PDA

View Full Version : [MULTI] NFS : The Run

Bramzel
29 april 2011, 18:20
http://cdn.www.needforspeed.com/sites/all/themes/therun/styles/img/bg_artwork.jpg

It has been so hard not to talk about this with all of you! Need for Speed The Run is a high-stakes, high-octane race from San Francisco to New York. You’ll be pushing 200 miles per hour, causing chaos in urban traffic or blazing along icy passes while battling hundreds of other racers (and cops!). This game has blockbuster written all over it. I’ve been lucky enough to get some precious hands-on time, and let me tell you, it’s going to be AWESOME!

The visuals are absolutely jaw-dropping. Thanks to the Frostbite 2.0 engine, the cars look killer, the environments look phenomenal, and the characters are engaging as ever. As you would expect, we’re upping the ante on Autolog as well.

This game will take Need for Speed to the next level.
I can’t share everything yet, but stay tuned for more news on NeedForSpeedTheRun.com as we edge closer to November 15, 2011!

It’s called The Run. An illicit, high-stakes race across the country. The only way to get your life back is to be the first from San Francisco to New York. No speed limits. No rules. No allies. All you have are your driving skills and sheer determination as you battle hundreds of the world’s most notorious drivers on the country’s most dangerous roads. In Need for Speed The Run, you’ll weave through dense urban centers, rocket down icy mountain passes and navigate narrow canyons at breakneck speeds, all the while evading a relentless police force prepared – and willing – to use lethal force to take you down.

PLATFORMS: Xbox 360, PlayStation 3, PC, Wii, Nintendo 3DS

Bron: http://www.needforspeed.com/therun

YouTube - Need for Speed The Run Teaser Trailer

[spacer]

Van Fabian:

Need For Speed The Run is door EA aangekondigd op de E3 en zal tenminste beschikbaar komen voor de Nintendo 3DS, PS3 en X360.

Need for Speed The Run is een illegale race van San Francisco naar New York en speelt zich af in de ondergrondse racewereld. De politie zit je op je hielen en tijdens de races rij je door verschillende Amerikaanse staten. Daarbij doe je steden aan, ijzige bergpassen en smalle canyons.

Need for Speed The Run wordt verzorgd door de Frostbite 2-engine van DICE. Deze engine is ook gebruikt voor Battlefield 3 en zorgt voor verbluffende graphics en realistische rijervaringen op topsnelheden. Need for Speed The Run bevat ook een verbeterde versie van Autolog. Het systeem houdt bovendien je carrièrevoortgang in de gaten en je kunt er je statistieken vergelijken met die van je vrienden.

Nieuw in deze Need For Speed reeks is dat zodra je auto kapot is je te voet verder kan gaan.

Release datum: 17 november 2011

YouTube - ‪E3: NFS: The Run - Demo Gameplay (HD 1080p)‬‏

[spacer]

Damn, ik kan nu al niet wachten. Dit ziet er uit als net zoveel fun als de laatste NFS : Hot Pursuit. Hebbe hebbe hebbe!

Roy Visser
29 april 2011, 18:30
Als het hetzelfde speelt als HP dan ben ik in! :)

Afgelopen weken ook lekker met Jeroen en Niels mee geraced, supersimpel vermaak :)

Jeroen Ursem
29 april 2011, 19:59
Voor mijn gevoel gaat hun meer om kwantiteit dan kwaliteit in hun games, brengen ze nou serieus 3 games uit in een jaar tijd? Laat ze nou eens wat perfect maken, dan wacht ik er wel een paar jaar op.

Maarja, gaat ze meer om het aantal verkopen dan wat ze neerzetten denk ik :p

Bramzel
29 april 2011, 20:26
Ze hebben bij NFS nu gewoon het schema; elk voor jaar een realistische (Shift) titel, elk najaar een arcade (HP, The Run) titel, elk met een eigen development team. Mij maakt het niet uit; Shift 1, Hot Pursuit en Shift 2 waren prima games dus als ze die kwaliteit weten vast te houden hoor je mij niet klagen!

Roy Visser
29 april 2011, 20:27
Ze hebben bij NFS nu gewoon het schema; elk voor jaar een realistische (Shift) titel, elk najaar een arcade (HP, The Run) titel, elk met een eigen development team. Mij maakt het niet uit; Shift 1, Hot Pursuit en Shift 2 waren prima games dus als ze die kwaliteit weten vast te houden hoor je mij niet klagen!

Pardon, hoe speel jij Shift 2? :p

ik wou dat ik daar lekker mee kon rijden, die legends pack is zo tof!!

Bramzel
29 april 2011, 20:30
Met een controller ;) En daarmee zijn de normale races best uit te houden, de drift races daarentegen... ;)

Markie
29 april 2011, 23:18
Als het hetzelfde speelt als HP dan ben ik in! :)

Afgelopen weken ook lekker met Jeroen en Niels mee geraced, supersimpel vermaak :)
HP is Criterion, dit is Black Box en ook maken ze voor het eerst gebruik van Dice's Frostbite 2 engine.

Dus het zal er goed uitzien, verwacht flink wat explosies en dingen die net als Split/Second kapot gaan, benieuwd wat voor een "driving model" ze gaan gebruiken/toevoegen in die nieuwe engine.

Al met al denk ik dat er genoeg spektakel ingaat zitten, of de rest ook mee kan zullen we wel zien tzt.

Bram Kocken
30 april 2011, 09:01
Even nagezocht, voor ik helemaal een modderfiguur sla, de Frostbite 2.0-engine is gemaakt door DICE voor Battlefield 3:blink:

Zijn die krengen tegenwoordig zo veelzijdig dat je er ook racegames van kan bakken?
Ik bedoel, physics van een granaat/kogel zijn toch hele andere physics dan hoe de auto op de weg ligt? (Nee, natuurkundig niet, maar game-technisch?)

Dennis
30 april 2011, 09:10
Nu kun je met je auto tenminste ook dwars door de muren racen.

Niels Tieman
30 april 2011, 13:18
@BramKocken; Je kunt ook meerdere physics engines door elkaar draaien hé. :)

Bram Kocken
1 mei 2011, 01:27
Ah, dat fenomeen wist ik niet!

Fabian de Jong
7 juni 2011, 12:53
Oops wist niet dat dit draadje er al was :p
Anyway het spel ziet er veelbelovend uit.

Bramzel
7 juni 2011, 12:55
Woah, die gameplay trailer is wel echt supervet zeg. Ben heel erg benieuwd naar hoe dit gaat worden, meer dan ooit een combo van racen en andere activiteiten zo lijkt het.

Niels Tieman
7 juni 2011, 12:56
Yep. Het lijkt een soort mini-game principe te zijn tussen het racen door. Opzich wel een leuk concept. Ik ben benieuwd. :)

Roy Visser
7 juni 2011, 13:49
Holy Quicktime Events Batman!

weet nog niet precies wat ik er van vind eigenlijk.

Martijn Mezger
7 juni 2011, 14:05
Lijkt me niks. Zo te zien hoef je in die soort van "cutscenes" alleen maar te button bashen, racen ziet er ook niet zo boeiend uit. Not my cup of tea.

Jay Ekkel
15 juni 2011, 21:44
jammer genoeg een gemiste kans imo, Quick time events....:S

Toen ze het aankondigden tijdens E3, frostbite + free roam + NFS zag ik het wel zitten. Mirror's Edge meet NFS, die droom duurde wel geteld 3 minuten tot de live demo begon en er QT events op het scherm kwamen. Zonde zonde zonde.......

Roy Visser
27 juli 2011, 15:05
‪Need for Speed: The Run - Run For The Hills Trailer‬‏ - YouTube

lekkerrrrr!!

Maik Peters
28 juli 2011, 17:39
Ziet er wel mooi uit, maar ik ben niet omvergeblazen door dit filmpje. ;)

Sander Hogendoorn
4 november 2011, 23:27
Gave trailer :thumbup:

Michael Bay's Need for Speed The Run TV Commercial - YouTube

Bram Kocken
5 november 2011, 08:34
Hoe fucking vet idd :D

Bob
5 november 2011, 10:32
Ow ja!! :D Geniale trailer.

Lijkt me best een leuke game voor single player :)

Bram Van Der Stichelen
5 november 2011, 12:12
Jammer dat het alleen nooit zo geniaal gaat spelen en dat de auto's ook niet zo gaaf gaan klinken.

Roy Visser
5 november 2011, 12:36
Jammer dat het alleen nooit zo geniaal gaat spelen en dat de auto's ook niet zo gaaf gaan klinken.

mwoi bij de laatste nfs zat het geluid echt wel snor hoor :)

Bramzel
5 november 2011, 12:59
En Hot Pursuit uit 2010 speelde ook nog eens geniaal. So your argument is invalid ;)

CuqeBaqer
5 november 2011, 13:43
Vergeet niet dat je bij dit deel ook uit de auto gaat niet alleen racen.

Bram Van Der Stichelen
5 november 2011, 13:45
En Hot Pursuit uit 2010 speelde ook nog eens geniaal. So your argument is invalid ;)

Mwa, het was wel lollig, maar ik had er nog ietsje meer van verwacht.
Ok, het is een pure arcade racer, maar met zo'n graphics en geluid had ik graag een keer iets wat realistischer gehad. :p

Martijn Mezger
5 november 2011, 14:53
Wat ik bij HP zo jammer vond was dat je elke bocht ongeveer moest driften.

Jack Plays | NFS Hot Pursuit 2 | Championship | BMW M5 Time Trial | Part 20 - YouTube

Good old days...

Bram Kocken
5 november 2011, 14:56
Over geluid gesproken :D

Bramzel
5 november 2011, 15:47
Vergeet niet dat je bij dit deel ook uit de auto gaat niet alleen racen.

Dat schijnt wel mee te vallen, er zitten maar een paar van die button-bash scenes in, het blijft vooral een racespel.

Mwa, het was wel lollig, maar ik had er nog ietsje meer van verwacht.
Ok, het is een pure arcade racer, maar met zo'n graphics en geluid had ik graag een keer iets wat realistischer gehad. :p

Daar heb je Shift voor toch? Da's de realistische tak van de serie, bij The Run weet je dat je arcade krijgt.

Roy Visser
5 november 2011, 16:20
Wat ik bij HP zo jammer vond was dat je elke bocht ongeveer moest driften.

dat was juist briljant!

Bramzel
23 november 2011, 12:13
Helaas pindakaas, na de eerste uurtjes in het spel te hebben zitten kan ik alleen maar zeggen dat ze de plank finaal hebben misgeslagen. Ik ben het helemaal eens met de review van Gamer.nl (http://www.gamer.nl/review/177215/need-for-speed-the-run), meer dan een 5 verdient het spel niet. Redenen?

- Saaie banen, schitterend qua omgevingen maar niet echt uitdagend qua layout
- Onsympathieke en oppervlakkige personages
- Matig afgewerkte auto's, alle energie lijkt in de characters en omgevingen te zijn gaan zitten
- Irritant reset-systeem
- Irritant veel upgrade/XP/level-up/etc-meldingen tussen de etappes door die je uit de flow halen
- De quicktime events (buttonbashen) voegen niks toe en hadden beter gewoon als filmpjes kunnen worden toegevoegd. Dan had je ook gezien wat er op het beeld gebeurt, nu staar je alleen maar naar het scherm om te zien welk knopje je nu weer moet rammen.

Heel erg jammer, ik heb erg naar deze game uitgekeken omdat het concept me enorm aansprak, en kan niet anders zeggen dan dat het een enorme teleurstelling is tot nog toe. Ik heb hem nog niet uitgespeeld, maar de bovenstaande punten zullen niet anders zijn in de rest van het spel lijkt me.

Bram Van Der Stichelen
23 november 2011, 14:08
Bevestigd mijn vermoeden die ik al hele tijd had omtrent dit spel. Volgende keer beter dan maar :)

Robert Saalmink
23 november 2011, 14:45
Klinkt als een gemiste kans dus :(

Roy Visser
23 november 2011, 16:02
Mooi als ik lekker wil kloten start ik Hot Pursuit dus wel weer op, die game blijft vet :)

Bramzel
23 november 2011, 17:08
Yep, zeker weten!

CuqeBaqer
24 november 2011, 18:49
Op Gamekings zeiden ze ook dat het al binnen 4 uur uitgespeeld is. Ze zijn weer aardig de boel aan het verklooien.