PDA

View Full Version : Nieuw hier? Stel je even voor!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

N3RD
14 oktober 2008, 22:03
Beste mensen,

Ik wist niet echt waar ik dit moest posten, dus als ik het fout heb gedaan, mijn excuses.
--------------------------------------------------------------------------

Maar ik ben altijd al een race fan geweest, en heb laast bij een vriend GTR Evo gespeeld op een G-25, en ik moet zeggen ik ben verslaafd geraakt.

Nu heb ik vaker jullie hokje gezien op forum.gamer.nl, maar nog nooit gepost. Maar ik nu best de smaak te pakken heb van GTR Evo, wil ik zelf ook graag meer gaan racen.

Nu is mijn vraag aan jullie, is het gewoon mogelijk om via DigitalRacing te komen racen? of zijn hier bepaalde voorwaarden aan gericht?

Gr. N3RD

Robert Saalmink
14 oktober 2008, 22:16
Welkom :)

Voorwaarden niet echt, in die zin dat we wel mikken op de simracer. Geen arcaderijders en sensatiezoekers en crashfanaten dus. En als je mee wilt doen aan een echte league/competitie dan wordt wel van je verlangd dat je over voldoende wagenbeheersing beschikt.

Dit betekent echter niet dat je direct goed moet kunnen sturen of verpletterend snel moet zijn. Integendeel, kom gewoon eens meerijden op de servers en je zult merken dat veel mensen bereid zijn je op weg te helpen met tips over je rijstijl en je setups.

Op dit moment wordt er veel gereden op de testservers voor het DRTCC. Kijk in deze thread (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=63) maar eens. In de regel is er elke avond vanaf half 8/8u wel een man of 12 tot 20 online voor een leuke race. Je kunt op onze server komen door in game op multiplayer te klikken en dan te kiezen voor 'internet'. Je ziet dan de lobby, onze server heet 'DigitalRacing.nl DRTCC'. We rijden wel op Pro-niveau, dus stel dat even goed in anders zie je misschien niet de juiste serverlijst. Het wachtwoord is 'test'.

Veel plezier!

N3RD
14 oktober 2008, 22:19
Thanks for the welcome :D

Ik hou niet van beuken en keihard op mensen in rijden, dat is 1 van de redenen dat mijn keuze meer na sim racen gaat, en tevens het sim racen is veel beter want je hebt echt het gevoel dat je wat doet.

Ik neem aan dat jullie allemaal rijden met een G-25? want ik moet deze nog aanschaffen. :(

Daniël
14 oktober 2008, 22:29
Niet allemaal hoor! Maar een racestuur heeft iedereen wel eigenlijk. Zonder een racestuur is simracen niet leuk natuurlijk.

King Otto
14 oktober 2008, 23:09
Thanks for the welcome :D

Ik hou niet van beuken en keihard op mensen in rijden, dat is 1 van de redenen dat mijn keuze meer na sim racen gaat, en tevens het sim racen is veel beter want je hebt echt het gevoel dat je wat doet.

Ik neem aan dat jullie allemaal rijden met een G-25? want ik moet deze nog aanschaffen. :(
Ik moet er niet eens aan denken zo'n G25. Veel te groot voor mij en veel te weinig knoppen op het stuur. Plus dat ie ook nog eens rete duur is (wat niet de hoofdreden was overigens) rond de 200 euro. Wat wel zo is, is dat het een best mooi ding is met dat metaal en dat leer.
Ik heb die nieuwste Thrustmaster RGT Force, voor 8 tientjes bij Mediamarkt gekocht. Hij stond in de schappen voor 140 en bij de kassa aangekomen bleek ie 80 te zijn dus viel reuze mee.

Ik moet zeggen dat ik ook jaren veel plezier heb beleeft aan een Microsoft Sidewinder 2 (die rode). Simpel stuurtje maar daar heb ik wel mijn grootste successen behaald :) Gerben vd Broek heeft er ook eentje en Patrick Buitenhuis destijds ook volgens mij (allemaal proleague kampioenen). Kunt ook proberen om ergens een Momo te scoren is 8 tientjes ook. Check dit ook even: http://tweakers.net/pricewatch/cat/56 gewoon zoeken op het stuurtje van jouw voorkeur en je ziet alle webshops die hem hebben. :)

Verder is deze thread wellicht ook handig: http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=58

Captain Slow
14 oktober 2008, 23:45
Kort maar krachtig.

Welkom:)

Bram Kocken
14 oktober 2008, 23:50
Op dit moment zijn er vrij veel instappers in het simracen, dus wat betreft kun je waarschijnlijk mooi inhaken.

joostingh
15 oktober 2008, 00:43
Ook naast echt veel racen kan je hier nog veel meer doen. Praten en discussie voeren over racen en races. Auto's tekenen en in het spel zetten en ga zo maar door.

Ik race niet heel veel (vind het wel leuk maar het er gewoonweg te tijd niet voor). Maar ik zit wel graag hier op het forum.

En inderdaad wat Robert zegt, wanneer je je neus eens laat zien op de server en je vraagt iemand eens iets (wanneer ze in de pits staan en er geen qualy of race aan de gang is) helpt men je over het algemeen altijd.

Want beter racen met een concurrent als alleen baanvulling (waar ik onder zou vallen :P)

Welkom trouwens :p

Roy Visser
15 oktober 2008, 01:22
Welkom :thumbup:

Ralffoxx
15 oktober 2008, 01:53
Van harte welkom en hoop je snel op de baan te vinden. :)

Bram Kocken
15 oktober 2008, 10:40
Ik moet er niet eens aan denken zo'n G25. Veel te groot voor mij en veel te weinig knoppen op het stuur. Plus dat ie ook nog eens rete duur is (wat niet de hoofdreden was overigens) rond de 200 euro. Wat wel zo is, is dat het een best mooi ding is met dat metaal en dat leer.
Hier nog even op reagerend, mijn grootste drijfveer om de G25 te kopen, ipv ieder ander stuur was eigenlijk de compleet werkende koppeling + H-shifter.
Nu is dat in Race07 e.d. niet zo spannend, maar in Test Drive Unlimited was dit echt een toevoeging aan het spel. M.a.w. het stuur is ook uitermate geschikt voor minder racy-games :)

Robert Saalmink
15 oktober 2008, 11:00
Hier nog even op reagerend, mijn grootste drijfveer om de G25 te kopen, ipv ieder ander stuur was eigenlijk de compleet werkende koppeling + H-shifter.
Nu is dat in Race07 e.d. niet zo spannend, maar in Test Drive Unlimited was dit echt een toevoeging aan het spel. M.a.w. het stuur is ook uitermate geschikt voor minder racy-games :)

Ik heb er ook veel lol aan beleefd in GT Legends. Die speel ik af en toe nog eens, just for fun. Geweldig om dat met koppeling en shifter te doen :)

Stancke
15 oktober 2008, 11:04
Welkom and enjoy!

Bram Kocken
15 oktober 2008, 11:20
Ik heb er ook veel lol aan beleefd in GT Legends. Die speel ik af en toe nog eens, just for fun. Geweldig om dat met koppeling en shifter te doen :)
Het kan nu trouwens ook met '87 BMW en Alfa in Race07 :) Daarmee over de Ring, behoorlijke uitdaging!

Niels Tieman
15 oktober 2008, 12:02
Nou, Welcome to the club! :D

Bram Van Der Stichelen
15 oktober 2008, 12:05
Het kan nu trouwens ook met '87 BMW en Alfa in Race07 :) Daarmee over de Ring, behoorlijke uitdaging!

met die 2 wagens de ring doen is inderdaad enorm gaaf :thumbup:

N3RD
15 oktober 2008, 16:13
Thanks for the welcome all :D ..

Bedankt voor de tips over de stuurtjes, en zodra ik alles voor elkaar heb, zien jullie mij zeker online ;)

Tot die tijd zal ik jullie blijven lastig vallen op het forum ^^

Gerben
15 oktober 2008, 16:26
Welkom Rene! See you on track! ;)

King Otto
15 oktober 2008, 18:58
Klopt allemaal maar wat ik bedoelde te zeggen is dat ik hem als open wheel race liefhebber hem aan de grote kant vind maar voor GT wagen racen is het idd een stuk realistischer :)

Koppeling op de thrustmaster werkt btw ook naar behoren maar gebruik hem eigenlijk nooit :)

Bramzel
15 oktober 2008, 20:14
Ook voor GT vind ik hem te groot hoor ;) Ik vind persoonlijk dat G25 wiel ook een hoepel, wat dat betreft is het stuurtje van de Momo's (zowel de Racing als de Force) veel lekkerder. De pedalen van de G25 zijn daarentegen weer onovertroffen.

Mark B
16 oktober 2008, 10:07
Heb altijd gereden met Logitech MOMO waar ik veel plezier aan heb gehad. Sinds 1jaar heb ik nu de G25 en ik moest ook wennen aan de het grote stuurwiel. Echter vind ik hem voortreffelijk rijden en ben er inmiddels wel aan gewend. Ik had hem voor 217 euro via tweakers.net gevonden. Wellicht zal hij nu wel goedkopen zijn hier en daar :)

Annyhoe, WELOM! :)

Marc Vos
19 oktober 2008, 19:20
Om niet gelijk het hele forum te vervuilen introduceer ik me ook even in dit topic.

Ook ik ben een beginnende sim racer. Ik heb nu een tijdje Race 07, en ik vind het echt een gaaf spel. Eerst had ik GTR 2 en dat spel heb ik ook altijd graag gespeeld. Ik lees nu al een hele tijd dit forum en sinds vandaag heb ik me aangemeld. Ik zou het leuk vinden om een aantal testraces te rijden op de DRTCC server. Ik vul dan wel de achterhoede aan ;) Als stuurwiel gebruik ik MOMO Racing Force, en dat bevalt me goed. Ik zou het leuk vinden als ik wat races zou kunnen rijden.

Marc.

Peter
19 oktober 2008, 19:22
Welkom Marc! Je kunt gewoon doordeweeks de testserver joinen en meerijden.
Behalve dan op de donderdag want dan worden de races verreden :cool:

Sander Hogendoorn
19 oktober 2008, 19:24
Welkom Marc, veel plezier hier :)

Bramzel
19 oktober 2008, 19:47
Welkom Marc! :)

Niels Draijer
19 oktober 2008, 23:14
Inmiddels heeft Marc z'n eerste race meegereden. Weliswaar met 4 man maar zeer verdienstelijk!

CuqeBaqer
19 oktober 2008, 23:41
Ik heb 1 keer mee gedaan als gast-rijder bij de LEC ( lotus Elise Cup ) met GTR. Ik ben niet snel maar als je gewoon jouw race rijd en iedere snellere deelnemer voorlaat is het zeer gezellig om mee te doen.

Roy Visser
20 oktober 2008, 00:15
Welkom Marc!

Robert Saalmink
20 oktober 2008, 12:54
We hebben de thread titel aangepast. Het lijkt ons leuk als iedereen die nieuw is, zichzelf even hier voorstelt. Dan weet je tegen wie je rijdt op de baan ;)

In ruil wordt je uitgebreid welkom geheten!

Super Wouter
20 oktober 2008, 13:46
Ik ben Super Wouter.

Bramzel
20 oktober 2008, 13:48
Ik ben Super Wouter.

http://myskitch.com/helikon/wouterloi-20071014-133539.jpg

Niels Draijer
20 oktober 2008, 14:18
http://projectvega.files.wordpress.com/2008/04/wouterbos.jpg
:laugh:

CuqeBaqer
20 oktober 2008, 14:53
Zo super vind ik die wouter niet. Eerder wouter de steekje los kabouter.

Roy Visser
20 oktober 2008, 15:11
Zo super vind ik die wouter niet. Eerder wouter de steekje los kabouter.

Die beschrijving is ook zeker passend bij "super wouter"

Niels Tieman
20 oktober 2008, 16:01
haha :D Arme Wouter (onze vice-kampioen Tram-trekker ;))

Welkom Marc!

Super Wouter
20 oktober 2008, 17:53
haha :D Arme Wouter (onze vice-kampioen Tram-trekker ;))

Welkom Marc!

Ik overleef het wel hoor.

Joost van den Heuvel
22 oktober 2008, 18:37
Mijn naam is Joost van den Heuvel (goh! :D)
Ik ben geboren op de 30e oktober 1971 in het Noord-Brabantse dorp Eersel, en woon momenteel een paar km verderop in het dorp Bergeijk (voor sommigen bekend van het VPRO programma "Radio Bergeijk").

Mijn grootste passie is jungle/drum & bass muziek (elektronische breakbeat muziek met een tempo van 160-180bpm). Ter promotie van deze underground muziek stroming heb ik in 2001 het internet radio station jungletrain.net (http://jungletrain.net) opgericht. Hierop zijn elke week tussen de 40 en 50 live shows van drum & bass DJs van over de gehele wereld te beluisteren.

Vroeger was ik een echte gamer. Zat de hele avond games te spelen, van Civilization tot Red Alert, Unreal Tournament, en natuurlijk race spellen als Grand Prix 1 2 en 3, TOCA 2, Colin McRae Rally 3, Race Driver 2, etc. Via bhmotorsports.com hoorde ik over GTR. De demo uitgeprobeerd en ik was meteen verkocht. M'n stuurtje was wel echt bagger en omdat het rijden er mee best een drama werd (bij loslaten gas dacht windows dat ik vol naar links stuurde) ben ik weer een tijdje gestopt met spelen. Echter, toen GTR2 en de G25 verschenen was er geen weg meer terug. Sindsdien eigenlijk ook geen ander spel meer (langer dan een week) gespeeld. ;)

Super Wouter
22 oktober 2008, 18:59
Hoe is het nu in Bergeijk? Smaakt de zure worst nog?

Joost van den Heuvel
22 oktober 2008, 19:15
Had ik Radio Bergeijk nu maar niet genoemd :rolleyes: :p

Super Wouter
22 oktober 2008, 19:20
Had ik Radio Bergeijk nu maar niet genoemd :rolleyes: :p

Ik was er toch wel over begonnen. Ik ken ook iemand uit bergeijk die zijn plaatselijke radioprogramma niet eens kent.

Joost van den Heuvel
22 oktober 2008, 19:22
Het is dan ook geen plaatselijk radioprogramma maar fictie met daarop de naam Bergeijk geplakt. De Bergeijkse omroep heet BLOS en dat is een TV zender. ;)

Darthwillie
22 oktober 2008, 19:29
Gelukkig weer iemand die voor 1990 is geboren :thumbup: :lol: en die GP1 nog heeft gespeeld!!!!!!!!

Welkom!

Stefan van Renselaar
22 oktober 2008, 19:34
Het is dan ook geen plaatselijk radioprogramma maar fictie met daarop de naam Bergeijk geplakt. De Bergeijkse omroep heet BLOS en dat is een TV zender. ;)

BLOS is dus iets regionalers, want in Boxmeer hebben we die ook ;)

[edit]Toch niet:
Boxmeerse Lokale Omroep Stichting (BLOS)
Bergeijkse Lokale Omroep Stichting (BLOS)

Raikkonen_WC
22 oktober 2008, 21:08
Hallooo,

Ik ben Raymond, ben 25 jaar, en doe MIEP MIEP na....

ZOOOEEEFFFFF!!!!!!!!!!

(sorry kon het niet laten)

joostingh
23 oktober 2008, 13:44
Gelukkig weer iemand die voor 1990 is geboren :thumbup: :lol: en die GP1 nog heeft gespeeld!!!!!!!!

Welkom!

Zo dacht ik ook al :D:D

CuqeBaqer
28 oktober 2008, 22:51
Hallooo,

Ik ben Raymond, ben 25 jaar, en doe MIEP MIEP na....

ZOOOEEEFFFFF!!!!!!!!!!

(sorry kon het niet laten)

Wel lachen 3 maal Raymond op dit forum. ( incl me en was op Gnl ook al zo natuurlijk. ). Voor de mensen die me nog niet kennen. Ben dus Raymond Buijs, 19 jaar uit Zeewolde. 15 - 08 - 89 geboren om precies te zijn @ Harderwijk. Ben in 2004 terecht gekomen bij de gpx pro-league en toen was de link met Dr.nl al snel gelegd.

Robert Saalmink
28 oktober 2008, 23:19
Harderwijk, daar kom ik nog wel eens. Schoonfamilie aldaar en in Ermelo, alsmede een stapeltje vrienden :)

Peter
28 oktober 2008, 23:49
grappig Raymond, ik kom uit Nunspeet... wist niet dat er nog zo dichtbij een simracer woonde... altijd gedacht dat ik hier in de buurt de enige was die dit deed :)

Thomas
29 oktober 2008, 13:30
Heren,

gisteravond heb ik (Thomas Arends) me samen met Rudy van Buren aangemeld. Wij zijn voornamelijk actief op simracing.nl en dan met name de game Live For Speed. Wij hebben wat rondgezocht naar andere competities en zijn hier uitgekomen. Welke we willen gaan rijden zijn we nog niet uit :)

Ikzelf kom uit Den Haag waar ik ook studeer (Haagse Hogeschool). Als bijbaantje loop ik op de lokale kartbaan (Van Der Ende Racing Inn) rond en heel toevallig is mijn grootste hobby ook karten. Heb zelf een arsenaal aan kartjes gehad en onderhouden, maar ben vorig jaar overgestapt naar een circuitautotje. Dit alles heb ik gedaan in mijn 21 jaar jonge leventje :)

Ik kijk uit om hier een competitie mee te draaien,

Thomas

Roy Visser
29 oktober 2008, 13:32
welkom Thomas!

Robert Saalmink
29 oktober 2008, 14:03
Welkom Thomas, en post dat circuitbakkie ook even in de Eigen Auto-thread he!

Thomas
29 oktober 2008, 14:37
zal ik zo eens even doen :)

Bram Kocken
29 oktober 2008, 15:25
Een warm welkom gewenst vanuit Brabant!

Rudy
29 oktober 2008, 16:26
Dan ik ook maar,

Nou ik ben dus Rudy van Buren en kwam hier gisteravond met thomas arends terecht, ben 16 jaar en woon in lelystad. In m'n korte leven heb ik al genoeg op race gebied meegemaakt, heb van me 8e tot me 15e niet onverdienstelijk gekart en nu volgend jaar de het grote circuit op. Voor de rest valt me vooral op dat dit forum erg relax en goed geregeld er uitziet en hoop dan oo keen hoop goede / leuke races tegemoet te gaan.

Robert Saalmink
29 oktober 2008, 16:36
Welkom Rudy :)

djvero
29 oktober 2008, 20:18
Zal me ook maar even voorstellen. Ik ben Michael, 20 jaar, hier gekomen via een leesmij bestand (uit 2004!) waarin een link stond naar de oude site, vandaaruit doorgelinkt naar deze nieuwe site. Zat/zit namelijk met een probleem, vandaar dat ik deze site nodig had. :)

Stefan van Renselaar
29 oktober 2008, 20:24
Is dat van de GP4.gamers.nl 2004 GP4 CSM mod???

djvero
29 oktober 2008, 20:39
Eh...ja :P

Weet jij daar ook wat van af? Ik zit namelijk nog steeds met dat probleem...Ik zal hem even posten - is niet het goede topic daarvoor, maar toch -

Ik heb zojuist de 2003 season set van GP4 uitgespeeld en ik wilde verder gaan met de 2004 set. Ik heb hem gedownload van gp4db.com (waarschijnlijk ken je die site wel) en netjes de aanwijzingen gevolgd; hij start het spel wel en ik kan ook allerlei opties in het spel en dergelijke wijzigen, maar zodra hij een baan gaat laden - welke dan ook - slaat hij uit en krijg ik een melding met een foutenrapport en meer (met rapport wel/niet verzenden). Vervolgens kom ik weer in het CSM menu.

Mark van Zanten
29 oktober 2008, 22:02
Welkom vanuit de bollenvelden :)

Stefan van Renselaar
29 oktober 2008, 22:02
Kijk hier maar voor het goede topic: http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=138

Nog bedankt Bram voor je hulp ;)

Niels Draijer
29 oktober 2008, 23:30
Een hoop nieuwe mensen, altijd leuk :)
Welkom!
En nieuwsgierig als we zijn willen we wel even weten hoe jullie erbij zitten. Kortom, KLIK (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=66)

Robert Saalmink
30 oktober 2008, 00:27
Zeker, op naar de 200 leden?

Jean
4 november 2008, 18:17
Hallo ben Jean en kom ook eens kijken hoe het hier gaat, Ludo-B heeft bij RacingLeauge.nl gepost over de endurance-races en ben wel eens benieuwd hoe dat gaat.(heb al getest)
Zag dat de teams al klaar waren dus denk aan het volgende seizoen om me in te schrijven.

Tot gauw eens op de baan.

Jean :thumbup: Koningsbosch Z.L.

Roy Visser
4 november 2008, 18:27
Hey Jean, welkom hier.

er is volgens mij nog wel wat ruimte in het DRES kampioenschap, dus als je 1 of 2 maatjes vind, kun je zo meerijden :)

Jean
4 november 2008, 18:34
Hey Jean, welkom hier.

er is volgens mij nog wel wat ruimte in het DRES kampioenschap, dus als je 1 of 2 maatjes vind, kun je zo meerijden :)
Thx.
Ja dat zou leuk zijn maar de kalender komt slecht uit.... 1 van de 4 wedstrijden ben ik vrij....dus wacht tot volgend seizoen.

Federici
4 november 2008, 18:38
Haha, leuk Jean! Iemand uit de boesj! :D
Als je geen asperges op het circuit gooit vind ik het goed ;)

Eric Linssen
5 november 2008, 00:52
Thx.
Ja dat zou leuk zijn maar de kalender komt slecht uit.... 1 van de 4 wedstrijden ben ik vrij....dus wacht tot volgend seizoen.

Heeeeeeeeeey Jean,

weer een oude bekende.

Dres ziet er idd leuk uit en is een leuke afwisseling als je maar geen last van aambeien hebt ;)

kevin ensing
6 november 2008, 17:40
hallo ik ben kevin en ik wil vogend seizoen mee doen aanhet drttc

Bramzel
6 november 2008, 17:47
Wees welkom, mede-Groninger :D

kevin ensing
6 november 2008, 19:11
bedankt

Federici
6 november 2008, 23:53
Ohoooh, een Grunn supporter :D
Welkom!

Mark van Zanten
7 november 2008, 18:04
Welkom! :)

nisa
8 november 2008, 10:33
ik ben niels, kwoon in belgie, kben 20
wil in 2009 meedoen aan drtcc met een eigen auto
het zal genaamd worde als R.S.C. Anderlecht Racing
het zal een witte auto worden met nu nog logo van fortis
maar later miss het nieuwe logo van bnp paribas fortis
co sponsors zijnn coca cola, belgacom en sn brussels airlines, + logo van de belgische pro leugue

dit was een korte inleiding
ik wacht om het spel te kopen, wegens ik nog een nieuwe pc moet kopen
ik zou ook een stuur en pedalen gaan kopen voor realistischer effect

voila dit is wat ik wou zegge

aangenaam

Bramzel
8 november 2008, 12:25
Welkom!

Roy Visser
8 november 2008, 13:35
welkom niels!

grote plannen :D

ps, veel nielsen en brammen hier al onderhand :P

Robert Saalmink
8 november 2008, 21:58
Ik dacht het net Roy, tijd voor een Niels- en Bram-stop hiero :P

Welkom, Niels nummer 324455324555,2 ;)

Bram Van Der Stichelen
8 november 2008, 22:15
ik ben niels, kwoon in belgie, kben 20
wil in 2009 meedoen aan drtcc met een eigen auto
het zal genaamd worde als R.S.C. Anderlecht Racing
het zal een witte auto worden met nu nog logo van fortis
maar later miss het nieuwe logo van bnp paribas fortis
co sponsors zijnn coca cola, belgacom en sn brussels airlines, + logo van de belgische pro leugue

dit was een korte inleiding
ik wacht om het spel te kopen, wegens ik nog een nieuwe pc moet kopen
ik zou ook een stuur en pedalen gaan kopen voor realistischer effect

voila dit is wat ik wou zegge

aangenaam

Wordt toch wat moeilijk om nog een fortis wagen op de grid te krijgen ;)

http://img528.imageshack.us/img528/2260/racesteam20081030220128ag7.jpg

nisa
9 november 2008, 00:52
Wordt toch wat moeilijk om nog een fortis wagen op de grid te krijgen ;)

http://img528.imageshack.us/img528/2260/racesteam20081030220128ag7.jpg

het thema is Anderlecht, dus ja, der zijn nog andere sponsors hoor
geen paniek, het is niet dezelfde als de jouwe

Bram Van Der Stichelen
9 november 2008, 01:03
Ik bedoelde alleen maar dat het niet echt realistisch is als er 2 wagens met dezelfde (hoofd)sponsor gaan rijden:)

Peter
9 november 2008, 01:20
Och dat doen ze in F1 ook :p

Bramzel
9 november 2008, 02:46
Ik bedoelde alleen maar dat het niet echt realistisch is als er 2 wagens met dezelfde (hoofd)sponsor gaan rijden:)

Zeker niet met die hoofdsponsor nee ;)

nisa
9 november 2008, 10:33

ik heb er voor gezord dat fortis van de wagen verdwijnt
het zal wss een van de volgende sponsors worde belgacom tv, mastercard, randstad, cocaa cola

tis egt nu een anderlecht auto

RobinM
22 november 2008, 23:48
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier en laat ik me eens voorstellen :)
Mijn naam is Robin Middelburg, ben 18 jaar en kom uit Soest. Mijn hobby en passie's: fotografie en autosport! :D Sinds eind 2006 ben ik actief autosport gaan volgen, vooral het NK HTGT en de DSC. Al die tijd ben ik alleenmaar in nederland naar Zandvoort en Assen geweest maar in juli dit jaar ben ik naar LeMans Classic geweest en eind september stond Spa Six-hours op de planning. Sinds dat laatste weekeinde ben ik 'fotograaf' voor Tachyon Motorsport :) Kijk op www.tachyon.nu (http://www.tachyon.nu) voor wat foto's van Spa. Kijk hier (http://s160.photobucket.com/albums/t186/vcr-team/) voor meer autosport foto's.
Vanaf volgend jaar ga ik het nieuwe Dutch GT4 actief volgen. Zoals sommige misschien weten doet Allard Kalff samen met Michiel Campagne mee in de Mustang FR500C die bij Tachyon Motorsport vandaan komt.

Mijn foto uitrusting: Olympus E500, Zuiko 14-45mm f/3.5-f/5.6, Zuiko 40-150mm f/3.5-f/4.5, Metz 48AF-1 en binnenkort een echte lens: de Sigma 70-200mm f/2.8-f/3.5.

Groeten,
Robin

Niels Tieman
24 november 2008, 11:44
En welkom Robin!

We hebben wat foto-threads, naast onze leagues natuurlijk, waar je zonder twijfel veel met ons mag delen:D

Ralffoxx
24 november 2008, 13:46
Welkom Robin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mark van Zanten
24 november 2008, 14:40
Welkom Robin!

Bram Kocken
24 november 2008, 15:25

Ik ben benieuwd naar je foto's! Heb je iets van een online portfolio?

RobinM
25 november 2008, 00:40
En welkom Robin!

We hebben wat foto-threads, naast onze leagues natuurlijk, waar je zonder twijfel veel met ons mag delen:D

Dat lijkt me erg leuk! Ben zelf ook bekend met RFactor, GTR2, GTL, GTR Evo, enz. dus zal zeker online te vinden zijn :)

Ik ben benieuwd naar je foto's! Heb je iets van een online portfolio?

Op www.tachyon.nu zijn alle foto's vanaf de Spa Six-hours (m.u.v. de GT4 test van 28-10) van mij. Er zijn nog een aantal albums met mijn foto's maar die zijn wat minder ;)
De foto's van het komende seizoen zullen overigens beter worden na de aanschaf van mijn nieuw lichtsterkere telelens.
Heb op dit moment geen online portfolio maar dat ga ik de komende tijd maar eens doen, toch wel handig.

Ik heb wel al mijn autosport foto's tot nu toe online staan op Photobucket: http://s160.photobucket.com/albums/t186/vcr-team/

Hier kan je een 'kleine' selectie van mijn LeMans Classic 2008 weekeinde zien (3200 foto's gemaakt :innocent: ).
http://s160.photobucket.com/albums/t186/vcr-team/Le%20Mans%20Classic%202008/

Gisteren even op Assen foto´s gemaakt van de Ford Falcon in de bijna vrieskou.... Dan is autosport fotografie toch even wat moeilijker :)

Jonas V
25 november 2008, 13:16
Ik stel me ook even snel voor. Ik lees hier al een tijdje mee en zat ook op het oude gamer forum.
Heb me een tijd goed vermaakt met een ouderwetse pc en gtr2. Nu gaat er binnenkort een nieuwe pc komen en dan wil ik me ook weer gaan wagen aan gtr evolution. In die paar vrije uurtjes in de week die ik heb stuur ik graag een rondje.

Jonas is de naam, 25 jaar en kom uit Rosmalen (naast 's-Hertogenbosch). Ben momenteel aan het afstuderen voor de opleiding commerciele economie bij Fatboy (van de zitzakken ;) )
Heb nog wat hobbies meer, aantal avonden per week naar de sportschool, auto's algemeen zijn een hobby en heb zelf een gestylede Toyota Corolla uit 96.
Daarnaast nog een vriendin dus lekker druk met alles.
Aan de online competities zal ik niet snel mee doen maar in de discussies over formule 1 en wat patches voor gtr zal ik me zeker mengen.
Nu eerst maar eens een PC gaan zoeken die dit alles aan kan

Bram Kocken
25 november 2008, 14:43
Woeh, Rosmalen, dat is om de hoek (woon (nog) in Vught ;))

Welkom Jonas!
Heb je foto's van je Corolla? :D Dat je het gestyled niemt, klinkt in ieder geval dat je het serieus neemt en mooi opbouwt!

Jonas V
25 november 2008, 14:49
Haha ja ik heb een hekel aan mensen die het tunen noemen, tunen doe je onder je motorkap ;)
Vught kom ik regelmatig langs als ik naar m'n vriendin rij in Gilze-Rijen

foto's zijn hier te zien:
http://www.corollaclub.nl/fotos/lp/lp.php?action=show&id=439

Jonas V
25 november 2008, 14:53
Hmm dat zijn nog oude foto's zie ik. Het zilere kippengaas is sinds een jaar zwart. Dat is een stuk netter al zeg ik het zelf

tinyriconen
25 november 2008, 14:56
Laat ik me ook nog even voorstellen voor de mensen die mij nog niet zo kennen.

Ik ben Ricus Winnubst, ter aarde gebracht op 6 juli 1990 te Heerlen. Na de HAVO te hebben afgerond in 2006 ben ik, omdat ik geen idee had wat ik moest gaan doen, komen te werken bij de plaatselijke C1000. Dit doe ik nu nog steeds, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid m'n laatste jaar als fulltimer zijn. Ik heb niet echt een duidelijke titel of functie, maar ben eigenlijk de persoon die alles doet en naar wie iedereen toe komt met vragen. Soort bedrijfsleidertje ;) Volgend schooljaar ga ik beginnen aan de CALO (HBO Sport en Bewegen) op het Windesheim, Zwolle. Ik ben benieuwd hoe de terugkeer naar school me zal bevallen.

Naast het werken heb ik als grote passie Keepen. Al zo'n 10 jaar nu ben ik keeper bij de lokale club en de toekomst ziet er erg rooskleurig uit voor me. Ik ben, als 2-jaars A, nu doorgeschoven naar de tweede selectie en vermoedelijk ben ik met 2 jaartjes de vaste keeper van het eerste. Naast voetbal ga ik ook geregeld wielrennen of tennissen met vrienden.

Buiten sport en werk om besteed ik ook veel tijd aan gamen en gitaar spelen. Een muzikaal talent ben ik niet, maar wel een liefhebber. Ik luister ook veel muziek. Mijn interesse ligt van 80's classic rock tot aan moderne Alternative Metal ongeveer. Qua games speel ik het liefst race games, sport spellen, games met sterke verhaallijnen en ver daar bovenuit steekt de categorie waar alle Guitar Hero en Rock Band games onder vallen.

Wat simracen betreft reed ik vroeger als klein kindje wel eens wat GP2 en 3. Maar toen ik in 2004 aan de GPx Pro League meeging doen begon ik pas écht te racen. Echter ben ik nooit handig geweest met setups en heb ik nooit echt pure snelheid gehad. Desondanks rijd ik met alle plezier en dat is nu in de FPL exact het zelfde. Alleen ben ik nog iets langzamer ;)

Mark van Zanten
25 november 2008, 17:11
Welkom Jonas en Ricus!

@Ricus: leuk dat er weer een gitarist bijkomt hier! Volgens mij begint er langzaam aan een aardig aantal gitaristen/muzikanten hier te komen! :p

Niels Draijer
12 december 2008, 22:17
Jammer dat er nog geen thread waar je een foto van jezelf moet plaatsen. Ik ben echt retebenieuwd wie er schuil gaan achter die forumnamen ;)

paulpeter
12 december 2008, 23:47
Ken d'r al heel wat van hier. De meeste via ZAC meetings en sommige ook nog uit de gp4 tijd. Het is wel leuk om te weten tegen wie je raced. Maakt het op een of andere manier toch anders.

Niels Draijer
13 december 2008, 00:05
Ken d'r al heel wat van hier. De meeste via ZAC meetings en sommige ook nog uit de gp4 tijd. Het is wel leuk om te weten tegen wie je raced. Maakt het op een of andere manier toch anders.

Inderdaad. Voor member die later in dit wereldje zijn gestapt is het leuk omdat ik geen beeld kan vormen tegen wie je racet. Uiteraard heb ik wel een voorstelling van sommige members maar het is leuker om het gezicht erbij te zien. Ik zal morgen wel ff een threadje starten;)

Stefan Kollee
13 december 2008, 00:09
Ik had me ook nog niet voorgesteld kwam ik net achter.
Zoals de meesten al wisten ben ik nog een Stefan uit Boxmeer.
Stefan Kollee.
Ik doe de Havo en ik wil journalistiek gaan volgen in Zwolle. Mijn roots liggen in Friesland, maar mijn liefde bij Groningen.
Ik heb een Xbox 360 waarbij ik me dagelijks vuil maak aan hevige shooters, GTA IV en de Rock games.
Ben fan van alles waar een flinke gitaarsolo :rockon: in zit, met als uitsteker Bruce Springsteen (en gevolg).
Ik houd ook erg van racegames alleen, ik blijf Hollander dus ik wil niet te veel geld in mijn pc steken:closedeyes: (dus tot nu tot GP3 en DTM race driver 3).
Hopelijk kennen jullie me nu wat beter en weten jullie wat mijn achtergrond is.
Groeten.

Fabian de Jong
13 december 2008, 02:21
Jammer dat er nog geen thread waar je een foto van jezelf moet plaatsen. Ik ben echt retebenieuwd wie er schuil gaan achter die forumnamen ;)
Nou ik zou zeggen maak er één aan en begin met jezelf :)

Oh en welkom nieuwe leden :)

Bram Kocken
13 december 2008, 11:11

Hey, ik weet waar ze kan vinden! En je bent er ook al op aangesloten! It's called The Internet! ;)

Maik Peters
13 december 2008, 12:47
Ik wil alle mensen van deze maand , vorige maand en de maanden daarvoor welkom heten :)

Wie weet tot op de baan...
Gegroet,
Maik

paulpeter
13 december 2008, 22:50
Hey, ik weet waar ze kan vinden! En je bent er ook al op aangesloten! It's called The Internet! ;)

Niet aan beginnen, anders heb je weer mensen die heel je hyves pagina onder spammen:laugh:

Fr3d
14 december 2008, 14:05
Hallo

ik ben nieuw hier. Ben hier gekomen door een topic over endurance rijden hierzo
Fred is de naam. Ik doe nu bijna 1 jaar aan simrijden en bijna 3maanden aan simracen.
Het racen doe ik nu bij simracing.nl
Het GTR8 seizoen is nog niet voorbij, woensdag laatste race, en ik maak een kleine kans op het kampioenschap.
Hobbys enzo ga ik jullie niet mee lastig vallen.
Ik heb verder nog niet veel simrace ervaring. Vroeger wel veel racegames gespeeld. Vorig jaar kocht ik een computer en had GTR2 geinstalleerd, met die ben ik wat verder gegaan.
ohja voor wie het weten wil, ik kom uit hoogvliet

Roy Visser
14 december 2008, 14:22
Hallo

Het racen doe ik nu bij simracing.nl
Het GTR8 seizoen is nog niet voorbij, woensdag laatste race, en ik maak een kleine kans op het kampioenschap.

Je loopt ongeveer 20 punten achter voor de titel op server 2 toch? Moet je wel onwijs je best doen :) Veel geluk iig :thumbup:

Fr3d
14 december 2008, 14:35
Je loopt ongeveer 20 punten achter voor de titel op server 2 toch? Moet je wel onwijs je best doen :) Veel geluk iig :thumbup:

Klopt, het een ook een hele kleine kans.
Eerst was de doelstelling, niet achteraan rijden
toen niet gelapt worden, toen op het podium ( won een race)
en nu dus in de top5 eindigen van dit seizoen.
top3 zou fantatisch zijn, en winst.. ja een klein wonder.

Mark van Zanten
14 december 2008, 15:53
Welkom Fred:) Heel veel succes met het kampioenschap nog binnen te halen! :thumbup:

Fr3d
17 december 2008, 18:23
offtopic: kampioenschap wordt lastig, heb geen snelheid op de baan in de regen.
Nu maar hopen dat ik de race uit rijdt zonder brokken dan behoudt ik misschien wel mijn top5 classering

George Pol
9 februari 2009, 22:59
Eh ... een voorsteldraadje. Vooruit dan maar. "Een ouwe zak van 47 die nog met een stuurtje en pedalen speelt" zei m'n dochter laatst. :huh1: Ach, die jeugd van tegenwoordig. Gelukkig meende ze het niet echt. :D Mijn eerste ervaring met simracen was met een Atari-spelcomputer. Werkelijk nostalgie als je dat nu terugziet. Mijn eerste stuurtje was een MS Sidewinder die weer van zolder kwam nadat GTR 1 was verschenen. Daarna is het echt hard gegaan en is dit een serieuze hobby geworden met geweldige side-effects. Eén daarvan is de jaarlijkse meeting met lotgenoten tijdens de 24 uur van Spa. :p Als je daar nog nooit bij bent geweest ...... 60 euri voor 3 dagen racen met toegang tot het hele circuit, incl. paddock en pitwalk. Inmiddels heb ik nu ruim 2,5 jaar een ECCI Trackstar 6000 stuur en pedalen en heb vorig jaar voor een prikkie een vreselijk comfortable Scheel-autostoel op de kop getikt die nu dienst doet als racestoel. Mijn voorkeuren? Nog steeds vind ik GTR 2 the best. Kan maar niet wennen aan Evo en heb dat eigenlijk al aan de kant gemikt. Met rFactor rij ik F106, Champcar, ILMS en af en toe NAGT. Ben al twee jaar member bij Race2Play en heb er daar inmiddels 40.000 miles in officiële races op zitten. Ja klopt ... ben eigenlijk niet goed wijs. :lol:

Bram Van Der Stichelen
9 februari 2009, 23:03
Welkom :) Er zitten hier nu toch al een paar personen boven hun 40, ik voel me plots zo ontzettend jong :p

Bramzel
9 februari 2009, 23:07
Welkom George :D D'r zitten hier oude jongeren en jonge ouderen van alle leeftijden en rangen en standen, dus je zal je ongetwijfeld thuis voelen ;)

Sander Hogendoorn
9 februari 2009, 23:09

Darthwillie
9 februari 2009, 23:11
welkom, goed dat er 12+ ers bijkomen :p

Robert Saalmink
9 februari 2009, 23:13
Ik voel me ineens weer jong :p

paulpeter
9 februari 2009, 23:15

Niels Tieman
9 februari 2009, 23:20
Welkom George,...

@Robert; Nou kan ik heel veel lullige opmerkingen maken... maar zo ben ik niet :p

LUDO-B
9 februari 2009, 23:31
Welkom, nu voel ik me ook weer jong.:thumbup:

Mark van Zanten
9 februari 2009, 23:37
Welkom George! :)

Maik Peters
10 februari 2009, 09:14
Leuk dat je hier bent gejoint George! en dat je maar vele kilometers mag makan! :cool:

RSRoy
10 februari 2009, 10:00
Welkom George, leeftijd is ook maar relatief he ;)

Ferroeni
10 februari 2009, 10:11
George, welkom. En zoveel jaar scheel je nu ook weer niet met mij (12 jaar maar) :)
En misschien kom ik je nog wel eens tegen op de baan.

Bramzel
10 februari 2009, 10:12
Ach, 47 is gewoon 25 met 22 jaar ervaring ;) Overigens is hij nog niet de oudste hier volgens mij, als ik me niet vergis is Dick de 50 gepasseerd.

Fabian de Jong
10 februari 2009, 13:21
Ach, 47 is gewoon 25 met 22 jaar ervaring ;) Overigens is hij nog niet de oudste hier volgens mij, als ik me niet vergis is Dick de 50 gepasseerd.
En Ludo is ook de jongste niet meer. Maar ach leeftijd maakt weinig uit zolang je er maar plezier in hebt :)

Gerben vd Broek
10 februari 2009, 15:30
*Denkt even terug aan een paar jaar geleden. Aart Vink die toen een fanatiek painter was, met zijn 60+ jaar.*

Welkom George. Veel raceplezier toegewenst. En de overstap naar Evo zal denk ik toch moeten gebeuren. GTR2 wordt ouder en ouder, en animo verdwijnt dan langzamerhand. Zolang GTR2 leagues/racen gehouden worden zit je zeker goed :).

Stefan van Renselaar
10 februari 2009, 19:50
welkom, goed dat er 12+ ers bijkomen :p

14+ hoor :innocent: :P

Daniël
10 februari 2009, 20:30
Welkom!

*Denkt even terug aan een paar jaar geleden. Aart Vink die toen een fanatiek painter was, met zijn 60+ jaar.*

Heeft iemand nog wat van hem gehoord eigenlijk? Voordat DRNL een eigen site kreeg was hij al een hele tijd inactief.

Niels Tieman
10 februari 2009, 20:32
Welkom!

Heeft iemand nog wat van hem gehoord eigenlijk? Voordat DRNL een eigen site kreeg was hij al een hele tijd inactief.

Ik spreek Aart één keer in de zoveel tijd. Hij heeft beloofd langs te komen op het nieuwe forum binnenkort! :D

AVH2010
11 februari 2009, 02:19
Nou het heeft even geduurd, maar daar ben ik dan. Eerst maar eens beetje rond kijken hoe het hier allemaal gaat.
Misschien als ik het virus weer te appken krijg.??? Wel dan stap ik maar eens achter mijn rolater.

Niels Tieman
11 februari 2009, 02:26
Kijk, als je het over de duvel hebt ! :D Welkom (terug) Aart!

Bramzel
11 februari 2009, 10:08
Aaaart :D Welkom terug! Als je het virus nu weer te pakken krijgt kan je in een echte Volvo stappen in het DRTCC ;)

Robert Saalmink
11 februari 2009, 10:08
Noem je Aart nu de duvel? Nee toch!

Aart, welkom! :thumbup:

Volgend seizoen een rollator-cup? :crash:

Mark B
11 februari 2009, 10:09
Bwaaaa Aart!!! Die ken ik nog wel zeg :) Jeetje wat een tijd geleden...
Al die GP Proleague figuren komen hier langs, leuk zeg! Welkom!!
Opa was het toch?? ;)

Mark van Zanten
11 februari 2009, 10:27
Welkom Aart! Das wel een hele tijd geleden zeg :P

RSRoy
11 februari 2009, 11:53
Hmmm Proleague heb ik in een grijs verleden ook nog eens gereden. Ken daar alleen nog maar 2 namen van (buiten Robert en Niels) volgens mij. Mijn teambaas destijds in de F3000 klasse en mijn teamgenoot, van beiden trouwens nooit meer wat vernomen.

Raikkonen_WC
11 februari 2009, 14:54
Welkom!

Vroeg ik me idd ook laatst af. "Opa Forum" leeft nog wel hoop ik?

Darthwillie
11 februari 2009, 15:01
PSSSTT tweede post van deze pagina :p

joostingh
11 februari 2009, 15:03
Hey Aart,

Nog vaak te vinden in Hardenberg?

Was namelijk best gezellig even in de zomer een bakkie te doen bij mij thuis.

Daniël
11 februari 2009, 16:07
Nou het heeft even geduurd, maar daar ben ik dan. Eerst maar eens beetje rond kijken hoe het hier allemaal gaat.
Misschien als ik het virus weer te appken krijg.??? Wel dan stap ik maar eens achter mijn rolater.

Welcome back! Ik was eerst The_F1-lover, later DaVinCi hehe.

Niels Draijer
11 februari 2009, 16:23
Welcome back! Ik was eerst The_F1-lover, later DaVinCi hehe.

The F1-lover :laugh:
Ik mga hopen dat die naam van héééél lang geleden is;)

Daniël
11 februari 2009, 17:16
Ik heb me in augustus 2003 op het gamer.nl geregistreerd. Toen was ik 12 hehe.

RSRoy
11 februari 2009, 18:19
Ik heb me in augustus 2003 op het gamer.nl geregistreerd. Toen was ik 12 hehe.

Oi ik in Sep 2001, toen was ik uuhhhhh net 17. Poe waar gaat de tijd heen:laugh:

Gerben vd Broek
11 februari 2009, 19:03
Hmmm Proleague heb ik in een grijs verleden ook nog eens gereden. Ken daar alleen nog maar 2 namen van (buiten Robert en Niels) volgens mij. Mijn teambaas destijds in de F3000 klasse en mijn teamgenoot, van beiden trouwens nooit meer wat vernomen.

Die 2 zouden dan Tjerk Korving en Gerben vd Broek moeten zijn :). Organisatie destijds daar, en nu hier :).

Stefan van Renselaar
11 februari 2009, 21:30
Ik zal maar geen opmerking maken dat het langzaam aan bejaarderacing.nl wordt??? :wheelchair::wheelchair:

Tjerk Korving
11 februari 2009, 22:41
Zo, dat was alweer in 2001 zag ik net. Voor Bleeker GP van Priyantha Bleeker. Dat is ook alweer een aantal jaar geleden dat ik die heb gesproken.

Ergens kwam je naam me al bekend voor maar dat verklaart het weer. :)

Robert Saalmink
11 februari 2009, 23:01
Ik ben meneer Bleeker een tijdje terug nog op het Tweakers.net forum tegengekomen. Ik weet niet of hij nog actief simraced eigenlijk.

Bram Kocken
11 februari 2009, 23:04
Ik zal maar geen opmerking maken dat het langzaam aan bejaarderacing.nl wordt??? :wheelchair::wheelchair:

Voorlopig zijn die 'bejaarden' nog wel veul sneller dan meneer Stefan in de pubertijd ;)

paulpeter
11 februari 2009, 23:04

Welkom terug Aart, is al weer een tijdje terug:)

RSRoy
12 februari 2009, 09:13
Zo, dat was alweer in 2001 zag ik net. Voor Bleeker GP van Priyantha Bleeker. Dat is ook alweer een aantal jaar geleden dat ik die heb gesproken.

Ergens kwam je naam me al bekend voor maar dat verklaart het weer. :)

Precies Tjerk, heb je ff de resultaten moeten nakijken:rolleyes:

Teamgenoot van mij was toen Bas Paalman als ik me niet vergis, volgens mij ging die toen een piloten opleiding doen en daarna ook niks meer van vernomen.

(ik wist trouwens ook niet meer dat jij de Tjerk was van de ProLeague:blushing:)

Robert Saalmink
12 februari 2009, 11:52
En dat die league hier 'Formula ProLeague' heet en dat Tjerk en Gerben die organiseren, didn't ring any bells???? :whistling:

Bram Kocken
12 februari 2009, 12:21
:lol: Touché!

Maar Roy rijdt toch ook nog niet mee :P

Tjerk Korving
12 februari 2009, 14:08
Precies Tjerk, heb je ff de resultaten moeten nakijken:rolleyes:

Teamgenoot van mij was toen Bas Paalman als ik me niet vergis, volgens mij ging die toen een piloten opleiding doen en daarna ook niks meer van vernomen.

(ik wist trouwens ook niet meer dat jij de Tjerk was van de ProLeague:blushing:)
Klopt, ben even gaan snuffelen in de statistieken. :D

Bas herinner ik me wel inderdaad maar daar heb ik zelf ook niets meer van vernomen nadat hij stopte met de league. Dat is wel met meer al duiken sommigen hier ineens weer op.

RSRoy
12 februari 2009, 14:36
:lol: Touché!

Maar Roy rijdt toch ook nog niet mee :P

Klopt, ik heb zelfs nog nooit in het FPL subforum gekeken volgens mij:innocent:

Maar volgens mij gaat het een beetje offtopic...

Gerben vd Broek
12 februari 2009, 18:08
De statistieken van de GPxPL vind je hier (exclusief seizoen 2007).

http://livegrid.gp-proleague.nl/historie/stats.php?actie=perrijder
kwestie van je naam aanvinken.

BTW. Aart Welkom terug. Is een tijd geleden dat wij nog contact hebben gehad.

CannonDale
17 februari 2009, 20:36
Hoi Digital racers.

Kleine voorstelling van mezelf.

Ik ben Riley Gustina, 33 jaar en dedicated simracer. :cool: Speel al jaren racespellen en zal dat tot mijn rollator blijven doen denk ik zo. :laugh: Van F1 tot Toca. Van Grand Turismo tot Richard Burns. (NFS, tja laat ik die ook maar noemen) Maar toen de 1e demo van GTR uitkwam was het gedaan met de rest. Eindelijk een waardige sim. :thumbup: grijs gedraaid on line in public servers en net zo met GTR2. Wist toen nog steeds niet dat er echte kampioenschappen on line werden gehouden tot ik op een gegeven moment stuitte op Simracing.nl. Heb me direct ingeschreven. Eindelijk echt serieus race, echt de auto afstellen, echte regels aanhouden, kortom echt simmen :thumbup: Kon gelijk goed meekomen op Server 2 waardoor ik het volgende seizoen over mocht naar Server 1. Ga nou mijn 4e seizoen in bij S.NL en heb het maar al te goed naar m'n zin.

Kort geleden zag ik jullie post voor DRES op de forum en het leek me wel wat zo'n Endurance race. Heb voor het 1st aan een Endurance meegedaan gedaan op S.NL met een 3 uurs race op Monza. Vond het wel gaaf en 3 uur viel toch nog wel mee. Houten billen dan wel. :crying: Heb 2 slachtoffers kunnen vinden in de vorm van mijn broer Eddy Gustina en Richard Hamaker om mee te doen aan DRES. Samen gaan wij als AA Connection op de grid verschijnen in een Audi R10. We hopen er het beste van te maken.

Aangenaam en heb er zin in. :thumbup:

Greets,
Riley Gustina

Niels Tieman
17 februari 2009, 20:39
Hej Riley! Welkom en wederom een deelnemer aan de DRES! :D

Gezelliggggg :D

Robert Saalmink
17 februari 2009, 20:58
Welkom Riley!

Roy Visser
17 februari 2009, 21:21
Welkom Riley :)

John
17 februari 2009, 21:49
Heey Riley, ken ik jou niet ergens van? :rolleyes:

Uuhhh, ik heb de vorige DRES race op Monza al mee gedaan maar ik zie dit topic nu pas.

Ik ben dus John Oldenburg, 49 jaren oud. Ik sleutel in het dagelijks leven aan BMW motoren. En mijn hobby is dus simracen en dat doe ik bij Simracing.nl en nu dus ook hier. Samen met Fred Visser neem ik deel aan de DRES.

Robert Saalmink
17 februari 2009, 22:17
Ook welkom John :)

Ferroeni
17 februari 2009, 22:18
Welkom John en Riley

CannonDale
17 februari 2009, 23:39
Heey Riley, ken ik jou niet ergens van? :rolleyes:

:laugh:

Ha die John.
Hhmmm. S.NL ?? :cool:

Eddy Gustina
25 februari 2009, 14:47
Hoi, mijn naam is Eddy Gustina.
Ben 36, en kom uit Arnhem.
Doe al een paar jaar mee aan Simracen bij S.NL.
Hoorde via mijn broertje over DRES en kon het niet laten om op te geven.
En na enige teste sessies, moet ik zeggen dat het me heel erg goed bevalt.
Mod i s echt Vet, auto stuurt heerlijk, was wel ff wennen een Diesel.
Jammer dat we er een beetje laat achter komen, maar hopelijk komt er nog een seizoen.
Ben dan zekers van de partij. :thumbup:

Niels Tieman
25 februari 2009, 14:55
Welkom Eddy! :D Arnhem is inmiddels goed vertegenwoordigd binnen DRNL :)

Robert Saalmink
25 februari 2009, 14:57
Arnhem de gekste! <insert doelloos gejoel here> :p

Niels Tieman
25 februari 2009, 14:58
Wat zit er in je koffie vandaag, Robert? ;)

CannonDale
25 februari 2009, 15:21
Arnhem de gekste! <woohhoo - Arnhem Represent - yeah baby - Big Up to Arnhem :thumbup: - :laugh: > :p

Denk dat dit wel voldoende is :cool:

Ralffoxx
25 februari 2009, 15:23
Ah meer mensen in mijn buurt :P

Robert Saalmink
25 februari 2009, 15:39
Wat zit er in je koffie vandaag, Robert? ;)

3 Finimal's tot op heden. We halen het einde van de dag wel denk ik...

Roy Visser
25 februari 2009, 18:05
Welkom Eddy :)

Eddy Gustina
25 februari 2009, 22:35
Welkom Eddy :)

Thanks

clipto
26 februari 2009, 00:59
Wooops :D

Dit topic had ik inderdaad ook even gemist.
Laat ik me ook even netjes aan jullie voorstellen ;)

Ik ben dus Jarno, vandaag 29 lentes jong geworden en sinds september 2007 verslaafd aan simracen.
Heb tot groot genoegen van mijn lieve vriendin onze logeerkamer veroverd :P en er een ware simrace-tempel van gemaakt.
Daar staat nu dus een VPP rack met daarop een G25 stuur en shifter, een set zelfgemaakte CST pedalen, een Sparco Pro2000 kuipstoel en er hangt een mooie beamer aan de muur achter me.

Buiten het simracen werk ik ook nog heel wat uurtjes per week als Technisch Manager bij een ICT bedrijf.
Woon ik sinds een kleine 2 jaar samen met mijn schat Martine en ben ik in het bezit van een to-be totaal gerestaureerde Toyota MR2 met turboblok.

Goed, genoeg over mij weer.
Meer info staat op mijn persoonlijke site (klik op de signature hieronder om daar te komen.)

Ohja, wat brengt mij hier...
DRES! Road America, here we come! :D

CannonDale
26 februari 2009, 10:43
Congrats man !! :rockon:
Nog vele jaartjes kerel. :detective:

Raikkonen_WC
26 februari 2009, 11:55

HEY OPA FORUM!!!!

Welkom terug. We misten je hier al :D

Man, had helemaal over je post heen gelezen! Hoe is het. moeten elkaar weer eens spreken op MSN.

Ivanzoomski
21 maart 2009, 20:36
Ik ben Ivo, 32 jaar en heb me ingeschreven om deel te kunnen nemen aan de F3000 league.

Na een jaartje pauze van GTR1 en 2 ben ik nu weer actief met GTR Evolution. Enkele jaren geleden veel geracet op Speedgeezers en momenteel actief op R2P. Daar stoppen ze met de F3000 en da's jammer omdat ik de snellere formule wagens juist zo leuk vind. Daarom recentelijk ook rFactor gekocht om F1 te kunnen rijden, maar da's wel behoorlijk wennen :blink:

Lijkt me errug leuk om in een Nederlandse league mee te doen.

Daarbij ben ik gelukkig ook niet de oudste op het forum :D

Robert Saalmink
21 maart 2009, 20:40
Welkom :) leuk dat je mee gaat doen, hou het forum in de gaten voor het laatste FPL nieuws :)

Tosemime
24 april 2009, 00:04
goeienavond heren,

maar even van de gelegenheid gebruik maken om dit topic omhoog te schoppen :p

Ik ben Nick Hidding, 21 jaar, woonachtig in zeewolde en al geruime tijd autosport liefhebber:)

Ik volg dit forum al geruime tijd, zelfs al bij het digitalracing gedeelte van gamer.nl:thumbup: Ben dus wel redelijk bekend met het forum, maar ben eigenlijk altijd meer een lezer dan een poster geweest. moet maar eens verandering in komen ;0

Ik volg formule 1 inmiddels een jaar of 12, maar ben daarnaast ook fan van de moto gp, le mans series, a1 gp en noem het allemaal maar op.

Race games speel ik ook regelmatig (gtr 1 en 2 staan in de kast), maar bij een gebrek aan een stuur is het tot nu toe nog niet erg serieus geweest:innocent:

Greetz,
Tosemime

Niels Draijer
24 april 2009, 00:11
Welkom Nick!

Bram Kocken
24 april 2009, 01:07
Welkom hier Nick :) Mooi om te zien dat zelfs de meest verstokte gast, zich na lange tijd registreert en zich mengt in de gespreken!

Robert Saalmink
24 april 2009, 01:18
Welkom Nick! Snel stuurtje kopen en meedoen! Of gewoon gezellig hier in het forum rondhangen, dat mag ook :)

Ferroeni
24 april 2009, 08:38
Welkom Nick. Als je wilt gaan simracen is een stuurtje een must. En ik kan je aanraden om er 1 te kopen, want het is zeer de moeite waard. Hopelijk zien we je eens op de baan.

RSRoy
24 april 2009, 09:08
Welkom Nick :D

Tosemime
24 april 2009, 10:28
Ja lezen is leuk, maar meedoen is leuker :D Volgde gamer.nl ook al sinsd 2004:blink: heb me daar ook wel eens geregistreerd, maar verder dan 3 posts ben ik niet gekomen:innocent:

heb een tijd lang met toetsenbord gtr2 gedaan, ging niet eens heel slecht, maar als je online wil meedoen is een stuurtje toch wel noodzakelijk idd.

Heb eerder wel een stuurtje gehad (sports car gt:D)

RSRoy
24 april 2009, 10:30
Heb vroeger wel een stuurtje gehad (sports car gt:D)

Old Skool :thumbup:

Tosemime
24 april 2009, 10:37
geniale game was dat:cool: heb ik me heel wat uurtjes mee vermaakt!

CuqeBaqer
24 april 2009, 17:56
Ja lezen is leuk, maar meedoen is leuker :D Volgde gamer.nl ook al sinsd 2004:blink: heb me daar ook wel eens geregistreerd, maar verder dan 3 posts ben ik niet gekomen:innocent:

heb een tijd lang met toetsenbord gtr2 gedaan, ging niet eens heel slecht, maar als je online wil meedoen is een stuurtje toch wel noodzakelijk idd.

Heb eerder wel een stuurtje gehad (sports car gt:D)

Je woont bij mij in het dorp kerel haha. Welcome btw.

Niels Tieman
24 april 2009, 17:56
Welkom idd! :D

Tosemime
24 april 2009, 19:46
Bedankt allemaal!

Je woont bij mij in het dorp kerel haha. Welcome btw.

zeewolde ftw:D

CuqeBaqer
24 april 2009, 21:05
Ga jij toevallig naar de kroeg vanavond ?

Bramzel
24 april 2009, 21:12
Daar zijn pm's en msn geschikt voor Raymond.

Garcon Koen
27 april 2009, 12:23
Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen, ik hing af en toe weleens rond op digitalracing op gamer.nl. Nu ik wat ouder en uiteraard wat wijzer ben ;) wil ik mee gaan racen.

Ik ben Koen, ik ben 18 jaar, blijkbaar één van de jongste op het forum. Speel al een tijdje racegames, vanaf F1 2001 denk ik zo. Nooit echt in competitie gereden, maar dat wil ik eigenlijk wel veranderen. Niet dat ik snel ben, vaak strand ik al, wanneer een set-up echt verschil gaat maken.
Ik ben voornamelijk gekomen voor de DRTCC, maar ik heb begrepen dat deze volzit en heb dus genoeg tijd om te oefenen.

Roy Visser
27 april 2009, 12:25
Hoi Garcon, welkom :)

Niels Tieman
27 april 2009, 12:27
Hej Garcon! Welkom.

DRTCC2 zit op het moment 'vol' maar daar komt nog wel een vervolg van en natuurlijk zijn de test-servers vrij te gebruiken! :D

Martijn Mezger
27 april 2009, 12:28
Welkom hier!
Ik weet er al 1 die jonger is, en dat ben ik. :P

Bram Kocken
27 april 2009, 12:38
Hoi Garcon, welkom :)
Hej Garcon! Welkom.

DRTCC2 zit op het moment 'vol' maar daar komt nog wel een vervolg van en natuurlijk zijn de test-servers vrij te gebruiken! :D
Jongens, hij heet Koen ;)

Koen, welkom!
Leuk dat er nog meer coureurs opduiken voor een nieuw seizoen DRTCC, als dat er hopenlijk komt. Dat je een van de jongere bent, geen enkel probleem lijkt me. Er rijden nog meer jongens mee van jou leeftijd maar daar merk je soms op de baan niks van!

Kom snel eens rondjes meedraaien op donderdagmiddag/avond, dan proef je een beetje de sfeer vooraf een race :)

Bramzel
27 april 2009, 12:39
Hoi Koen, en welkom!

RSRoy
27 april 2009, 13:58
Hey Koen, welkom hier. Leeftijd maakt helemaal niks uit joh. We zijn allemaal ergens begonnen, volgens mij reed ik al GP1 toen ik een jaar of 9 was :)

Ferroeni
27 april 2009, 14:41
Welkom Koen

Niels Draijer
27 april 2009, 18:47
Jongens, hij heet Koen ;)

Leuk dat er nog meer coureurs opduiken voor een nieuw seizoen DRTCC, als dat er hopenlijk komt. Dat je een van de jongere bent, geen enkel probleem

Wat!!!! De mooiste toerwagenklasse van Nederland en jij gaat twijfelen aan het bestaan!:surrender:

O en uiteraard welkom Garkoen.... ;)

Mark van Zanten
27 april 2009, 20:48
Welkom Koen :)

paulpeter
27 april 2009, 22:13
Welkom Koen:)

Revolt
27 april 2009, 22:43
Hey,

Revolt hier, voor degenen die me herkennen van forum.g.nl ;)

Ik had wat problemen met Grand Prix 4 en ben toen eigenlijk via het forum van gamer.nl hier terecht gekomen. :P Ik wist niet dat het allemaal zo groots was hier, leuke forums ook met veel topics over racegames en autosport.. Gaaf :)

Niels Draijer
27 april 2009, 22:44
Hey,

Ik had wat problemen met Grand Prix 4 en ben toen eigenlijk via het forum van gamer.nl hier terecht gekomen. :P Ik wist niet dat het allemaal zo groots was hier, leuke forums ook met veel topics over racegames en autosport.. Gaaf :)

Wederom een warm welkom Revolt.

Robert Saalmink
27 april 2009, 22:46
Welcome back Revolt! We waren even bang dat we je kwijt waren geraakt in een of andere dimensie tussen GNL en hier... gelukkig heb je het licht gezien en ben je weer onder ons :p

Alle andere nieuwelingen ook van harte welkom natuurlijk!

Jeroen Ursem
27 april 2009, 22:47
Nicknames zijn zoo 2007 ;)

Neej, mag je zelf weten! Welkom Revolt (en Koen)

Bramzel
27 april 2009, 23:20
Nicknames zijn zoo 2007 ;)

Zegge, ff dimme [SS]Enigma :cool:

Robert Saalmink
28 april 2009, 01:13

Touché :surrender:

tinyriconen
28 april 2009, 11:36
Revolt, als in..
http://www.kmzpub.ru/games/images/re-volt-h.jpg
?

Welkom in ieder geval ;)

Bram Kocken
28 april 2009, 20:10

Enigma :blink: Dan heb ik nog met je in TDU gereden :P Wie was Ares dan?

Wissik wel hoor!

Niels Tieman
28 april 2009, 20:11
Dat was Roy Bram.. ;)

Gerben vd Broek
28 april 2009, 20:20
Revolt, als in..
?
Welkom in ieder geval ;)

Dat spel was geniaal. Heb dat echt uren met mijn broertje gespeeld om de snelste ronden te zetten op vooral de supermarkt met de diepvries.

Dennis Douna
28 april 2009, 21:57
Zo, ik zal me ook eens even voorstellen hier. Misschien kennen sommige me al van Simracing.NL, waar ik al zo'n anderhalf jaar actief ben.;) Ik ben dus Dennis Douna en sinds een paar maandjes 16 jaar oud. Ik woon in het prachtige Friesland en simrace zolang ik bij Simracing.NL rijd. Daarvoor heb onder andere DTM Race Driver 3 en natuurlijk NFS gedaan:p

Ik ben inmiddels bezig aan mijn derde NL.GTR seizoen en tot nu toe zijn die seizoenen niet slecht bevallen:D Daarom lijkt het me leuk om nog meer te doen met GT auto's. Ik ben dan ook van plan me in te schrijven voor ZAC6;)

Robert Saalmink
28 april 2009, 22:01
Hey Dennis, ik heb de naam wel eens voorbij zien komen inderdaad ;) welkom!

speed9
29 april 2009, 12:18
Nou ik heb me, denk ik, nog nooit voorgesteld hier.
Ben ondertussen wel een lid die langer op F-D is dan je een "noob" zou noemen.

Hoi ik ben Rick, ben 14 jaar oud,leef in DenHaag, mijn nickname hier is Speed9.
Nu de vraag : waarom speed9.
Vroeger heb ik gekart,en ik hou nog steeds van snelheids dingen, dus Speed en 9 omdat het me kart nummer was, en me geluks getal.

Robert Saalmink
29 april 2009, 12:27
Ehm, welkom :p

speed9
29 april 2009, 12:29
Ehm, welkom :pbedankt :P

RSRoy
29 april 2009, 12:36
Heb jij je wel voorgesteld Robert :p

Robert Saalmink
29 april 2009, 12:41
Heb jij je wel voorgesteld Robert :p

Dat vroeg ik me ook net af toevallig :blushing:

Nou eh, ik ben dus Robert... :p

Stefan van Renselaar
29 april 2009, 12:59

Dan weten we eindelijk wie jij bent ;)

speed9
29 april 2009, 13:00
Dan weten we eindelijk wie jij bent ;):D Ja een Kerel genaamt Robert,

Ferroeni
29 april 2009, 13:08

Hey Rick, welkom.

Goed om te lezen dan er nog meer Hagenezen op het forum zijn :thumbup:

Revolt
29 april 2009, 21:05
Meer dan je denkt ;)

Bram Van Der Stichelen
29 april 2009, 22:12
NOg een bekend gezicht :p Hi!
(had het op revolt, had niet door dat er al een nieuwe pagina was :p)

Jeroen Ursem
29 april 2009, 22:45
Welkom Robert! :laugh:

speed9
30 april 2009, 13:09
Hey Rick, welkom.

Goed om te lezen dan er nog meer Hagenezen op het forum zijn :thumbup:Ja, gelukkig wel, ik dacht dat ik de eenige was.:lol:

B M K
5 mei 2009, 10:31
Heey,

Zal ik me ook maar even voorstellen, al zullen sommigen me nog wel kennen;)

Ik ben Mark Kroesbergen, ben bijna 22 jaar en woon in het mooie Vorden.
M'n simracing-'carrière' is begonnen bij de ZAC1, al reed ik daarvoor ook wel met GP3 en 4. Het begon goed, met meteen het kampioenschap in de cup400. ZAC2 kon ik nog redelijk meekomen, alleen was m'n aanwezigheid niet altijd even goed. In ZAC3 maakte ik de overstap naar de cup600, maar dat beviel me niet heel goed. Dus begon m'n 'sabbatical', maar de motivatie is weer helemaal terug en zal ik me voor de ZAC6 weer voor de cup400 inschrijven. En misschien ook voor de DRTCC3. Dat was in het kort mijn simracing-'carrière'.

Tot gauw op de testservers;)

Darthwillie
5 mei 2009, 10:39
:thumbup1: welkom terug

Maik Peters
5 mei 2009, 10:42
Hey,

Een hele haagse invasie :) Welkom Revolt!

Ik ben dus Dennis Douna en sinds een paar maandjes 16 jaar oud. Ik woon in het prachtige Friesland en simrace zolang ik bij Simracing.NL rijd. Daarvoor heb onder andere DTM Race Driver 3 en natuurlijk NFS gedaan:p

Hallowa Dennis, ik heb je al even gezien op SPA :) met de C400auto's...
Welkom op het forum!

Nu de vraag : waarom speed9.

Hee Rick welkom op het forum en veel raceplezier vanuit DenHaag :)

Dag Mark, ik ken je niet, maar welkom terug zou ik zeggen!! :)

Robert Saalmink
5 mei 2009, 11:34
Heey,

M'n simracing-'carrière' is begonnen bij de ZAC1, al reed ik daarvoor ook wel met GP3 en 4. Het begon goed, met meteen het kampioenschap in de cup400. ZAC2 kon ik nog redelijk meekomen, alleen was m'n aanwezigheid niet altijd even goed. In ZAC3 maakte ik de overstap naar de cup600, maar dat beviel me niet heel goed. Dus begon m'n 'sabbatical', maar de motivatie is weer helemaal terug en zal ik me voor de ZAC6 weer voor de cup400 inschrijven. En misschien ook voor de DRTCC3. Dat was in het kort mijn simracing-'carrière'.

Tot gauw op de testservers;)

Krijg nou tieten! Een oud kampioen herrijst :thumbup: welkom terug Mark!

Bramzel
5 mei 2009, 13:08
Wow, da's lang geleden :D The return of Kroda Racing?

joostingh
5 mei 2009, 13:54
Dat vroeg ik me ook net af toevallig :blushing:

Robert,

Welkom hier :P

Niels Tieman
5 mei 2009, 14:03
WoW ! Dat is inderdaad lang geleden Mark! :D
Maar welkom terug. :D :thumbup:

speed9
9 mei 2009, 16:05
WoW ! Dat is inderdaad lang geleden Mark! :D
Maar welkom terug. :D :thumbup:
Zolang geleden, dat ik hem niet eens kent.

CuqeBaqer
10 mei 2009, 15:25
Zolang geleden, dat ik hem niet eens kent.

Jij loopt ook niet zolang mee.

speed9
10 mei 2009, 15:41
Jij loopt ook niet zolang mee.
Ik weet, bedoelde het ironisch, maarjah wanneer is DRNL 1 jaar ?

Daniël
10 mei 2009, 15:43
http://www.digitalracing.nl/index.php/component/content/article/40-nieuws/66-digitalracingnl-hoe-het-allemaal-begon.html

Geschiedenislesje. ;)

speed9
10 mei 2009, 16:02
http://www.digitalracing.nl/index.php/component/content/article/40-nieuws/66-digitalracingnl-hoe-het-allemaal-begon.html

Geschiedenislesje. ;)

Ja,maar ik bedoelde van af DR.nl site en niet de forum-Gamers.nl .

Daniël
10 mei 2009, 16:07
Ik geloof dat deze DRNL-site begin oktober vorig jaar helemaal in gebruik werd gesteld?:)

speed9
10 mei 2009, 16:52
Ik geloof dat deze DRNL-site begin oktober vorig jaar helemaal in gebruik werd gesteld?:)Elk geval :) wij waren te gelijk aangemeld, die dag.

Stefan van Renselaar
10 mei 2009, 17:03
3 oktober werd het opengesteld, want ik kan me nog iets herinneren dat Roy als eerste niet mod geregistreerd heeft. ;)

Darthwillie
10 mei 2009, 17:24
klopt 3 oktober 2008
zie dit draadje
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=64

Roy Visser
10 mei 2009, 19:38
3 oktober werd het opengesteld, want ik kan me nog iets herinneren dat Roy als eerste niet mod geregistreerd heeft. ;)

correct :) Maar zolang is meneer Kroesbergen niet verdwenen. Als die zijn ontwerp pen maar thuis laat :innocent: :lol:

Nee hoor Mark, welkom terug, en wanneer gaan we weer samen door het belgische bos wandelen? ;)

Niels Tieman
10 mei 2009, 22:10
Wandelen? Noemde jij dat wandelen? :P

speed9
14 mei 2009, 16:40
Nou, vandaag ben ik jarig, ben 15 jaar geworden, en nu gaat iedereen als die wil me feliciteren.

Zeepsop
14 mei 2009, 16:48
Vooruit dan.

GEFELICITEERD :D

Bramzel
14 mei 2009, 16:52
Gefeliciteerd Rick :) Mooie leeftijd, ben ik ook een jaar geweest.

speed9
14 mei 2009, 16:54
Gefeliciteerd Rick :) Mooie leeftijd, ben ik ook een jaar geweest.

Vooruit dan.

GEFELICITEERD

Bedankt :P.
Wat ik tot nu toe heb gekregen is, 50 euro van me ouders.

Darthwillie
14 mei 2009, 17:33
gefeliciteerd

speed9
14 mei 2009, 17:34
gefeliciteerd:) bedankt.
Zijn er nog meer (bijna) jarigen ?

Bramzel
14 mei 2009, 17:51
http://forum.digitalracing.nl/calendar.php?s=&c=1&week=&month=5&year=2009 ;)

Niels Tieman
14 mei 2009, 18:12
En voor zover ik weet is het een "Stel je voor"-thread en geen gefeliciteerd thread. :)

speed9
14 mei 2009, 18:21
En voor zover ik weet is het een "Stel je voor"-thread en geen gefeliciteerd thread. :)Wou een grap maken, met Stel je voor, als we allemaal vandaag jarig waren, maar dat was dan niet gepast;).

Ontopic: Toen ik begon, als nieuwe lid op DRNL.
Kreeg ik klachten, omdat ik te veel spelfouten maakte,geen tekens gebruikte en te veel zinloze posts had.
Hoe vinden jullie het nu gaan met mij, qua fouten en posts?