View Full Version : Nieuw hier? Stel je even voor!
Bramzel
30 januari 2012, 16:25
Je kan sowieso lekker meedoen op de testservers natuurlijk, daar zijn vaak genoeg mensen aanwezig :)
Gerben
30 januari 2012, 17:03
Ach is dat in nederland niet eigenlijk altijd het geval :D
Nope...:P :lol:
Welkom Alex!
Ruben Noordhoek
10 maart 2012, 20:55
Hey allemaal
Ik ben nieuw in iRacing en helemaal fan van oval racing.
net begonnen in de legends en vind dat al helemaal tegek.
Ik ben 25 jaar, veel gegamed al maar dit is mijn eerste online racegame
Wil me alleen richten op het oval racen, heb tot nu toe alleen maar de standaard content omdat ik pas 3 dagen speel. Ben een groot Nascar fan dus zie me echt daar in rijden online
Mochten er meer vragen zijn, KOM MAAR OP!!
Bedankt dat jullie dit ook spelen!!
Ruben
Kim Van Der Stichelen
10 maart 2012, 21:14
Hey Ruben en welkom.
Wat betreft Iracing op Ovals zit je hier wel goed denk ik, er zitten er hier een paar die niks anders doen ;)
Ruben Noordhoek
10 maart 2012, 21:21
Dankje Kim :D
Ik las hier en daar dat jullie ook TS hebben, is dat puur voor members? (of mag ik ook mee luisteren ;))
Darthwillie
10 maart 2012, 21:56
Hi en welkom. Denk dat je op het juiste moment binnenkomt. Oval Racing wordt hier steeds populairder. Tijdens races en testsessies is TS erg lekker om mee te doen en je hoeft geen lid van een club te worden om op TS te gaan.
(schrik alleen niet van de onzin die af en toe uitgekraamd wordt. :laugh:)
Niels Tieman
10 maart 2012, 22:19
Welkom Ruben, op ons forum. Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen. :)
Ruben Noordhoek
10 maart 2012, 22:22
dankjewel ;) waar kan ik de TS gegevens vinden? wil graag eens luisteren naar jullie onzin in plaats van alleen maar mijn motor geluid.
Niels Tieman
10 maart 2012, 22:25
Ik zou je sowieso aanraden om het hele forum door te bladeren. We hebben enorm veel topics met evenredig veel enthousiaste mensen die het onderwerp bespreken. Sommige zijn serieus, sommige topics gaan werkelijk nergens over. Het zou zonde zijn om dat allemaal te missen, toch? :)
Voor TS informatie moet je hier (http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=786) zijn.
Darthwillie
10 maart 2012, 22:25
:) lees de eerste post even
http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=786
daar staat alle info
Jeroen Ursem
10 maart 2012, 22:38
Welkom Ruben!
En welkom op TS :p
Roy Visser
10 maart 2012, 23:07
Nogmaals welkom ruben! :)
Bart Hendrikx
11 maart 2012, 08:05
goeie morgen en welkom
Sander Hogendoorn
11 maart 2012, 10:37
Welkom :)
Robert Saalmink
11 maart 2012, 15:01
Jeffry Tanghe
24 maart 2012, 00:34
Hoi iedereen , mij effe voorstellen , ik ben Jeffry 40 jaar , heb een heel druk leventje met mn gezin en mn zaak maar alle tijd die ik overheb spendeer ik aan simracen . Ik ben elke avond te vinden op track zoekende naar dat ietsje beter afstellig van mn setup om die paar 0.01's sneller te zijn , enfin , simracen is een stuk van mn leven en ik kan geen dag zonder haha :) Ik heb digitalracing leren kennen via Ruben wat ik echt apprecieer , thx !
Ik ben begonnen met simracen in 2006 op Live For Speed , hoofdzakelijk singleseater road/oval races , na de 6 jaren ervaring op LFS ben ik overgestapt naar iRacing wat voor mij een enorme vooruitgang was omdat dit racen is op een toch wat ietsje hoger niveau als voorheen .
Ik doe heel graag roadraces maar spijtig genoeg heb ik er geen tijd voor want ' im so addicted to Oval' :) niet tegenstaande nu en dan es een race of practicesession mee te pikken altijd plezant is .
Ik leg me vooral toe op het Shorttrackracen (Late Models en Streetstocks) en zal volgend seizoen mn intrede doen in enkele truck en impala B races/weeks.
Ok jongens nu is het terug tijd voor mij om het gaspedaal in te duwen en enkele snelle laps te draaien :thumbup:
Leuk deel te mogen uitmaken van jullie groep en bij deze heb je er een toffe simracer bij , thx
Jeffry
Darthwillie
24 maart 2012, 07:32
Welkom en leuk dat weer iemand van 30+ bij is
Roy Visser
24 maart 2012, 09:23
Welkom Jeffry!
Je naam komt me op een of andere manier bekend voor dus ik ben je vast al een keertje in iRacing tegen gekomen :)
joansom
24 maart 2012, 09:50
Welkom hier, simracing is inderdaad de ideale ontspanning :)
We komen vanzelf in de meerderheid :innocent:
Niels Tieman
24 maart 2012, 10:31
Welkom op ons forumn, Jeffry!
RSRoy
24 maart 2012, 11:35
En ook iemand die van LFS afkomt :thumbup:
Volgens mij is die sim ook helemaal dood tegenwoordig.
Roy Visser
24 maart 2012, 11:37
Dat is niet meer dan logisch als je maar lang genoeg wacht :p
Jeroen Ursem
24 maart 2012, 18:48
:surrender:
Kan je daar niet 35+ ofzo van maken, nu ben ik ook lid van die club :p
Welkom Jeffry, je had teamspeak ook al gevonden, dus dat zit wel goed dan :)
Mark B
26 maart 2012, 10:25
Welkom Jeffry! :thumbup:
Robert Saalmink
26 maart 2012, 11:11
eansys
26 maart 2012, 13:08
Welkom hier, simracing is inderdaad de ideale ontspanning :)
Welkom :thumbup: door deze 40-plusser ;)
Joost van den Heuvel
26 maart 2012, 21:15
Welkom Jeffry! :D
Hoe is het vorig seizoen met de Late Model verlopen? Zag je 3 maanden terug in Open Practice en je was redelijk fanatiek. :)
(hier ook 40 btw)
RichV92
27 maart 2012, 18:35
Hallo allemaal,
Sinds ik me hier net heb geregistreerd zal ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben Richard, 19 jaar oud en afkomstig uit Katwijk.
El maestro a.k.a Jerry heeft mij toch wel een beetje overgehaald om ook te gaan simracen. Af en toe reed ik bij hem thuis een paar rondjes en het is toch best wel verslavend.
Nu waren 2 weken geleden ook Bob, Mark en PP in Katwijk, op bezoek bij Jerry in de kroeg, waar ik toevallig ook was. Het gaf me al een goed beeld hoe gezellig de mensen hier op DigitalRacing kunnen zijn, dat heeft me uiteindelijk helemaal overgehaald.
Alleen ben ik nu nog in afwachting van een stuur, die ik als alles volgens plan verloopt aanstaande vrijdag kan ophalen en dus kan beginnen met racen! :)
Bram Van Der Stichelen
27 maart 2012, 18:53
Welkom!
CuqeBaqer
27 maart 2012, 19:16
Welkom aan alle die ik de laatste weken gemist heb qua nieuwkomers !
Manuel
27 maart 2012, 20:01
Welkom...misschien kan je wat races meepakken in de DRTCC8 ?
Roy Visser
27 maart 2012, 20:03
Welkom Richard!
Jeroen Ursem
27 maart 2012, 20:05
Mark, PP, Bob en Jerry lopen tegenwoordig rond in van die spandex promotiebabe outfits om dr.nl te promoten? Goed bezig jongens!
En welkom Richard :p
RichV92
27 maart 2012, 20:32
Welkom...misschien kan je wat races meepakken in de DRTCC8 ?
Tja, het is wel te hopen haha, ik sta te popelen om te beginnen!
Roy Visser
27 maart 2012, 21:43
Tja, het is wel te hopen haha, ik sta te popelen om te beginnen!
Ik moet altijd wennen aan een jaartal in de nickname uit de jaren 90 trouwens, voor mijn gevoel zijn die mensen nog 12 ofzo :P
Dat jerry dan de opmerking maakt dat mijn superstarlet een jaar ouder is als hijzelf helpt ook niet mee :lol:
RichV92
27 maart 2012, 21:47
Ik moet altijd wennen aan een jaartal in de nickname uit de jaren 90 trouwens, voor mijn gevoel zijn die mensen nog 12 ofzo :P
Dat jerry dan de opmerking maakt dat mijn superstarlet een jaar ouder is als hijzelf helpt ook niet mee :lol:
pfff, haha, nou zo jong ben ik echt niet meer hoor!
Wen er maar aan dat mensen die in begin jaren 90 zijn geboren ook al bijna 20 zijn haha :p
El Maestro
27 maart 2012, 21:50
Wij zijn niet héél jong, jou auto is gewoon te oud!:p
Maar goed, het is een Toyota dus dan kan dat gewoon!:thumbup:
Robert Saalmink
27 maart 2012, 22:57
Welkom!
Mark B
28 maart 2012, 08:50
Hell Yeah!
Welkom Rich! :thumbup:
Ferroeni
28 maart 2012, 09:41
Richard, welkom bij het altijd gezellige DRnl.
speed9
28 maart 2012, 09:49
Welkom Richard :)
Het is wel fijn om te zien dat DR.nl nog steeds groeit en gezelliger wordt.
Sander Hogendoorn
28 maart 2012, 09:50
speed9
28 maart 2012, 10:12
pfff, haha, nou zo jong ben ik echt niet meer hoor!
Wen er maar aan dat mensen die in begin jaren 90 zijn geboren ook al bijna 20 zijn haha :p
Na mei ben ik qua leeftijd volwassen en ik ben 1 van de jongste op het forum.
Daniël
28 maart 2012, 11:13
Wij zijn niet héél jong, jou auto is gewoon te oud!:p
Die Starlet is in betere staat dan ik. :laugh:
Maar welkom allen!
Bram Kocken
28 maart 2012, 11:43
Mark, PP, Bob en Jerry lopen tegenwoordig rond in van die spandex promotiebabe outfits om dr.nl te promoten? Goed bezig jongens!
Ouch... soms zou ik willen dat ik niet zo visueel ingesteld was.... :surrender:
Ennuh, welkom Richard!
Richard117
28 maart 2012, 12:46
Volgens mij zijn we als Richard's aardig onderweg om de meest voorkomende naam binnen DR.nl te worden?!
Welkom, en uiteraard ook aan alle anderen die er de laatste tijd bij zijn gekomen!
Bramzel
28 maart 2012, 12:55
Volgens mij zijn we als Richard's aardig onderweg om de meest voorkomende naam binnen DR.nl te worden?!
Welkom, en uiteraard ook aan alle anderen die er de laatste tijd bij zijn gekomen!
Ho ho, de Nielsen en Jeroens bieden nog flink weerstand hoor, en ook de Brammen zijn nog goed aanwezig ;)
Mark B
28 maart 2012, 13:28
Ik kan nu 3 Richard's opnoemen :) Verder kom ik niet echt.
RichV92
28 maart 2012, 13:45
Het is natuurlijk ook gewoon een prachtige naam!:cool:
Bram Kocken
28 maart 2012, 15:37
Ho ho, de Nielsen en Jeroens bieden nog flink weerstand hoor, en ook de Brammen zijn nog goed aanwezig ;)
:thumbup:
Maar daar moet toch een eenvoudige SQL-query op te laten zijn in de database ;) Kunnen we die discussie ook meteen afschieten :D
Bramzel
28 maart 2012, 16:31
7 Jeroens, 6 Richards, 5 Brammen en 4 Nielsen :D
en 1 Bob :D :P
Maar welkom Richard en je hebt een PM :)
Jeffry Tanghe
1 april 2012, 17:01
Hey , sorry voor mn late respons maar thx jongens !
@ Richard Welkom ;-)
Jeffry Tanghe
1 april 2012, 17:15
En ook iemand die van LFS afkomt :thumbup:
Volgens mij is die sim ook helemaal dood tegenwoordig.
Idd LFS draaid nog op enkele (betere) servers , maar in het algemeen weinig bevolkte servers nietegenstaande het ook een leuke sim is .
Wij hielden ons meer bezig met het maken van lappers en rankingsystemen voor onze servers nl. FPRS Foxpower Ranking Systems , maar helaas onze programeur werd ouder en 'feld in love' :D en kwam er helaas een eind aan alles , al bij al een leuke tijd gehad al die jaren en het was een leuke basis voor het verdere simracen .
Mijn account op LFS was : DCke aka FPRS#71 DCke (mss zegt je dit nog iets... )
groetjes Jeff
Jeffry Tanghe
1 april 2012, 17:29
Welkom Jeffry! :D
Hoe is het vorig seizoen met de Late Model verlopen? Zag je 3 maanden terug in Open Practice en je was redelijk fanatiek. :)
(hier ook 40 btw)
Hey Joost ,
Kben idd al een hele tijd actief in de Late Models maar niet echt in het kampioenschap , ik fladder nog rond op het moment en pik hier en daar een race mee , al bij al hou ik wel van het shorttrack racen maar de andere series zijn zo verleidelijk dat ik echt niet weet waar eerst te beginnen , lol .
Ik zal volgend seizoen es iets heel anders doen samen met 'Ruben' de 'open truck series' maar dan wel het kampioenschap , naast dit zullen we samen ook nu en dan enkele 'Indycar oval' races meepikken ;)
Ik kijk ernaar uit !
mvg Jeff
SKeijmel
4 april 2012, 12:35
Hallo ik ben nieuw hier en ik zou graag een topic willen openen om het nieuwe fanatec stuur te kunnen weggeven aan een van de nederlandse simracers uit de community. De enige voorwaarde is dat je een serieuze review er over schrijft.
ik wil het graag op dit forum verder zetten omdat tweaker.net het topic heeft gesloten omdat ze er zelf commercieel beter van willen worden en dat fanatec hun eerst dik betaald om een topic op het forum te mogen openen.
dit is niet de bedoeling het is gewoon de bedoeling dat iemand uit de nlse community de kans krijgt om het stuur te testen en te reviewen.
zelf speel ik voornamelijk iRacing http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=54685
zou ik rechten mogen om hier een topic te kunnen openen ?
Topic : http://forum.digitalracing.nl/showthread.php?t=1571
Roy Visser
4 april 2012, 12:44
Je bent community test manager voor Fanatec dus Sebastian :)
Je was zo te zien inderdaad eerst toegewezen aan Tweakers, maar ik denk dat je hier wel terecht kunt (ik ben geen admin!!). Tweakers zal zich behoorlijk vergist hebben in het economische plaatje en de verantwoording, terwijl dat helemaal niet het geval is. Is vanuit Fanatec de bedoeling om op deze manier wel de aandacht op hun product te vestigen maar met zo min mogelijk invloed van buitenaf.
Om op deze manier kans te maken om het stuurtje te reviewen is een schop onder Thomas zijn hol so you can count me in ;)
Als hij mijn mailtjes negeerd dan pak ik hem wel vanaf de andere kant :p
even voor de duidelijkheid richting de Admin,
-Sebastian is door Fanatec aangewezen om een community uit te zoeken
-Sebastian vind een community en kijkt of er interesse is door de leden voor het stuur te reviewen
-Sebastian zet een poll op voor alle gegadigden
-De Community stemt zelf op wie ze het meest geschikt vinden voor de review
-Fanatec stuurt een stuurtje naar de winnaar van die Poll
-Winnaar van de Poll schrijft een uitgebreide review over het stuurtje, waarbij Fanatec dus geen invloed heeft gehad op de keuze en op die manier zoveel mogelijk reviews verzameld van mensen die echt wat betekenen voor de community maar niet perse fanatec minded zijn
als het goed is heb ik het zo correct uitgelegd :)
ps, ik zou het stuurtje heel graag toevoegen aan mijn grote collectie reviews voor DRNL ;)
Bram Kocken
4 april 2012, 12:51
Welkom! Interessant initiatief :D Moet eerlijk bekennen dat de uitleg van Roy verhelderend werkt, want ik zou ook in eerste instantie neigen naar een verkapte commerciële post.
zou ik rechten mogen om hier een topic te kunnen openen ?
Iets staat me bij dat dat na een 5 of 10-tiental posts!
SKeijmel
4 april 2012, 13:14
Welkom! Interessant initiatief :D Moet eerlijk bekennen dat de uitleg van Roy verhelderend werkt, want ik zou ook in eerste instantie neigen naar een verkapte commerciële post.
Iets staat me bij dat dat na een 5 of 10-tiental posts!
Bedankt!
Ik kan al posten nu.
Ja en het kan zeker zo overkomen omdat ik nog maar net een account heb aangemaakt. ik kende deze website al wel maar ben er nooit zo actief op geweest om er een account aan te maken. ondanks dat ik diep in het simracen zit.
ik zit voornamelijk op het iracing forum zelf. en ben ook een tweaker, vandaar dat ik het topic eerst daar begonnen ben.
Het valt me wel een beetje tegen van tweakers.net maarjah aan de andere kant het is wel te begrijpen.
Sander Hogendoorn
4 april 2012, 13:22
Welkom hier :)
Steve Claeys
4 april 2012, 17:23
Ook nieuw hier, niet in de simracing community. :)
Speel vooral iRacing en ben naar hier gekomen om te genieten van deze community.
Je kan nooit genoeg mensen kennen, lol.
Hoop hier dingen bij te leren.
Groeten en tot op de baan.
Bram Van Der Stichelen
4 april 2012, 17:32
Jij zat toch ook op 9lives, of vergis ik me nu?
Steve Claeys
4 april 2012, 17:36
Je vergist je niet. :)
Bramzel
4 april 2012, 17:45
Meneer Claeys, een oude rot in de simwereld. Welkom in ons nederige stulpje :)
Steve Claeys
4 april 2012, 17:48
Oud oud, ik ben in de fleur van men leven, haha.
Hoi Steve en Sebastian, welkom hier.
Hoogie2004
4 april 2012, 19:03
Ik weet niet of ik hier al in sta, al een tijd geleden geregistreerd.
Ik ben Frank en ik ben 26. Rijd voornamelijk iRacing, dus wie weet zien we elkaar nog wel op de baan :)
Jeffry Tanghe
4 april 2012, 23:13
Hey Steve Sebastian en Frank , welkom !
Fabian de Jong
4 april 2012, 23:56
Robert Saalmink
5 april 2012, 08:22
Welkom allen ! :)
Bram Kocken
5 april 2012, 09:46
Ik weet niet of ik hier al in sta, al een tijd geleden geregistreerd.
Ik ben Frank en ik ben 26. Rijd voornamelijk iRacing, dus wie weet zien we elkaar nog wel op de baan :)
Wat je zegt, Mei 2011 :D
Maar welkom Frank!
Ik denk dat we wel kunnen stellen dat iRacing voor een boost zorgt qua populariteit in het simracen!
Ronin
5 april 2012, 09:59
Welkom allen
Niels Tieman
5 april 2012, 10:12
Welkom op ons DR forum! :D
Eddy van Schayk
11 april 2012, 12:02
Hallo Mijn naam is Eddy van Schayk gebroren 3 -12 1962.
Woonachtig in Limburg.
Rij sims sinds .... te lang eigenlijk.
De laatse 7 jaar onder weg in Duitsland,verschillende Ligas gereden Road racing en Oval
Maar de laaste 5 jaar alleen maar oval.
Ik rij voor het Simsync Pro racing team.
Ik zie hier wel bekende gezichten:)
Mvg Eddy
Manuel
11 april 2012, 12:11
Welkom Eddy. Altijd goed weer een Limburger erbij. :)
Ronin
11 april 2012, 12:29
Welkom wereldburger Eddy.
Niels Tieman
11 april 2012, 13:11
Welkom Eddy! :)
Sander Hogendoorn
11 april 2012, 13:14
Steve Claeys
11 april 2012, 13:19
Hallo Mijn naam is Eddy van Schayk
Hey Eddy, goed je hier ook te zien.
Roy Visser
11 april 2012, 14:25
Welkom Eddy :)
Ferroeni
11 april 2012, 15:51
Hi Eddy, welkom.
RSRoy
11 april 2012, 16:52
:thumbup:
Bart Hendrikx
11 april 2012, 17:29
Indeed!
Ruudje
11 april 2012, 23:18
Eddy! :)
Eddy van Schayk
12 april 2012, 08:42
Thnx voor het warme welkom
@ He ruud team buddy!!
en Steve leuk je weer te zien.
@ Bart hendrix woon je in susteren, ik ook.
Mvg Eddy van schayk
Robert Saalmink
12 april 2012, 11:04
Zojuist ook maar eens geregistreerd na een periode van meelezen, en daar hoort voorstellen natuurlijk ook bij. Omdat dit een open forum is waar iedereen zonder te registreren kan meelezen (en dus Google ook kan indexeren) doe ik alleen wat grove persoonlijke details. Voor meer info is PM een hele goeie manier :)
Mijn naam is Marco, ben 35 lentes jong/oud en ben eigenlijk al lang verslaafd aan racen. Vanwege mijn van nature luie instelling wat lichaamsbeweging betreft, en de buik die daarbij hoort (en het gebrek aan financien) is het echte racen er nooit echt van gekomen. Paar keer op Zandvoort aan zo'n race experience meegedaan, maar daar is het bij gebleven. Aangezien computers mijn 1e en grootste hobby is, is het racen daar ook al vroeg begonnen.
Mijn eerste stappen waren met Pitstop en Test Drive 1 tm weetikhoeveel op de Commodore 64, en eigenlijk was ik toen al hooked. Uren lang proberen om de perfect run op TestDrive 1 te doen enz. In '93 overgestapt naar de PC. Binnen de kortste keren had ik Indianapolis 500 waar ik uren mee doorgebracht heb. Later kwam de GrandPrix serie van Geoff Crammond waar ik ook nog een tijd meegedaan heb met een online hotlap competitie. In die tijd reed ik met een Thrustmaster T2 stuur. Samen met de GP serie ook begonnen met Network Q rally en de CMR serie (nja, na CMR 2 werd het snel minder). Ook nog RBR geprobeerd, maar gebrek een geduld, skill en tijd ben ik er toen vrij snel mee opgehouden. Daarna wel nog wat arcade spul gespeeld omdat door verschillende verhuizingen ik zonder stuur zat, en eigenlijk ook te weinig tijd had om een investering voor een nieuw stuur te verantwoorden.
Iets minder dan 2 jaar geleden begon het toch weer te kriebelen en heb ik een 2e handse G25 gekocht. Eerst een tijdje wat gespeeld met rFactor en LFS maar niks echt serieus. Toen F1 2010 uitkwam heb ik dat nog een tijd gespeeld met een hotlap competitie op het Gathering of Tweakers forum. Na een paar maanden zorgde wat gezondheidsproblemen van m'n vrouw ervoor dat ik weer wat minder tijd had, en kwam het racen weer op een laag pitje. Bij de release van F1 2011 kriebelde het weer, en ik had toen weer wat meer tijd gelukkig. Echt de game viel enorm tegen, en ik was ook toe aan een wat serieuzere uitdaging. Een aantal mensen met wie ik in de F1 2010 hotlap competitie had gereden waren overgestapt naar iRacing zag ik. En na wat dubben (er zit toch een behoorlijk prijskaartje aan) toch maar de stap gewaagd, en tot nu toe geen spijt van gehad. Vooral de gezellige groep die we op GoT hebben doet veel goed. Ondertussen lees ik hier ook best al een tijdje mee, maar nooit echt de moeite genomen om te registreren. Soms wil je toch wel eens de mogelijkheid om ook je zegje te doen, dus toch maar eens geregistreerd :)
Hopelijk kan ik af en toe wat nuttigs bijdragen.
Steve Claeys
15 april 2012, 16:44
Welkom Marco
Niels Tieman
15 april 2012, 16:50
Welkom Marco. Leuk om te lezen dat je al een tijdje rond loopt op ons forum en nu de stap hebt genomen om je te mengen in de gesprekken. :D
Bart Hendrikx
15 april 2012, 16:54
Yes! Weer een limburger er bij!
Welkom
Niels Tieman
15 april 2012, 17:00
"Spaar ze allemaal?".. ;)
Roy Visser
15 april 2012, 17:01
Welkom Marco!
Network Q Rally :thumbup1:
Darthwillie
15 april 2012, 17:02
:thumbup: welkom, ook anderen die ik even gemist heb de laatste tijd.
NielHekkens
15 april 2012, 17:06
"Spaar ze allemaal?".. ;)
Ik heb bingo!
Welkom Marco:thumbup:
Joost van den Heuvel
15 april 2012, 17:49
Welkom Marco! :)
Manuel
15 april 2012, 18:49
Limburg rules! Welkom Marco. :)
Iedereen bedankt voor het warme welkom.
@Roy: Network Q rally was geweldig. Volgens mij een van de weinige rally games waar je een stage van meer dan 20 minuten in had zitten. Zouden ze vaker moeten doen.
Requiem84
15 april 2012, 20:15
Welkom Marco, leuk dat er nog een Skippy racer bijkomt hier :).
Robert Saalmink
16 april 2012, 09:29
Tjello
16 april 2012, 09:59
Network Q Rally was idd gaaf :D
Tis een kwestie van geduld, voordat heel drnl limburgs lult :D
Mark B
16 april 2012, 12:14
Welkom! :thumbup:
Network Q Rally was idd gaaf :D
Tis een kwestie van geduld, voordat heel drnl limburgs lult :D
How how how.... zegggeeeeeee. ;)
P.S. tijd voor een nieuwe topic neem ik aan :thumbup:
DutchDevil79
16 april 2012, 14:19
Ik post hier al bijna een jaar en heb mezelf hier nog nooit voor gesteld. :blushing::blushing:
Nou ja bij deze dan:
Mijn naam is Robbert en woon in Brabant (sorry Limburgers ;)) Ik simrace al zo'n 14 jaar actief. Reken GP2 wat ik met een toetsenbordje speelde ff niet mee.
Ben echt actief begonnen met stuurtje met F1 '99 en dan de GTR2002 mod van de voormalige Simbin boys. Toen het nog een mod groep was. Super veel fun mee gehad. Had toen al een groepje Hollanders waarmee we regelmatig reden.
Daarna de overstap naar andere ISI games tot en met rFactor. Heb nog redelijk wat banen geconverteerd in die tijd naar rFactor, GTR 2 en GTL. Leuke tijden maar nam wel aardig wat tijd in beslag. Zeker toen een vriend van me Simworld op richtte. Een simulatie centrum in Almere waar rFactor draaide op 20 simulators. Heb daar nog mee geholpen met content van rFactor te installeren en af en toe langs komen voor de fun. Jammer dat hij de stekker er uit eindelijk uit moest trekken.
Daarna ff wat rustiger aan gedaan en beetje op de consoles gespeeld met Forza 3-4 en GT 4-5. Maar vorig jaar dus Iracing aangekocht en daar weer behoorlijk verslaafd aan geraakt aan het sim racen. Dat speel ik nu nog het meest actief. :)
Zo dat is mijn sim race geschiedenis.
Roy Visser
16 april 2012, 14:53
Ben jij die DutchDevil van de geconverteerde tracks? :thumbup:
Volgens mij hebben we in de ZAC nog zeker op een paar conversies van je gereden, of in ieder geval erop getest om te kijken of de FPS goed waren :)
De admins hier hebben ook veel contact gehad met Rogier*, heb hem zelf maar een paar keer gesproken, toen zat hij al in haarlem, laatst nog contact gehad met hem via de mail, blijft een enorm aardige Gozer, ik denk misschien ook wel TE aardig voor een winstgevend iets op te zetten :)
Edit, *contact gehad met Simworld ;)
Robert Saalmink
16 april 2012, 15:24
In Almere stond Rogier nog niet aan het roer van Simworld. Met de toenmalige eigenaar waren we in een vergevorderd stadium om een 24u race te organiseren inderdaad. Het mocht niet zo zijn :(
DutchDevil79
16 april 2012, 15:26
Rogier ken ik zelf niet. Ik heb het over het eerste Simworld welke Guido had op gericht wat dus in Almere was. Volgens mij heeft Rogier al zijn inboedel overgenomen en ergens anders geprobeerd een nieuwe start te maken.
En ja denk dat ik die DutchDevil ben. Weet dat men inbox op Nogrip laatst nog vol stond met verzoekjes van mensen die tracks wouden gebruiken of veranderen.
Niels Tieman
16 april 2012, 15:29
Guido was een zeer geschikte gozer. Hij was enorm content met de opzet van de 24uur van DigitalRacing.nl. Helaas is het nooit duidelijk geworden voor de community hoe groot dat project achter de schermen was. Het blijft steken dat we dat nooit, samen met Guido en SimWorld, van de grond hebben gekregen.
De voortzetten van dat project ging met de latere eigenaar niet zoals wij dat voor ogen hadden. Dat is jammer. :)
Steve Claeys
16 april 2012, 16:09
Guido was inderdaad een leuke gast.
Hebben er nog met ESCORS een LAN gehouden. Was echt leutig.
http://droopy13.powweb.com/pictures/lan2006/1.jpg
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.