View Full Version : New Track New Zeeland
nisa
30 december 2008, 01:18
http://www.tauporacetrack.co.nz/wse/graphics/TRACK4.gif
zijn er mensen geintresseerd om deze nieuwe circuit te bouwen
voor het spel gtr evo / Race 07
deze circuit is gelegen in nieuw zeeland, het lijkt me een mooi circuit
Federici
30 december 2008, 01:50
http://www.tauporacetrack.co.nz/wse/graphics/TRACK4.gif
zijn er mensen geintresseerd om deze nieuwe circuit te bouwen
voor het spel gtr evo / Race 07
deze circuit is gelegen in nieuw zeeland, het lijkt me een mooi circuit
Volgens mij denk je dat het maken van een track gaat zoals in GeneRally:surrender:
nisa
30 december 2008, 02:12
Volgens mij denk je dat het maken van een track gaat zoals in GeneRally:surrender:
ik vraag het op verschillende forums
tis een mooie circuits
ik heb daarjust zolder gereden, ook zo een lekker circuit
dusja
Federici
30 december 2008, 02:13
ik vraag het op verschillende forums
tis een mooie circuits
ik heb daarjust zolder gereden, ook zo een lekker circuit
dusja
Veel van die gasten zien het maken van zo'n baan als een heel project. Die gaan zoiets niet zomaar 'ff' maken omdat jij het een fijne track vind.
nisa
30 december 2008, 02:15
Veel van die gasten zien het maken van zo'n baan als een heel project. Die gaan zoiets niet zomaar 'ff' maken omdat jij het een fijne track vind.
wie zegt dat
kben niet de enige die da wilt
Federici
30 december 2008, 02:17
wie zegt dat
kben niet de enige die da wilt
God zeg, je snapt de insteek van mijn verhaal niet..
Je vraagt het op een manier alsof het een fluitje van een cent is.
nisa
30 december 2008, 02:19
God zeg, je snapt de insteek van mijn verhaal niet..
Je vraagt het op een manier alsof het een fluitje van een cent is.
hallo, da weet ik ook wel
da gaat van maken tot testen
en dan bugs vinden en fixen
kweet da ook wel hoor
man seg
om de zoveel dagen komt er een nieuw circuit uit op diene site
Roy Visser
30 december 2008, 02:42
Op Nogrip komen er idd vele circuits bij, maar dat zijn veelal conversies vanuit andere games, die daarbij ook nog eens vluchtig worden gedaan. Er zitten echter ook hele goede tussen, die op tal van manieren zijn aangepast, en dat zijn echt geen "paar dagen" conversies of projecten. Ga er maar gerust van uit dat daar voor meerdere weken werk aan zit, van meerdere personen. De echte goede trackmakers zoals Dutchdevil zijn zelfs jaren bezig met perfectioneren. Dat jij het dan even op een forumpje gooit, en dan direct verwacht dat er overal 3d programma's worden opgestart, dat vind ik erg storend. Het is vooral de manier waarop, en dat geld overigens niet alleen met deze thread.
Federici
30 december 2008, 02:49
Op Nogrip komen er idd vele circuits bij, maar dat zijn veelal conversies vanuit andere games, die daarbij ook nog eens vluchtig worden gedaan. Er zitten echter ook hele goede tussen, die op tal van manieren zijn aangepast, en dat zijn echt geen "paar dagen" conversies of projecten. Ga er maar gerust van uit dat daar voor meerdere weken werk aan zit, van meerdere personen. De echte goede trackmakers zoals Dutchdevil zijn zelfs jaren bezig met perfectioneren. Dat jij het dan even op een forumpje gooit, en dan direct verwacht dat er overal 3d programma's worden opgestart, dat vind ik erg storend. Het is vooral de manier waarop, en dat geld overigens niet alleen met deze thread.
Dank je Roy. Ik had geen zin om het uit te leggen. :thumbup:
Richard117
30 december 2008, 03:36
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Taupo
Voor rFactor bestaat hij al :)
Edit: Zie dat dit de korte versie is....
cookie
30 december 2008, 12:07
Is toch geen nieuw circuit, A1GP rijd daar al jaren. Zo bijzonder is de baan niet om zelf te rijden denk ik.
Stefan van Renselaar
30 december 2008, 19:06
om de zoveel dagen komt er een nieuw circuit uit op diene site
Natuurlijk, iedereen kan dat zonder andere vrije tijd of een leven over te houden in 2 dagen doen en daarna gaan ze weer vrolijk verder met de volgende... Right..
Voor GP4 is het al veel werk (projecten duren tot wel een 6 maanden) en volgens mij is het met de SimBin games nog lastiger...
CuqeBaqer
30 december 2008, 20:11
Nee volgens mij is Gp4 wel lastiger hoor, voor dat ze daar een maal een goede track editor hadden waren ze al heel wat jaar verder.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.