PDA

View Full Version : dakar 2 of andere spellen

kevin ensing
8 januari 2009, 17:56
heeft een van jullie informatie over de dakar spellen:)

Bram Van Der Stichelen
8 januari 2009, 20:07
www.google.be?

Federici
8 januari 2009, 20:07
Leg eens uit vrolijke vriend.

Bramzel
8 januari 2009, 20:10
Leg eens uit vrolijke vriend.

Er zijn spellen van Dakar, en daar wil hij graag meer informatie over. Lijkt me toch niet heel erg ingewikkeld Angelo ;)

Wikipedia is zoals gewoonlijk zeer behulpzaam: http://en.wikipedia.org/wiki/Paris-Dakar_Rally_(video_game)

Bram Kocken
8 januari 2009, 21:02
En die informatie had hij kunnen vinden via www.Google.be

Bramzel
8 januari 2009, 21:06
Klopt, maar ook via het forum :) Het is hier immers niet verboden om vragen te stellen.

Zullen we weer on-topic gaan?

Stefan van Renselaar
8 januari 2009, 21:11
Is er ook een demo van??? Anders moet ik weer een illegaal gaan doen :blushing:

Bramzel
8 januari 2009, 21:20
Als je hem nog kan vinden ;) Spelletjes zijn al even oud.

Button87
8 januari 2009, 23:56
http://www.spellenlog.nl/race-spellen/1384-paris-dakar-rally-spel.html

nou jongens leef jullie uit :thumbup:

Federici
9 januari 2009, 00:09
Hahahah Steven, ik denk niet datie dat bedoelde :D

Fabian de Jong
9 januari 2009, 01:29
Als je hem nog kan vinden ;) Spelletjes zijn al even oud.
Ik kan hem wel vinden, maar niet volgens de officiële weg :p

Niels Tieman
9 januari 2009, 01:40
Ik kan me herrineren dat er een game-developer is geweest die een Dakar-Game aan het ontwikkelen was en als ik me niet vergis was het Codemasters, maar daar kan ik totaal niets meer over vinden.

Federici
9 januari 2009, 08:10
Ik kan me herrineren dat er een game-developer is geweest die een Dakar-Game aan het ontwikkelen was en als ik me niet vergis was het Codemasters, maar daar kan ik totaal niets meer over vinden.

Er was ook een ontwikkelingsteam een soort van Rally Raid game aan het ontwikkelen, alleen is deze volgens mij uitgesteld. Jammer, want de screenshots zagen er goed uit (vrachtwagens en auto's volgens mij)

kevin ensing
9 januari 2009, 14:28
zonde er zijn er 2 die ik kon vinden maar dat zijn geen mooie screenshots

Federici
9 januari 2009, 17:23
http://www.bhmotorsports.com/GRO

Ik bedoelde deze game. Is al twee jaar niets meer over naar buiten gekomen helaas :(

kevin ensing
9 januari 2009, 19:04
wat een game

Federici
9 januari 2009, 23:58
wat een game

Ja, dat zou een game moeten worden ja.

Bram Kocken
10 januari 2009, 10:18
Met als laatste nieuws in Juni 2006:

Grand Raid Offroad Put On Hold [19-06-2006 | JZ | Comments (4) ]
French studio Asobo announced that it is halting, not cancelling, develpment of its Grand Raid Offroad racing game in favor of a new adventure/platform title for a well known US publisher. Since Grand Raid Offroad is their internal title, it was put on ice in favor of the new product which will allow them to secure finances to complete the project, according to Asobo's production director David Dedeine. No details on the new game were disclosed but David said it shouldn't be much longer.

In normaal Nederlands betekent dit dus dat deze game nooit zal verschijnen. De link naar de "Official site" is ook dood: http://www.asobostudio.com/GRO.html
En de site van Asobo zelf, is een Work in Progress...
(engine van <2006, dus de graphics zullen behoorlijk outdated zijn, etc)

Mathijs
10 januari 2009, 15:27
Met als laatste nieuws in Juni 2006:

In normaal Nederlands betekent dit dus dat deze game nooit zal verschijnen. De link naar de "Official site" is ook dood: http://www.asobostudio.com/GRO.html
En de site van Asobo zelf, is een Work in Progress...
(engine van <2006, dus de graphics zullen behoorlijk outdated zijn, etc)

Dat hoeft natuurlijk niet perse zo te zijn, dat het zo outdated is. Kijk naar een GTR2, RACE07 etc. Is ook allemaal op dezelfde engine gebouwd als zelfs GTR1 volgens mij en het ziet er wat mij betreft nog steeds toppie uit!

Bram Kocken
10 januari 2009, 16:29
Jawel, maar niet als de game nu gereleased zou worden. Voor een titel die in 2009/2010 moet uitkomen en dan nog enkele jaren mee moet kunnen, vind ik het redelijk achterhaalde graphics.

Natuurlijk, als een gameplay, sfeer, geluid en ervaring tegenover staat die staat als een huis, is dat geen reden om de game af te kraken. Maar de eerste beelden zouden mij niet overtuigen :)

kevin ensing
12 januari 2009, 18:35
dus er zouden wel geen games zijn

Bram Kocken
12 januari 2009, 19:55
dus er zouden welgeen games zijn
Klopt!

tinyriconen
14 januari 2009, 00:08
Dakar kind of games heb je alleen van Acclaim. Ik hebzelf deeltje 2 gespeeld op de Gamecube. Leek me ontzettend gaaf. Echter toen ik hem na een paar uurtjes al een keer met de motor, auto én vrachtwagen had gewonnen maakte ik mooi gebruik van m'n retourregeling en wisselde hem om voor een game die misschien wel wat meer z'n geld waard was.

Dan kan ik je nog eerder aanraden Colin McRae DiRT te spelen. Al is het maar 3 ronden op een 6km lang Canyon circuit o.i.d. Het is beter dan de "officiele" meuk.