View Full Version : FPL: Estoril - Ronde 2
Tjerk Korving
16 november 2008, 22:32
[spacer]
[logo_fpl]
[spacer]
Preview Estoril
De kop is er af en op maandag 24 november zullen we weer van start gaan voor de tweede race van het seizoen op het Portugese circuit van Estoril. Op Brands Hatch werd er vooraan het veld flink hard gereden en de vraag zal zijn of Michael Storm wederom "the man to beat" zal zijn of dat er een verrassende winnaar tevoorschijn komt. Het veld is alvast weer een ervaring rijker en op Estoril zullen de verschillen waarschijnlijk kleiner zijn. De krappe chicane in de tweede sector kan nog wel eens een spelbreker zijn op weg naar een snelle ronde maar gelukkig kent het circuit ook goede inhaal mogelijkheden om plaatsen goed te maken.
[spacer]
Circuit Informatie
http://www.digitalracing.nl/circuits/drmap_estoril.jpg
Circuit: Estoril (http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&hl=nl&t=k&ll=38.750519,-9.393311&spn=0.011296,0.019312&z=16)
Lengte: 4,182km
Ronden: 31
Afstand:129.642km
[spacer]
Tijdschema
Het tijdschema gedurende de race ziet er als volgt uit:
Practice 2/joinen: 19:30 – 20:00
Kwalificatie: 20:00 – 20:20
Warmup/pauze: 20:20 – 20:25
Race: 20:25 | 130 kilometer
[spacer]
Uitslagen
Lapcharts (http://www.digitalracing.nl/fpl/20081124_estoril/index.html)
Replay en logfiles (http://www.digitalracing.nl/fpl/20081124_estoril/FPL_Race_2_Estoril.rar)
[spacer]
Links
Het FPL reglement (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/12-.html)
FPL Carset v1.0 (http://www.digitalracing.nl/index.php/downloads/category/14-.html)
[spacer]
Deelnemerslijst
Afmelden kan uiterlijk tot en met de vrijdag voorafgaand aan de race via fpl@digitalracing.nl. (§1.1.6)
Officiële deelnemerslijst Formula ProLeague
#|Teamnaam|Naam|Deelname
2|Team Vaillante|Roy Visser|
3|Dynamic Motorsports|Tim Wijen|
5|Squadra Corse Digitali|Gerben Kelly|
7|Team DigitalRacing|Robert Saalmink|
8|Team DigitalRacing|Niels Tieman|Afgemeld
9|HugoBOSS Racing|Bram Kocken|
11|FS Racing|Bram van der Stichelen|
12|FS Racing|Steven Frederiks|
14|DCR|Tjerk Korving|
15|DCR|Gerben van den Broek|
16|KoelTec|Michael Koel|
18|WolnerGP|Alexis Saridakis|
19|WolnerGP|Angelo Wolner|
22|Team Zerobarrier|Jaap Kleijn|
23|Team Zerobarrier|Steven Voss|
24|Team Underground|Paulpeter Kroon|
25|Team Underground|Mark Bentvelzen|
27|Racing for Brabant|Jeroen van Dun|
28|Crown Racing|Michael Storm|
29|Crown Racing|Michel Hekking|
30|Super Aguri FPL|Jeroen Ursem|
32|SimTech|Mathijs Twisk|
34|BAS Biddinghuizen|Ricus Winnubst|
36|F1RST Racing|Thomas Arends|
37|F1RST Racing|Rudy van Buren|
[spacer]
[logo_dr]
Fonzarelli
17 november 2008, 00:30
Heren Simracers,
Door onvoorziene omstandigheden op mijn werk gaat het me niet meer lukken om op maandagavond erbij te zijn. Heb dit niet op tijd zien aankomen anders had ik niet ingeschreven. Voor de eerste race al te weinig kunnen trainen, vandaar dat die race maar twee rondjes duurde. Helaas moet ik mijn plek opgeven, maar ik geloof dat er een reserve is dus blijft het veld vol.
Ik wil graag de organisatie bedanken voor het opzetten van deze leuke en competitieve league. Helaas kan ik er niet meer bij zijn. Mochten er nieuwe rijders zijn die nog een skin zoeken, de Livestrong auto staat klaar.
Groeten,
Fons Stabel
paulpeter
17 november 2008, 22:29
Net even getest. Ging best lekker moet ik zeggen. Het blijven toch listige wagentjes die f3000's. Maar zat op het eind in de 1.27:)
Daniël
17 november 2008, 22:39
Pfft, ik heb vorige week met de F3000 hier wat op getest en ik kwam niet veel verder dan een 1.30, al zaten er behoorlijk wat foutjes in. Leuk circuit voor de F3000 wel!
Bram Kocken
17 november 2008, 22:56
Waarom zien we jou nooit online, Daniel?
Daniël
17 november 2008, 23:12
Omdat ik de laatste nooit meer race eigenlijk. :) Ik heb vorige week dus een half uurtje -drie kwartier even wat rondjes gereden en voor de rest speel ik óf PES óf niets. Volgende week hoop ik weer 'ns van de partij te zijn! Al zal dat eerder met de toerwagens zijn, tenzij er lekker veel mensen de F3000 gaan testen? :)
Gerben vd Broek
17 november 2008, 23:26
Zo heel langzaamaan krijg ik wat snelheid in dat wagentje. Net op het eind was ik nog even 20 minuten alleen op de server en kwam ik eindelijk de 1.28 in. En dan ook ineens fors de 1.28 in. Dus er valt waarschijnlijk nog wel meer te vinden. Ging van 1.29.1 naar een 1.28.6. Dus dat zijn uiteindelijk nog leuke verbeteringen. Doel was om toch net in de 1.28 te komen, dus nu al een eind erin geeft goede moed.
Ralffoxx
18 november 2008, 00:11
Ik word echt gek... kan eerste sector gewoon 5 tiende sneller dan in me pr... 1:28.3xx... maar krijg het totaal niet voor elkaar om de 1:27 in te komen :(
King Otto
18 november 2008, 00:36
Wat waren de tijden online vanavond? Ben ik nl erg benieuwd naar. Ik had visite dus kon niet komen maar zit in time-attack mode op 26.3 dus in practise paar tiende er bovenop gok ik. 26 hoog dus...
Gerben vd Broek
18 november 2008, 00:39
Ik heb Michael een 1.26.6 zien rijden. En PP zat geloof ik op 1.27.3.
Gerben
18 november 2008, 00:42
en ik maar denken dat ik snel was met mn 28'er
Roy Visser
18 november 2008, 00:43
Ah dan zit ik voorlopig ook nog goed, net me eerste 6 rondes F3000 gedaan, en zat al in de 1.26, 1.25 is zeker mogelijk :thumbup:
Bram Kocken
18 november 2008, 02:11
Maar jij behoort tot de buitencategorie :(
Waar iedereen zou kunnen leren van online-HotLaps heeft Dhr. Visser er weer niks aan...
Mark B
18 november 2008, 09:29
Moet zeggen dat estoril met deze wagens echt een hele uitdaging is zeg :)
Heb volgens mij al op alle mogelijke manieren de chicane proberen te nemen... voorlopig is het vroeg opschakelen naar zijn 3 de beste oplossing voor mij :)
Ik heb me in ieder geval weer vermaakt gisteren... :thumbup:
Voor degene die mijn tijd wilde weten: 1:28.5xx
Mark van Zanten
18 november 2008, 12:59
Vond het gister leuk aldaar op de server :p ik dacht heel even dat ik vlak voor een race erop kwam, want ineens kwamen er meer mensen dan ik ooit op de server heb gezien :p ik was met m'n 30.3 volgens mij de langzaamste van de hele avond, maar ik heb mij vermaakt. een momentje waarbij ik niet geheel netjes terug op de baan kwam bij Orelha. En met grote regelmaat mensen in Curva 1 omgekeerd zien staan :p
Tjerk Korving
18 november 2008, 13:50
Het gaat hier ook aardig de goede kant op met zo'n beetje 1:29.5 maar er zit zeker meer in. Begin langzamerhand weer wat ritme te krijgen na zowat een jaar geen stuur te hebben aangeraakt.
Bram Van Der Stichelen
18 november 2008, 14:11
Ik ga dan ook een keertje moeten gaan oefenen :)
Tim Wijen
18 november 2008, 18:57
Ik wacht nog altijd op de computer... Hopelijk is 'ie optijd gerepareerd.
Michael Storm
19 november 2008, 22:15
Ik kwam net tot 1.26.3 in de practise met nog zeker ruimte voor verbetering
Ralffoxx
20 november 2008, 00:57
zucht ... ik kom niet onder die verdomde 1:28... volgens mij heb ik al 10x de race distant gereden
Mark B
20 november 2008, 09:43
zucht ... ik kom niet onder die verdomde 1:28... volgens mij heb ik al 10x de race distant gereden
wat loop je nou te klagen??????? :)
Ralffoxx
20 november 2008, 13:51
Nou ik vind dat ik een stuk sneller moet kunnen. Dus daarom loop ik te klagen.
Tjerk Korving
20 november 2008, 13:55
Dat is juist één van de redenen dat ik vaak gewoon een dag of meer niets doe als het niet lukt. Ik weet wel hoe het moet maar het komt er dan gewoon niet uit. Na een dagje niets doen staat alles kennelijk op een rijtje en gaat het wel.
Mark B
20 november 2008, 14:01
Nou ik vind dat ik een stuk sneller moet kunnen. Dus daarom loop ik te klagen.
Moet je oefenen oefenen oefenen...... werd mij ook altijd verteld :lol:
Ralffoxx
20 november 2008, 14:11
Ik denk dat ik tot nu toe ongeveer 200 rondjes heb gedaan op Estoril. Eerste dag reed ik al een 1:28.6 en 180 rondjes later is het 1:28.1... ik heb nu ook express effe 2 dagen niks gereden... maar ik word er wel gek van aangezien ik in sector 1 al is 5 tiende sneller ben geweest en in sector 2 ook al is 4 tiende. Alleen komt allemaal niet in 1 rondje voor.
Bram Van Der Stichelen
20 november 2008, 14:42
Ik denk dat ik tot nu toe ongeveer 200 rondjes heb gedaan op Estoril. Eerste dag reed ik al een 1:28.6 en 180 rondjes later is het 1:28.1... ik heb nu ook express effe 2 dagen niks gereden... maar ik word er wel gek van aangezien ik in sector 1 al is 5 tiende sneller ben geweest en in sector 2 ook al is 4 tiende. Alleen komt allemaal niet in 1 rondje voor.
Misschien kan je gewoon niet sneller? :innocent:
Federici
20 november 2008, 14:47
Misschien kan je gewoon niet sneller? :innocent:
Haha, wat een conclusie :laugh:
Mark B
20 november 2008, 14:49
Alleen komt allemaal niet in 1 rondje voor.
Dat dat ik ook altijd in de pro league... echter werkt het zo niet :)
Zo kan ik ook altijd sneller.. ik ga ook het liefst harder maar zoals bram zei kan je misschien niet harder? Ook al rij je 200 rondjes... dan moet je misschien hulp vragen aan iemand die sneller gaat? Lijnen kijken, tips, stijl van rijden misschien??? Weet ik veel... zo zijn er veel manieren om te proberen dan alleen maar je rondjes rijden zoals je gewent ben.
Kijk naar mij... in de zac3 kwam ik niet vooruit en met tips/praten en kijken met Roy ben ik nu ook een klap sneller dan ik voorheen was (ben nog niet een snelle rijder, maar voor mijn gevoel is het iig een flinke stap vooruit).
Ralffoxx
20 november 2008, 17:29
Ow doe ik genoeg hoor Mark vragen om tips... kijken bij andere wat voor lijn die rijden. Dus daar ligt het niet aan. Vorige race ook naar wat tips van Storm toch P3 in de Q.. het was dat ik behoorlijk slechte race had anders had er veel meer ingezeten. Ik heb gekeken naar het moment van meer gas geven in verschillende bochten maar als ik op zelfde moment het probeer lig ik naast de baan. Ik mag deze baan gewoon nie :P... Ik wil Imola lol... Maar denk dat ik me wel tot nu toe na 3 jaar niet racen bewezen heb snel te kunnen zijn. Zie DRTCC en FPL eerste race. Daarom vind ik gewoon dat ik sneller moet. Ga het niet maar moet voor mezelf gewoon sneller...
Roy Visser
20 november 2008, 17:55
sneller in Q is niet zo bijzonder, sneller in R, daar win je mee ;)
probeer eerst constant te rijden, dat is veel belangrijker, en daar win je veel meer mee. Je maakt nog steeds foutjes onder druk, en nu niet komen met dat je pech hebt gehad ;)
Ralffoxx
20 november 2008, 21:16
Mja ik stond niet onder druk. Dat is het punt van me laatste race ik wou te veel. Simpel dat weet ik. En bij DRTCC laatste race vind ik geen pech maar kan ik weinig aan doen de 2e race dat het daar fout ging. Ik ben gewoon negatief over me eigen prestaties op de 3e plek op drtcc na. Ik wil verbeteren en volgens mij kan dat prima met veel zelf kritiek.
Ik vind gewoon dat ik een bepaalde tijd ongeveer moet rijden. Als ik dat niet doe ben ik teleurgesteld in mijzelf. Niks mis mee volgens mij. Maar goed ene baan ligt je meer dan andere natuurlijk.
Gerben vd Broek
20 november 2008, 23:01
Weer een hele poos rondjes gereden en wat met setup lopen klooien. Gaat de goede kant op, ondanks dat ik nog altijd een 2 sec te langzaam ben :). Pr verbeterd van 1.28.6 naar 1.28.1. Met ruimte om de 1.27 in te gaan, maar dat is misschien voor zaterdag, en anders voor de kwalificatie hopelijk.
Marc Vos
20 november 2008, 23:05
Ja was wel even leuk ja. Ik heb ook 1.2 seconde van mijn PB afgereden. Ik zat op het laatst 2-3 tienden van Gerben. Ik hoop nog is een echte race te kunnen rijden want dat heb ik nog niet in de FPL gedaan.
Ralffoxx
21 november 2008, 00:33
zucht eindelijk na 2 dagen niet gereden te hebben en nu relaxed achter me stuur zien wat ik doe. Eerste sneller ronde zwaar onder de maat maar toen ging die. 1:28.0... zat te denken wat kan ik veranderen en ben nu echt bewust bochten aan het rijden wat denk ik het verschil bracht vandaag. 1:27.8xx. Waar ik nog een fout maak in sector 2 en sector 3 nog steeds niet snel rij. Maar het zit in de buurt van wat ik hoopte. Dus nu eindelijk beetje opgelucht. Daarna nog 2x 1:27.9 dus weet nu hoe ongeveer.
Mark B
21 november 2008, 09:19
zucht eindelijk na 2 dagen niet gereden te hebben en nu relaxed achter me stuur zien wat ik doe. Eerste sneller ronde zwaar onder de maat maar toen ging die. 1:28.0... zat te denken wat kan ik veranderen en ben nu echt bewust bochten aan het rijden wat denk ik het verschil bracht vandaag. 1:27.8xx. Waar ik nog een fout maak in sector 2 en sector 3 nog steeds niet snel rij. Maar het zit in de buurt van wat ik hoopte. Dus nu eindelijk beetje opgelucht. Daarna nog 2x 1:27.9 dus weet nu hoe ongeveer.
Zo.... eindelijk kunnen slapen???? :) ;)
Tjerk Korving
21 november 2008, 10:47
Zojuist is de deelnemerslijst in de startpost bijgewerkt. Fons Stabel heeft aangegeven niet meer te kunnen deelnemen en een plaats op de reservelijst was evenmin een optie. Rudy van Buren schuift daardoor op naar de vaste lijst.
Ralffoxx
21 november 2008, 11:23
Zo.... eindelijk kunnen slapen???? :) ;)
Ja mark heerlijk :laugh:
Mark B
21 november 2008, 11:39
Ja mark heerlijk :laugh:
Nu je race pace nog??? :P
Maak me eerlijk gezegd niet druk over de FPL, weet wat ik kan rijden en we zien maandag wel. :)
Ralffoxx
21 november 2008, 13:31
Ik vind de formule wagens gewoon meer mijn ding. Dus steek ik er ook meer tijd in dan anders. Race pace maak ik me geen zorgen om. Zolang ik maar niet te veel wil gaan pushen zoals laatste race. Dan ga ik fouten maken. Nadeel is gewoon nog steeds dat concentratie niet hele tijd up kan houden vanwegen koorts die ik krijg ter gevolg van inspanning. Vorige keer kon ik PP aardig volgen met een auto die 10 rondjes meer benzine in zich had tot dat ik PP wou gaan bij halen en ging pushen (oeps daar ging mijn achtervleugel).
Niels Tieman
21 november 2008, 15:50
Ondanks dat ik had gehoopt hierbij te zijn, lijkt het me toch niet te gaan lukken, helaas. Ik hoop de volgende race weer aan te kunnen haken en leuke gevechten te hebben met deze en gene :)
paulpeter
21 november 2008, 20:08
Vorige keer kon ik PP aardig volgen met een auto die 10 rondjes meer benzine in zich had tot dat ik PP wou gaan bij halen en ging pushen (oeps daar ging mijn achtervleugel).
Kun jij nou ook al in m'n tank kijken:p Had nog zat fuel over halverwege, maar dat doet verder niet ter zaken.
Maar moet toegeven dat je het goed doet hoor Steven. Ken je al wat langer als vandaag, maar je hebt de smaak lekker te pakken. Moet eerlijk toegeven dat ik je niet zo ver vooraan had verwacht.
En die drang van sneller en sneller hebben de meeste hier wel hoor. Alleen soms ga je ineens door onverklaarbare dingen harder. En dat zit hem in hem heel veel kleine dingen. Maar hoe sneller je gaat, hoe moeilijker het steeds wordt om dat laatste stukje te pakken. En dan heb ik het ineens nog niet over 45 min dat rondje rijden ;)
Heb rest van de week niet meer getest. Van het weekend nog even wat rondes rijden en dan weer alles op de zac ;)
Tim Wijen
21 november 2008, 20:31
Mocht de computer morgen nog niet gerepareerd zijn, dan moet ik deze race ook laten schieten.
Het zit ook niet mee zeg... :( Ik baal er serieus van!
Tjerk Korving
22 november 2008, 16:04
[spacer]
De FPL Nieuwsbrief voor Estoril is onderweg. Mocht er vandaag niets worden ontvangen, geef dan bijtijds een brul via mail of pm.
[spacer]
[logo_dr]
Mark B
24 november 2008, 09:24
Race day!! :thumbup:
Tim Wijen
24 november 2008, 10:12
Ik ben er bij! Helaas zonder voorbereiding, maar ik ga mijn best doen:)
Thomas
24 november 2008, 10:40
Ik moet ook nog vraagtekens zetten bij mijn deelname, anderhalve week geleden heeft mijn FFB van m'n G25 het begeven. Ik wacht nog op vervanging dus ik blijf hopen op vandaag :) Zonder FFB rij ik echt als een dweil dus dat zie ik niet echt als een optie.. Hopen hopen hopen
Robert Saalmink
24 november 2008, 11:02
Ik moet ook nog vraagtekens zetten bij mijn deelname, anderhalve week geleden heeft mijn FFB van m'n G25 het begeven. Ik wacht nog op vervanging dus ik blijf hopen op vandaag :) Zonder FFB rij ik echt als een dweil dus dat zie ik niet echt als een optie.. Hopen hopen hopen
Ach, dat is gewoon even wennen, back to the good old days toen Force Feedback nog niet bestond ;)
Ralffoxx
24 november 2008, 13:33
Ok kleine voorspelling hier :).
In de Q snelste tijd een 1:26.1x
Top 10 in de Q....
#|Name
1.|Michael Storm
2.|Roy Visser
3.|Alexis Saridakis
4.|Rudy van Buren
5.|Paulpeter Kroon
6.|Michel Hekking
7.|Gerben Kelly
8.|Steven Voss
9.|Gerben van den Broek
10.|Jaap Kleijn
Mark B
24 november 2008, 15:13
verwacht meneer koel er toch ook wel tussen zo :)
Ralffoxx
24 november 2008, 15:20
ja kan niet alles goed hebben he :P
Mark B
24 november 2008, 15:25
hehehe ja inderdaad! ben benieuwd waar ik is mee kan rijden... er wordt blijkbaar niet veel verwacht :D hou wel van deze rol zo :p
Bram Van Der Stichelen
24 november 2008, 15:29
van mij wordt ook niet veel verwacht, en terecht :laugh:
2x op rij op Estoril, bah :p
Ralffoxx
24 november 2008, 15:49
hehehe ja inderdaad! ben benieuwd waar ik is mee kan rijden... er wordt blijkbaar niet veel verwacht :D hou wel van deze rol zo :p
Mja denk wat ik zover heb gezien moet je ... 1:28 laag rijden om in top 10 te komen. En ik heb Jaap wat pepers gestuurd dus :P..... En er zijn behoorlijk wat snelle jongens vooral vergeleken met vorige keer.... dus we zullen zien.
Roy Visser
24 november 2008, 16:20
hmm hangt er totaal vanaf hoe ik me voel vanavond, ben behoorlijk draaierig al de hele dag, middagje even rustig aan doen en dan moet het hopelijk goed komen :)
King Otto
24 november 2008, 17:28
Me 2. Ben het hele weekend al ziek, hoge koorts etc. Zal zo even wat testrondjes rijden en als ik me niet kan concentreren moet ik hem helaas skippen want ik heb geen zin om anderen onnodig in de weg te rijden of van de baan te beuken :P
Robert Saalmink
24 november 2008, 17:30
Ik kom nog wel lekker meedoen maar zoals ik gister al aan Tjerk aangaf ben ik wat later met joinen. Indien ik in kwali join, zal ik uiteraard achteraan starten.
Heb er zin in!
Ralffoxx
24 november 2008, 18:01
Me 2. Ben het hele weekend al ziek, hoge koorts etc. Zal zo even wat testrondjes rijden en als ik me niet kan concentreren moet ik hem helaas skippen want ik heb geen zin om anderen onnodig in de weg te rijden of van de baan te beuken :P
Goed voelen jullie nou is hoe ik me elke dag voel :D.... Ik heb zeg maar 6 van de 7 dagen last van hoge koorts (rond de 40c :) ).... Dus misschien word de competitie dan .... lama lol...
Bram Kocken
24 november 2008, 18:09
Nou, ik ga zo opbouwen... dan uurtje oefenen... dan ff eten en meteen door naar de race :)
Hekking
24 november 2008, 18:54
Nou ik teken er voor hoor :D
Ik ben blij als ik in de race tegen of in de top 5 kan rijden. Een 28 rond is al gereden vorige week maar dit weekend verder geen tijd meer gehad om te trainen. Ik heb er zeker zin in, gogogogo!! :broem:
paulpeter
24 november 2008, 19:59
Vol gooien en gaan met dat ding wordt het motto vanavond:laugh:
Bram ik verwacht je wel weer op ts voor de nodige support;)
Gerben
24 november 2008, 21:26
20:24 Warm up zie ik, net te laat :surrender::(:(
Tim Wijen
24 november 2008, 22:20
p2 :D
Verslag volgt straks/morgen.
Bramzel
24 november 2008, 22:23
Woohoo, weer een podium voor DM :D
King Otto
24 november 2008, 22:29
Allereerst gefeliciteerd Michael. Voor mij een erg slechte race maar heb nog zitten meegluren en heb een paar mooie gevechten gezien. Om de leiding was het erg spannend tussen PP en Michael maar helaas spinde PP er af toen hij de kerbs aan de binnenkant van de laatste bocht pakte. Erg jammer aangezien het toen om de leiding gelijk niet meer spannend was.
Veder nog een mooi gevecht gezien tussen Michel en Steven waarbij ik wel moet zeggen dat Michel wel erg vaak van lijn wisselde ging op het rechte stuk :p Uiteindelijk spinde hij 2 ronden voor het eind (Michel) jammergenoeg want het was een erg spannend gevecht. Steven was wel iets sneller imho.
Over mn eigen race: Tja, 2x gespind door mn eigen fout vervolgens met schade de pits in om een hele vage stop&go te krijgen die ik maar niet kwijt raakte door de pits weer in te rijden :s Vervolgens maar op esc gedrukt want ik kreeg alleen maar waarschuwingen om de een of andere vage manier en maar gekapt. Erg zonde want er zat veel meer in maargoed.
Excuses aan sowieso Robert dat je wijd moest in de laatste bocht maar ik probeerde nog full lock in te sturen maar hij werkte niet mee :( Excuses ook als ik anderen heb gehinderd maar volgens mij ben ik opzich wel netjes aan de kant gegaan voor de rest.
Anyways, gefeliciteerd allen en tot de volgende race :)
paulpeter
24 november 2008, 22:29
Muur:huh1:
p2 tijdens kwali. Erg blij mee. Start was goed en kon gelijk bij storm aansluiten. Mooi gevecht gehad om p1. Alleen eindige die halverwege de race. Clipte de kerb in de laatste bocht iets te veel en overcorrigeerde. Met als gevolg vol de banden in, einde race.
Trouwens erg leuk gevecht op het eind met Jeroen, Bram en Jaap. Erg mooi gereden, waar Bram aan het langste eind trok, maar was close!!
Gerben vd Broek
24 november 2008, 22:32
Drama, alom. Krijg ik mijn punt voor uitrijden ook? Gewoon na de chicane een connection lost in de laatste ronde. Lag 10de, dus 2 punten weg.
Kon een leuke race rijden. Nu nog eens opletten dat het maar 31 rondes waren ipv 35, en dat je daarom je tankinhoud moet aanpassen. Ofwel niet stoppen net zoals iedereen. Anders had ik denk ik wel 3-5de kunnen worden. Tempo had dan waarschijnlijk iets lager gelegen.
In het begin wel wat leuke gevechtjes over en weer. Bleef dichtbij elkaar rijden. Roy maakte paar kleine foutjes, waardoor we bij elkaar kwamen te rijden. Mark reed ook dicht bij. Bleven rondje of 8-10 op een seconde of 4 totaal van elkaar. Helaas was ik erbij op een 1stopper, dus die plaats kon ik nooit houden. En als je niet stopt had ik daar weer nooit gereden. Dus wat dat betreft is het niet realistisch, maar wel leuk dat ik aantal ronden op P3 heb gelegen. Heel langzaam komt er snelheid in de wagen, en vooral constantheid.
Nu die paar schoonheidsfoutjes nog eruit halen, en dat grindbakje in ronde 28 ofzo, maar voor de rest lekkere race gereden.
Roy Visser
24 november 2008, 22:32
Hmm, eigenlijk wel erg tevreden met me P3, gezien de huidige situatie. Kon in de Q nog wel lekker rijden voor 1 rondje, maar in de race was de concentratie er totaal niet. Ik had bijna een superstart maar dacht dat ik te vroeg was, dus gooide hem in ze vrij en op de rem, en toen sprong die direct van rood af. Had dus toch gewoon gas moeten houden. Gelijk 3 plekken verloren die ik al vrij vlot terug kon pakken. kon toen mooi meerijden voorop maar maakte al gauw een foutje in de 2e bocht, ik hield hem net uit de muur en slingerde de baan op. Michel H kon net niet op tijd remmen, en raakte me linkervoorwiel, en kreeg gelijk suspension damage :( 4 man ging me voorbij, waarvan ik er 3 al weer snel inhaalde. Probeerde uit alle macht Tim W bij te houden, maar in de bochten naar rechts ging gewoon klote, en verloor enorm veel in de bochten naar rechts. (racepace 1.29 hoog/30 laag, terwijl het 1.29.0/1.29.5 kon zijn. Maakte alsmeer foutjes door het pushen en het rare gedrag van de wagen. Nog een keer gespint omdat ik Tjerk Korving die op een rondje reed verkeerd inschatte, maar kon P3 in ieder geval behouden. Ben er dus zeer tevreden mee.
gefeliciteerd aan Michael en Tim!
Bram Van Der Stichelen
24 november 2008, 22:34
jeetje, wat een wedstrijd zeg.
Start was heel goed. Ik startte van P13, en kon door wat inhaal pogingen opschuiven naar een 10e plek ofzo dacht ik. Ik reed achter Mark, maar die kon ik niet volgen. Op een gegeven moment reed Voss dan achter mij, en raakte ik lichtjes het gras bij het aankomen van die lange linkse (net na S1), en verloor ik de controle. Alles viel gelukkig nog mee, en kon de baan opkomen net voor Jeroen.
Concentratie volledig weg jammergenoeg, en ik verloor vlug plaatsen aan diegene achter mij. Dan viel Paulpeter weg, en kon ik een plekje opschuiven. Ook Gerben die pitte kon ik dan voorbij. Op een gegeven moment reed ik dan in P7 :blink: Op Estoril had ik dit nooit durven dromen. Achter me zat Jeroen Van Dun met Jaap te vechten op een redelijke afstand, dus zat ik vrij safe. Maar ik maakte wat foutjes (en die laatste bocht verloor ik steeds enorm veel tijd) en ze konden toch wat dichter komen. Op een gegeven moment paseert Jaap Jeroen, en snelt ie naar mij toe. Het ritme was er echt uit, en met nog een 6-7tal ronden te gaan, moest ik Jaap achter mij zien te houden. Ik probeerde hem in de fout te laten gaan, maar hij trapte er niet in. Dan zag ik in mijn spiegel Jeroen dichter komen, en was mijn nieuw plan om Jeroen dichter te laten komen, om roet in het eten van Jaap te komen gooien :p Dat lukte tot mijn verbazing, maar toen zat ik wel met jeroen achter mij aan.
Jeroen was ook sneller, maar het was vooral in de laatste bocht dat ik enorm veel tijd verloor. En dan kwam de laatste ronde.
Ik kwam als 7e over de streep, maar Jeroen zat vlak achter me. Hij kan me paseren (ik weet zelf niet meer waar :laugh:), en dus zou ik toch nog in extremis mijn P7 verliezen. Ik probeerde hem zo goed mogelijk bij te houden, en dat lukte. Bij het uitkomen van de hairpin juist na S1, kwam ik iets sneller door de bocht, en kon de slipstream pakken. Jeroen pakt de binnenkant, zodat ik de buitenkant moet pakken. Ik dacht dat het onmogelijk ging zijn (gezien de staat van mijn banden), maar ik moest het erop wagen. En het is me gelukt :thumbup: Ik reed weer op p7, maar jeroen ging duidelijk nog niet opgeven. Hij bleef onder mijn achtervleugel hangen, en bleef daar tot de laatste bocht. Bij het ingaan en uitgaan van die bocht verlies ik opnieuw veel tijd, en komt Jeroen er veel sneller door. IK beslis om hem niet te gaan hinderen en van lijn te gaan veranderen (ik zou niet willen dat ik nog een crash veroorzaak in de laatste meters), en besluit om de rechtse kant op te zoeken, en hopen dat ik toch snelheid genoeg heb om hem achter me te houden. Jeroen had natuurlijk de linkerkant, en was wat sneller dan me. Ik keek constant naar links om te zien of hij er voorbij kwam, en zag zijn voorvleugel dichter en dichter voorbij sluipen. Het was een echte fotofinish :laugh:
maar heb dus de 7e plaats kunnen behouden, en ben daar echt enorm blij mee. Ik haat Estoril, en was ervan overtuigd dat ik geen punten kon pakken hier. EN dan finish ik op een 7e plaats. Briljant :thumbup:
Atreidez
24 november 2008, 22:38
Qual p12, na eerste bocht nog p12 :o Voorzichtig aangedaan, waren allemaal zwaar en kouwe bandjes en je wil natuurlijk niemand raken. Verloor 2 plekken in r1 (lees 2 wielen in t gras) door handig de veilige buitenkant te kiezen maar dat kon ik wel laten.. Toen kreeg ik in r2 helaas een tik bij de hairpin van Robert en moest t grint in. Terug de baan op en was p17 geloof ik. Toen kon ik wel aardig me rondjes rijden en in een ritme komen. Wat gevochten met Angelo en Jeroen U. maar daar kon ik wat afstand van nemen na wat foutjes en ondertussen opgeklommen naar p13 ofzo was t.. Jeroen U. haalde me ondertussen weer in na zijn spin van 7 rondjes daarvoor, dus niet te moeilijk gedaan. Lang achteraan gereden en was een goed tempo, tot Jeroen U. weer spinde in de chicane. Toen kwam ik bij Jeroen van Dun, waar ik een geweldig gevecht mee heb gehad. Hij maakte een klein remfoutje en ik kon binnendoor net voor de chicane en t laatste deel genoeg afstand nemen voor t rechte stuk, waar ik door meer vleugel niet snel genoeg was om in te halen. Toen 4 sec. weggereden en zat op Bram ze staart. Die had ze banden volgens mij goed versleten want hij kwam amper vooruit in de doordraaiers, maar er is helaas maar 1 lijn daar. Op t rechte stuk zat ik in ze slipstream maar hij nam zelfs afstand! Kwam er dus niet goed voorbij.. Probleem helaas was dat ik daardoor Jeroen weer in me nek had, die zette m ernaast op t rechte stuk en zag toen ook Gerben achter me waarvan ik dacht dat t de leider was (die zat vlak achter Jeroen de ronde daarvoor). Helaas Gerben al voorbij gelaten, maar die had een bocht later alweer te weinig geduld bij Jeroen en spinde waardoor ik m weer voorbij kon. Uiteindelijk 9e en toch punten, al had t resultaat beter geweest als ik niet in r1 rond geduwd was denk ik.
edit: Na replay kijken wat aangepast.
tinyriconen
24 november 2008, 22:42
Slechte kwali, maar ik had dan ook nog maar 2 rondjes gereden. Desondanks, niet tevreden. Race, begon redelijk. Pakte enkele plaatsjes en had het idee dat ik heel lekker in het wiel van m'n voorliggers kon blijven. Maar één klein foutje maakte daar een eind aan. Vanaf dat moment een eenzame race gereden. Heel af en toe kwam ik nog eens iemand tegen, maar eigenlijk alleen maar mensen die me lapten.
OPVALLEND: Op een gegeven moment kreeg ik een blauwe vlag en de daarbij behorende melding over de radio. Ik laat de coureur achter me passeren. Hop, van P17 naar P18... :(
Uiteindelijk ging ik na een rondje of 24 eraf in bocht 1. Ik verloor mn vleugel en rechtervoorband, maar kon verder. Rondje als driewieler gereden, de pits in. Was ik nèt te laat met m'n preset ofzo, geen idee waarom, maar hij reed m'n box half voorbij en met geen mogelijkheid kon ik m'n pitstop nog maken. Ofwel, doorrijden en volgende ronde weer proberen. Toen ik eindelijk m'n tweede ronde als driewieler had gehad (en al op 6 ronden achterstand lag) reed ik de pitstraat binnen. Totdat mijn camera view veranderde in TV en de melding "Connection lost" in beeld kwam. Einde race en weg internet. Voor plusminus 1,5 minuut :(
Erg teleurstellend dus al met al, maar ik kijk weer met volle smart uit naar volgende race. Ik ga alleen wel proberen meer te oefenen. En eventueel wat setups proberen aan te passen. :)
Bram Van Der Stichelen
24 november 2008, 22:46
ok, het was misschien geen fotofinish, maar op het moment zelf bonkte mijn hart echt bijna uit mijn borstkas :laugh:
http://i34.tinypic.com/152p0si.jpg
Robert Saalmink
24 november 2008, 22:52
Wat een dag... ik kon totaal geen ritme vinden in mijn ronden, dat lukte in Brands Hatch nog wel maar hier had ik in de ene bocht onderstuur en in de andere kwam ik McRae-style doorheen gescheurd. Het is niet anders, veel foutjes gemaakt ook dus deze gaan we snel vergeten :(
Excuses aan sowieso Robert dat je wijd moest in de laatste bocht maar ik probeerde nog full lock in te sturen maar hij werkte niet mee :( Excuses ook als ik anderen heb gehinderd maar volgens mij ben ik opzich wel netjes aan de kant gegaan voor de rest.
Geen probleem, zoals gezegd kostte het me de overwinning maar dat maak ik de volgende keer wel weer goed :innocent:
Stoofie
24 november 2008, 22:56
Voor mij kwam het ook over als een fotofinish. Maar hoe dan ook was het gevecht met jou GEWELDIG Bram. Hopelijk kom ik je vaker tegen.
Heb tijdens de hele race gevechten gehad en had weinig last van mijn banden. Tijdens het testen wagen mijn banden na 15 rondes nog op 75%. Ook tijdens de race kon ik constand snellere ronden rijden omdat mijn wagen lichter werdt.
Naast Bram moet ik ook letten op Jaap die op mijn achtervleugel zat. 1 klein foutje en je bent gelijk 3 plaatsen terug. Midden ik de race had ik een klein momentje waardoor dat gebeurde.
Ik ging als 15e van start en had niet verwacht om met de top 10 mee te rijden. Blijkbaar heb ik net als in de GT's een goede racepace die niet ver van mijn kwalificatietijd ligt. Dit belooft veel voor de volgende races.
PS Bram was net sneller met de print screen. Wou de mijne net gaan posten :P
Jeroen Ursem
24 november 2008, 23:01
Ik vond mijn einde rechte stuk in ronde 2 ook wel leuk, 3 dik over het rechte stuk heen blazen :D
paulpeter
24 november 2008, 23:06
http://img233.imageshack.us/img233/5220/55322656dq3.th.jpg (http://img233.imageshack.us/my.php?image=55322656dq3.jpg)http://img233.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
http://img219.imageshack.us/img219/5494/84969936fg3.th.jpg (http://img219.imageshack.us/my.php?image=84969936fg3.jpg)http://img219.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
http://img233.imageshack.us/img233/1894/73785096ut3.th.jpg (http://img233.imageshack.us/my.php?image=73785096ut3.jpg)http://img233.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)
Tjerk Korving
24 november 2008, 23:12
[spacer]
Uitslagen
Replay en logfiles (http://www.digitalracing.nl/fpl/20081124_estoril/FPL_Race_2_Estoril.rar)
[spacer]
[logo_dr]
Roy Visser
24 november 2008, 23:17
woohoo weer 2 rondjes achter elkaar dezelfde rondetijd :P
Stoofie
24 november 2008, 23:32
[spacer]
Uitslagen
[spacer]
[logo_dr]
:thumbup:
Button87
24 november 2008, 23:45
Ik vond mijn einde rechte stuk in ronde 2 ook wel leuk, 3 dik over het rechte stuk heen blazen :D
ik dacht als dit maar goed gaat ( ik was namelijk de middelste in beeld)
maar gelukkig ging het goed bij de eerste bocht :thumbup:
jammer dat het in de laatste gevecht iets anders liep :rolleyes:
Tim Wijen
24 november 2008, 23:47
Dit ging een stuk beter dan verwacht :) Ik had nog geen enkele ronde gereden, dus ik verwachte er helemaal niks van. Uitrijden en enkele punten sprokkelen was het doel. Roy hielp me een handje door voorafgaande aan de trainingen een goede basis setup te sturen. Nogmaals bedankt Roy!
De kwalificatie ging boven verwachting goed, maar toch was ik een klein beetje teleurgesteld. Ik maakte in iedere ronde wel een klein foutje wat me 1/2 tienden kostte. P4 had er ingezeten maar het werd dus P5. Aandachtspunt voor de volgende keer!
Vervolgens de race. Ik was behoorlijk gespannen. Ik had immers 0,0 ervaring met de auto en ik wou geen domme dingen doen/andermans race verknallen. De start was dramatisch en ik kwam pas op positie 9 de eerste bocht uit. Een ronde later had ik weer wat van mijn rust terug gevonden en in 2 rondjes kon ik van p9 naar p3 rijden. Daarna was het een vrij saaie race. 6 seconde voor me reden Michael en PP en 11 seconden achter me reden Roy en Gerben. Hierdoor was het moeilijk om mijn concentratie vast te houden. Ik maakte halverwege dat ook een kleine spin mee. Gelukkig had ik een aardig gat dus het was zonder gevolgen. Even later verdween PP van het toneel waardoor ik nog een plaatsje opschoof. Uiteindelijk de race rustig op P2 uitgereden :)
Michael en Roy gefeliciteerd! :thumbup:
Federici
24 november 2008, 23:51
ik dacht als dit maar goed gaat ( ik was namelijk de middelste in beeld)
maar gelukkig ging het goed bij de eerste bocht :thumbup:
jammer dat het in de laatste gevecht iets anders liep :rolleyes:
Sorry Steven. Ik ging iets te vroeg op het gas waardoor ik moest corrigeren. Daar zat jij helaas en ik duwde je van de baan af. Sorry sorry sorry!
Zelf heel tevreden over mijn tiende plaats. :)
Ralffoxx
25 november 2008, 00:24
Mijn race verslag.
Q:
In de Q ging het behoorlijk zat in begin paar keer beetje in verkeer maar had een leuke tijd..... De teller stond al op 0 maar ik mocht toch nog me rondje afmaken waardoor ik nog 2 tiende van me tijd afhaalde en net hem weer voor Gerben vd Broek zette P6 waar ik zeer tevrede mee was.
R:
Ik had een geweldige start voor mijn gevoel. Eerste rondje beetje ingehouden was te bang dat ik weg zou glijden. Toen op het rechte stuk zetten Hekking hem er langs en ik schok een beetje. Ik schakelde te veel terug en zat ik me 1 en had dat niet door. Dus ik weer op me gas en stond achterste voren.
Ging van p4 naar p12... Behoorlijk jammer want nu moest ik weer een hele bonk mensen gaan inhalen.
Ik had wel de snelheid kwam zo langzaam weer achter Hekking terecht op P7.
Toen echt een hele leuke 2e helft van de race gehad een super gevecht met Michel Hekking. Wou dat dit elke week kon echt leuk. Ik kwam er alleen niet echt langs. En als ik er langs kwam haalde hij me snel in of maakte ik een fout. Had echt nog wel sneller gekunt aangezien ik toch in een vrij rondje een mooie tijd uit knal. Doordat Gerben vd Broek weg valt in rondje 18 lig ik op dat moment 6e. Ik reed elke keer na een fout weer naar Michel Hekking toe om hem het lastig te maken. Rondje 30 gebeurde het eindelijk. Michel Hekking maakt een fout en ik kan er langs. Laatste 2 rondjes rustig kunnen rijden om geen fouten te maken aangezien het gat voor me te groot was en Michel Hekking ongeveer 5 sec achter me zat. P5 niet helemaal tevreden aangezien ik toch wel iets te veel foutjes maakte. Maar toch naar behoren.
Mark B
25 november 2008, 09:20
Kwalie:
Was verbaasd dat het allemaal zo "makkelijk" ging. Een PB en een P8 wat en plaats in de top 10 betekende. Doel behaald dus :)
Race:
Rustig aan begonnen en schrok van een DCR die overal tussendoor schoot. Had verwacht dat deze de 1e bocht nooit zou halen en een chaos veroorzaakte. Gelukkig was dit niet het geval. Daarna de 1e ronde erg rustig aangedaan en gezorgd dat ik niks raakte en er ook niet afging met de koude bandjes. Daarna paar rondjes lang achter Gerben aangereden maar durfde hem niet voorbij aangezien hij een beetje lagde... (in de bochten schoot hij ineens verder) Daarna met z'n 3e (roy,gerben en ik) achter elkaar aangereden totdat gerben naar binnen ging voor een stop (had je schade ofzo???) die ik niet echt snapte.
Kon het gat naar roy beperken tot een 5tal seconden (toch netjes wat je deed met die schade roy:thumbup:) en het gat achter me beetje bij beetje vergroten.
En zie hier... een P4 als eindresultaat! Tekende voor een top10 klassering en dit is meer dan gehaald. :)
Mark B
25 november 2008, 10:01
Ok kleine voorspelling hier :).
In de Q snelste tijd een 1:26.1x
Top 10 in de Q....
#|Name
1.|Michael Storm
2.|Roy Visser
3.|Alexis Saridakis
4.|Rudy van Buren
5.|Paulpeter Kroon
6.|Michel Hekking
7.|Gerben Kelly
8.|Steven Voss
9.|Gerben van den Broek
10.|Jaap Kleijn
UITSLAG IN Q:
#|Name
1.|Michael Storm
2.|Paulpeter Kroon
3.|Roy Visser
4.|Alexis Saridakis
5.|Tim Wijen
6.|Steven Voss
7.|Gerben van den Broek
8.|Mark Bentvelzen
9.|Michel Hekking
10.|Jeroen Ursem
Ralffoxx
25 november 2008, 11:38
tja was niet helemaal :P...
Mja moet wel rekening houden Rudy van Buren zie ik in testen vaak snel gaan en helaas nog niet tijdens een race gezien.
Tim helemaal niet verwacht. Maar wist ook totaal niet of Tim snel kon wezen.
Ik hoopte dat Jaap net iets sneller zou wezen maar tja.
Jij Mark ging ook iets sneller dan ik had verwacht... had jij rond de 1:28.0 verwacht. En Jeroen tja wat moet ik daar van zeggen. Kan snel zijn dus geen verrassing maar kan er maar 10 in een top 10 zetten :)....
Ralffoxx
25 november 2008, 11:43
Ik zou nadat ik bij het ziekenhuis ben geweest effe kijken of ik een leuk filmpje kan maken aan de hand van de lapchart.
Als iemand nog suggesties heeft kan je dan wel naar me pmmen. Alle suggesties zijn welkom.
Atreidez
25 november 2008, 11:59
Was wel sneller, alleen echt veel te foute vleugelsetup... Zat echt rondenlang met me neus in de kont van de auto voor me bij opkomen rechte stuk, en dan liepen ze gewoon bij me weg :surrender:
Ralffoxx
25 november 2008, 13:46
Was wel sneller, alleen echt veel te foute vleugelsetup... Zat echt rondenlang met me neus in de kont van de auto voor me bij opkomen rechte stuk, en dan liepen ze gewoon bij me weg :surrender:
Jaap niet zeuren :P ik heb met zelfde setup ook aardig wat mensen ingehaald :P
Bram Van Der Stichelen
25 november 2008, 15:48
:laugh: ja, die laatste bocht ging echt voor geen ruk bij mij. Ik moest steeds opnieuw serieus van het gas gaan om de bocht te halen, met als gevolg dat de mensen achter me steeds veel tijd konden winnen.
Mark B
25 november 2008, 16:05
:laugh: ja, die laatste bocht ging echt voor geen ruk bij mij. Ik moest steeds opnieuw serieus van het gas gaan om de bocht te halen, met als gevolg dat de mensen achter me steeds veel tijd konden winnen.
Heb ook een paar keer even ligt moeten liften bram :)
Anders kwam ik ook buiten de baan terecht hehehe.... zal vanavond nog een paar screens van gisteren online gooien
Bram Van Der Stichelen
25 november 2008, 16:34
we zaten op een gegeven moment zelf met 4 binnen de seconde :thumbup:
http://i37.tinypic.com/x6hf9y.jpg
Ralffoxx
25 november 2008, 18:07
:) ik en Hekking... rondje 28 +0,046 rondje 29 +0,040
Gerben vd Broek
25 november 2008, 19:52
Had verwacht dat deze de 1e bocht nooit zou halen en een chaos veroorzaakte. Gelukkig was dit niet het geval. Daarna de 1e ronde erg rustig aangedaan en gezorgd dat ik niks raakte en er ook niet afging met de koude bandjes. Daarna paar rondjes lang achter Gerben aangereden maar durfde hem niet voorbij aangezien hij een beetje lagde... (in de bochten schoot hij ineens verder) Daarna met z'n 3e (roy,gerben en ik) achter elkaar aangereden totdat gerben naar binnen ging voor een stop (had je schade ofzo???) die ik niet echt snapte.
Dat kan ik allemaal wel even uitleggen. Die eerste bocht ging gelukkig goed, was iets te enthousiast en kon hem net genoeg naar links trekken en hard remmen om nergens op te knallen. Het rempunt gemist, terwijl die toch al anders ligt bij de eerste bocht na de start. Maar goed dat was nog verder wel ok.
Over dat stoppen, als je geen brandstof meer hebt dan moet je wel stoppen. Ofwel mijn positie op de baan was iets te ver naar voren. Met brandstof voor de hele race had ik dat tempo nooit kunnen rijden. Maar weet nu wel dat als je stop kan uitsparen het altijd sneller is. Want kost dat veel tijd helaas.
Dat laggen en doorschieten in bochten heeft niets met elkaar te maken. Ik kan nog niet zo constant rijden dat elke ronde precies zelfde lijn heeft, dus vandaar dat ik nog wel eens wat meer ruimte nodig heb in een bocht. Dat laggen heb ik na de race ontdekt wat het veroorzaakt kan hebben. Ik had netjes msn en dingen uitgeschakeld, maar had schijnbaar 1 gemist. Er stond nog een downloadprogramma open. Was wel klaar met downloaden, maar toch aan het uploaden. Heb upload wel beperkt, maar had niet nodig geweest. Volgende keer nog beter opletten dus.
King Otto
25 november 2008, 21:07
:) ik en Hekking... rondje 28 +0,046 rondje 29 +0,040
Ronde 4 toen ik jullie beiden aan het eind van het rechte stuk inhaalde:
Steven Frederiks
+0,136 Steven Voss
+0,203 Alexis Saridakis
;)
Ralffoxx
26 november 2008, 11:11
FILMPIE TIJD.
Er zitten wat foutjes in :S sorry daarvoor maar veel plezier met kijken.
http://www.megaupload.com/nl/?d=7OBAPYZI
Ralffoxx
26 november 2008, 11:21
Ook vanaf nu te zien op youtube voor de mensen die niet om kwaliteit geven.
http://www.youtube.com/watch?v=bo2s1Y_Zpto
Bramzel
26 november 2008, 11:34
Gaaf zeg, dat shot ook na de 1e ronde als het hele veld in 1 shot gevangen is :D Impressive!
Bram Kocken
26 november 2008, 12:49
Downloaden!
tinyriconen
26 november 2008, 16:21
*aan het downloaden*
Ben benieuwd! :D
Roy Visser
26 november 2008, 16:26
had ik nou maar gewoon het gas erop gehouden bij de start, dan had ie echt super geweest :lol:
Ralffoxx
26 november 2008, 17:00
had ik nou maar gewoon het gas erop gehouden bij de start, dan had ie echt super geweest :lol:
Kan niet alles hebben he Roy :)
Bram Van Der Stichelen
26 november 2008, 17:13
Mooi filmpje.
Alleen had ik liever wat minder swingman camera standpunten gezien. Vind die neit zo spectaculair :) Jammer dat je de finish van mij en Jeroen er niet opgezet hebt. Die was mooi :)
Marc Vos
26 november 2008, 17:18
Mooi filmpje Steven! Muziek die je hebt gekozen past er ook goed bij.
Hekking
26 november 2008, 20:27
Nog even mijn, reactie op Estoril; De kwali ging redelijk , ik reedt een PB van 1.27.7xx , die was niet goed genoeg voor top 5, ik was wel verast door Mark B voor me;)
Bij de start had ik gelijk twee auto's te pakken en later die ronde stond de teller op 4. De volgende ronde spint Roy voor me en ik moet vol in de remmen. Een ketting botsing is het gevolg en uiteindelijk kost me dat een plaats.
Twee rondes later ga ik zelf de fout in door de lange linker doordraaier in S2 te hard in te rijden. Ik raak naast de baan en spin, even later verlies ik na de krappe chicane nog een plek nadat ik naast de baan beland.
Toen maar maximaal gaan stampen en kijken waar ik uit kwam. Mr. Vos kon goed volgen en dwong me af en toe ook is in me spiegel te kijken. M'n auto was goed in balans voor het aanremmen voor T1 en ik dacht hem wel baas te kunnen. Dat werd bevestigd toen hij er toch een keer langs kwam maar deze plek geen ronde vast kon houden. Toen langzaam aan wat auto's ingehaald en iemand had een hekel aan een banden stapel :D
Aan het eind van de race begon ik toch aan m'n hoeveelheid brandstof te twijfelen en ging ondertussen aan het rekenen, de concentratie sijpelde weg en Steven bleef druk zetten . Op een gegeven moment gebeurt het, te enthousiast op het gas en de achterkant breekt uit.
Steven zat op het vinken touw en profiteert direct. De achterstand was direct te groot voor die paar ronden die nog kwamen.
Toch nog een 6de plek kunnen halen na een comeback van P11 maar er had zoveel meer in gezeten als ik niet vanaf P 4 was gespint. Tja, als als als..:laugh: Niet geheel ontevreden dus en ik heb wat leuke gevechten gehad Steven :thumbup:
joostingh
28 november 2008, 17:49
Mooi filmpje Steven! Muziek die je hebt gekozen past er ook goed bij.
Het is matrix muziek :D
Rob D met Clubbed to death
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.