View Full Version : Steam Community
Bram Kocken
12 november 2008, 14:01
[logo_dr]
Digital Racing is ondertussen overal te vinden! Behalve in de Steam Community's. En aangezien DR.nl ondertussen zelf ook een hechte community is, leek het mij wel gepast om binnen Steam, het platform wat ons Race07 etc aanbiedt, ons ook bekend te maken!
De Digital-Racing.nl Steam Community is hier te vinden:
http://steamcommunity.com/groups/digitalracing
De group is op basis van Invite-Only, op dit moment kunnen mensen alleen na een uitnoding joinen. Echter, iedereen kan een uitnodiging verzenden, nadat deze lid is geworden.
Natuurlijk ga ik dit niet alleen beheren en levend houden, bij deze wil ik ook vragen of men Friends uit zijn/haar lijst wil inviten, zodat de members groeien.
Daarnaast lijkt het me logisch dat de admins van het forum, hier ook 'admin'-rechten krijgen.
Dus... spread the word!
Bram Kocken
12 november 2008, 14:06
Gereserveerd
Things to do:
- Logo/Avatar invoegen
- Admins aanstellen
- GTR2-events (ZAC & DRES-competitie) schedulen
Ralffoxx
12 november 2008, 14:12
Weee ik zit er in weeee
Peter
12 november 2008, 14:14
Wat is nu de toegevoegde waarde hiervan? Begrijp me niet verkeerd hoor maar ik denk dan altijd, waarom zou je een community over 2 plaatsen gaan verdelen?
Ik zie daar het nut niet van in, we hebben hier op de site/forum/servers alles wat we nodig hebben toch?
Bram Kocken
12 november 2008, 14:22
Het is ook niet ter bedoeling van in plaats van... of een afscheiding of wat dan ook.
Het idee erachter is dat Steam ook een plaats is om je als community te presenteren. Natuurlijk is het grootste gedeelte nog GTR2, dus non-steam. Maar de 2 nieuwe leagues maken wel gebruik van dit platform. En dat zal meer worden, verwacht ik.
Daarnaast is Steam voor non-simrace-games ook handig om bij elkaar in een server te joinen. Bijvoorbeeld nu met Left 4 Dead of Call of Duty, kun je dan via de community zien of iemand aant spelen is, of afspreken met elkaar en dezelfde server joinen.
Jeroen Ursem
15 november 2008, 19:33
Ik weet niet HOE het kan, of WIE het gedaan heeft, maar ik kreeg vandaag 2 e-mailtjes..
1e e-mail:
Uw wachtwoord is succesvol veranderd
2e e-mail
Uw e-mail adres is succesvol veranderd
Mooi klote dus, op 1 of andere manier is dus mijn account ge-hijacked, ik heb uiteraard al een mailtje verstuurd naar Steam maar ik vraag me af of dat wat gaat opleveren. Gelukkig heb ik niets via Steam gekocht, want dat was ik dan dus allemaal mooi kwijt geweest.
Mocht iemand dus mijn account online zien zonder dat ik hier gemeld heb dat ik het terug heb, dat ben ik dan dus niet! - account: jeroenursem -
Klotezooi :(
*edit
Gezien er helemaal een faq bestaat hierover, zal het wel vaker gebeuren.. Ik snap er helemaal niks van en ben nu nog meer van mening dat dat hele Steam echt een compleet debiel systeem is, geef mij maar het ouderwetse gebeuren wat andere games gewoon gebruiken.
Roy Visser
15 november 2008, 19:48
dat is wel heel raar,
hier het stappenplan iig (wat je vast al gevonden had)
http://supportwiki.steampowered.com/nl/Terugclaimen_van_een_gestolen_Steam_Account
het kan zijn dat je ergens een trojan op je pc hebt staan, die je key's logged oid.
iig als je een nieuwe account aanmaakt, en je maakt een foto oid van de orginele games en hun keycodes, dan zal steam je oude account vernietigen, en als het goed is kun je weer aan de slag. Blijft overigens vaag dat je nog wel emailtjes krijgt wanneer je je account of wachtwoord aanpast, zonder dat het nieuwe wachtwoord erin staat?
Ralffoxx
15 november 2008, 19:56
Ik heb persoonlijk nog nooit een probleem met steam gehad. Denk dat ik 80% van de laatste 2 jaar gekochte games via steam gekocht heb.
Ben ooit wel me password kwijt geraakt maar makkelijk terug kunnen krijgen en verandert. En sinds dien gebuik ik niks anders.
Kim Van Der Stichelen
15 november 2008, 19:59
Erg vervelend Jeroen, ik had ooit hetzelfde met Ebay gehad, zelfs mijn paypal account was veranderd, gelukkig had Ebay zelf door wat er gebeurde en mijn account op non actief gezet tot ik contact met hun opnam.
Jeroen Ursem
15 november 2008, 20:08
Hetgene wat nu vrij klote is dat als ik Race07 wil starten, hij zegt dat de licentiecode al door iemand anders gebruikt word.. wtf, die heb ik hier liggen!
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg van Steam, baal er goed van :p
Bram Van Der Stichelen
15 november 2008, 21:43
Dat is echt enorm klote. Het is door zulke dingen dat ik toch liever gewoon met dvd'tjes werk.
Federici
16 november 2008, 14:46
Hetgene wat nu vrij klote is dat als ik Race07 wil starten, hij zegt dat de licentiecode al door iemand anders gebruikt word.. wtf, die heb ik hier liggen!
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg van Steam, baal er goed van :p
lol :D
Weet wel dat je met Football Manager 2009 (dat ook met Steam gaat) de code 5 keer kan gebruiken. Wanneer je em helemaal uninstalled op een PC (met alle bijbehorende mappen) krijg je één van die 5 weer terug. Apart idee, maar het schijnt prima te werken.
Bram Kocken
16 november 2008, 15:28
Mijn account is ook wel een hijacked geweest. Heb toen een foto gemaakt van mn CD-key van HL² (volgens mij de Orange Box) en kreeg hem toen vrij snel terug.
Heb er in ieder geval redelijk weinig last van gehad...
Jeroen Ursem
17 november 2008, 23:42
:clap: joehoee! Ik heb hem weer terug, gelukkig zijn ze dus redelijk snel, ik was al bang weken zonder te zitten ;) :cool:
Jeroen Ursem
15 februari 2009, 21:56
Kijken of het deze keer weer zo snel gefixt word..
Het is weer gebeurd :sneaky2:
Maik Peters
16 februari 2009, 09:17
Voorlopig niets met steam communities doen, dit hijacken van accounts is nu een rage ofzo.
Jeroen Ursem
16 februari 2009, 21:39
Mooie is dat ik een reactie gehad heb van Steam
Kort samen gevat, de volgende keer dat word m'n account geblokt, dat mijn computer mijn verantwoordelijkheid is. (virus scanners, wachtwoorden etc)
Wat een koeiepoep, als er al een volgende keer komt, helpen ze maar mooi weer, ik heb niet voor jan met de korte achternaam die games gekocht.
Bramzel
16 februari 2009, 22:53
Heb je na vorige keer wel alles veranderd dan? Wachtwoord, geheime vraag, etc.?
Quizmaster
20 februari 2009, 21:44
aahhh Steam...:innocent:
Daniël
20 februari 2009, 21:49
Ik gebruik al jaren Steam en ik had 1x probleempje dat Race07 niet startte. Mailtje naar helpdesk, ik moest 1 bestandje verwijderen en alles werkte weer. Het kostte me een uurtje om het te herstellen.
Voor de rest nóóit problemen gehad en eerst waren sommige spellen heel goedkoop dankzij de gunstige dollarkoers. Daarnaast is het automatisch patchen ook echt superhandig + een goed anti-cheatsysteem. :)
Robert Saalmink
21 februari 2009, 01:33
Anti-cheat systeem in Steam? Hoe werkt dat dan, dat voorkomt dat ik mijn Seatje tune naar 675 pk? ;)
Daniël
21 februari 2009, 02:30
Hehe, nee werkt anders. Als je bijvoorbeeld cheat in een spel als CounterStrike: Source (of andere games op de HalfLife2-Engine) wordt heel je Steam-Account gebanned. Dus dan kan je ook niet meer in je Seatje rijden. ;)
Stefan van Renselaar
21 februari 2009, 11:40
Hehe, nee werkt anders. Als je bijvoorbeeld cheat in een spel als CounterStrike: Source (of andere games op de HalfLife2-Engine) wordt heel je Steam-Account gebanned. Dus dan kan je ook niet meer in je Seatje rijden. ;)
Werkt misschien dan ook iets beter als Punkbuster, maar Punkbuster ziet Wallhacks en aimbots ook niet.... :rolleyes:
Bram Kocken
21 februari 2009, 12:48
Met Steam word je vrij hardhandig aangepakt in je portomonnee, omdat je aangekochte spellen via Steam niet meer online kan spelen. (Althans, binnen Valve-games weet ik dat zeker...)
Robert Saalmink
21 februari 2009, 14:15
Werkt misschien dan ook iets beter als Punkbuster, maar Punkbuster ziet Wallhacks en aimbots ook niet.... :rolleyes:
Wathacks?? ;) never mind, not my world :p
Stefan van Renselaar
21 februari 2009, 14:22
Wathacks?? ;) never mind, not my world :p
http://img156.imageshack.us/img156/7746/plaincoloredwallhackedct4if.jpg
Zowiets, dan weet je wat er voor je is en dan schiet je door de muur heen. Als je dan ook nog Aimbot hebt dan richt hij automatisch en dan moet je alleen ff de linkermuisknop indrukken om iemand te killen. Was vanmorge weer zo'n noob op de -=(AWC)=- server (een clan waarvan ik lid ben) en dan moet je weer via X-fire enzo hopen dat er iemand online is die het wachtwoord heeft om op de server te komen en die noob een Perma-bann te geven.... :rolleyes:
Daniël
21 februari 2009, 18:55
Speel jij CSS dan Stefan? :x Ik heb er een verslaving aan gehad (heb high-skilled clanwars gespeeld daardoor ook), superspel! Nu heb ik het echt al maanden niet meer gedaan, maar beter ook. CSS is mijn WoW, ik mag niet voor examens er weer verslaafd aan raken hehe. :lol:
Stefan van Renselaar
21 februari 2009, 19:17
Speel jij CSS dan Stefan? :x Ik heb er een verslaving aan gehad (heb high-skilled clanwars gespeeld daardoor ook), superspel! Nu heb ik het echt al maanden niet meer gedaan, maar beter ook. CSS is mijn WoW, ik mag niet voor examens er weer verslaafd aan raken hehe. :lol:
Nee :lol:
Ik googlede gewoon op "Call of Duty4 Wallhack" en toen vond ik die en daar was het nogal duidelijk (er waren andere waar je de scores enzo zag, maar daar kan ik Robert niet echt iets mee laten zien) ;)
Joost van den Heuvel
21 februari 2009, 21:21
CS (niet de Source versie) heb ik ook heel lang gespeeld. Geweldig spel. Werd alleen op een gegeven moment wel heel erg vervelend door die gasten die met cheats speelden.
CuqeBaqer
23 februari 2009, 20:32
Ik weet niet HOE het kan, of WIE het gedaan heeft, maar ik kreeg vandaag 2 e-mailtjes..
1e e-mail:
Uw wachtwoord is succesvol veranderd
2e e-mail
Uw e-mail adres is succesvol veranderd
Mooi klote dus, op 1 of andere manier is dus mijn account ge-hijacked, ik heb uiteraard al een mailtje verstuurd naar Steam maar ik vraag me af of dat wat gaat opleveren. Gelukkig heb ik niets via Steam gekocht, want dat was ik dan dus allemaal mooi kwijt geweest.
Mocht iemand dus mijn account online zien zonder dat ik hier gemeld heb dat ik het terug heb, dat ben ik dan dus niet! - account: jeroenursem -
Klotezooi :(
*edit
Gezien er helemaal een faq bestaat hierover, zal het wel vaker gebeuren.. Ik snap er helemaal niks van en ben nu nog meer van mening dat dat hele Steam echt een compleet debiel systeem is, geef mij maar het ouderwetse gebeuren wat andere games gewoon gebruiken.
Ik had het op 15 feb. Hoe het kan i dont fucking know ! :@ Nu wil ik zoon rapport opmaken doet die tering pagina het niet !
Stefan van Renselaar
23 februari 2009, 20:35
Ik denk dat ik ook maar eens een erg lang en willekeurig wachtwoord ga maken...
CuqeBaqer
23 februari 2009, 20:41
Godver ik kan wel janken ! Ik hoop niet dat ik de persoon ooit onder ogen kom !
Tjerk Korving
23 februari 2009, 23:40
Godver ik kan wel janken ! Ik hoop niet dat ik de persoon ooit onder ogen kom !
Neem anders even contact op met Jeroen Ursem aangezien die (helaas voor hem) ondertussen wel de juiste weg zal weten om dit te regelen.
Jeroen Ursem
24 februari 2009, 00:09
steamsupport apestaart support.steampowered.com
daar had ik het naartoegestuurd
CuqeBaqer
24 februari 2009, 15:33
Bedankt de email is de deur uit hoop dat ik snel weer kan racen.
Jeroen Ursem
24 februari 2009, 23:09
ze reageerde in de 2 keer dat ik het had in een dag, hopelijk doen ze dat altijd zo..
CuqeBaqer
25 februari 2009, 15:59
Ik heb nog steeds geen bericht gehad. :(
Robert Saalmink
25 februari 2009, 16:05
Niet elk uur gaan posten dat je nog geen bericht hebt he ;)
Heb je hier al gekeken? http://supportwiki.steampowered.com/nl/Categorie:Account_Issues
CuqeBaqer
25 februari 2009, 18:08
Waar baseer jij het elke uur posten op ?:blink: Ik heb een email gestuurd met alle informatie die ze moesten weten om mijn account te kunnen terug krijgen.
CuqeBaqer
8 maart 2009, 16:35
Iemand die me kan helpen heb nog steeds geen bericht van steam ontvangen. Kan iemand voor mij het juiste email addres opzoeken ? De pagina die ik moet openen om een gehackte account op te geven doet het niet op de steam site.
Sander Hogendoorn
8 maart 2009, 16:40
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2347-QDFN-4366
Deze link doet het bij mij gewoon. Als het goed is staat hier alles wat je nodig hebt :)
CuqeBaqer
8 maart 2009, 21:07
Ik ben ook een lulhannes ook lees niet altijd alles had een stapje overgeslagen. Moest er een account voor aanmaken. Bedankt !
CuqeBaqer
13 maart 2009, 00:23
Eindelijk ! Heb hem terug !!! :thumbup:
Ferroeni
13 maart 2009, 10:14
Gefeliciteerd. Goed nieuws.
Bram Kocken
13 maart 2009, 11:36
Wel weer lullig dat dat vlak na de DRTCC gebeurd ;)
CuqeBaqer
13 maart 2009, 19:02
Inderdaad maar Wilfred was ook zo aardig om aan te bieden dat ik zijn gegeven kon gebruiken echter had ik me net afgemeld via de mail. Maar ja Race 5 en 6 doe ik mee ! :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.