View Full Version : hoe speel je met 3 schermen gtr2?
ARGTV3V6TB
22 september 2011, 01:25
Ik weet niet precies of het hiero moet maar ik zag hier veel van dat soort rommel dus bij deze ;) :innocent:
Ik heb het eindelijk voor elkaar om 2 video kaarten aangestuurd te krijgen en nu wil ik graag dat gaan spelen op gtr2.
Ik heb nu een nvidia gtx 580 3 gig en een nvidia gtx 280 1 gig, uiteraard gelinkt met zon plat kabeltje. Op de 580 heb ik een 24" 1920x1080 scherm en op de 280 2x 19" 1280x1024.
Maar nu verder? Hoe stel ik dat in bij gtr2 en hoe krijg ik het draaiende?
Alvast mega bedankt voor de tips.
ps Vergeef mn ondeskundige praat, maar ik ben rond de overgang van dos naar windows 3.1 gestopt met nadenken daar over ;) en overgestapt op plug and play denken :blushing:
Ciao ciao
Mischa
Fabian de Jong
22 september 2011, 07:37
Kijk eens: http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?p=938372
Was 1 seconde aan zoek werk in google ;)
ARGTV3V6TB
22 september 2011, 12:35
Hardstikke bedankt :thumbup:
Bewijst alleen maar meer hoe grote noob ik eig ben ;) :P
Dr zit wel een goeie link bij naar een programmatje waar je op 3 (of meer) schermen tegelijk kan spelen.
SoftTH (http://www.kegetys.net/SoftTH/)
Heb het na een berg lezen geprobeerd en in theorie werkt het, echter krijg ik na de simbin opening van gtr2 een zwart scherm. Het spel werkt wel want ik hoor de menu geluidjes als ik met mn muis beweeg, zie alleen bar weinig :(
Ik ga nog even zoeken op de diverse fora daro.
Iemand anders nog iedeeen??
ciao ciao
Darthwillie
22 september 2011, 12:49
gtr2 was toch iets met 3 schermen????? Rinus had dat toch werkend gekregen of vergis ik mij hier? Of was dat Maik??????????????
Ik herinner me dat er bij DRES races wat issues waren maar die zijn volgens mij toen wel opgelost.
Robert Saalmink
22 september 2011, 12:53
Het werkt, maar niet online, toch? Zoiets?
Jarninho
22 september 2011, 15:08
Ik gebruik Softth voor iRacing (v2.06). Ik had in het begin ook wat problemen met het programma, maar na het updaten van mijn directX drivers (van de microsoft site) draaide het in 1x goed. De oudere versie (1.??) draaide ook goed zonder de nieuwe directX. Ik draai overigens Windows7 64.
GTR2 heb ik al een tijdje niet meer gespeeld en staat ook niet geinstalleerd. Ik zou 't idd even op de fora daar proberen.
Bjorn
22 september 2011, 20:43
SoftTh en GTR2 werkt alleen offline, online kun je alleen met 1 scherm rijden.
uiteraard gelinkt met zon plat kabeltje
Bedoel je SLI hier mee? Zo ja, is dit voor softTH niet nodig.
Voor softTH is je 2e videokaart wel erg overkill. Het beeld wordt volledig gerendert op je hoofd videokaart (GTX 580) en je 2e videokaart (GTX 280) is enkel een doorgeef luik.
ARGTV3V6TB
26 september 2011, 08:40
het gaat ook niet om online spelen, maar gewoon thuis in mn eentje. zelfs dat gaat nie eens ;)
maargoed, heb nu weekeind dus ik gaat het eens uitzoeken.
ARGTV3V6TB
27 september 2011, 13:10
ik heb m werkend met 3 schermen, nog niet helemaal optimaal maar hij doet het. overgens met versie 1.08 en niet de laatste versies. heb mn vraag ook daar achter gelaten op het forum, maar lijkt een beetje dood te zijn.
Darthwillie
27 september 2011, 13:11
gtr2 is een beetje over helaas.
ARGTV3V6TB
27 september 2011, 13:51
ik heb toevallig net antwoord gekregen. v2.06 werkt wel, na wat tweeken. echter loopt het spel vast als ik wil gaan rijden. gaan we ook nog ff uitzoeken.
en idd helaas is het een beetje over. dr is alleen nog niet echt een opvolger ;) race 07 en gtr vind ik toch iets minder leuk spelen. of ik moet er eens goed voor zitten, dat kan ook natuurlijk :P
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.