View Full Version : Wie gaat naar welke race?
Richard117
18 september 2011, 19:49
Ik ga er waarschijnlijk wel heen.
@ Richard: Weet jij of je met die kaarten ook in de paddock mag komen?
Volgens mij niet. Al is het me wel al vaker gelukt om met gewone kaartjes in de paddock te komen :p
John
18 september 2011, 20:09
Oké, dan bestel ik denk ik maar andere kaarten via de website van Zandvoort. Thanks Richard.
ARGTV3V6TB
19 september 2011, 17:22
16 oktober rijdt het Fia GT3 op Zandvoort. Nog mensen die daar heen gaan?
Hier kun je in ieder geval gratis kaarten krijgen:
http://www.formido.nl/ffr
jep wij gaan er ook heen, zelfs een hotelletje erbij (scheelt weer filestress op voorhand ;))
@ john
op de site staat dat de kaarten voor de hoofdtribune en duinen is, dus geen paddock helaas.
John
19 september 2011, 17:31
jep wij gaan er ook heen, zelfs een hotelletje erbij (scheelt weer filestress op voorhand ;))
@ john
op de site staat dat de kaarten voor de hoofdtribune en duinen is, dus geen paddock helaas.
Inmiddels begrepen ja. Jij hebt het over filestress. Hoe zit het eigenlijk met files en het parkeren @ Zandvoort? Nog nooit daar geweest namelijk tijdens een groot evenenment.
Stefan
19 september 2011, 18:58
Zandvoort is een regelrechte ramp. Vanaf Heemstede zijn het enkel B wegen. Vroeger zette ik mijn auto nog weleens weg in Haarlem om vanaf daar met de trein verder te gaan maar tegenwoordig blijf ik gewoon hangen tot een uurtje of 9, dan is de ellende meestal wel voorbij.
Richard117
19 september 2011, 19:02
Inmiddels begrepen ja. Jij hebt het over filestress. Hoe zit het eigenlijk met files en het parkeren @ Zandvoort? Nog nooit daar geweest namelijk tijdens een groot evenenment.
Niet tegen iedereen vertellen, want dan is het ook snel afgelopen.
Maar hier (http://maps.google.nl/maps?q=haarlem&hl=nl&ll=52.390051,4.640624&spn=0.001386,0.004128&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.669892,16.907959&vpsrc=6&t=h&z=19&layer=c&cbll=52.389941,4.64059&panoid=SpTYnutDl2P6R2N6VFIaqw&cbp=12,272,,0,14.75/) (Frans Halsplein) kun je gratis parkeren. Dan sta je 2min lopen van het station in Haarlem. Voor €4 heb je een retourtje Zandvoort en zul je alleen van station Zandvoort nog een minuut of 10 naar het circuit moeten lopen. Met grote evenementen rijden er meestal ook nog eens extra treinen en ik heb daar eigenlijk altijd gewoon parkeerplek gehad.
Ik heb 1x 4uur over Zandvoort-Haarlem gedaan en een keer tot laat in de avond in Zandvoort rond gehangen om te wachten tot de files opgelost waren. Sindsdien altijd het laatste stuk met de trein gedaan.
Robert Saalmink
19 september 2011, 20:35
Yep, ik ga om die reden alleen nog maar naar Zandvoort als het echt moet :p Ik ben vanaf hier in 2 uurtjes in Spa en sta dan voor 5 euro pal voor de ingang geparkeerd zonder file stress. Alleen met de 24u is het daar erg druk, maar ook daar zijn oplossingen voor.
ARGTV3V6TB
20 september 2011, 15:26
vergeet niet als je met de auto naar zandvoort wil, je apart een parkeer kaart moet kopen a 10 of 15 euro. anders moet je je auto ergens in de stad of aan de boulevard zetten voor het zelfde geld.
dus kom met de trein ;)
ik ga iig nooit meer naar zandvoort, maar nu leek het me wel aardig ivm de europese gt3.
sterker nog, ik ben vaker in zolder geweest dan dat ik uberhoupt er aan heb gedacht om naar zandvoort te gaan ;) (100:2 ongeveer :P)
Robert Saalmink
20 september 2011, 15:33
Gaan er nog mensen naar de Spa Six Hours zaterdag?
Richard117
20 september 2011, 16:50
Ik kan helaas niet, maar als ik het zo zie mis ik wel wat zeg :blink:
http://www.roadbook.be/spasixhours/nl/entrylist.html
Kim Van Der Stichelen
20 september 2011, 16:53
Ik denk het wel, ik laat je wat weten.
Thomas vd Berg
20 september 2011, 21:26
Ik herinnerde me maandagochtend dat de ADAC Masters zondag was.
Stom, stom, stom.. hoe kon ik dat nou vergeten? :cursing:
Kim Van Der Stichelen
20 september 2011, 21:38
Chris Harris neemt trouwens deel aan de Historics zaterdag
Kim Van Der Stichelen
22 september 2011, 17:10
Ik zit even op de site van de 6u te kijken, lekker duidelijk zo!
De kampeerders, caravan en camper gebruikers, amateurs en liefhebbers de gelegenheid hebben om in de nabije regio, veel campings, caravan sites en landerijen perfect uitgerust. Neem contact op met het Bureau voor Toerisme of via internet.
Degenen die hun tent, caravan of camper stoppen in het hart van het evenement zal bewegen in parking P1 en P2, in de buitenrand van het circuit.
CuqeBaqer
3 oktober 2011, 15:01
Dit weekend de rally van Barneveld, Putten en Zeewolde ! Heb al een bandje voor het parc-ferme. :):)
John
13 oktober 2011, 21:50
Morgen (vrijdag) al naar Zandvoort. :)
F1-gast
15 oktober 2011, 09:26
Morgen naar Finale races toe
Richard117
16 november 2011, 21:29
Niet echt een race, maar een auto/motorsport evenement.
17 en 18 December is er in de Evenementenhal Gorinchem een auto en motorsportbeurs met op de parkeerplaats een circuit waar demo's gegeven worden en Stock Car races gereden worden.
Het is voor mij nog geen 300m van huis, dus ik ga wel even kijken. Nog meer mensen die gaan?
http://www.auto-motorsportdagen.nl/
Michael Storm
2 december 2011, 21:38
Meer mensen die zondag bij de Race of Champions aanwezig zijn?
Mark G.
3 december 2011, 14:48
Jep!
*ik dus :P*
ARGTV3V6TB
24 december 2011, 13:35
Zo kaartjes voor de 24h van le mans zijn besteld :D Arnage/Mulsanne kaarten. En volgens mij zijn ze ook geldig voor de classic...
Richard117
24 december 2011, 14:34
Zo kaartjes voor de 24h van le mans zijn besteld :D Arnage/Mulsanne kaarten. En volgens mij zijn ze ook geldig voor de classic...
Alleen Arnage en Mulsanne? Dat is zonde, dan kun je niet op de andere delen van het circuit komen...Mijn ervaring op Arnage en Mulsanne is dat het leuk is om eens te kijken, maar erg snel gaat vervelen als je daar lang (moet) blijft/blijven.
ARGTV3V6TB
24 december 2011, 21:35
Alleen Arnage en Mulsanne? Dat is zonde, dan kun je niet op de andere delen van het circuit komen...Mijn ervaring op Arnage en Mulsanne is dat het leuk is om eens te kijken, maar erg snel gaat vervelen als je daar lang (moet) blijft/blijven.
Had vorig jaar camping kaartjes op Beausejour, tribune op La Satre en uiteraard normale entre kaarten. En na 4 dagen best arm. Dus dit jaar lekker low budget, als je dat al kan noemen ;) maar ik vond het daro gezellig en lekker rustig. Dus vandaar alleen die kaarten. Ga ook alleen de 24h (kon niet meer vrij krijgen in die periode) samen met mn vriendin. Tukken in de auto en ff heen en weer ;)
NS
27 december 2011, 14:25
Ik wil dit jaar ook naar Le Mans met wat vrienden :) we gaan voor het eerst dan, iemand tips qua kaarten/camping? en tot welk tijdstip je ongeveer hebt om kaarten te halen? thanks alvast!
Richard117
27 december 2011, 14:29
Ik wil dit jaar ook naar Le Mans met wat vrienden :) we gaan voor het eerst dan, iemand tips qua kaarten/camping? en tot welk tijdstip je ongeveer hebt om kaarten te halen? thanks alvast!
Toegangskaarten kun je ook aan de kassa nog kopen, maar het is veel handiger om die meteen met je campingplaats mee te boeken. Houx is de meest luxe camping en is rond deze tijd meestal al uitverkocht. Op Beausejour is vaak ter plekke ook nog wel een campingsplaats te krijgen, maar ook daarvoor geldt dat het natuurlijk een prettiger gevoel is om vooraf al geregeld te hebben.
Hier kun je heel veel informatie over de campings en alles eromheen vinden:
http://www.beermountain.com/
www.tickettravel.nl is voor Nederland en België het makkelijkst om alles te boeken.
ARGTV3V6TB
27 december 2011, 15:12
Je kan ook via de officiele site kaarten kopen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan, dan krijg je ze netjes thuis gestuurd. Als je een aantal dagen gaat en niet al te duur wilt kan je een camping kaart nemen voor beausejour, dat zit je vlak bij de porsche corner (met goeie sanitaire voorziningen en een beetje brutaliteit zelfs stroom). En met een normale entree kaart kan je verder overal, behalve de grote tribunes kijken. Er rijden soort trammetjes tussen al de plekjes waar je kan kijken, maar vergeet niet je wandel schoenen aan te doen want dat ga je dan een aantal dagen flink doen!!! ;) Vergeet alleen niet dat het best populair is en de goeie plaatsen snel zijn uitverkocht. Dus wil je tribunekaarten enzo, wees op tijd!!!
NS
27 december 2011, 16:46
thanks voor de info! Ik ga eens rondkijken en overleggen enzo :)
ARGTV3V6TB
20 januari 2012, 09:59
Zo gister 2 kaartjes besteld voor de FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2012 :D
Wel een rip uit mn lijf, maar je moet het eens gedaan hebben vind ik ;) We zitten bij de variante ascari, dus ben benieuwd!!!
gelukkig heb je nog meer rippen ;)
Bramzel
20 januari 2012, 11:56
En anders heb je altijd nog tie-ripjes ;)
Bob
20 januari 2012, 12:40
En anders heb je altijd nog tie-ripjes ;)
You just made my day :lol:
Daniël
20 januari 2012, 14:24
Bereid je voor op gekke Italianen Mischa! Prachtig enthousiast volk. :D
ARGTV3V6TB
21 januari 2012, 00:13
Bereid je voor op gekke Italianen Mischa! Prachtig enthousiast volk. :D
Ik ken ze ;) die kijken niet zo nauw op een ripje of tie-rapje :P haha
Ben wel idd heel erg benieuwd. Een aantal jaar geleden al eens bij de FIA GT geweest (de goeie ouwe tijd nog), maar toen viel het wel mee. Maar als je zo is op de tv kijkt bij de F1 zal het wel gek worden :thumbup:
Mr-Coffee
31 januari 2012, 19:14
Ik ben zoiezo dit seizoen 3 keer op Circuit Park Zandvoort te vinden.
Met de ADAC Masters in mei, de Masters of F3 in juli en het FIA GT in october.
Misschien tot dan. :)
ARGTV3V6TB
21 maart 2012, 12:03
Zo kaarten voor Zolder GT1 en 1000km van Spa Francorchamps besteld ;)
MartijnV
21 maart 2012, 12:55
Dit jaar weer bij bijna alle wedstrijd van de (Dutch) Supercar Challenge aanwezig.
We gaan dit jaar rijden met een Dodge Viper SRT-10.
Mr-Coffee
21 maart 2012, 15:26
Dit jaar weer bij bijna alle wedstrijd van de (Dutch) Supercar Challenge aanwezig.
We gaan dit jaar rijden met een Dodge Viper SRT-10.
Heel veel succes en een mooi seizoen toegewenst. :thumbup:
Neo-242
21 maart 2012, 20:42
Ik krijg in feite wel zin om weer eens naar de F1 in Spa te gaan kijken dit jaar, ik weet niet of ze nog vrijdagticketten apart verkopen eigenlijk?
Mr-Coffee
3 april 2012, 15:48
Met het DTM ben ik ook aanwezig in Zandvoort.
Richard117
3 april 2012, 18:18
Mijn lijstje voor dit jaar:
- GT1 op Zolder
- WEC op Spa
- 24h Le Mans
Ik zou nog wel meer races willen bezoeken, maar met een verhuizing vanaf eind juni liggen de prioriteiten even ergens anders ;)
Robert Saalmink
3 april 2012, 23:14
Vast staan sowieso Spa Italia (deelnemer), WEC een week later en 24u Le Mans. Er zullen er ongetwijfeld meer volgen maar dat zien we tzt wel.
NielHekkens
4 april 2012, 11:15
FIA GT1 op Zolder
En dan ga ik samen met mijn broertje naar de WEC op Spa.
Ik had ook graag naar de ELMS willen gaan, maar die is nu geannuleerd :(
Joost van den Heuvel
5 april 2012, 10:50
Ik ben ook van plan om naar de FIA GT1 op Zolder en 6 uurs WEC op Spa te gaan. Iemand interesse om samen te gaan? In je eentje er naar toe is ook maar saai.
ARGTV3V6TB
5 april 2012, 12:11
Wij gaan naar beide races toe, alleen als ik het goed begrijp woon je relatief dicht bij Zolder, dus das geen optie ;) Maar om vandaar door te rijden naar Spa vind ik wel best hoor. Ik kom dan toch over de E313. Ik weet niet of je dezelfde route neemt dan?
NielHekkens
5 april 2012, 12:32
Ik ben ook van plan om naar de FIA GT1 op Zolder en 6 uurs WEC op Spa te gaan. Iemand interesse om samen te gaan? In je eentje er naar toe is ook maar saai.
Ik ga beide keren vanuit Kerkrade, dus kom helemaal niet langs jou.
Steve Claeys
5 april 2012, 13:57
Ik ben ook op veel races aanwezig op Zolder, Spa iets minder alhoewel ik naar de grote internationale races wel ga kijken normaal.
Voor de komende GT1 race hebben we al met de leden van het 9Lives.be forum afgesproken.
Misschien leuk om dit met jullie te combineren?
Joost van den Heuvel
5 april 2012, 15:55
Wij gaan naar beide races toe, alleen als ik het goed begrijp woon je relatief dicht bij Zolder, dus das geen optie ;) Maar om vandaar door te rijden naar Spa vind ik wel best hoor. Ik kom dan toch over de E313. Ik weet niet of je dezelfde route neemt dan?
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit op Spa geweest (Zolder wel) en weet niet wat de logische route is vanaf hier. Ik kan eventueel ook een parkeerplaats langs de E313 opzoeken en daar naartoe rijden. Bergeijk ligt tussen de A67 en de N69 en volgens Google Maps zou de logische route naar Spa vanaf hier eerst naar het zuiden zijn over de N69(NL)/N74(BE), dan even naar het westen over de E314 en vanaf Zolder/Lummen de E313. Dus als we ergens in de buurt van Zolder zouden afspreken, zou je niet hoeven omrijden.
ARGTV3V6TB
5 april 2012, 16:01
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit op Spa geweest (Zolder wel) en weet niet wat de logische route is vanaf hier. Ik kan eventueel ook een parkeerplaats langs de E313 opzoeken en daar naartoe rijden. Bergeijk ligt tussen de A67 en de N69.
Dat is goed hoor, wij komen uit Rotterdam dus komen we over de E313 (en dan de E601, E40 en E42, dan rechtsaf ri Spa :P)
Maar als er na knooppunt Lumen E314 Zolder een parkeerplaats is dan stoppen we daro (ervoor is er zeker 1, Texaco), dan vervolgen we samen gewoon ri Spa.
Joost van den Heuvel
5 april 2012, 16:02
Ik zit ff op de kaart te zoeken (Google Maps). Nog geen parkeerplaats gevonden.
Zit ook net te denken. Kan beter niet een parkeerplaats pakken waar je op de terugweg niet kan komen. Niet zo'n zin om net als veel Polen hier de snelweg te voet over te steken. :D
edit:
Volgens http://motorways-exitlists.com/europe/b/a13.htm is er een parkeerplaats Thiewinkel tussen knooppunt Lummen/Zolder (E314) en afslag Hasselt-West. Even zoeken waar dat precies is.
Lijkt me dit: http://maps.google.com/maps?q=zolder,+belgie&hl=en&ll=50.982938,5.237775&spn=0.009929,0.024033&sll=51.31751,5.351498&sspn=0.009857,0.015857&hnear=Heusden,+Limburg,+Flemish+Region,+Belgium&t=k&z=16&source=gplus-ogsb
Beetje vage constructie (en kan er niet de weg oversteken).
----
Dit is dat tankstation neem ik aan?:
http://maps.google.com/maps?q=zolder,+belgie&hl=en&ll=51.070952,5.148951&spn=0.004955,0.012016&sll=51.31751,5.351498&sspn=0.009857,0.015857&hnear=Heusden,+Limburg,+Flemish+Region,+Belgium&t=k&z=17&source=gplus-ogsb
Dat moet wel kunnen. Genoeg ruimte om te parkeren en kan er op de andere weghelft komen. :)
Robert Saalmink
5 april 2012, 16:11
Zijn er hier nog mensen die naar Spa Italia gaan 29 april? Ik zal erbij zijn als deelnemer op zondag. Thema is dit jaar Lancia. Er zullen naar verwachting ook hele bijzondere auto's zijn, zoals de LC1 en LC2. Als ik zie hoe godsgruwelijk veel DeTomaso's er vorig jaar waren (thema was toen DeTomaso) dan voorzie ik al helemaal absurd veel Lancia's!
Steve Claeys
5 april 2012, 16:17
Zit in Zolder dan voor de SOT en BGDC races.
Tjello
16 april 2012, 09:53
Kaartjes voor FIA GT1 @ Zolder komend weekend geregeld. Mini drnl meet?
Steve Claeys
16 april 2012, 16:12
Laat maar horen, wie waar wanneer.
ARGTV3V6TB
16 april 2012, 17:25
Ik ben er zoiezo ;)
Joost van den Heuvel
21 april 2012, 19:39
Ik denk dat ik toch maar niet naar de WEC @ Spa ga. Redelijk blut, en dit weekend al een hoop armer geworden (alleen de parking @ Zolder is al 10 euro).
Steve Claeys
21 april 2012, 19:44
10€ voor de parking? Normaal is da 5€.
Gelukkig heb ik duo tickets kunnen kopen met VIP parking voor maar 29€, geldig het hele weekend.
Steve Claeys
21 april 2012, 19:46
Is er iets afgesproken voor een meeting morgen?
Wil best men nummer doorgeven via PM als er interesse is.
Joost van den Heuvel
21 april 2012, 20:01
Dunno, maar ik heb u mijn gsm alvast gePM'd.
Tjello
21 april 2012, 21:52
ik pm jullie mijn nummer ook ff
ARGTV3V6TB
23 april 2012, 15:56
Heeft circuit Zolder tegenwoordig een samenwerking met Zandvoort???
Vorig jaar de kaarten al 2x zo duur ineens en nu het parkeren 2x zo duur???? Jammer genoeg krijg je alsnog hetzelfde stukkie gras, maar wel gemaait... Dus nu meurt mn auto naar gras, heb ik vervolgens een halve ton stro in mn auto legge...
En het ergste van alles, sta je in de FILE!!!! voor knooppunt lumen :(
Grrrrr
Ik ga volgende keer gewoon weer :P haha Blijft geweldig dat belgie :D
Tjello
23 april 2012, 16:02
Heeft circuit Zolder tegenwoordig een samenwerking met Zandvoort???
Ja toch :innocent:
Het parkeren is inderdaad duurder geworden, maar die prijzen zijn we al gewend ;)
Ik vond de prijs van een flesJE cola wel behoorlijk hoog :surrender:
ARGTV3V6TB
23 april 2012, 16:11
Ja toch :innocent:
Het parkeren is inderdaad duurder geworden, maar die prijzen zijn we al gewend ;)
Ik vond de prijs van een flesJE cola wel behoorlijk hoog :surrender:
Van mijn ijsthee ook, want madam had geen wisselgeld, koste dus 5 euro ipv 4 ;) maargoed tis ze weer vergeven ;)
ARGTV3V6TB
23 april 2012, 16:12
Zo
Net even kaarten besteld voor de ADAC GT Masters ;)
Druk weekeind wordt dat, 5 mei Spa, 6 mei Zandvoort :P
Ben toch zooo blij dat ik een vriendin heb die dat ook gewoon leuk vind ;)
Tjello
23 april 2012, 16:16
Ben toch zooo blij dat ik een vriendin heb die dat ook gewoon leuk vind ;)
Gisteren gratis meegenomen :D
ARGTV3V6TB
23 april 2012, 16:21
Zekers ;)
En mn broertje belde me net, dat de kaarten voor de 24h du Mans binnen zijn gekomen :D Dus dat word ook weer een gezellig weekeindje met vriendin lief :D
We nemen pannekoeken mix mee, dus als er nederlanders zijn die een pannekoek willen, bij ons af te halen ;)
ps, Belgen zijn ook welkom :P
ps2, Kaarten zijn bij mn ouders bezorgd omdat ik niet zeker wist of ze gestuurd zouden worden voor 1 mei of erna, ivm mn verhuizing ;) Voor het geval jullie dat afvroegen ;) Nog intresse in een foto van het huisje uit 1906 (op mn werk noemen ze het al een museum haha)
Kim Van Der Stichelen
30 april 2012, 15:32
Gaan de Usual Suspects deze week ook weer naar de LMS? ;)
Richard117
30 april 2012, 15:40
Present :thumbup:
Ook present! :thumbup:
cookie
30 april 2012, 18:21
Ik ga ook. Hopelijk zo'n weer als vandaag, want zo'n weer als op Zolder vorige week was maar niks
Kim Van Der Stichelen
30 april 2012, 18:33
Ik heb het gevoel dat ik dit jaar veel minder intresse heb om live te gaan kijken, op de 3 Spa events na (LMS, 24u en 6u)
Heb ook deze keer geen abbonement voor Zolder genomen.
cookie
30 april 2012, 18:59
Het valt allemaal wat tegen dit jaar, heb ook niet veel plannen om nog andere race evenementen te bezoeken. WEC en Indy nog in mei, en dat zal het dan waarschijnlijk zijn voor 2012. Superleague en ELMS in Zolder zijn beide gecanceld.
Robert Saalmink
1 mei 2012, 08:57
Plus één, niet vergeten dat het op zaterdag is en niet zondag ;)
Even met eigen ogen aanschouwen of die mannen harder door Eau Rouge durven dan ik... :innocent:
Richard117
1 mei 2012, 13:32
Even met eigen ogen aanschouwen of die mannen harder door Eau Rouge durven dan ik... :innocent:
Harder durven of harder gaan?
Robert Saalmink
1 mei 2012, 13:46
Ah ja, gaan, niet durven natuurlijk, duh... dat ben ik :p
Kim Van Der Stichelen
1 mei 2012, 14:47
Robert je bent een livesaver. Had al alles klaar voor zondag :blushing: Nu nog even kijken voor de zaterdag vrij te maken en dan zijn we good to go :thumbup:
Steve Claeys
1 mei 2012, 15:28
Zondag is er Skylimit free driving in het hoofdprogramma.
De LMS rijdt zaterdag het voorprogramma.
Robert Saalmink
1 mei 2012, 15:36
Dat klopt niet toch, de WEC staat officieel in de planning voor 4-5 mei. 6 mei is dus een losstaand evenement waarvan de WEC zeker niet het voorprogramma vormt.
Bramzel
1 mei 2012, 15:46
Ik denk ook dat Steve dat als grapje bedoelt Robert ;)
Steve Claeys
1 mei 2012, 15:48
:stupid:
Robert Saalmink
1 mei 2012, 15:50
Oh, ik had van het andere evenement nooit gehoord, kan maar zo iets heel groots zijn toch. De grap was (en is, for that matter) me totaal niet duidelijk.
Steve Claeys
1 mei 2012, 15:54
Skylimit Events is gewoon een organisatie die vrij rijden op circuit organiseert.
Normaal rijdt de hoofd race toch zondag en zaterdag de voorprogramma races,....
Robert Saalmink
1 mei 2012, 16:21
Dat is bij de 1.000 km nog niet gebeurt, althans niet in recente jaren.
Steve Claeys
1 mei 2012, 16:25
Jou sig is wel waarheid. :cool::lol:
NielHekkens
3 mei 2012, 17:56
Zaterdag ga ik met mijn broertje naar Spa :D Ik heb er echt zin in :thumbup:
Richard117
5 mei 2012, 05:17
Tas is ingepakt en de reis naar Spa-Francorchamps kan beginnen! Wie weet kom ik nog iemand van hier tegen!
Robert Saalmink
7 mei 2012, 08:35
Ik zal je volgende keer mijn nummer geven ook, kunnen we eens aanhaken :)
Martijn Mezger
13 mei 2012, 23:42
Nog mensen die gaan kijken bij de 24h van de Ring komend weekend? Ik ga donderdag middag en dan 's avonds naar de nacht kwalificatie kijken.
Net te vroeg voor ons. Wij willen graag eens een weekendje naar daar gaan met de camper. Helaas ben ik nog bezig met de import procedure etc. Dus achter een aantal weken moet het goed komen :)
Martijn Mezger
16 mei 2012, 16:45
Net te vroeg voor ons. Wij willen graag eens een weekendje naar daar gaan met de camper. Helaas ben ik nog bezig met de import procedure etc. Dus achter een aantal weken moet het goed komen :)
Vast plannen voor volgend jaar! Gaan we een week met de camper en gaan we bratwurst eten en bier drinken :laugh:
Vast plannen voor volgend jaar! Gaan we een week met de camper en gaan we bratwurst eten en bier drinken :laugh:
Kijk... los 2 plaatsen omhoog op de coolheidsladder :thumbup:
Martijn Mezger
16 mei 2012, 19:03
Mooi! Dan is dat bij deze afgesproken. Sleep ik de Rallye wel mee om rond te tuffen in de omgeving. :p
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.