Maik Peters
29 januari 2009, 11:12
Suc6 Jerry, ik wacht idd ook vol spanning af :)
Als het niet lukt, doe je er gewoon wat langer over...
Niels Draijer
29 januari 2009, 13:31
Suc6 Jerry, ik wacht idd ook vol spanning af :)
Als het niet lukt, doe je er gewoon wat langer over...
Sssssst! Er is gezonde haast bij
:laugh:
El Maestro
29 januari 2009, 15:15
Ik zal mijn best doen, ik ga het vanmiddag weer proberen met wat lagere instellingen en hogere clockspeeds, CPU staat nu iig op 2.8ghz, wie weet werkt het.:p
Jullie horen nog van mij!:laugh:
Maik Peters
29 januari 2009, 19:08
Maar ik ben het even kwijt :D, waarom moet hij persee op 2.6+ draaien? kan je anders niet filmen?
Ik snap best dat het renderen langer kan duren of iets... maar dat moet voor het opnemen niet uimaken?
mmmzz... you tell me :)
El Maestro
29 januari 2009, 19:23
Nee, op zich hoeft hij niet perse boven de 2.6, maar hoe hoger de snelheid, des te beter het opnemen gaat. (Dat is mij althans altijd verteld:p)
Maar het vreemdste blijft gewoon dat van het een op het andere moment het opnemen niet meer soepel verliep. Nou geloof me, als je een half uur bezig bent om één scene goed, zonder lag, te krijgen ben je het snel zat, maar zoals ik al zei ga ik het weer proberen.:)
Niels Tieman
29 januari 2009, 19:55
Dat heeft niet alleen te maken met je CPU snelheid. Daar heeft je hardeschijf-schrijf-snelheid ook veel mee te maken. Daarbij is het altijd nog afhankelijk van het programma wat de boel moet opneemt. Als die veel geheugen gebruikt bij het wegschrijven en je HDD moet ook nog gaan swappen, kan dat nooit tot goede resultaten leiden. :)
Bram Kocken
29 januari 2009, 20:04
Ik heb altijd de beste resultaten als ik elke op te nemen scene half-speed opneem. Dan heeft de CPU/HDD/GFX alle tijd om alles te laden, ik versnel het zelf later wel in Premiere :)
Half-speed doe je door 0 op het num-pad in te houden.
El Maestro
29 januari 2009, 20:28
Hardeschijf schrijfsnelheid is idd ook belangrijk, maar die is hetzelfde als toen ie wel normaal werkte:p, maar het belangrijkste is...hij werkt weer!!!:laugh::laugh:
Hij neemt alle beelden weer vloeiend op. Ik kan me niet voorstellen dat die kleine overclock de oplossing was, maar goed, who cares. Ik ga aan ´t werk.:laugh:
EDIT: De beelden van race 1 zijn nu allemaal binnen, heb een hele mooie scene van jou, Niels (D).:p
EDIT2:Beelden van race 1 zijn gemonteerd!:) Ik heb wel weinig beelden van race 2 moet ik zeggen :S
Niels Draijer
29 januari 2009, 20:40
Hardeschijf schrijfsnelheid is idd ook belangrijk, maar die is hetzelfde als toen ie wel normaal werkte:p, maar het belangrijkste is...hij werkt weer!!!:laugh::laugh:
Hij neemt alle beelden weer vloeiend op. Ik kan me niet voorstellen dat die kleine overclock de oplossing was, maar goed, who cares. Ik ga aan ´t werk.:laugh:
:thumbup:
Maik Peters
2 februari 2009, 14:42
:D
El maestro hoe gaat het?
El Maestro
2 februari 2009, 17:34
Ik heb gisteravond na de DRES nog even snel een beginnetje gemaakt aan race 2. Zoals ik al zei had ik hier nogal weinig beelden van, dus misschien ga ik toch nog wat extra dingen opnemen.
Als ik vanavond even doorwerk krijg ik hem vandaag nog online.;)
Ferroeni
2 februari 2009, 17:43
Als ik vanavond even doorwerk krijg ik hem vandaag nog online.;)
Dat zou wel geweldig zijn. Succes!
El Maestro
2 februari 2009, 22:29
Video is nu aan het renderen, zit op 14% en is over 3 kwartier klaar. Ik zal hem ASAP op Youtube zetten.:)
Niels Draijer
2 februari 2009, 22:50
Video is nu aan het renderen, zit op 14% en is over 3 kwartier klaar. Ik zal hem ASAP op Youtube zetten.:)
You rock my world;)
Voor het slapen gaan check ik nog even of die erop staat.
Jeroen Ursem
2 februari 2009, 22:57
:drool: Ben benieuwd :thumbup:
Niels Tieman
2 februari 2009, 23:24
You rock my world;)
Het gaat echt niet goed hé tussen jou en je vriendin!? :lol::thumbup:
Ik ben benieuwd hoe het filmpje eruit gaat zien :D
Niels Draijer
2 februari 2009, 23:27
Het gaat echt niet goed hé tussen jou en je vriendin!? :lol::thumbup:
Whaha dan weet je meer dan ik;)
El Maestro
2 februari 2009, 23:39
Filmpje is aan het uploaden op Youtube, duurt wel ff voordat ie zichtbaar is denk ik. Ik schoot een beetje uit met de grootte, 589MB. 12 minuten spektakel.:laugh:
Ik meld wel vast dat het gedeelte van race 2 flink wat korter is dan race 1, maar goed. Nu is het een kwestie van geduld.... (wat ik niet heb)
EDIT: Pfff, hij neemt er wel de tijd voor zeg....morgen dan maar :(
EDIT2: Wat een bullshit, video verwijderd omdat ie te lang is... Ik zie zat videos die heel wat langer zijn, maar goed. Ik split hem vanmiddag wel en dan ga ik weer uploaden :(
Maik Peters
3 februari 2009, 09:14
Het zit niet helemaal mee he :) Geduld is een schone zaak... Dus wachten we nog even.
Bram Kocken
3 februari 2009, 11:54
Heb je geen webspace van jezelf om die handel op te hosten?
Ik kan je wel 'leren' om het zaakje:
- omzetten naar een *.wmv met webgrootte
- online wmv-player (streamend)
Toevallig afgelopen weken mee bezig geweest voor portfolio. En werkt erg mooi :D
(beter als YouTube imo)
Robert Saalmink
3 februari 2009, 12:09
Ik vond zijn vorige filmpje van Valencia in HD kwaliteit anders prima in orde :)
El Maestro
3 februari 2009, 17:24
Ik ben hem nu gewoon aan het renderen in 2 losse bestanden. Het is niet de mooiste oplossing, maar op het moment wel de simpelste en snelste.:)
Andere mogelijkheden wil ik voor de volgende keer wel proberen, Bram.:)
Ik meld het uiteraard wanneer de video(s) online staan.
Roy Visser
3 februari 2009, 18:29
ik neem aan dat je ook nog de complete versie ergens upload zodat ik hem in het archief op kan slaan? :thumbup:
El Maestro
3 februari 2009, 19:10
ik neem aan dat je ook nog de complete versie ergens upload zodat ik hem in het archief op kan slaan? :thumbup:
Uiteraard, Roy!:laugh:
Het uploaden naar Youtube is nu bijna klaar (hoop ik) en ik heb hem zojuist ook op Megaupload gegooid.:)
EDIT:
Het zit ook echt serieus tegen deze keer. Hij staat nu al bijna 5 uur te uploaden naar Youtube en hij is nog steeds niet klaar. Ik ga het maar ff annuleren en opnieuw proberen, sorry voor al het ongemak:(
Captain Slow
3 februari 2009, 22:16
Gooi gewoon op megaupload en zet um op youtube als je alle tijd hebt
Niels Draijer
3 februari 2009, 22:17
Uiteraard, Roy!:laugh:
Het uploaden naar Youtube is nu bijna klaar (hoop ik) en ik heb hem zojuist ook op Megaupload gegooid.:)
EDIT:
Het zit ook echt serieus tegen deze keer. Hij staat nu al bijna 5 uur te uploaden naar Youtube en hij is nog steeds niet klaar. Ik ga het maar ff annuleren en opnieuw proberen, sorry voor al het ongemak:(
:(
Zit al een paar uur lang de pagina te refreshen en op youtube "drtcc" in te tikken.... Kom aan, je kan het;)
Sander Hogendoorn
3 februari 2009, 22:23
Ik heb ook een keertje gehad dat hij maar bleef uploaden terwijl hij allang klaar hoorde te zijn.. ik sluit af, ga naar de videos pagina en daar stond hij doodleuk al een uurtje :p
Daniël
3 februari 2009, 22:23
Jezus man, schiet nou 'ns op!
:lol:
J/k! Ik waardeer het heel erg dat je er al die tijd in steekt. Zijn ook echt superfilmpjes. :)
Bram Van Der Stichelen
3 februari 2009, 22:25
Ik heb ook een keertje gehad dat hij maar bleef uploaden terwijl hij allang klaar hoorde te zijn.. ik sluit af, ga naar de videos pagina en daar stond hij doodleuk al een uurtje :p
Jup, heb ik ook al een keer voorgehad:)
El Maestro
3 februari 2009, 23:46
Dit kan ook gewoon niet waar zijn, is me Megaupload ding bijna klaar, loopt alles vast waardoor ik nu de downloadlink nergens meer kan vinden, uploaden naar Youtube is nu dus ook gestopt.
Waar heb ik dit aan te danken!!!!:(:cursing:
Roy Visser
3 februari 2009, 23:52
Dit kan ook gewoon niet waar zijn, is me Megaupload ding bijna klaar, loopt alles vast waardoor ik nu de downloadlink nergens meer kan vinden, uploaden naar Youtube is nu dus ook gestopt.
LOL gaat lekker Jerry :lol:
Maik Peters
3 februari 2009, 23:53
heb je tags gebruikt?
zoja dan kan je het terug vinden... toch?? :blushing:
El Maestro
4 februari 2009, 00:24
Heb helaas geen tags gebruikt. Heb in me browse geschiedenis gekeken maar kan niets terugvinden...Ben inmiddels overnieuw begonnen.
Ik ga liggen en zie morgenochtend wel hoe het er allemaal voorstaat. Goedenacht;)
Bram Kocken
4 februari 2009, 00:39
Ik bespeur enige frustratie in het proces om het filmpje online te krijgen ;)
Ferroeni
4 februari 2009, 08:26
@Jerry, is de upload vannacht goed gegaan? Ik hoop het wel. Voor jou zodat je geen frustraties meer hebt en voor ons omdat we dan weer een mooi filmpje voorgeschoteld krijgen.
El Maestro
4 februari 2009, 08:50
Youtube begint nu weer te zeuren over auteursrechten ivm. de muziek in mijn video. Krijg de klere.:p
Hier is de download: KLIK (http://www.megaupload.com/nl/?d=KFT29ZR1)(589MB)
Mossel
4 februari 2009, 09:35
toch knap van die gasten. Ik las gister dat ze iets van 13 uur beeld materiaal elke minuut binnenkrijgen ... hoe kunnen ze dit nou checken ??
Maik Peters
4 februari 2009, 09:47
Ojeah 700kb/sec gaat lekker. :)
Nou ik hoop dat er nu verder niets meer mis gaat en dat iedereen je video mag bewonderen!
EDIT:
:( nog maar 300KB/sec en zit pas op 15%
Robert Saalmink
4 februari 2009, 10:10
Hou het on topic, en het topic is DRTCC en niet 'mijn downloadsnelheid is op dit moment.........!'
;)
Ik zal het ding vanavond eens downloaden, ben erg benieuwd!
Maik Peters
4 februari 2009, 10:25
Hou het on topic, en het topic is DRTCC en niet 'mijn downloadsnelheid is op dit moment.........!'
;)
Ik zal het ding vanavond eens downloaden, ben erg benieuwd!
Dat snap ik :)
Maar was nog niet klaar.
---------------
SUPER VET!!!! echt lekker nummertje, misschien soms wat aan de overhand, maar oh oh wat een acties zeg :)
WELL DONE!! :thumbup:
Bram Van Der Stichelen
4 februari 2009, 10:36
Lekker groot zeg :p Zal het vanmiddag wanneer ik thuiskom direct downloaden. Ik ben benieuwd :thumbup:
Sander Hogendoorn
4 februari 2009, 11:58
Domain has expired :blink:
Bram Kocken
4 februari 2009, 12:00
Hij werkt hier prima hoor :)
Sander Hogendoorn
4 februari 2009, 12:02
Nu bij mij ook, downloading :)
Gerben
4 februari 2009, 12:18
Ergggg gaaf filmpje !!!!:thumbup::thumbup:
Mark van Zanten
4 februari 2009, 12:31
Vet filmpje weer! Zitten hele mooie shots tussen, bijvoorbeeld dat shot dat je een aantal mensen langs ziet komen met vervolgens iemand door het grind schuiven (ergens op 1:20 ofzo??). Lekkere muziek ook!
Bram Kocken
4 februari 2009, 12:48
Mijn complimenten Jerry!
Ik zou het niet beter gekund hebben! Mooie nieuwe shots (die 4 in 1 was briljant!), muziekvolume was precies goed imo!
Ik nomineer je als Chef Movie! :D
Sander Hogendoorn
4 februari 2009, 12:52
Nice Jerry :thumbup:
El Maestro
4 februari 2009, 13:30
Allemaal bedankt voor de reacties!:laugh:
Was wel even toe aan wat complimenten, echt alles werkte tegen bij het maken en uploaden van deze video...
Op Youtube was het filmpje dus even te bekijken, maar zonder geluid. Ik heb hem verwijderd en ga het gewoon nog een keer proberen.:p
Als ze me blijven pesten heb ik er genoeg van gehad en ga ik voortaan verder met Vimeo.:P
Bramzel
4 februari 2009, 13:31
Vimeo is een optie, desnoods kan Blip.tv ook. Daar zitten verschillende andere communities ook op te posten, en dat lijkt prima te gaan. Meen dat Vimeo tegenwoordig wat raar deed mbt games-filmpjes soms.
Filmpje even een klein stukje bekeken, zag er vet uit, ga hem straks even helemaal bekijken :)
El Maestro
4 februari 2009, 13:40
:lol:
Ik probeer net Vimeo:
Hey wha happen!?
We're working on our upload system right now. Please check back in a few hours. Thanks!
Deze video is echt vervloekt!:blink:
Niels Draijer
4 februari 2009, 13:50
Supervet! Ik hang zodra ik thuis ben aan m'n computer om het filmpje te downloaden!
Roy Visser
4 februari 2009, 14:36
keurig weer jerry! Al had ik stiekem iets meer van het gevecht willen zien tussen mij en Maik, maar zo te zien was er gewoon teveel actie op de baan om alles in 1 filmpje te krijgen :)
Bram Kocken zal ik binnenkort eens iets meer proberen op te voeden, die wagen gaat ook alleen maar de verkeerde kant op in bochten. Weet niet eens hoe die dat nou weer voor elkaar krijgt :rolleyes:
Mossel
4 februari 2009, 14:42
kan iemand het filmpje op een snellere site zetten want ik moet 6 uur wachten voor ik hem binnenheb ....
Robert Saalmink
4 februari 2009, 14:45
Doe een voorstel zou ik zeggen...
Mossel
4 februari 2009, 14:49
digitalracing.nl :P
schiet me zo maar te binnen
Atreidez
4 februari 2009, 15:04
Mijn complimenten voor het filmpje, erg netjes :)
Daniël
4 februari 2009, 15:14
Mijn complimenten voor het filmpje, erg netjes :)
What he said! Erg tof Jerry, zeker gaaf hoe je met verschillende camerastandpunten speelt. Het stukje dat Jeroen U. in z'n Alfa weer half de baan op kwam rijden zag er heel gaaf uit!
Robert Saalmink
4 februari 2009, 15:45
digitalracing.nl :P
schiet me zo maar te binnen
Dat was al voorgesteld, maar dat 'hoefde niet meer' :p
Daarnaast moeten we een beetje op het dataverkeer letten, dus ik zou het hooguit bij wijze van uitzondering kunnen doen.
Na alle reacties hier ben ik nu wel erg benieuwd naar het filmpje. Vanavond eens downen en op 'the big screen' afspelen :thumbup:
Mossel
4 februari 2009, 15:52
Dat was al voorgesteld, maar dat 'hoefde niet meer' :p
Daarnaast moeten we een beetje op het dataverkeer letten, dus ik zou het hooguit bij wijze van uitzondering kunnen doen.
ja weet ik ;) dan moeten we de UT maar laten hosten :rolleyes:
Darthwillie
4 februari 2009, 16:36
Heel fraai filmpje :thumbup: was er niet bij, maar leuk om te zien
Bram Van Der Stichelen
4 februari 2009, 17:14
Ben hem ook aan het downloaden nu. 590mb door het toilet wel :p
Ferroeni
4 februari 2009, 17:36
Hier staat ie nu ook in de download. Nog 1 uur 19 minuten remaining...
El Maestro
4 februari 2009, 20:08
De video, vanaf Vimeo aangezien Youtube blijft ouwehoeren.
DRTCC - Oschersleben
Niels Draijer
4 februari 2009, 20:22
Te gek Jerry. Filmpje is echt retestrak. Bedankt voor het vele werk!
paulpeter
4 februari 2009, 20:32
respect voor bram z'n drift op 1.42:D
Weer mooi filmpjes Jerry!
http://www.crown-racing.com/jerry.gif
Ferroeni
4 februari 2009, 21:46
Ik heb hem net via m'n Popcorn Hour zitten bekijken op m'n 50" Plasma en ik moet zeggen dat het er weer super uitzag. Die 4-split beelden a la 24 vond ik ook wel geinig.
Jerry, echt bedankt voor al het werk dat je er in hebt gestopt. Ik vond het gaaf om weer terug te zien.
Mossel
4 februari 2009, 21:51
schitterend filmpje :D
zal een hoop tijd hebben gekost !
Martijn Mezger
4 februari 2009, 22:53
Geweldig stukje filmwerk!
Robert Saalmink
5 februari 2009, 00:25
Hij is weer fraai inderdaad. Helaas vang je wat mijn race betreft direct de essentie van race 2: crash, suspension damage met een auto tot gevolg die gekke sprongen begon te maken. Als je dan een kerb iets te stevig pakte, was het einde verhaal helaas.
Doet niets af aan de filmkwaliteit :)
Jeroen Ursem
5 februari 2009, 01:08
Schrok ervan dat ik blijkbaar bijna m'n achterbumper kwijt was in race 1 ;) (3:24)
Topwerk weer :)
Marc Vos
5 februari 2009, 07:55
Prachtig Jerry!
Mark B
5 februari 2009, 11:58
Heb niet meegedaan maar heb wel even een bak chips en een colatje gepakt toen ik het begin al zag :) Wat een top werk is hier geleverd zeg!
TOP!
RSRoy
5 februari 2009, 12:01
Ik heb het filmpje ook gedownload, erg leuk om terug te kijken. Net of ik echt Eurosport op heb staan :D
King Otto
5 februari 2009, 18:31
Lol van wie is die 'cursus zijwaarts fileparkeren' op het eind? :D
El Maestro
5 februari 2009, 18:33
Lol van wie is die 'cursus zijwaarts fileparkeren' op het eind? :D
Op die reactie zat ik de hele tijd al te wachten, dat stukje moest er gewoon in.:p
Het was Niels Draijer:)
Niels Draijer
5 februari 2009, 18:49
Wat was 'ie mooi he ;-)
Richard117
5 februari 2009, 19:54
Gaaf filmpje weer, dat is weer een blijvertje hier op de harde schijf ;)
King Otto
5 februari 2009, 23:05
Haha respect Niels, tot nu toe alleen maar in reclames gezien :)
Mooi in beeld gebracht ook moet ik zeggen Jerry.
Roy Visser
5 februari 2009, 23:51
Wat was 'ie mooi he ;-)
volgens mij gedaan door de AI of niet ;)
Bram Kocken
6 februari 2009, 00:50
Partypooper...:thumbdown:
Niels Draijer
6 februari 2009, 02:09
Nee hoor. Ik ben een van de weinige die na de finishvlag nog de volle controle over zijn wagen heeft. Je moet daarvoor de volgende toetsencombinatie intikken: "adngfkkkvfnbfogmnfndfgndgndiwantcontrol"
:p
Partypooper...:thumbdown:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.