View Full Version : Wie was de grootste tegenvaller van dit jaar
bobskink
5 november 2008, 19:47
De genomineerden zijn:
in alfabetische volgorde:
David Coulthard:
Wat hij in de kwalificaties tekort komt maakte hij normaalgezien altijd goed tijdens de race, alleen wilde dat dit jaar niet echt lukken. Had één uitschiere in Canada, maar was voor het eerst niet degene die Red Bull vooruit trok.
Giancarlo Fisichella:
Heeft niet echt de indruk gewekt dat hij door zijn ervaring een meerwaarde kon zijn ipv zijn teamgenoot bij Forza India. Stond nooit dicht bij punten, Sutil één keer in Monaco.Kleurloos seizoen.
Heikki Kovalainen:
Stond totaal in de schaduw van zijn teamgenoot terwijl ze beiden één van de snelste , zo niet de snelste wagen hadden. Had een lekke band van Hamilton en een opgeblazen motor van Massa nodig om te kunnen winnen.
Kazuki Nakajima:
Had moeite om zijn teamgenoot bij te benen, geraakte maar enkele keren in Q3.
Kimi Raikonen:
Verdedigde zijn titel maar et mate, werd grotendeels geoutpaced door zijn teamgenoot en was in het tweede seizoensdeel enkel goed voor snelste rondes als de race al in een beslissend plooi lag.
Lewis Hamilton:
Hij mag dan wel wereldkampioen zijn geworden, hij maakte meer fouten dan het jaar voordien en hij was ook goed voor enkele mega blunders.
Neslon Piquet JR:
Moeilijk debutjaar, kon niet zoals Hamilton het direct Alonso lastig maken. Van zo'n naam verwacht je meer.
Nick Heidfeld:
Kon de hoge verwachtingen van vorig jaar niet doortrekken en moest onderdoen voor Kubica. Heeft in tegenstelling tot laatstgenoemde zich nooit echt kunnen mengen in de titelstrijd.
Nico Rosberg:
Kon alleen maar echt goed scoren dankzij safetycar fases. Vrij onzichtbaar voor de rest. Zelfde verhaal als Piquet JR.
Sebastien Bourdais:
Een intrede zoals Montoya of Villeneuve lukte hem niet. Ondanks een mindere wagen waar blijkbaar toch veel uit te halen viel.
Je kan trouwens op meerdere keuzes stemmen als je echt twijfelt.
Darthwillie
5 november 2008, 19:56
Ik mis een aantal namen? Massa, Webber, Sutil???????
Massa heeft ook een paar keer geblunderd
Webber is al jaren een belofte die uitmunt in het verpesten van uitstekende startplaatsen.
Sutil wist bijna iedere race wel te crashen ........................................
Ferrari_Enzo
5 november 2008, 20:04
Ik heb Kovalainen gestemd. Vorig jaar begon hij al aan een matig debuut bij Renault hoewel hij daar de laatste paar races steeds beter ging. Helaas heeft hij dat niet doorgetrokken bij McLaren in mijn optiek. In de kwalificaties zelden ver vooraan te vinden, met mazzel z'n eerste overwinning gepakt en McLaren niet kunnen helpen aan de constructeurstitel. Het hele seizoen een beetje kleurloos rondgereden, waarbij hij soms even in beeld kwam rondrijdend op p7, p8 of zelfs buiten de punten, en dan denk je, hoe krijjjg je het voorelkaar terwijl je teamgenoot (bijna) altijd vooraan te vinden is?!....het mag duidelijk zijn. :innocent:
bobskink
5 november 2008, 20:05
Webber is al jaren een belofte die uitmunt in het verpesten van uitstekende startplaatsen.
Sutil wist bijna iedere race wel te crashen ........................................
Er zijn maar 10 mogelijkheden.
Ik heb bij het opstellen gekeken naar hun plaats tegenover hun teamgenoot, meestal een goede indicatie.
Ik heb ook gekeken naar de vooruitgang tegenover vorige jaren, daarom dat bijvoorbeeld Hamilton een wel in staat en Massa niet.
Ik vond Webber zijn starts dit jaar trouwens goed mevallen.
F1-gast
5 november 2008, 20:07
De grootste tegenvaller dit jaar is de fia.
Bram Van Der Stichelen
5 november 2008, 20:08
Ik snap niet hoe je massa als tegenvaller kunt bestempelen? Wie had ooit gedacht dat Massa tot het eind ging meestrijden voor het WK? Hij komt verdorie 1 puntje te kort van de titel, en je nomineert hem voor tegenvaller van het jaar? Akkoord, hij heeft wat foutjes gemaakt in het begin van het seizoen, maar dat heeft hij meer dan goed gemaakt in de rest van het seizoen.
bobskink
5 november 2008, 20:08
Daar zit wat in, maar ik heb het hier over de coureurs ;)
Ik heb trouwens na lang aarzelen voor Kovalainen gestemd, ik had nog wat anedre kandidaten, maar hij sprong er toch uit, ik kan me namelijk niet echt herinneren dat hij echt pech of problemen heeft gehad en dan toch nog zo tegenvallen.
Marc Vos
5 november 2008, 20:09
Ik heb op Fisichella gestemd. Ik heb niet het idee dat hij het team echt verder heeft gebracht met zijn ervaring.
F1-gast
5 november 2008, 20:10
Daar zit wat in, maar ik heb het hier over de coureurs ;)
Dan stem ik voor Fisichella, wat een koningkneus is het weet niet eens het verschil tussen een voor en achtervleugel. Zit un in de f1 omdat hij geld wil verdienen maar verder.
Weg met die gast.
Bramzel
5 november 2008, 20:11
Heidfeld, wegens gebrek aan groei. Hoewel dat bij het hele team te zien was, heel BMW is enigzinds stilgevallen dit jaar. Alleen Kubica wist af en toe nog te verrassen.
Bram Kocken
5 november 2008, 20:29
Ondanks de mogelijkheid voor meerdere keuzes toch enkel een vote voor Kovalainen... McLaren leek dit jaar wel een one-man-team :)
Tim Wijen
5 november 2008, 20:35
Helemaal mee eens!
Stefan van Renselaar
5 november 2008, 21:00
Ik heb op iedereen behalve Nakajima en Bourdais gestemd....
Shaddix
5 november 2008, 21:06
Piquet, je kan beginnersfouten maken, maar ook nog op het einde van het seizoen?
Kovalainen, ik denk dat hij gewoon niet het juiste materiaal/strategie kreeg om zijn teammaat te verslaan, duidelijke 2e rijder, wat natuurlijk wel slim gespeeld is van McLaren
Daniël
5 november 2008, 21:24
Raikonnen viel mij (als Ferrari-fan) nogal tegen eigenlijk. Hij heeft een paar sterke races gereden, maar hij is er een aantal maal door z'n eigen stomme fout eraf getetterd (Olavisme) en heeft ook heel vaak gewoon echt matig gereden.
Piquet viel me ook wel tegen. Niet verwacht dat hij zo vaak van de baan af zou vliegen door z'n eigen fout.
cookie
5 november 2008, 21:27
Raikkonen, als wereldkampioen in de beste auto reed hij soms echt rond alsof ie er geen zin in had om dan plots op het einde van de race de snelste ronde te rijden.
Robert Saalmink
5 november 2008, 21:37
Er zijn gedurende het seizoen wijzigingen aan die Ferrari gemaakt die Kimi niet echt konden bevallen, naar het schijnt. Hier is later in het seizoen weer wat aan gedaan maar toen was het alweer te laat.
Bovendien was Kimi nog altijd goed voor een flinke stapel snelste raceronden dit seizoen ;)
bobskink
5 november 2008, 21:39
hehe, ik dacht dat we het in dit topic wat meer eens zouden zijn, maar toch zijn de meningen nogal verdeeld.
Tjerk Korving
5 november 2008, 22:06
Fisichella en Piquet.
Fisichella heeft weliswaar veel ervaring als coureur maar kennelijk niet met het verder brengen van een team. Vond het nogal tegenvallend ook al reed hij in een meermaals opgeleukte Jordan.
Piquet is sowieso ondergesneeuwd door Alonso maar dat viel te verwachten. Hij maakte echter wel een hele stapel fouten. De snelheid kwam langzamerhand wel maar het is het allemaal net niet.
Darthwillie
5 november 2008, 22:33
Er zijn maar 10 mogelijkheden.
Ik heb bij het opstellen gekeken naar hun plaats tegenover hun teamgenoot, meestal een goede indicatie.
Ik heb ook gekeken naar de vooruitgang tegenover vorige jaren, daarom dat bijvoorbeeld Hamilton een wel in staat en Massa niet.
Ik vond Webber zijn starts dit jaar trouwens goed mevallen.
Ah, my bad, wist niet dat er maar 10 mogelijkheden waren. :innocent:
Webber gaat niet om zijn start maar om de uitslag. Zijn goede startplaatsen resulteerden zelden in sterke uitslagen.
Ik snap niet hoe je massa als tegenvaller kunt bestempelen? Wie had ooit gedacht dat Massa tot het eind ging meestrijden voor het WK? Hij komt verdorie 1 puntje te kort van de titel, en je nomineert hem voor tegenvaller van het jaar? Akkoord, hij heeft wat foutjes gemaakt in het begin van het seizoen, maar dat heeft hij meer dan goed gemaakt in de rest van het seizoen.
Mwa, als Hamilton er staat, hoort Massa er ook, je zou kunnen zeggen dat hij de beste wagen had en er geen kampioen mee wist te worden :p
mijn meningen dan maar, voor wat ze waard zijn :D
David Coulthard:
Een jaar te lang doorgegaan. De races konden de kwalificaties niet meer redden
Giancarlo Fisichella:
Het team is erg tevreden over zijn capaciteiten, in de Force India valt niet veel eer te behalen, tegenover Sutil viel hij me mee
Heikki Kovalainen:
Mijn stem in deze poll, viel keihard door de mand, kon geen enkele hulp bieden aan Hamilton aan het einde
Kazuki Nakajima:
Viel mij reuze mee, hij kon in de kwali redelijk bij Rosberg blijven en in de race was hij steeds vaker voor hem
Kimi Raikonen:
Heel veel pech en duidelijk in problemen met de wagen, mijn gevoel zegt dat Ferrari zowel Brawn als Byrne gaan missen
Lewis Hamilton:
Zag 1 blunder, canada maar ook een paar magische races, iets wat ik van massa niet gezien heb, de manier waarop hij Duitsland wist te winnen na de pech met de SC was fenomenaal
Neslon Piquet JR:
Moeilijk jaar, teveel fouten, maar ook de pech dat Alonso in bloedvorm was en het veld vreselijk dicht op elkaar zat. Was hij vorig jaar bijv 0,8 langzamer dan Alonso geweest was dat vaak maar 4 plaatsen, nu kon dat zomaar 10 zijn. Toch een paar goede races gezien. Zijn vader is hij niet, dat is zeker
Nick Heidfeld:
Net als Kimi kon hij nooit de wagen laten werken zoals hij wil, klein vraagteken of dat zijn probleem of die van het team was.
Nico Rosberg:
Wat mij betreft teveel fouten en niet meer de belofte die hij leek te zijn. Waarschijnlijk toch niet in staat een team te leiden.
Sebastien Bourdais:
Kwam steeds dichter in de buurt van Vetttel en leek aan het einde van het seizoen in de trainingen al vaak sneller, wel veel pech gehad op punten dat hij goed leek te scoren.
Adrian Sutil:
Veels te veel crashes, was bijna iedere race raak. , kon ook niet Fisichella domineren zoals verwacht was.
Jenson Button:
Leek totaal ongemotiveerd.
Mark Webber:
Kan goed kwalificeren en zakt na iedere start in d race verder naar achteren. Bijv Monza waar hij een uitstekende startplaats niet wist te verzilveren.
Uiteindelijk wordt het voor mij Kovalainen, had veel meer moeten presteren.
Bram Van Der Stichelen
5 november 2008, 22:40
Mark Webber:[/B]
Kan goed kwalificeren en zakt na iedere start in d race verder naar achteren. Bijv Monza waar hij een uitstekende startplaats niet wist te verzilveren.
Vergeet zijn 2e startplek niet in Silverstone
bobskink
5 november 2008, 23:26
@ Darthwillie
Nu ben je zelf vergeten Massa in je rijtje te zetten :p
Ik vind het raar dat iedereen zo grof is over Piquet. Hij maakte inderdaad veel fouten in de wagen, but so did Alonso. Ik denk echt dat de Renault in het begin van het jaar moeilijk te besturen was als je ermee naar de limiet wilde gaan. Check Spanje, Alonso kon er een deftige kwalificatie mee rijden, maar een ganse race hield hij het niet vol, zelfde in Canada.
Darthwillie
5 november 2008, 23:42
@ Darthwillie
Nu ben je zelf vergeten Massa in je rijtje te zetten :p
Nah, ik zat een beetje te stangen :p
Stefan van Renselaar
5 november 2008, 23:47
Check Spanje, Alonso kon er een deftige kwalificatie mee rijden, maar een ganse race hield hij het niet vol, zelfde in Canada.
Handig he, werkende motoren??? In Canada chrashte hij omdat hij langs die Duitse tuinkabouter wilde.
Face the Slayer
6 november 2008, 00:01
Nico Rosberg, opnieuw geen progressie geboekt.
GTE
6 november 2008, 00:16
Ik twijfelde tussen Piquet en Rosberg. Uiteindelijk heeft Piquet mijn stem gekregen.
Bram Kocken
6 november 2008, 00:38
je kon er meer he ;)
Joost van den Heuvel
6 november 2008, 00:41
De (on)betrouwbaarheid van de Ferrari motoren was voor mij de grootste tegenvaller dit jaar.
Er is niet echt een rijder die me heel erg is tegen gevallen. Kovalainen was wel een stuk langzamer dan Hamilton, maar ik had geen idee wat ik van em kon verwachten.
tinyriconen
6 november 2008, 00:47
Ik heb gekozen voor Piquet. Niet zozeer vanwege zijn slechte prestaties, maar hij was gewoonweg de grootste tegenvaller. Nakajima presteerde niet veel, finishte wel erg vaak trouwens, maar daarvan viel eigenlijk ook niet veel te verwachten. Piquet daarentegen was iemand waar de verwachtingen wel wat hoger lagen. Daardoor is hij de grootste tegenvaller. Niet per se de slechtst presterende rijder.
joostingh
6 november 2008, 01:02
Mijn meningen
David Coulthard:
Helaas teveel problemen tijdens de races waardoor hij de kwalificaties niet meer goed kon maken. Vind het toch stiekem wel jammer dat hij weg gaat.
Giancarlo Fisichella:
Viel in de kwalificatie tegen, maar tijdens de races Sutil gewoon helemaal zoek gereden. Dus kan nog niet echt negatief over hem zijn. En ondanks het achteraan rijden lijkt hij wel gemotiveerd te blijven.
Heikki Kovalainen:
Mijn stem. Had een van de beste auto's en op sommige circuits gewoon de beste auto maar heb er weinig van gezien.
Kazuki Nakajima:
Viel mij reuze mee, hij kon in de kwali redelijk bij Rosberg blijven en in de race was hij steeds vaker voor hem
Kimi Raikonen:
Problemen met de auto en hij leek wel een diesel. Als de race bijna over was kwam hij op gang. Moet komende jaar gewoon beter doen anders zie ik hem vervangen worden door Alonso
Lewis Hamilton:
De blunder in Canada was mega. De race op Silverstone ook. Dus eigenlijk uitersten. Hij heeft het kampioenschap en dit verdient hij ook (net zo als Massa dit verdient)
Neslon Piquet JR:
Veel fouten, veel leuke acties om te zien welke niet snel zijn. Hopelijk krijgt hij nog een jaar en kan hij leren van Alonso.
Nick Heidfeld:
Een van de meest grijze coureurs. Hij rijd alles uit maar altijd in de schaduw van een aantal andere rijders. Gewoon niet goed genoeg dit jaar.
Nico Rosberg:
De auto was niet goed. Helaas heeft Rosberg ook niet echt laten zien dat hij echt goed is. Ik geloof nog steeds dat hij een topper kan zijn maar dan moet hij dit wel snel laten zien. Eventueel bij een ander team... maar welke.
Sebastien Bourdais:
Viel mij enorm mee. Ik had verwacht dat hij gewoonweg traag zou zijn. In tegen deel, dit was hij niet. Soms pech gehad maar al met al een goede indruk achter gelaten. Ik hoop dan ook dat hij volgend jaar gewoon weer mag gaan rijden bij STR.
Adrian Sutil:
Gewoon weg een slecht seizoen. Hij heeft vorig seizoen credits opgebouwd bij vele maar deze zijn wel bijna op nu. Hij moet gewoonweg beter gaan werken in het team zodat hij er beter uitkomt.
Jenson Button:
Zo grijs als een muis, en zal nooit een grote prijs gaan halen. Daarvoor zit hij op dit moment ook nog bij het verkeerde team.
Mark Webber:
Gaat een zwaar jaar tegemoet. Hij krijgt één van de beste coureurs naast zich (mijns inziens bijna de beste, dit is namelijk op dit moment Alonso). Hierdoor zal hij komende seizoen veel sterker tijdens de races moeten zijn.
Richard117
6 november 2008, 01:28
Ik stem niet.
Mijn stem zou naar Button gaan maar die staat er niet bij.
Die Honda was niet vooruit te branden, maar Barrichello wist er af en toe nog wel het beste van te maken. Van Button heb ik werkelijk niks gezien dit jaar.
Federici
6 november 2008, 08:15
Absoluut Piquet!
Had veel meer van hem verwacht qua resultaat. Wist dat hij vaak op (en ook wel eens over) het randje rijdt, maar is dit jaar te langzaam gebleken.
Hij mag blij zijn dat hij volgend jaar mag herkansen! :)
Super Wouter
6 november 2008, 10:25
Absoluut Piquet!
Had veel meer van hem verwacht qua resultaat. Wist dat hij vaak op (en ook wel eens over) het randje rijdt, maar is dit jaar te langzaam gebleken.
Misschien verwachtte je wel te veel van Piquet? Naar verluid is Formula 1 de aller moeilijkste race serie die er is, dus dat een nieuwkomer worstelt lijkt me niet zo verrassend. Wat ook niet helpt is dat hij samen met een twee-voudig wereld kampioen reed die zeker in de tweede helft van het seizoen in bloedvorm was. Hij viel niet mee, maar om te zeggen dat hij tegenviel lijkt me iets te veel.
Van tegenvallen kan je eerder spreken als een regerend wereld kampioen er een absoluut potje van maakt. Raikonen lukte het niet om een compleet weekend optimaal te functioneren. Meestal lukte het hem niet eens om 90 minuten achtereen er volledig voor te gaan. Wel altijd de snelste ronde, maar meestal pas als de schade al niet meer te overzien was. Spa en Singapore waren tekenend voor zijn tegenvallend seizoen.
Roel Bakker
6 november 2008, 12:07
Heb op Raikkonen gestemd, omdat ik een heel groot fan van hem ben en het valt dus tegen dat hij geen kampioen is geworden.
Ik vond dat er zich dit jaar wat scheurtjes vertoonde in zijn ICEMAN imago, want hij heeft zich dit jaar een aantal keer aardig gek laten maken. Denk maar aan melbourne waar hij zich een aantal keer verremde en spinde en natuurlijk in Spa waar bij hij in de laatst ronde crashte.
Natuurlijk heeft hij ook een aantal keer pech gehad, maar als hij wat constanter was geweest dan had hij het zich kunnen veroorloven om af en toe pech te hebben.
Pingguest
6 november 2008, 12:15
Kimi Räikkönen
Hij verdedigde zijn wereldtitel amper. Net als vorig jaar kende de Fin een slechte seizoensstart. Van een opleving kwam het na Frankrijk niet, in tegenstelling tot vorig jaar.
Adrian Sutil
Daar waar de Duitser vorig jaar veel indruk kon maken, was hij dit jaar nergens te vinden. Alleen in Monaco had hij een kans punten te scoren, totdat Räikkönen hem torpedeerde.
Mark Webber
De Australiër kan zich goed kwalificeren, maar in de race is hij nog steeds buitengewoon zwak. Ik zie steeds minder waarom sommigen zo dol op hem zijn. Ik denk dat hij volgend jaar compleet overrompeld zal worden door Vettel.
David Coulthard
De Schot heeft dit jaar afscheid genomen van de Formule 1 en dat is maar goed ook. De sympathieke Schot kende dit jaar te veel incidenten.
Peter
6 november 2008, 15:25
Misschien verwachtte je wel te veel van Piquet? Naar verluid is Formula 1 de aller moeilijkste race serie die er is, dus dat een nieuwkomer worstelt lijkt me niet zo verrassend. Wat ook niet helpt is dat hij samen met een twee-voudig wereld kampioen reed die zeker in de tweede helft van het seizoen in bloedvorm was. Hij viel niet mee, maar om te zeggen dat hij tegenviel lijkt me iets te veel.
Van tegenvallen kan je eerder spreken als een regerend wereld kampioen er een absoluut potje van maakt. Raikonen lukte het niet om een compleet weekend optimaal te functioneren. Meestal lukte het hem niet eens om 90 minuten achtereen er volledig voor te gaan. Wel altijd de snelste ronde, maar meestal pas als de schade al niet meer te overzien was. Spa en Singapore waren tekenend voor zijn tegenvallend seizoen.
Ik zal je zeggen waar het seizoen van Piquet me aan deed denken... aan Verstappen... Ok, die reed in een betere auto maar deed het altijd nog beter dan Piquet en we weten allemaal hoe er nu over het eerste seizoen van Jos gedacht wordt... nee Piquet heeft absoluut een zeer slecht seizoen gereden en niet laten zien dat hij een plekje in de F1 verdiend. Dat ie hem nu toch houdt mag hij heel blij mee zijn, hij krijgt nu nog een kans maar die zal hij ook met beide handen aan moeten pakken wil hij niet na 5 races alsnog gewipt worden.
Ik heb overigens gestemd op Kovalainen en niet op Piquet aangezien ik maar op 1 iemand wil stemmen. Die reed dus echt in de beste wagen over het seizoen gezien en heeft zo'n kleurloos seizoen gereden dat je je afvraagt of ie er wel bij was.. Nooit zich in gevechten laten zien, en al helemaal niet in dienst van Hamilton kunnen rijden.. nee die had van mij ook gewipt mogen worden maar zoals Bram al aangaf, het is waarschijnlijk de beste optie naast Hamilton, zeker niet sneller en toch pakt ie her en der wat punten mee.
Atreidez
6 november 2008, 16:33
Ik heb Piquet gestemd, obvious reasons.. Een kleine blamage om eerlijk te zijn. Kovalainen kwam in de buurt, zeker omdat het zijn tweede seizoen is in F1, maar hij heeft iig nog een race eerlijk gewonnen (geen SC situatie toch?).
Overigens denk ik dat de Ferrari de betere auto was dit jaar, niet de McLaren :P
Roel Bakker
6 november 2008, 17:56
Ik heb Piquet gestemd, obvious reasons.. Een kleine blamage om eerlijk te zijn. Kovalainen kwam in de buurt, zeker omdat het zijn tweede seizoen is in F1, maar hij heeft iig nog een race eerlijk gewonnen (geen SC situatie toch?).
Overigens denk ik dat de Ferrari de betere auto was dit jaar, niet de McLaren :P
Ik denk dat de Ferrari in normale omstandigheden ook de betere was, echter hebben we weinig normale omstandigheden gehad. Dus ik denk dat uiteindelijk over het seizoen gezien de ferrari en de mclaren niet veel voor elkaar onder deden.
En Kovalainen had nooit gewonnen als Massa niet uitviel en Hamilton geen lekke band kreeg.
bobskink
6 november 2008, 21:58
Op één of andere manier is de Ferrari enkel betrouwbaar als Michale Shumacher er in zit, in 2002 heeft hij zelfs geen enkele keer pech gehad en telkens de finish (op het podium zelfs) gehaald. Het verschil met Barichello was soms zielig. Hij heeft het geluk bij Ferrari voor de komende 10 jaar opgeslorpt.
Knight
6 november 2008, 23:01
Ik heb gestemd op Piquet. Dat hij wat snelheid miste ten opzichte van Alonso geeft niet. Maar hij heeft te vaak fouten gemaakt, vind ik.
Hadden we op het oude forum niet een DC-Award? Ik zal eens kijken of ik dat kan terug vinden.
Edit:
Thread in ieder geval terug gevonden. Zo heel veel genomineerden waren er niet toen:
http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=73642&highlight=award
bobskink
6 november 2008, 23:34
DC award was toch meer over degene die te hoge verwachtingen van zichzelf hebben bij het aankomende seizoen.
Als dit topic ten einde loopt kunnen we een Piquet award uitreiken, hoewel ik een Heikki award beter zou vinden, Piquet is nog altijd een rookie en verdient een tweede kans.
Schumi rulezzzzz
7 november 2008, 17:01
Duidelijk Kovalainen, dramatisch wat de man dit jaar gepresteerd heeft.
TheRealms
12 november 2008, 17:21
DC award was toch meer over degene die te hoge verwachtingen van zichzelf hebben bij het aankomende seizoen.
Als dit topic ten einde loopt kunnen we een Piquet award uitreiken, hoewel ik een Heikki award beter zou vinden, Piquet is nog altijd een rookie en verdient een tweede kans.
Die heb ik destijds nog bedacht, jij hebt de 2de versie te pakken.
http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=70822&highlight=award
bobskink
20 november 2008, 15:53
wat een debiele visie:
drivers ranking:
deel 1:
http://www.f1fanatic.co.uk/2008/11/19/2008-f1-drivers-rankings-part-1/
deel 2:
http://www.f1fanatic.co.uk/2008/11/20/2008-f1-driver-rankings-part-2/
deel 3:
(morgen)
Als je dan toch een alternatief klassement opstelt is het belachelijk dat je bijna het gewoon klassement volgt, dat haatte ik ook zo aan die beoordelingen in F1 magazine, het was ook altijd de winnaar die de meeste punten kreeg.
Webber staat bijvoorbeeld onder Kovalainen die trouwens op de zevende plaats staat :surrender:
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.