PDA

View Full Version : DRES | Ronde 1: Sebring

Pagina's : 1 2 [3]

Ralffoxx
7 december 2008, 23:36
Als je 3e of 4e rijder wordt bij een team hoef je toch niet zoveel te rijden? (ik zag dat Maik bij WW ook maar 2 stints heeft gereden omdat hij onder de drugs zat :innocent: )

Mijn medicatie die ik nu heb mag ik officieel geen auto rijden :blushing:...
Maar goed ik woon in Apeldoorn dus was niet echt een optie dicht bij tot nu toe om effe heen te gaan rijden. :) anders zeker mee gedaan ondanks het ziek zijn.
Lijkt me echt leuk als ik alles zo gelezen heb :thumbup:

Bram Van Der Stichelen
7 december 2008, 23:38
Paracetamol is voor watjes, wij staan nog stijf van het zware spul hier :);)

http://www.ameelcandyworld.be/images/IMG/catalog.ashx?url=~//images/XML/print/26187.jpg

:puh:

Robert Saalmink
7 december 2008, 23:38
Ook de uitslagen en de standen staan nu op de site.

Darthwillie
7 december 2008, 23:39
Een vriend van mij deed ooit mee aan zwemwedstrijden en die moest zelfs uitkijken hoeveel cola hij dronk aangezien hij anders al in de problemen kon komen :blink:

Zit er geen team bij steven in de buurt?

Robert Saalmink
8 december 2008, 00:28
Crown Racing mist nog een puntje, dat fixen we very soon. Verder klopt het nu allemaal op de site.

Kim Van Der Stichelen
8 december 2008, 00:41
Wij hebben er ook gewoon 178 ronden over gedaan om van P9 naar P2 te rijden:

Lap 178:

[19389.5 sec] VDS Motorsport overtakes UT Carsport and ends the lap in position 2. :)

Fabian de Jong
8 december 2008, 01:57
Wij hebben er ook gewoon 178 ronden over gedaan om van P9 naar P2 te rijden:

Lap 178:

[19389.5 sec] VDS Motorsport overtakes UT Carsport and ends the lap in position 2. :)
Ja dat kwam omdat wij bij de laatste stop een 2e mechancal failure kregen. Bye P2 :( anders was die P2 zeker wil in de pocket. Aangezien we 35 sec of zo voorsprong hadden op jullie voordat we de pits in gingen.

Kim Van Der Stichelen
8 december 2008, 01:58
Ja dat kwam omdat wij bij de laatste stop een 2e mechancal failure kregen. Bye P2 :( anders was die P2 zeker wil in de pocket. Aangezien we 35 sec of zo voorsprong hadden op jullie voordat we de pits in gingen.

Dat kon je ook afzetten, wij zouden ook 110 seconden verloren hebben bij de laatste stop maar namen de gok om de remmen niet te vervangen.

Peter
8 december 2008, 02:21
Echt mazzel gehad daar Kim dat de remmen het bij jullie wel uithielden :D
Wij kregen na de 3e stint die melding voor het eerst bij de stop en hebben hem dus uitgezet, de rest weet je :censored:

Ik heb net nog even de lapcharts nagekeken en wat Roy al zei, ik reed inderdaad de 3e stint, en ik ben er best trots op hoe constant ik heb kunnen rijden, ondanks dat ik met heel andere stuurinstelingen reed dan wat ik gewend was. Ook mn kwalirondje ging bijna net zo snel als thuis, dus die settings van Michel kan ik wel eens gaan overnemen :thumbup:
1x gespind overigens, verder gingen mijn 2 stints echt heel lekker!

Ik heb trouwens maar 60 ronden kunnen rijden, Michel maar 73. Zit Roy nu toch al aan een dubbele race ervaring :p
En ook leuk om te zien dat wij toch 39 ronden lang de snelste raceronde hebben gehad. Aan het einde van de eerste stint neergezet door Michel, in de 3e stint verbeterd door Clown Racing :stuart:

Mathijs
8 december 2008, 10:23
Ik heb net nog even de lapcharts nagekeken en wat Roy al zei, ik reed inderdaad de 3e stint, en ik ben er best trots op hoe constant ik heb kunnen rijden, ondanks dat ik met heel andere stuurinstelingen reed dan wat ik gewend was. Ook mn kwalirondje ging bijna net zo snel als thuis, dus die settings van Michel kan ik wel eens gaan overnemen :thumbup:
1x gespind overigens, verder gingen mijn 2 stints echt heel lekker!

idd. erg nette 3e stint Peter! Net even nagekeken maar extreem stabiele rondetijden!

Kim Van Der Stichelen
8 december 2008, 11:17
Op de één of andere manier stond deze clip verkeerd, moet eigenlijk hier staan:

Ik heb snel even een onboard ronde opgenomen, met als bijhorend nummer het nummer dat me door de periodes tussen het rijden hielp :)

YouTube - DigitalRacing.nl DRES (http://www.youtube.com/watch?v=I2imDrOn8qk)

Marc Dieters
8 december 2008, 12:04
Ik heb zojuist besloten om hier een raceverslag filmpje van te gaan maken.
Voor onze League (racingleague.nl) maak ik deze al.

Hierbij alvast wat linkjes wat jullie kunnen verwachten, dit zijn filmpjes van ons 4e (=huidige) GT kampioenschap. Voor DRES komt uiteraard een aparte stijl.

Ronde 2: Imola
mms://video.odhosting.nl/raceliga/Racingleague_GT_S4/RND2_Imola

Ronde 1: Zhuhai
mms://video.odhosting.nl/raceliga/Racingleague_GT_S4/RND1_Zhuhai (mms://video.odhosting.nl/raceliga/Racingleague_GT_S4/RND2_Imola)

Ronde 0: Brno
mms://video.odhosting.nl/raceliga/Racingleague_GT_S4/RND0 (mms://video.odhosting.nl/raceliga/Racingleague_GT_S4/RND2_Imola)

Roy Visser
8 december 2008, 12:08
heel heel heel gaaf marc dat je dat wilt doen. 6 uurs race zal behoorlijk wat tijd inzitten!

Ik hoop de roze schicht een paar keer voorbij te zien komen :thumbup:

Robert Saalmink
8 december 2008, 12:16
Ah super :)

Bram Van Der Stichelen
8 december 2008, 12:22
gaaf zeg :thumbup:

Robert Saalmink
8 december 2008, 12:26
Misschien is het een idee om een paar mensen om hun eigen replay files te vragen voor de onboard beelden?

Marc Dieters
8 december 2008, 12:59
Ja, dat wilde ik straks even doen maar kan nu ook, werk is overrated niewaar :-)

Wat ik graag van elk team wil is:
- Wie wanneer welke stint gereden heeft (Naam vd rijder), sommige staan hier al.
- Momenten die je graag wilt terugzien. Positiewijzigen hoef je niet te vermelden maar
bijvoorbeeld momentjes met een achterblijver, foutjes, driftpartijen, crashes zonder dat
je positie verliest etc etc
- Replays tbv on-board beelden: ik wil zeker een replay van elke auto hebben, dus een
Peugeout, Audi en Dome. Maar hoe meer replays hoe beter.

Replays mogen jullie via MSN doorsturen: dietersmarc@hotmail.com

Federici
8 december 2008, 13:49
Damn, prachtige filmpjes Marc! :D

DBR Steven
8 december 2008, 19:07
Verslag Belgian Lizards

Voorbereiding
Slechts 2 uur voor het sluiten van de inschrijvingen hebben we definitief beslist deel te nemen.
Waardoor alle tijd gegaan is naar het maken van een skin en niet naar trainen.
Ook de tijd die Gert had om aan mijn PC, en vooral aan mijn setup te wennen is tot een paar uur beperkt gebleven. Zeker gezien wij een compleet verschillende rijstijl hebben, hij verkiest overstuur, ik onderstuur.

Open practice
Hoopvolle start met 1.42.0 en P2. Liet toen nog het beste hopen voor de Qualy en race

Qualy
Gereden door mezelf, spijtig genoeg niet verder dan 1.42.4. Goed voor P6

Race
Moeilijke start, in de laatste bocht moeten inhouden voor de Supervise Audi, waardoor al direkt een wagen op het rechte stuk langszij kwam.
Bij het eerste rempunt was ik verrast door het vroeg remmen van de wagen voor me en bij het uitwijkmanouevre zwaar in de muur in de eerste bocht. 2 plaatsen weg in 1 bocht.
De wagen was daardoor iets trager en bijgevolg net niet snel genoeg om de wagen voor ons te volgen. Steeds een paar tienden per ronde verlies.

Toch nog een lichtpuntje aan het einde van de stint, een volle ronde aan de leiding. (is mooi voor de statistieken).:cool:

Bij het overnemen door Gert bleek al snel dat rijden met een setup van iemand anders niet zo vlot verliep als we gehoopt hadden. Daarnaast mankeerde Gert nog wat ervaring met veranderend weggedrag gedurende langere stints. Na een paar ronden waren we een vleugel kwijt en moesten we terug naar de pit strompelen. Alles samen meer dan 2 ronden verlies opgelopen.
Bij het einde van de stint zijn we nog een voorvleugel verloren, wat ons nog een rondje achterstand opleverde door een 100 sec pitstop.

Toen ik terug het stuur overnam zat het tempo wel goed. Hebben we ons zelfs bij een paar wagens kunnen unlappen, belooft voor de toekomst. :p

Uiteindelijk, mits nog een nieuwe vleugels, toch de eindmeet gehaald op P6. 5 mooie puntjes. Toch een beetje beloond voor het uitrijden van de race

PS: Wicked Weasel, sorry voor de inschattingsfout op het einde.:blushing: Hadden verwacht dat je ons sneller ging lappen, waardoor we te laat remden en contact onvermijdbaar was. Sorry daarvoor.
Even een Jos Verstappen / Montoya (Brazilië 2001) gevoel, maar met een betere afloop

Overigens voor alle deelnemers die ik (Gert) in de problemen zou hebben gebracht, ook mijn excuses. Voor alles is er een eerste keer, de volgende keer start ik alvast met drie uur ervaring :D !

Roy Visser
9 december 2008, 12:13
No problem over die inschattings fout heren ;)

ik heb nog even mijn almachtige rekenmachine losgelaten voor een paar leuke statistieken, en met het uiteindelijke antwoord op de almachtige vraag "wie was er nou het snelste op de baan"

Snelste Gemiddelde rondtijd (geen warmup lap, geen in/outlap pit)

#|Team|Average Laptime|Finish Position
1|Wicked Weasel|1.43:808|1st
2|Crown Racing|1.43:963|DNF
3|RPM²|1.44:217|DNF
4|UT Carsport| 1.44:584|3rd
5|Limbo Racing Team|1.45:035|5th
6|Supervise Racing|1.45:095|4th
7|VDS Motorsport|1.45:175|2nd
8|Belgian Lizards|1.48:097|6th

De tijden van Crown en RPM waren erg moeilijk uit te rekenen, maar volgens mij klopt het allemaal zo. Moeilijk om te kijken hoe beide wagens het later in de race nog zouden doen natuurlijk, Zeker in de nacht ging het tempo bij iedereen iets omlaag. Goed te zien hoe belangrijk strategie is in een endurance race, VDS Motorsport is kwa rondetijd de op een na langzaamste wagen op de baan geweest, en op P2 gefinished. Commentaar over geluk oid is hier niet toepasselijk, door geen remmen te wisselen hebben ze P2 zeker gesteld, goed gedaan heren!

Tijd doorgebracht met pitstops (incl in/outlap)

#|Team|Total Pittime|Finish Position
1|VDS Motorsport|1859:158|2nd
2|Wicked Weasel|1887:042|1st
3|Supervise Racing|1937:142|4th
4|UT Carsport|2031:391|3rd
5|Belgian Lizards|2100:766|6th
6|Limbo Racing Team|2210:279|5th

Vrij duidelijk lijkt me zo, de UT wagen heeft hier zijn wedstrijd verloren, teveel schade en niet oefenen met pitten heeft hun een P2 gekost. Als je weet dat je veel moet pitten, is het toch wel belangrijk dat je dit onder de knie hebt. Je ziet wat de jongens van VDS door hun strategie voor elkaar hebben gekregen.

ik heb de WTM en Goon Squad wagens helaas niet in de statistieken op genomen, ik heb als referentie gewoon minstens 50% raceafstand genomen, wel duidelijk was dat de WTM wagen in zijn korte levensduur, zeker sneller was als de Goon Squad Dome. Ik ga kijken of ik dit voor iedere race kan doen, maar met een kleine 10min per wagen, en een misschien groter veld moet ik nog even kijken hoe ik dat ga doen. Misschien kan ik met de orginele lapchart data (dus de complete logfiles) iets meer doen, dus ik zou die graag willen bekijken als dat kan :)

Maik Peters
9 december 2008, 12:18
Dat ziet er leuk en gelikt uit Roy! :)

Kim Van Der Stichelen
9 december 2008, 12:21
Er gaaf om zien dit :)

Roy Visser
9 december 2008, 12:55
zat een foutje in de rondetijd van ons (wicked weasel) welke nu gefixed is :) De rest klopt allemaal :thumbup:

Eric Linssen
9 december 2008, 12:59
Mooie stats Roy,

Dat betekent dat wij als Limbo racing het ook allemaal in de pits hebben verloren. We hebben dus 323 seconden langer gepit dan jullie.
dat is ongeveer 5 min 25 sec. Laat dat net die 3 ronden achterstand zijn. Lijkt me stug maar dat betekend als we gelijk gepit hadden dat we heel dicht bij elkaar geeindigd zouden zijn. (strookt alleen niet echt met de gemiddelde rondetijd dan)

Tja was jammer dat we die laggende auto tegen kwamen (140 sec stop) en ook van de schade die we 1x hadden (120 sec stop en daardoor ook nog 1 ronde voor het einde extra korte stop nodig).

Robert Saalmink
9 december 2008, 13:08
Leuk om te zien. Strategie is belangrijk. Die logfiles komen er -samen met de replay- nog aan. Zijn wel iets anders dan onze eigen logfiles qua indeling. Onze oude lapchartsbakker van de ZAC2 maakte er ook meteen een Excelsheet van, dan heb je het in no-time in een draaitabelletje staan natuurlijk. Ik zal eens kijken of ik die heb, en of die werkt met deze logfiles. Wordt wel pas vanavond.

Roy Visser
9 december 2008, 13:09
ik begin alsmeer te twijfelen, als je naar de gemiddelde rondetijden kijkt dan zouden wij op basis daarvan al een voorsprong van 200s op jullie moeten hebben.

nou hebben wij de laatste ronde wel stilgestaan voor S/F zodat we niet nog een ronde hoeven te rijden. Maar wat ik zeg, met de orginele logfiles, kan ik makkelijker iets in elkaar zetten via Excel, aangezien dan alle rondetijden onder elkaar staan, incl totaltime, en het dus gewoon te selecteren is.

het wachten is nog even daarop

Fabian de Jong
9 december 2008, 13:13
Roy, je vergeet wel even dat wij een ongeluk gehad hebben he met schade. Waardoor we veel tijd verloren zijn, aan dat ongeluk konden wij niks doen we konden nergens naartoe. En dat met dat pitten is niet onze schuld we deden precies hetzelfde als dat we bij de ZAC doen, maar op één of andere reden wilde die de motor niet stoppen.

Roy Visser
9 december 2008, 13:14
Roy, je vergeet wel even dat wij een ongeluk gehad hebben he met schade. Waardoor we veel tijd verloren zijn, aan dat ongeluk konden wij niks doen we konden nergens naartoe. En dat met dat pitten is niet onze schuld we deden precies hetzelfde als dat we bij de ZAC doen, maar op één of andere reden wilde die de motor niet stoppen.

ik vergeet helemaal niks.

Fabian de Jong
9 december 2008, 13:18
ik vergeet helemaal niks.
Nee dat doe je wel, je zegt simpelweg alsof wij er wat aan konden doen dat wij zoveel tijd verloren in de pits en door dat ongeluk, wat dus niet zo is.

Roy Visser
9 december 2008, 13:25
Nee dat doe je wel, je zegt simpelweg alsof wij er wat aan konden doen dat wij zoveel tijd verloren in de pits en door dat ongeluk, wat dus niet zo is.

als je een beetje de pitstop had geoefend had je kunnen weten dat de audi zijn motor niet in ene stopt maar even na reutelt voordat hij afslaat. Als je dat niet weet, dan druk je vrij snel nog een keer de knop in, waarna die afslaat (en jij denkt dat jij het doet) waarna de ignition in principe weer aanstaat, waarna paniek ontstaan en je op een gegeven moment niet meer weet of de iginition aanstaat, of de starter en ga zo maar door. En dan is er altijd nog het 2 stuurlui verhaal. als je naast elkaar zit dan kun je vrij makkelijk zonder dat je het doorhebt beiden de knop een keer indrukken. Maik en ik hebben die fout ook een keer gemaakt, maar andersom, wij dachten dat de wagen al uitgezet was. Ongeluk misschien, maar dat is kijkend naar de tijden hooguit 40s geweest. De remmen heeft iedereen gehad (wij iig 2 keer, en de laatste 2 pitstops heb ik ook niks laten wisselen/repareren)

dus ja, jullie hebben het in de pits verloren, en je had er zelf wat aan kunnen doen.

Robert Saalmink
9 december 2008, 13:34
nou hebben wij de laatste ronde wel stilgestaan voor S/F zodat we niet nog een ronde hoeven te rijden.

Dit wil Supervise Racing niet weten denk ik ;) of hebben jullie wat geld gekregen van UT? :laugh:

Roy Visser
9 december 2008, 13:36
Dit wil Supervise Racing niet weten denk ik ;) of hebben jullie wat geld gekregen van UT? :laugh:

ik wist helaas niet de onderlinge tussentijden, en was bang dat Kim zijn P2 in gedrang kwam (ik zag alleen maar +2 staan) en heb zodoende de race "eerder" gefinished. Had ik geweten dat kim vrij was van de UT wagen en supervise op hun staart zat, dan had ik hem zeker doorgereden, voornamelijk vanwege een bepaalde opmerking op het forum :)

Roy Visser
9 december 2008, 13:46
trouwens, als supervise ook niet vergeten had de wagen uit te zetten, hadden ze geen 40s verloren in hun eerste pitstop :)

Danny Kappen
9 december 2008, 13:53

Die knoppen van je pauper-g25 werken gewoon voor geen meter :P Maar dat is inderdaad een verbeterpuntje voor de volgende race, we hebben er veel tijd verloren.

Fabian de Jong
9 december 2008, 13:56
Die knoppen van je pauper-g25 werken gewoon voor geen meter :P Maar dat is inderdaad een verbeterpuntje voor de volgende race, we hebben er veel tijd verloren.
In de ZAC5 heb ik nergens last van hoor ;)
Het is gewoon die pauper Audi, Duitse meuk weer he.

LUDO-B
9 december 2008, 15:01

Gewoon het progje GTR2PD gebruiken dan kan je goed zien of de moter uit is, en dan druk je ook niet een keer extra wat dan fout gaat.

Bramzel
9 december 2008, 18:04
In de ZAC5 heb ik nergens last van hoor ;)
Het is gewoon die pauper Audi, Duitse meuk weer he.

Die auto doet alleen maar wat jij hem vertelt dat hij moet doen ;) Gewoon een foutje van jullie, leermomentje. Even slikken en weer doorgaan, het zal je de volgende keer niet weer gebeuren iig ;)

Verder vind ik het gekibbel achteraf om zulke kleinigheden een beetje jammer, als we ons nou gewoon gedragen naar onze leeftijd en zulke kleine incidentjes niet de boventoon laten voeren dan word het kampioenschap nóg leuker :)

CW40Racing
9 december 2008, 18:32
trouwens, als supervise ook niet vergeten had de wagen uit te zetten, hadden ze geen 40s verloren in hun eerste pitstop :)
Bravooo 40!

Darthwillie
9 december 2008, 18:37
ik heb de WTM en Goon Squad wagens helaas niet in de statistieken op genomen, ik heb als referentie gewoon minstens 50% raceafstand genomen, wel duidelijk was dat de WTM wagen in zijn korte levensduur, zeker sneller was als de Goon Squad Dome. Dit zinnetje redt een k*t dag :thumbup:

UT Carsport
9 december 2008, 20:34
Moeilijke eerste race voor UT Carsport

Afgelopen zondag werd de eerste race van de DRES verreden op het circuit van Sebring. UT Carsport was present met haar Audi R10 en rijders Fabian de Jong en Danny Kappen. Door tijdgebrek en de late keuze voor de Audi was er weinig tijd om te testen, en dat betaalde zich uit in de race. Beide rijders hebben de auto meer dan eens rondgezet en ook met de pitstops werd veel tijd verloren. Fabian de Jong vult aan: ”we hebben tijdens de stops vele malen op de ignition knop geramd om de motor uit te krijgen, maar naar later bleek ratelt de motor van de R10 nog even door als je hem uitzet” Danny voegt toe: “We hebben tijdens de race veel progressie kunnen boeken en de auto beter leren kennen. Door fouten en crashes van anderen zijn we uiteindelijk 3e geworden, de volgende race willen we echt op snelheid mee kunnen doen voor het podium. De komende tijd gaan we daarom een aantal testsessies organiseren, in Monza willen we er staan!”

Supervise Racing
10 december 2008, 14:53
De foutjes die je maakt daar moet je inderdaad achteraf maar gewoon van leren. Volgens mij heeft ieder team wel wat onverwachte problemen of situatie mogen ervaren. En zelfs met een race van 6 uur zie je dus dat een paar seconden te lang bij de pitstops je behoorlijk kan opbreken. Dat is trouwens wel de charme van deze nieuwe serie. Ondanks de 6 uur dus gewoon geen fouten, of zo min mogelijk, en je hebt al een groot deel van de winst te pakken.

Graag zou ik willen vragen of jullie je enthousiasme over de DRES willen delen met andere sim racers die bij andere communities zitten. We zullen voor de volgende race de inschrijvingen open voor nieuwe teams. Dus: "spread the word!"

Roy Visser
10 december 2008, 15:06
ik neem aan alleen NL/BE?

Supervise Racing
10 december 2008, 15:15
ik neem aan alleen NL/BE?

Daar hebben we het intern over gehad in de begin fase. Initieel ouden er een paar Denen hebben mee gedaan. Maar laten we eerst eens kijken of er nog wat animo in de lage landen aanwezig is. Dacht je aan andere landen Roy?

Mathijs
10 december 2008, 15:20
lijkt mezelf wel net zo leuk om de spreektaal gewoon nederlands aan te houden. Ikzelf heb geen probleem om alle communicatie in het engels te doen, doe op de TU niets anders, maar kan me voorstellen dat niet iedereen erop zit te wachten. Maarja van de andere kant is een groot deelnemersveld ook wel mooi...

Roy Visser
10 december 2008, 15:20
Ik ken een hoop buitenlandse communities, maar persoonlijk zou ik NL/BE als voorkeur houden. De communicatie zal in ieder geval een stuk prettiger verlopen, al kunnen we allemaal natuurlijk gewoon engels. Maar dan moet je weer gaan denken aan regelementen vertaling, en nog veel meer dingen die daarbij komen. Ik zal iig op alle nederlandstalige gedeeltes even een lijntje uitgooien :)

levi
15 december 2008, 21:08
Tjonge jonge wat een geweld, dit is wel even andere koek dan de gt wagens die ik gewend ben, hoe houd je dit in gods naam 6 uur lang op de baan:D
Ik vindt de peugeot een waanzinnige wagen maar wat rijd dat lastig, ik reed met een aangepaste default set up, maar brak staads aan de achterkant uit, de pescarolo en de dome geeft na mijn idee te weinig feedback, vindt ze vrij vlak aanvoelen, en de R10 die past mij toch meer, maar het zijn pas een paar rondjes dus misschien nog niet het juiste beeld.
Ben bang dat er een hoop uurtjes ingaan zitten:p

Bramzel
15 december 2008, 21:17
Dat geeft zeker nog niet het juiste beeld, je zult wel een paar uurtjes moeten investeren om de GT's uit je systeem te krijgen. Maar als je ze doorkrijgt zijn ze wel supergaaf :D

Robert Saalmink
16 december 2008, 21:36
Deze hadden jullie nog te goed.
REPLAY EN LOGFILES (http://www.digitalracing.nl/dres/20081207_sebring/20081207_sebring.rar)

Darthwillie
16 december 2008, 22:46
Top, leuk mijn blowup te zien :innocent:

Flyer
17 december 2008, 10:24
Zijn er nog mensen die mooie screenshots hebben?

Marc Dieters
28 december 2008, 20:51
Nou, geen screenshots maar wel een raceverslag filmpje:
mms://video.odhosting.nl/raceliga/DRES_S1/Rnd1_Sebring

Helaas was op geen enkele replay te zien dat het langzaam donker werd.
Echt superwazig, ik had de Serverreplay, die van Kim en Eric.
Op alle 3 bleef het dag zeg maar, beetje jammer maar ja.
Zal wel een bug in de baan zijn.

Als iemand weet waar ik een high-res kan neerzetten, dan houd ik me aanbevolen.
Bovenstaande stream is best goed te kijken maar kan altijd beter natuurlijk.

Veel plezier !

Kim Van Der Stichelen
28 december 2008, 20:54
mms://video.odhosting.nl/raceliga/DRES_S1/Rnd1_Sebring

Helaas was op geen enkele replay te zien dat het langzaam donker werd.
Echt superwazig, ik had de Serverreplay, die van Kim en Eric.
Op alle 3 bleef het dag zeg maar, beetje jammer maar ja.
Zal wel een bug in de baan zijn.

Als iemand weet waar ik een high-res kan neerzetten, dan houd ik me aanbevolen.
Bovenstaande stream is best goed te kijken maar kan altijd beter natuurlijk.

Veel plezier !

Ik ga zo kijken, ben benieuwd :)
Hoe heb je hem gemaakt, met betrekking tot het donker worden zeg maar. Heb je veel doorgespoeld?

Marc Dieters
28 december 2008, 20:59
Het wordt niet donker, helaas... zoals gezegd. Hele race in daglicht.
Beetje raar.

Darthwillie
28 december 2008, 21:06
top gedaan!, moet een hoop werk zijn geweest. Bedankt! :thumbup:

Eric Linssen
28 december 2008, 21:19
WAUW dat ziet er weer superstrak uit....
prachtig werk marc...

Bram Van Der Stichelen
28 december 2008, 21:36
rijd ik mijn monteur (bijna) aan bij het verlaten van de pits bij de eerste rijderswissel :laugh:

lekker filmpje wel. Enorm strak :thumbup:

Robert Saalmink
28 december 2008, 21:50
Leuk :) ziet er mooi uit.

Voor die nacht overgang is een truukje dacht ik, ik geloof dat Niels hem wel eens gebruikt heeft, en Kim zal hem ook wel kennen. Het moet in elk geval wel kunnen.

Michael Storm
28 december 2008, 23:03
Ziet er goed uit dit filmpje. Mijn naam is alleen Michael Storm :P
Zie ook stint 2 mijn naam bovenaan, ik was toen nog niet aan het stuur :D, maar dit kon jij niet weten natuurlijk ;)

Joost van den Heuvel
28 december 2008, 23:51
Super filmpje weer Marc!

Echt mooi ook die gevechten rond de 25e ronde :thumbup:

Roy Visser
29 december 2008, 00:15
heel tof dit!

als hij ergens nog te downloaden is, dan houd ik me graag aanbevolen :)

mooie overlays ook overigens :thumbup:

Mark B
29 december 2008, 12:52
holy shit!!! Wat is dit een supergaaf filmpje zeg!! Zal er voor zorgen dat de CW40 ook in beeld komt volgende keer :)

paulpeter
1 januari 2009, 15:59
Zie hem nu pas staan. Erg vet filmpje.

Wist helemaal niet meer dat hieraan gewerkt werd. Zal voor de volgende keer ook wat meer info verstrekken wie wanneer rijdt en wat gebeurtenissen. Maakt het weer iest makkelijker voor je.

Complimenten!

GTE
2 januari 2009, 21:00
Ik zie hem ook net pas. Ziet er profi uit. Mijn complimenten!

klein puntje is de alternatieve spelling van het woord 'Peugeot' maar daar kan ik mee leven.

levi
2 januari 2009, 23:32
Errug leuk filmpje:thumbup:, alleen ergens halverwege het filmpje wordt er iemand op een smerige manier van achteren aangetikt:oops: zal niet xpres geweest zijn;):winkiss:

Niels Tieman
3 januari 2009, 14:47
Leuk :) ziet er mooi uit.

Voor die nacht overgang is een truukje dacht ik, ik geloof dat Niels hem wel eens gebruikt heeft, en Kim zal hem ook wel kennen. Het moet in elk geval wel kunnen.

Hij is inmiddels ingelicht ;):D

Jeroen Ursem
4 januari 2009, 15:09
Ziet er allemaal super uit, was nog best close tussen de diverse deelnemers!

DBR Steven
6 januari 2009, 20:57

weder zeer mooi werk Mark :tongue_smilie:

Flyer
16 januari 2009, 21:40
Ook vanaf deze kant nog de complimenten voor de film. Goed werk! :thumbup: