View Full Version : [ZAC7] Uitgebreide samenvattingen races
Bram Van Der Stichelen
31 januari 2011, 00:54
Ik dacht dat het misschien makkelijker zou zijn als ik gewoon een aparte thread zou openen met de video's van alle races erin. Voorlopg is er enkel Mid Ohio en SIlverstone, maar ik ga proberen zo snel mogelijk de overige races ook in beeld te brengen. Volgende race zal Road America zijn.
Zit alleen met het probleem dat Youtube echt irritant doet met de muziek en lengte. Ik heb net mijn SIlverstone verslag geupload, en mijn video zou te lang zijn (41 min), en bovendien is gans mijn audiotrack gedempt door de muziek. Is er iemand waarbij ik het bestand eventueel online kan zetten? Ik dacht misschien aan Fabian, alleen weet ik niet hoeveel ie aan de kant kan zetten, aangezien het bestand 1.7gb groot is.
--------------------------------------------------------------------
Ronde 1: Bahrein
Coming Soon
---------------------------------------------------------------------
Ronde 2: Algarve
Coming Soon
Ronde 3: Imola
Coming Soon
right click -> save as
Ronde 4: Silverstone:
http://i51.tinypic.com/71msk5.jpg (http://www.fabje.eu/zac/silverstone.wmv)
right click -> save as
Ronde 5: Mid Ohio
YouTube - ZAC7 @ Mid Ohio Highlights
Ronde 6: Road America
Coming Soon
Fabian de Jong
31 januari 2011, 01:02
Zit alleen met het probleem dat Youtube echt irritant doet met de muziek en lengte. Ik heb net mijn SIlverstone verslag geupload, en mijn video zou te lang zijn (41 min), en bovendien is gans mijn audiotrack gedempt door de muziek. Is er iemand waarbij ik het bestand eventueel online kan zetten? Ik dacht misschien aan Fabian, alleen weet ik niet hoeveel ie aan de kant kan zetten, aangezien het bestand 1.7gb groot is.
Ik kan wel wat op mijn domein kwijt hoor :)
Maar denk dat het dan slim is dat ik er dan max 2 host en dat we dan de oudste op een andere host zetten.
Want een heel seizoen op mijn domein zetten is wat teveel van het goede :p
Ik kan trouwens wel een login voor je fixen zodat je het dan zonder tussenkomst van mij direct erop kan zetten.
Bram Van Der Stichelen
31 januari 2011, 01:05
Ik kan wel wat op mijn domein kwijt hoor :)
Maar denk dat het dan slim is dat ik er dan max 2 host en dat we dan de oudste op een andere host zetten.
Want een heel seizoen op mijn domein zetten is wat teveel van het goede :p
Ik kan trouwens wel een login voor je fixen zodat je het dan zonder tussenkomst van mij direct erop kan zetten.
Klinkt goed. Is dat via een gewone ftp? Moet je me wel eens een goed programma'tje aanraden, want het is al een hele tijd geleden dat ik nog met een ftp programma heb gewerkt.
Ik zal al mijn filmpjes ook op mijn rapidshare account zetten zodat ik ze toch altijd bij me heb en anderen ze gewoon kunnen downloaden wanneer het van je ftp is verwijdert. Maar als ik er ondertussen ook een 2tal kan hosten bij jou en anderen de kans kan geven om ze met een maximale snelheid binnen te halen ga ik dat niet laten ontsnappen. :p
Ik bekijk het morgen wel even. Alvast bedankt!
Robert Saalmink
31 januari 2011, 01:31
Allereerst: hulde Bram, erg :thumbup: dat je dit doet!
Dan: misschien is het handig als je de hosting afspraken met Fabian even verder via PM of mail afhandelt, dan hou je deze thread een beetje overzichtelijk misschien. Rapidshare is sowieso altijd goed, maar het mooiste zou toch zijn als ze naast download ook als stream beschikbaar zijn. Ik hoop dat dat ergens lukt.
Ben erg benieuwd!
Fabian de Jong
31 januari 2011, 01:33
Klinkt goed. Is dat via een gewone ftp? Moet je me wel eens een goed programma'tje aanraden, want het is al een hele tijd geleden dat ik nog met een ftp programma heb gewerkt.
Ik zal al mijn filmpjes ook op mijn rapidshare account zetten zodat ik ze toch altijd bij me heb en anderen ze gewoon kunnen downloaden wanneer het van je ftp is verwijdert. Maar als ik er ondertussen ook een 2tal kan hosten bij jou en anderen de kans kan geven om ze met een maximale snelheid binnen te halen ga ik dat niet laten ontsnappen. :p
Ik bekijk het morgen wel even. Alvast bedankt!
Yup is via een gewone FTP een goed FTP programma is Filezilla (http://downloads.sourceforge.net/filezilla/FileZilla_3.3.5.1_win32-setup.exe)
Ik stuur je per pm de inlog gegevens :)
Bram Van Der Stichelen
31 januari 2011, 09:48
Allereerst: hulde Bram, erg :thumbup: dat je dit doet!
Dan: misschien is het handig als je de hosting afspraken met Fabian even verder via PM of mail afhandelt, dan hou je deze thread een beetje overzichtelijk misschien. Rapidshare is sowieso altijd goed, maar het mooiste zou toch zijn als ze naast download ook als stream beschikbaar zijn. Ik hoop dat dat ergens lukt.
Ben erg benieuwd!
Streaming was ook mijn eerste keuze, maar als youtube gaat tegenwerken kan ik daar weinig aan doen :). Vimeo was ook een optie, maar daar mag je als free user maar 500mb in de week uploaden.
Ik ben nu aan het trachtten het silverstone filmpje online te zetten. Even kijken of alles goed gaat.
En als je stemt op 'te lang', zeg dan ook even wat er precies aan stoort en wat een betere lengte zou zijn. Ik ben iemand die nogal vaak zoveel mogelijk in een filmpje wil steken en moeilijk een selectie kan maken.
Bram Van Der Stichelen
31 januari 2011, 12:18
Silverstone staat nu online!
eansys
31 januari 2011, 22:47
Silverstone staat nu online!
:thumbup::thumbup::thumbup:
Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen....
Bram Van Der Stichelen
1 februari 2011, 11:50
Meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen....
Dank je :)
Nog wat meer feedback voor de toekomst is altijd mooi meegenomen. Zou vanavond aan Road America beginnen, maar ik weet nog altijd niet goed of filmpjes van een halfuur hier goed aanslaan.
Mark B
1 februari 2011, 11:54
Dank je :)
Nog wat meer feedback voor de toekomst is altijd mooi meegenomen. Zou vanavond aan Road America beginnen, maar ik weet nog altijd niet goed of filmpjes van een halfuur hier goed aanslaan.
Heb de laatste 20min van mid ohio ook geskipt :) Marcel en Gerben waren dat alleen dus voor mij was het 15min lang zat in ieder geval :):thumbup::lol:
Robert Saalmink
1 februari 2011, 11:55
Dat zeker wel, maar als je 30 minuten van de 80 in beeld gaat brengen dan is het idee van een samenvatting misschien een beetje weg. Nog langer en je kunt net zo goed zelf de replay aanzetten met een muziekje erbij ;) Dat gevecht met Marcel en Gerben was waanzinnig maar dat bracht je bijna integraal (in zijn geheel).
Maar, kennelijk is er genoeg actie en ik vind het elke keer weer knap dat je het allemaal weet te vinden ook :thumbup:
Bram Van Der Stichelen
1 februari 2011, 12:52
Dat zeker wel, maar als je 30 minuten van de 80 in beeld gaat brengen dan is het idee van een samenvatting misschien een beetje weg. Nog langer en je kunt net zo goed zelf de replay aanzetten met een muziekje erbij ;) Dat gevecht met Marcel en Gerben was waanzinnig maar dat bracht je bijna integraal (in zijn geheel).
Maar, kennelijk is er genoeg actie en ik vind het elke keer weer knap dat je het allemaal weet te vinden ook :thumbup:
Probleem is dat ik met mijn methode zo veel zie dat ik bijna alles erin zet :p en aangezien het ook niet echt meer kan om aan mensen te vragen naar hun momenten moet ik er zelf op zoek naar gaan. Mijn manier is om continue te fast forwarden en bijna constant van wagen te verwisselen zodat ik zo goed als alles zie.
Alleen is het dan nogal moeilijk om een selectie te maken. Ik denk ik dat ik persoonlijk wel liever een wat uitgebreider filmpje zie (als er veel actie en duels inzitten tenminste) dan een filmpje van 10 minuten waar je nooit alles in kan steken. (toch bij een zac race, ligt bij een drtcc race bv natuurlijk anders)
Fabian de Jong
1 februari 2011, 16:42
Probleem is dat ik met mijn methode zo veel zie dat ik bijna alles erin zet :p en aangezien het ook niet echt meer kan om aan mensen te vragen naar hun momenten moet ik er zelf op zoek naar gaan. Mijn manier is om continue te fast forwarden en bijna constant van wagen te verwisselen zodat ik zo goed als alles zie.
Alleen is het dan nogal moeilijk om een selectie te maken. Ik denk ik dat ik persoonlijk wel liever een wat uitgebreider filmpje zie (als er veel actie en duels inzitten tenminste) dan een filmpje van 10 minuten waar je nooit alles in kan steken. (toch bij een zac race, ligt bij een drtcc race bv natuurlijk anders)
Je kan ook de lapcharts gebruiken he ;)
Bram Van Der Stichelen
1 februari 2011, 16:43
Je kan ook de lapcharts gebruiken he ;)
Maar die durven soms wel eens foute dingen weer te geven. Ik vertrouw nog steeds het best op mijn eigen zicht :p
GTE
2 februari 2011, 08:45
Bram, je levert puik werk af en persoonlijk vind ik de filmpjes bruikbaar naslagwerk om ns te kijken hoe anderen het er in de race vanaf hebben gebracht. Een half uur is misschien wat lang, maar ach, saai wordt het wat mij betreft nooit.
Darthwillie
2 februari 2011, 09:45
Yeah! Mijn halve opwarmronde staat er ook op :rolleyes: Best vreemd als je bij de eerste bocht ontdekt dat je ffb uitgevallen is :surrender:
Goed bezig Bram :thumbup:, maar ik zou ze iets korter maken.
Marcel Groen
5 februari 2011, 14:37
Goed bezig! :thumbup:
Maar inderdaad zijn de filmpjes iets te lang, denk dat een ruim kwartier de ideale lengte zou zijn om het boeiend voor de gemiddelde kijker te houden. Veel kortere intro startopstelling, hoogtepunten van hoogtepunten (wat in de huidige filmpjes staat is vaak goed van kwaliteit, alleen het kan dus in veel gevallen wel wat korter) en een korte afkondiging met einduitslag. :)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.