PDA

View Full Version : Race07, EVO of STCC - Welke games heb ik voor 31-01-2009

Maik Peters
18 december 2008, 11:47
Beste DRNL'ers,

Het is leuk en handig om te weten wie er van jullie welke race games al hebben of nog voor het einde van januari 2009 in huis hebben.
Met deze informatie kan de organisatie van DRNL nieuwe evenementen inplannen. Tevens is het interessant om te weten wie welk spel al heeft.

Deze enquête is voor de nieuwe SimBin games en heeft betrekking op leagues zoals, DRTCC2, FPL2 en mogelijk ZAC6.

Maik Peters
18 december 2008, 12:02
SOrry jongens jullie zijn te snel!!!!

ik heb een enquete opgezet :D

Snelle jelles! :D :D

PS: ik heb omdat nog niet iedereen STCC heeft een datum erbij gezet, zoals .. 31-01-2009.. Dus denk jij dat je deze spellen of iig EVO en STCC voor het einde van januari 2009 hebt.. zet dat er dan gewoon bij. :)

@ ADMIN.
kan iemand post 2 3 4 5 verwijderen voor het overzicht... alvast bedankt.
tzt mag deze post ook weg.
alvast bedankt!

Bram Van Der Stichelen
18 december 2008, 12:04
waar is de optie 'race07-evo' :p

Mark B
18 december 2008, 12:06
Geen GTR2 ? of is dat ondertussen dan een achterhaald spelletje

Maik Peters
18 december 2008, 12:07
waar is de optie 'race07-evo' :p

Is niet belangrijk :P

Als je Evo hebt, heb je Race07 eigenlijk niet nodig :p

PS: het is ook even niet van belang of je GTR2 hebt. :)

Mark B
18 december 2008, 12:18
Vind het wel een lastig iets maik... je zegt kopen voor 31-01-09.
Zoals ik al zei koop ik niet echt snel een racegame zonder dat ik er online mee ga rijden in competitieverband... :)
Nu zal DTRCC2 waarschijnlijk met de STCC verreden worden.
Echter weet ik dit dus nog niet zeker en heb dus alleen op RACE07 geklikt :)

Sander Hogendoorn
18 december 2008, 12:28
Heb ze allemaal.

Ps Maik, het is onmogelijk om alleen Evo of alleen Evo&STCC te hebben, aangezien Race07 de kern is en Evo&STCC alleen uitbreidingen zijn :p

Robert Saalmink
18 december 2008, 12:29
SOrry jongens jullie zijn te snel!!!!

ik heb een enquete opgezet :D

Snelle jelles! :D :D

PS: ik heb omdat nog niet iedereen STCC heeft een datum erbij gezet, zoals .. 31-01-2009.. Dus denk jij dat je deze spellen of iig EVO en STCC voor het einde van januari 2009 hebt.. zet dat er dan gewoon bij. :)

@ ADMIN.
kan iemand post 2 3 4 5 verwijderen voor het overzicht... alvast bedankt.
tzt mag deze post ook weg.
alvast bedankt!

Done. Succes met het markt onderzoek :) Ik mis trouwens Indy 500 op floppy disc ;)

Maik Peters
18 december 2008, 12:46
Heb ze allemaal.

Ps Maik, het is onmogelijk om alleen Evo of alleen Evo&STCC te hebben, aangezien Race07 de kern is en Evo&STCC alleen uitbreidingen zijn :p

HUH, ben ik dan zo in de war?

Naar mijn weten kan je EVO als addon kopen of als copleet met Race07 erin :P

Dus als je EVO compleet hebt kan je STCC installeren :)
Dit geld ook voor STCC als addon of compleet.
Maar misschien had ik het anders neer moeten zetten.

Sorry, voor de verwarring.

PS: schiet mij er ook niet op af aub :), ik probeer alleen een beeld te krijgen hoeveel mensen al voorzien zijn van het hele pakket :D

Niels Tieman
18 december 2008, 13:02
Maar waarom zou je EVO kopen als ADDON als je Race07 nog niet hebt? ;)

Sander Hogendoorn
18 december 2008, 13:09
PS: schiet mij er ook niet op af aub :), ik probeer alleen een beeld te krijgen hoeveel mensen al voorzien zijn van het hele pakket :D

Doe ik niet, positieve feedback ;)

Ik bedoel te zeggen dat als je Evo&STCC hebt dat je dan automatisch ook Race07 hebt :)

Maik Peters
18 december 2008, 14:42
@ Sander H. :rolleyes: :surrender:

@ Niels T. Ik zou het niet weten, doe je toch ook niet? lijkt me.. Maar daar ging het verder niet over :)

Roy Visser
18 december 2008, 14:45
Maar waarom zou je EVO kopen als ADDON als je Race07 nog niet hebt? ;)

omdat het doosje mooier is :thumbup:

Tim Wijen
18 december 2008, 14:56
Ik heb ze allemaal :)

Quizmaster
18 december 2008, 18:07
Ik heb ze alle... :wacko: vijf

Daniël
18 december 2008, 18:18
Ik heb ze ook allemaal. :)

Marc Vos
18 december 2008, 18:26
Ik heb alleen Race 07. Ook voor mij geldt als we voor het DRTCC met STCC gaan rijden schaf ik die aan.

Maar ik kan toch STCC aanschaffen zonder dat ik EVO koop?

Maik Peters
18 december 2008, 18:33
Ik heb alleen Race 07. Ook voor mij geldt als we voor het DRTCC met STCC gaan rijden schaf ik die aan.

Maar ik kan toch STCC aanschaffen zonder dat ik EVO koop?

Tuurlijk kan dat :) of het handig is is natuurlijk een vraag :)
Stel dat in de toekomst meer races worden gedaan GTpro,sport en club. Dan heb je weer EVO nodig.
Maar als je daar niet aan mee doet dan is het verstandig om expension STCC te kopen.

Peter
18 december 2008, 18:58
pff, ik heb er zelfs nog meer van simbin, alleen of we daar nog ooit leagues mee gaan rijden is de vraag :p
* hoopt ooit nog eens wat online races GTL met digitalracing te kunnen rijden :)

GTR
GTR2
GT Legends
Race
Race07
GTR Evolution
STCC

Dat zijn toch even 7 games, je vraagt je toch af waarom simbin in hemelsnaam aangeeft geld nodig te hebben voor het verder ontwikkelen en dat vervolgens ook nog eens gebruikt om een XBox360 game te maken :blink:

Roy Visser
18 december 2008, 19:15
licensies zijn duuuuuuuuur

ik heb ze ook alle 7 :)

*en hoopt ook op gtl toevoeging

Kim Van Der Stichelen
18 december 2008, 19:16
* hoopt ooit nog eens wat online races GTL met digitalracing te kunnen rijden :)

Ah de herinneringen. Ooit eens met Niels een race op anderstorp in een 914 gereden. Elke bocht een positiewissel ofzo :cool:
Ik heb nog steeds die screenshot staan, als iemand de clip nog zou hebben die ervan was zal ik die persoon eeuwig dankbaar zijn :)

http://img47.imageshack.us/img47/5766/gtl20060526002843149ww.jpg

Stefan van Renselaar
18 december 2008, 19:20
Ik mis trouwens Indy 500 op floppy disc ;)

Dan wil ik Grand Prix 4 er ook bij ;)

Ik heb op alle 3 gestemd :P

nisa
18 december 2008, 19:33
ik heb :

race 07
gtp evolution
race - wtcc game

khoop dat ik ook binnenkort STCC heb

Greetzz

Niels

Robert Saalmink
18 december 2008, 20:30
Ah de herinneringen. Ooit eens met Niels een race op anderstorp in een 914 gereden. Elke bocht een positiewissel ofzo :cool:
Ik heb nog steeds die screenshot staan, als iemand de clip nog zou hebben die ervan was zal ik die persoon eeuwig dankbaar zijn :)

http://img47.imageshack.us/img47/5766/gtl20060526002843149ww.jpg

Die clip heb ik nog wel, ik benader je wel op MSN.

Kim Van Der Stichelen
18 december 2008, 20:33
Die clip heb ik nog wel, ik benader je wel op MSN.

Super Robert, ben benieuwd of hij zo goed is als ik het me herinner :)

Tjerk Korving
18 december 2008, 22:42
Heb enkel Race07 en als het nodig is breid ik het wel uit, voor dit moment nog geen noodzaak dus besteed ik m'n centjes ergens anders aan. :)

Richard117
19 december 2008, 12:36
Alles in bezit :)
Ik hoop dat die WTCC/STCC auto's een beetje aan elkaar gewaagd zijn zodat we een heel mooi gevarieerd veld in het DRTCC krijgen :thumbup:

Ferroeni
19 december 2008, 12:47
Alles in bezit :)
Ik hoop dat die WTCC/STCC auto's een beetje aan elkaar gewaagd zijn zodat we een heel mooi gevarieerd veld in het DRTCC krijgen :thumbup:

Ik heb die S60 en die C30 met elkaar vergeleken op Monza. Maar ik kan geen vaart maken met die S60. Die C30 is wel een fijn karretje :)

Maik Peters
19 december 2008, 12:50
Voor een mogelijke DRTCC2 zou het leuk zijn om het veld zo dicht mogelijk bij elkaar te krijgen. Om alleen maar meer Racefun te krijgen.

Persoonlijk ga ik met de Peugeot308 rijden, terwijl ik weet dat ik met de SEAT sneller ben, maar met de Peug308 zal ik (denk ik) veel spannendere wedstrijden krijgen...

Winnen is leuk, maar een Race met verschillende inhaal acties en super fun is naar mijn mening alleen maar beter.

Ralffoxx
19 december 2008, 13:33
Ik rij op dit moment in een Honda ik merkte dat ik alleen al op BH indy me pr in de Honda met 4 tiende verbeterde in een Chevy..en met de seat ging ik er ook aardig onder. Ga is rustig alle wagens bekijken en dan een keuze maken voor volgend seizoen.

Bram Kocken
19 december 2008, 14:18
Och, ik maak mn keuze op basis van welke auto ik mooi vind :P

De snelste zal ik niet worden met een bepaalde auto ;) Dus dan maar een die mooi is!

Niels Tieman
19 december 2008, 15:18
Oh good shit! Ik heb meerdere malen met Kim gezocht naar de clip :D

Kim Van Der Stichelen
19 december 2008, 18:05
Oh good shit! Ik heb meerdere malen met Kim gezocht naar de clip :D

Heb je'm al? :)

Ferroeni
19 december 2008, 19:30
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig naar het filmpje.

Niels Tieman
19 december 2008, 19:51
Heb je'm al? :)

Nope :( Helaas. Hopen dat Robert hem nog heeft en kan sturen :D

Kim Van Der Stichelen
19 december 2008, 19:57
Nope :( Helaas. Hopen dat Robert hem nog heeft en kan sturen :D

Robert heeft em, en ik sinds gisteren ook ;)

Robert Saalmink
22 december 2008, 10:19
Kim heeft hem nu ook. Youtube wil hem niet vreten, na een uurtje nadenken zegt 'ie dat het niet kan, te groot of zo (70MB) anders had ik hem hier ook even gepost. Ik heb alles nog joh, logfiles of replays nodig van de Forumleague (ZAC1)? Lemme know :p ik heb steeds geen reden kunnen bedenken om het weg te gooien, dus waarom zou ik het dan doen he.

Bram Kocken
22 december 2008, 18:03
Ik zou hem ook wel eens willen zien, kan je hem niet ergens uploaden?

paulpeter
22 december 2008, 21:33
Race07, EVO en STCC :)

Robert Saalmink
24 december 2008, 00:07
Mocht je het nu nog steeds niet hebben: dit bericht kwam vandaag binnen van Simbin:

555 – THE NUMBER OF THE SIMBIN BEAST PACK

SimBin informs that they will release a digital “SimBin Beast pack” to celebrate
its 5 year anniversary.

The SimBin Beast pack offers the consumer two options; RACE 07 for 5 Euro and
RACE, RACE 07, GTR Evolution and STCC The Game for 55 Euro.

The SimBin Beast pack campaign kicks off on December 24 and is launched through
several digital portals like Steam, Direct2drive and Gamersgate.

“We wanted to create a really juicy offer on our fifth anniversary and we hope this beast pack,
which is a steal will attract new hungry drivers” said Johan Roos, SimBin Marketing Manager.

Bram Van Der Stichelen
24 december 2008, 00:33
las het net ook. Jammer dat er geen speciale STCC actie is :p

CuqeBaqer
25 december 2008, 02:18
Morgen even checken !!

Tjerk Korving
25 december 2008, 11:52
Hmm, het is nu de 25e maar kan er nog niets van vinden op steam...

Edit: denk dat ik eigenlijk gewoon maar STCC en GTR Evolution los koop. Dat is twee maal €19,99 en uiteindelijk heb ik Race 07 al.

Daniël
25 december 2008, 13:32
Veel kans dat het vanavond laat komt. In de VS is het tenslotte nu nog uurtje of 6-8 's ochtends. :)

CuqeBaqer
25 december 2008, 14:09
Kan ik via Ideal betalen op Steam of alleen met Paypal ?

Roy Visser
25 december 2008, 14:11
nvm, see below :)

Tjerk Korving
25 december 2008, 14:13
Kan ik via Ideal betalen op Steam of alleen met Paypal ?
Ze werken daar met ClickandBuy en die bieden zo te zien ook iDeal aan als betaalmethode.

http://www.clickandbuy.com/NL/nl/sa/inc/presse/pm/05375.html

Bramzel
25 december 2008, 14:20
Paypal kan ook, en die kan je weer gewoon aan je bankrekening koppelen.

Robert Saalmink
25 december 2008, 14:26
Paypal koppel je toch ook aan een credit card? Correct me if I'm wrong, uiteraard, maar in mijn geval is het credit card in elk geval.

Wel zo prettig trouwens, dan ben je in elk geval beveiligd tegen misbruik, zoals me laatst overkwam. Een aantal afschrijvingen van een of ander vaag bedrijf via Paypal op mijn credit card, even bellen, het wordt onderzocht en teruggedraaid.

Bramzel
25 december 2008, 14:38
Kan aan een creditcard, maar ook gewoon aan je bankrekening.

CuqeBaqer
25 december 2008, 17:42
Ideal vind ik net zo makkelijk vind Paypal niet echt mijn ding.

Bramzel
25 december 2008, 18:53
Klopt, maar dat zit dus niet op Steam :)

Tjerk Korving
26 december 2008, 11:52
Klopt, maar dat zit dus niet op Steam :)
Jawel. Steam werkt voor betalingen met ClickandBuy.com en die bieden onder andere iDeal aan.

Edit: zit net in het betalingstraject voor GTR Evolution en via ClickandBuy krijg ik geen iDeal voorgeschoteld. Beetje vreemd aangezien ze het volgens hun website wel zouden hebben. Voor mij geen probleem aangezien ik ook een creditcard heb maar toch.

Overigens zie ik wel de optie voor een automatische afschrijving van een bankrekening. Dat is ook geen onaardige.

Tjerk Korving
26 december 2008, 12:02
Maar ondertussen is het alweer de 26e en nog steeds is dat "beast pack" niet te vinden via Steam. Niet dat ik het nodig heb maar ik vind het toch wel beetje jammer als er gesteld word dat het slechts 5 dagen beschikbaar zal zijn.

CuqeBaqer
28 december 2008, 18:09
Kan iemand mij helpen met betalen ? Dat ik geld overmaak naar een van jullie bankrekening, en dat een van jullie dan met paypal voor mij op steam GTR evo , Race 07 & STCC uitbreiding kopen ? Volgens mij als je purchase as gift doet krijg ik hem. Iemand die mij zou willen helpen ?

Tjerk Korving
28 december 2008, 18:18
Momenteel zal je ze dan nog steeds allemaal los moeten laten kopen want dat zogenaamde beast pack van SimBin is nergens te vinden op Steam.

CuqeBaqer
28 december 2008, 18:33
Ze zijn allemaal gewoon afgeprijsd. ;)

CuqeBaqer
29 december 2008, 01:52
Niemand die mij wil helpen ? Je kunt de games als gift geven dus je hoeft niet op mijn account te wezen. :'(

Darthwillie
29 december 2008, 02:12
PM even wat je wilt, komen we er wel uit.

Robert Saalmink
29 december 2008, 11:22
Kan iemand mij helpen met betalen ? Dat ik geld overmaak naar een van jullie bankrekening, en dat een van jullie dan met paypal voor mij op steam GTR evo , Race 07 & STCC uitbreiding kopen ? Volgens mij als je purchase as gift doet krijg ik hem. Iemand die mij zou willen helpen ?

Ik zal het wel gemist hebben, maar wat is er op tegen om Paypal te gebruiken?

Gerben
29 december 2008, 12:13
Race07 heb ik, GTRevo al besteld en betaald maar moet nog geleverd worden...STCC koop ik als er competitie meegereden word!

CuqeBaqer
29 december 2008, 20:51
Heb Race 07 GTR Evo en Stcc nu, wil DarthWillie hartelijk bedanken voor zijn hulp.

Maik Peters
30 december 2008, 12:39
:) Supers mannen... Ik voorzie veel , nee, heel veel race plezier :D op verschillende banen .. WTCC R07, EVO en STCC tracks :)

Tjerk Korving
30 december 2008, 12:54
:) Supers mannen... Ik voorzie veel , nee, heel veel race plezier :D op verschillende banen .. WTCC R07, EVO en STCC tracks :)
Sowieso zag ik dat GTR Evolution ook de Nürburgring heeft, interessant voor het volgende FPL seizoen denk ik. :)

Kim Van Der Stichelen
31 december 2008, 21:53
Ik zou hem ook wel eens willen zien, kan je hem niet ergens uploaden?

Hier is hij dan, de legendarische race tussen Niels en mezelf, volledig uncut, goed voor 15 minuten strijd ;)

http://rapidshare.com/files/178539849/gtl_kim_niels_914.rar.html

Niels Tieman
1 januari 2009, 17:52
:D , Dat was echt dikke fun! Met zijn 2en op Anderstorp! :D

CuqeBaqer
1 januari 2009, 18:13
http://www.zeenz.nl/images/uploads/kater.jpg

Bramzel
1 januari 2009, 18:14
Ehm, verkeerde thread Raymond? ;)

Maik Peters
5 januari 2009, 11:19
De resultaten van de enquête zien er goed uit, al aardig wat mensen gestemd.

Joost van den Heuvel
5 januari 2009, 15:15
Kan niet stemmen, want geen van allen staat er niet bij. :blushing:

Eerst een nieuwe pc nodig om het uberhaupt een beetje soepel te kunnen draaien. :surrender:

Btw, de meesten hebben Race07 met alle add-ons. Hoe bevalt STCC?

(edit: typo massif)

Niels Tieman
5 januari 2009, 15:24
STCC is gewoon geweldig! Die banen, nieuwe bolides waren zeer welkom en zorgen voor een (potentieel) leuk startveld! :D

CuqeBaqer
5 januari 2009, 17:46
Ehm, verkeerde thread Raymond? ;)

Klopt zie het nu pas. :surrender::rolleyes: En Stcc is echt toppie lijkt me super om daar met dikke Gt's overheen te rijden in league verband.

Bramzel
5 januari 2009, 18:36
Die STCC banen zijn juist super voor toerwagens, voor de dikke GT's zijn ze veel te krap denk ik.

Roy Visser
5 januari 2009, 18:45
Die STCC banen zijn juist super voor toerwagens, voor de dikke GT's zijn ze veel te krap denk ik.

krijg je een beetje het Russian Ring gevoel denk ik. Super banen, maar echt voor Toerwagens :)