PDA

View Full Version : Grand Prix 4: 1 auto 'modden'

Steelbeen
5 januari 2009, 13:02
Hee allemaal,

Ik ben al eerder op dit forum geweest (Juli 2007), toen had ik problemen met de 2007 mod (ik had witte auto's) en hebben jullie mij geholpen om er vanaf te komen. Nog bedankt he. :D

Nu heb ik geen probleem, maar een vraag: Ik heb nog steeds de 2007 mod, maar ik wil graag de F2008 vervangen voor de F2007 van de mod. Kan dat? En zo ja, hoe doe ik dat?

Alvast bedankt. :)

Steelbeen

Steelbeen
5 januari 2009, 15:30
Niemand die het weet? :( :P

Daniël
5 januari 2009, 15:34
Pfft geduld, zit 2,5 uur tussen. Meesten hier werken, studeren of hebben andere bezigheden. ;)

Maar voor mij is het lang geleden dat ik me met GP4 heb bezig gehouden. "Vroeger" kon je bij een CSM-mod de map opzoeken van de wagen die je zocht en wilt vervangen. Dan de namen aanpassen van je nieuwe wagen naar de namen van de nieuwe (alleen de lod's) en dan vervangen. Zo heb ik de carset van Max Downforce deels als basis gebruikt voor mijn eigen, persoonlijke mod. Met toestemming en hulp van Max zelf.

Ik weet niet of die manier nu nog kan (is je mod wel een mod die werkt via CSM?) dus ik zou wachten op het antwoord van iemand die meer er van af weet. :)

Tjerk Korving
5 januari 2009, 15:34
Het is weer een normale werk en school dag dus de meesten zullen pas vanavond weer actief zijn.

In elk geval moet het kunnen maar weet ik even zo snel niet hoe het te doen. Tijdje geleden dat ik heb gerommeld met GP4.

Steelbeen
5 januari 2009, 16:50
Ik weet het, sorry. Ik was veel te ongeduldig. :P

Maar om de vraag te beantwoorden of de mod via CSM werkt: Ja. Ik zal je manier eens proberen, Daniël. In ieder geval alvast bedankt voor de hulp. :)

Stefan van Renselaar
5 januari 2009, 17:12
../Grand Prix4/GPSAVES/Carsets/2007/Data/Cars/Ferrari/

Je zult dan de shape van de F2008 van naam moeten veranderen naar zoals die van de F2007 was, maar laat de textures zoals die zijn! En natuurlijk eerst die map leeghalen ;)